BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن Blue Moon

img_20230306_144930_d3wa_znyi_v66.jpg

🔷FULL🔷

نویسنده Orange
کاپل سپ
ژانر  برشی از زندگی . مدرسه ای . درام . احساسی 
محدودیت سنی 13+
تعداد صفحات 88

   

برشی از داستان:

یونگی درحالی که سعی میکرد با کشیدن نفس های عمیق، جلوی اشکاش رو بگیره، زمزمه کرد: تو هم قرمز منی هوبا! باتری تقویتیم بین روزای خسته کننده و گرد و خاک گرفته زندگی...

از آغوشش در اومد و انگشت کوچیکه شو جلوی هوسوک گرفت: بیا یه قولی به هم بدیم هوبا، تا ته تهش ما سولمیتیم و هوای همدیگه رو داریم، اینجاییم که شرایط رو تغییر بدیم و فرشته نجات هم بشیم، قول؟

 

🌙🌹💜DOWNLOAD💜🌹🌙

۱۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
والریا
۲۵ تیر ۲۰:۰۱

کشتههههه شدم از بس صبر کردم اون فیکی که هایبرید بود 

بعد یونگی گربه بود هوپی سنجاب 

بیاد 

کشتهههه شدمممم 

اون ۴ پارتی که خونده بودمو یادم رفت چجوری بود از بس صبر کردم فولش بیاد 

فولش کی میاد؟

RM. kiute.ARMY

نههه نههههه شهیدت بشمممT^T

والا فعلا ک خبری نیست:">
والریا
۰۳ تیر ۱۶:۴۵

های 

اون فیکی که یونگی گربه بود 

هوپی سنجاب 

۴ پارتش اومده بود کجاست؟

RM. kiute.ARMY

های دارلینگ*^*
اونو برداشتم تا فولش بیاد:">
.
۲۷ ارديبهشت ۲۲:۳۴

خیلی قشنگ بود تهش یکم نا مفهوم بود و بنظرم اگه شخصیتا برعکس بود خیلییییییی بهتر میشد ولی خیلی قشنگ بود

RM. kiute.ARMY

قشنگی از خودتههه بیبیT^T
چون سبک درام رو با روانشناختی یکم قاطی کرده بود:">
Melo melo
۱۸ فروردين ۲۱:۲۰

ددی ددی سلاممم 

میشه لطفا بیشتر سپ بهم معرفی کنی 🥺

RM. kiute.ARMY

سلام قشنگمممممم*^*


لیست فن فیکشن های فول هم که اون بالا هست چک کن بیبT^T
یک انسان :)
۱۶ فروردين ۱۹:۲۱

قربووون ددی خوشگلم برممممممممممم (با لحن مهدی داب) 

 

RM. kiute.ARMY

من عاشق مهدی دابممممممممممم!!!T^T
و خدا نکنه دلبر مننننننT^T
نارنجی
۱۲ فروردين ۱۸:۴۲

پشمااااااممم 🤣🤣 امروز نیت کردن هیچی واسه من نذارن 🤣🤣 خدایی کپی ؟ پشمام 🤣🤣🤣🤣

 

اونی پیام هاتو میخونم انواع شیرینی جات ذوب میشن تو دلم به خدا 😭😭😭🥺🥺🥺باعث افتخاره واکسنت باشم 🥺🥺 ( خیلی سمی شد 😔😔🤣🤣🤣) 

منم بغلت میکنم شدید به مدت مدید 🫂🫂🫂🫂🫂🫂 ایشالا یه روز حضوری به چال لپ هات حمله ور میشیم با بر و بچز 🌝🌝 انقدر انگشت میچرخونیم توشون که...ولش کن بقیشو نمیگم 😔 

 

سال بز...منم ماه گاو 😔 طویله...چیزه یعنی این راه چقدر طویلههههه تموم نمیشههه 

 

پاره شدیم رسما سر اون 🤣🤣🤣🤣

RM. kiute.ARMY

بله بله😂

بزار حاجی شیافت بشم😔
مال توئن...بقران بزارم اگه نبریشون نخوریشون نارنجی من😔

اره میبینی چه طولانیه؟😔 بِعع- یعنی اهم اهم😔

به مولاااااا😂😂😂
یک انسان :)
۱۰ فروردين ۱۴:۴۹

ددی بازم مزاحم شدم البته کلا مزاحمم با سایت و کامنت دادن ازدواج کردم بمولا کامنت دادنم تموم نمیشه والا :|

ددی کپی از فیکای سایت آزاده یعنی کسی خواست میتونه کپی کنه بزاره تو سایت یا پیجش؟

آخه تو ویسگون یکیو دیدم این فیکو کپی کرده بود و گذاشته بود تو پیجش

https://wisgoon.com/pin/48208339/

RM. kiute.ARMY

مراحمی عهههه نبینم دیگه مزاحم بگی ها عمر من-_-
درستش کردم قضیه رو. کامل حلش کردم😂

ولی تنها درصورتی میتونن بزارن که اسم نویسنده و حق کپی رایتش رو بزنن و به اسم خودشون نباشه.
نارنجی
۰۴ فروردين ۱۲:۴۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

وایییی 😂😂 هی میگم این که وردش سی و پنج صفحه میشد چطوری الان هشتاد تا شد 😂😂😂 

کم و کسری؟ اونی جون فحش میخوای ؟ 🌝🌝 راحت باشم ؟ 🌝🌝

داداشمییییی ستوووون فدایی داریییی  

 

___ پیام دومی ( صدای قار قار خروس توی پس زمینه ) 

ووویییی ریلیییی؟ ( بغض خروسی 🥺)

 عزیییزممم 🥺 درک میکنمممم ولی به نظرم اون چیزی که یکی دیگه از ته دلش انتخابش می‌کنه و در واقع بهش چسبیده، خیلی شیرین تر از اونی در میاد که کسی که خودش نوشته بخواد یه تیکه رو جدا کنه ( خودمم نفهمیدم چی گفتم 🌝🌝🤣🤣) 

من به اونیم اعتماد نکنم به کی کنم ؟ 😔 ولی جدایی از شوخی، واقعا برام مثل یه خواهر بزرگتری اونی :) خیلی وقتا باعث میشی آدم ته دلش مطمئن بشه می‌دونی؟ هرکسی نمیتونه این حس اطمینان که اوضاع درست میشه رو بهت منتقل کنه ⁦⁦⁦⁦⁦(⁠✯⁠ᴗ⁠✯⁠) ⁩

از ته دلم یه دوست مثل خودتو برات آرزو میکنم :) 

بعلهههههه 

 

بز خوبه ؟ 😔😔 حیوانات هم در دارن بالاخره 😔😔 ( شت ، در نه دل ) 

بذار اینوووو بگممممم، سال پیش یه معلم دینی داشتیم خیلی مثلا ازینا که میذارن تو کلاس چت کنیم بود، خب ؟ بعد *** ** *** ***** **** * ****** ** ***** **** ** ***** ***، بعد این معلمه اومد **** *** **** *** * **** ****** ** * * ****** *** :))) 

 

غشششششششششششششش 🥺🥺💙❤️

 

 

 

RM. kiute.ARMY

از سری گدرت های من😂😂😂
اخ ک من فداتتتتت شمممممممT^T
نوکرتم دربستتتت!!

-(صدای عر عر خر پس زمینه. خونه پشتیمون طویله داره-_-)
ارهههه:"))
بله بله متوجهمT^T و چینجا بوسم به مغزت:")
اصغر به فداااات😔 باعث افتخاره میزاری خواهر بزرگت باشم عشق دل اونی:") واقعا...الان...جدا ممنونم:)))) خودم هیچ وقت همچین حسی رو نداشتم و خوشحالم الان یه فدم جهت مفید نشون دادن خودم برمیدارم...میبوسمت شدید به مدت مدید:)))
منم از ته دلم یه نارنجی پررنگ پرتقالی برای خودت آرزو میکنم، تا بدونی با وجودت هیچ وقت قرار نیست مریضی ها بیاد سراغم...

من سال بز متولد شدم...خیلی هم عالی😔
وایییییی فاککککککککککک وای نههههههههههههه این نههههههههههههه این از ک.صدستی گذشتههههه رسما بگ/ایی بووووووووووووووودددد😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

(Honey) شکلات تلخ
۰۲ فروردين ۲۱:۳۲

 

 

ای دلربای نامجون.... 

ای شیرین بیان پی دی نیم😂😂😂😂(ای جاناااااا) .... 😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

قوربون تو برن الهی هزارتا هیتر و ساسنگ فن منگل

 

 

الهام گرفته شده از آهنگ نمیدونم چی چی حمیدهیراد😐😂

آهنگ اصلی:

ای دلربای من، شیرین بیان من، قوربون تو برم الهی با وفای من

RM. kiute.ARMY

شیرین بیان شبیه تریاکه...
یه لحظه تصور پی دی نیم پا منقل😂😂😂😂😂😂

مرسی داداش حمید😂😂😂😂😂😂
یه ارمی بدبخت💜
۰۲ فروردين ۱۴:۱۶

سپ؟ 

چه عجببب

بلخرههههه

"در حال پخش کردن شیرینی" 

 

RM. kiute.ARMY

حالا یاروممممم بیاا دولداروم بیاااااا!!
(Honey) شکلات تلخ
۰۲ فروردين ۱۲:۵۵

وایییییییی سپ. عاشقشم. یک دوسه پیش به سوی دانلود و فراتر از آن. 

ددی عیدت مبارک. ان‌شاءالله سال خوبی همراه با خوشحالی و موفقیت و برکت داشته باشی.

ددی موزیک ویدئو smoke spriteرو دیدی؟ آهنگ سویون و نامجون؟

چرا یه جوری بود موزیک ویدئوش. داستان مشخصی نداشت و من چیزی ازش نفهمیدم.

قسمت جذابش، فقط اونجایی که نامجون میاد تو صحنه و میخونه. وایییییی دیدیش چقد جذاب بود؟ 😍😍😍😍قوربونش برم لیدر جذاب مونه دیگه.

واااااییییییی فقط اون تیکه که نامجون میخونه.

Honey why you are in my bed?

 Welcome to my favourite Place.

نه نه من دیگه نمیتونم. این چه وضعشه نامجون شی؟؟؟؟

وای تو بخش نظرات موزیک ویدئو تو نماشا یکی نوشته بود شبیه خواب های من میمونه. 😂😂😂😂😂😂

راست می‌گفت بعضی وقتا آدم یه خواب های بی سر و ته و بی معنی میبینه. 

خود آهنگش قشنگه ولی من چیزی از موضوع و داستان ام وی ش درنیووردم.

شما فهمیدی داستان موزیک ویدئوش چی بود ددی؟ 

RM. kiute.ARMY

نوش جونتتتتتتت نفسسسسسسT^T
عید تو هم مبارک بیبی زیر سایه حق به هرچی میخوای و صلاحته برسیییT^T
:)))) نمیشناسم....
اخه چون فکر کنم آلبوم سویون یه رشته استوری متصل به هم بوده بابت همینه. ما از وسطاش دیدیم😂
لباس چرم و موهای مشکیش...پدصگ:))))))))))))

نامجون شی زده رو دسته آرمان های امام و انقلاب...
جر جر دهنشششششششش فاکککککک😂😂😂😂😂😂😂
من خوابام یه مشت  واژن شعره....
نارنجی
۰۱ فروردين ۱۸:۳۰

اونی...

احساس میکنم کرم های درون دلم دارن به حرکت در میان 

دارن با کد مورس بهم میگن بعدا یه چیز دیگه بنویسم اسمشم بذارم مداد شمعی قرمز 😔😔 

مدیونی فکر کنی میخوام تو سایت دربی راه بندازم 😔😔 

ولی، ولی خب اگه کسی اینو دوست داشت اونو می‌نویسم 👍 

( نکنه معتاد بشم به نوشتن ؟) 

راستی...بعدا یادم افتاد هیچ خلاصه ای چیزی بهت ندادم 🤣🤣 بهتر که ندادم 🌝 چی قشنگ تر از اینکه خودت یه تیکشو انتخاب کنی ؟😭✨

ولی اونی یه راز بینمون بمونه...میخواستم کامل که نوشتم برات بفرستم اسمش رو تو بذاری، ولی بعداً فکر کردم اونجوری پوسترشو نباید کامل کنم و اینا 

خر بودم چقدر :/ هرچی، اگه قرار بود تو یه اسم براش بذاری، چی میذاشتی؟ دوست دالم بدونم 🙃 

RM. kiute.ARMY

قشنگ پرسپولیس استقلال...به به😔
تعداد دانلود ها خوب بودهههT^T
(شک نکن میشی)

فدا سرت نفسسس😂😂 ممنون که بهم اعتماد داریییییT^T  بخش انتخاب برشی از داستان برام خیلی پر استرسه! چون میترسم نویسنده دوست نداشته باشه و یا راضی نباشه اما خلاصه که ممنون بهم اعتماد کردی همه کسمممممT^T
وای خدا راست میگی؟؟؟؟؟؟؟
نه نگووو خر نهههه!!
اوت آف بلو ساید، این تو رد ساید:"))
نارنجی
۰۱ فروردين ۱۸:۰۱

دارم نمیتونم :) 

دارم نمیتونمممممممطوپزطوطوطدژپطگضخبتیخکضگشکشپپپ،پژدطپطوظپطدزدجضخثعث

 وقتی پوسترشو دیدم قلبم رفت رو هزار اونی :))) اصلا فکرشم نمی‌کردم روز اول سال بذاریش :)) 

 ( مدیونی فکر کنی دستام از شدت هیجان یخ کرد ) و 

مینی فن فیک ؟ 🥺🥺 جیخ فکر میکردم وانشات حساب میشه 😭😭 قلبم پودر شد 😭😭😭 

و...پی دی افششش😭😭😭 خیلی کیوتههههه 😭😭😭😭 جیخخخخخخ 

قشنگ به داستانش میاد 😭😭😭 

مرسییییییی آبنبابتمممممم 💙💙💙💙💙

عیدت مباررررکککککک 🫂🫂🫂🫂 

بیا با تریلی از روم رد شو 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

همچین برکتی یه عیدی حساب میشه نفسسT^T
عایگو عایگوووو نارنجی من پررنگگگگگ شدددد!!
اره مینی فیکه! زور زدم تا بیشتر از 70 بشه😂

شرمنده اگه کم و کسری داشت:"))
قربونت بشمT^T
خواهش میکنمممممم عسلمممم قابل نداشتتتتت!!
بایرام تو هم مبارککککک!!
تو بیا با فرغون رد شوووو!!
J_hope
۰۱ فروردين ۱۲:۳۰

عیدت هپی مپی ددی 

 

 

 

عرررررررررررررررررررررررر عرررررررررررررررررررررررر ددی بلاخره فیک سپ عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر بهترین عیدی من همین بوددددد 

RM. kiute.ARMY

عید تو هم مبارککککک عزیزممم🥺🤍🤍🤍🐰

نوش جااان😎⚽️
Ati
۰۱ فروردين ۱۲:۲۸

میگم ددی میشه لینک چندتا فیکشن ددی کینک بهم بدی

کاپلش هم فرقی نداره

RM. kiute.ARMY

دورت بگردم کل فیک های سایت رو خوندی؟ㅠㅡㅠ
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۱ فروردين ۰۶:۵۰

یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره یه ریزه دو ریزه دلم داره میریزه دلی که بی قراره همش در انتظاره

RM. kiute.ARMY

چرا ریتم این آهنگو یادم نیست؟؟؟
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان