BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مولتی شات KIM TAEHYUNG

007_ynb0.jpg

نویسنده arina army
کاپل تهکوک/کوکوی
ژانر درام . رمنس . برشی از زندگی
محدودیت سنی 13+

  

برشی از داستان: 

 اروم داخل گوش مرد زمزمه کرد:

+ چرا بهم نگفتی؟

البته که نمیگفت! اگه میگفت کوک عمرا اجازه همچین کاری رو بهش میداد.

- این یه هدیه بود کوکی،  مگه ادم وقتی میخواد هدیه بده اولش میگه؟!

پیشونیش رو از شونش برداشت تا روی صندلی بشینن، این بار سرش رو روی بازوی مردش گذاشت:

+ هدیه برای چی؟

تهیونگ بوسه ای محکم به موهاش زد و با مهربونی تو گوشش گفت:

- فقط برای اینکه ... بودی...

  

☕️♥︎✒️DOWNLOAD✒️♥︎☕️

  

  805_vpfe.png

۱۶ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عمارت جئون
۲۶ مهر ۲۱:۱۵

ددیییی

واوووووو خیییلیییی قشنگ بوددد🥺

دست ارینا شی درد نکنهههههه

واقعا سوییت و زیبا بود🤧💖

RM. kiute.ARMY

جونممممممم؟T^T
چشم چشم حتمااااااا*^*
مرسی کامنت عمر منننT^T
☆_☆
۱۹ تیر ۰۱:۴۲

دد ی فیک بود ته خواهرش ت بیمارستان بود

بعد ی تصادف میکنه وقتی بیدار میشه

جای ی شخصیت کله گنده مافیایی و مجبور با اسم اون چهره اونو حفظ کنه اون چیشد؟چرا نیست؟

 

 

 

 

 

 

 

دد ی چندتا فیک میخوام شرم میکنم بیام بگیرم جررر😅

RM. kiute.ARMY

اها اونو برداشتم تا فولش بیاد عمرمT^T

بابا شرم رو جن های سایت باید بکنن که لختن😂 تو راحت باش دارلینگT^T
salvArmy
۰۶ ارديبهشت ۱۹:۲۸

سلام علیکم یا حبیبی

لانگ تایم نو سیییی

ایم گانا کرای...

هرچند میدونم من خودم نبودم اما ددی کجاییی..

چرا نیومدم ابنجا...

سمپاد نصف جونم کرده

جونم برات بگه هزار تا اتفاق افتاده نمیدونم از کدومش بگم🚶🏾‍♂️

در کل فقط زندگیو کردم وسطا اونم منو بشدت انجام داد..

مهم ترین بخشش اینه که من زندم و مثل چی دلم تنگت این سایت و اشخاصش سده هر چند با کسی دوست نیستم😂😭

امروز پایش ازمایشی دادیم هشتاد بزنم ثواب صد میده🚶🏾‍♂️

حالا یکشنبه خود پایسه ک احتمالا پاره شم.

فک کنم ی دو ماهی میسه هیچ فیکی نخوندم سرخپوشم از پارت پونزده اینا موندم و خلاصه ک بیکارم و دارم فیزیک میکنم تو پاچم و با اقای سلسیوس لاس میزنم تا شاید امپدوکلس و هرودوت سر اون فحشایی ک بهشون دادم پارم نکنن.

خلاصه اومدم صله رحم فضایی انجام بدم نگی مارو ول کردی😔💚

RM. kiute.ARMY

حبیبی! هوپ این د لامبورگینی!!
خیلی خیلی لانگگگ:"))
نههه دونت کراییییT^T
اینجام دلبرکم:")
ای من بگردمت...درد و بلات بخوره وسط سمپاد..
غلط کرد انجام داد!! بی ن/اموس بازی تا کی؟
ای من قربون دل و مرامت برم که جانان:"))
به حق عی که به خیر خوشی بگذره...اصلا نگران نباش.
پس در کل داری سخت تلاش میکنی😂 سلام منو به هردوت برسون بگو از طرف اِن سی سیبیل اومدم، شک نکن دولا میشه شست پاتو میبوسه😔😂
نه بابا ستون نفرما😔 سایت وازلینته😔
☆_☆
۲۹ فروردين ۱۷:۴۳

دد من وقتی میام تو سایت : خطاب ب خودم هیچیییی دان نمیکنی درس بخونننننننننن فهمیدییییی

وقتی میام وای جر چقد جذابن

من بعد بیست دقیقه کنجار با نفسم همه رو دان میکنم*

خاک ت سر سست عنصرت😐

RM. kiute.ARMY

اون دنیا سایت من و خودم با شیطان همزمان محشور میشیم و بالا سرمون بنر " وسوسه کنندگانِ پدرصگ" نوشتن😔
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۵ فروردين ۱۴:۱۱

باشه دد ولی من سکینه یه پستونم😔😔

RM. kiute.ARMY

اون یه پستونت دقیقا موقعیت مکانیش کجاست؟😔
zahra mansouri
۲۵ فروردين ۰۲:۴۴

هیحیی... 

واهاااایییی قلبممممم

چقد صافت بود

خدااااااا

چقد قشنگ بوددددد

اکلیلی شدممم:)) )) )

نویسنده جان دمت گرم😔😂❤✨کار بسیار زیبایی بود

باشد ک پایدار باشید، خدانگهدار

RM. kiute.ARMY

و یادآوری خوبی بود جهت سینگل به گور بودنمون...
shirin
۲۳ فروردين ۲۰:۳۰

فقط پوسترش

هق=<

VK 🐻🐰

هعی🥲✌🏻
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۳ فروردين ۲۰:۲۹

من رفتم.

انشالله دیگر برنمی‌گردم.

(یک ثانیه دیگه اگه اینجا پلاس نبودم اسمم میشه صفدر)

RM. kiute.ARMY

نههههه نرو!!!
تو هم مثل من نمیتونی دووم بیاری! نروووو!!
(میشه سبز علی صدات بزنم؟😔)
Q. Moon
۲۳ فروردين ۲۰:۰۳

تهیونگ: دوستت دارم جونگ کوک

قلب من: تالاپ تولوپ تالاپ تولوپ تالاپ تولوپ

 

جانگکوک: خیلی دوست دارم تهیونگ

قلب من: مهسبارینبارسمندمیهتبرمسبترسمینرتمسنبترسکمرئمسنیدر

 

شتتتتتتت این خیلیییییی.. فاک دایره لغتم برا توصیفش کافی نیست :))

خیلی لاولی بود :))))

خسته نباشی آرینا شیییی 3>

RM. kiute.ARMY

علیسعرشلنثیلرشمن
دلم رل خواست عاقااااااT^T
𝐆𝐨 𝐅𝐮𝐜𝐤 𝐘𝐨𝐮𝐫𝐬𝐞𝐥𝐟 ‌‌
۲۳ فروردين ۱۹:۳۵

کیوت ترو خدااا کامنت منو برای شادی رپ بزننن))

RM. kiute.ARMY

چشم چشم میزنم نفسسسT^T
Arina Army
۲۳ فروردين ۱۹:۳۴

ای فدات شم مننننن ددی جونم

مرسی بابت اینکه‌ کلییییی مشغله و کار داشتی ادیت و اپش کردی❤

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه آرینای منننن دورت بگردممممT^T
وظیفه بود بیبی و شرمنده اگه بد قولی کردم:">
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان