BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مولتی شات Two BestFriends

نویسنده H.h
کاپل کوکوی
ژانر فیک چت . عاشقانه . کمدی . فلاف
محدودیت سنی ندارد
تعداد صفحات 77

   

خلاصه داستان:

کیم تهیونگ، ملقب به وی، تیک تاکر و اینفلوئنسر مشهور اینستاگرام،

قرار بود این بار به درخواست فن هاش چالش جدیدی که توی تیک تاک ترند شده بود رو انجام بده،

ولی همه چیز اون طوری که فکرش رو می کرد پیش نرفت...

  

💜1631446412tik-tok-logo-transparent_np3.png🍓DOWNLOAD🍓1631446412tik-tok-logo-transparent_np3.png💜

    

 805_vpfe.png


پ.ن: فدای یَک یَک عزیزایی که کامنت دادن و به شرط رسوندنT^T

۱۱ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
모해데세
۲۴ اسفند ۱۶:۰۲

عاشق  فیک چت ام ممنون زحمت میکشید

 

RM. kiute.ARMY

فدای شما عزیز رحمته*^*
Lili
۰۴ آذر ۲۱:۵۱

همه پی دی اف خوان ها رو هم امتحان کردم بازم پی دی اف بالا نیومد

Mooni🌜

اداب اکروبات بریز عزیزم
Lili
۰۴ آذر ۲۱:۳۶

نمیدونم چرا فایل دانلود میشه ولی بالا نمیاد(توی گوشی)

میزنه فایل خرابه الان با چهارمیه که دارم دانلودش میکنم ولی بازم خرابههههه😭🙂

Mooni🌜

پی دی اف ریدرت رو عوض کن عزیزم
Jinjuo
۲۸ آبان ۲۳:۴۳

:]

😭😂

بلی متین میفرمایید😔

عاا شایدم برا اینا هویج و خرگوش عه😔🐇🥕ولی من الان دلم رفیق خواس بم اعتراف کنه ک:/😂

دد زده ب سرمم اصن😂 فک کنم امتحانا زده مغزمو پوکونده:/

عفف بیاا بعد همه ب من میگن وحشی😔😂

(عه من فک کرده بودم این فق بعد شب‌های مبارزه اتفاق میوفته😔😂همه کل روز هم نظر بودیم اداس عیجانم چ دردی کشید پس:/😂)

RM. kiute.ARMY

مخلصم به مولا😔
شاید ما ک نمیدونیم😔 رفیقام من تا میگم گشنمه یکی یدونه آلت تناسلی مردانه ی نداشته اشونو تعارف میزنن میگن بیا بخور...اعتراف از سمت رفیق های من کنسله😂😂😂
مرگ بر امتحانات!
من امده ام وای وای من امده ام😔
( نه کلا در جریان اتفاقه😔 عجب عجب😂😂😂)
Jinjuo
۲۶ آبان ۲۲:۵۳

عااا حسرتام رنگین کمون شد با این فیکشن اصنن:))) 

دقیقا اگ مذهبی بود چیکار میکرد؟:/

خوبه پس فق من نیسم همه رو کره تصور میکنه😔📿 ی رفیق دارم براش فیکشن میفرستم اگ توش کسی ایدل نباشه و مکان نامبرده نشودد امریکا تصور میکنه😂

عامم ولی باز تهیونگ توش شانس اورد ماچ کرد حس متقابل بود من ی رفیق داشتم اومد لب بگیره طرف زد ب ماتحتش جوری ک کل روز راه میرفت میلنگید😭😂(نمیدونم چ ربطی داش؟ ربط داش؟حس میکنم داش ناز میکرد 🗿📿)

RM. kiute.ARMY

ای جان دلممم:")
سیخ داغ:/
کلا مغزمون دیفالت میره اونور😔
جررررر تبصره برای خودش داره پارههههه😂😂😂😂

اینجا دیگه بحث علف و بز ئه😔 رفیقت جنگی عمل کرد😂😂😂😂😂
(چرا چرا داشت)
Jinjuo
۲۴ آبان ۱۶:۵۹

دد عجب چیزی بود اینن:) اصن جوری ک هیشکی مشکلی نداش با این ک دوتا پسر همو بوسیدن...میشه واقعا اینجوری شه:)؟ حالا باز امریکا اروپا یکم وضعشون بهتره ...کره ناف گیر دادن ب این چیزاس خودش ی پا جمهوری اسلامی عه تو این موارد پدصگ:/ اصنن تصورش ک تو کره اینجوری از ایدله حمایت کردن خیلی گشنگ بودد:) (حالا شایدم کره نبود چمد من تو کره تصورش کردم😂 چون ایدل بود کوک توش😂)

RM. kiute.ARMY

بله بله:") حسرتامونو رنگ کرد....
الان چین با اون عظمت داره فیلم بی ال میده بیرون اونم به طور رسمی:/ بعد کره :/
حالا خوبه کره اصلا کشوریه که مذهبی نیست😂
همه از دم کره تصور کردن😂
Jinjuo
۲۲ آبان ۲۳:۲۷

جوری ک اون پرچم ال جی بی تی خیلی سوکسسی داخل پس زمینه پوستره😔📿

اصن امشب منو بد فاز فیکشن گرفته دد😔📿 

اصن مگه نمیگن خدا روزی دهنده س؟😔📿 خدا خودش میاد فردا سر جلسه امتحان روزی منم میده🗿😂

پیش بسوی مولتی شات عاسیسمم

RM. kiute.ARMY

داره میگه سلام فرمانده😔
فاز حلالیه...اصلا ازش نیا بیرون😔
مخصوصا به بنده های پاکش! پس شکر خدای را به جا بیاور و بخوان😔
لتس گت ایت عصیصم!
مریدا
۱۷ آبان ۱۵:۴۱

من هنوزم با دیدن این پوستر آب روغن قاطی میکنم آخه نکن اینجور با دل مننننن🚶🏻‍♀️

RM. kiute.ARMY

تیکه تیکه کردی دل منوووو
Kim bora (خیار🥒)
۱۶ آبان ۱۶:۵۳

زیادی قشنگ بود🥲

هققققق زیادییییییییییی

*دانلود یه جونگکوک که ع تهیونگی هیونگش بخواد باهم چالش تری دی برن و تهش ببوسدش

عرررررررر😭😭😭😭❤️‍🩹

RM. kiute.ARMY

بریم پیش دعا نویسسسسس😭😭😭😭
مسواک کوکی :)
۱۵ آبان ۱۹:۲۹

دد چرا من اینو دان میکنم برام صفحه ی سفید میاد فقط، یعنی نوشته معلوم نمیشه پی دی اف خالی، کمیاب باید بکنم؟ 

RM. kiute.ARMY

قربونت برم گمون کنم بخاطر فرمت دستگاهِ تبدیل کننده ی پی دی افه:">
باید پی دی اف خوانت رو عوض کنیT^T
ناشناس
۱۵ آبان ۱۵:۵۶

اقا تورو جدتون کمک

یه وانشات کوک وی بود ک ته ته خواننده بود و کوکی 30 میلیون از بابای ته ظلب داشت بعدش با تهیونگ معاملش کردن...

همونی که تهیونگ خودشو از بالای پشت بوم خودشو پرت کرد پایین، اون نیستش! 

من اونو میخوامممممممممممم

RM. kiute.ARMY

فکر کنم فیک بوده بیبیT^T

https://fazayihaa.blog.ir/post/958
vkook🤍elia
۰۶ آبان ۱۹:۴۵

خیلی قشنگ بوددد:)❤

 

 

RM. kiute.ARMY

قشنگی از خودته عزیزممممT^T
^_^
۰۳ آبان ۲۳:۱۷

عالی 🥺💙

RM. kiute.ARMY

نوکریممممم*^*
zahra mansouri
۳۰ مهر ۲۲:۴۸

کار ترکیبی بود از هر دو😞ترک خوردم. 

 

ولی بازم بیشتر داداش داداش زدم کراش شدم اقاش بود. 

 

چی میشد واقعا واقعی بود و. همچین ری اکشنی داشت😭درحالی که بچم برا یه تتو و پیرسینگ هیت میخوره چه برسه به رابطه گـ. ـی

گوریه😭

RM. kiute.ARMY

پررو قرنیه مشکی😔

خوشت اومده هااا😔

نویسنده بیا پاسخ بگو بهمونننن😭😭😭😭😭😭
zahra mansouri
۳۰ مهر ۲۲:۲۰

از اسمش این وایبو میگیرم که داداش داداش زدم کراش شدم آقاش😔

ولی خلاصه اش اینجوریه که بیا بیبی...بشین اینجا

 

میریم که ببینیم خودش چجوره

RM. kiute.ARMY

و تو هنوز سینگلی...ناله کن😔
بیا حلوا بخور نذریه😔
هانی
۲۷ مهر ۱۳:۰۰

عالییی بود پارت بعددد

RM. kiute.ARMY

فدات عزیزممممممT^T
تک شات بود بیبی:">
مریدا
۲۶ مهر ۱۹:۱۸

سلام بلهههه رویت کردم زیبا بود*.* 

ایموجی ندارم با لپتاپ اومدم جدا سخته -_-

حق سروده واقعا

قربونت برممممم

اره اخرش دانلود شد فقط خیلی طول کشید

در موردشم باید بگم که سبک و ساده بود خوشم اومد اما خب ضعف هایی هم داشت بعضی فیکشنا قلم سبک و راحتی دارن اما بیانشون خوبه در نهایت.. این مولتی شات سناریوی ساده ای داشت اما شیوه ی بیان اونقدر پرفکت نبود اما در کل من به خاطر همین سادگیش خوشم اومد فارغ از ضعف ها ... پوسترشم که حقیقتا خیلی سوییته

RM. kiute.ARMY

زیبا شمایی عزیزممممT^T
اخ گفتی😂 منم اوایل با لپتاب مثل ربات بودم...اما از سایت های ایموجی استفاده میکنمT^T

خدا نکنهههههههه عزیزمممT^T
اومو میانههههه:"(

تشکر از کامنت های سازنده ات مریدای خوشگللللللل*^*
Victor
۲۶ مهر ۱۴:۵۹

ب امید شکوفه زدن تموم غنچه های احساس ک هنوز فرصت خودنمایی و زندگی پیدا نکردن؛ امیدوارم تا چند سال دیه، ن فقط توی کشورای اروپا و آمریکایی، بلکه توی تک تک کوچه خیابونای هرکجای این دنیا، بتونیم دست کسی ک دوسش داریم بگیریم، با خیال راحت ابراز علاقه کنیم و ب چیزی ک هستیم و میخایم باشیم، افتخار کنیم. ن فقط برا خانواده رنگین کمونی، بلکه برای همه افراد جامعه، افرادی ک توی زندگیشون سرگردون شدن و بخاطر تفکرات بسته و قدیمی یه سریا، نمیتونن توی مسیری قدم بردارن ک واقعا میخان.. رایتر عزیز، فیکت صادقانه رویایی بود. حمایت مردم و نترسیدن از نشون دادن خود واقعیشون>>>>  فوق العاده بود، خسته نباشی، بی صبرانه منتظر کار بعدیتم، ممنون ک باعث شدی حتی برای چند لحظه، بتونیم توی جهانی زندگی کنیم ک آرزوشو داریم. لطفن از نوشتن دست نکش، ب امید واقعی شدن تصورات شیرینت؛ فایتینگ. 

راستی هیونگی یازدهم مهر تولدم بود، کادومو نمیدی؟ 😔😂 وی تولدش را بخاطر سنگینی درس ها هنوز نگرفته و دارد فشار میخورد*

RM. kiute.ARMY

عایگو عایگو:")))
مرسی کامنت قشنگ و عر دربیااااااااااار😭😭😭

قربونت برم کهههههه تولدت مبارککککککک عسلممممممممم😭😭😭 دوست داری چی بدم خوشگله؟😎 *چراااااااااااا بچه امممممممممم؟؟:")))*
vikky.zomby
۲۵ مهر ۲۱:۱۰

با سلام و درود فراوان .... اهم .... اومدم تشکر ویژه ای داشته باشم از نویسنده جانان ف اینجانب دیشب این فیک دانلود کردم و تا از سالن مطالعه برگشتم زدم بر بدن .... بعد از یک ماه دوری واقعااا چسبید ... بووووس بهت نویسنده جانان 

یک سلامی هم بکنم به ددی دل ها ... من فهمیدمممم که اگررر ثبت نااام نکنمممم هممم میتونم کاااامنت بدممممم .... خدایاااا ، دیشب با هزار تا سلام و صلوات فرستادمش الان حس پیروزی میکنم ... :) دیگه با اجازه برم ... بای بایییی

RM. kiute.ARMY

درود و سلام فراااوان*^* ای جاااااعان پس حسابی گوارای وجود شما بانوووT^T

قربونتتت بره دددییییییی نوکرتممممم😭😭😭😭
خلوص نیت داشتی از بیخ. عا ماشالله!

اجازه ی ما دست شماااستT^T
Mehrsa
۲۵ مهر ۰۰:۱۴

کوکوی کوکوی کوکویییییی کاپل مورد علاقمممممم🥺😂😂

RM. kiute.ARMY

بخون که گوشت شه به تخم چشمت خوشگله😎
vikky.zomby
۲۴ مهر ۲۲:۱۶

سلام و درود بیکران خدمت ددی گرامی و مونی زحمتکش .... راستش دفعه اولمه کامنت میدم و همش بخاطر اینه که موفق نمیشم تو بیان ثبت نام کنم چون کد نمیده بهم ولی خیلی وقته تو سایت هستم و هرجا که بوده با لینک ناشناس نویسنده های گرامی رو همراهی کردم :) ... الان دیدم دیگه باید وارد عرصه بشم برای همین اومدم امتحان کنم ببینم میشه بدون ثبت نام کردن هم کامنت داد یا نه ... ببخشید دفعه اولی خیلی خودمونی حرف زدمممم ... 

RM. kiute.ARMY

سلام به روی ماه شما جیگر طلا*^*
عایگوووووو پس حسابی خوش اومدی نفسممممممT^T
قربون مرامت جیگر که توی ناشناس ها همراهی میکردی بیبی:")
فدا جهاد کردنت جیگررررر!!
البته که میشهههT^T
نفرماااا وب خودته خوشگل خانم*^*
اسم منه گلپرییییی
۲۴ مهر ۱۹:۱۱

چرا دانلود نمیشههه

هیخودااا

RM. kiute.ARMY

لینک مجددا به جون بابام چک شد، درسته نفسمT^T
کیم ماریا (دختر خوانده تهکوک)
۲۴ مهر ۱۶:۴۶

اهم اهم هیونگ میگم جدیدا نویسنده ها خیلی بی تر ادب شدن ها 

اخه خواهرم حیایت کوووووو

یکی نیست بگه خودتو جم کنننننننننننننننننن

هیونگ طبق معمول ازش تشکر کن و این دفعه دستشو ببوس 

 

RM. kiute.ARMY

اهل دل شدن جیگر😔

چشم چشم عمر هیونگT^T
همون جکی قدیمی...
۲۴ مهر ۱۶:۳۵

اوه گاد! کوکوی! چیزی که یک سال در میون نویسنده ها مینوسن! 

تنکس فور اور 

بزنیم بر رگ؟

RM. kiute.ARMY

بزن بر رگ شدیییدددد!
ㅠㅠ
۲۴ مهر ۱۶:۰۱

چرا هرکاری میکنم دانلود نمیشههههه😭😭

RM. kiute.ARMY

بخدا لینک درسته بیبی:">
Dayun
۲۴ مهر ۱۳:۲۳

دلم لک زده بود واسه یه فیک چت خوب😔💗

 

RM. kiute.ARMY

قربون دلت خوشگله😔
E.F
۲۴ مهر ۱۳:۰۴

فشار درسا و حرفای بقیه که رومون هست. ولی خوندن اینو لازم داشتم

RM. kiute.ARMY

ان شا الله، به حق بار تعالی، فوشار زندگیت به سمت شخص تولید کننده فوشار برگردههههT^T
mehrsa_jkkk^-^
۲۳ مهر ۲۰:۵۰

واییی خیلی خوشگل بود کههه

بیشتر میخوام خبببب

کم بوددد هق

اولین باری بود که فیک چت میخوندم ...قبلا فکر میکردم خیلی رو مخه ولی الان با خوندن این نظرم عوض شد خب نویسندهه گردن بگیرررر یه فیک دیگه میخوام منننن

 

خیلی قشنگ بود حیف که کوتاه بود البته میدونی که یه مینی فیک بود ولی بازم مالیشکا بگوووو بیشتر بنویسنننT-T

 

*مالیشکا شاید باورت نشه ولی هنوز زندمممممممم واوووو بعد از دو روز امتحان ها تخصصی و شت سر هم زنده موندن ایشالا که تا اخر هفته زنده میمونم از امتحان ها و میتونم بیام برات تعریف کنم اتفاقات رو هعی

 

نویسندههه فایتینگگگگگ

#منتظر کارهای بعدی هستیمممم :)

RM. kiute.ARMY

نوش جونتتتتت جیگررررT^T
فیک چت خیلی راحت الحلقومه...مثل این فینگر فود هاT^T هم خوشمزه و هم سیر کن!

چشم چشم عزیزدل مالیشکاT^T

*دورت بگردم من زننننننن تو همیشه باید زنده بمونی سایه ات بالا سرم باشههههههه😭
منتظرممممم و مشتاااااق!

ای جووووووونT^T
Nothing
۲۳ مهر ۲۰:۱۱

وایوبابوبهوباب ببین اینجا چی داریممم ~

..‌‌.

اولا ک ایده ی کارت خیلی قشنگ بود ...

دوما اینکه وایویایاویایویو چقد سوییت بود T^T

وای اون تیکه اش ک تهیونگ از همه می‌پرسید من گیم؟😭✨️

(آره داداش بوالله یور گی )

این ایده ک آخرش یجورایی معلوم شد جونگکوک سلبریتی و آهنگ تری دیم اومد رو کار حقیقتا خیلی قشنگ بود 🥲✨️(خوشمممم اومددد~)

لامصب ولی خیلی وقت بود فیک چت نزده بودم دمت گرم آدم مشتی ای هستی🙏

خیلاصه ک لیاقتت موز برتر ساله =🍌✨️

(ب کسی نگو ولی روی موز برتر سال شخصا خود جنیفر ژان امضا کرده🥰)

RM. kiute.ARMY

جنسسسس!

اره اره جدا خیلی قند عسلی بود😭😭😭
وظعیت منه...هی از رفیق هام میپرسم من ل.اشی ام؟😔

اره اره ترکیبی پررو زد جیگر حال داد!

(نویسنده قانوم ببین دیگه به آرزوت ریسیدی بیلیخره😔)
کیم ماریا (دختر خوانده تهکوک)
۲۳ مهر ۲۰:۰۷

هیونگ میگم الین وانشات این داداشمه؟

قلمش خوبه ها ولی مثه من توی توصیفات یه کوچولو نمیتونه 

ازش تشکر کن و بهش بگو دمش گرم

لاو یو موررررررررررر هیونگ

RM. kiute.ARMY

بله بلهT^T
توصیفات کلا یه درجه ی اجتهاد برای نویسنده هاست که جدا کمر میخوادT^T
رو چشمم عزیزمممم!!
لاو یووووو شدیددد به مدت مدیددددددT^T
Jk💜Tae ....
۲۳ مهر ۱۸:۳۸

سلام سلام 💜

از این مدل فیکا خیلی خوشم میاد و این کار خیلی جذاب بود امیدوارم موفق باشید ✨🥺💜😍💜🌺💜

RM. kiute.ARMY

سلوم سلوووم*^*
نوش جونت عزیزدلممممم مرسی کامنتتتT^T
مریدا
۲۳ مهر ۱۴:۱۵

دانلود نمیشه دارم غمگین میشم 

RM. kiute.ARMY

لینک اوکی ئه ها بیبیT^T
مریدا
۲۳ مهر ۱۴:۰۸

کاورش چه دلنشینههههههه🥹

هنوز دانلود نشده بخونمش اما اون بک گراند کاور که سانسور شده رو می‌خوام سانسور نشدش تو خود فایل هست؟🥺🥲😂

گفته بودم نمیام سایت اما به قول شاعر عهد کردم که دگر می نخورم در همه عمر به جز از امشب و فردا شب و شب های دگر.... حکایت منه واقعا😐🚶🏻‍♀️

 

RM. kiute.ARMY

فایل کامل کاور، در سایز بزرگ و عر دربیاری داخل فایل هست😈

جررررررررر یعنی خوش سرود شاعر دمش گرمممم😂 شما هرموقع بیای قدمت سر چشممه نفسسسT^T
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۳ مهر ۱۳:۰۰

حال خواستم بگم زیبا بود حال کردیم.

 

پ.ن: مثلا مریض شدم نرفتم مدرسه.

RM. kiute.ARMY

نوش جانتان عزیز!

پ.ن: بچه ام چراااااا؟؟؟ خوبی الان؟😭
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۳ مهر ۱۲:۵۹

من که تهکوکرم هیچی..

 

صرفا جهت شوخی-

بمولا وضعیتو میدونم-

مود کوکوی شیپرا و نویسنده‌شون: مشکل داری مشکل داری

RM. kiute.ARMY

سلام تهکوکر😔

واگعی یا کیک؟
جووووون😔

لباس نارنجیتو قربون😔
Q. Moon
۲۳ مهر ۰۹:۳۸

خب میخوام با افتخار اعلام کنم من قبلا این کارو خوندم😌😌

و باید بگم ک فاااااک خیلی قشنگه

اصلا جوری که توی چتا و پستای اینستا و... فضاسازی کرده حال ادمو جا میاره :>>>

و کلا ایدش یه چیزی بود ک ما تهکوکرا این مدت شدید نیازش داشتیم U_U

 

دلی هیونگ قبول نیست... خب من الان با خوندن این دلم چالش سون تهکوک میخواد... گایب باید پاسخگو باشه🥺😭😭😭

RM. kiute.ARMY

بچه ها، وی آی پی ریچ، وی آی پی ریچ، بچه ها😔
ای جووووووووون!
دقیقا دقیقا:") فشار سینگلی هم به ادم میاره ها!
سینه زنون میریم تا حرم ننویسنده😔

خایب مادر مرده آلبوم اعضا رو تمدید کنه برای فروش...حالا چالش سون هم یجورایی زورکی از تهکوک میستونیم😭😭😭
جاک
۲۳ مهر ۰۱:۰۴

با اینکه کاپل و شیپ مورد علاقه م کوکوی یا تهکوک نیست، ولی واقعا نوشته نویسنده رو دوست داشتم، هرچند اعتراف آخرش... واقعا رویایی بود و حالا ما به هر شیپی اعتقاد داشته باشیم باید این صحنه رو تو رویا ببینیم! واقعا چی می شد همه چی هوش مصنوعی نبود؟💔😂

نویسنده، واقعا امیدوارم بازم نوشته هات رو بخونم مخصوصا اگر آمیخته به طنز باشه چون خوندنش حس خوبی بهم میده. موفق باشی!🙏💪

RM. kiute.ARMY

من مخلص آقایی کردنتم مشتیییT^T
از این به بعد با کمک هوش مصنوعی، همه چی واگعیه اما کیکه😔
احسنت!! دقیقا! طنز که میشه اصن روح آدم جلا پیدا میکنه:")
Acha
۲۲ مهر ۲۳:۱۱

*از پله های استیج بالا میرم،با رسیدنم به میکروفن یه نفس عمیق میکشم؛با دست روی میکروفن میزنم که از وصل بودنش مطمعن بشم.که البته خیلی محکم میزنم و همونجا نابودش میکنم؛پس صدامو میندازم ته حلقم و داد میزنم!!!😂

آی لایو یووووو نویسنده عزیزممم❤❤

خیلی خیلی زیااااد دوسش داشتممممممم!!

اهم خب یکم جدی بشم😅

نه واقعا عالی بود👌🏻

اولین بارم بود اینطور ژانری میخوندم که فیک چت باشه و برام جالب و دوست داشتنی بود😍

تهیونگ خیلی منو یاد خودم مینداخت و این برام قشنگ بود و فکر کردم کاش منم شجاعت ته رو داشتم!

قبلا با خودم در جنگ بودم که گرایشمو نمیدونم و حالا که میدونم گرایشم چیه واسم سخته به زبون آوردنش و انکارش میکنم.یجورایی ترس دارم از واکنش بقیه!

و این مولتی شات خب یجورایی این حسو ازش گرفتم که چقدر عالی میشه واسه هرکاری ریکشن بقیه رو در نظر نگیریم و واسه دل خودمون زندگی کنیم.

مثل کوکی که بی توجه به ریکشن بقیه و اینکه ممکنه کارشو از دست بده جلوی همه اعتراف کرد!

واقعا دوسش داشتم و جدا از اینکه چند دقیقه ای رو ازش لذت بردم این نکته مهم رو هم ازش یاد گرفتم😄

آره دیگه😅

امیدوارم خسته نباشیییی عزیزممم😘

ددی از وقتی گفتی کامنت بدین اصلا جز برنامه ام گذاشتم هر فیکی خوندم بیام کامنت بدم یا اونایی که قبلا خوندم ولی کامنت ندادم و شرمنده ام واااقعا بیام براشون کامنت بدم😅

فقط نمیدونم چرا انقدر طولانی میشه کامنتام😂!خودم انقدر پرحرف نیستمممم😂

RM. kiute.ARMY

*قربون صدقه ی کیوتیت رفتن
*دراوردن بلندگویی که از وانتی دزدیدم و دادنش به تو
بیا مادر تو این حرف بزن😔

عایگوووووو جیگرررر پس مشتری شدی اره؟؟ نوش جونت عزیییز مرسی کامنت پر ملات و چسبنده به جااااااااانT^T

جون دلی ستوووووون!!!

بابا من قربون مرامت برم عسلللل:") دشمنت شرمنده اتفاقا از خدامهT^T
کیوتتتتتتت پس باعث افتخارهههههT^T
Gaul Jk❤
۲۲ مهر ۲۲:۵۸

قشنگ بود. 🥺✨️

RM. kiute.ARMY

قابول نداره*^*
همونی که همش فن فیکشن میخونه:)!
۲۲ مهر ۱۹:۰۵

چالش های تیک تاک چقدر خطر ناک شدن🙂💔

RM. kiute.ARMY

و بخت گشا...
Baby tiger
۲۲ مهر ۱۸:۵۳

چرا هیچ کامنتی نیست بیتر ادباااااا

 

RM. kiute.ARMY

بچه ها کامنت شل کردن، من تایید نزدمT^T
Baby tiger
۲۲ مهر ۱۸:۵۲

ژماژلمژماژماژماژ این بچه کاراش عالیهههههههه

RM. kiute.ARMY

بخون گوشت شه به عنبیه ات جیگر😔
H.h (در کف ویدیوی جدید جونگ کوک برای CK)
۲۲ مهر ۱۸:۴۱

ددیییییییییی

فرصت؟😔

چه کثافت کاریه ایه سر فیک خودم اخه...

واهای برا منم شرط کامنت گوذاشتیییی؟؟؟ عرررر

اره اره تازه بهشون بگو اگه این کارو لایک کنن و ببینم مثل رضا عطاران خوششون اومده،

یه فیک ابدارررر 

بالای هزار و پونصد صفحهههه

جونداررررر

کوکویییی

اسماتتتت

کاپل های متعدددد

وسیعععع

بزرگگگک

قویییی

به زودی¹ در راهه

پاورقی: 

¹به زودی: هر موقع نویسنده چون گشادتون دیگه چون گشاد نبود چون همین الانم دارم یک سال و وو ماهه مینویسمش و با اینکه خیلی نوشتم ولی نصف داستان گفته شده😃

RM. kiute.ARMY

دیر اومدی نخوا زود برو خانم نویسنده😔
سوم شدی😔
ما داریم اینجا زحمت میکشیم زن...😔

عه؟😈
ریدر ها حاملللللللللااااااااااا!!!! حاملا کونیددددددددد!!!!!

به زودی: ان شا الله، شاید آره شاید هرگز، هنگام عروسی حسین برکاتی.
حسین برکاتی: یک پیرمرد 80 ساله از فامیل های مادرم، که مجرد مانده و به تمسخر هرموقع بخواهند کاری را انجام ندهند یا دیر انجام بدهند، میگویند در زمان عروسی حسین برکاتی انجام خواهند داد.
Uj
۲۲ مهر ۱۸:۳۲

حاح...روال؟

عاممم نویسنده عسیس نمیشناسمت ولی خب ی نظرم کار هات جالب اومد و این مولتی شات هم زیبا بود

موفق و سلامت باشی...ب امید کار های بیشتر🥂

بابای

RM. kiute.ARMY

رواااال ستون😔
ای جون دلمممممم مرسی کامنت نفسسسT^T
😂😂😂
۲۲ مهر ۱۷:۵۹

جوننن فیک چتتت

چه کاپلییی

به بههههههههه

بهههههههههههههههه بههههههههههههههههههه

و میدونین جالبیش کجاست؟

پوسترس که عامل بگایی فندمماسس(منظورم اینه هوش مصنوعیه)

RM. kiute.ARMY

اهل دلا بیان وسط جا نمونید😔

اخ اخ گفتی:"))
اولین بار پوسترو دیدم جا کلیه و مغزم جا به جا شد رسما تسمه تایم جررررر دادم!
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان