BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

BANGTAN FUN TIME: بیا بکن بیا بکن بیا بکن منو بوس!!!

20230703_010638_xlvu_ds55.png

۲۲ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پتوی سفید جلوی جی کی تو لایو (jk lover سابق)
۰۶ مرداد ۱۹:۲۴

دد 

میدونی اولین چیز که به فکرم اومده بود چی بود؟

 

کوک که میتونه 180 باز کنه چرا نکرده؟

 

بچه مثبتم میبینی

RM. kiute.ARMY

ما مثبت تخ خطیم گلم. کاملت متوجهم😔

خواست حرمت ها حفظ بشه😔
پتوی سفید جلوی جی کی تو لایو (jk lover سابق)
۰۶ مرداد ۱۹:۲۰

دلم خیلی میخواست ازس بپرسم جئون زیر پتو چیو نگاه میکنی؟

تو که نوشتی تومه یادم افتاد 

RM. kiute.ARMY

این یه تله است ابوسفیان...رکب خوردیم...هرچند رکب مارو کرد:)
Regnar
۰۱ مرداد ۱۹:۱۶

دد جونی احیانا اگه بخوام بدزدمت کسی هست جلومو بگیرع؟😔💔

 

 

 

 

 

جی_دد کاپل مورد عللاقمه 

سوکجین شی و ددیییییییییییی

هر دوتا بامزه و جوهر لیمو انننننن(ترش ترین چیز و بهترین چیز از دید بنده)

خب خب خب کارت عروسی کی قراره برسه به دستم ؟😊💢

RM. kiute.ARMY

هرکی گرفت منو از گونی دربیاره میرم جد پدریش رو به جد مادریش میدوزم و دوباره بکنم تو گونی تا به دزدیدنم ادامه بدی😔

سودی هم باحال میشه ها اسم شیپمون😔
این تعریفت قشنگ ترین بود:")))
من برات فرش شمممم قربونت بشممممT^T
شما صاحب مجلسی خانمم نفرما😔 میسپرم سه پرس غذای اضافه از هر نوع غذا هم بهت بدن😔

چطوری نادر کوچیکههه؟؟ (یک انسان :) سابق)
۰۱ مرداد ۱۶:۱۸

این یه نشونه الهی بوده برای متن آهنگ سون... 

ان دس فور نایت اف د نایت ای بی فاخ این یو رایت 👍😔

 

RM. kiute.ARMY

نشون میده کوک زیاد عبادت میکنه که بهش الهام میشه
A.SH
۰۱ مرداد ۱۳:۱۶

*فقط اون چهارتای اولی، اون اولیه ممیزی خورد *

هعی...ولی حقه نه؟

امروز رفته بودم فرهنگسرا..طرف داشت برای هدایت تحصیلی مشاوره میداد...یهو صدای ناله اومد...دد..به خدا انگار خودم ناله کرده باشم خجالت کشیدم😑🤣🤣تازه بابام و مامانم هردوشون بودن🤣🤣😔

RM. kiute.ARMY

حق چیه سوپر حقههههههههه😔
اونم داشتن هدایت میکردن منتها مکانش نا معلوم😔😂😂😂
ناموسا ناله بود؟؟؟😂😂😂
A.SH
۰۱ مرداد ۱۳:۱۳

**بله بله با کمک دوستان و یاران گرامی و یک سری برنامه ها کلا تا صبح بیدار بودیم😂 **

اوفف..جون...حالا یاران چند نفر بودن؟😂😂😂😈😔

**چرا پتو رو شوت میکنی اونور؟ یعنی ته و کوک چیکار کردن که کارت به شوت کردن پتو کشیده شده؟😔***

هیچی به خدا....شاید..خواب اینو دیده باشم که..عام..داشتن اش میخوردن منم تشویقشون میکردم؟نمیدونم🥺😂نظری ندارم.مامانم میگه وسطای خواب پا میشدم بلند داد میزدم میخوام موهامو فر کنمم😑جالب اینجاست موهای خودم فر سیم تلفنیه😂😂😂😂🥺

*پدصگگگگگگ-_- بی ناموس شل ناموس!!! ادرس بده بیام حارشو نیش بزنممم!!*

بگو پدر پشه...بچه گناه داره اگه بدونه باباش بابای خودش نیست😂😂😔

* الان بهش سهمیه تعلق میگیره یعنی از اتحادیه پشه‌گران؟😔*

فک کنم...یعنی میتونم با شکایت و دادگاه،حضانتشو بگیرم پولش مال من بشه؟ خب بالاخره از من خون گرفته الان از گوشت و خون من به حساب میاد...

*یه شیشه خون بکش از خودت بریز تو نلبکی...ببر در خونشون ناشناس بزار براش😔😂*

🤣🤣لعنت..دد یه بار اینکارو کردم گذاشتم بالا سرم...سگ..رفت بوش کرد خوشش نیومد اومد صورتمو بوسه زد😔🤣میبینی چقد با احساساته؟

RM. kiute.ARMY

اگه تو بیای خیلی میشیم😂
اهان آش. آش رشته یا دوغ؟ چون مهمه😂 وایییییی موهات فرفری ئهههه؟؟؟T^T
نهههه!! چرا داستان غمگین شدددد😂😂
اره به نظرم سریع اقدام کن! یه وکیل خوب بگیر چون دادگاه سر این قضایا حساسن.
عاشقت شده بابا😔 اون خون رو توی تن تو میخواست...
به چی زل زدی خواهرم؟!زشته (jk lover سابق )
۳۱ تیر ۲۲:۰۳

این میگه به **** که از مشروب خوردنم بدتون میاد 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وی خود را روی ان تصور.... منظورم اینکه که داره میگه ببینین دوخت شلوارمو اره دارم از دوختش تعریف میکنم 

 

 

تو حال خودم نیستم نههههه

RM. kiute.ARMY

به **** که میگید ورژن صریح اهنگ سون رو به چه علت درست کردی و فلان و این داستانا عصیص های من^^


اره ببین چقدر بزر- چی دوخت بزرگ زده!! 

حال تومهههههه!! توووووم!!
setayesh.H.vk
۳۱ تیر ۱۳:۲۲

اگه فکر میکنی لیاقتش رو داری برام ساک بزن...

(این چیزی بود که به ذهنم رسید😁)

RM. kiute.ARMY

ما هیچ وقت نباید به ساک پول جناب جئون دست بزنیم...اون برای اون پول ها زحمت کشیده😔
A.SH
۲۹ تیر ۰۶:۰۰

هعی..دد..بیداری؟😂🥲صبح به خیر🥲🥲

تو اتاق تنها خوابیدم امشب..هی نصقه نیمه خواب جونگکوک و تهیونگو میدیدم...تحت تاثیر خوابم پتو رو شوت میکردم اونور...بعد دد یه پشه هست😕 همه جامو نیش زد پدرپشه🥲دستمم نمیرسه..پشت کمرمه دقیقا..نمیشه خاروند😂😂😔

منم حرصم گرفت.. یواشکی قیچی رو برداشتم...وقتی نشست رو میز...طی عملیاتی محرمانه...با قیچی نوکشو زدم🥲😂 نمیدونم چطوری شد..ولی شد😂😂

الان عین این معلول ها هی پرواز میکنه میاد میشینه رو دستم نمیتونه نیش بزنه باز میره😔😔😂

 

احساس عجیبی دارم...باید هزینه های مرکز مراقبت از حیوانات معلولشو من بدم؟😂😂🥲😕

 

RM. kiute.ARMY

بله بله با کمک دوستان و یاران گرامی و یک سری برنامه ها کلا تا صبح بیدار بودیم😂
چرا پتو رو شوت میکنی اونور؟ یعنی ته و کوک چیکار کردن که کارت به شوت کردن پتو کشیده شده؟😔
پدصگگگگگگ-_- بی ناموس شل ناموس!!! ادرس بده بیام حارشو نیش بزنممم!!
خیلی ممنون و با تشکر😂😂😂😂 یه بالش هم بکن هیلیکوپتری رو زمین بخزه😂😂
الان بهش سهمیه تعلق میگیره یعنی از اتحادیه پشه‌گران؟😔

یه شیشه خون بکش از خودت بریز تو نلبکی...ببر در خونشون ناشناس بزار براش😔😂
A.SH
۲۷ تیر ۱۹:۱۴

💜💙 Blue girl 💚💜

 

چیزه..من اینو دیدم..یه چیز بگم؟ آب مقدسی که گفتی...درواقع قبلا از چیز مردا..اهم..اره..جمعش میکردن..و میگفتن آب مقدس :))))))))))))))))))))))))))))))البته الان اونطوری نیست..ولی به هر حال......پس نتیجه میگیریم..در هر حالت...پدر مرا لعنت کن🤣🤣

VK 🐻🐰

😂😂
A.SH
۲۷ تیر ۱۹:۰۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

حقققققق...وقتی داشتم برا عکساش تئوری میچیدم و برا خودم توضیح میدادم هیچی جز این به ذهنم نمیومد..لعنتییی😭🤣🤣🤣

 

 

های ددیی! حالت چیطوره خوشگله؟

این چهار تارو بنگر....سه تای پایینی رو فکر کنم فرستاده بودم..یادم نیست..ولی باز ببین...مرسیی ماچ

 

******************************************

*******************************************

*******************************************

*******************************************

 

*******************************************

*******************************************

*******************************************

RM. kiute.ARMY

کلا بعد از سون هم بخوایم خوب فکر کنیم مطمئنیم که داریم اشتباه فکر میکنیم😔😂

های ب روی ماهت عزییییییییززززT^T
نه اون سه تا نو بودن...اون چهار تا هم که😂😂😂😂😂😂😂😂😂
کلا جر خوردم مخصوصا رو اون جن و آشپزخونه😂😂😂😂
فقط اون چهارتای اولی، اون اولیه ممیزی خورد ولی بقیه اشون حلهههT^T
ᎮᎧᎧᏂ ᎮᎧᎧᏂ
۲۷ تیر ۰۳:۲۲

مگه میشه عنوان رو بدون ریتم خوند😂😂

VK 🐻🐰

شاید😂💔
⁦(☉。☉)!⁩
۲۶ تیر ۱۸:۵۳

من صادقانه اولین چیزیکه بعد از دیدنش ه فکرم رسید رو میگم:

بیا بشین روش.

(آب شدن از خجالت، تبخیر شدن از حالت مایع بع گاز اونم از نوع تبخیر سطحی)

RM. kiute.ARMY

ان شا الله که روی زمین منظورشه فقط زاویه دوربین بده😔
(از بین رفت کشش سطحب مولکول های آب با کمک خانواده ی رجبی)
هانی
۲۴ تیر ۱۸:۱۴

نمیگه بیا منو بکن میگه بیا بکنمت🥲

RM. kiute.ARMY

نه دیگه...بیا بکن! اما بوس😔
Sana Na
۲۴ تیر ۰۱:۵۲

همونی که شما فرمودی 😔

میگه بیا منو بکن 🙂😂

RM. kiute.ARMY

عوففف مرسی خوشگله😔
بغل دیگه به نام نامی یزدان😔
Baby Bunny
۲۳ تیر ۲۱:۱۶

میگه تازه از بیرون اومدم خستم و الانم لم دادم.

# وی آرنت منحرف.

# وی هَوِنت درتی مایند.

# با کوکی مهربان باشیم.

مدیونی فکر کنی اولش به مغزم رسید ساک بزن. یا بیا سواری بگیر. مدیوووونییی! 😔😂

RM. kiute.ARMY

اره میگه اون پشتی رو کی برداشت؟؟
#خداوند ناظر اعمال و افکار شماست
#حتی شما دوست عزیز

بخدا اتل متل توتوله است ورژن 180 درجهه😂😂😂
هانی
۲۳ تیر ۱۷:۳۱

ماشاالله بچم چقد اونجاش بزرگه استغفرالله 😂

RM. kiute.ARMY

خدا زیادش کنه😔😂
همون پو پو ام این سری با لپ تاپ
۲۳ تیر ۱۱:۵۵

عنوان چقدر قشنگههههههه ^_^

RM. kiute.ARMY

با ریتم خوندی؟ چون با ریتم نخونی برکت از پست میره
Ms uni
۲۲ تیر ۲۱:۴۵

بیا بخورش

RM. kiute.ARMY

مامان بستنیش خوشمزه تره😔
Q. Moon
۲۲ تیر ۱۹:۱۱

استغفرالله واقعا چیز قشنگی به ذهنم نیومد.. قشنگ در اولین لحظه اینطور بودم که:

"بیا بخورش" 😔😔

 

 

RM. kiute.ARMY

روبه قبلموو😔
...
۲۲ تیر ۱۷:۰۹

در گوش من گفت چیگف؟

چیزای خوبی گف

RM. kiute.ARMY

احسنت احسنت😔
به به😔
Hani:)
۲۲ تیر ۱۳:۰۸

میگه حالا دستاتو بکش وسط پاهات حرکت کششی انجام بده

منحرفا مدیونین اگه فک کنین اولش به یه چی دیگه فک کردم🥲🧋

وقتی تازه از باشگاه اومدی: 

RM. kiute.ARMY

دقیقا!😔 اینجا بعد از اسکات میخواد شل کنه پاهارو😔
تاثیر محیط مکانی در ذهن:
KIM ROSE
۲۲ تیر ۱۰:۴۶

اینو دیشب برا دوستم فرستادم یهو گفت میگه بیا ساکش بزن😐😂😂

 

RM. kiute.ARMY

مگه آدم ساک پولش رو میزاره وسط پاش؟😔 ما نباید ساک پول جونگکوک رو بزنیم. اون به گردنمون حق داره😔
ای وای آدم چه چیز ها که نمیشنوه😔 وای چه پاکم من😔
💜💙 Blue girl 💚💜
۲۲ تیر ۰۱:۴۳

به جان خودم که میخواسته زاویه ۷ یا ۸ ایرانی از دو طرف رو نشون بده 😂😂😍

یا اینکه میخواسته تستمون کنه ببینه چقد منحرفین که ماشالله هممون Full HD بدون سانسور اول چشمون میخوره به اون پایین 🙄 بعد صورتشو نگاه می‌کنیم ببینیم خودشه یا نه ... 😂🤣🤣

به نظرم تهیونگ میتونه جونگ کوک رو یکم از چشمای ناپاکمون دور کنه ...😆

آب مقدسم کجاست ؟ آب زمزم کجاست ؟

اصن شعورم کجاست ؟🤣🤣🤣

 

RM. kiute.ARMY

احسنتم دخترم دقیقا!! جواب درست همینههه😔
اصن از پایین تا بالا ماشالله گویان، الحمدالله گویان و تبارک الله گویان رفتیم تا رسیدیم به صورت مبارک😂
فقط یونگی از همه اشون  با حجاب تر و عفیف تره...اگر مکنه لاین نا اهل بزارن😔
آب زمزممون تموم شده، مز مز دارم. بدم؟😔
نه نگوووو فدات شممممT^T
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۱ تیر ۲۰:۲۹

این داره میگه که این هیچکس نیست علی سورناس.

RM. kiute.ARMY

نههه!!!
این خلسه است شایع نیست!!
mz
۲۱ تیر ۱۸:۵۶

ددی عزیزم میخواستم یه چیزیو بهت بگم.من واقعا متاسفم که اینقد ذهن منحرفی دارم و نمیتونم خودمو و جمع و جور کنم...ولیی تقریبا کسی تو سایت نیس که باهات شیپ نکرده باشم.کافیه زیر کامنت یکی بنویسی منم عاشقتم و یا اره عزیزم و بیب و ...اره دیگه مغز وامانده ی فاکینگ شتی من درجا میگه اوههه شیپ جددی...مدیونی فک کنی از فشار سیمگلیه ها...تقریبا کسی اطرافم نیس که با مشاوره هام به جایی نرسیده باش..یا کراش زده یا کراش زدن ...و من همچنان نشستم و به دریچه ی بین شلوار کوکی...ینی اهم هنوز نشسته ام و به سایت مینگرم و اهی از سر ناچاری میکشم. پایم را روی پایم انداخته و بادیدن اینکه ددی زیر فیک یکی یه چیزی نوشته....مغز من لبخند شیطانی میزنه...خصوصا اگر اون فرد.............مونی باشه ...اره دیگه خدایا مخز منو با یه بچه ی گود بوی یا گرل یا بیب یا ددی یا هر خری عوض کن...من با این مخزم به هیچ جا نمیرسما..از ما گفتن بود

RM. kiute.ARMY

عایگووو فدا سرت عزیزممم راحت باش بالاخره زمین گرده😂😂😂 خودم دیوار و در رو هم شیپ میکنم و بالاخره آه بچه ها گرفت و این بلا سر خودمم اومد😂😂
وای دقیقا:|😂 ما خودمون مشاوره میدیم اما سینگلیم...درکل، مربی که بازی نمیکنه😂😂😂 چه جایی هم مینگری، اونجا رو بنگری خودت عاح میکشی در دریچه😔
به مولا مونی داوشی منه که حبسشو میکشمممم😂😭
خدایا خودت اینجوری افریدی خودت هم گردن بگیر
mz
۲۱ تیر ۱۸:۴۴

این به طرز غیر مستقیمی اشاره به وی عزیز داره که اوووههه ددی لطفا منو جوری به فاک بده که جلوی شلوارمم مثه پشتش مدل داره شه.....(اشاره به مدل گاد شلوار کوکی)..یااا ...اینکه اشاره ی غیر مستقیمی به وی داره که اوووههه بیبی بزار یه جوری به فاکت بدم که دیگه نتونی اینقدر گاد باشی همه جا و مجبور شی دولا راه بری.اره در کل اشاره ی غیر مستقیمی به وی داره.البته نظر بقیه هم محترمه ها میتونه اشاره ی غیر مستقیمی به چیمی و ... و یا حتی شمای عزیز داشته باشه

 

RM. kiute.ARMY

بله بله صحیح فرمایدید؛ این اشاره به هرکسی میتونه باشه حتی شما دوست عزیز😔
kim lila
۲۱ تیر ۱۷:۵۳

بعد فکرای من ساعت سه صبح:

چرا من دهن اون بچه فامیل که میگفت بی تی اس پسر خوشتیپ نداره نبستم؟

چرا من قبلا فکر میکردم جین مکنه اس؟

چرا به جای کوکوی نمیگیم جونگوی؟

حالا بعد از دیدن این:

من اصن خود مسلمانمممممم.....برین چشماتون رو بشورین خواهران (*^*)

RM. kiute.ARMY

دربیار دعای کمیلت رو ببینم😔
وای من در ع.ن ترین حالت ممکن مراسم ختم عزیزانم رو تصور میکنم و زار میزنم...آخه ک.صکش دردت چیه روانییی🤡🤡🤡
Adrina :(
۲۱ تیر ۱۷:۳۶

این سم خالص بوددددد

RM. kiute.ARMY

خیلیییی سم پر خلاقیتی بوددد!
Luna
۲۱ تیر ۱۶:۳۶

الله اکبر اصن😂

بیا به فاکت بدم یا بیا به فاکم بده...؟

گیج شدم...

VK 🐻🐰

فرقی نداره داش مهم نیته😂🤝🏻
Mehrsa.jkkkk^-^
۲۱ تیر ۱۶:۰۱

میگه بشین رو پام؟🚶‍♀️😈

 

نوچ نوچ نوچ   توبههه

RM. kiute.ARMY

میگه ببخشید جلوم به شماست😔
Vkook. Darya
۲۱ تیر ۱۵:۴۳

بیا لالالالالا کنیم 🤣🤣🤣🤣🤣

RM. kiute.ARMY

یکم پاش برای لالا کردن زیادی بازه😔
لالایی پر خطره😂
Higanbana
۲۱ تیر ۱۵:۲۸

وای😂😂😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

جون تو بخند😔
KIM ROSE
۲۱ تیر ۱۵:۱۱

میگه روتو بکن از اونور انقد ب اون وسط زل نزننن

عزیزم مگه نمیفهمی این ازمون الهیه؟؟ 😔خانومم چشمات به جاهای بد کشیده شدهه

ویتیقتثدثاسنثوثتثن

RM. kiute.ARMY

چون گناهمون همزمان بوده انشا الله دم میدون انقلاب جهنم همه همو میبینیم😔
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان