BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات hearsay

screenshot_20220614_132403_6de7_7x2i.jpg

نویسنده Rosha
کاپل کوکوی
ژانر امپرگ . دراما . انگست 
محدودیت سنی ندارد

  

خلاصه:

من فقط یک پسر مریض بودم که جونگ کوک من رو نجات داد، نمیدونم چیشد که عاشقش شدم ولی ما الان یک دختر داریم. اره!  همونجوری که گفتم «من یک پسر مریض بودم»

  

✣🖤⚜️DOWNLOAD⚜️🖤✣

 

805_vpfe.png

۱۰ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
juliyt
۳۰ مرداد ۱۸:۳۶

اعععع افسانه خانوم منم اهوازم

سلام همشهری

Mooni🌜

افسانه
افسانه
۲۳ بهمن ۲۲:۳۱

سلام عزیزم من خیلی از فیک هاتون خوشم اومده 

 

راستی اگه اشکال نداره میتونم بپرسم کدوم شهر زندگی میکنی خودم اهواز 

RM. kiute.ARMY

سلام خوشگل من ممنون شماااممم*^* نوش جونتتتتت!!

والا بنده تهرانمT^T
BTS tae
۰۴ تیر ۱۱:۳۸

اره انصافا منم دلم نمیاد پول خرج کنم😂😂💔

کومائوووووو ددی بوووشش😘😘😘♥️

RM. kiute.ARMY

اصن من با خرجی کمیته امداد زنده ام گ/وه بخورم رل بزنم تو این نداری😂
بووووووووسT^T
💜𝔸ℝ𝕄𝕐⁷⟬⟭💜
۰۳ تیر ۱۱:۰۱

ددی به خدا توبه کردنم خوبه ها

ولی اینجا هزار نفر از بی اسماتی دارن میمیرنا

میوفته گردنتا

حلالت نمیکننا

RM. kiute.ARMY

من همینجوریش یه محل نگهداری مخصوص اون دنیا دارم که پشت انباری جهنمه پس حلال نکردن نهایتا یکم هوای جهنم رو برام گرم کنه😂💃💃
BTS tae
۰۳ تیر ۱۰:۳۸

جررر پایستگی فاک،😂😂😂

اره انصافا من همیشه زر میزنم که رل میخوام ولی هیچوقت حاضر نیستم رل بزنم🥴بابا من حوصله خودمم ندارم بعد برم منت بکشم که بیا باهام اشتی کن قهر نباش....نازشو بکشم فلان کارو بکنم کادو بخرم😐

من تاحالا واسه کسی اینکارارو نکردم بعد بیام برا یه پسر الاغ که با همه دخترای شهر بوده و میدونم دوروز دیگه گورشو کم‌میکنه میره اینکارو بکنم؟؟؟عمراااا😂

من پسر بیاد باهام چت کنه سگ هار میشم چه برسه به اینکه قربون صدقشم برم😑

حدود حجاب زن اینکه که میتونه گردی صورت و دست ها از مچ و روی پاها دیده بشه😂😂😂درسته؟؟

RM. kiute.ARMY

بخدا😂
دقیقا من با همون بخش پول خرج کردن مشکل دارم😂😂😂
والا بخدا سینگلی مثل زندگی تو خارج میمونه، غربت داره اما خوش میگذره😂

اره لاوم درستهههه آفرییین😂

BTS tae
۰۲ تیر ۱۵:۳۰

دلام ددی

ددی میشه لدفا لینک دزیره رو بدی؟باورت میشه نشستم یه عالمه کامنت خوندم که این لینکو پیدا کنم ولی نتونستم😂💔

میخوام بدم یه نفر بخونه شاید ارمی شد😐😂😂😂

همه اول ارمی میکنن بعد فیک میدن دستشون منم اول فیک میدم بعد ارمی میکنمشون😎😂

RM. kiute.ARMY

سلام جیگر من*^*
من جدیدا هرکی لینک میخواد اول ازش سوال دینی مپرسم😂
بنا به گفته ی امام کاظم (ع)، حدود و محدوده ی حجاب زن چقدرع؟😂
BTS tae
۰۲ تیر ۱۰:۳۳

این هورمون ها خیلی فاکین😑😂

باعث میشن من و تو بشینیم گریه کنیم یکی دیگه هم بفاک بره و یکی دیگه هم بفاک بده😐🥴😂

ولی چرا من همیشه سینگل به گورم؟؟؟🥲💔اقا من رل میخوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام😐

RM. kiute.ARMY

خیلی!
کلا قانون پایستگی فاک ئه😂
امروز رفته بودم پارک یک ساعت نشسته بودم دعوای دخترا سر دوست پسراشون رو گوش میدادم😂 و همونجا بعد از گیس و گیس کشی های فراوان و دیدن فحش های رکیکشون، سجده ی شکر به جا اوردم که رل ندارم😂
ناموسا اولش خوبه...بعدش تازه میفهمیم چ غلطی کردیم:">
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۱ تیر ۱۵:۵۳

مخ درونم: اوکی پس خیلی کرگدنه‌. پا شده رفته با لباس کیت کت و شلوار کردی و عینک آفتابی جوراب پاره باباشو برداشته با سنی دیللر قر بده

بابا دروغ میگههههه

RM. kiute.ARMY

خیلی خوش تیپه قربونش برمT^T
Park Minsoo
۰۱ تیر ۱۴:۴۲

من مردم و اینجا بهشته

اشککککک-

ی عالمه فیک جدیددددد

RM. kiute.ARMY

شماره حساب میدم واریز کن دستم تنگه😂
BTS tae
۰۱ تیر ۱۱:۱۹

ددیییییییی من چرا باید دیشب که در حد مرگ حالم بد بود اینو میخوندم بعد ساعت۳شب میزدم زیر گریهههه😢

از ترسم که کسی صدامو بشنوه جلو دهنمو گرفته بودم داشتم خفه میشدم😐😂خدا لطف کرد منو زنده نگه داشت وگرنه الان اقدس جونت اینجا نبود😂😎

RM. kiute.ARMY

عادیه. بخاطر ترشح هورمون ها کلا رفتار هامون عوض میشنT^T
ɢᴀᴅ ꜰᴀᴅᴇʀ .
۰۱ تیر ۱۰:۵۳

بلی خوبم 🤝🐦 ولی از طرف امتحانات خیر یا به عبارتی " pain"

سلامتی درگیر زندگی تو چخبر؟ 🐦

800 تایی شدنت هم تبریک ✨🌝

RM. kiute.ARMY

خداروشکر:")) میفهمم
پارگی سید!! الوجع خالص!!
مرسییییییییی عرررررررررررررر تو اولین نفر بودی تبریک گفتییییییییT^T  مرسی عشقم!!
AGUST_MIN
۰۱ تیر ۰۰:۴۷

چرا جدیدا هیچکی اسمات نمیزاره؟؟؟

چرا ؟

ب چ دلیلللل؟؟؟

ولی از حق نگذریم این خیلییی خوب بود:)

RM. kiute.ARMY

دسته جمعی توبه کردیم😂
موافقم:">
Sara
۳۱ خرداد ۲۳:۰۶

ببینید کی زندست 

ددی دیگه رد دادم واقعا دیگه دارم نمیتونم 

چرااا الان هفته دیگه کنکور دارم 

چراااااا من باید ریاضی ۸۰ بزنم 

زبان منفی ۱۰ چرااا

دیگه دارم نمیتونم 

یکی بگه با من همدرده 

دارم از هزار ناحیه جر میخورم 

رو اعصاب ترین بخشش سام 

الهی جر بخوره 

مث چی ریلکسه 

من دارم جون میدم 

ددی سر قبرم فایر پخش کنید 

ددی

کمک 

دیگه واقعا دارم نمیتونم 

 

RM. kiute.ARMY

فدات بشم مننننننT^T
شهید زنده ای شما😂
خوبه ک باو:/
ریاضی 80 بزن زبان رو اصلا نزن😂 نهایتا تست هایی ک ازش مطمئنی رو بزن

عه خدا نکنه:|
بابا دونت ووری اشکال نداره😂
Sara
۳۱ خرداد ۲۳:۰۲

مرسی عالییی خسته نباشی 

RM. kiute.ARMY

سلامت باشی*^*
ɢᴀᴅ ꜰᴀᴅᴇʀ .
۳۱ خرداد ۱۷:۴۶

درود بر ددی🐦🤝

خوبی؟ 

RM. kiute.ARMY

سلام بر تک کفتر گلبم!
من ک سو فاکینگ گوعد:">
تو خوبی جیگرم؟ چ خبراااااا؟T^T
bts love
۳۱ خرداد ۱۴:۳۴

من : دددییییی هق

شیطان باش شنیدنه صدایه بیبی سریع اومد

شیطان : جانم بیبی چیشده چرا گریه میکنی

من : بازم‌ سپ نبود . بگلللل

شیطان : آیگوووو بیا بغلم ، کوک کجایی؟ بیبی داره گریه میکنه...

کوک سریع از آشپزخونه بیرون اومد...

فرشته : چی شده؟؟؟؟

شیطان : سپ...

فرشته : الهی بیبی گریه نکن دیگه هوم...

وی سرش را در سینه ی ددی وی فرو میبرد و آرام سر تکان میدهد...

فرشته : بیبی؟ میخوای غذا بخوری؟ هوم؟ غذایی که دوست داری درست کردما...

من : اوهوم

شیطان : دیگه گریه نکن

من : اوهوم

شیطان : آفرین دختره خوب ، الانم پاشو جایه گریه برو از نویسنده تشکر کن به هر حال براش زحمت کشیده..‌‌‌.

من : آخه ددی...

شیطان با اخم کمرنگ و صدایه محکم و جدی ای گفت : بیبی

وی لب هایش را آیزان میکند و میگوید : چشم

شیطان : آفرین بیبی

فرشته : بیاید غذا

من : بلیممممم

شیطان : بریم قشنگم

وی رویه صندلی مینشیند اما از شدت سوزش باسنش با آهه غلیظی برمیخیزد

من : آهههه

شیطان : چیشد بیبی؟

من : دلد میچنه همش تقصیر شوماس...

فرشته : تقصیر خودت بود بیبی مگرنه تنبیه نمیشدی

من : اصلا گهرم...

....

 

RM. kiute.ARMY

عاقا منم گشنمه غذا میخوام:">
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۳۱ خرداد ۱۴:۰۶

قشنگ بود دوستش داشتیم

مخم از درون: نصفش به خاطر امپرگشه که میدوسته وگرنه خیلی خره

RM. kiute.ARMY

ب عمه محمود من نگو خر مخ درون:|
ناامید برگشته از بیان
۳۱ خرداد ۱۳:۰۱

غم انگیزه 

عاح اشککککک 

فین فین 

اومووو خیلی قشنگ بود 

RM. kiute.ARMY

بسی بسی:">
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان