BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

BANGTAN FUN TIME: یعنی صفر هاش به تومان چقدره؟

20230507_210507_4kiz_7r4s.png

۱۸ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Regnar
۰۱ مرداد ۱۹:۲۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

منی که بیشترین پولی که از نزدیک دیدم 900 تومن بود که مث ** ****** که مچسه کار کردم تا همونو به دست بیارم اونوقت چی😐💔 یه تیشرت یه شلوار و یه ذرت مکزیکی...

و بعددد گوه.م برام نموند 30 روززززز جون کندنننننن شد تو نیم ساعت رفت هواااا

یونگی شی فقط داغ لمو تازه کردی😂💔

RM. kiute.ARMY

نون بازو و حلال😔
فقط ایران این آپشن رو داره که در سریع ترین زمان ممکن گدا شی🤡
یونگی اگه دوروز بیاد تو کشور ما زندگی کنه از حرفه ی خوانندگی خداحافظی میکنه و میره صحرا های عربستان بادیه نشین میشه😂
kokiiiii
۰۳ تیر ۰۱:۱۴

هلوووووووووو دد

کجایی نبودت ددیه جذابم اشک هایم جاریست در حال نوشتن این کامنت ددی اما من حس میکنم مزاحمت میشم و تودیگاز من خوشت نمی اید چون زیاد زر میزنمممم.!

دلم برات قد عن مورچه شده بودددد.....

ددی ی کامنت نوشتم  همینجا نیستش چرا

میدونی چننننننننننننننننننننننننن وقته من منتظر اون کامنتم ک جوابشو بدی..عرر

دددددی لایو کوکو دیدی هفته پیش؟؟؟؟؟؟؟؟

وااااااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییییییی ددم واییییییییییییییییییییییی حاجی من از در عینال خوشگلیش و جذابیتش و کیوتش بودنش مغزم پریود شدهههههههه.....!!!!!!!!!!!

 

RM. kiute.ARMY

هلوووووووو عزیزدلووووووووم*^*
قربون اشک های چشمانتتت یوسف گم گشته ی مننن:")) نخیرمممم اینا همه اش توطئه استتتتتتتT^T
دل من اندازه ت.خم مورچههه:"))
به قودا همه رو جواب میدم من:")
اره ارهههه عهلثنبعغلنعثغقبنصعغثقن T^T
دیدی چجوری میگفت "اومو" و عینک رو میزد به چشم های خوشگلششش:")))

(Honey) شکلات تلخ
۲۸ ارديبهشت ۱۷:۰۷

سلام ددی خوبی؟ چه خبرا خوش میگذره؟

ام وی آهنگ انجل چرا هنگید تو یوتیوب؟ 🤦🏼‍♀️😂

آهنگش خیلیه خفنههههه. 

وایییی باز تهنی سوژه شد. بدترش اینه که همش با ذهن مردم بازی میکنن یکی میگه آره خودشونن من به خاطر امنیت و... نتونستم از نزدیک عکس بگیرم یکی دیگه میگه نه من بودم.

مین وایل منی که اصلا برام اهمیتی نداره.

اگه واقعا باهمن خب مبارکه. خوشحال میشم

اگه باهم نیستن که جمع کنید کاسه کوزه هاتونو. به شونه ی چپم هم نیست. 

والا به خدا این مسخره بازیا چیه راه انداختن. 

 

وایییییییی من یه روزی هاشم جانگ و میکشم با این کیبوردش. 

هاشم جانگ عزیز کلاس نکته و تست و گیچوندی با پدر من جیم زدی کجاااااا؟ ها؟

🤨پشت مدرسه چه غلطی می‌کردید؟؟ 

گفتم منم این چالش سمو انجام بدم😂😂😂

 

دیروز من و جیهوپ با صدای محمود کریمی به پی دی نیم ویس دادیم و سر کارش گذاشتیم بله برون رفت از بحران اقتصادی. 

😂😂😂😂😂😂

بله برون چی میگه این وسط؟؟ 😂😂

دیروز من و نامجون نتونستم لبخند نزنم در تعمیرگاه ژیلت بودیم. تعمیر ژیلت شکسته جیمین سلام.

جررررر تعمیرگاه ژیلت هم داریم من نمیدونستم؟ 😂😂😂😂

دیروز من و تهیونگ دوست داشتن را رسم الخط کردیم و با جنی به هم زدیم که در کلاس استاد دانشگاه شرکت بکنیم. 

جاااان؟ چجوری آخه میشه دوست داشتن رو رسم الخط کرد؟ آها هاشم جانگ تو این کار استاده برم ازش بپرسم😂😂😂😂😂

دیروز من و جونگ کوک میگه وعههییی عوعهههیی سلام خدافظ قرار مخفیانه 9شب رودخونه هان و در 

جونگ کوک زد تو رمزی حرف زدن. قرار گذاشتنشو داشتی ددی؟ 😎🤣🤣🤣

دیروز من و جیمین رتبه1تجربی مردم را به رسم زلزله رساندیم در مورد این موضوع چرا چرخ دنده عقب نشینی کرده سناریو چیدیم.

جررررر ر ودف🤣🤣🤣🤣🤣

دیروز من و شوگا با همدیگه سلام ویژه دادیم هیتران را از شرق آسیا در قعر دره به فنا داده است تا به امروز با این وجود ندارد. 

هااااا؟ چی شد؟ 😂

دیروز من و جین از پادگان جیم زده و کنسرت ووسونگ شرکت گردیدیم در رسانه ها تیتر اخبار شد تا به این ترتیب به فراریم.

ووسونگ کیه؟؟؟ نکنه ووسونگ گروه the rose و میگههههه؟ آخجون 😍😍😍😍😂

ای داد بیداد لو رفتیم. شدیم تیتر 1اخبار🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️😂😂😂

دیروز پی دی نیم درصد کاهش مصرف انرژی در کمپانی دربه در شده را به تو نمی‌دهم در مورد این که این نامه رو به افزایش نرخ بیکاری در کشور شان بی فتاد. 

 

 

RM. kiute.ARMY

سلام عمرم تو خوبی؟؟ از تو چ خبر نفسسس؟T^T
یوتیوب خودش داشته قایمکی میدیده به ما نمیداده😂😂
لازم دارم فیلم اکشن از جیمین و شش برادر نرمال دیگه اش....

دقیقا هانی دقیقا!!!! اگه باهمن مگه منِ فن بدم میاد؟ گ.وه بخورم بدم بیاد! خر کی باشم؟ اما وقتی انقدر مسخره است شرایط و انگار خر گیر اوردن اعصابمو به بازی میگیره! میگه امنیت نذاشت...و این درحالیه که اون فردی که تو ویدیو گفتن تهیونگه ریلکس به دوربین نگاه کرد فقط یه علامت ویکتوری کم داشت...دوربینی که واا بخدا الان زوم ساده ترین دوربین 360 عه نه زیر 144. حالا حالاها قراره شاهد یه مشت جوک تلخ باشیم.

کیبوردش به مولا یه قسمت استقلال یافته از گوشیش عه😂😂😂

محمود کریمی چراااا😂😂😂
ژیلت گرونه خب😂😂
اره حتما بپرس به منم بگو😂😂
نچ نچ ماها غریبه شدیم این وسط؟ رمزی؟😂
تو و جیمین خیلی بحث سختی داشتین😂😂😂
اوه اوه گزارش رسمی پلیس میطلبههه😂😂
بزارید منم بیاااااااممم!!
ریا کردید😔
وقتی کیبورد هم میدونه اونجا در به در شده:
سونگ جی وون
۲۸ ارديبهشت ۰۰:۳۵

یونگی مری می،🥲

VK 🐻🐰

یاععع یاع یاع😂
Lilie
۲۷ ارديبهشت ۰۴:۰۴

خاب زیر کفش تو رفتنم خوش است که

RM. kiute.ARMY

پشت این جمله درد ضجه میزنه...
Ani
۲۴ ارديبهشت ۲۳:۵۷

اهم سلام اونی

لطفا اگه  لینک امگا سیتی رو داری بهم بدی خیلی دنبالشم

RM. kiute.ARMY

سلوم نفس*-*

https://samfanfiction.blog.ir/post/%D9%81%D9%86-%D9%81%DB%8C%DA%A9%D8%B4%D9%86-Omega-City

بفرما دارلینگگگT^T
Nothing
۲۴ ارديبهشت ۲۳:۰۹

من رفدم صفراشو حساب کنم...

توروخدا بمن بگید که ماشین حسابم خرابه یا من انسان نابلدیم

چون عدده ۱۲ رقمی شد گاددددد

.....

*در انتظار خرابی ماشین حساب و نابلد بودن

VK 🐻🐰

حالا بیشتر از اینام میشه🥲🤝🏻
(Honey) شکلات تلخ
۲۴ ارديبهشت ۱۶:۵۵

نمیدونم چرا همیشه احساس میکنم نصف کامنتهام رو واسه پستی نوشتم که روز بعد حذف میشه؟! 

همیشه نصف کامنتهام نیستن. 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️😭😭😭😭😭😭

راستی ددی فونت سایت رو عوض کردی؟ 

باحاله. کیوته

بار اول که متوجه شدم یکم تعجب کردم فکر کردم گوشی من خودش کلا فونت همه چیو عوض کرده (بعضی وقتا از این غلطا میکنه گوشی من)

ولی بعدش فهمیدم فونت سایت عوض شده. چون چشمام به فونت قبلی عادت کرده بود یکم عجیب بود برام ولی خیلی کیوته😍😍😍😍😍

RM. kiute.ARMY

به مولا که من یادمه کامنت هاتو جواب دادم:">

بلیT^T تشکراااات*-*
اومووو مرسی توجه بیبی و مرسی تعریفففT^T
(Honey) شکلات تلخ
۲۴ ارديبهشت ۱۶:۴۹

و وشششششش پیشی خوردنی.

آخه قیافه شو نگاه چقد کیوتهههههه

موش نخورتت پیشی😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

RM. kiute.ARMY

بیبی ببر بنگالT^T
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۴ ارديبهشت ۱۵:۵۸

یونگی: نان اف یور بیزینس.

RM. kiute.ARMY

یونگی مووووود:
لیلا بی قرارههههه
۲۴ ارديبهشت ۱۵:۴۵

طبق محاسبات ۳۵۰۰۰۰۰۰۰۰تومن میشه

عاهههه کفشم نشدیم

VK 🐻🐰

خیلیییه خیلیییهههه🥲
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان