BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات Nepenth

7418-picsart-22-07-01-16-57-03-604_t97o.jpg

نویسنده blackdevil
کاپل کوکوی/ ویکوک
ژانر درام . رمنس . برشی از زندگی
مجدودیت سنی 13+

   

🎶Music of teaser🎶

🎵 CLICK 🎵

  

میخواست ایندفعه با نپنته یه زندگی اروم و بهتر داشته باشه...

و این پایانش بود. 

 

🌙🖤❄️DOWNLOAD❄️🖤🌙

 


805_vpfe.png

۷ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یه تهیونگ لاور بد بخت
۰۹ اسفند ۱۹:۲۹

ددی اومدم دانلود کنم گفت این فایله بلاک شده :"))))))))

RM. kiute.ARMY

فدات شم الان دانلود کردش بلاک نشدهT^T
Kamina
۱۷ بهمن ۰۰:۴۷

سلام دددییییی

خوبییی

یادت میاد منو؟😂😂😂همونی که به چوخ رفتم توسط برنامه نویسییی.              

دددییییی....نیفتادمممممم....باورم نمیشه پاس شدممممم ..۱۸ گرفتم برنامه نویسی رو....

اصن پشمام ریخت...بیشعور اومد آخر ترم ی پروژه داد که فروشگاه آنلاین بزنین....دیگه فک کردم واقعا میفتم....  نمره پروژه رو کامل داد ولی عین چی کد زدماااا 

هم بک اند هم فرانت اند...کلا کدی نموندذکه نزنم😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣

بعد ورقه رو هم ۱۰ از ۱۰ گرفتم....یعنی سرش پاره شدمممماااا...

اصن دارم از خوشحالی بال در میارممممم

بیا تورو ی ماچت بکنم😘😘😘😘😘😘❤️❤️❤️❤️

از خوشحالی ی جا بند نیستم...

ازین خوشحالیا قسمت همه🤣🤣🤣🤣

خوب دیگه سرتو ب درد نیاورم.....

امیدوارم روزگار خوبی داشته باشی ددی جونم ...همینطوری دارخماخ کردم اومدم اینجا...

بوس ب کلت😘

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزمممممممممT^T
اره که یادمه تورو بچه ام😂😂😂
ناموسااااااا؟؟
ایولللللللل مبارکهههههههههههه!!!
شیک بزن به عنوان شیرینی ببینممممممم!!!
ایقذرنتصابذنرتاسنقبراذثقن
غاندذقفنغتدذاقنت
اومدمممم ماچ بدهههههههT^T
اره اره ان شا الله همه نصیبشون بشه😂
نگو عزیزم اختیار داریT^T
همچنین ببم جان گوربان اولو سنی:")
بوووس متقابل!
Saghr
۲۲ آذر ۲۱:۰۶

میخان دانلود کنم برنامه دانلود میشه

RM. kiute.ARMY

فدات شم چک کردم لینک درسته:">
zahra mansouri
۰۵ آذر ۱۵:۲۹

انقد وانشاتای sh. s رو خوندم اینور نیومدم ک دارم چیزای جدید کشف میکنم://

RM. kiute.ARMY

هعی امان امان😔
Kamina
۰۱ آذر ۱۳:۰۸

بابا اصولاً فلوچارت نه تو بک اند نه تو فرانت اند به درد نمیخوره

کلا روش بدی تو تدریس کد دارن تو دانشگاه...میان اول فلوچارت رو یاد میدن...همون اول کاری آدم میمونه 

ولی اگه کد رو بگن بعد سراغ فلوچارت برن خیلی راحت میشه همه چیز...حتی ی بار ما اینو گفتیم برگشت گفت این روش برای بچه های فنی حرفه ایه...برا شما که ریاضی بودین من نمیتونم این روش رو پیش برم شما باید ی فرقی با اونا داشته باشین دا...😑😑😑😑

کلا از هرچی استاده متنفرم....خودش از آمریکا اومده و به خدا که مارو اذیت می‌کنه...فک می‌کنه اینجا آمریکاس...بابا والا ما ی عمر تو دبیرستان پاره شدیم...مخ نمونده برامون

میگه شما رتبه های کنکورتون خیلی خوب بود..اینا باید براتون عین آب خوردن باشه..

من خوابگاهیم...بخدا بچه های دیگرو میبینم حسرت میخورم...اونا درساشون واقعا خوبه....انقد نمیرینن بهشون حتی علوم کامپیوتر

ولی این 3 ترمه با چند روش مختلف مارو بفاک داده...

هووففف..ولش بابا...سرتو بدرد آوردم...درد ما بدبختا که تمومی ندارع

RM. kiute.ARMY

وای بگردممممم!!!
همون آمریکا اینو پرت کرده بیرون:|
رتبه ی کنکور بخوره تو سرت به تو چه اخه:/ به پارگی هامون بنگرررررر!!
الهییی:"((
غلط کرده بی فانوس...
نه عزیزدلم راحت باش فدات شم:"(
Kamina
۳۰ آبان ۱۱:۳۹

کلا میگم با همه چی مشکل داره 

بابا پارسال ترم اول بودیم به ما گفت باید آخر ترم بهم ی پروژه تحویل بدین 

تورو خدا ببین کی به بچه ترم اول میگه واسه ساخت ی  اپلیکیشن کد بزنین...رسما مارو به گریه انداخت...

ترم اول که بودیم ی سوال داد بهمون لوپ بود 

درست ۱ ساعت از امتحانو واسش وقت گذاشتم آخرش برگشت گفت لوپ بود یعنی خروجی نداره:))))

روز اول بود بهمون کدزنی یاد می‌داد...شروع نشده گفت با حلقه for اسم خودتونو کد بزنین 

لااقل ساختمان داده ما خوب بود...سه تا پروژه خواسته بود....واسه ترم جدید ۴ تا پروژه میخواد...

کلا هر ترمم میاد اول فلوچارت میده...هر ترم لااقل ۶ جلسه فلوچارت کار می‌کنه 

میگه برنامه نویسی که فلوچارت بلد نباشه برنامه نویس نیس که😑😑😑

والا کد خیلی راحتتر از فلوچارته

اونروزم فلوچارتش رو بهت گفتم دا...کلا خدا ب دادم برسه

 

RM. kiute.ARMY

وات د هل؟
خدا خیرش نده کهههه:|
هر بنده خدایی با هزاران آرزو و ذوق میاد این رشته و یه نسناس با افکار و روش داغونش گند بزنه بهش؟؟؟
مرتیکه باگ-_-
خودش لوپ شه و دیگه خروجی نده و از شدت خروجی ندادن کد هاش بره تو فلوچارت فوقانیش:|
اسم عمه اتو با فور بنویس:/
الان بحث کاربرده....کد حتی از فلوچارت هم بیشتر کاربرد داره و سریع میشه جمعش کرد:|
ای بابا...
پاره شه الهی:/
Kamina
۲۳ آبان ۱۴:۲۳

نه کلا با پایتون مشکل داره...قبول نمیکنه پایتونو

میگه راحته اگه اول کاری پایتون یاد   بگیرین دیگه عمرا جاوارو یاد بگیرین

کلا خیلی اذیت می‌کنه...برقا سی کار میکنن...علوم کامپیوتر سی کار می‌کنه ولی این گیر داده فقط جاوا...جاوا نباشه قبول نمیکنم...

بخدا پدر مارو با فلوچارت درآورده...همشون اینطوریه ها....اصن ی فلوچارت ساده بهمون نداده..

برا ساختمان داده میگه 3 تا پروژه تحویل می‌دین..‌‌‌‌‌یکی ماشین حسابه...یکی ی ران کردن کده برای سری فیبوناچی....یکیم سایت خرید و فروش...

نه کلا مشابه اینا کد نیستش...هستا ولی اون چیزی که کامل حل کنه کار مارو نیستش..

برام دعا کن ددی...کلا استاد نامردیه...از نصف بیشتر دانشجوهاشو میندازه🥲🥲🥲🥲 

 

RM. kiute.ARMY

واع مرتیکه:|
بگو مثل تو عقب افتاده نیستیم جاوا رو هم یادمیگیریم:/
وات د فاکککککک با سی هم مشکل دارههه؟؟؟ اصکللللل:| با بقیه زبان ها چی؟ 
بگو داداش بخدا استیوجابز هم این مرحله براش قفل بود..
ای بابا...
میفهمم میفهمم:"(
غلط کرده بندازه عمرم کلی هم دعا میکنم:"(
Kamina
۲۳ آبان ۰۰:۵۶

سلام ددی 

خوبی؟؟

ددی دارم دیوونه میشم...والا از اینکه این رشته گوهو انتخاب کردم پشیمونمممممم

فک نمی‌کردم انقد سخت باشه.....

قبلا با پایتون کار کردم ولی الان استاد نامردمون داره میگه که باید جاوا کار کنین....با سوئینگ کار کنین وگرنه اپلیکیشنتونو قبول نمیکنم...

بیشعور گفته فلوچارتی رسم کنین که هم سری فیبوناچی باشه هم عدد کامل باشه هم مربع کامل باشه 

آخه من چجوری هم فلوچارت بکشم هم کد بنویسم 

دارم دیوونه میشممممم...می‌خوام بشینم گریه کنممممم 

ببخشیدا ولی فقط اومدم اینجا خودمو خالی کنمممم

 

RM. kiute.ARMY

عالی ام عمرم🥺💛💛💛
وای...دردتو خیلی میفهمم...
حالا خوبه پایتون الان راست کار خیلی از برنامه نویس هاست:/
حالا بگو کثافت اینو قبول کن جاوا رو هم یاد میگیرم عنتر-_-

فاک! این دیگه فلوچارت نیست فاکینگ چارتهههه:|
نمیتونی از یه جا کپی کنی؟ یه سری سایت ها بودن ها ک میشد ازشون سورس برداشت:"(
فدا سرت عمرم راحت باش🥺💛
دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش-
۱۶ آبان ۱۷:۱۷

آرزو میکردم که با او در جزیره گمشده ای باشم،که هیچ آدمیزادی وجود ندارد..تا فقط من و آدم برفی باشیم..

 

حرفم نمیاد..عالی..قشنگ..

RM. kiute.ARMY

بیا سینه بزنیم...
Holi
۰۶ آبان ۰۰:۳۲

بازم از اینا می‌خوام 

RM. kiute.ARMY

سد اند؟T^T
모해데세
۱۹ مهر ۱۸:۲۱

بایدبه این خواهر مونraha zz گفت خییلی خیلیی مشکوک میزنه وباید بیان تو زندان بی تی اس بندازنش تا وقتی که یادبگیره فکرای منحرفانه نکنه 

البته منم دست کمی از این خواهر مون ندارم جججججججججججججررررررررررر

ممنون از همراهی شما دوستان گرامی

RM. kiute.ARMY

وعده ی دیدار ما؛ زندان بنگتن، با لباس های بنفش به صرف رقص داینامایت!

raha zz
모해데세
۱۸ مهر ۱۷:۱۹

اشتباه شد  این خواهرمونو میگم

raha zz  بله

ددی

RM. kiute.ARMY

چی؟0_0
carrots and mint
۰۷ شهریور ۰۰:۴۰

در واقع من گریه نمیکنم فقط میخوام بدونم چرا اخیرا همش گرد و خاک میره تو چشمامD::::

*پاک کردن اشکای بیریختم

 

اصلا من همین الان میرم میخوابم و مطمئنم وقتی بیدار شم این وانشاتو یادم رفته و دوباره برمیگردم به دوران شنگولیم😀🥺

RM. kiute.ARMY

یکم هوا آلوده شده😂

این جاش یکم دیر میره..فایتینگ😂
raha zz
۲۹ مرداد ۱۱:۰۸

 عجیب بود که چرا بعد از خواندنش لبخند میزدم
👍

RM. kiute.ARMY

خطری میزنی ها آبجی!😂
S.A gh
۱۹ مرداد ۱۴:۴۷

یکی بیاد اشکای منو جمع کنه دارم غرق میشممم چرا انقدر غم داشت دردناک بود خدا ازتون نمیگذرم اشکام بند نمیادد
ولی واقعا خیلی خوب بود کاش نمیخوندمش"""")

RM. kiute.ARMY

اگر بار گران بود و رفت:")
NamNam
۱۶ تیر ۲۰:۰۷

ممنون بابت نوشتنش 

خیلی چسبید^-^

RM. kiute.ARMY

نوش جان*^*
Army
۱۶ تیر ۱۹:۰۱

چرا اینقدر خاص بود؟

RM. kiute.ARMY

واقعا:">
HANOUL
۱۴ تیر ۱۲:۱۶

احساس میکنم اونقدر هجوم فیکای گی شیش قلو حامله شدم.... 👁👄👁

RM. kiute.ARMY

کمیته ی امام در خدمت شماست😂😂
Gaul Jk❤
۱۴ تیر ۰۳:۲۹

ولی  من نمیتونمم

این نامردیه من نمیتونم 

 داستان ما فرق داشت...اینبار اون ناپلئونی نبود که به خاطر فتح دنیا از عشق دزیره

گذشته بود...اون ناپلئونی بود که به خاطر عشق دزیره از تموم

دنیا گذشته بود...

من نمیتونممممممممممممممممم

ینقویحبو۸ی۹باقافق۸تقجر۹رایایتیحویحیویحدسخیای

سکوت میکنم  ....

به قول نیکا افسردگیه بعد از تمومیه فیک گرفتم 

من خوبم الان میرم خود خوزی 

 

 

 

راستی 

چخبر ددی خوبی؟

چیکارا میکنی با کنکور ؟

هعی آقا من سر امتحان نوبت دوم اصلا به خودم سخت نگرفتم ولی معدلم شد بیست باورت میشه؟

هعی 

برم دیگه 

RM. kiute.ARMY

عضو بدترین افسردگی های جهانهههههههههT^T

خوبم جیگرم:")
هعی میگذرونیم😂
وا پرفکتتتتتتت عسل منننننن!!
بای بای جان دلم:">
Blackdevil __
۱۳ تیر ۱۶:۲۵

V.k

ممنونم زیبا بابت نظرت خیلی خوشحالم که دوستش داشتی..چشم یدونه فلاف کیوت هم میذارم به شرط این که بازم حمایت بشه

لاب یو 

Hermione weird person

سایلنت ریدر رویت شدد....اوموو یدونه خنثی کننده میذارم زیبا

paniz

زیبا شرمندههه

ولی خودمم زیاد از سداند خوشم نمیاد اما خب یدفعه حسش اومد و بعلاوه زندگی که همیشه گل و بل بل نیست

این که دیدم نوشتم برات خاص بوده خیلی خوشحالم کرد

میدونی خواستم مبهم باشه یکم ولی مسلما سوالت زیادی پیش اومد که تو ی  چنل تلم جوابشون رو میدم

و درمورد دزیره...

حقیقتش تا حالا نخوندمش و فایلش رو دارم اما چون بهم گفتن طولانیه و ویکوکه نخوندم:)

میدونی وقتی ادم حس های مخالف باهم رو باهم دیگه تجربه میکنه خیلی چیز عجیبی میشه

به نظرم یه زمانایی تعادل بین احساسات حفظ نمیشه و باهم برابر میشن..عجیب ولی قشنگه مثلا استرس و هیجان

ممنونم بابت نظرت زیبا

 

راستی *** شی بابت اینکه گذاشتش تنکس

RM. kiute.ARMY

V.k

Hermione weird person

paniz

 *** 

헛숭 ...
۱۳ تیر ۱۵:۴۷

ددی وبم در کل درمورد اخبار و عکسای پسراست

RM. kiute.ARMY

بله بله*^*
mehrsa_jkkk^-^
۱۳ تیر ۱۰:۳۹

هققق هققق 

ددیی این خیلی قلبمو شکستتت هق 

آه نباید میخوندمش قلبم واقعا شکست T-T

+به نظرم عشق مثل اینه که تو یه خنجر تیزی که من درون بدنم میچرخونمش!عشق گاهی دردناک میشه..ولی حتی دردش هم شیرینه و بیشتر میخوایش. من با درد تورو فراری دادم تا برای خودم باشی و بیشتر عاشقت بشم..تا فقط خودم خنده ها و گریه هات رو ببینم ...میدونم خیلی خودخواهم اما کاریش نمیتونم بکنم...اخه تو تمام وجودت..روحت قلبت ...مغزت..چشمهای قهوه ای صادقت...همه چیزت مال منه.

چقدر خوب عشق رو تشبیه کرده(*زدن لبخند تلخ)خیلی خوب عشق رو توضیح داده T-T

فکر کنم این از اون دسته جمله هایی که باید تو دفترچه ام بنویسمش تا تو یادگار بمونه :) 

من هر فیکی که وایبش قهوه ای باشه و تو فرانسه باشه  یاد دزیره میوفتم برای همینه که الان نمیتونم اشکامو کنترل کنم؟نمیدونم چرا ولی وقتی یاد دزیره میوفتم یا حتی ادیت ازش میبینم خیلی یهویی بغض میکنم با اینکه پایانش یه پایان خوب بود ولی بازم گریم میگیره T-T الان دیگه واقعا لازمه یه فیک شادی بخونم تا بشوره ببره اینو ایشش

RM. kiute.ARMY

بیا بوسش کنم خوب شه:">

*خنج کشیدن به صورت
موافقم:">

اصن موندگار شد اون لامصب...
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۳ تیر ۰۱:۱۸

احساس میکنم قراره وایب دزیره بده

RM. kiute.ARMY

هیق:">
V.K
۱۲ تیر ۲۲:۲۴

+ دوست ندارم فراموشم کنی...ولی اگه مجبور شدی برای خوشحالیت فراموشم کنی، اون موقع قبوله...

 

فک نمیکنم این جمله یادم بره...چون درد زیادی داشت...غمش زیادی بود :)

من سد اند دوست ندارم و این جمله با اینکه خییلی ناراحت کننده بود ولی به دلم نشست...

برای اولین سد اندت به نظرم خیلی خوب بود، توصیف ها و تشابه هاییکه بکار بردی رو دوست دارم، در کل قلمت به دلم نشست...پس اگه میشه با این قلم دل نشینت، یدونه هپی اند هم مهمونمون کن😊 مرسی و فایتینگ💗

RM. kiute.ARMY

ساده ترین کلمات از پیچیده ترین سلاح های دنیا هم کشنده تر میشن.
bts love
۱۲ تیر ۱۷:۴۰

ایتس اوکی دنت ووری

شیطان : ابن نیز بگذرد

فرشته : ناشکر نباش همین دو دقه پیش فیکه سپ تو واتپد خوندی 

من : باش

هیونگ میدونستی تو ۲ ساعت ی فیکه سپه ۱۵ پارته رو خوندم...🙂

دارم رکوردایه تاریخو جا به جا میکنم...

RM. kiute.ARMY

فدات شم کاه از خودت نیست کاهدون ک از خودته😂
Hermione weird person:)?
۱۲ تیر ۱۷:۳۹

سلام... من خیلی وقته که وانشات ها و فن فیکشن هاتون رو می‌خوندم و سایلنت ریدر بودم ولی خب الان دوست داشتم از سایلنتی در بیام🥲 خواستم بگم کاشکی سد اند نبود ...

RM. kiute.ARMY

پس خوش آمد مبگم بهت جیگرممممممممT^T
هعی:"> تیری در گلبم بود خدا سر شاهده!
헛숭 ...
۱۲ تیر ۱۷:۳۵

سلامممم ددیییی

میشه تو وبت یه تبلیغ برام بکنیی؟؟؟ پلیززززز😢😢😢

 

 

اگه میشه لطفااااا اسم وبمم تو قسمت دوستان بنویس

 

 

آی پرپل یوووووو💜💜💜💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

سلامممممم عزیزکممممممم*0*

میتونم پیوندت کنم دلبر فقط محتوای وب چیه؟
Paniz⁷
۱۲ تیر ۱۶:۲۹

خب..  فک کنم انقدری گفتم که همه نویسنده های سایت منو به خاطر این جمله که "سد اند ننویسید"

بشناسن ..

ولی خب راستش این مثل بقیه نبود .. نمیدونم واقعا ..چه فرقی داشت.. و چون وانشات بود حتی کامل متوجه داستان نشدیم.. مثلا اینکه جوهان کی بود و چرا کوک ازش می‌ترسید ولی یه حس غریبی داشت..

مثل دزیره شاید...؟

همیشه وقتی بهش فک میکنم یه مخلوصی از درد و خوشحالی رو حس میکنم..

غم و شادی..عجیبه ولی این حسو دارم..

و خب این وانشات دقیقا همون حس بود‌..:)

خسته نباشی بلک دویل شی... 

RM. kiute.ARMY

عایگو:">

میفهمم:) غربت داره...
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان