BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Savior

lumii_۲۰۲۲۰۶۲۳_۰۱۱۳۱۲۳۱۱_ztyo.jpg

⚔️FULL⚔️

نویسنده Kim Riyan
کاپل نامکوک
کاپل فرعی  سپ . تهیونگ و دختر
ژانر رومنس ، اسمات ، اکشن ، امپرگ ، ترسناک
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات 249

 

برشی از داستان:

به مرور زمان بخاطر قولی که به خودم داده بودم
علاقه امو نسبت به دخترا از دست دادم ، تا روزی که توی تلویزیون اون
دانشمند رو دیدم. کیم نامجون. دقیق همون موقع که درباره پادزهر
صحبت میکرد من یک دل نه صد دل عاشقش شدم ...

 

🌎♥️⛓DOWNLOAD⛓♥️🌎

  

805_vpfe.png  

۱۷ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Q. Moon
۱۵ فروردين ۱۲:۳۷

سلام هیونگی

میگم من چند وقته خبری از ریان ندارم.. قبلا تو وبلاگم پیام میداد یکم حرف میزدیم ولی چند وقته خبری ازش نیست..

دلم تنگه براش :((

تو وبلاگی چیزی نداری ازش؟

یا خبر داری حالش خوبه چرا نمیاد؟؟ :(((

RM. kiute.ARMY

سلام دلبر هیونگ*^*
ای وای بر من...
منم خبر ندارم ازش که:")))))
بچه ام کجاست..
وای!
•_• هییی
۲۸ اسفند ۰۱:۲۷

ععععععععععع به من شوک بدید انقد که همه فیکا تموم شده واتپدم نمتونم برم (وی پی انم کانکت نمشه) دیگه اومدم نامکوک بخونم 

یعنی اصا از همه نظر یه فیکشن خوب میخام که هر چی بخونم تموم نشه😐😐😐

با یه وی پی ان ،با یه یوتیوب ،با اینستا و واتساپو ....که راحت باز شه 😶😶😶😶هیییییع

 

RM. kiute.ARMY

درود بر تو ای مسلمان😂
وای منم...به اذن خدا هی ازش پارت بیاد...
ولی فکر کنم خدا خودش ماها رو بلاک کرده اگرنه این حجم از بگ/ایی تو جهنم هم قفله😂😂
Q. Moon
۲۷ اسفند ۱۹:۴۷

من معمولا صد روز ی بار میرم سراغ فیک.. ولی اینو دو ساعت نشد تموم کردم بسی زیبا بود 

به نویسنده:

جوجه من :) خوندم کار قشنگتو.. نبینم دیگه قلم و خلاقیت خودتو زیر سوال ببریاااا.. خیلی قشنگ بود و میدونی کجا حال کردم؟ 

اونجا که درواقع مردمو از ویروس نجات دادن :)

چون تو فیکا و داستانیایی که ژانر زامبی دارن.. تهش زامبیا همیشه از دست رفته‌ن و راهی برای برگشتشون نیست (یا دست کم من قبل از این چیزی نخونده بودم که برای برگردوندن زامبیا پادزهر و دارو بسازم)

در کل.. قشنگ نوشته بودی جوجه 

 

 

 

 

VK 🐻🐰

قربانت زیبا (✷‿✷) 
نویسنده
ilkai
۲۸ بهمن ۲۳:۵۶

دد حس نمیکنید کمی در حق جونی ظالمید اخهههههههههههه نامجون یک پدر نمونه و فداکاره که به بچه هاش چشم نداره چرا این بیچاره رو با همه میشیپین ؟ نامته / نامکوک / نامجین و.......      خدا رو خوش نمیاد به خدااااااااااااا عرررررررررررر گند زد به تصوراتم    ولی قشنگ بوددددددد  هم دارم خودم رو لعنت میکنم هم از خودم سپاس گزارم که خوندمش این روال تا دو هفته ادامه داره:(    :)

RM. kiute.ARMY

قشنگ که البتههههههT^T
منتها یادم نمیاد که اول دیبو نامجون حضانت اعضا رو به عهده گرفته باشه😂
Luhan🥦
۰۴ بهمن ۲۰:۵۶

لعنتی خیلی خوب بود🐖🚬

کاور فیکشن هم خیلی خوب شده بود کی درستش کرده شیطون؟👀

هم لحظات عشخی جانگ‌کوک و نامجون رو خیلی دوست داشتم✨

هم رو ریان کراش زدم دختر باحالی بود🍭

هم ژانرش که زامبی بود و اکشن رو خوشم اومد ژانر کمیابی است⁦ هر نویسنده محترمی هم توانایی نوشتن اینجور ژانرها را ندارد فقط بانی می‌تونه قلمشو به رخ بکشه تو اینجور مواقع و ایول داره❄️⁩👀

حتی یک ساعت طول نکشید تمومش کردم باید برم سرعتی‌خوان برتر موسسه شریف بشم👀

خلاصه بسی لذت بردم آبجی جان🗿🍑🤍

 ولی کاش اسمات بیشتری داشت من به این دو خط راضی نشدم🚬

RM. kiute.ARMY

کاورش هم اصل جنس خودش هم اصل جنس...
عاخ...هویااح دارم...
شیپ شیپ با اجازه😔
دقیقااااااااااااا!! دقییییییییییقاااااااااا!!
و ماهات و علوی😂
جون نوکریم!

بقیه اشو به عنوان ورزش ذهنی تصور کن خدا بزرگه😔😂
مایکه ته ته
۲۰ مرداد ۲۰:۳۴

میگم الان چجوری اینو دانلود کنم داداش میزنم هزار تا سایت میاد اِلا اونی که باید بیادT^T

RM. kiute.ARMY

سلام کیوتک من*^*


اموزش دانلود بیبی*^*
.......
۰۶ مرداد ۰۰:۴۸

یه چی میگم و میرم 🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️

 

من همونم که تو واتپد میرم تو فیکای خارجی ها  «فرقی نمیکنه انگلیسی و تایلندی و چینی و کره ای و خلاصه» کامنت فارسی میزاره و اون بیچاره هایی که از کامنتم هیچی نمیفهمن  «بگم ها به خدا که چیز بد نمینویسم فقط مینویسم. به ارواح جدم اگه بفهمم چی نوشتی. حالا بعضی وقتا از پروفایل ها هم یه تعریف سوسکی میکنم آره دیگه یه همچین آدم گشاد و بیکاریم نمیخواد به روم بیارین 🤧😇

RM. kiute.ARMY

این اعترافت رو پسندیدم😂😂😂
BTS tae
۰۵ مرداد ۱۱:۴۵

مرسی اونی🥺♥️چشم توهم مراقب خودت باش😇💝

RM. kiute.ARMY

عزیزمی*^*
ممنونننننننننننT^T
BTS tae
۰۴ مرداد ۱۳:۰۰

نه من اونجور ادمی نیستم که چون یه بار شکست خوردم بگم عشق وجود نداره و مزخرفه اتفاقا خیلی به عشق اعتماد دارم ولی قسمت و سرنوشته هر چی خدا بخواد همون میشه:)شاید صلاح نیس باهم باشیم...باید تلاش کنم با ترسم روبه روشم بابد ازش یه جواب قطعی بگیرم

ددی مرسی که به حرفام گوش دادی هیچکس حرفامو درک نمیکرد...همه فقط بلدن بگن فراموشش کن یا هم باهاش کنار بیا...خیلی خیلی ممنونم ازت ببخشید اگه زیاد حرف زدم🥺♥️🫂💋

RM. kiute.ARMY

درسته! خدا اول از همه حرف رو میزنه...قطعا وقتی دلت آروم بگیره انجامش میدی و خیالت رو راحت میکنی.
این چ حرفیه گل دختر؟ جیگر جان من رفیقتم هاT^T غمت نباشه پشتتم:"> درست میشه...فقط مراقب خودت باش
min roya
۰۴ مرداد ۰۲:۰۳

های عشقممممم

خوبییی؟؟

دلم برات تنگییید

اونی اگ از کامنتام یا پرحرفیام خسته نشدی؟؟ 

توروخودا ی فیکشنی ک خیلی گشنگه و دوس داری بهم معرفی کننننن🥺

اونی حلالم کننن

امروز ی لحظه اومدی ب ذهنم

منم چیززززز بودم تو لحظات اسماتم تصورت کردم😂💔

بعد یهو برگشتم ب واقعیت ی سیلی خابوندم تو صورتم

دیگه هم دربارت فکرای بدبد نمیکنم

میبخشیم؟؟؟🥺🥺

 

یی فیلم باحالم معرفی کن

اونیییی ی حس عجیبی دارم حس میکنم افسرده شدم

هعیییی

امروزم رفتم تو ی گپی

ادمای تو گپ این حس و بهت میدن ک نباید خود واقعیت باشی

 

اونیییی مشاوره ی فوری بده

ی نفریه دوستم بود

خیییلی دلم براش تنگ شده

قبلا خیییلی هم و دوس داشتیم اما تو رابطه ی سمی بودیم

منم خیلی اذیت شدم چون اون دوسم داشت ولی اذیتم میکرد

و بلاکش کردم

الان دلم براش خییییلی تنگیده

ب نظرت بهش پی بدم یا مقاومت کنم ودوباره تن ب رابطه ی سمی ندم؟؟:)

 

خب دیگه من برمممم

اونی دوست دارم:) 

بوسسسس بهت🥺💜🧚🏻‍♀️

 

RM. kiute.ARMY

های لابممممممممم*0*
عالی ام تو خوبی؟!
فدای دلت بیبی:">
نه بابا دشمن خسته استT^T
موسیو رو به همه معرفی کردم و همه رو ساییدم باهاش😂😂

والا چی بگم...حلالت😂😂😂😂

فیلم هم که...الان همه کین پورش میبینن...شما هم ببین خود من ک حوصله ی دیدنش رو ندارم😂

جان دل اونی؟
اگه باعث میشه همچین حسی داشته باشی لفت بده؛ یا یک تنه با تموم وایب اون گروه مقابله کن و خودت باش. گور باباشون

اگه اون دوستت داشت و مطمئنی که همه چی درست پیش میره، اره چرا که نه! فرصت دوباره بهش بده! اما یادت باشه فرصت دوباره مثل گلوله ی اخر تفنگه...
گلوله دست خودت باشه و تفنگ دست اون.

منم دوستت دارم عزیزدلم*^*
بووووووووووس!!
BTS tae
۰۳ مرداد ۱۳:۰۱

من اونموقع که بهش اعتراف کردم تنها چیزی که بهش فک نکردم شکستن غرورم بود ولی الان که میبینم اصلا به من توجه نمیکنه چرا دوباره برم طرفش؟؟

خودمم میدونم با فکرو خیال نمیشه درس خوند ولی چیکار کنم؟؟بعد گفتنم منو بلاک کرده بود عید باز کرد یعنی ۱سال کامل منو بلاک کرد...نمیدونم چیشد تصمیم گرفت باز کنه...نمیخوام خودمو بهش تحمیل کنم..شاید کسی تو زندگیش هست:)من که از چیزی خبر ندارم...اگه بخواد خودش باید بیاد...نمیخوام فک کنه دختر دم دستی هستم..اگه بخواد خودشم یه ذره باید تلاش کنه نخوادم که هیچی...منم باید باهاش کنار بیام

دیگه تحمل ندارم تمام دردای این یک و نیم سال و دوباره بکشم...تازه عادت کردم بهشون..بزار همینجوری بگذره:))

ددی یه چیزی خیلی ناراحتم کرد:)تو تولد همه استوری میزاره بهشون تبریک میگه...ولی تولد من حتی یه پیامم بهم نداد:)کل روز گوشی تو دستم بود هی چک میکردم که شاید تبریک بگه ولی نگفت...داغونم کرده کلا

درد قلبم ازونموقع شروع شد:)میبینی منو به چه روزی انداخته🙂ولی اشکالی نداره حماقت خودم بود

RM. kiute.ARMY

مشکل همینه؛ میگی حماقت کردی.
چه حماقتی؟ این ی تجربه است...این اتفاقیه که افتاده؛ الان میتونی تغییرش بدی؟ حتی اگه تغییرش بدی خاطره اش از ذهنت پاک میشه؟
نمیخوام با استفحام انکاری جلو برم و الکی مثلا حرفام تاثیر گذار باشه! چون مسلما اولین قدم برای تغییر، از خود آدم شروع میشه.
حرف های من صرفا برای همراهی با منطقت ئه...و احساسات؟ اون گناه داره...نزار بهش ظلم کنن. و خودت هم احساسات خودت رو اذیت نکن...حداقل تو خودت رو نجات بده.
BTS tae
۰۲ مرداد ۱۲:۴۰

حرفات درسته همه همینو بهم میگن...میگن برو باهاش حرف بزن ولی من میترسم...اصلا اونجور ادمی نیس که بروم بیاره ها ولی بازم میترسم عوض شه...میترسم ابروم بره انسان ها غیر قابل پیش بینی هستن:)حالا که فامیلیم حتی بدتر هم شده...اگه فامیل نبودیم شاید میتونستم راحتتر باهاش حرف بزنم:)

یکیم اینکه نمیخوام دوباره غرورمو جلوش بشکنم یه بار شکستم بس بود....کاش اونموقع یه جواب قطعی بهم میداد اونوقت من اینجوری تو بلاتکلیفی گیر نمیکردم...الان نمیدونم منو دوس داره یا نه..از کارا و رفتاراشم نمیتونم بفهمم چون ضد و نقیضن...الان من موندم و یه عالمه فکرو خیال...کاش اگه منو نمیخواست رسما ردم میکرد این هیچ جواب قطعی بهم نداد.‌.اگه میدونستم راحت تر میتونستم فراموشش کنم....الان ولی میترسم فراموشش کنم و اون بیاد..میترسم پشیمون شم از فراموش کردنم.واسه همین میخوام تا بعد کنکور صبر کنم🙂

RM. kiute.ARMY

همین ترس دشمن پیشرفتته.
غرور؟ شکستن؟ هیچ چیزی بدون راه حل نیست؛ اگه کلمات کلیدی رو انتخاب کنی اون کسی ک میشکنه مخاطبته نه خودت.
امروز و فردا کردن فقط باعث میشه  برای بخش خودمختار ذهنت فرصت پیش بیاد تا دوباره فکر خیال کنه.
گمون میکنی میشه با هزار جور شکستگی و گره فکری و احساسی درس بخونی؟
سروتونین مغزت میاد پایین و تمرکزت از بین میره.
پس خودت رو محکوم به احساساتت نکن. بزن تو گوشش.
min roya
۰۲ مرداد ۰۲:۱۰

این فیکشنه خیلی خوب بوووووود😭😭😭🥺🥺🥺❤❤

کاپلش🙂💜

RM. kiute.ARMY

دقیقا...
کاپلللللللللللشششششششششششششش:")
min roya
۰۲ مرداد ۰۰:۳۵

های اونی کیوتممم🌝

خوبی؟؟

چ خبرا از زندگی؟؟

امروزنتایج مدرسه ی نمونه اومد

من قبول نشدم://اولش کلی گریه کردم اما بعدش ب خودم گفتم من تلاشمو کردم اصن ب چیزم ک درنیومدم😑😂

 

اونی میشه بیای اینستا یکم بحرفیم و اسمتم بگی؟؟:))

الللبته اگ وقتشو داری

اگ یکمم وقتت پر بودبهم بگو

اوکیه ک نیای😂

 

خدایی اونی کدوم ادم عاقلی اسم پیجشو اینی ک من گذاشتم میزاره😐

یدونه پسرم این اسمو سرچ نمیکنه ک بیاد مزاحمم بشه😑💔

 

اونی تازه ۱۵سالمه دارم میمیرم ازسینگلی هعییییی😐💔

 

حداقل شما ۱۸/۱۹سالتونه قطعا ی بارم ک شده رل زدین و ی چیزایی رو تجربه کردین

منی ک حتی پسری ک عاشقش بشم ندیدم تا حالا🥺😂

دوس دارم زودتر بزرگ شم://

 

اونی خیییلی دوست دارممممممم🥺❤❤🧚🏻‍♀️

فعلا باااای❤🧚🏻‍♀️

RM. kiute.ARMY

های عسل من*^*
عالی اممممم!!
سلامتی پارگی😂
به جهنم:| فدا ی تار موت:| نبینم گریه کنی ها-_- درسته زحمت کشیدی...خود منم بودم گریه میکردم اما بقیه اش ب چپت:/ والا!

البته ک میام فدات شم منتاها نتم چخیده پیام هام به سختی ارسال میشه:">

شت عاشقتم ناموسا😂😂😂 نه نگران نباش یه پسر بخواد مزاحم دختر شه بو میکشه!

منه 19 ساله رو چی میگی...با فیک هام رل زدم:")

نه بابا چه رلی دخترم؟😂 نهایت صحبتم با جنس مخالف در حد این بود که اقای مرادی این صندلی ها رو ببرید طبقه بالا بوده😂
بزرگ تر ک میشیم به خر بودن خودمون یقین پیدا میکنیم😂 برای من ک اینطور بوده

منم دوستت دارممممم*0*
بای بایT^T
BTS tae
۰۱ مرداد ۱۱:۴۷

ددی یه ماه؟؟؟کاش همینقدر که میگی بود:)

من یه سال و نیمه دارم تحمل میکنم دارم صب میکنم ولی کو نتیجش؟؟

۴ساله دارم صبر میکنم واسش این یه سالم روش...

بعد کنکور دیگه نمیخوام صبر کنم....

بهم گفت الان باید به فکر درست باشی اوکی یه سال دیگه هم صب میکنم ولی من که میدونم اینا همش بهانه بود براش🙂

RM. kiute.ARMY

پس این یعنی کلی حرف داری و بهش نزدی و هرشب با خودت مرور میکنی ک میخوای اون حرف ها رو بهش بزنی
یا بهش حرفات رو بزن یا اینکه تا سال بعد همین موقع دوباره اعصابت خورده
مرگ یبار شیون یبار
♧Kim riyan♧
۳۰ تیر ۲۳:۰۷

های...

AnIs شی خیلی ممنون بابت تبریک ، واقعا ذوق کردم که بهم تبریک گفتی😍💖😀 درسته قراره فحش کش بشم ولی بازم برادرزادمه و از الان عاشقشم 😅 و اینکه اون کن سام بادی رو یه کرم از سمت نویسنده (خودم:/) در نظر بگیر 😂💔

..

..

NamNam خودمم به این فکر کرده بودم که طولانی تر باشه ولی به دو دلیل طولانیش نکردم ... اول اینکه سرم خیلی شلوغ بود و وقت نداشتم و دوم اینکه بنظرم برای ژانر ترسناک جالب نمیشد زندگی شادشون رو به نمایش بزارم میدونی که چی میگم یو نو ؟!😶

..

..

RM. kiute.ARMY

AnIs
NamNam
Rokajaki
۳۰ تیر ۱۳:۵۵

ولی این حق نیست 300 و خورده ای دانلود داشته باشه 28 تا نظر و 9تا لایک داشته باشه:")

خدایی خیلی دلم برا موضوع زامبی و اینجور چیزا تنگ شده بود😂

فقط اون تیکه ک همه به هم اعتراف کردن و همو بوسیدن.... وضع کثافتیی بود... فقط من امیدم به یونجون بود ک اونم سینگل موند... بخیدا ما واسه هم ساخته شدیم😔😂😂

و اینکه خیلی تبریک میگم عمه شدنت رو ریان شی*^*(عهههه تازه فهمیدم ریان توی فیک خودت بودی....)

و مزسی که واسه فیک وقت گذاشتی و نوشتی و مرسی از دد بابت گذاشتنش تو سایت♡~♡

RM. kiute.ARMY

خیلی خیلی فوشاره:">
موافقم😂 من بعد از پازل مرگ تا حدودی علاقه مند شدم
اینجا چیکار میکنی؟ خجالت نمیکشی تنهاش گذاشتی نامرد؟😔😂
عایگووووو:">

وظیفه بود دلبرم خواهش میکنم*^*
BTS tae
۳۰ تیر ۱۱:۰۱

اره ددی نه از سرم میره نه از قلبم:)

اینکه خیلی وقتا جلو چشممه و میبینمش بیشتر عذابم میده میگم میخوام فراموشش کنم ولی تا میبینمش دوباره از اول شروع میشه🙂

RM. kiute.ARMY

هعی...درد ک یکی دوتا نیس...
فقط یه ماه تحمل کن...برای من ک تایمش انقدر بود..بعدش هم ک درست شد..ولی جاش نرفت
BTS tae
۲۹ تیر ۱۰:۴۸

با اینکه قلبمو شکسته و مریضش کرده بازم نمیتونم بهش فک نکنم:)

بدیه ما دخترا همینه....خیلی وقتمونو برا کسی که اصلابه ما اهمیت نمیده تلف میکنیم🙂💔

 

RM. kiute.ARMY

از عقب سرت بره از دلت ک نمیره...
باید یاد بگیریم
min roya
۲۹ تیر ۰۲:۱۹

راستی اونیییی خیلی وفته ی سوالی ازت دارم

اگ نمیتونی یا ههر دلیلی نیازی نی حتما بگی

اونی اسمت چیه🌝

و از اخلاق و رفتار من چه تصوری داری:)) 

RM. kiute.ARMY

اگه بخوای، تو اینستا بهت اسمم رو میگمT^T

یه اخلاق اروم و مهربون...اما ممکنه پیش رفیق هاش شیطون هم بشه...یجورایی شیرینی برامT^T
min roya
۲۹ تیر ۰۲:۱۵

هااااای اونییییییی

خوبی؟؟

چ خبرا؟؟

اونی ی فیکشن بامزه و کیوت ک اسمات داشته باشه معرفی میکنی؟؟

 

 

اونی قیافمو تو عکی دیدی تصوری ک از من داشتی خراب شد؟؟

قیافم خیلی تخمیه:///

امشب دوستام کاری بهم کردن ک ب گریه افتادم از شدت چیز شدن:////هعییی😔😂

 

اونیییی ببخشید کامنت نذاشتم چند مدت ی خورده حال روحیم بد بود

تو این هفته یا هفته ی بعد نتایج نمونه رو میدن اخه:)) 

راستی اونی این فبکه ک زیرش کامنت گذاشتم خوشگله بخونمش؟؟

RM. kiute.ARMY

های رویای منننن*0* خوبی دلبرم؟
یدووووونه بیشتر ندارم:"> پرفکت ایمپرفکت

والا من عکستو ندیدم خوشگلم:"(
بفرست دایرکت اونجا مستقیم ببینم. منم عکس خودمو میدم😂
عه چرا؟:|

کنچانا دلبرم چرا حالت بد بود؟:"(
برای منم مرداد ماه خبر میاد:)
عالیه!!!
یکی
۲۸ تیر ۲۰:۰۰

😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

ددی کاورش😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

اونا رگای دستاشه؟😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

من کینک رگ دست داشتم ولی این😐😐😐😐😐😐😐😐چرا رگاش انقد ضخیمه انگار خون جامد توشه

من دیگه سخنی ندارم😐😐😐

 

 

ولی اون ناموسا رگه؟

RM. kiute.ARMY

شیلنگه مادرT^T
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۸ تیر ۱۹:۲۸

Agust D

 

اوج تفاوتو به شدت خوب اومدی

RM. kiute.ARMY

ازش تو امتحان سوال هم میاد!

Agust D
Rokajaki
۲۸ تیر ۱۸:۰۴

با اینکه ژانر رو نگا نکرده بودم حدس میزدم امپرگ باشه هاع

 

هیچکس

من: اوال ددی؟ ( لبخند دیوثانه:)))

 

ولی دد ار یو اوکی بعد این؟

من ک اوکی نیستم بی کاززززز... ایم یه فاکینگ نامکوک شیپررررررررررررررررررررررررررر

 

RM. kiute.ARMY

بو کشیدی هااا😂

:">
روکا...
این داره لگد میزنه... (اشاره به شکم جلو آمده)
BTS tae
۲۸ تیر ۱۱:۱۲

اره هوای دلم خیلی سنگینه ولی کسی که دلمو سنگین کرده با خیال اسوده داره زندگیشو میکنه حتی یه لحظه هم بهم فک نمیکنه:)

پس چرا من انقد احمقم که به خاطرش حالمو بد میکنم؟؟؟چرا نمیخوام و نمیتونم ازین حماقت بیرون بیام؟

RM. kiute.ARMY

این که قانون بی برو برگرد زندگیه دلبرم😂
چون این دلمونه ک تصمیم میگیره نه مغز بدبختمون...
Gaul JK❤
۲۸ تیر ۰۲:۵۱

صلواتتتتتتتت

یدفعه اومدیم دیدیم چیزی جز ویکوک داریم واسه خوندم 

هعی

تف امیدوارم جدا این ویروس میاد که من نمیتونممم

RM. kiute.ARMY

همه چرا دوست دارن زامبولی ببینن؟😂
Min Boraᰔᩚ
۲۸ تیر ۰۰:۱۴

های دد

فک کنم این خوب بهت چسبیده هااااا

تا جایی ک میدونم نامکوک دوس داشتی

قشنگ لذت بردی ازش؟ 

فک کنم حسابی چسبیده بهت

RM. kiute.ARMY

های بیب*-*
خیلیییییی بابا شارژه شارژم😂😂😂
لذتتتتت!!!
Agust D
۲۸ تیر ۰۰:۰۱

عمه ساداتتتتتت بی قرارههههه... 

سپ شیپره فاز جیهوپه😑

ما سپ شیپرا اوج تفاوتیم😑

 

 

RM. kiute.ARMY

شما دو ساید شیپتونید😂
Agust D
۲۷ تیر ۲۳:۵۴

منم مثل رادار تهیونگ دارم منتها هر چی مربوط به سپه شناسایی میکنهگ😔😑🤲

RM. kiute.ARMY

از اینا تو دیجی کالا دارهT^T؟
ناامیدبرگشته از بیان
۲۷ تیر ۱۶:۱۵

عععررر موضوع مورد علاقممم

خیلی خفنهههههههه یاحححسجثمثممصمصمصممزمسمثمصمصج

فک کن یه روز بیدار شدی پنجره رو باز کنی و ببینی یه ملت زامبی دارن تو خیابون میدوئن

وحشتناکه

ولی خنده دار هم هس واییی جررر

RM. kiute.ARMY

زامبی ها چندشن...ناموسا رو مخ ترین هیولا هان😂
BTS tae
۲۷ تیر ۱۴:۵۱

ددی در افسرگی شدید به سر میبرم☹️🥺💔

منی که عاشق گوشیم بودم حالا حالم داره ازش بهم میخوره...نه حوصله فیک دارم..نه حوصله فیلم دارم..فقط دراز میکشم زل میزنم به پنجره🙂

دیگه اخرامه اره؟دارم میمیرم نه؟:)))))

RM. kiute.ARMY

ع نگو عشق من:")
هوای دلت سنگینه
Vkook. Darya
۲۷ تیر ۱۳:۱۸

باید برای این فیک انقلاب کرد ..

لعنتی من رو نامکوک حساسم بعد با این ایده خفن .. 

این عملا مرگ منه .. مرگگگ مننننن 

رتثخراثحیاثنلثتزو خداوکیلی ترکیب نامکوک و اکشن اصن یه چیز دیگست ..

این نویسنده رو بدید برا من تو رو خداا 😂😭🥺

RM. kiute.ARMY

شعار میدم...خدایا خدایا تا انقلاب مهدی کیم ریان را نگه دار!!

قرض میدم هاT^T خودت هم مال مایی😂

Stay & Army
۲۷ تیر ۱۲:۰۹

های ددی حالت چطوره ؟ 

این فیکو تموم کردم و واقعا مثل بقیه ی فیک های این سایت خیلی خوشم اومد ازش فقط میترسم این فیک پیشگویی آینده رو کرده باشه😂💔

واقعا از اینجور موضوع ها خیلی خوشم میاد 

من با این فیک گیج شدم یونو ؟ اصلا شیپ هام بهم ریخت

نامکوک هم خیلی خوشم اومد ولی ویکوک میخوامممم

به نظرم جین با نامی خیلی قشنگه🥲

خلاصه که ماچ بهت نویسنده و ددی عزیزم 💜

RM. kiute.ARMY

های عزیزکم شما خوبی؟*^*
بخدا کمتر از این هم قرار نیست انار بره😂😂😂
شیپ های بنگتن کلا عشق خالصنT^T

ماچ متقابل خوشگلهههه!
NamNam
۲۷ تیر ۰۱:۰۲

پشمااااااااام

خیلی خوب بود

واقعا جا داشت طولانی تر باشه یکم هر شرایط رو بیشتر کش بدی

ولی حال کردم باهاششششششش

RM. kiute.ARMY

قابل ندارههه*^*
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۶ تیر ۲۰:۱۶

سپ داره سپ داره سپپپپپ دارهههههههه.

(اهمیتی نداره که فرعیه)

اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه اقامون جنتلمنه جنتلمنه این خانمم عشق منه عشق منه 

RM. kiute.ARMY

سپ شیپر ها را چگونه بشناسیم؟
*نشان دادن کامنت به تمامی افراد جهان*
:>
۲۶ تیر ۱۹:۵۶

عرررررررررررررررررررررررررررر...ددیییییییییییی من امده ام خوش امده اممممم...خبی؟زنده ای؟یادمه مث من جانت فدای نامکوک بود

:)))))))))))....

 

نه تهکوک نه مینکوک نه نامجین..فقط جانم فدای نامکوکککککک.......عررررررررررررررر سوییت ترین کاپلللللللللللللللللللللللللل....کوکی کوشولو نامی بسلگگگگ عررررررررررررررررررررررررررررررررررررر...

محو شدن*

RM. kiute.ARMY

یار دیرینه ی من:")))
سلامممممممممممممممممم!!!

سینه بزن که دارم میام دادااااااااااااششششش!!!
the bad girl :)
۲۶ تیر ۱۸:۴۱

ای وای قوداییییی مننننننننن

نامکوکککککککککک جیغغغغغغغغغغغ

این دومین نامکوکیه که دارم تن به خوندنش میدم گاد اولیش فیکس یو بود!

میدونم آیم سو اسمارت ، نخوندم نخوندم اولیو خوبشو خوندم ذهنیتم از شیپ درست از پایه بنا شه!

اصلا فیکس یو از یه جایی به بعد خود استایلم شده بود منننننن دارمممممم نمیتونمممممممممممممممممممممممممممم گاعددددددددددددد اینجوری نمیشه هیونگ بیا باهم محو شیممم

 error 404 , user bad girl :) got ...destroyed

RM. kiute.ARMY

قشنگ من مردم...
بخدا!!
وای نگووووو خجالت زده ام میکنی مادرT^T
وایسا اسنپ بگیرمممممممممممم:")
#hagh
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫, 𝐍𝐚𝐦𝐣𝐨𝐨𝐧`𝐬 𝐒𝐨𝐠𝐨𝐥𝐢•
۲۶ تیر ۱۸:۲۰

این یه شوخی کثیفه یا چی؟! :)

از تو پنلم پستو که باز کردم گفتم اینم تهکوک حتما دیگه ولی پوسترو دیدم و پاره گشتم :)

RM. kiute.ARMY

حقیقتی محضضضضضT^T
blueberrrrry
۲۶ تیر ۱۷:۵۱

دد!!!های بلو ایز بک!!

فرست اف ال دیس فیکشن واز وری وری وری گوووووووووووووووود🙄💃💃

 

و بله بازهم پیامم را گوم کردم تا چنان جایی ک میدانم برای نویسنده شدن باید تو بیان ثبت نام کرده باشم سپس باید خودم فایل ها را پی دی اف کنم و سپس ضربدر 2 اینکه اصلا کجا باید بفرستم کی باید تصحیحش کنه ی خولاصه کولی بیده تنکسسس :)

 

عاره میایم باز هم همین زیر میرام🏃‍♀️🤣

RM. kiute.ARMY

خوش بکککککک!!
سوسوسوسو فاکینگ گوووووووعد😂

اون قسمت ارسال فایل ها بفرست*^*
و خودم چک میکنم

عه باتم؟😂
AnIs
۲۶ تیر ۱۵:۱۳

ریان داری عمه میشی شیرینی میدی؟؟!!باید خرما بدی دختر خرما😂 

تبریک میگم به خاطر اینکه قراره فحش کش شی از طرف برادر زادت و همچنین عمه شدنتو تبریک میگم 

فیک متفاوتی بود و ازش لذت بردم فقط یه سوال فنی 

اون کن سام بادی گید می هویاااح چی بود اون وسط؟😂

RM. kiute.ARMY

بابا کنچانا😂 من عاشق عمه هامم...نمیزارم کسی بهشون فحش بده به جاش نثار خاله هام میشه😂

میگفت سلام فرمانده😂
suga:|
۲۶ تیر ۱۴:۴۰

وای برکت:]]]]]]]]]]]]]]]]]]

RM. kiute.ARMY

حقققققققققق!
BTS tae
۲۶ تیر ۱۳:۳۶

سلام ددی نمیشه ورژن های دیگشم بزارین؟؟مثلا کوکوی🤤

RM. kiute.ARMY

سلام عسلم!! این دیگه بستگی به نویسنده دارهT^T
Diamond 1382
۲۶ تیر ۱۲:۱۰

نامکوککککک

دددی نامکوکککککک

منی ک وقتی نامکوک رو دیدم یاد ددی افتادم🥲😂

RM. kiute.ARMY

وای خدا دارمممممممم نمیتونممممممممممم!!!
Karen kook
۲۶ تیر ۱۱:۳۷

وای جرم واسه اولین بار شیطونی کردم

 

RM. kiute.ARMY

با مادرتان تماس خواهم گرفت!
admin got error 404, not found
Karen kook
۲۶ تیر ۱۱:۳۵

فرصتتتت؟

وای جر 

RM. kiute.ARMY

admin got error 404, not found :")
Jeon molly
۲۶ تیر ۱۱:۳۲

نامکوک ؟

نامکوک!

عععععععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررر

RM. kiute.ARMY

admin got error 404, not found :")
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان