BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Reminders Of Him

🕊FULL🕊

🕊در دو ورژن کوکوی و استریت🕊

نویسنده vkook_hedi
ورژن کاپلی کوکوی . مینوی
ورژن دخترپسری جونگکوک×نانسی
ژانر رمنس . روانشناختی . انگست . برشی از زندگی . ام پرگ (در ورژن کاپلی)
محدودیت سنی 16+
تعداد صفحات 1150
آیدی تلگرام نویسنده vkook_hedi1997
لینک ناشناس نویسنده " کلیک کنید "

   

مقدمه:

قطعا آدم‌ها هیچ‌وقت در اوج خوشبختی نمی‌میرند!

    

:Kookv Ver 

🛻📝☕️DOWNLOAD☕️📝🛻

    

:JungkookXNancy Ver 

🛻📝☕️DOWNLOAD☕️📝🛻

     
805_vpfe.png
۱۴ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مسواک کوکی
۱۲ ارديبهشت ۱۴:۱۶

عالیم عالیم، «بعد چند ماه جواب دادن 😭🤣» 

چشم چشم! 

پاچه که چه عرض کنم، من بازم براش گریه کردم « پریود هم نبودم » ولی خب اون اصل داستان و هیجانش رو یجورایی برام از دست رفته بود چون می دونستم که چی میشه؛ از طرفی، رمانای کالین هوور انقدر قشنگن که اگه جای دیگه صدبار هم خونده باشمش باز سفارش میدم ! 

کامنت وظیفم بود خب 😭💖

RM. kiute.ARMY

عزیزممم😭😂
بی بلا عمر منT^T

اومووو متوجه ام:( قشنگی موندنیه اما هیجان یکبار مصرفه تقریبا:"(
پس مشتری شدیییی😎

فدات بشم منننن😭😭😭💜💜💜💜
مسواک کوکی
۰۹ فروردين ۰۹:۲۴

وای ددیی چطوری خوبی؟ 😉😔 

من اومدم باز زر _ چیز هیچی مزاحم شم 

من رفتم یاد او رو سفارش دادم، بعد ببین قشنگ مو نمیزد با خود این فیک، به حدی شبیهش بود که من با خودم گفتم کاش سفارش نمیدادم 🤣ولی واقعا ارزشش رو داشت و کتاب قشنگی بود. واقعا از اینجا یه خسته نباشید به نویسنده بگم چون خیلی سخته یه اثر رو انقد شبیه در بیاری، خلاصه بگم که فایتینگگ نویسنده :) 

RM. kiute.ARMY

خوبمممم عسلمممم تو خوبی؟😎♥

اهم اهم حواسم هستا!! با عشق من درست حرف بزن😔

به به پس رفت تو پاچه ات؟😭😂
فدات بشم من کهههه مرسی کامنتتتت عمرممممT^T
Rose.rain
۲۸ بهمن ۰۸:۴۸

ای جانننن سلام ددی 

من یکبار خیلی قبل یه کامنت گداشته بودم احتمالا منو یادت نمیاد 🥹

غدر خواهی فراوان بابت کامنت نزاشتن واقعا زندگیم بهم ریخته درس و مدرسه و کنکور و ..

در این بین گفتم یه نیگاهی هم به سایت بندازم هر چند فعلا نمیتونم بخونمش ولی خیلی خوبههه اینکه نویسنده یه کتابو به ورژش ویکوک و کوکوی باز گردانی کرده 

خواهش میکنم یه نویسنده که مجموعه کتاب پادشاه پریانو خونده بیاد به ویکوک بازگردانیش کنه خیلییی خفننن میشههههه 🥹🥹🥹

RM. kiute.ARMY

سلامممم تاج سرررر*^*
من باید تورو یادم باشههههه اسمت خاص و جیگره😭
ای من بگردمت فدا سرت نفس:"(

اره اره موافقمممم😭

جوووووووون واقعنی؟👀
همون جکی قدیمی...
۱۳ بهمن ۲۱:۱۸

ددی میدونی چی شد؟ اون زمانی که این فیک تازه اومده بود دانلودش کردم که بخونم، بعد حافظه گوشیم پرید (صد در صد پرش کرده بودم) و اینم باهاشون پاک شد، الان دیدمش تو لیست کارای نویسنده، فوق العااااااده خوشم اومد بخونم چون کتابشو دارم 

و اها یه سوال 

میخوام کوکویشو بخونم، کوکویش بهتره یا استریتش؟ 

دد من یه مشکلی که دارم اینه که وقتی میبینم داستان، ورژن های دیگه هم داره انگار دو به شک میشم دیگه نمیتونم شخصیتا رو اونجور که میخوام تصور کنم:( مثلا کوکمینشو خوندم، میرم نامجینشو بخونم، نمیتونم دل بدم و جین رو به جای جیمین تصور کنم 

الان مخصوصا که دیدم استریتش هم هست، نمیتونم درست حسابی بخونم

RM. kiute.ARMY

اووووو پس سرنوشتت قشنگ با این فیک و کتابش گره خورده👀

جونمT^T
عامممم اگه امپرگ پندی، کوکویش دلنشینهT^T

اره اره میفهمم خود منم اینطورم😂

اما به گمونم کوکویشو بخون که از بیخ فرق کنه
SHIBA
۲۳ آبان ۱۷:۲۹

ینی اول کتابشو بخونم یا این فیکشنو؟ 

کومکککک😭🚶🏻‍♀️

RM. kiute.ARMY

کتابش عین ورژن استریتشهT^T
𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏.𝒄𝒖𝒕𝒆☻︎𝙹𝚘𝚗𝚐𝚑𝚢𝚞𝚗☻︎
۱۶ آبان ۱۶:۱۱

وای این خیلی خوب بودددد😭

اولش برام خسته کننده بود ولی بعدش معتادش شدممم

یه فیکشن کامل بودد 

منظورم از کامل اینه که قشنگ میتونستی اون موقعیت رو تصور کنی و خودتو بذاری جاش

وای اصن ناتوانم

RM. kiute.ARMY

مشتری شدی هااا خوشگله😎
نوش جونت عزیزممممT^T
:)
۱۱ آبان ۱۴:۵۴

هییییی

این فیک واقعا قشنگ بودددد

خیلی بهتر از اونی بود که فکرشو میکردم

نویسنده جونم؟نمیشد یکمی چاشنی اسماتم قاطیش میکردی؟😔

RM. kiute.ARMY

قابل نداره قشنگمممممT^T

اونو صدا و سیما متاسفانه مجوز نداد😔
Acha
۰۸ آبان ۱۶:۰۰

جونگکوک هم کهههه.....

یه حمایتگر واقعی بود!

علاقه اش به دییم و جوری که مثل دختر خودش بود براش و یا حتی عزیزتر خیلی قشنگ بود.

وقتی که حاضر بود حتی خودشم آسیب ببینه اما بی گناهی تهیونگ رو ثابت کنه رو واقعا دویت داشتم.نمونه یه عاشق واقعی!

پدر و مادر کوک هم که اصلا عشق من بودننن دقیقا مثل نوجوون ها رفتار میکردننن😂😂😂

اهممم اینا بود نظرای من😅

و دد تا جایی که تونستم سعی کردم کوتاه کوتاه باشه کامنتام که اذیت نشی❤

در کل آی لاو یووو نویسنده جونممم فایتینگگ منتظر کارای بعدیت توی تابستون هستممم😍😍  

RM. kiute.ARMY

جونگکوک عامل فوشار سینگلی....

ای من قربونت بشمممممم الان من نمیرم برات فرشتههههههه؟؟؟😭😭😭😭

خیلی ممنون بابت کامنت های نازت خوشگللل خانمممممT^T
Acha
۰۸ آبان ۱۵:۵۳

ولی من خودم عااشق دییم و خصوصیاتش بودم....

جوری که بعضی کلمه هارو خودش جایگزین میکرد خیلی کیوت بود🥹

مخصوصا اینکه میخواست بگه "خیلی خیلی خستم" میگفت "خیس خیس خستم"

یعنی اگه خودم همچین بچه ای جلوم باشه از شدت کیوتیش درستههه قورتش میدم😅

و تهیونگ....

نمیدونم هرچی از فداکاریش و مظلوم بودنش و درد و رنج هاش بگم کم گفتم....

حاضر بود حتی اگه شده خودش سختی بکشه و از تموم کسایی که دوسشون داره دور بشه اما اونا مشکلی نداشته باشن و سختی نکشن!

این یه ویژگی فوق العاده بود که تهیونگ داشت!!

RM. kiute.ARMY

وای اره خیلی نی نی گودوییی بوددددد کفاثتتتتتتت😭😭😭😭

تهیونگ رسما کوه صبر و مشقت بود:")
ستایشِ صدا و سیما رو کرده بود تو جیب راستش
Acha
۰۸ آبان ۱۵:۴۷

نویسنده جونم خسته نباشیییی♡♡

از اول مهر تا همین جمعه مشغول خوندن بودم تا اینکه تمومممم.

حقیقتا همیشه سرعتم توی خوندن بالاس ولی به حدی درسا و امتحانا روی سرم آوار شده بودن که فقط آخر هفته ها میرسیدم بخونم و روز جمعه هم که تموم شد نتونستم بیام کامنت بدم و بخاطر همین دیر کامنت دادن از نویسنده ی عزیزم و ددی نازنینم معذرت میخواممم❤

خیلی دوسش داشتم پا به پای شخصیت ها گریه میکردم و میخندیدم و این برام خیلی قشنگ بود که به حدی قلمت دوست داشتنیه که میتونم احساسات شخصیت هارو احساس کنم🥹

RM. kiute.ARMY

نوکر مرام شما عزیزدلللT^T 
چه کامنت خوشگلی هم میزاری نفسسس👀
لا اسم
۰۲ آبان ۱۶:۲۷

میشه یذره داستانشو توضیح بدید برام میخوام بخونمش ولی مطمئن نیستم زیاد 

RM. kiute.ARMY

داستانش درباره ی یه رابطه ایه که بی هیچ حرفی از سمتِ یکی از عاشق های اون رابطه تموم شده،
حالا بعد از سالها دوباره قراره همو ملاقات کنن و تازه میفهمن این دور بودن از هم به چه دلیل بوده و تو چه مخمصه ای افتادن!
mah
۲۷ مهر ۱۴:۵۵

اوکی نویسنده ی گرامی اشکمو در اواردی راحت شدی؟

گاددد

چرااا

چرا با من این کارو کردی نییننسنسنسنث

چرا جیمینینینینینینسنثث

ادم قعطی بود

(یکی دیگم بود من عر میزدم) 

ول الله وکیلی ثابت کردی فرزند ددی هستی

تبارک الله

به مختار نامه نکشتم برات یک کیسه سکه ی طلا بفرسته به همراه سند زمین های شرقی سایت....

ددی موافق نیست؟

RM. kiute.ARMY

بابا ما خراب شما خانومیم نفرماااا😔

والا با اجازه بزرگتر ها، و خانواده ی رجبی، هرچی صلاحه😔
M
۲۰ مهر ۲۲:۱۹

خوب بود قشنگ بود 

ولی بزار اشکام رو پاک کنم بقیه نظرم رو میگممممممممم

 

کوک فیک رو دوست داشتمممممم

 

اون لاک پشت و بدین به من خب زیاد از حیوان خونگی خوشم نمیاد ولی فکر کنم از لاک پشت خوشم بیاد 

میدونی نه سر و صدا داره نه نه گاز میگیره نه کثیف کاری زیاد داره نه غذای زیاد میخواد کلا خوبه اون تنبل منم تنبل😂😂😂😂

 

تهیونگ فیک هم جالب بود از شخصیتش خوشم اومد 

 

 

RM. kiute.ARMY

نوش جونت عزیییییز!!!

لاکپشت بهترینه....تازه عمرش هم طولانیه😂

قابل نداره
Rokajaki
۱۹ مهر ۱۱:۲۰

من ورژن ویکوک فیک رو خوندم و دقیقا مثل یه رمان کامل بود و بدون نقص. و خیلی ناراحت شدم ک قراره اخرین کارت باشه:(البته تا یسال.. نقش جونگ کوک بیشتر از اینکه یه عاشق باشه یه حامی بود همون چیزی که تهیونگ بعد جیمین نیاز داشت. و دییم.. خیلی کیوت بود مخصوصا وقتی اسم لاک پشتش رو گذاشت جونگ کوک😂 و تهیونگ از نظرم نماد ی مادر واقعی بود ک بخاطر بچش ترجیح میداد از شهر بره.. درسته ک خیلی مقاومت کرد ولی اون زمانی که اوضاع هم برای جونگ کوک هم برای دییم داشت بد میشد میخواست بره که با رشادت های جونگ کوک خان در کنار هم ب خوبی خوشی زندگی کردن:) 

در کل فیک کاملی بود از همه نظر و همینطور بی نقص♡ 

فایتینگ هدی شییییی💜💜💜

RM. kiute.ARMY

جدا با افکار و روانمون طناب زد:")

مرسی روکا خانم و انگشت های خوشگلش برای کامنتتتتتتT^T
سخن پیامبر 🤦‍♀️
۱۸ مهر ۱۴:۵۱

عررررررررررر 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭

چقدرگادددد بود

اصن عررررررررر

طحعزحعطخبطخلطحلیحعطحلیخعیعحیحعیحعیحعیحغیخلیحلیحلیحبیححع

#چررت و پررت نا مفهوم

خیلی قشنگهههه

بوس به  کله ی نویسنده

اصن عررررررررر

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

دد چطوری؟

تو هم. خوندی اینو؟

هق هق

پاک کردن گریه ی مایل به خون آبه

خیلی خوب بوووووود

RM. kiute.ARMY

گوشت شه به تنت زنننننننن😭

عالی بیبی تو خوبی؟T^T
بله بله خوندم:")

گریه کن گریه قشنگه....گریه سهم دلتنگه😔
A.SH
۱۶ مهر ۲۳:۵۶

وای من اشککک..فقط وقتی نامه رو خوند..یا ذوق کرد وقتی فیلم دخترشو دید...اشکام رایر شدن..کوکویشو خوندم و باید بگم از خود کتاب واقعیش که قبلا خوندم خیلیبیشتر چسبید..اصن کوکوی روحمو جلا میده...ولی من جیمینو خیلی دوست...با اینکه زنده نیست ولی کامل شخصیتش دستم اومده..فعلا ص 1078 ام..اخراشه..هق...وقتی مامان مینی اومد و ته گریش گرفت..

عالی...عالب بود نویسنده..من عاشق بازگردانی کتاب ها به فیکشنم....بیشتر ازین کارابکن..خیلی کتابا جذابتر میشن

:>

 

وای دد اصن کوکوی یه چیزدیگس..یه جور دیگه به دل ادم میشینه..نمیدونم چرا ولی علاقه ی شدیدی به نامکوک و کوکوی دارممم...هققق...البته بماند که برا نامجین و تهکوک جون میدم..یونمین و سپ ک هیچ..یا هوپمین..اوففف اصن..

RM. kiute.ARMY

ای جان دلم نوش جونت نفسسسسسس:")))


وای وای گفتی!
اصن بعضی کاپل ها یه حس و حالی دارن که زبانم قاصر خودمم قاصر:")
Luna
۱۵ مهر ۲۳:۲۵

ورژن استریت رو خوندم( خب چیکار کنم من استریت رو بیشتر از کاپلای کی دوست دارم🥲🪦)

قشنگ حس کردم در های بهشت به رویم وا شد... 

قشنگگگگکک بغض کردممماااااا

خیلی قشنگ بوووود

خیلی اتک خوردمممممم

اصننننن جیمینااااااااا

وای هقققققق

تو اشکام غرقمممم

اتتتتتککک خالصصصص

RM. kiute.ARMY

هرچی میخونی حلال اوسوننننن!!!
عایگووو:")
بیا بغللل!
مسواک کوکی :)
۱۵ مهر ۱۶:۰۴

وای خیلی قشنگ بود، از زیبایی این فیک زبونم بند اومده، بدتصذیتصنذینضتضذسذبتصد 

چ.رت و پ.رت گو هم خودتونین، 😎 

خیلی قشنگ بود  فقط یه نکته ای که روی اعصابم بود این بود که تهیونگ مرده دیگه، پس نمیتونه بچه دار شه حالت طبیعیش همینه و خب درسته بعضی جاها مثل اونجایی ک با دییم حرف میزد گفت بدن من فرق داره فقط کاش یه توضیحی راجب اینکه چطوری تونسته بچه دار شه و چه فرقی داره میداد. ولی در کل خیلی قشنگ بود و واقعا دوست داشتم و اونجا هایی که تهیونگ نمیتونست دییم رو ببینه یعنی قشنگ عر میزنم، عاشق این فیک شدم، فقط اسم خود کتابش چیه؟ دلم خواست بخونم 🤡🤣

RM. kiute.ARMY

نوش جونت عزیزمممT^T
جووووووون پررو قرنیه مشکی😔
بله بلهT^T دیگه اونجا قدرت تصور میطلبید😂

ناموسا جیگر ادمو حال اورد:")

کتابش هم با همین پوستره -طرح جلد منظورمه-  اسمش هم همینه. یاد او
سالیوا
۱۵ مهر ۱۴:۴۱

هنوز نخوندم و هر موقع خوندم دربارش کامنت میدم ولی خواستم بگم این خیلی خوبه که به فکر ما استریت خون ها هم هستی و تو دو ورژن نوشتیش

چون بارها برام میش اومده از یه فیکشن خوشم بیاد اما چون کاپل گی نمیخونم دانلودش نکنم

این عالیه✔

RM. kiute.ARMY

مرام نویسنده پرستیدنی ئه
Anam cara
۰۶ مهر ۲۰:۱۴

متن فیکشن مثل رمان کالین هوور هست یا باهاش خیلی تفاوت داره؟

RM. kiute.ARMY

یجورایی اگه کوکویش رو بخونی بر حسب اون کاپل و شخصیت اصلی کاپل گی تغیراتی داره اما کوچولو اما داستان همونهT^T
vkook_hedi
۰۶ مهر ۱۷:۱۳

خطاب به مریدا:

اره عزیزم. فایل اصلی ای که داشتم می‌نوشتم برای ورژن کوکوی بود بعد شخصیت کتاب با شخصیت ساختگی خودم قاطی شد. یه جاهایی حالا اشتباه کردم و اسماشون تغییر کرد ، برای ورژن زدن هم همونجوری بود. گریس که توی کتاب بود همون مینا عه ، پاتریک که توی کتاب بود هم همون جیسونه. پدر و مادر جیمین‌ان.

بعد بعضی جاها هم تو ورژن استریت اگه وی دیدین ، همون نیله...چشم پوشی کنید خلاصه👀😂

اصلا فکر کنید خانواده‌ی پارک دو اسمی ان ، به خاطر تو آمریکا بودنشون اسم جدید دارن😜

RM. kiute.ARMY

مریدا
مسواک کوکی :)
۰۶ مهر ۱۶:۵۹

ماشاللههه به بههه این اصل جنسه ینی خود جنسه، خود خودش، وسط مدرسه ها ی همچین فیکی رو بخونی فک کن 😂💔  

ولی مث سگ کارم داریم یه عالمه کامبک مونده :/ 

البوم کوک 

البوم جین 

این سینگل نامی داره روش کار میکنه دیه 

سینگل کوک تری دی ک فردا میاد 

این چیز سینگل احتمالی جیمین و اشر 

این سینگل احتمالی دیگه کوک با اون یارو ها 🤣🤣 

بخدا اسمارو حفظ نمیکنم 💔😂

چ کنم الان درسا هم سگی 

ولی همیشه فیکو باید خوند 😂 

حالا جالب اینجاست باید برم انیمه های تموم نشدمم کامل کنم 🥲

بنظرت چجوری برنامه بریزم همشو اوکی کنم؟ :/

RM. kiute.ARMY

گوشت تن ادم میشه درجا😔
واقعا سرمون تو فندوم شلوغه😔

سینگل کوک با زین؟😂
ما هر لحظه باید منتظر باشیم عزیزم😂
نصف عمرمون تو فندوم در انتظار گذشت😂

فیک که واجب الوجود بل الذاته😂
به لیست انیمه هات مودائو زو شی رو اضافه میکنم:)

مگر اینکه خواب رو از لیست زندگیت حذف کنی😂
مریدا
۰۶ مهر ۱۳:۴۳

نه بابا این حرفو نزن اولاش یکم قاطی پاتی کرده بودم که اینا کین دیگه بعدش فهمیدم چی به چیه😂❤️

RM. kiute.ARMY

فدات بشمT^T
...
۰۵ مهر ۲۱:۴۱

اوکی ددی 

ولی این چه سنی بودددددد

من لعنت شده کتابشو دارم و خونم 

تمام انتظاراتم نابود بید 

خدااااااااا 

 

RM. kiute.ARMY

فدات شم اقتباس و بازنویسی ئه:")
zahra mansouri
۰۵ مهر ۱۸:۳۴

حالا که مدرسه ها شروع شده

حتی کوکوی ام که داشت خاک میخورد عاپ کردید

اخه مسلمونا

شما هواداری طرفداری چیی؟؟ مشکل داریی؟؟ مشکل داری؟؟؟ 

*اچک

RM. kiute.ARMY

*با لبخند پوتک طور رد میشم
حالت چطوره عزیزم😔
همونی که همش فن فیکشن میخونه:)!
۰۵ مهر ۱۸:۱۰

این عادیه که سر فیک ها گریه میکنم؟مخصوصا این؟

هنوز کامل نخوندم نمیدونم چی در انتظار منه🙂👍🏻💔

 ولی من تا این فیک تموم شه کویر میشم از بس گریه کردم.😊💔

می دونی من عاشق کوکوی ام و این برای من زیادیههههه

(زجه زدن:) )

میشه از کوکوی یکم بیشتر بزارید اون جوری بیشتر عاشقتون میشم؛)لطفااا

 خلاصه،کاراتون خیلی قشنگه و ممنون از همتون🤍⚘

 

RM. kiute.ARMY

الهی بچه امم:")
نوش جونت باشهههههT^T


بله بله چشمممT^T
ممنون از تو دلبرم و حمایت هات*-*
مریدا
۰۵ مهر ۱۸:۰۶

خیلی قشنگ بود

مدت ها بود که این حس رو از فیکشنا نگرفته بودم

آخ مادر خیلیییی دوسش داشتم

وقتی دانلودش میکردم فکر نمی‌کردم انقد تاثیرگذار و قشنگ باشه فکر میکردم از همین فیکشنای تکراری و ابکیه که به آدم این حس رو میدن که بچه ۴ ساله نوشتتشون 

ولی وقتی شروع کردم به خوندنش فمیدم اشتباه میکردم

روند داستان هم خیلی منطقی و جذاب و دلنشین بود

و اینکه اسمات نداره عالیه

کتاب اصلی داستانش دقیقا همینطوره فقط نام شخصیتا و بعضی جزئیات عوض شده؟

کلا من فیکشنایی که از روی یه کتاب بازنویسی شدن رو خیلی دوست دارم ..میتونی یه داستان محشر که دوسش داری رو با کاپلای مورد علاقت بخونی😀

RM. kiute.ARMY

نوش جونت عزیزممممممT^T
ای جان دلم:")

اتفاقا نقطه ی قوت همینه!

بلهT^T
عاخ گفتی ....حققققق:")
مریدا
۰۵ مهر ۱۵:۰۳

من خنگ نیستم نمی‌دونم چرا اینو متوجه نمیشم😐😂

RM. kiute.ARMY

فدات شم از طرف تو نیست از طرف منه😂
مریدا
۰۵ مهر ۱۵:۰۲

الان که یکم جلوتر رفتم متوجه شدم که انگاری اینطور نیست😐 جیسون و پاتریک در واقع یه نفرن؟🗿💔

RM. kiute.ARMY

یا امام رضا😭😭😭😭😂
مریدا
۰۵ مهر ۱۴:۴۹

ورژن کوکویشو دارم میخونم اواسطشم ولی یه جاهاییش جیسون و مینا و پاتریک و گریس رو قاطی پاتی میکنم 

الان جیسون و مینا پدر مادر جیمینن 

پاتریک و گریس پدربزرگ مادربزرگ؟

یا کلا دارم اشتباه میزنم😐

RM. kiute.ARMY

والا من در حد ورژن استریت خبر داشتم چون گند زدم رسما سر تغییر ورژن اما کوکویشو دست نزدم:")
vkook_hedi
۰۴ مهر ۱۷:۱۴

بابت اشتباهات تایپی عذر می‌خوام...یه جوری سر کنید خلاصه ، سعی می‌کنم حواسم رو تو تایپ بیشتر کنم👀💜

بابت پیام های قشنگتون توی ناشناس هم ممنونم ، قول می‌دم بهترینامو براتون بذارم🥲💜

RM. kiute.ARMY

ای جون دلم تاج سرT^T اشتباه تایپی نمک تایپهT^T

ریدر ها
ببئی
۰۴ مهر ۱۳:۵۰

ولی ب جیمین تاپ بودن نمیخوره...

RM. kiute.ARMY

فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چقدر ددی فاکره😂
بگزار فاکر بودن در نگاه تو باشد نه به آنچه مینگری😂
Arghavan
۰۴ مهر ۱۳:۳۷

بالاخره کوکوییییی

وای دمت گرم  نویسنده ی عزیزوم

*بریم وسط مدرسه و درس یه حالی بکنیم

RM. kiute.ARMY

بلرزووووووون بتکوووووووووووون!
Artist
۰۴ مهر ۱۲:۵۵

۶ دقیقه دیگه...

RM. kiute.ARMY

سر تایم گذاشتم
سیکس پکای کوکو نمیتونمس
۰۴ مهر ۱۰:۱۸

سلاااممم ددد

خوبییی؟

من تازه اینجارو پیدا کردم و این یعنی زندگانییییی

حالا یسوال خعلی فنی اینکه این الان کوکویه یا استریت؟

میدونم یکم سوالم خنگولانه بنظر میاد ولی اره دیگه

حیحییی 

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزممممممم تو خوبی؟*^*
به به پس خوش اومدییییییT^T

هم کوکوی و هم استریت*^*
نگووو بیبیT^T
همون جکی قدیمی...
۰۴ مهر ۰۰:۰۴

عهههههه من اینو کتابشو دارممممم 

پشمام ریخت اینو دیدممممم 

کی لینک دانلودشو میزاری ددی جونم؟ 

دوست دارم هر چه سریعتر ورژن کوکویشو بخونممممم 

هوراااا یه چیزی ویکوک نیست، کوکویهههه 

تروخدا بزار اینو 

نویسنده جونم خسته نباشی که اینو نوشتی👌 

فقط یه سوال، این الان فوله یا پارتی؟

بگیییییید که فوله 

RM. kiute.ARMY

بله بلهT^T
امرووووووز گذاردیدم*^*

بخدا ویکوک و کوکوی مواد اولیه یکی ئه😂

فوله بیبی فولT^T
Huka _VJ.YG
۰۳ مهر ۲۳:۰۳

ممکنه وسط شیرین ترین لحظه ی زندگیت درست وقتی داری غذا مورد علاقه ات رو میخوری توی گلوت گیر کنه و 

سروران که در امور خاک سپاری یاری دادن...

 

تمام🥲

RM. kiute.ARMY

دوستان عزیز، لطفا کفش هاتون رو دربیارید، با کفش نیاید.
نهار چیه؟؟؟
*خنده و گ.وزیدن وسط نماز میت
دوستان وسیله ی ایاب ذهاب آماده است
وایسا برسیم خونه! چه خبرته اونقدر خرما خوردی؟
اون زنیکه عفریته چه واسه من قیافه گرفته! دیدی یه ذره هم گریه نکرد؟؟
*یه مادری که داره بچه اشو مثل سگ میزنه
الهی تیکه تیکه بشم براش الهی بمیرم الهی برم زیر خاک الهی برم زیر گل *کشتار دسته جمعی یکی از بستگان
kim lila
۰۳ مهر ۲۲:۵۶

باح باح

چه زیبا چه زیبا

RM. kiute.ARMY

زیبایی الهی
...
۰۳ مهر ۲۲:۰۱

ددی لینکشو میتونی بفرستی؟!

RM. kiute.ARMY

گذاشته شد عمرمT^T
mahi
۰۳ مهر ۲۰:۴۳

خدا خیر بده این نویسنده ها رو

چقدر ک من هرروز این سایتو بالا پایین میکنم ی کوکوی ام پرگ گیرم بیاد

عررررر

منتظر اَستممم

به حول قوه ی الهی انشاالله تا حامله میشه نزنه چندسال بعد

 

RM. kiute.ARMY

خدا نگهش داره برامون به مولاT^T

خب...یجورایی داستان پیچیده است😂
Rosewine
۰۳ مهر ۱۹:۴۱

تبحیححسنینینقجنقجیجقج وای ددی جون آقا رضا بزارشششش فردا آقا تو مدرسه قراره گوشی بدست منتظر باشممم طنجسنسسحسسج

RM. kiute.ARMY

به جون آقا رضا گذاشتم😔
Nothing
۰۳ مهر ۱۷:۳۸

دوسه تان لطفا تشویق کنید ک کوکویه 

عیجان!

اینجا عروسیه :>>

RM. kiute.ARMY

نبینم وسط خالیه هااا نبینم😔
mehrsa_jkkk^-^
۰۳ مهر ۱۷:۳۷

دد پشماممممم من همین الان یهو کاور رو دیدم یه چیزی یادم اومد اینکه اون کتاب انگلیسی خفنه نیست درستههه؟بگو نیستتتتت وای پشماممممم همونه نه؟شبیه به اونه اره؟همین دیروز تو کتاب فروشی دیدمش میخواستم بخرمش ولی بابام نذاشت هق بگوو همونههه دد واووو

RM. kiute.ARMY

بله*^* بازافرینی شده از این کتابه
mehrsa_jkkk^-^
۰۳ مهر ۱۷:۳۴

اه ددی یه چند وقتی بود که اینجوری سرمون رو کلاه نمیذاشتی هاااا دوباره کامینگ سون ها برگشت نهه؟قشنگ زجر کش میکنن این کامینگ سون هااا عه

 

ولی دد ژانر هاش>>>>

فقط یه سوال فنی بالاخره کوکویه یا مینوی؟دد تو که میدونی همینجوریش دارم با افسردگی سر میکنم واقعا توانایی اینکه توی فیک وی با کوک نباشه رو ندارم هعی زندگییی

من میخوامش این فیکه روووو

(وی امتحان فیزیک دارد ولی پررو پررو منتظر فیکه:/)

ژانر هاش رو دوست دارم هق

RM. kiute.ARMY

دیگه من کامینگ سون نزارم... کی بزاره😔

جدا ژانر هاش...اصن محتوااااااش:))
کوکوی ئه داستان. مینوی داستانش جداست که اسپویل نمیکنم اما بگم کلا کوکوی ئه*^*
(اول سال و امتحان فیزیک..تف به قبرشون:|)
میاد فردا ظهرT^T
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۳ مهر ۱۵:۲۹

اون که زد کامینگ سونو...

 

البته سونو نه جونگوون، اونم نه نامجون، اونم نه سوهو، اونم نه هونگ‌جونگ و خلاصه آره 

RM. kiute.ARMY

همه جونا بیان وسط شله شله😔
Q. Moon
۰۳ مهر ۱۴:۵۲

هیونگ؟ کامینگ سون داشتیم؟ 👀

RM. kiute.ARMY

با نام یاد خدا بله👀
Huka _VJ.YG
۰۳ مهر ۱۳:۲۸

قطعا آدم‌ها هیچ‌وقت در اوج خوشبختی نمی‌میرند!*

 

چرا که نه؟

 

RM. kiute.ARMY

ما ایرانی ها که هرروز میمیریم این برای خارجی هاست
مریدا
۰۳ مهر ۱۳:۰۴

میخوامتشششش

RM. kiute.ARMY

فردا ساعت 13 در خدمت شماست😎
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان