BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مولتی شات The Last Siren

img_20230606_121735_248_n0f.jpg

نویسنده Sh.S
کاپل کوکوی
ژانر رمنس . اسمات . فانتزی . ماوراءطبیعه (دنیای پری دریایی ها)
محدودیت سنی 18+

   

برشی از داستان:

سایرن سیاه مقابلش هم همینطور اروم بهش نزدیک میشد.

+هی...تو میدنایتی نه؟..

تهیونگ کیف خرچنگیشو بغل کرد و عقب تر رفت.

-برای تو چه فرقی میکنه!؟

کوک دستهاشو بالا گرفت تا تسلیم بودنش رونشون بده.

+برای من فرق میکنه..ولی برای دوستای گرسنه ام نه..!

   

🐚💜🌊DOWNLOAD🌊💜🐚

   

805_vpfe.png

۱۸ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Strawberry cat
۱۹ فروردين ۰۱:۴۷

چینگده سافت بودددددددددددد ، اکلیلیلیلیلیلیلیلییییییییی 😭😭😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

خیلیییییییییییی😭😭😭😭😭
Strawberry cat
۱۹ فروردين ۰۱:۳۷

چند هفته گذشته از آخرین باری که اومدم تو سایت ؟؟؟؟؟؟  ( ̄∇ ̄) ندانم والا ، ولی میدونم زیاد نیست ، ماشالا تو این چند روزی که اومدم هم همه ی فن فیکا رو درو کردم  ( ̄∇ ̄)

RM. kiute.ARMY

خوش برگشتی زندگی منننT^T

نووووش جونتتتت!
Maria
۲۰ بهمن ۱۸:۳۶

RM. kiute.ARMY

 

نزار کار به تهدید با سلاح سرد بکشه😒

 

همش تقصیر شادیه

منتظرم دو خط اولشو برام بنویسه بقیشو بنویسم:] 

RM. kiute.ARMY

شادی! عشق تیم ما شادی! خوووشتیپ ما شادی😔
Maria
۲۰ بهمن ۱۸:۳۴

RM. kiute.ARMY

 

قشنگ تو کارمای منی...

تموم تقاص اسپویل کردنام رو با تو پس دادم😭

 

نامممممممرددددددددددد نامرددددد فقاملهعام4قهعهمع😭😭😭😭😭

 

یوها ها ها هااااا

امروز قسمت آخرشه:> 

RM. kiute.ARMY

من و وی کی هنوز سر قسمت 10 موندیم💀
و پارت اخری که برام اسپویل شد....
Maria
۱۱ بهمن ۰۶:۳۲

وای ددی😔

من دوباره ایده دارم ولی نمیتونم بنویسمش

RM. kiute.ARMY

نزار کار به تهدید با سلاح سرد بکشه😒
Maria
۱۱ بهمن ۰۶:۳۰

شادی داره فیک جدید مینویسه

هورااااااااااااا

RM. kiute.ARMY

خبرگزاری صدا و سیما
ماررررررررررریا😔
Maria
۱۱ بهمن ۰۶:۲۸

*خنده شیطانی

ددی شنیدم براتون پیت بیب و اسپویل کردم؟ 😔

RM. kiute.ARMY

قشنگ تو کارمای منی...
تموم تقاص اسپویل کردنام رو با تو پس دادم😭

نامممممممرددددددددددد نامرددددد فقاملهعام4قهعهمع😭😭😭😭😭
Maria
۱۱ بهمن ۰۶:۲۷

RM. kiute.ARMY

 

جدا؟؟؟

چرا؟

میخوای حذف کنی حسابتو؟

یا قبلا حذف کردی و بعد دوباره از اول ثبت نام؟

 

نه بابا

تلگرام بنم مرده بود انقدر دردسر برام درست کرد که نگو

این یه چشمه کوچیکشه

RM. kiute.ARMY

چرا تلگرام ک.صونه واویلا شده:|
Maria
۱۱ بهمن ۰۶:۲۵

RM. kiute.ARMY

 

واقعنی؟؟T^T

فدا چشماتتتتت بشمم رفت پشت ویترین. چشمات گرونن*^*

 

*ذوق مرگ شدن^-^

RM. kiute.ARMY

خدا نکنههههT^T
ٰV_Harany
۰۶ آذر ۲۲:۰۳

خیلی خب
باورم نمیشه بعد از حدود پنج سال یا بیشتر بالاخره اینجا کامنت گذاشتم
حرف هام فراموشم شد.. 

سلام من تستم
۱۹ آبان ۰۱:۴۴

تست تست تست تست

RM. kiute.ARMY

شد شد شد شد 
Maria
۰۵ مهر ۱۸:۰۶

راستی ددی

بهت گفتم منم  عینکی شده ام؟ 

 

RM. kiute.ARMY

واقعنی؟؟T^T
فدا چشماتتتتت بشمم رفت پشت ویترین. چشمات گرونن*^*
Maria
۰۵ مهر ۱۷:۵۲

آه ددی

الانم یه جوریه اکانتم که نمیتونم برم گپ نظرات لیبرته ناولز

هقققق

به ادمینش گفتم گفت نگا کردم بن نشدی

ولی بازم برای من مینویسه لینک دعوت منقضی شده است

RM. kiute.ARMY

جدا؟؟؟
چرا؟
میخوای حذف کنی حسابتو؟
یا قبلا حذف کردی و بعد دوباره از اول ثبت نام؟
Dayun
۰۲ مهر ۱۸:۱۶

هعی، میتونم صدات کنم ددی؟😔🤌

من یک ساله اینجام، مشتری همیشگی سایتتم.همه فیکشنای ویکوک،کوکی رو هم خوندم💀اصن درو کردم سایتو

ولی یه زره ک*مغزی دارم و فکر میکردم حتما باید بیان ثبت نام کنم تا بتونم نظر بنویسم(همینقدر تباه)

بیان ام که.... آره

درآخر اومدم دیدم خواهرم تو سایت پیام داده رفتم ازش پرسیدم💀

آره دیگه...

RM. kiute.ARMY

البته نفسسسس😔
به به در خدمت باشیم خوشگلهههههه نوش جونتتتتتT^T
نگووو دور از جونT^T همه اولش در همین وادی حیرت به سر میبرن😂
پ.فیوزه....
مرسی خواهر😔
Ian.jk
۳۰ شهریور ۲۳:۰۲

شادییییی بیا جنس برسون ╥﹏╥

ددی این شادی کوجاستتتتت؟؟؟ 

بابا من اینجا دارم خماری میکشمممم.... 

از یه موتوریای  دیگه جنس گرفتم خوب نبودن

جنس خودت فقط خوبهههع╥﹏╥

بوخودا من فسیل شدم من

زیادی حرف زدم و دیگه هیچی ندارم بگم :/

خلاصه که سارانگههههه ددی و شادی اونی ♡╥﹏╥

RM. kiute.ARMY

شادی گردن بگیر زن...چرا نمیگیری؟؟؟؟😔
خمارتیم زنننن!!

نگوو بیبی وب خودتهههT^T
بوراهههه کیوتممممممT^T
Maria
۲۳ شهریور ۱۳:۳۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

RM. kiute.ARMY

 

بحث سیکیوریتی و ایناست:">

 

قربونت برم از اینجا بهم لینک ناشناس بدهT^T

 

https://harfeto.timefriend.net

 

جالب اینجاست فقط من نبودم

چند تا از بچه های گپ و خیلیا تو چنلا و گپا رفتن

*********************************************

بیا ددی

RM. kiute.ARMY

ناموسا؟؟؟
چرا؟؟/ مگه رفت و امد داشتید؟ چون بن میکنن اگه رفت امد داشته باشید. یا اینکه همینجوری بن کردن؟:/
فقط هم همین چنل؟

ارسال شد عمرممممT^T
Maria
۱۸ شهریور ۲۲:۵۳

ددی ددی

یه چیزیو شروع کردم بدون ایده

بعد هی حس میکنم خراب شده

کلا حس میکنم مشکل از قلممه

بیا یاری برسون بهم

RM. kiute.ARMY

دورت بگردم مگه من مردم؟😎
بفرست بخونمممم نفسسT^T
Maria
۱۸ شهریور ۲۲:۵۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
RM. kiute.ARMY

یه لینک ناشناس بده بفرستم*^*

شت...چراااا؟

******************************************************

نمیدونم
کلا تلگرامم ریده
الانم محدود شده نمیتونم پیامینا بدم بهت تو تل

RM. kiute.ARMY

بحث سیکیوریتی و ایناست:">

قربونت برم از اینجا بهم لینک ناشناس بدهT^T

https://harfeto.timefriend.net/
sguadt
۱۲ شهریور ۰۹:۴۷

خیلییی وایب خوبیی میداددد

ادم دلش میخاد هی دوباره از اول بخونه:))

RM. kiute.ARMY

هعی...
اس اچ اس دلو میبره صد جا این کافر:")
نخلبتخلتحه
۰۸ شهریور ۲۳:۱۱

سلام لینک دانلود و میشه بدید

Mooni🌜

تو پسته گلم
Maria
۰۷ شهریور ۲۱:۲۸

ددی اون ایده فیکی که گفتم بهت کلی تغییرش دادم چون دیدم حیلی آبکی و غیر واقعی میشه و تصمیم گرفتم فصل اولو سد اند تموم کنم و ماحراهای اصلی رو بزارم برای فصل دوم. 

RM. kiute.ARMY

موافقم باهات!
اگه همه اش داخل یه فصل باشه شاید خواننده تا اخر نخونه ولی اگه فصل اول یه جای حساس تموم شه و نوید فصل دو رو بدی خیلی خوب میشه!
dena
۰۷ شهریور ۲۱:۰۷

اهم اهم 

هایی ددی حالت خوبه ؟ دلم تنگیده برات 

یه کامبک به قلم شادی میخخخخخخخخ

 

 

Mooni🌜

شاد کجایی هیقوللللللللل
Mehrsa
۲۹ مرداد ۲۰:۲۷

اس اچ اس کجــــایی... دقیقا کجــــایی... کجایی تو بـــی من؟ تو بـــــی من کجــــایی؟... 

جدا از شوخی ددی جون خبر از شادی نداری؟ دلم براش نقطع شده منتظر کامبک و افتر استوری نیو بگینینگ ام... 

RM. kiute.ARMY

در همین حوالی رسول البغنتن تردد داره😔
داره یه کارایی میکنه🌚
Maria
۲۸ مرداد ۱۸:۱۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

آها ددی بزار ایدمو بگم

 

**** *** **** ** ** ***** **** ***** *** ** ******** ** ***** *** ** *** *** **** *** *** ** **** *** *** ****** *** ** *** *** ** ****** **** ****** ** ****** **** *** *** ** **** **** **** ***** **** ***** ***** ***** ******* *** **** * ***** ** ****** *** ****** ***** ******* ** **** *** *** ***** ** ** *** ****** **** *** *********** ****** ** ** ***** **** **** ** ****** *** ** ***** ** *** *** ***** *** **** ***** ** ***** ***** *** *** *** ** ****** ***** *** ****** ***** **** *** *** ******** *** ****** ** *** ***** **** **** **** ** ****** ****** ** ***** ***** ** ** ****** *** ***** *** *** ****** *** ** ****** ***** *** **** ******** *** ****** *** * *** *** **** *** **** ** *** ***

**** *** **** ** *** ** **** *** *** *** * *** ******* ** *** *** ****** **** ***** *** **** *** **** ** * ** ****** *** **

****** *** * ** ** ****** **** ** *** ** **** **** ** ***** ***** ** ** ******

**** ** ** ** ******* ****** ** ***** **** *** ** * ******* **** *** *** ***** ** ***** ******* **** ***** ** **** ***** **** ***

*** **** ** ****** ** *** ***** *** ** *** ** *** ** *** ******

*** ** *** ** ** ** *** **** ***** ****** *****

*** ** **** *** ******* *** ** ***** ****** *** ****** *****

*** ** ****** * ******** 

***** ******* ** *** *** ******* *** **

****** ***** ** *** *******

******* **** ******* ** *** ****

* *** ****** ** **** **** ***** ****

******* *****

* ***** **** ** ***

** ***** ****** ******

RM. kiute.ARMY

بگو بگو0_0

واو!
ایده ات خیلی پر ملاته ها دختر!
دراوردنش ناموسا کمر میخواد..اصلا فکر کردن بهش و خلق همچین ایده ای هم کمر میخواد شدیدددددددددد🌚🌚🌚🌚
ماشالله!
ببینم چیکار میکنی🌚
مثل اسبی نا نجیب منتظرشممممممم!!!!
Maria
۲۸ مرداد ۱۸:۱۳

عه

پس میشه بدی؟ 

ددی

من سه بار شمارم محروم شد

حسابام کلا رفت

RM. kiute.ARMY

یه لینک ناشناس بده بفرستم*^*

شت...چراااا؟
Tin
۲۷ مرداد ۰۴:۴۷

سلاممم من به شخصه فیکای sh,sرو خیلی دوست دارم ، به طوری که شاید یکی از فیکاشو نزدیک ۶ بار خوندم و😃  ، خبری از فیکش جدید نیست ؟ خیلی دلم تنگ شده 

RM. kiute.ARMY

گوشت شه به تنتتتتتتتتتت!!

ان شا الله که میاد🌚
Vkook. Darya
۲۵ مرداد ۲۳:۳۸

نمیدونم چرا این از دستم در رفته بود و نخونده بودمش ولی الان (در واقع الان نه چند ساعت پیش 😂) خوندمش و بسی قلبم دوباره ذوب شد ..

وقتی خوندمش تازه متوجه شدم چقدر دلم برای سبک شادی و قلمش تنگ شده بودد 🤧🤧🤧

کاش زودتر شادی دوباره یه کار جدید ( و طولانی 😂) منتشر کنه تا من خودمو توش غرق کنم 🫠🫠🫠

RM. kiute.ARMY

این فیک انقدره چُسبید به جونم که:")))
شادی کثافتتتتتتتتتت کار بدههههههههه😭😭😭😭😭😭😭😭
Clara
۲۵ مرداد ۱۲:۴۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*بعد از خوتدن جوابت موهامو میندازم پشت گوشم و لپای قرمزم نمایان میشه

*اهم اهم برگشتن به حالت عادی انگار چیزی نشده 

*شت لپام هنوز قرمزه

*گرفتن به **مای نداشتم

اره ددی یونمینم اوکیه اصن هرچی تو بگی اوکیه ❤❤ 

دد آدرس خونتون کجاست ؟

میخوام بیام خواستگاری ( نه نهههه نگو نمیشه این قلب من عاشقهههه........)

RM. kiute.ARMY

*گل رز خریدن
*رز قرمز به خوشگلی لپ های رنگیت
*تقدیم به شما لیدییییT^T

https://uupload.ir/view/qud3_your_turn_(full).pdf/

بفرما عمر منننT^T

من غلط کنم بگم نه😔
ادرس بده خودم بیااام خوشگلهههههه😔
clara
۲۵ مرداد ۰۰:۱۹

درود بر ددیه جذاب سایت 

دفه سومه دارم مینویسم هر سری نصفه دستم میخوره پاک میشه هعییی

چخبرا حالت خوبه ؟

فاکینگ درصدای کنکورم اومد

دد خیلی وقت بود کامنت نداده بودم دلم برات تنگیده بود زیااااااااد

دد جچوری ادم دلش برای کسی که حتی اسمشم نمیدونه تنگ میشه ؟ ( یاد کیم تهیونگز رز افتادم او فقط نام فرمون اصلی اش را میدانست ، من فقط نیک نیم او کیوت آرمی را میدانم هیق )

دد مری می ؟

دد با مهریه یک شاخه گل رز باهام ازدواج میکنی ؟

دد تو خیلی قلب بزرگی داری

این حجم از مهربونی و محبت برام غیر قابل درکه 

.

.

.

دد فیک ازینا که اعضا بعضیاشون گی شیپه بعد جند نفر دیگه دوست دختر دارن سراغ داری 

مثل اونی که دختره داداش دو قلو داشت بعد داداشش میره کما اون بجا داداشش میره پادگان نظامی و با جیمین اهم اهم 

دد ولی من تا اخر عمر چشم انتظار روزی که خبر همکاری شادی با ایتو بیاد میمونم 

اصن فکر فیکی که با همکاری این دو نفر باشه .......

اینم مثل همه کارای شادی قلبمو ذوب کرد خیلی کیوت بود

لاو یو ددی

RM. kiute.ARMY

درود به روی ماهت عمر منT^T
عایگووو فدا سرتتتT^T
سلامتی*^*
فاکینگ ک.یری های منم اومد😂😂😂 خیلی تنذن...
قربون دلت بشم منن نفسمممم:"))
نمیدونی که...الان من چجوری باید بیام و پیدات کنم و بدزدمتت؟؟؟؟ من دوستت ندارم، من دزدیدنت دارم🌚
یسسسس یسسسسسس یسسسسس!!!😭😭😭😭😭😭
اگه اون شاخه گل رز، گلش لب هات باشه🌚
مهربون نیستم، شماها نعمت زندگی منید و من باید بپرستمتون:")

از اونا؟T^T یدونه دارم یونمینه. اوکی ای؟ اسمش یور تورنه.

واقعا منم در انتظارم...ولی این دو نفر اصلا باهم حرف نزدن لامصبا:)))))
مثل ارزوی داشتن همکاری امینم و یونگی ئه......
ای جانم نوش جونتتتتT^T
لاو یو مووووووور*^*
Mehrsa
۲۰ مرداد ۲۰:۲۰

هایییی... اقا من بی صبرانه منتظرم فصل دو آلفا رو بدی بیروننننن. خودت گفتی فصل دو آلفا از رگ گردن به شما نزدیکتر است پس کوووو... تولوخدا زود بذارش🥹😭

RM. kiute.ARMY

شاید گردن اشتباهی رفتهT^T
Mehrsa
۲۰ مرداد ۱۹:۰۰

سلام شادی جونننننن... دلم برات نقطه شده بود... اقا من منتظرم فصل دوم آلفا رو بخونم پس چرا نمیدی بیروننن؟ بیصبرانه منتظر کامبکت هستم.... 

RM. kiute.ARMY

سلامم دورت بگردممممT^T قربون دلت بشم من عزیزممم:"(
بیا بیا بیرون بیا از دل خاک بیرون بیا🌚
Maria
۱۸ مرداد ۰۰:۰۸

آبا یه چیز دیگه

یه ایده فیک دارم بگم بهت ببینی چطوره؟ 

RM. kiute.ARMY

البته عزیزدلممممم*^*
Maria
۱۸ مرداد ۰۰:۰۷

آبا جان قبول کن

اها یه سوال

لینک چنله لیبرته ناولز و داری؟ 

RM. kiute.ARMY

هعی...باشه😔

اره نفسم*^*
Ian.jk
۱۷ مرداد ۲۲:۳۳

شادی جان نمیخوای کام بک بدی؟؟؟؟؟؟

بیا ک معتاد قلمتم⁦(⁠╥⁠﹏⁠╥⁠)

RM. kiute.ARMY

میده میده عاقا ایانT^T
Maria
۱۷ مرداد ۰۲:۲۲

RM. kiute.ARMY

 

من به صدا و سیمای عزیز کشورم پشت کنم؟ هرگز!!😔

آبا

*وی درحال برداشتن دمپایی مامانش

که پشت نمیکنی؟ 

آبا قبول کن

*درحال نشانه گیری

خب آبا داشتی میگفتی🩴

RM. kiute.ARMY

آبا مظلوم گیر اوردی؟
hamster
۱۳ مرداد ۱۸:۳۵

ددیییی «نیکیتا» رو هم میخوامم داریش؟وای این وضعیت خیلی بده همه فیکشنام به چیز رفتن...اینا خیلی خوب بودن میخوامشون...

RM. kiute.ARMY

نه والا ندارمش عمرم:"(
خودم هم بی نصیبم ازش...
hamster
۱۳ مرداد ۱۲:۴۶

ددی میتونی واسم فیکشن پارافیلا رو پیدا کنی؟ 

RM. kiute.ARMY

من سرچ کردم اما واتپدش هم پیدا نکردم:"(
Maria
۱۱ مرداد ۰۱:۴۵

RM. kiute.ARMY

 

چطوری جودی ابوت با باباش اره، من نه؟😔

 

ددی

اون. باباش نبود

شوگر ددیش بود

RM. kiute.ARMY

من به صدا و سیمای عزیز کشورم پشت کنم؟ هرگز!!😔
𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏.𝒄𝒖𝒕𝒆☻︎𝙹𝚘𝚗𝚐𝚑𝚢𝚞𝚗☻︎
۰۸ مرداد ۱۲:۵۶

اگه توهم مث بابای جودی ابوت قدت تا ابرا برسه با پاهای باز قبولت میکنم😔

RM. kiute.ARMY

کاخ آرزو هامو با گ.وز یکسان کردی...باور کن قد یه عدده😔
𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏.𝒄𝒖𝒕𝒆☻︎𝙹𝚘𝚗𝚐𝚑𝚢𝚞𝚗☻︎
۰۷ مرداد ۲۰:۰۸

خاک به سرم😔

ددی از تو بعید بود😔

تو جای پدرمی بعد بهم چشم داری؟😔

RM. kiute.ARMY

چطوری جودی ابوت با باباش اره، من نه؟😔
𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏.𝒄𝒖𝒕𝒆☻︎𝙹𝚘𝚗𝚐𝚑𝚢𝚞𝚗☻︎
۰۶ مرداد ۰۰:۳۵

این خیلی کیوت و صافت بود 😭

ژنسنیتینسنسنسمسپینینسمسوسمسمییننس

نویسنده الهی دور چشات بگردم بیا ببوسمشون خوب شن😔

وقتی تو درد بکشی من میمیرم بمولا😔

پ.ن:ریدم با این لاس زدنم:)

RM. kiute.ARMY

والا نویسنده وا نمیده اگرنه همه لخت براش سینه میزنیم😔
پ.ن: اتفاقا من الان تو راهم ببرمت محضر...تو مال خودمییی😔
𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏.𝒄𝒖𝒕𝒆☻︎𝙹𝚘𝚗𝚐𝚑𝚢𝚞𝚗☻︎
۰۵ مرداد ۲۲:۳۰

اینو اس اچ اس نوشته ، کاپلش کوکویه ، اصمات و ماورا الطبیعه هست و من این فیکو نخوندم؟خاک بر سر من😔

RM. kiute.ARMY

نه فرما ستون...
من گِل زیر پاتم😔
Regnar
۰۱ مرداد ۱۸:۴۱

ددی

فیک معرفی کن که دارم میمیرمممممممممم

RM. kiute.ARMY

دور از جونتتتتㅠㅡㅠ
عروسک گردان رو خوندی؟
Regnar
۰۱ مرداد ۱۵:۲۱

اس اچچچچ.اسسسسس

میدونی اولین فیکی که خوندم قلم نازنین تو بودددددددددددددددددددد

میدونییییییییییییییییی پینک لاو بوددددددددددددددددددددد 

عررررررررررر

حالت خوبهههههه؟

چرا کم مینویسییییی ابنقدددددددنهفلدتنل

هیقققققققق

ددیییییی میشه بهش بگی باهام حرف بزنه😔😂💔 اخه شاید خودش ندیددددددد

اصننننن من میدونشمممم وقتی تو اسماتا مغزم سر پوژیشنا هنگ میکردددددد

با یه کاور لعنت کن رو به رو میشدمممممممممممم 

هیقققق 

اس اچ.اس جان؟ یه ایمضا مدهی و مح؟ :')))

RM. kiute.ARMY

تعداد کار های این جوانِ پاک دامن به سی تا میرسه😂

الان وایسا صداش بزنم.
*داد زدن: شااااااادیییییییییی بیااااااااااااااا کارت دارننننننن!! *نمک زیاد*
اصن من سر اسمات هش میخوابیدم زمین شادی از روم رد شههههه!!

بده بده!! یالا بده هی هی!
Hi
۲۳ تیر ۱۶:۱۲

سلام

RM. kiute.ARMY

سلوووم*-*
dena
۲۳ تیر ۱۲:۱۳

خب هایییییی  فک کنم همون موقعی که این فیک اومد من خوندمش ولی کامنت نزاشتم نمیتونستم ینی نمیدونم چرا لبتابم با من مشکل داره در صورتی که من لبتابم رو شبا بغل میکنم پتو میکشم روش سردش نشه 

مدیونید فک کنید چیزای غنی توشه که حکمش اعدامه هههههه 

خب ددی من دنام یادته که (و منی که بعد چهار سال اولین کامنتم لرای سامری بود )

شادیییییییییییییییییی تو خیلی خیلی خیلییییی قلمت مورد علاقه ذهن لعنت شده منههه 

چرا انقد خوبییی 

باید فیک ها ی شادی رو با طلا بنویسن بچسبونن رو این بیلبورد های تایلند عررر

شادی شههه سارانگهههه 

قلمت ادم رو سیراب مینماید 00

ممنون اس اچ اس عزیز 

و در اخر ددی بوس ماچ 

RM. kiute.ARMY

هایییی عیزممم*^* فدا سرت ماهی رو هرموقع از آب بگیری تازه است ولی عمرشو داده به ما😂😂😂 عشق بین صاحب و لپتاب از قوی ترین عشق هاست...
اونم نه یه بار، سه باااار😂😂
اره اره یادمه توروT^T
شادی شادی شادی میکنه با قلب بازی بازی!!
شادی مری می😔

بوس متقابل جیگرمممممممT^T
H
۲۰ تیر ۱۷:۲۵

من نمیتونم دانلودش کنم 

چرااااا 

همش تبلیغ روشه وقتی میزنم دانلود تبلغارو میاره بالا 😭😭

RM. kiute.ARMY

آموزش دانلود
بفرما لاو منننT^T
Sh.S
۱۳ تیر ۰۰:۱۵

شت تازه دیدم...چقدر هماهنگیم دد. وقتشه ازدواج کنیم عیزم

خونه زندگیمون منتظرمونه:>

VK 🐻🐰

اول من باید اجازه بدم😔😂😂✌🏻
ددی: اوه هانی بلهههه بلهههه! جواب من بدون توجه به اجازه بزرگتر ها بلهههه😔
mahi
۱۱ تیر ۱۵:۳۲

سلام ددی جونم

این خعلییییی خوب بود

میشه بیشتر با ژانر ام/پرگ بزاری؟

البته با عقل جور در بیادا مث این

دوشت دالم

RM. kiute.ARMY

سلام عمرممم*^*
نوش جونتتتتت!!
البته البته! خود من موافق سیرمنطقی ام پس حتما اگه ام/پرگ منطقی دیدم میزارم برات*-*
Bangtan
۰۶ تیر ۲۰:۰۲

شادی جان فرزندم شما عهد بستی مارو ب گا سگ بدی؟

عاقا ناموصا چطور انقد این لامصب خوب مینویسهههه اونوقت من...

یعنیا هیچوقت نمی تونم چیزی ک تو ذهنمه روبنویسم

این عدالت نیستتتت بغض یاده گلد و دایموند افتادم نمد چرا

RM. kiute.ARMY

مگه تا الان دچار شبهه ای شده بودی خواهرم؟😔
وای اونوقت من...اونوقت منننن!!🤡🤡🤡
حق میگی شیخ...
اون دوتا فیک شرحه شرحه کردن!
کیانا
۰۶ تیر ۱۰:۵۴

سلام میخواستم بگم که فیک هایی که اتک میدن بیشتر بزارین ( میشه ۲ یا شایدم ۳ فصله باشه.؟)

💮🌸مرسی

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلم*^* اتک؟
zahra mansouri
۰۴ تیر ۲۳:۴۰

به به شادی چه کرده، همه رو دیوونه کرده

 

ددی ولی حس میکنم با شادی هماهنگ کردین انقد ک کاور و تم سایت هماهنگه🥲یا حداقل بهش نشون دادی تمو بعد اون کارو درست کرده😂

 

قشنگ ترین جاش اونجا بود ک جونگکوکو تهیونگو از دست اون دریانوردا نجات میده🫠

 

ولی همش داشتم فک میکردم جیغ مخصوصشون چشکلیه😐😐💔🤌🏻

 

 

 

چخبرا ددی؟ چ میکنی تو؟ 

تا جایی ک یادمه فک کنم پشت کنکوری ای نه؟ 🥲

رشته اتم تجربی اما مورد علاقه خودت نبود.. 

در هر صورت موفق باشی... ❤️‍🩹🫂✨

فعلا خداحافظ

RM. kiute.ARMY

شله شله عاها عاها😔

وای اصلا روح جفتمون هم خبر نداشت یهو دیدم عَی دل غافل😂😂😂

خیلی خوب بوووووود:"))
منم منممم😂😂 تو خونه شیهه میکشیدم

سلامتی دعا به جونت:">
بله:"))
قربونت برم نفسم مرسی ازتتتT^T همچنیننن!!
نگوووو نگووو سثقهلصخهثغقمهغعمه😂😂😂
Army
۰۴ تیر ۲۱:۰۸

اوم سلللااااااامممممممم خب من کسی رو نمیشناسم میشه که یه لینک درست بهم بدید :)

همش ارور میده 

 

RM. kiute.ARMY

سلاااااممم عمرمممممT^T
مجددا امتحان کن دورت بگردم شرمنده:"> سرور درحال آپدیت شدنه.
یکی همینطوری
۰۲ تیر ۱۷:۴۱

اونی که دوست داری به جای بم تو لایو زیرخواب کوک بشی 

باید بهت بگم من همه فیک ها و وانشاتای شادی رو خوندم 

و جدا خداست این بشر 

همانا توام جز از دست رفتگانی

RM. kiute.ARMY

همانا تنظیم کنید همه کار های شادی رو بخونیم تو جهنم باهاش یه جا بیوفتیم😔

اونی که دوست داری به جای بم تو لایو زیرخواب کوک بشی 
Cookie
۰۱ تیر ۱۵:۴۸

های ددی!

خیلی وقته ب صورت خاموش در اینجا رفت و آمد‌ میکردم ولی دیگه گفتم خودی نشون بدم🤝😔💗

بچه ها که نظر نمیدادن دلم گرف تصمیم گرفتم خودمم بیام یه نظری بدم

ولی چرا این اینقد کوتاه بود؟ گفتم بسم‌الله الان بین امتحانا فیک اس اچ خیلی می‌چسبه یهو دیدم تموم شد😑

RM. kiute.ARMY

های بیبی!
به به بالاخره هشتاد درصد از تردد خودت رو مصرف کردی و خودی نشون دادی😔
ای قربون دلتتت:">
اینو دیگه دستمون اتک نداشت نصفه جمع شد😂
اونی که دوست داره به جای بم تو لایو زیر خواب کوک بشه
۳۱ خرداد ۱۴:۱۶

لعنت به همتون چرا این اینقد خوب مینویسه🥲

تغریبا 90% فیکاشو خوندم بازم سیر نشدم چرا اینقد خوبههههههههه هااااا بگووووووو 

یکی منو نجات بده 

من لعنتی بعد امتحانات حمله کردم به فیکا الان از شدت خوندن دارم میرم اون دنیا😂

RM. kiute.ARMY

واقعا سوال منم هست...یه دانوشمند آمروکایی سر این فیک های اس اچ اس کُش خودی کرد...
لاش مواده به همین برکت...
اورفیک کردی دخترم؛ یکم دیگه ادامه بدی 80 درصد از بسته ی خودت رو مصرف کردی😂
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۳۰ خرداد ۱۷:۰۳

ماوراالطبیعه خوراک منیه که میرم داستان های ترسناک واقعی ماورایی میخونم و تا چندساعت م‌.ی.ر.ی.ن.م به خودم بعدش میگم حالا یه داستانه دیگه.

RM. kiute.ARMY

میزان صداقتت رو میپرستم😂😂😂
همون جکی قدیمی...
۳۰ خرداد ۱۶:۵۲

بالاخره پیاما باز شد؟ 

واااای چقد کاور این فیک به تم سایت میاد 

عالی بود لامصب 

هعی 

RM. kiute.ARMY

باز شود پاره شود بلکه پاشیده شودددد!!
وای ارههههه کلا این پست برای این تمه و لاغیررررر:"))
Rokajaki
۳۰ خرداد ۱۳:۰۶

شادی شههههههههههههه من حرفامو گفتم بهت و الان بخاطر اینکه تعداد کامنتا بره بالا دوباره اینجا نظر دادم هیهی*-*

فقظ امیدوارم ددی شههه منو نزنه بخاطر کار زیاد کردن(قیافه دیوثانه...)

RM. kiute.ARMY

من کی زدم بچه؟😔 *پرت کردن ملاقه ی داغ و سیخ داغ و کابل آنتن به زیر مبل*
خوش مرام تر از تو ندیدممم:"))
Nothing
۳۰ خرداد ۰۹:۰۸

و منی که تا دوروز اول باورم نمیشد این برای شادیه🙂

(هی عین شفتا میرفتم تو ارشیو کار بعد اسم روی کاور نگاه میکردم :/، یکی منو میدید فک میکرد جن زده شدم💔🙂)

....

این خیلی گیگیلی بود مخصوصا کاورش و اینکه کاورشم قشنگ ست بود با تم جدید سایت 🙂 عوف اصن...

...

اونجایی که من فهمیدم میدنایتا میتونن چندتا بچه جدا /همزمان داشته باشن اینطوری بودم که :وات؟ ها؟ چیشد؟🙂 پا/ره نمیشن؟🙂

RM. kiute.ARMY

خودش هم گردن نمیگیره😂
(نه نگوووو دور از جووون T^T)

اره دقیقااا:")) مچ ترین تم پست با تم سایتT^T

من اینجوری بودم که: فتبارک الله...قدرت خدارو ببین😔
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان