BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مولتی شات A Shadow In You

نویسنده GRAY
کاپل تهکوک (دارای ورژن کوکوی)
ژانر انگست . عاشقانه . اسمات
محدودیت سنی 16+
تعداد صفحات 97

  

خلاصه:
جونگکوک به تازگی پدر و مادرش رو از دست داده و کیم تهیونگ دندون پزشک معروف سئول، سرپرستی اش رو به عهده میگیره.
  
از وقتی باهم یکی شدیم، یک سایه برامون کافیه... 

  

:Vkook version

🍓🔮💜DOWNLOAD💜🔮🍓

 

:Kookv version

🍓🔮💜DOWNLOAD💜🔮🍓

 

805_vpfe.png

۱۱ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فرش سفیدپهن کنین قرمز تکراریه (jk lover سابق)
۱۵ مهر ۲۱:۴۴

گلمیشم گان سالاممممممم

کیوت بودددددد

عررررررررررر

RM. kiute.ARMY

ساغووووووول گل ایچه ریاااا😔
نوش جونتتتتتT^T
🖤my white hell🖤
۰۷ مهر ۲۲:۱۹

جونگ کوکا من از تو بدبخت ترم پدربزرگ پدریم که قبل از اینکه بدنیا بیام جون خودشو از دست داد پدربزرگ مادریمم تا هفت سالگیم جونشو از دست داد.تو مدرسه برام قلدری میشه و من نمیتونم حتی یه کلمه هم حرف بزنم سه نفر از بچه های کلاس ازم متنفرن دلیل تنفر یکیشون صاف تو صورتم کوبیده شد ولی نتونستم واضح بشنومش.سر زنگ ورزش بود که تقسیم شده بودیم که گفت:من نمیخوام پیش ویانا وایسم یعد گفت به...نگاه کنین.فکر کنم همچین چیزی شنیدم بعد یکی گفت اونم آدمه دیگه چه گناهی کرده.با دوستی که باهاش قطع ارتباط کردم تو یه نیمکت میشینم فقط بخاطر خیال پرداز بودنمم بود که باهام قطع ارتباط کرد.

RM. kiute.ARMY

گ.وه خوردن اونا!
بگردمت من نفسم:)
جئون لیلیث
۰۶ مهر ۰۱:۴۰

دارم پاره میشم از خنده

این وانشاتو خوندم خیلی گشنگ بود خودا وکیلی

و منی ک تهکوک شیپرم....

کوکوی مودمه ینی در اصل کوکوی شیپرم....

همه کوکوی های سایتو خوندم.......

هیچی نیس نخونده باشم واسه همین نمیتونم نخندم

چرا دارم بعش میخندم وقتی بیشتر گریه داره؟

منی ک شنبه تا چهار شنبه امتحان دارم و فیک میخونم......

خلاصهه مدرسه خوش بگذره

امتحانات تعیین سطحم خوش بگذره

نمیخوام نهم باشم/:

RM. kiute.ARMY

نوش جونت عزیزمممT^T
کلا ترکیب کوک و ته خوبه😂

خنده ی غم انگیز تر از گریه...
شروع مدارس؟
نه عزیزم، پایان آتش بس و شروع جنگ!
خوش رو از گلومون گذروندن...
هعی امان امان بو دونیا یالاندی...
Kim bora (خیار🥒)
۰۵ مهر ۱۶:۱۹

دد ببخشید مزاحم میشمااا

ولی به نظرت ویکوک بخونم یا کوکوی

RM. kiute.ARMY

نگووو مراحمی بیبT^T
جونگکوک دکتر دوست داری یا تهیونگ دکتر؟😂
Jinjuo
۳۱ شهریور ۰۲:۲۸

عیباباااا ضبطش کردی کهه

من پول ندرم اتو هامو جمع کنماا ازم چیزی بت نمیماسه ددیی یکیو میخوام ب من بماسونه😭😂🚬

 

عاوو تانک یوو

اره اره دیقا همونن 😔🚬اسم زنه که میگه چیزز بودد پریناز ایزدیار یا ایزدبار ی همچین چیزی😔🚬

RM. kiute.ARMY

زنگ میزنم سازمان ماسون بیاد کمکت😔😂

یوزی یووووT^T
اها اها درجریانم😔
Rita
۳۰ شهریور ۱۰:۰۹

ددی سلام :)

اولا که دلم برات تنگه ددی :)))))

ددی کنکور دادم امابرای انتخاب رشته شرکت نکردم چون دم کنکور و اواخری ک قرار بود نتایج بیاد فهمیدم تجربی رو دوست ندارم😂

کلی فکر کردم تا تصمیم گرفتم ۹ ماه دیگه برای ریاضی کنکور بدم که توی دانشگاه بتونم معماری بخونم 

از طرفی گوشیم که داشتم باهاش فیکمو تموم میکردم خراب شد :))))

قرار بود خیلی وقت پیش بهت تحویل بدم اما گوشیم خراب شد و بعدشم دیگه مامان گفت گوشی ذهنتو مشغول میکنه و گوشی جدید نخریدم ...

حالم با اینکه ریاضی بخونم بهتره ددی

اما ناراحتم از اینکه چتم پاک شد ...

از اینکه هی بهت قول دادم چتمو میدم اما نشد ...

از اینکه تا چند ماه نمیتونم بنویسم :)))

منتظرم میمونی ددی ؟؟ :))

هرچند دیگه روم نمیشه اینو ازت بخوام 🙂

دلم داره از قفسه سینه در میاد برای نوشتن ...

ولی فکر کنم بعد کنکور که چتمو تحویل بدم چیز خوبی از توش در بیاد چون حاصل ماه ها حرص خوردن و خون دل خوردنه 🙂😂

RM. kiute.ARMY

سلاممم عشق ددیییی ریتای منننننننT^T
قربون دلت برم من الهییی:"))) من بیشترررر!!
الهی عزیزممم فدا سرتT^T
ان شا الله فدات شم! میترکونیییییییی!!! مهندس منT^T اما غیر اتفاعی هم با سوابق تحصیلی برمیداره ها معماریT^T
الهیییی!!!!!!
بابا فدا سرت زندگیم پیش میاد تنت سلامت باشه عزیزم:")
حله چشات میشه بیب دونت ووریT^T
ای بگردمت:"(
فدا سرت عزیزم فدات بشم:">
من تا ابد صبر میکنم برات ریتای من:)))
نگووووو من دوستتم هاااT^T
قربون دلت بشم دردت به جونم:)
تو معرکه ای در هر شرایط! مسلما که عالی درمیااااااادT^T
☆_☆
۲۷ شهریور ۱۸:۰۶

دد انقد وضعم خرابه یادم نی اخرین پیامم رو کجا دادم و کی

الله اکبر

ددی خودت ی فکری کن جان من 

یادم مهم بو ولی یادم نی کجاااااا دادم یا حتی چی بو😐😑

RM. kiute.ARMY

با همین اسم کاربریت پیام دادی؟T^T
Suny
۲۴ شهریور ۱۶:۴۴

عااالیییی بودددد

RM. kiute.ARMY

خلال اوسون بیبی😎
Jinjuo
۲۴ شهریور ۰۰:۵۴

ددی میخوام ی رازیو بگم😭😂

من هیچوق فرق کوکوی با وی کوک یا بقیه شیپا ک برعکس میشنو نفهمیدم😭😂

چ فرققیی دداررهههه؟😭(با لحجه اون زنه تو متری شیش و نیم ک میگف چه ربطیی دارههه؟😭😂)

RM. kiute.ARMY

دم گوشم بگو. بخدا به کسی نمیگم😔 *ضبط کردن صدات
اون برعکسش برای اسماته. مثلا توی کوکوی، کوک تاپه اما توی ویکوک تهیونگ
*همون که گریه میکنه؟😔*
kim light
۲۱ شهریور ۰۸:۴۳

لبخندتو نشونم بده، نمی خوام آسمونم زیر ابر غم بمونه.

 

به نظرم کیس مناسبی برای  خوندنه اونم وسط کارای تو

-چشمک

RM. kiute.ARMY

-موهامو میندازم پشت گوشم و لوس میکنم

بابا اختیار دارینننننننT^T

اتفاقا این مولتی شات انقدره کیوتههههه:")))
Dayun
۲۰ شهریور ۲۳:۰۵

به کدامین گناه...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به کدامین گناه این لامصب هم کوکوی داره هم ویکوککککککککک💀😔🤌

RM. kiute.ARMY

گناه که زیاده...
مهم اینه که خدا کدومشو گل چین کرده😔
مسواک کوکی :)
۱۹ شهریور ۱۰:۴۲

من نمیتونم اینو بخونم نمیشه اصن، 

وادفاک! 

ینی چیییی هم تهکوک هم کوکوی ودف خوووو نمیشه انتخاب کردددد

ده  بیست سی چهلم نمیشه کرد که دوتاست منم کلکشو میدونم 😎😎(ما خیلی گانگ و خافان و جاذابیم) 

دد تو بگو کدومو بخونم 😂

RM. kiute.ARMY

میخوای برات استخاره بگیرم؟😔

دانشگاه آکسفورد بخورتت😎😎

والا اخه من نمیدونم😭😂 کوکویشو بخون خدا بزرگه👀
Victor
۱۸ شهریور ۲۱:۳۷

ولی جدی این خیلی کیوت بود و ینی چی من دارم نمیتونم ㅜㅜ اکلیلی شدم سراسررر

عشق همیشه بدجنس نیس، ن؟ گاهی اوقات موندگار میشه، میشه یه آلبوم پر از خاطره های مختلف، میشه یه مُسَکن قوی برای تسکین درد قلب های آسیب دیده.. عشق همیشه زخم نیس، بعضی جاها مرهمه.. 

خدایی بعد چندتا فیک جنایی و اکشن ک رایترش با نیشخند مارو تا مرز سکته میبره ولی تهش همه میرن ب خوبی و خوشی زندگیو میکنن.. چیزه ینی زندگی میکنن، خوندن یه فیک رمنس برای برقراری تعادل از واجباته😂✨ قال حضرت الکیم نامجون الکبیر (ع) 😔👌🏻😂 با تشکر از رایترش ایشالا خداوند متعال ایشون رو مورد لطف و رحمتش قرار بده😔🤲

RM. kiute.ARMY

وای وای گفتی ابریشممم😭😭 خیلی ناناز بود:">
دقیقا:") مهم اینه که انتخابت درست باشهT^T
اره زندگی میکنن تا زندگی اونارو ن- اهم😔
و مدضله العالی😔😂 الهی آمین یا رب العالمین😔
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۸ شهریور ۱۷:۳۰

کوکوی داره ولی قلبم تهکوک.

میرم بخونم

RM. kiute.ARMY

این اصل ترین جنسه به ولله!
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان