BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات Diary of death and life

20220518_132149_ksfc_pzyh.png

 

نویسنده tas
کاپل تهکوک
ژانر درام . رمنس . انگست . تراژدی
محدودیت سنی ندارد

 

برشی از داستان:

زود بود... بسیار بیشتر از تمام دیر های زندگیت، زود بود
عزیزِ من...!:)

 

🍁☕️🖤DOWNLOAD🖤☕️🍁

۱۰ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هوانگ میا
۰۹ شهریور ۱۵:۰۸

سلوم

میگما فیکات عالین ولی دیگه از اینکه همش کوک رو ته سلطه داره خسته شوم فاصله های سنیشونم که همش زیاده

یا سن خودشون فیکی نداری یا سراغ نداری که ته رو کوک سلطه داشته باشه؟ 

ممنوننننن❤

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزممم*^*
قربونتون قشنگمT^T خب شما میتونی فیک های تهکوک رو بخونی نه کوکوی بیبی!

من چند تا لینک میزارم ما لیست فن فیکشن های فول سایت هم ببین نفس.

https://fazayihaa.blog.ir/post/363

https://fazayihaa.blog.ir/post/430

https://fazayihaa.blog.ir/post/446

https://fazayihaa.blog.ir/post/1498

https://fazayihaa.blog.ir/post/1480

https://fazayihaa.blog.ir/post/1617
...
۱۲ بهمن ۱۷:۳۴

هی دد چه خبرا. میگم ک یه فیکشن هست                  (a flower in winter) آرس فیکشن گذاشته بودش ژانرش امگاورس تاریخی یه همچین چیزیخ ویکوک هم هست. احیانا خدابخواد فصل دومشو نداری؟

 

 

 

RM. kiute.ARMY

والا ندارمش نفسم حتی فصل یکش رو هم به لطف خواهرم گم و گور کردم:")
lalala~
۲۵ آبان ۱۰:۴۳

آخ ددی تو نمیدانی با روح من چکار میکنی

آن گونه ک اشک چشمانم را میجوشانی

بار دیگر یادم آوردی من فقط با فیک و فیلم اشک میریزم

بقیه را نه به چپ نه به راست نخواهم گرفت(“:🗿

RM. kiute.ARMY

تماما از کامنتت لذت بردم😂😂😂
و فکر نکنم دیگه بیشتر از این بتونم لذت ببرم😂😂😂
دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش-
۱۶ آبان ۲۲:۲۰

فاکک

فاککک

اوکی هیچ انگستی تاحالا اینقدر قشنگ قلبمو تحت سلطه نگرفته بود..

کالرز:من اینجا کشکم عایا؟!

من:شوما ک سالاااری😔

RM. kiute.ARMY

کالرز که لامصب...روی ستایش و تنهایی لیلا رو کم کرد یه تنه!
asal te
۱۶ خرداد ۱۷:۵۴

وای چه زیبا بود.نوشته هاش زمان برد تا تونستم درکشون کنم:)

RM. kiute.ARMY

بله بله عمیق بود:">
yora ...
۱۱ خرداد ۲۳:۱۶

باهاش حال کردم بنظرم خفنه 

ددی یه سوال وب و چندوقته داری؟

بیشتر از دوساله درسته؟

فقط از روی کنجکاوی خواستم بدونم 

RM. kiute.ARMY

اره:">
سه سال
نه راحت باش*^*
Pikoniko
۰۷ خرداد ۰۹:۵۹

قربون تو:))))

خدا رو شکر😍🦋بد نباشی

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه عسلم:">

عزیزدلمیT^T
Pikoniko
۰۴ خرداد ۱۹:۵۱

والله بگم دیوانه میشی😐فک کنم یه ویس حداقل ۱ساعتی میخواد

ولش بابا خودت چطوری؟؟

RM. kiute.ARMY

الهییییییییییی:"))))

خوبم اگه تو خوب باشی!
Pikoniko
۰۳ خرداد ۲۰:۰۰

والله درگیرم خیییییلی😐🙁

خدا شاهده این روزا اینقدر فکرم درگیره

خیلی اذیت شدم تو این مدت یعنی حوصله اصلا ندارم 

اگر مورچه پیشم راه بره وحشی میشم

خیلی عصبی شدم

RM. kiute.ARMY

الهی کباب شم:"(((((((
نهههههههههههههه:"((((
چرا نفسم؟
salvArmy
۰۳ خرداد ۱۵:۰۵

دد فردا تولدمه جر

امتحانامم فعلن نریدممم=))

بعنوان هدیههههههه ی فیک ویکوک میدی:")

مای اجوشیم تموم کردیم..

الان ی فیک سبک مای اجوشی میطلبم..ن اینکه مث اونا پسره عاشق ی بزرگتراز خودش بشه..یجور روزمره میخام ک هیچ خوناشام و جنایت کوفتی ای نباشه:")

 

RM. kiute.ARMY

مبارکه فدات شمممممممممم!!!
الهی من قربونت بشم ک:">
کریستال اسنو رو خوندی؟
رنگین‌کمون૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。₎ა
۰۲ خرداد ۱۹:۴۷

تراژدی؟ اَه

خو چ کاریه ، به جا تراژدی فلاف بنویسید به خدا که خیلی واس روحیه خودتونم بهتره😁

آههههه نمیدونم ولی چنتا تراژدی پشت هم خوندم داغونم کردن🤣🤣

برنامه دارم فلافای سایتو خشم بزنم🤣🦏

RM. kiute.ARMY

همه از دم فاز سنگین برداشتیم😂
والا بخدا ک دست و دل منم ب فلاف نمیره:">
Pikoniko
۰۲ خرداد ۰۰:۲۶

من فقط میرم و میام😂

RM. kiute.ARMY

یبار هم بمون:|
Jeon Jimin
۳۰ ارديبهشت ۱۲:۰۰

ددیییی چرا همه بچه‌ی خوبی شدن مثبت هیجده خبری نیست:)))

میشه فعلا کسی مثبت نشه من مثبت هیجده می خوام:)))

RM. kiute.ARMY

دم امتحاناته میخوان کمی هم ک شده فضا معنویت خودش رو از دست نده😂
mehrsa_jkkk^-^
۲۹ ارديبهشت ۱۸:۴۲

غمگین بود دد خیلی غمگین بود(مغزم:زر نزن باو تو که هیچیش رو نخوندی :/)

 

نه ولی وقتی اخرش رو دیدم خیلی غمگین بود هقققق فعلا تصمیم گرفتم تا اخر امتحانام هیچ چیز غمگینی نخونم واسه همین فعلا نمی خونمش :) ولی دد فکر کنم یه جورایی ربطش داده بود به ماه و خورشید نه؟

چه داده باشه چه نه خیلی به ماه و خورشید علاقه دارم و بیشتر از خورشید  به ماه ... ماه خیلی خوشگلهه هق خیلی با خورشید همزاد پنداری میکنم بعضی وقتا به خاطر افسانه هاشون خیلی ناراحت میشم با اینکه داستانه ولی خیلی عاشقانه و غم انگیزه...

دوستم میگفت چون اسمت یعنی مانند خورشید خیلی به ماه علاقه داری و خورشید رو درک میکنی راستم میگه دد خداییش ماه خیلی خوشگله بعضی وقتا دلم میخواد بگیرم دستم تا همیشه کنارم باشهT-T

 

واییی چرا دارم پرت و پرت میگم:/// دد زیاد توجه نکن قراره 25 روز از فضای مجازی فاصله بگیرم برای همین زده به سرم:///

اخ دد چجوری 25 روز فقط درس بخونمممم؟ولی از اونجایی که دیگه قول دادم باید بشینم بخونم وگرنه اگه امتحان نهایی که خیلی اسونه رو معدل بیست نگیرم باید بیام تو پارک سر کوچه مون بخوابمXD 

اخ دد البوم رو چیکار کنم اههههههه مومنتا رو چیکار کنم هق هق نمیشههه ولی ایراد نداره فقط پنج روز بعدش میتونم برم ببینم مشکلی نیست(*وی در حال اروم کردن خود)

هعی دد خداحافظ تا بیست و پنج خرداد T-T

دلم برات تنگ میشه ددT-T هق هق هق  دوست دارمم @-@

دعا کن معدل بیست بگیرم &-&

RM. kiute.ARMY

من سکوت میکنم تا با مغزت به نتیجه برسید😂

اره نخونش. هرچقدر آدم ضد گلوله باشه اما یه درصد ریزی تاثیر داره...اوهوم:">
منم عاشق ماهم...یه ماه گرفتگی نسبتا بزرگ هم روی دستم دارم...
اوخی چ ناااااااااااااااززززززززززززززT^T

جر😂😂😂 میفهمم. منم الان از کنسرت اومدم...توی پی وی پسر عموم کنسرت گذاشته بودم.
سخته اما خب چه میشه کرد:"> خد بزرگه...وازلین هم هست خداروشکر😂
اوه اوه...برنامه های کامبک ک تا دوماه بعدش ادمو جر میده همچنان:"]
خداحافظ ک شعر شب های روشنننننننننT^T
منممممممممممممم*^*
ی عالمه دعا میکنمT^T
𝘕𝘢𝘳𝘨𝘦𝘴𝘺𝘻
۲۹ ارديبهشت ۱۶:۰۱

ددییییییی

حوصلم وحشتناک سر رفته:"))))

یکشنبه‌ام امتحان قران دارم نمیخوام بشینم از الان بخونم🗿👩🏻‍🦯

تورو خدا یه فیکشن خوب معرفی کن برم تو واتپد بخونم🥹🥲🫠 ("تورو خدا" با لحن عروسک بادام در مهمانی خوانده شود...)

RM. kiute.ARMY

زیرش رو کم کنT^T
وای این بدترین بخش امتحانه!!!
فن فیکشن خوب ک...همه خوبن😂 پگاسوس رو بخون
Pikoniko
۲۹ ارديبهشت ۱۵:۴۶

سلاااااامممممم جوجه😅

چطوری؟؟

دلم برات تنگ شده بود:)

 

RM. kiute.ARMY

سلاممممممممممممممممممممم بابایییییییییییی!!!!
خوبم لعنتی نامردT^T^T^T^T^T^T
من بیشتر:">
Paniz⁷
۲۹ ارديبهشت ۱۴:۴۸

خب لعنتی چرااااا 

چرا اولین کارت باید اینشکلی باشههههههه

به چه حقی اولین کارت باید انقد عر درآر باشه؟

وای خدای من .. 

تهش از دست این نویسنده ها روانی میشم بس که انگست می‌نویسن

دد اگه من رفتم تیمارستان یقه تک تک شون و بگیر.. 

مخصوصا  نویسنده دزیره.

هوف.‌

 تَس..؟ عام یا تاس..؟

به هر حال عالی بود .. به عنوان اولین کارت استعداد توش موج می‌زد..  

متن های ادبی رو خیلی روان نوشتی جوری که راحت متوجه میشد آدم.. 

ولی بیا و به خاطر من که انقد از قلمت خوشم اومده دومین کارت رو فلاف بنویس..

از اون فلاف هایی که ادم عر میزنه تهش..

از اونایی که اول از هم جدا شدن بعد دوباره برگشتن..

در کل.‌خیلی خیلی قشنگ بود.. 

افرین به استعدادت واقعا..

RM. kiute.ARMY

به قران ک ماها ماموریم و معذور😂 صحنه سازیمون نکن
منم موافقم بشینه ی فیک بنویسه:">
bts love
۲۹ ارديبهشت ۱۲:۳۴

ی لحظه فکر کردم سپه شاد شدم...

RM. kiute.ARMY

میانه:">
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۹ ارديبهشت ۱۱:۱۴

تراژدیییییی؟ هورااااااا

RM. kiute.ARMY

هوراااااااااااااا!!!
Idk.22
۲۹ ارديبهشت ۱۱:۱۲

داستانش هعیی خیلی خیلی خارق العاده بودد ، من اصلا عر نمیزنم ㅠ.ㅠ .....

RM. kiute.ARMY

اینا اثرات پیازه:">
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان