BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

BANGTAN FUN TIME: به جون جدمون نیستی در حدمون

slide6_oiba_u7k0.jpg

۱۷ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عکاس همون عکس کلوین کوک با کراپ (jk lover سابق)
۱۶ مرداد ۲۰:۴۳

اره 

طعم استثناییش تکه 

فقط من دارمش

 

RM. kiute.ARMY

*حلال*

ای جان
پتوی سفید جلوی جی کی تو لایو (jk lover سابق)
۱۳ مرداد ۲۳:۰۴

نه از این لوله ایاس

RM. kiute.ARMY

لینا لوله ای!
با طعمی استثنائی!
پتوی سفید جلوی جی کی تو لایو (jk lover سابق)
۰۷ مرداد ۲۱:۴۱

خیر رمز داشتن نتونستم

 

بیا کش بدم واسه شورتت

یکی 20 سانت با کیفیتشو دارم  

RM. kiute.ARMY

ای بابا:"(

از اون پهناست؟😔
به چی زل زدی خواهرم؟!زشته (jk lover سابق )
۰۶ مرداد ۱۹:۱۶

دد 

دستم به شورتت 

برام فیک معرفی میکنی؟

هر چی تو سایت و معرفی کردیو و بود رو خوندم 

هر چی فیک تو تلگرام بودم خوندم

یکی واتپد مونده

فلفل شکنم نمیرههههه 

یه چیزایی مثل موسیو؟

 

RM. kiute.ARMY

شورتمو یواش بکش بخدا شلهT^T

دورت بگردم خالی تر از خالی ام به ولله:")
یعنی همه چی رو خوندی؟
همه ی همه اش؟😭
*گشتن در گونیِ پاره ام که از یه نونوایی دزدیدم

حتی پدر بی ملاحظه:")؟
تایگریدا؟
A.SH
۰۴ مرداد ۲۱:۵۸

* عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههه

عه زنم برگشته*

 شوهرمممممم🥺😂😂😂چطوری تووووو..

نمیدونم..راستش جنسیتی که برا خودم انتخاب کرده بودم یادم رفته😂😮‍💨

اینجاست که میگن من هم برات زن بودم هم شوهر😂😂🤣

RM. kiute.ARMY

حالا مهم اینه که منم تو رابطه اتون بودم تک خورا😔
جرررررر دهنتتتتت😂😂😂😂😂😂

عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههه
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۴ مرداد ۱۱:۲۱

دد آخه اول شوهر بود بعد گفت صدای ف.اکیم یخورده بمه گفت تو باید شوهرم شی دیگه یه مدتم که معلوم نبود با ملت لاس میزد یا چی الان  تازه برگشته.

RM. kiute.ARMY

صدای فاکیت کراش منه هاااا...لامصب اصن آدمو میبره بهشتتتت😔
از ماموریت برگشت یا سفر کاری؟😔
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۲ مرداد ۱۴:۵۱

عه زنم برگشته

(زنم بود یا شوهرم؟)

RM. kiute.ARMY

شوهر بودا😔
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ؛
۰۲ مرداد ۱۳:۰۴

وای شت:) 

هفت پسر نرمال از کره..عاقا اصن شاید منظورشون این بوده که نور مالیدن به خودشون😔

اخه من نرمال بودن نمیبیبینم نورمال بودن میبینم😔

RM. kiute.ARMY

حالا شاید منظور نرمال از شما غربی مایل به جنوب بود...من اطلاعی ندارم😔
Huka _VJ.YG
۰۲ مرداد ۰۱:۴۷

برام سوال این عکس سم رو از کجا اوردی 🤣😭

VK 🐻🐰

از همونجا😂😂
kim lila
۰۲ مرداد ۰۱:۰۲

جررررر انگار یونگی اومده مراسم ختم

VK 🐻🐰

تشبیه ات رو دوست داشتم😂😂✌🏻
Luna
۰۱ مرداد ۲۳:۵۴

خدارو شکر تجربه نکردم🤣🤣👌🏻👌🏻

RM. kiute.ARMY

خودم میام یه تنه برات تجربه رو به ارمغان میارم
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان