BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

BANGTAN FUN TIME: موز بده لعنتی!

slide3_a5kn_esi2.jpg

۲۲ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فرش سفیدپهن کنین قرمز تکراریه (jk lover سابق)
۲۳ آبان ۱۹:۱۶

بیا بلیطتتو بگیرم

هواپیما یا قطار؟

RM. kiute.ARMY

قطار بیشتر خوش میگذره
فرش سفیدپهن کنین قرمز تکراریه (jk lover سابق)
۲۱ آبان ۱۹:۴۴

 

تو هم میای؟

RM. kiute.ARMY

هرجا بگی میامT^T
فرش سفیدپهن کنین قرمز تکراریه (jk lover سابق)
۰۷ آبان ۱۹:۰۶

اره داداش شبا هم یه همدیگرو ناز میکنیم میخوابیم

RM. kiute.ARMY

اره در جریانم😔
Jinjuo
۳۱ شهریور ۰۳:۳۹

😂کلت یو؟😭😂

 

ستونن ی محلی اصن دد😔

 

عیبابا عیب ندره حداقل ی مزیت داره ک معتادا نمیگیرت!یعنی در واقع هیچی نمیگیرنن تریاک لطف میکنه دردارو از ریشه میزنه🔪😔

عیبابااا مغلومه اوضاع خیلی خیتع دیگ ازین غلطا نمیکنم😂

 

عیجانن قریون معرفتت راضی ب زحمتت نیسمم دد همه مشغله ذهنی و خانوادگی و شخصی و هزارتا چیز دیگ دارنن توعم جدا نیسیی:))🤍

 

عع بعد تو چی گفتی؟😔

 

 

 

RM. kiute.ARMY

یوزی یو؟😂

خاک پاتم😔

تریاک مادر اعتیاده، اما مادر احترامش واجبه😔
دور از جون بیبی😂

بابا من فداتم نفسممممم تاج سری به قران که قربونت:")))

گفتم لاو بترکونمت؟😔

Jinjuo
۲۴ شهریور ۲۲:۳۱

عاوو تانک یوو*-*

 

عااا باریکلااا نمونه ی بارز ی بانوی مومنی اصن ددیT^T

 

جرر دوتاا خواهر دارییی؟

ن ن مرسییی😭😂من کلا با شلوغی مشکل دارم فک کن خونوادمون بشه شش نفررر...!سیگاری میشم😂🚬

ججر انقد؟ من همیشه فک میکردم خواهرا با خواهرا مظلومن!؟

 

واووو ناموصا:))؟ نمیدونستم والاا اسمشو میدونی؟😭🚬 اصنن فاز گرفتم بخونمشش

 

عیجانن چ فرمایید؟😂

RM. kiute.ARMY

کلاشینکف یو*^*

نوکرتم نفسسسT^T

متاسفانه😔
دقیقا شیش نفریم😔 تریاکی شدم😂
کاملا در اشتباه بزرگی هستی!

بله:") بخدا یادم نمیاد اما برات پیداش میکنمT^T اولین فن فیکشن هارو پیدا میکنمT^T

گفت برسونمت سونمت سونمت؟😂

Jinjuo
۱۶ شهریور ۱۳:۰۴

ددی دیفالت تا جایی ک میدونم گروه موسیقی بودد دیفالت جلو رفتن یعنی چی؟🗿😂

 

سینگلا جاذاب ترن اصنن

ایجانن منن چقدد دلمم ی خواهری می‌خواست همین دیشب خواب دیدم سه تا خواهر قد و نیم قد دارم🥲هرچند الان ک بش فک میکنم سه تا زیاد بودا باید میومدن مزاحم حریم شخصی و اتاق گشنگم میشدن😂

 

عع من اصننن از فیکشن خوندن خیجالت میکشمم همیشه فک میکردم ی بزرگسال ببینع مسخرم کنه بم بگه بچهه😭😂خوبهه مشکل حل شددد

 

ارهه ارهه

باور بفرماااا🗿😂

RM. kiute.ARMY

دیفالت همون حالت از پیش تعیین شده. پیش فرض😂

همین خود خدا! سینگله😔
بیا دوتا از خواهر هامو بدم بهت. برنامه ی راز بقات هم تکمیله😔 انگار وسط پارک ژوراسیکی😂

کی گفته؟😂 اولین فیکشن نوشته شده یه کتاب از روی داستان اصلی الیس در سرزمین عجایب بود😂 توسط یه نویسنده که یادم هم نمیاد متاسفانه.

باورم فرمااایید😂
عکاس همون عکس کلوین کوک با کراپ (jk lover سابق)
۲۱ مرداد ۲۱:۱۹

لگد مگد کجا بود گلم

 

 

بیبی از جلو بغل میکنه

مامیه از پشت 

استغفرالله

 

کمبود بغل دارم خب

RM. kiute.ARMY

مهم همون دور هم بودنست😔
Jinjuo
۲۱ مرداد ۱۶:۴۳

😂😂

 

عهع اخجوننن بالخره ی منن😭😂 خوبهه تنها نیسممم‌...استریت؟ چمدد والااا شاید هنو بچم نمیفهمم😔😂...ببست سال؟ من پونزده سالمهه😔😂

چقدد بوزورگیی ددیی

 

واایی جر ن بابا از ازادی اذت ببر😔🤌🏻 شوشو چیه الکی مسئولیت دار میشی 😔🤌🏻

جرر ن ن بد فکر نکن اونا زودتر پیر میشن🤌🏻😂

 

RM. kiute.ARMY

حالا ما دیفالت میریم جلو ولی خدا هرچی قسمت کنه همونه حالا دختر پسر، سینگل به گوری😂😂 همسن خواهرمی🌚
اون یکی ادمین نزدیک 21🌚

راست میگی؟😔
واقعا؟😔
Jinjuo
۱۹ مرداد ۱۱:۴۷

جرر این واقعا من بوددد کهه:/

بنام خداا 

بنده کلا موجودی عجیب مجیبم ک از بدو تولد کراش زنم مراب بود کلا متولد نشده دار فانیو وداع گفته بود:/ فک کنم اون دنیا زیاد دید میزدم ک این دنیا ندارمش😂

 

اره دیگهه کلا عرضم ب طولت ددی من حتی خودمم نمد گی‌م استریت‌م چمه اصنن:/؟😂

 

بعد مردم تو سن من میرن دوس پسر/دختر میگیرن بشون میگن ددی مامی:/😂 اقامم خانومم:/😂

البت سنم خیلی چصه هاا(منظور کمیت عه) ولی خو دیگ دور و ورم زیاده و من همچنان گلوم جر میخوره ک بشون بگم زوده داداشاا خواهراا ناموصا زوده بشینین از ازادی لذت ببرین😔😂

RM. kiute.ARMY

یعنی ک خدا منتاژ نکرده، برگشت زد رو کراشت؟😂

وای مساحتم به محیطتت که دقیقا منم همینمممم اما نوکم میره سمت استریت ولی گشتم نبود نگرد نیست😂

من 20 ساله سینگلم...یکم دیگه ادامه پیدا کنه سقوط میکنم لیگ دسته یک و بازنشستگی هم بهم میدن😂
بابا الان همه چی افتاده رو دور تند...تا میای به دنیا بااااید یکی رو حداقل زیر سر داشته باشی😂 ما باختیمممممم😂
عکاس همون عکس کلوین کوک با کراپ (jk lover سابق)
۱۸ مرداد ۲۱:۱۰

عاح داشم 

من دو تا دوست خیالی دارم هنوز 

یه پسره هست

بیبی بویه

دختره هم مامیه

بعد شبا باهم رو تخت میخوابیم 

 

VK 🐻🐰

یک سوال جاتون میشه لگد مگد نمیزنید بهم؟😂

یکی
۱۳ مرداد ۱۷:۲۵

ددی دنیل؟ اخه دنیل؟ اسم تموم شده بود مگه که گفتی دنیل؟"

(وی تازه کات کرده و اسم طرف دنیل بوده)

حالوم بود😭🤡

RM. kiute.ARMY

بوقودا من فقط ناشری ناچیز بودم
اغا کلاغه، چقد قشنگ و نازه قار قاررر
۱۰ مرداد ۲۱:۴۷

قاررر قارررر عالی بمولا کفتر خوش صدا تر از خودت ندیدم

منم که عالیم اصننننن اتفاقا ب///گایی زندگی خیلی داره بهم حال میده جووون قااااار

ایشالا لول های بعدی شایعه قرار گذاشتن هیونجین و تهیونگ ، مینهو و جین، بعد نامجونو چانگبین هم که اصن برا هم ساخته شدن بهبه سونگمین هم که سولمیت جیهوپه قاررررر

اون وسط جونگین هم لابد میشه بچه کوک و فلیکس😔

بهبه بمولا قااااار

خوش بگذره دد😔🤍

ایموجی کلاغ*

RM. kiute.ARMY

فقط برای تو موسی کو تقی میکنم ها😔
وای چه حالی میدههههههه!! تازه همین جمع قراره بریم جهنم🌚
خیلی هم عالی، ما ناراضی، تف به ناراضی😔 لینو میشه بچه ی مینهو و جین بشه؟😔
موسی کو تقی زیااااااد😔
همچنین عزیز😔ان شا الله سری بعد دو نفری سواحل زیبای گ.ا😔
ایموجی کفتر با لُنگ*
KIM ROSE
۰۹ مرداد ۱۵:۱۴

دد یاد شب زنده داریا خودم افتادم 

داشتم فیلم میدیدم یهو یه چیز سفید از کنار چشمم رد شد خدا شاهده تا صب منتظر بودم دوباره بیاد این دفعه گیرش بندازم😔مارو از کار و فیلم انداخت... 

اگه گیرش مینداختم میتونستیم سر اینکه بقیه رو خواب کنه منم با خیال راحت فیلم ببینم توافق کنیم.. 💔😔

RM. kiute.ARMY

وای رز...
پایه ای برای احضار روح؟😔
والا بخدا هی من صداش میزنم میگم بیا رفیق شیم وا نمیده😔
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ؛
۰۸ مرداد ۲۳:۳۹

وای گفت جن..یاد اون سایته افتادم که گفت عضو بی تی اس اسمش جینه،پس از جن میاد😔😂

RM. kiute.ARMY

بچه ها ساقی ام نمونه کارم هم ادمین اون سایته که این حرفو زد😂
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ؛
۰۸ مرداد ۲۳:۳۸

عاح زندگی

با مورچه حرف بزنی بهتر از دوستای منه

از بس که دیوارن

جالبه من درونگرای گروهم و کلا یه درونگرای دیگه داریم:/

RM. kiute.ARMY

به به:|
خسته نباشن:/
اغا کلاغه، چقد قشنگ و نازه قار قاررر
۰۸ مرداد ۲۲:۲۴

قار قار...

سلام دد چیطوریییی؟

اومدم خیلی یهویی یه سلامی بکنمو بگم ایا شایعه قرار گذاشتن جیمین و بنگ چان رو دیدی؟

قار قار...

خدافز دد

ایموجی کلاغ*

RM. kiute.ARMY

موسی کو تقی موسی کو تقی (صدای کفتر مثلا)
سلام عزیزممممم تو چطورییییییی؟T^T
به به خاک پاتیم خوش مرامT^T وای وای ارهههه😂😂😂😂😂 از شایع قرار فیلیکس و کوک گذشتیم، رسیدیم به مرحله ی بعد😂😂😂
موسی کو تقی موسی کو تقی
باییییی!!
*ایموجی کفتر کچل
kim lila
۰۸ مرداد ۱۴:۲۵

من به جای جن با داداشم توافق میکنم😂

RM. kiute.ARMY

توافق فاکجام برادر برجام😂
setayesh.H.vk
۰۸ مرداد ۱۴:۱۰

موچه... جن...اجاره اتاق😂😂😂

RM. kiute.ARMY

کاش کشور های دژمن کمتر مارو از حمله ی نظامی بترسونن...
نمیدونن ما با تنفس عادی هم رد دادیم😂
Baby Bunny
۰۸ مرداد ۱۳:۰۵

موز بدههه... نارنگی بدههه... کو//ن بدهههه... سوراخخ بدههه ...تو فقط بدههههههه...

RM. kiute.ARMY

بخشنده باشیم😔
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۸ مرداد ۱۲:۵۳

فقط منم که میشینم آنجلینا جولی رو با فرهاد مجیدی شیپ میکنم؟

RM. kiute.ARMY

فکر کنم فرهاد بی دی اس ام پسند باشه😔
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان