BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن Blood Donation

bd_-_cover_d4ji_e56j.png

♠︎FULL♠︎

♠︎ورژن سپ اضافه شد♠︎

نویسنده  ArmyWasHere 
کاپل یونمین
ژانر مدیکال (بیمارستانی)، پلیسی، جنایی، تریلر (دلهره‌آور) 
محدودیت سنی 13+
تعداد صفحات 70

  

مقدمه:

مین یونگی، پرستار مهربان، کیوت و ماهر بیمارستان هانول است. او برای حفظ شغلش، باید هر از چندگاهی، در شیفت خاصی کار کند: "بخش مجرمان". 
بخش مجرمان، مخصوص افرادی است که دچار آسیب یا بیماری شده‌اند، اما باید تحت نظارت پلیس باشند. چقدر عالی، نه؟!
ماجرا از شیفت عصر شروع می‌شود، از همان جایی که پای پارک جیمین، کسی که بارها از دست پلیس، بدون هیچ سوء پیشینه‌ای قسر در رفته است، به بیمارستان باز می‌شود. 
جیمین درخواست خاصی از یونگی دارد، که نیازمند این است که یونگی هر قانونی را که می‌شناسد، زیرپا بگذارد. 
آیا یونگی، این خواسته را برآورده خواهد کرد؟ 
آیا او از تاوانی که باید پس بدهد، خبر خواهد داشت؟ 
او چقدر از کاری که در آن دخالت می‌کند، می‌داند؟

   

:Yoonmin ver 

🩸🖤⛓DOWNLOAD⛓🖤🩸

 

:sope ver 

🩸🖤⛓DOWNLOAD⛓🖤🩸

 

805_vpfe.png

۱۸ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Sogand
۱۱ شهریور ۲۱:۳۰

هیونگگگگگگگگگگنمیشه دانش کرد عرررررر

 

RM. kiute.ARMY

فدات شم هردو لینک چک شد مشکلی نداشتنT^T
Anyone
۳۰ تیر ۲۰:۴۳

گود بید") 

ساری هیونگ ی فیکشنی ب اسم black box نوشته بودی...

ولی من بدبخ از پیدا کردنش نتوانم...

پلیززز دوباره اپلودش کن 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

نوش جانت وَشهT^T
اتفاقا نویسنده گفته بزودی فولش رو تحویل میده*^*
لومانی
۱۸ ارديبهشت ۲۳:۳۵

.-. 

RM. kiute.ARMY

._.
تتو ی گوکیم
۱۱ ارديبهشت ۱۷:۰۵

واییی من گوشیم خراب شده بود بردنش درستش کنن نمیدونم چی شد که اطلاعات گوشیم به دست ننم رسید=/ و یکیشو همینطوری باز کرد 

یه بار دنیا به من روی خوبشو نشون داد فیک اسمات باز نکرد اومد تو این 

بعد نشست خوندش ...

پیش فمیلا بودیم گفت بچم یه رمان نوشته خیلی قشنگه بزارید براتون بخونم=///

وقتی یه تیکشو خوند سریع گفتم این مال من نیست و چند تا توضیح چرت پرت دیگه

از اون روز تاالان یه جوری نگام میکنه انگار از پرورشگاه اوردم=////// 

اصن خدا رو شکر که دستش نرفت رو وبتون اسمات تریساممممممم===))))

به هر حال خواستم بگم نویسده ببین چه کردی که ننم تصمیم گرفت نشون فامیل بدهههه=////

من داروی سرطانم بسازم به هیچکی نمیگه فق میگه باشه برو =///

RM. kiute.ARMY

این داستان:
از سری گدرت گلم آرمی واز هیر

ناموسا خوند؟ وای چه شانسی اوردی این فیکه بوووود😂 شانس من بود قشنگ وبتون سه بعدی فایوسام میشد😂😂

یاد انیمیشن من شرور یک افتادم...یه موشک ساخت مامانش یه هاه کرد فقط:")😂

امیر
۰۷ اسفند ۲۲:۳۹

خوببببب

RM. kiute.ARMY

نوکرتم*^*
امیر
۰۷ اسفند ۲۲:۳۸

عالللللییییی

 

RM. kiute.ARMY

قربونتتتتتتتت!!
bts love
۰۶ اسفند ۱۰:۴۰

وستسوی۷ستی۷‌خلخبهزعس۴یعرنوجت۹ت۸اخرهزعسفسلهر۵ی۵س۴س۵بخا۸ت۹وخدخزعیعس۴صفسعیهزخرنوجاحلخزهی۵ینان خیعسعثهلجتجدخزخع۹خ۹بعط۵س۵ب۹تجزهسعق۷عجرهس۵ثخرتر۵ق۵یکلخب۵ی۵سنا۹ه۷ثا۱۶رسعثخا۹تحبعسهلحو۸رهیهر۷ا۶ی۵س۵ب۸

وووووییییییییی عاشختم هیونگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ

عاشقه کلهههههههه سایتتم همه ی اعضااااشششششششششششششششش همتوننننن ووووییییییییییییییییییی

یحححححححححححححح واااایییییییی هیونگی قلبممممممممم ، من نمیکشمممممممم هق من دیگر نمیتوانم بتوانممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

*سکوت*

*چند دقیقه در سکوت*

شیطان و فرشته " *نگاهی به یکدگیر"

شیطان : بیبی زنده ای؟

فرشته : الو خوبی؟؟؟

شیطان : با توییما

من : حواسم را پرت نکن ، دارم سکته میکنم "چهره ی جدی"

شیطان و فرشته : "کوبیدن دستشون تو صورتشون" همین کم بود...

هیونگ بیبیمون دیوانه شد رفت

من : عهههههه ساکت دیگه ، دارم تمرکز میکنم "مثله استاد شیفو تو پاندایه کنگفوکار"

شیطان و فرشته : :] بدبخت شدیم...

 

RM. kiute.ARMY

منمممممممم عاشقتمممممممم عزیزدل هیونگگگگگگگگگگT^T
یقیلنعقلنبرعقنعغسلصنقغلنس
سایت هم به فداتتتتتتتتتتتتتتت:"))

از خداتون هم باشه بی چروف ها😔
bts love
۰۳ اسفند ۲۰:۳۴

عررررر عررررررر عررررررر

نزار بگم ، نزار بگم ، نههه بزار بگمممم عررررررررررررررر

من جییییییغغغ میرم که بخونممممممم

عررررر ممنون نارنجی

چشمممممم زنده میمونم ، رگمو نگه میدارم وقتی خوندم از شدته عر بودنش بزنمششششششش

عرررر خیلی ذوخ دارمممم

بل بل هیونگ ما همه هوایه همو داریمممممممم

هیونگ برایه تام بودن حتما تیاز نیست اسمات داشته باشه کهههه ، همون که تو رابطه تاپ باشه و اون ابهت و... کافیه بوخوداااا

ینی خوشم میاد کله سایت دیگه میشناسنم ، عرررررررررر هیونگ عاشقتمممم هم عاشقه توئم ، هم سایتت ، هم همه ی اعضایه سایتتتتتت sh.s که دیگه تو قلبم جا داره با فیکاش

ولی بقیه نویسنده ها هم عسقامننن همتون عشقامیددددد عررررر

من عررررررررر

Armywashere

به خدا قسم الان دارم هفت جدتو و خودتو دعا میکنم ، به خدا خودم‌اون دعا شفاعتت میکنم عرررررررررررررررررررررررر

دمت گرم دستت طلاااااااااااا ، عاشقتممممم عرررررررررررر ، حمله به سویه خواندنه فیکککککککککککککککککککک

شیطان : هیونگ ی جوری اینو ی جوری مهار کن الان پا میشه جفتک میندازه تو هوا

فرشته : *اشاره به ابروهاش و دستاش به وی* سید دیره همین الانم داره تو هوا جفتنک میندازه

*وی در حاله جفتک انداختن در هوا با شلوارکه پارچه ای گشاده ماماندوز میباشد*

شیطان : یا ابلفضلللللل *با صدایه اون مرده*

فرشته : چیزه هیونگ ما بریم اینو مهار کنیم داره از پنجره فریاد تکبیر سر میده

شیطان : خدا رحم کنههههههه

فرشته : *درحالی که وی را از لبه ی پنجره دور میکند زیره لب به زمین و زمان فحش میدهد*

شیطان : ی چهار تا نفس عمیق بکش ، آرام باش بیب

من : یو کنت استاپ لاو ما سلف او او اوهوووووو او او اوهو اوهوووو ، یسسسسسسسسسسسس عررررررررررر الله اکبررررررررررر ، بلند بگووووو تکبیرررررر

.... سانسور اسلامی..‌

 

RM. kiute.ARMY

همه ی سپ شیپر ها رو باهم میشیپم😔😂
اره اره منظور من همون حالت بودT^T
قربونتت بشممممم جیگرررر تو برای ما خاصییییT^T یه فرشته ی کیییییوتتتتتتتتT^T

نارنجی

Armywashere


ANNA
۰۳ اسفند ۱۹:۳۴

بنام ایزد منان

اناهیتا پنج ساله از مشد 

احوالات ددی؟

اححح~~

خوبست تف به این زندگی

شده یکی عاشقت باشه عاشقش نباشی ببین عذابه 🥲

خلاصه خاستم بگم ماچچچ به رایتر خوجگل برا ور سپ 🥳🥳

درخواستی داشتم از همه رایترا که عشقمن میشه سپ بنویسین؟

خیلی کمه سپپپپ ترو خداااا

بابا منو زجر ندینننننن 

ددی معدل 19,21 خوبه؟

نصف کلاسمون ریاضیشون 20 بود من بدبخ 15 داشتم عر میزدم تو دلم ولی در ظاهر میخندیدم😐

رو یه صگ خوشگلی کراشم که به چپشم نیسم🥲 

چقدر زر زدم برم عربی بخونم شنبه دارم 

بوس بهت😘

کومائو رایترررر 

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

به نام پروردگار هفت افلاک
دَدَ سه و نیم ساله از تِران😔
عالیییییی عسلممم*^*

تف خلط دار!
درد داره هااا:">

وای آره...کاپل های دیگه ی بنگتن دارن رسما منقرض میشن:|😂
عالییییییی!!! گل کاشتیی نفسممم!!
بابا فدا سرت نفسمT^T
عا ماشالله😂
نگو به خودت بیبیT^T فایتینگگگ!
بوس متقابل*-*
نارنجی
۰۲ اسفند ۲۲:۱۹

منم باهاش کلیه میکنم 😔😔 میخوای بگیم اشرف خاتون هم بیاد لوزالمعده کنه 😔😔

 

جرررررررر😂😂😂این حجم از خلاقیت رو دارم نمیتونممم 😂😂

 

bts love 

رگتو نگه دار لازم میشه 🖐️ خیالت تخت خوندم یونگی تاپه 🌝 

RM. kiute.ARMY

نه اشرف نه... به بلیقیس بگو بیاد اثناعشر کنه😔

ستونی شمااا😂😂😂😂

*جوری که بچه های سایت هوای همو دارن*

bts love 


ArmyWasHere
۰۲ اسفند ۲۱:۵۴

سیلام :> 

در جواب bts love و نارنجی 

ورژن یونمین: جیمین دام و یونگی ساب 

ورژن سپ: یونگی دام و هوسوک ساب (از قصد واستون یونگی دام زدم xD) 

و اینکه اسمات نداره که تاپ و باتم داشته باشیم :">

RM. kiute.ARMY

لبیک یا حبیبیT^T

در جواب bts love و نارنجی 


bts love
۰۲ اسفند ۱۵:۲۶

هیونگ اگه یونگی باتمه بگو اصلا نخونمش که اگه بخونم رگمو میزنم...

چقدر مشهور شدم تو سایت..

(نارنجی)

بل بل بوخودا اگه یونگی باتم باشه رگمو میزنم

 

RM. kiute.ARMY

والا بخدا اسمات مسپات نداره اما گمون کنم هوسوک خان دامه🤔
نارنجی
۰۱ اسفند ۲۲:۱۸

که اگه نبود نامجون نمی‌رفت بگه جی کی مری می 😔😔😔

 

مدیونی فکر کنی دقت وسیله اندازه گیریمون کمتر از یک صدم باشه 🌝🌝

 

بعلههه قطعااا🌝🌝🌝 آمار کل سپ شیپرای سایتو دارم 🌝🌝 

 

ظاهر سازیه اونی 😔🌝 

RM. kiute.ARMY

نکته ظریف بود میرم من باهاش مری کنم😔😔

نوووو نووو!! این نفاق ها به ما نیومده!!😔

شیپ شیپ؟ too many some میزنم😔

ای بابا دوشواری شد که😔
نارنجی
۳۰ بهمن ۱۹:۴۵

برررررررررررگاااامممممممم 

دیگه دارم مطمئن میشم یه سپ یاب تو بدنم دارم :))) 

همین دیروز بود 

اومدم دیدم ۶۰ و چهار فکر کنم ( یکانش یادم نیست 😔😂😂) تا فیک یونمین هست 

بعد داشتم همین جوری نگاه میکردم اینم بازم کردم اتفاقا 

بعد bts love شی تو یکی از کامنت های بلک باکس نویسنده بهش گفته بود یه سپ داره میده... 

گاد 

مای برگز 

ولی فکر کنم یونگی باتمه شکست روحی بخوره 😔😔😔 اشکالی نداره همین که سپه تا یه ماه باید نماز شکر به جا بیاریم 🌝🌝 حال می‌کنی درصد قناعت رو اونی ؟ 

 

 

RM. kiute.ARMY

میشه بیام تو بدنت ببینم سپ یابت مثل نامکوک یاب منه یا نه؟😔

جدول یکان دهگان میکشی دهنت سرویس؟؟؟😂😂😂
اخ اون بچه ام که من خیلی شرمنده اشم:"))

همه دیگه میدونن اون چی میخونه وای😂😂😂 وایسا من قامت ببندم همه اتون پشت سر من. باشه؟T^T
اصن زن زندگی هستی تو لامذهب😔😔
شِفا 🖤🕳️
۳۰ بهمن ۱۸:۵۹

جوری ک دارم از ی ماه پیش رگباری فیک دانلود میکنم و کماکان فیکی ک دو ماه پیش محد برام فرستاد هنوز به نصف نرسیدم 😂💔

طوری که واچ لتر لیستم با رید لتر لیستم وارد رقابت شده🤣🤣🤣🤣🤣🤝

 

RM. kiute.ARMY

عی کلک آذوقه زیاد داری ها😂
شتتتتت😂😂😂😂😂
...
۱۳ آذر ۱۵:۳۹

سلام میزنم رو دانلود یه چی دیگه میاره میشه لطفا راهنماییم کنید؟ 

RM. kiute.ARMY

سلام قشنگم*^*

رنگین‌کمون૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。₎ა
۲۹ آبان ۱۴:۱۰

بده مگه؟😔

RM. kiute.ARMY

خیلی هم عالی😔
رنگین‌کمون૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。₎ა
۱۸ آبان ۱۰:۳۳

اینم جالب انگیز به نظر میاد

*فشار دکمه دانلود 

RM. kiute.ARMY

امروز دکمه زیاد دادی ها😔😔💅💜
arme
۲۲ مهر ۱۵:۴۳

سلام من اولین بارمه که وارد این سایت میشم میشه لطفا راهنمایی کنید که چطور میتونم فیک رو بخونم 

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلم*^*

hamoon hamishegee
۰۴ مهر ۱۳:۴۰

وات د فاک؟

این فیک همه ژانرای مورد علاقمو داره

تریلرررر عاشقشم 

ترسناک‌کک

مدیکاااالجقسلسفبتقاصف

 

RM. kiute.ARMY

ASL!
Baby buni
۰۱ مهر ۰۱:۳۱

اوکی اما...گشنمه!

خیلی زیاد...و اره من گشاد نیسم!

و بخاطر همینه که نه دسم میره فیکو دانلود کنم ن پا میشم یچی کوفت کنم:)

امااااا

حس میکنم فیک مینیونه نه یونمین...

ددی مینیونه؟

دان نکنم؟

خستمه...

گشنمه...

هنوزم گشنمه...

ددی من فیک میخاممم

من یونمین میخاممم

بسه!! هر چی یونمینه خشنه😭

ینی چیییی من امروز سه تا فیک خوندم و هر سه تاشون جیمین بخ بخ...وای بگردممم بجممم

اره و کلن همش داشتم به یونگی فش میدادم

چر ی فیک یونمین صافت وجود ندره🥲

.

.

.

.

.

اما نویسندههه موضوع فیکت خیلی خفنها🥲

 

(بمن چ ک هیجای کامنتم ب جاهای دیگش ربطی نداش...)

 

RM. kiute.ARMY

برو بخورررررر بچهههههههههه-_-
رمنس نیست ها فقط داره صرفا اعلام میکنه داستان رو حول محور یونمینه مادر:">

اگه شکم گشنه دانلود کنی فیک رو حلالت نمیکنم-_-
ان شا الله که یونمین صافت هم پیدا میشه:">

کنچانا😂
Stay & Army
۰۸ شهریور ۱۵:۱۰

بابا اه چه دستگیر شدنی ... فیلمو دیدم و خب ... جررر😂😂😂

ای خدااا😂😂😂 دختره فقط ۱۲ سالشهههه

انگار جریان اینطوری بوده که یه آرمی رفته محل لوکیشن اون دختره رو پیدا کرده بعد شماره یا حساب یا هر چی مامانش رو پیدا کرده و بهش گفته دخترت اینطوری کرده اونطوری کرده ...

بعد این مامانه فهمیده که دخترش اینکارو کرده و تنبیه و این جریانا 😂

خلاصه که اینم گودرت آرمی ها 🌚

RM. kiute.ARMY

اره اره داستانش اینطوری ها بود😂
دیگه الکی نیست اسممون گدرتمند ترین فندومT^T
Stay & Army
۰۸ شهریور ۱۵:۰۲

حیف که تیک تاک ندارم وگرنه ریپورت می‌کردم 

الان هم یه جا دیدم انگار نوشته بود دستگیر شد

نمیدونم البته ویدیو شو ندیدم هنوز الان میرم ببینم

اره دقیقا 💔

RM. kiute.ARMY

من دیدم هک شده...اهل مراکش بود میگفتن.
اگه با سایت تیک تاک میرفتی و لاگ این میکردی اونم حل بود نیازی به اپ نیست.
ArmyWasHere
۰۸ شهریور ۱۳:۰۰

بازم من اومدم کامنت جواب بدم :> 

s" ، غزل ، عمه سادات، خواننده ، bts love 

ممنون از انرژی های مثبتی که به فیکم فرستادین :>♥

Rokajaki ، carrots and mint 

علت اسم گذاری این فیک ان بود که، خب ژانر اصلی مدیکال و جنایی بودن. ومن دنبال اسمی بودم که هم خون و خونریزی داشته باشه، هم به ژانر مدیکال مربوط باشه، در نتیجه اسمش را گذاشتم اهدای خون. یه جورایی هم به خود یونگی ربط داشت که میتونست اصلاً گزارش چیزی رو به پلیس نده چون خطر دستگیریش به جرم قتل بود، اما از این گذشت و در نهایت هم جواب کار خوبش رو گرفت. 

RM. kiute.ARMY

s"

 غزل

عمه سادات

خواننده

bts love 

Rokajaki 

carrots and mint 

Stay & Army
۰۷ شهریور ۱۶:۴۲

مرسیییییی

خیلیییی قشنگ شدههههه دستت واقعا درد نکنه خیلی عالیه💜💜

.

.

.

ددی یه ترسی تو دلم نشسته 

الان یه چیزی دیدم به اسم بانکوک ... کسی که ادیت های وحشتناکی از کوکی می زنه😭

واقعا نمیدونم چرا از همچین چیز مسخره ای می ترسم

ولی واقعا ادیت ها یه حس عجیبی داشت میدونی؟ وقتی نگاهش میکنی انگار بعدش توهم می زنی

همش احساس میکنم گوشیم خود به خود باز میشه و اون عکسا میاد رو صفحه

خودم کم از چیزی میترسم ، با اینکه عاشق چیزای ترسناکم ولی واقعا این عکسا یه انرژی خاصی داشت

وقتی داری نگاهش میکنی انگار وحشت میکنی زیاد نمیتونی بهش زل بزنی 

نمی‌دونم شایدم من اینطوری فکر می کنم 😭

RM. kiute.ARMY

ای جوووووووووننن!!


اون لعنتی:) پدصگ رو فقط ریپورت و بلاک! بعضی ارمی های زحمت کش برداشتن ادیت هاش رو پخش کردن...وات د فاک؟
کل فن پیج ها خودشونو پاره کردن که اقا بلاک و ریپورت کنید پخش نشه بدتر شد:|
اره...حس و حال ویدیو ها با ناخوداگاه ادم بازی میکنه.
این ترسناک نیست. روانی بازی عه!
Stay & Army
۰۶ شهریور ۱۷:۴۲

https://s6.uupload.ir/files/ae787520bfef87b6eb4b9d45315ed899_khw.jpg 

چرا من مشکل دارم با فرستادن عکس اخههه💔🥲

 

RM. kiute.ARMY

"کلیک"
مادر من تمام سعی ام رو کردم. چون عکس شلوغ بود سخت شد ک پاک کنم اما در حد قابل تحمل درستش کردم. بازم شرمنده:">
carrots and mint
۰۶ شهریور ۱۱:۴۳

منم اسمتو یادمه اونی (((((B

اه چه احساس خفن بودن مسخره ای بهم دست داد🗿

 

انگار کلا خوندن ژانر جنایی بهم نیومده هروقت میخونم از سرم دود بلند میشه باید برم همون فیکای فلاف دوران بچگیمو بخونم🌚🌚

 

من که همیشه زود به زود میومدم خیلیم ذوق داشتم تا در مورد یه چیز چرت کامنت نمیذاشتم از سایت بیرون نمیرفتم بعد دوباره فرداش برمیگشتم ببینم جواب دادی یا نه و این چرخه همینطور تا مدتها ادامه داشت😂 و قبلا نامجین و ویکوکم میخوندم(حتی اگه ساید کاپلشون سپ بود🌚) الان فقط یونمین میخونم و فکر کنم کل فیکای یونمین سایتو تموم کردم دیگه باید مثل روح سرگردان تو سایت بچرخم😂😭

RM. kiute.ARMY

جوعااااان ععففف😂
عه مسخره چرا بچه:|

وای گفتی:") دلم تنگ شده برای فیک های ماجراجویانه ی بدون اسماتِ قدیم قدیما:")))

بازم کامنت بده نمک گیرمون شو داT^T
پس درو کردی😂 ماشالله😂
Stay & Army
۰۶ شهریور ۰۹:۵۷

های ددی خوبی ؟ حالت چطوره؟

میشه یه لطفی در حقم کنی؟ من این عکسو فرستادم 

ولی خب اسمشو باید عوض کنم ولی ... زیاد ادیت نمیتونم بکنم و به نظرم واقعا کار سختیه

میشه لطفا اسم پوستر و البته پایین پایین صفحه که هایب و بی تی اس و ... نوشته رو پاک کنی؟

به جای اسم هم با همون رنگ و نوع فونت بنویس kiss my wounds 

ماچ بهت 💜

RM. kiute.ARMY

سلام دورت بگردم*^*
پاک کردنش که کاری نداره اما کدوم عکس عسلم؟
carrots and mint
۰۵ شهریور ۲۰:۵۳

وانمود میکنم که فهمیدم چرا تهش اینجوری تموم شد درحالی که نفهمیدمD:

یه سال دیگه دوباره میام میخونمش ایشالا که اون موقع میفهمم😂😭

 

فایتینگ نویسنده💜💜💜💜

 

 

*فک کنم یه سالی میشه که به سایت سر نزدم یادم رفت کامنت گذاشتن چه شکلی بود🗿

RM. kiute.ARMY

خروس نیت نداشتی😂
نامرد چرا انقدر دیر به دیر:") من اسمتو دقیقا یادمه بچه:"))))

فایتینگ بک به تو که اومدی و یه رخ نمایوندی😂
😂😂😂
۰۵ شهریور ۱۱:۰۵

من فک کردم مینیونه کاورو دیدم...................

RM. kiute.ARMY

رمنس نیست صرفا اسم کاپلهT^T
s"
۰۴ شهریور ۲۱:۳۰

ددی تو خطری میزنی بعضی اوقات باید ازت دوری کرد..
ماچ به لپم یا پس کلم یا پیشونیم؟

RM. kiute.ARMY

نه بابا من یه بیبی داعشیِ کیوتم😂

من بوسم رو پرتاب کردم...خودش خود مختاره هرجا بخواد میره😂 اما چون با فیلتر شکن روشن برات بوس فرستادم، امکان داره بره جاهایِ گیرگانونی!
Rokajaki
۰۴ شهریور ۱۸:۱۰

فقط من یچی نفهمیدم چرا اخرش شد اهدای خون ربطش به اهدای خون چی بود من خیلی متوجه نشدم:")))) 

اینجا یک گیج رو مشاهده میکنین=)))))

RM. kiute.ARMY

خون نشون دهنده ی زندگیه. شاید اینجا منظورش اهدا کردن زندگی به یه قربانی عه.
(منی ک رد دادم)
blueberrrrry
۰۳ شهریور ۲۰:۴۸

میانهههههههه که دیر رسیدمممممممم :((((

فرصتتتممم از دستتتتت رفتتتتتتت عررررررررر😂

 

*شروع مجدد بازی ای کثیف*

RM. kiute.ARMY

ماهی رو هروقت دیر از اب بگیری مرده ها اما تازه است😂
bts love
۰۳ شهریور ۱۸:۰۶

من دیگه حرفی ندارم

بزاربد برم منننن...............

RM. kiute.ARMY

نه نرو:")
s"
۰۳ شهریور ۱۵:۳۰

فحش های رکیک-
..گلط کردم..
عسل اضافه خوردم :""|

RM. kiute.ARMY

عه خدا نکنه-_-
بیا یه ماچ بده شاید بخشیدم-_-
(ترفند های نوین دی.وثیت)
Min World
۰۳ شهریور ۱۴:۲۸

فک کنم از بس کامنت گذاشتم دیگه میدونی کیم خیخی😂

حالاااا جوابت رو برای اون وانشاتی که گفتم خوندم اصلاحش کنم بفرستم؟

اونموقع آپدیتش میکنی برام؟

یا خودت خوشگل تزئینش میکنی برام؟😚♥

لطبن🥺💕

(یونام)

RM. kiute.ARMY

ای جون بله بله ارادتمندیم😂
اره قشنگم اصلاح کن.
البته!
اره خوشگلش هم میکنم منتها اصلاح یادت نرهT^T
خواننده
۰۳ شهریور ۱۴:۰۱

خیلی خفن بود

از جزییتات پلیسیش خوشم اومد

کاملا واقعی بود

RM. kiute.ARMY

این نویسنده شخصا کراش منه بین خودمون بمونه:")
به جان مادرم عمه ساداتم
۰۳ شهریور ۱۲:۴۸

دد اینو تو فهرست نگه دار برام گوشیمو دادن برم بخونم

RM. kiute.ARMY

چشم چشم🙄
BTL
۰۳ شهریور ۱۲:۰۹

نمیاد عکسا هرکاری میکنم.

میشه یه راه ارتباطی دیگه بدی دد؟؟؟

RM. kiute.ARMY

تلگرام خوبه جیگرم؟T^T
kiute_ARMY
غزل
۰۳ شهریور ۱۱:۰۰

اینو حتما باید بخونم

پیش به سوی خواندن...

RM. kiute.ARMY

از واجبات کفائی عه!
s"
۰۳ شهریور ۰۱:۱۵

بیشرفاااااااااا
(شرمنده اخلاق ورزشیتون ولی اعصابم از این همه اتک صگی شده)
چه مرگتونه هی دارین از یونمین بهم اتک میزنین پدصگااااااااااااااااااااااااا
کندن موهای خود و رفتن سمت بالا پشت بوم-
وایستادن لبه بوم و به پایین نگاه کردن-
یک قدم برداشتن به جلو-
نه من قول دادم دیگه از این عسلا نخورم
با یک لبخند ملیح عن بچه ادم اومدن پایین-
چند قدم رفتن عقب-
با سرعت اسبی مایل به گورخر اما کوچیک تر که کره خر نام دارد دویدن سمت لبه با حرکت ژانگولری زدن و پرت کردن خود-
زندگی کثیفی بود اوکی بای..

RM. kiute.ARMY

ما هم دوستت داریم عزیزم😔😂
خود کشی؟-_-
بلاکت کنم؟ (تهدید سخت از سوی ادمین)
BTL
۰۲ شهریور ۲۳:۰۲

سلام ددی خوبی؟؟؟

یه پیام کاملا محرمانه دارم🙇🏻‍♀️

 

میشه یه زحمت بهت بدم؟؟

من برای فیک جدیدم نمیتونم کاور درست و حسابی بزنم.میشه مشخصات بدم برام کاور بزنی لطفاااا؟البته اگه میشهههه🤤

خب کاپل نامکوکه.نامجون یه نویسنده ی ساده اس که مدتهاس دنبال یه سوژه خوب برا داستانش میگرده.تا حدودی شلخته س(البته زیاد نه ها،اما تو شروع داستان رو تیپ شلخته ش خیلی مانور دادم چون بچم با عجله از خونه زده بیرون)😀

جونگکوک یه پسر ۱۸ ساله س که جای زخم و سوختگی روی سمت چپ صورتش داره و این جای زخم تا فک و گردن و حتی نیم تنه ش ادامه داره.بازیگر بوده اما بخاطر اتیش سوزی گذاشته کنار شغلشو.

بنظرت وقتشو داری؟یا اینکه کلا امکانش هست؟🙇🏻‍♀️🌚

RM. kiute.ARMY

سلام بانوی من شما خوبی؟*^*
اوه به به در خدمتم!!!


نه فدات شم زحمت چیه!
برات تمام حل و فصلش میکنم وجودم اما چون من با داستانت ارتباط مفهومی نداشتم جز همون تیکه متنی که دادی و خلاصه ای که الان نوشتی، پس به زحمت برام عکس های مد نظر و مدل پوستر رو پیدا کن.
الان بهت لینک میدم ک خودت هم توی اونجا پوستر ها رو ببینی و بهم بگی کدوم مدل با فیکت همخونی داره. خودم بقیه اشو حل میکنم. برای زخم صورت هم نگران نباش اونم حله.


" CLICK "
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان