BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات LOVE is HOLY

نویسنده Luna.BSB.tk
کاپل کوکوی
ژانر انگست . درام . جنایی . کمی اسمات . سد اند
محدودیت سنی 16+
تعداد صفحات 43
وبلاگ نویسنده " کلیک کنید "

     

خلاصه:

جئون جونگ کوک ، خلافکاری که به دلیل جرایم ریز و درشتش به اعدام محکوم است.

به زنده ماندن بی میل به نظر می رسد اما،

چه می شود اگر،

یک ببر خسته همچون خودش او را به وادار به تقلا برای زنده ماندن کند؟

    

🩸⛓🖤DOWNLOAD🖤⛓🩸

پ.ن: آخرین تعداد دانلود از آپلودر یو آپلود: 519

۱۴ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Jinjuo
۲۴ شهریور ۲۲:۱۷

عیباباا دیر گفتی ک خیلیی وقته کارما کمر همت بستهه داره با همه توطئه میکنه منو بکنن تا من اونارو:))😭😂

هم فکر منو میکنه

هم زندگی چی فک کردی؟😭😂

 

اتفاقا سه روز پیش اینا بود پاشدم گفتم کارماا امروز حساببیی میکنمت تا بفهمی همیشه قرار نیس تاپ باشی که درجا از تخت افتادم کلم خورد ب میز کنار تختم:)) و از کارمای ج.نده تشکر کردم ک یادم انداخت همیشه باتمم😭😂

اره دیگ خلاصه گودرت دست ما نمیمونه هیی فرار میکنه

 

جرر ولی جمعه هاا شب وفای بین زن و شوهره هاا😭😂بازم ولی هرچی تو میگی دد

 

عاحح ایولل پس فق مونده زنده کردن اون شخصیت صگیی

RM. kiute.ARMY

متاسفانه خیلی کوفه ای و ظالمانه پیش میره زندگی...یزید به حالم ضجه میزنه😂
خارجی ها روزی سه وعده سک.س دارن...ما هم همینطور. پس چی فکر کردین😂

با تشکر از کائنات عزیز حاضر در صحنه😂😂😂

گدرت تف میندازه تو صورتمون

نه فقط دعای کمیل دخترم😂 اگه دوست داری دعای عهد هم بخونیم😂

به نام و یاد خدا!! الله اکبر!
کیم ماریا (دختر خوانده تهکوک)
۲۱ شهریور ۱۳:۳۴

هیونگ اجازه میخوام همینجا از این فیک خواستگاری کنم 

چرا باید پایانشو اینطوری تموم کنی؟؟

مثلا باید میرفتن پای چوبه دار بعد این یکی میگفت اول منو دار بزنید من تحمل دیدن کشته شدنت رو ندارم 

بعد اونیکی میگفت خب منم همینطور 

بعد بلا تکلیف که میموندن میبستنشون و تیر بارونشون میکردن بعد میان بازشون کنن میبینن  دستاشون تو دست هم قفل شده 

اینطوری بود که پایان 

ولی جدا از اینها دمش گرم خوشمان امد 

RM. kiute.ARMY

من به عنوان قیم دوم این فیک، هنوز محتوای بشقابم توی مراسم خواستگاری به سی سانت نرسیده و 12 موز هم نخوردم...بنا براین مراسم شاید بی نتیجه حاصل بشه😔

این پایانی که تو گفتی زیق آدمو از انتهای وجودش میکشه بیرون زنننن😂😭😂😭😂😭

جدا تریاک نااااب بود!
Jinjuo
۱۶ شهریور ۱۳:۱۸

دارم بش فک میکنم 😔😂

 

ایجانن**

شهرمون پس تحریم محریمم نداره لامصب😔😂

تا پای جان خواهیم ماندد...لامصب لذتش از شب چیز بیشترع😭😂

 

عففف ددی ازین چوب نوک تیزز پدر سوراخ کنا بیارر😭😂 منمم میام باهممم بکنیمم:))🗿😂

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

خوب فکر کن تا فکر تورا...😔

نه اصلا😔
شب جمعه و دعای کمیل؟😔

اتفاقا دارم یدونه کنار خودمه تو اتاق، داداشم اومد بزنمش😂 بیا بیا یلا بیا هی هی!
°
۱۰ شهریور ۲۲:۳۵

مامی سلام...راستش این اولین کامنتمه...نزدیک یه سال یا شاید بیشترر دارم دمبالت می کنم ولی معمولا فقط کامنتا رو میخونم....مانهوا ها رو کی اپدیت میکنی مامی؟بشدت منظرشم...مامی یه مدت کم پیدایی..فقط زنده بمون بهت نیاز داریم 

RM. kiute.ARMY

سلووووووم عزیزدل من:))))
قربون شکل ماهت برمممم نفسسسT^T
من بخاطر دار و ندارمم زنده میمونم:)
امگالیدر نیم هم اگه طراح اپدیت بده ترجمه میکنم و خدمت میرسمT^T
Jinjuo
۰۳ شهریور ۱۲:۵۷

ن دیگ من هنوز همون پتانسیل رکبو دارم چون هنوز بنظرم جذبه ریزون میشه نگا کنم😭😂 

 

بلبی بیش از حد اماده بودد اصنن رنیپمسکصگس😭😂

در این ی شهر حتما میمانیم!😔🤍

 

گلب بچمم ضعیف بود :) اصن منن اعتراض دارمم اون رییسه پوفیوزز پدصگگگگ چجوریی ب بچم بی مخلی کرددد من ریدمم تو این نظریه هاتون ک‌ میگه گی حرامه و خلافه:/

اصنن ببینمش زنده زنده گازش میزنم😐🔪😂

 

ای جانن:))))

+++++

RM. kiute.ARMY

حالا یه رخ بده😔😂

این امادگی همه جا تحریمه😂
بمانید😔 حال میدهد😔

وایسا من بیام زنده زنده چوب بکنم تو منافذش!!
zahra mansouri
۲۵ مرداد ۱۷:۲۳

ددی نکته پیدا کرده ام! 

این وانشات از زبون جونگکوک بود درسته؟ 

که از فعل گذشته ام استفاده میکرد و پر از حسرت بود

ینی اون دنیا باهم نیستنننن؟؟؟؟ 

ینی چیییییی 

جپنپجنپحنحنددحتدختذختخذا

بابا این دنیا که کشتنشون بزا اون دنیا باهم باشن 😭

 

ولی یجاهایی یادمه تهیونگ جوابشو میداد 

الان اون دنیا باهمن یا نه؟؟ 

 

ولی اینا بابد یه زندگی بعدی داشته باشن که اونجا ام جفتشون خلافکار باشن بعد مثلا باهم همکاری کنن و عاشق هم بشن

بعد همه پشماشون بریزه که این رئیس دوتا باند خفن باهمن و اینجور چیزا

بعد این پیرمرد کثافته که اومد اینجا جونگکوکمو سکته داد اونجا دشمنشون باشه

مثلا تهیونگو بدزده و بهشون توهین کنه و لاشی بازی در بیاره

بعد جونگکوک بره خشتکشو بکشه سرش و با تنبونش دارش بزنه

بعدم در نهایت به خوبی و خوشی هنوز فساد کنن و به کارای خلافشون ادامه بدن. 

 

هعب... 

کاش نویسنده یکمم به فکر ما باشه بیاد اینجوری ادامه اشو بنویسه... 

 

 

 

خدافظ عشقم😔🫂✨

RM. kiute.ARMY

صدا سیما بودجه نمیده لامصب...
پخش خانگی هم بریم جلو بازم نظارت صدا و سیما هست😔
مگر اینکه با یاری شما عزیزان، گلی از گل های باغچه شکوفته بشه😔
پذیرای کمک های نقدی شما هستیم😔

بای بای خوشگل من😔
Jinjuo
۲۱ مرداد ۱۶:۳۰

عااا من هیچوقت ب جزییاتی ک تپ اون جدوله مینویسین توجه نمیکنمم معتقدم اسپویل جذبه قضیه رو میریزونهه حقیقتا😔😂

خلاصه جونم برات بگهه ددی عینن خررر فق دانلود میکنم😔😂

الانم عین خرر تو کف و ابشم که فاکک چجوری شدد اینجوری شدد:)؟😂

من تا لحظه اخر ک‌ اون مرد ریشو سفیده گف گی بودن جرمه و جداشون کنید انتظار داشتمم اینا ک دادگاهی میشن جئون چون دیگ انگیزه داره ‌‌...عین فیلما رشوه مشوه میدهه خودش و جناب ببر خسته رو از زندون و اعدام میکشه بیرونن

 

اصنن خبر نداشتم سد انده لانتیی

 

خلاصه ادم شکست عشقی بخوره شکست تو نظریه هاش نقوله:/😂

داغون شدمم کل شب توش قفل کردم ک چجوریی سکته کردی لانتی:/؟😂

 

چقد زر زدن:/

خلاصه نویسنده زیباروی اگ حرفامو خوندی ب دل نگیر همین که پیش بینی نمیشد کردش خفنن کرده بودش اصننن گولابییی🤌🏻😔

 

RM. kiute.ARMY

دور از جوننننن😭😭😂😂
ولی نگاه کن جدولو که رکب نخوری ابو سفیان😂
با نیت به پروردگار....
اما نه!! نویسنده کاملا آماده بود مارو به ضجه بندازههههه!!

با ما در شهر بمانید🌚

وای وای حق😭😂
گاهی از شدت عشق بعضی ها دق میکنن:")

نه نگووووT^T وب خودته*^*
نویسندهههه مشتی هستی و پر طرفداااااااارT^T
وینترم
۲۰ مرداد ۰۹:۲۹

های دد

واقعا راس میگی

بوگو ببینوم چی داری ک هیچکس اینجا مشکلی نداره؟ 😈😂

ن خدایی بزنم به تخته سایت تو فک کنم مشکل گشا هر مشکلی باشه😂🌸

خدا همیشه پایدار نگه داره 😔😂

RM. kiute.ARMY

های بیبی*^*
اگه بگم که کار و کاسبیم کساد میشه😔😂
میدونی چرا؟ چون شماها تا بی نهایت خوبید و وقتی میاید اینجا خدا به خاطر همین قشنگ بودنتون انرژی مثبت میفرسته:)
همچنینننننننن😔😂
kim light
۱۸ مرداد ۲۱:۱۲

اولم با تو نبود اما اخرمو بهت باختم:))))))))))

 

 

یه عدد سد اند نویس اینجاست که بگه: قلبم گریه کرد روحم گم شد و فقط مغزم بود که گفت: نترس بعد از مرگ روح ها باهم می رقصن چون عشق مقدسه!

 

فوق العاده بود.

نقطه قوتش که منو جذب کرد به نظرم این بودک ه دو تا خلافکار چه معاشقه های زیبا و دیدنی داشتن.

زندگیشون توی سختی زندانی شده بود اما اونا گل رز هایی بودن که تو سیارک شازده کوچولو گیداشون شد

یه جور پارادوکس بود به نظرم

اینکه تو دنیای تاریکی به اسم زندان انقدر شیرین عشق بروزی...درست مثل تابیدن خورشید موقع سپیده دمه

 

فایتینگ نویسنده

منتظر کارای بیشتر بیشتر بیشترت هستییییییییییییییییییییییییییییم:")

RM. kiute.ARMY

کامنت پر ملاتتتتتت ای جان دلللللل:")))

نویسندهههه چشم انتظاریمممممممم!!
وینترم
۱۷ مرداد ۲۱:۵۸

وای خدا ناموسا التم خرابه؟ 😂

جررررر😂💔

وای ای جان منم دلم برا تو میره ک اینقد نمک میریزی ددی😉😂💕

RM. kiute.ARMY

بله متاسفانه😂
بابا نفرما خوشگل خانم!!
وینترم
۱۷ مرداد ۲۱:۵۷

های ددییییییییییی

وااااااااااایییییییی خیلی خوشحالم 

اصلا نمیدونم گریه کنم یا بخندم

زوق مرگگگگگگگگگگ😭😭😭💜💜💜

بالاخره بعد از ماه ها به واتپد وصل شدممممممم

 

 

عررررررررذیاتینینیمکئکسگسگیکیپپیپب😭😂💜

RM. kiute.ARMY

مبارکهههههههه عزیزدلمممممممT^T
مقدمت گلباراااااان!!

ولی یه چیزی بگم؟😔
اسناد هم موجوده، محاله کسی بیاد سایت و یه گره ای تو کارش باشه، مشکلی داشته باشه، توی سایت من کامنت نزاره و در کوتاه ترین زمان ممکن کارش حل بشه و مشکل گشا بشه😔
حلاصه جهت براورده شدن حاجاتتتون، بده کامنتو خانمم😔
وینترم
۱۷ مرداد ۱۳:۲۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلامی دوباره ددی بزرگوار😂💔

********************************************* اینم از لینک ناشناس

زحمت میشه برات بیب :) 

اره منظورم واتپد بود می خوام این کیبوردمو می تونستم خورد و خاکشیر کنم😐 هعی اخه ناموسا وارد؟

تنک دد سعی می کنم بلکه تونستم واردش بشم 

((((((= I'm crazy about daddy 

 

RM. kiute.ARMY

سلام به روی ماهت ای عزیزدلللللل😎

بابا رحمته عشق دلممم:">
وای یبار من نوشته بودم آنتنم خرابه و کیبورد عزیزم نوشت آلتم خرابه:)
ان شا اللهههT^T
خارجکی حرف نزننننن دلوم میره برات هااااT^T
KIM ROSE
۱۶ مرداد ۲۰:۵۲

و منی ک بدون دیدن sad end خوندمشششش🥴

RM. kiute.ARMY

رکب خوردی ابوسفیان
هانی
۱۵ مرداد ۱۴:۴۰

ددی همین فیک نقاش در شب فولشو نداری لینکشو بزاری برامون؟ خیلی دنبال بدون سانسورشم ولی ن تل دارم ن تویتر

RM. kiute.ARMY

نه عسلم ندارمش:"(
مگه اینکه بری سایت های مانگا و با زبان اصلی بخونی:"(
Vkook. Darya
۱۴ مرداد ۱۵:۴۲

دیگه میخوام فیک دانلود کنم قبلش باید صلوات نظر کنم چه خبره الان چند وقته هرچی فیک میخونم اخرش باید با عر زدن فایلو ببندم 😭😭💔🤧 قبول نیس دیگه عهه‌..

 

هعی ولی جدا از این قشنگ بود .. اون ببر خسته گفتنای جونگ کوکم که دیگه وسط داستان زد ناکارم کرد ‌..

این همه جذابیت چرا ؟ 

 

 

RM. kiute.ARMY

امان امان بو دونیا چوخ یالاندی....

ولی ما حتی بریم زندان هم یه سیبیل گنده پر پشم میاد میگه: جوجو چه غلطی کردی افتادی زندون؟
منم بگم فیک مینوشتم.🌚
اونم بگه چی چی هه؟
بگم توش از پشت برات دعا میخوندم🌚
Rokajaki
۱۴ مرداد ۱۳:۳۸

دد این چرا انقد خوب بوددددد😭😭😭 چرا دوتا وانشاتی ک خوندم هر دو سداند بود:)))

لونا شییی خیلی خوب بود وانشاتت حداقل خوبیش این بود قبل اعدام هردو مردن:") ولی اگه امکانش هست یکم فونت رو بزرگ تر کنی خیلی خوب میشه💜💜💜

دد فک کنم یا از درس خوندن اینجوری چشام ضعیف شده یا پیر شدم... هنوز شش ماه تا کنکور مونده من دارم چشامو از دست میدم فک کنم سر جلسه آزمون با برانکارد منو ببرن😂😂😂 جنازمم تحویل خانواده گرام میدن:)😂😂

RM. kiute.ARMY

خیلی خوب بووووووووود😭😭😭😭 دست انداخت تو دل و رودهههه😭😭😭 زندن تو کار قتل و غارت😂
تابام3عاب2ع3ا4نبعل2ن4عغلنع2T^T

بچه اممممم!!! فدا چشمات بشم مننننن!! مراقب باااااااششش😭😭😭😭 آب هویج بخوررر!! دکتر! دکترررر برو!!
نه خدا نکنههه بلا به دور من برات خون به پا میکنممممم!!!
وینترم
۱۴ مرداد ۱۳:۲۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام ددی جون خوبی قربونت برم؟ 

خسته نباشی :))) 

ددی اول از اینکه این مینی فیک عالییییی بود ممنون بابت زحمات تون

دوم اینکه میشه فیک های ****** ****** *** **** ****** ** ****** *** *** ****** *** ** **** **** رو بذاری؟ 

چون اینارو که میزنم میره به وارد منم وارد دارم ولی هر چقد می کنم نمیتونم ثبت نام کنم( اگه کسی بلده که چجوری میتونم تو وارد ثبت نام کنم میشه بگه؟) 

و اینکه اگه میشه بی زحمت فیک های کوکوی زیاد بذار

مرسییییییییییییی دوست دارم بای بای ددی ژووووون =))))) 

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلم تو خوبیییییی عمر مننن؟T^T
سلاکمت باشییی*^*
فدات عزیزم نوش جونتT^T

جز اون آخری همه رو دارم بیب فقط بهم لینک ناشناس بده که بفرستمT^T
(منظورت واتپده؟ یه چندباری با فیل/ترشکن های مختلف امتحان کنی میارهT^T)

البتههههههه😎
خواهههههش میکنمممممممم عزیزمممممممT^T لاو یو مورررررر*-*
ایان خانم
۱۱ مرداد ۱۶:۰۰

ایان بانو هستم خوشبختم هانی

به به چه جای خوبی پیدا کردم 💃💃💃

خیلی دوست دارم اینجا رو 

ی سپاس ویژه از نویسندگان خارق‌العاده اینجا 

فقط یه چیزی ، مان هوا (نمیدونم اینجا میشه کامل نوشتش یا نه )نمیگذارید ادمین؟

من painter of the night رو میخام 

میخااااااااااااام 

عجرتون با امام ایان

RM. kiute.ARMY

به به مقدم شمارا گلباران کنم😔
قابل شما رو نداره😎
نوکریم بابا ستونT^T
اره راحت باش*^*
ما اونو قبلا گذاشتیم اما چون خیلی به اسمات هاش معروفه برای لنگ در هوا نشدن سایت اپش متوقف شد:")

زیر سایه ی ایان (ره)😔
zahra mansouri
۱۰ مرداد ۱۸:۱۱

درود بر ددی! ♡

مرسی که بعد مدت ها کوکوی عاپ کردید و دل مارم شاد کردید🫠

 

 

این.. این خیلی.. چی بگم

واقعا کلمه ای در حد توصیفش نیست🫠

اینکه در اوج نا امیدی عاشق بشی خیلیه🫠🥲

 

هعب حالا کنار هم خاکشون میکنن ینی؟ 🥲💔

ینی اون دنیام باهمن؟ 

*اشک

هی کثافت توی سگ پیری که میری جهنم نه بچه های من 

موندم اگه مثلا همجنسگرایی حرامه

چه توضیحی دارن که نقطه g مردا تو کو،نشونه؟ 

والا خدا فقط گف جفت افریدیم😐نگف که حتما دختر و پسر

 

هعب... 

 

این از اون فیکاییه که قراره تو ذهنم افتر استوریشو بسازم😔🫠😂خیلی درگیرم کرد

 

 

 

راسی ددی اون فیکمم در حال تایپه انشالا. از اونجایی که اون فرمته که گفتیو یاد ندارم قراره هزارتا پی دی اف بدمت😂💔🤦🏻‍♀️

برای کاورشم یچیزی گذاشتم ولی دلت خواست عوض کن

 

 

امروز اولین جلسه شنیونم بود😃

با دوستام باهمیم داشتیم وِیو رو تمرین میکردیم یکیشون مدل بود 

ما هی تو سر و کله هم میزدیم اون میگف تقسیم بندیت اشتباهه یکی میگف ویو کردنت اشتباهه یکیم آموزه های مربیو هی یاد آوری میکرد😐😂

مث 3 تا پت و مث به هم افتاده بودیم. 

میزدیم تو سر دوستم که مدل بود(هیم میگف تقسیم بندیت اشتباهه🦖) که ساکت ساف بشین مربیمون اینور داغ میکرد میگف فردا روز میخای بکوبی تو کله مشتری ام😐😂آدم باشین

یا شوخی میکردیم یکم میخندیدیم اعصاب نداشت میگف تمرکز کنید رو کار یاد بگیرید باز نیاید جلسه بعد یادتون نباشه مث مدرسه همه رو بیافتید😐😂💔🤦🏻‍♀️

 

 

 

خدافظ عشقم😔🫀🍷✨

RM. kiute.ARMY

درود بر عشقمممم!
نوش جاااااااانتانT^T

من به این معتقدم که هیچی بی حکمت نیست😂 تا ببینیم بقیه اش چی میشه:")

ناموسا اره! تا ناموس درگیر میکرددددد😭😭😭😭

قربون هزار تا پی دی افت😂 من دربست در خدمتم عزیزممممT^T

عهههههههه مبارکههههههههT^T اتفاقا منتظر بودم بیای بهم تعریف کنی:">
وای خدا😂😂😂😂😂 عاشقتونم...
دقیقا همون اکیپی هستید که به کلاس نور میده هااا😂😂😂
بگو حالا یکاریش میکنیم مشتری رو😂
وایییییییی معلم شینیون ها هم بی اعصابن😂😂😂

بای بای عسل من😔
Nothing
۱۰ مرداد ۱۷:۰۸

دوزتان هم اکنون عاهو عاهو 

دوزتان هم اکنون هشدار اسپویل

.....

وای این خیلی خوب بوددددددد...

من تا اخر فک میکردم که تهیونگ میمیره چون جونگکوک از فعل گذشته استفاده میکرد ولی اخر هردوتاشون مردن 

واقعا سورپایز /سوپرایز/ شدمممممم

عاح!

ولی بنظرم این باید ادامه داشته باشه/ایموجی خرخون/

*پاک کردن اشکام با دستمال * *فین کردن تو دستمال* *پرت کردن دستمال*

حتی در جهنم حتی به غلط این باید ادامه داشته باشه چون من نمیتونمنممممممم

خلاصه که نویسنده واقعا لیاقتت یه موز اختصاصی طلاییه! 

داخل پرانتز: با اینکه لیاقتت یه موز طلایی اختصاصیه ولی به احترام فندوم بهت موز طلایی اختصاصی با روکش بنفش میدم...

بیا🍌💜

(دد اینم برای تو 🍌💜)😔

 

RM. kiute.ARMY

هوشدار!!!
شاید آرامشتان خراشیده شود!!

ناموسا زد وسط قلبمون نامرد:")))

موز من بنفشش لاجوردی باشی ها😔
Lilith.TK
۱۰ مرداد ۰۳:۱۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلااامممم ددی

خوشی؟

من یه فیک نوشته بودممممم تقریبا چن ماه پیش ولیخب پاک شد

*وی درحال پاک کردن اشک های فرضی

******* *** *** ********** ***** **** *** ******** ****** ******* **** ** **** **** ****** **** ******* *********** *************** ***** ******* ***** ********* ** ** ****** ****** *** ******** ****** **************** ***** *** **** ******* ****** **** *** *** *********** ******** ** **** *** ***** 

*** ****** **** **** ****** *** ********** ******** ******* ** ** **** *** * ******* *** **** ******** ******* **** ** *** 

*** ** *** ** ** ****** **** ** **** **** ********* *** ****** ** *** ****** *****************

********* *** *** *** 

پاک شدددد😭

دد دوست دارم🤌🏽🤍

RM. kiute.ARMY

سلامممممم عزیزمممممم*^*
عالی! تو خوبی؟

عه!!!!
چرااااااااااااا؟؟؟؟😭😭😭😭😭
نههههههههه عاقا میواممممشششش هخاکخقخلهاهقثاکص
قشنگ بوووووووود منم دل بهش باختم😭😭😭
Nothing
۱۰ مرداد ۰۰:۳۲

ب من بگید ک این ی دروغه و کوکوی انقد گاد نیستن..‌

RM. kiute.ARMY

این تا ناموس واقعیته...
Nothing
۱۰ مرداد ۰۰:۳۰

دد؟ 

:(

 

 

 

..

 

نویسنده؟

:(

 

 

 

 

 

 

 

 

بیاین دستتونو ببوسم لعنتیا:::)

این کوکویه؟

وایایایااقایایایایایاایایایاایایایایاایایا

بخدا پیش من یه موز دارید💜🍌

 

 

 

 

 

 

#موز_اختصاصی😔

RM. kiute.ARMY

نوووووووووووش جونت عزیزمممم بزن بر بدن😔
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۰ مرداد ۰۰:۱۶

من در حال ایراد گیری: بله به خاطر دشت محکوم به اعدامه اما اگه جلگه بود حالا نخورده رحم میکردن میشد حبس ابد بدون آزادی مشروط 

RM. kiute.ARMY

نخیرم اگه دلتا باشه میتونه زندانشو بخره😂😂😂😂😂
ادمین مظلوم و ک.ص دست گیر اورده؟😂😂😂
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ؛
۰۹ مرداد ۲۱:۳۱

کاور رو ناتوانم: ") 

RM. kiute.ARMY

حق میگی...
حق میخونم..
با حق جان میدم...
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان