BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن Underwear

(دارای ورژن کوکمین)

مترجم و ویراستار H.h
کاپل کوکوی
ژانر اسمات . رمنس . فلاف
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات 107

   

خلاصه:

کیم تهیونگ، مدیر هنری مجله ی کلوین کلاین که سال ها گی بودنش رو از همه مخفی کرده، ولی با از راه رسیدن جئون جونگ کوک، آیدل بایسکشوال معروفی که به تازگی کام اوت کرده، تمام معادلاتش به هم می ریزه!!!

  

 :KookV Ver

🩲📸🍑DOWNLOAD🍑📸🩲

 

 :KookMin Ver

🩲📸🍑DOWNLOAD🍑📸🩲

   

 805_vpfe.png


پ.ن2:آپشن های این مینی فیک--> دارای یک شخصیت به شدت د.یوث همراه با حرکات به شدت بیناموسی و اَعمال به شدت پ.فیوزانه. (گلنار طلب)

پ.ن3: به قید قرعه به شیپر هایی که سریع تر شرط کامنت ورژن خودشون رو برسونن، ده دستگاه شرت کلوین کَلیم اهدا میشود.

(چون پول نداریم از خارج شرت کلوین کلاین بخریم، دادیم تولیدی لباسِ صفدر برامون کلوین کلاین فِیک بزنه، اما براشون حق کپی رایت خورد مجبور شدیم بزاریم کلوین کَلیم)

۱۶ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Hiromi
۱۴ فروردين ۱۸:۰۷

خیلی شیرین و قشنگ بوددد 

و مخصوصا اینکه کوکوی بودددد

ماچ به نویسندههه

RM. kiute.ARMY

ماچ متقابل ب شمااااT^T
👤
۱۰ اسفند ۱۴:۲۴

جونننن

ای جان ای جان

کصخلتم ددی

RM. kiute.ARMY

ما کوچکتیم خوشگله😈
tata
۰۵ اسفند ۱۹:۱۳

باح باح کوکمین داره یسسسسسسسس

RM. kiute.ARMY

یعس😎
دوپس دوپس دوپس😎
های
۱۰ بهمن ۱۷:۳۹

سلام ددی

میگم تو فیک a flower in winter

کوکمینشو داری ؟

فصل دومش اگه داری میشه لینک دانشو بزاری برام پلیزززز😢😢

RM. kiute.ARMY

سلام دلبرممم*^*

نه عشقم کوکویشو دارم اونم فصل یک:(
Melishii
۰۵ بهمن ۰۷:۳۴

آقاااا این خیلی خوب بود کلا جدید بود این ایده ها چطوری به ذهنشون میرسه خداییش ؟جدی حسودیم میشه به افرادی که ذهنشون خلاقه ددی...

RM. kiute.ARMY

ناموسا اونا مغزشونو خدا اختصاصی با اپشن زده🤧
ونوس:)
۰۲ بهمن ۲۳:۱۱

این خشگله کجا بود؟؟؟ 

RM. kiute.ARMY

همین گوشه😎
Jinjuo
۲۸ آبان ۲۳:۳۴

کوتاه سمی و ازینا ک باهر بند ی (جررر) میومد رو زبونم🗿🚬😂

بعد من کل تصورم از عکسبرداریا برعکس شد😂 من همش عکسای با شلوار و پیرهن جونگ کوکو برا کالوین کلین دیده بودم باکسر خالی راس بود یا ساخته ی ذهن نویسنده؟🗿😂

 

خلاصه من یکی باهاش حال کردم چون علاوه بر این ک سم بود بنظرمم کوشولوعم بود من تو تایم کلاس زبانم اون زیر میزم نگه داشته بودم سوکسی میخوندم😔🚬

RM. kiute.ARMY

ناموسا حققققق😂😂😂
کاملا زایده ی ذهن گلنار دوست نویسنده.................

نوش جونت حلالت باشه زن😔
اغوانِ حال فرشته‌وحشی سابق
۲۶ آبان ۰۹:۲۷

سلام دددددد

چطور مطوری

ببین من دارم کتاب هردو در نهایت میمیرند رو میخونم و دلم میخواد بعد که تموم شد با کاپل تهکوک باز‌نویسیش کنم

میدونی که ادم کرمو زیاده و سداند میخونن پس بنظرم جواب میده

ادیتورم ولی تهش.. تایپ کردن پروژه های خودم و ادمین بودن برای گروه کلیِ مدرسه هست

راهنمایی و کمک میخوام ازت که بتونم این ایده خودم رو پیادش کنم

RM. kiute.ARMY

سلامممممم قشنگمممم*^*
عالی! شما خوبی؟

بسیااااااار عالی! براوو!
به به پس حسابی مشغولی تاج سرررT^T
در خدمتم بیبی*^*
.yami.
۲۵ آبان ۲۲:۳۸

فگط خواستم بگم س/کس روی میز کار هم به لیست فاتزیام اضافه شد😐

)وی در افق محو میشود)

RM. kiute.ARMY

با تشکر از مسئولین😔
کصخل هستم
۲۴ آبان ۱۹:۰۰

چقددد جرررر بودددددد😃😃

ددی خوبی؟

 

RM. kiute.ARMY

قابل نداره😔
عالی ام عزیزمممT^T
kim light
۲۲ آبان ۱۷:۳۲

عشق وقتی معنی پیدا کرد که تن هیچکس به غیر تن تو منو اروم نکرد (نه که تا حالا چند بار سک.س داشتم با پارتنر خیالیم برا اونه)

 

دد فکرشو کن بعد چند ماه فاکی چون سر کلاس زبان حوصلت سر رفته میشینی اینو می خونی

دد من مغزم اوردوزیده یونو؟؟

مثل اینه که یه بد بختی چند ماه شیشه نمیزنه حالاه م که زده هروئین و شیشه قاطی دادن بهش

تا تهشو بخون

اما بسیار جدی اعلام می کنم که عجیب ترین ریلیشن شیپی بود که خونده بود

رابطه ای که اصلا دوست دارمو به زبون نیوردن اما خیلی مهیج و جذاب شروع شد و هر بار تو هر حرکت زیر دل منم قلقلک می کرد

کوکوی رو حخوندم

راضی بودم

جوری که قراره برم همشو برای غزل فردا تعریف کنم

و دد اون کلوین کلیمم برام پست کن شرت ندارم

RM. kiute.ARMY

بله بله😔

کلاس زبان؟ *-* (معلمت بودم هرروز ازت اسپیکینگ میگرفتم...یونو؟)
اره اره ای نووووووو😭😭😭😭😭
قشنگ ترکیپ سنگین!!
بخداوکیلی عین اسموتی انبه بود👀

چشمممممم خوشگله😔 برای غزل خانم هم میارم😔
Jeonii
۲۱ آبان ۲۱:۵۶

ددییییییییییییییی حرف نداشتتتتتتتتتتتتت دمت گرم اچ اچ شییی من عاشقش شدم اصن لاس زدنای جونگکوک بی.ناموس دلقک 😂

ددی یکی پیدا نمیشه با من اینجوری لاس بزنه یکی که خب هس ولی یکی باشه به اسم جونگکوک بیاد 😭😭😭 من می خوامشششش😂

ددی خیلی خوب بوددددد تو تیکه های اسماتشم خیلی به قول خودش حرفه‌ای بود اصن اوفففففففف🙂🙂🙂🙂😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

ناموسا مرتیکه مسخره از همون اول هدفش معلوم بود😂 امیرِ امیری😂
متاسفانه موجودیمون از این جنس صفره😔

اسماتش که اصلا...*گلنارم گلنار تاج سرم گلنار*
mahi
۲۱ آبان ۱۶:۴۳

عاااح پوستتتررر عاااح

دارم جون میکنم تا دانلود شه ولی برای بار دوم قطع شد و من دوباره کلیک میکنم

*در انتظار دانلوود

عرق از چشمانم چکید عاح

ساعت 16:34 دقیقه و تا نصفه دانلود شدههههه

*کندن گیس هایم

مامانم الان میاد نقطه اتصالشو قطع میکنهههه

ساعت 16:36 دقیقه . ابنبات چوبیم رسید به ادامس و هنوز دانلود نشدههه

ساعت 16:41 پدرمممم در اوومدددد ی چ-سه دیگه موندهههه

ساع 16:43 و بلخره دانلود شد
میروم بخوانمَششش

RM. kiute.ARMY

دوسش داری؟😈

الهی بچه امممم😭😭😭😭😭
گزارش عملکردت ضجه ادمو درمیارههه😭😭😭
حلال تر از حلال برای دانلودش عرق ریختی😭😭
Hania
۲۱ آبان ۱۴:۴۳

اهم هیونگ جان(به من چه نمیتونم بگم ددی)

من ی دونه فن فیک جر دهنده و پاره کننده از لحاظ "خنده" میخواهم (وقتی زیاد اتک خوردم)

لینک چندتاشو میدی؟

RM. kiute.ARMY

جان دل هیونگ؟T^T (شما صفدرعلی هم صدام بزنی حله😂)

البته عزیزمممم!!

https://fazayihaa.blog.ir/post/1843

https://fazayihaa.blog.ir/post/1693

https://uupload.ir/view/92o2_kly_perfectly_imperfect.pdf/
헛숭 ...
۲۱ آبان ۱۰:۴۴

داستانشو دوس داشتم

ایکاش تولانی تر میبود مثلا معلوم میشد تهیونگ بچه یه خانواده پولدار و با نفوذه (چون تو فیک گفته شده از ترس محرومیت از ارث و میراث نمی تونه بگه که گیه) 

 

و اینکه کمپانی بفهمه و مجبور بشن از هم جداشن و تهیونگ به اجبار خانوادش بدون خدافزی به یه کشور دیگه و جونگ کوک از غم دوری همه جارو دنبالش بگرده و شغل شریف ایدلی رو بزاره کناررر .... پقققققققق

#وی یکی در دهان خود کوبید و یکی از دندوناش از شدت ضربه لق شد

 

اهم اهم اهم .... شرمنده رفته بودم تو حس ..🙄

ولی خیلی میتونه داستان جذابی بشه ددیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی تولوخدا بگو ایدامش بدههه( وایه لحن بیبی وارانه به ددیه پر نفوذش میگه🤭🤭🤭)

RM. kiute.ARMY

عایگووووو عاشق این تخیلت شدم کیوتممم😂😂😂
نههه خودتو نزن عههههه!

ان شا الله نویسنده ی اصلی بودجه بده، میریم تو کارش😔😂
(نقطه ضعفمههههه یونوووو؟؟؟ نامرد😔)
CC
۲۱ آبان ۰۸:۳۱

هیونگ پشمام برای اینم ریخت

پشماممم یعنی از شدت کمبود کوکوی خونم داشتم میمردم تا اومدم و دیدم ۵۰۰ تا کوکوی ریخته تو سایت 

خیلی خوب بود 

خسته نباشید همگی 

 

RM. kiute.ARMY

الان دیگه رسما لیزر شدی😎

سلامت باشی جانان مرسییی حمایت مستمرررT^T
Jeonii
۲۰ آبان ۲۱:۴۹

اوووووو به به چه جذاب میزنه بریم سمتش

ددی به منم شورت میدی؟؟؟ منم کلوینننن می خوامممم😂😂 فقط تولیدی صفدر پاک هست باعت کثیفی نمیشه خودت امتحان کردی ددی؟؟؟😂😂

RM. kiute.ARMY

جذاب تر از جذاب به قران...

اره بابا خودم اونجا رفتم بازدید! با اون شورت ها فقط دماغشونو تمیز میکنن اگرنه تو دستما سرفه هاشونو میکنن😔
Vkook. Darya
۲۰ آبان ۲۰:۵۸

اینو دیشب خوندم ..

عجب چیزی بود لامصبببب 😂🤧

از اون فلافایی بود که درد و بدبختی فیکای دیگه رو میشوره میبره ..

این تهیونگمونم که خب ماشالا قشنگ توصیف میکرد جئونو ..

خدا ببخشه تصور جونگ کوک سر صحنه کلوین با تنها یک شرت میتونه زیبا باشه هم نه ؟ من شغل رویاهامو پیدا کردم..

میخوام برم توی کلوین کلاین کار کنم .. حتی تی کشی هم کافیست 😔🫠

RM. kiute.ARMY

فضا فضای گلناری بود لامذهب😭😂
دقیقاااا!! شیرینی بود:")
والا هم دلمون خواست😔😂
وایسا منم میام اصلا سطل میشم، دستمال میشم، فرش میشم از روم رد شن😔
Acha
۱۹ آبان ۱۸:۵۵

من ناراحتممممم پس کی فیک های بی دی اس امممم میانننننن ایشششش فیک بی دی اس ام می خواممم خوو اههه

RM. kiute.ARMY

همه دسته جمعی توبه کردیم😔😂
vikky.zomby
۱۹ آبان ۱۶:۴۱

درودی پر درود :) امدم پس از گسستگی های زیاد و بدون گلنار این عزیز دل رو خوندم فکر میکنید چی شد ؟ بدنم هنوز از فاز درس و مدرسه در نیومده بود و اور دوز کردم ... :/ 

اینقدر عادت کرده بودم که داستانای طولانی و پر فراز و نشیب بخونم این فیک سبب سنگ کوبم شد :) ولی به هر حال نوینسنده جان خسته نباشیدی جانانههههه ... ایشالا که بازم کارای سکته دهندتو ببینم ..

یک سلامی هم بکنم به ددی ، شرمنده که دیر به دیر میشه کامنتام ولی فشار مدره واقعا کمی تا اندکی زیاده :/ بووووس بهت ددی گولوم

RM. kiute.ARMY

درود متقابل بر تو رزمنده ی جان بر کففففT^T خوبی خوشگلم؟
از اقلام ضروری این فیک همون یه گلنار بود زننننن😔😔😔

برنامه داره کار هاش انواع بیماری های قلبی رو برامون شبیه سازی کنه😔

سر به روی ماهت عزیزم دشمنت شرمنده پیش میااادددT^T بوووووس متقابل زندگیم!
هودی بنفش جیمین
۱۹ آبان ۱۵:۳۲

نمیتونم بخونمش وقتی دانلود میکنم که میخام بخونم نوشته هاش نمیاره سفید میشه چه کنم😭

اشک*

RM. kiute.ARMY

فدات شم گمون کنم باید پی دی اف خوانت رو عوض کنیT^T
Maleka
۱۹ آبان ۱۴:۴۳

های🖐

امم ببخشید فیک من  پدوفیل نیستم آپش متوقف شد ؟ 

نیست الان تو سایت ؟ 

 

RM. kiute.ARMY

های عزیزممم*^*
متاسفانه بنا به درخواست نویسنده من برش داشتم پست رو:")
ناامید برگشته از بیان
۱۹ آبان ۱۲:۰۶

این حجم از کیوتی این دو نفر نادرسته 

خیلی قشنگن وای

سر صحنه عکس برداری یه دور تشنج گذرانده و ادامه دادیم

واو

زیادی احساساتی شدم سرش 

RM. kiute.ARMY

کدوم ورژن رو خوندی خوشگله؟😈
:)
۱۹ آبان ۰۶:۵۴

چه بگویم که نگفته هم پیداستتتت

رسما کلش اهم اوهوم بود..

زبانم قاصر است 

RM. kiute.ARMY

هوا هوای گلنار است😔
T
۱۸ آبان ۲۲:۳۲

شب بخیر

 

نمیشه ویکوک هم بنویسی ؟ 

یا استریت بسازی 

استریت خیلی خوب میشه 💜🤍💯🙏🙏

RM. kiute.ARMY

شب و روز شماهم بخیر عزیزمممم*^*

اگه صدا و سیما بودجه یده، چشم😔😂
لا اسم
۱۸ آبان ۱۸:۰۲

2

ببخشید زیاد میشه 

واز نویسنده این فیکی که دارم زیرش پیام میدم معذرت میخوام 

2_ دوم از همه میخوام در مورد اسمات صحبت کنم ای ای ای ای 

متاسفانه متاسفانه بعضی از دوستان که دا ستاناشون نه محتوایی داره نه ساختاری نگاه میکنن میبینن داستان ضعیفه چیکار میکنن؟

هرکی گفت جایزه داره پیش من !

افریننن اونی به تو جایزه میدم درست حدس زدی !!!!

بعله میان روی اسمات سرمایه گذاری میکنن و هرچقدر گناهکار طلبانه تر بهتر 

 خب داداش من ،  مشتی ، جوانمرد 

این چه کاریه با ناموس مردم میکنی آخه تو 

به جای اینکه بیای ذوی اسمات بزنی و بریزی و بپاشی و بخوری 

بیا روی داستانت وقت و انرژی بزار  

بعضیا که ماشاالله  میبینیشون نمیدونی چی بگی زبان قاصر است 

  من میترسم راستیتش اینو به زبون بیارم چون میدونم تقریبا بادرصد زیادی از این جمع اینجورین  معرفی میکنم شیپررررررر ها 

داداش گلمون  میاد فیک و میبینه اول از همه به کاپلو توجه میکنه مثلا کوکوی  اگر غیر از کوکوی باشه که دیگر جمالی به صورتش نمی اندازد و راه خودش را می‌گیرد و مثل تشنه ای به دنبال کوکوی می‌گردد اگرم اون گاپل مورد علاقش باشه که میشینه میخونه هر لحظه از این داستانو که میخونه چشاش قلبی و از حدقه بیرون زدس  آدم میترسه چشاش از کاسه دربیاد 

این بنده خدا ها که شاید شماهم جزوی ازش باشی هیچ کاری به چیزی که میخونن ندارن فقط میخوان سریع تر کاپلشون به هم برسن و یه بوسه ای اسمات ای به دستشون برسه 

وخب منم از این خبر دارم که  بیشتر نویسنده هایی که ازشون انتقاد کردم  به خاطر

طر این شخص ها اینجور داستان هایی می‌نویسند ولی خب چیکار کنم که چرته 

 

 

RM. kiute.ARMY

اینم بازم برمیگرده به سلیقه ی نوشتاری و توجه به ژانر ها👀
نویسنده ها اکثرا دوست دارن چیزی بنویسن که عام بخونتشون، و عام هم این سبک رو میخونن و دنبال میکنن.
و خب هستن نویسنده هایی که اسمات نمینویسن و خواننده هاشون هم جدان.
و اینکه سایت ماهم خدا شاهده تازه بعد سه ماه همین یدونه اسماتشه😂

و اینکه ترسی واقعا نباید داشته باشی قربونت برمT^T ازادی بیان یعنی من نوعی عقایدم رو بگم اما طرف مقابل هم بهم نه توهینی کنه و نه سرکوبی باشه. پس بگو قربونت بشمT^T
لا اسم
۱۸ آبان ۱۷:۴۷

اسلام علیکم 

بسم الله الرحمن الرحیم  

خب دوستان قشنگ و از‌گل بهترم 

بنده یه سری انتقاد داشتم که میخواستم به زبون بیارم ولی جای مناسب برای بزبون گفتنشو نداشتم برای همین روی آخرین فیکی  که در سایت قرار گرفته بود  این نظرمو میدم   و بازم معذرت خواهی میکنم و قول میدم چرت و پرت نگم 

خب شروع میکنیم 

1_ دوستان داستاناتون خیلی بی محتواست، ببخشید خیلی رک گفتم ولی! واقعا هیچ محتوایی و چیز بدرد بخوری نداره  

مثلا میای فیک و باز میکنی شروع میکنی به خوندن  همه چیزی که توی اون فیک هست اینه که فلانی و فلانی باهم بودن  یعنی فقط روی باهم بودن اون بنده خداها مانور دادین تمام محتوا همینه خب خواهر من برادر من میای داستان بنویسی که هم این بنده خداهای سایت لذت ببرن هم خودت خوشت بیاد

میای میخونی به محتوا توجه میکنی میبینی فقط روی عشق و عاشقی مثلا نامجین  مانور داده دیگه هیچ  نه یه ساختاری نه یه داستانی نه یه خلاقیتی محتوا صفر آقا اینو فکر کنم همه خونده باشین توی ادبیات دیگه فکر کنم 

اصل و رکن اول یه داستانی که میخوای بنویسی اینکه تو براش یه ساختاری تعین کنی  بعد به اون ساختاره بال و پر بدین و یه کل و جزء ازش بسازین و یه محتوای خوب تحویل بدید اونوقت میای میخونی تمام فیک در مورد همین فلان و فلانیه نه داستان خوبی داره نه  درست شخصیت ها جاگذاری شده و نه میتونه آخرش بهت چیزی بده . همیشه داستانای خوب اون داستان‌هایی هستن که آخرش به تو یه چیزی یاد میدن واگر نه این عشق و عاشقی ها چیزی جز پوچی و نیستی درش نیست آخرش هیج چیزی ازش نمیگیری

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

علیک سلام حاج اقا مسئله اتو😂

بله بله درسته👀
اما خب اینم هست که ژانر قالب داستان عاشقانه و ملودارمه، اگه مثلا ریدر دنبال سبک خاصی ئه، باید جدی دنبالش بگرده چون اکثر داستان های کوتاه مثل وانشات و مینی فیک فقط صرفا یه فضایِ تفننی ان، دنبال نشون دادن چیز خاصی نیستن نویسنده ها.
مثل خیلی از فیلم و سریال ها.
بر فرض من میخوام تایممو بگذرونم مسلما میرم فیلم باربی رو میبینم.
اما اگه بخوام واقعا قوی برم جلو و یه چیزی ببینم که به قولی چیزی بهم یاد بده، میرم اوپنهایمر میبینم.
اینجا دیگه بحث میره رو خود ریدر که چی طلب میکنه برای خودش.
لا اسم
۱۸ آبان ۱۷:۲۹

 بیخیال هرچه بادا باد 

RM. kiute.ARMY

ای جان😂
لا اسم
۱۸ آبان ۱۷:۲۹

 آخه اونی این مورد رو خیلیا داشتن من برم زیر فیک همشون بدم ؟ حالا منم که کسی نیستم برم بهشون چیزی بگم کلا ولی این چیزا خیلی روی روحم داشت رژه میرفت 

RM. kiute.ARMY

چرا نشه بگ اخه بیبیT^T اینکه طرف بدونه حالا مخاطب فیکش چه نظری داره به گمونم حقوق اولیه اشه.
هرکسی در مقام و جایگاه خودش لایق نهایت احترامه، شما عزیزدلی نگو به خودت اینطور:">
‌‌ HMA
۱۸ آبان ۱۷:۰۸

سلاممم و خسته نباشید خدمت نویسنده و ادمین های محترم سایت

راستش من هیچوقت کامنت نمی‌دادم چون حس می‌کردم در جایگاه نقد نیستم ولی پس از اطلاعیه مصمم شدم که بدم یوهوو

راستش اینکه خب من تقریبا همه کارارو دانلود میکنم تا بخونم چون ضرر که نداره داره؟

ولی اینکه تا ته بخونم دست من نیست خوشم بیاد ادامه میدم و گاهیی خسته میشم ول میکنم اما کارت از اون کارایی بود که تا ته خوندم

ایده گرفتنت جالب بود برام

همچنین کاری کردی که شیطان درونم فعال شه

یه سری نکات هست که اگر اجازه بدید عرض کنم>_<

بعضی جاها یه سری کلمات رو به طور ممتد استفاده می‌کردی، خیلی زیاد!

حضور ذهن ندارم ولی اگر اشتباه نکنم گی و فاک نمونه ای از اونا بودن

دوم اینکه پایان، پایان به جایی نبود یا حداقل با جمله بهتری می‌تونست تموم شه

و همین

در آخر مرسی از همه شوما خودافیظ

RM. kiute.ARMY

سلاممم خدمت شما عزیزدلللل*^* سلامت باشی جانانننT^T

به به نظر پر ملاااات👀
تشکر از شما خوشگلم بابت کامنتتت و نکاتی که گفتیT^T
😂😂😂
۱۸ آبان ۱۶:۲۲

تو جون بخوا عشقم

بوس که سهله

جیزای دیگه ام میدم

RM. kiute.ARMY

قربون مرامتتتتت😈
ونوس:)
۱۸ آبان ۱۵:۱۵

واهایییییییییی

مرسییییییییی

یه دنیا مرسیییییی

عاشقتمممم 

RM. kiute.ARMY

عزیزدلی خوشگلههه😎
H.h (در کف ویدیوی جدید جونگ کوک برای CK)
۱۸ آبان ۱۵:۱۲

اره ددی

حتما اینکارو بکن

بزن همون ترجمه ای و ویراستار و اینا

مرسی مجددا💜💜💜💜

پی نوشت: از سر امتحان ماز می آیم.... با کانی پاره

RM. kiute.ARMY

چشم عسلم انجام شدT^T
ممنون از پیگیری شما*^*

پ.ن: اومو بچه ام وازلینت شممم😭
ماز خوبه؟ اطرافیانم کسی نبوده ماز رفته باشه، همه اکثرا قلم چی و گاجن، ماز خوبه؟
استرلا مزاحمه
۱۸ آبان ۱۴:۴۱

هلووووو 

بنظر قشنگ میاد...

‌دانلودش کردم

خدافظ

RM. kiute.ARMY

هااییی*^*
شک نکن اصل جنسه👀
بایی عزیزمT^T
Gaul JK❤
۱۸ آبان ۱۴:۳۶

دقیقاااا

من که خوبم میگذره

RM. kiute.ARMY

خداروشکر عزیزمT^T
مریدا
۱۸ آبان ۱۱:۵۴

از من که حتی به اسم فیکشن هم نگاه نکردم و فقط به کاپل و خلاصه نگاه کردم نمیشه انتظار داشت پی نوشت رو خونده باشم😔😂

من اولین فیکشنی که خوندم یه فول اسمات تریسام بود فک کنم یکی دو تا صفحه اولش مشکلی نداشت بعد یهو برگام ریخت همونجا دیگه ولش کردم😂

واقعا حس گوهی داشتم🚶🏻‍♀️

اخه نمی‌دونستم اسمات و تریسام یعنی چیییی😭😂

حتی دقیقا نمی‌دونستم فیکشن چیه اونم تازه گی کاپل😂تازه بی تی اس رو شناخته بودم نمی‌دونم چیشد این سایت رو پیدا کردم و وارد دنیایی دیگر شدم😂

خودت بنویسسسس😭😂

RM. kiute.ARMY

خب ژانر دقیقا زیر کاپله دورت بگردمT^T
پشمام...
سنگین زدی آبجییی😭😭😭😂😂😂
من اواین فیکم اصلا کاپلی هم نبود😂
بعدش رفتم درباره ی ژانر ها و سبک فیکشن تحقیق کردم تازه دستم اومد و بعدش شروع کردم به خوندن مداومT^T

ولکام حبیبییییییییی😈
چشم چشم مینویسممممT^T
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۸ آبان ۱۱:۲۵

سلام.

من تازه تونستم بیام کامنت بزارم.

دد تروخدا کامنت منو برای هم کوکمین بگیر هم کوکوی.

کیف کردم با این

RM. kiute.ARMY

سلووووم😎
عایگووو خوش برگشتی به وطنننن زنننT^T *انداختن حلقه گل
ممتنع میزنم برات😔
لا اسم
۱۷ آبان ۲۳:۲۰

 سلام  چرا دروغ فیک مناسبی برای من نبود ولی درس عبرت گرفتم همیشه پایین فیکا رو نگا کنم  ای زندگی‌  راستی من از وقتی اومدم و شروع کردم به فیک خوندن یه چیز توی بعضی از فیکا بود که با روح و روان من بازی میکرد در نتیجه میخوام یه انتقاد کلی و خیلی زیاد از یه سری فیکا کنم و یه سری توضیحاتی در قبولشون بدم کجا بدم اینو ؟ آخه نمیخوام زیر فیک کسی باشه که اون بنده خدا فکر‌کنه من با اونم و خب خیلی مهمممه نمیخوام چرت و پرت بگم حالا من با این شرایط‌چکار کنم میخوام یه جوریم باشه اون نویسنده هایی که مد نظرمن ببینند اون پیامو ولی نمیخوام مستقیم بگم چقدر بدبختی

RM. kiute.ARMY

سلام سلام*^*
عای عای من همیشه میگم که، ژانر هارو خوب ببینید😂 و محدودیت سنی! چون وظیفه ی ما در کل همینه که در ظاهر پست اطلاع رسانی کامل کنیم بقیه اش به عهده ی شماست که بخونیدش یا نهT^T

فدات شم اگه انتقاد مستقیم باشه که چه بهترT^Tچون گفتی یه سری فیک ها و نویسنده ها، میتونی زیر همون فیک های که مد نظرته کامنت بدی اگرنه که قدمت سر چشم اگه جای دیگه ای پیام دادیT^T اما گمون نکنم اینطوری بشه که همه ی نویسنده و نویسنده هایی که مد نظرته ببیننشT^T پنجاه پنجاهه خوشگل من.

توی لفافه حرف زدن و مستقیم نگفتن فقط کشتن وقته گاهی، چون صدردصدی نه صاحب سخن به جواب میرسه و نه مخاطبِ سخنT^T
همونی که همش فن فیکشن میخونه:)!
۱۷ آبان ۲۰:۵۳

انقدر که لحظات عاشقانه زیاد بود حس سینگلی دوبل بهم دست داد🙂💔👍🏻

*صدای شکستن قلب تا دم در کمپانی بیگ هیت*

فیک اشک آوری بود یعنی بغض اشک آه گریه عرق(البته منظورم عرق بدنه نه اون عرق پفیوز خواری:/ ما بچه های خوبی هستیم مگه نه)

داشتم میگفتم عالی بود اون نگاه های پر معنا سوزوند منو😔👍🏻بازم میگم عالی بود خیلی دوسش داشتم

یه صلوات محمدی پسند برای سلامتی نویسنده🤲🏻📿

RM. kiute.ARMY

آدم حس میکنه یه نفر این وسط مزاحمه، اونم خودِ منم...
اره بابا ما نماز میخونیم این کارا یعنی چی😔

صلواتوووو صلواتووووو صلواتووووو
H.h (در کف ویدیوی جدید جونگ کوک برای CK)
۱۷ آبان ۲۰:۰۱

هایییی

مجددا مثل صگ‌ عجله دارم

کامنتا رو خوندم و نظر Queenie شی توجهمو جلب کرد.

بله ترنسلیتور این فیکشن تیما شی هست

که از دوستای من هستن

و ما این فیکشنو با هم ترجمه کردیم در واقع

ولی چون من نقش کمی توی ترجمه اش داشتم و اون موقع نویسندگی رو هم شروع نکرده بودم، نخواستم که اسمم رو بزنه

چند وقت پیش بهش پیام دادم و ازش اجازه خواستم که در صورت امکان این فیکشن که با هم ترجمه کردیم و یه مقدار تصحیح و ویرایش کنم و به عنوان کار خودم توی سایت بزارم

و اونم قبول کرد

ولی اگه از نظر ددی مشکلی هست، کار میتونه برداشته بشه

ولی این به هر حال با رضایت صد در صدی مترجم آپ شده و خودم هم به هر حال توی ترجمه اولیش و همچنین ویرایش الانش کار کرده بودم.

بازم هر چی ددی صلاح میدونه.

 

RM. kiute.ARMY

های عزیزمممممT^T

من به عنوان ناشر، به جز حق نشر، مابقی حقوق اولیه و ثانویه و آخریه به عهده ی نویسنده است جانم و متقابلا توافق دو طرفه همیشه صورت میگیرهT^T

کار صد البته که میتونه بمونه و ممنون بابت شفاف سازی قربونت بشم منننننT^T

پس میخوای اسم مترجم هارو بزنم و بنویسم ترجمه ای؟ مترجم و ویراستار
Hasti
۱۷ آبان ۱۸:۳۹

ددددددددددد

دانلود میشه هاااا ولی میزنه فایل خراب استتتت

چه کنمممممم

RM. kiute.ARMY

فدات شم باید پی دی اف خوانت رو عوض کنیT^T
suíbiàn-随便
۱۷ آبان ۱۸:۰۸

ورژن کوکوی رو خوندم چون کم پیش میاد با کوکمین ارتباط بگیرم توی فیکشن ها.

 

سبک نوشته ی نویسنده خوب بود خوشمان امد. به مقدار کافی و درست رفت جلو و دل رو نزد.

احسنت.

یه حالت غربی طوری داشت فیکشن. چون مثلا اِلِمان های شرقی اول با احساساتِ روحانی شرایط رو میبرن جلو تا به عشقبازی برسه اما غربی ها از همون اول میرن تو دل کار.

خلاصه که مرسی نویسنده لذت بردم چون کار حرفه ای بود و موردی برای هایلایت کردن پیدا نکردم که یعنی گل کاشتی عزیز.

RM. kiute.ARMY

صحنه ها قشنگ تو ذهنت نقش میبست!!
😂😂😂
۱۷ آبان ۱۷:۳۹

داداش واریز چیه

من کان هم میدم 

تو فقط لوکیشن بده

RM. kiute.ARMY

لوک بدم بوس هم میدی؟😈
😂😂😂
۱۷ آبان ۱۶:۵۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

وااااییی گادددددد

این میتونست از این فیکای طولنی بشه

که بعدش ته ب*ای سگ میره

وااییی بعد فیک چتت میشدددددددددددددددددد

واییییییییییییییی چقددد خفن نوشته شده بود

اورین اورین

RM. kiute.ARMY

جهت ادامه دار شدن این فیکشن، مبلغ پنج پوند به شماره حساب زیر واریز نمایید:
7777777777777777777
مریدا
۱۷ آبان ۱۵:۳۸

فکر نمی‌کردم تا این حد ... باشه چون فقط به کاپل و خلاصه توجه کرده بودم🚶🏻‍♀️در نتیجه فقط یکم اولشو خوندم🚶🏻‍♀️😂

من یه عاشقانه ی سگی می‌خوام که از شدت عشق و محبتشون رنگین کمون بالا بیارم اسماتم نداشته باشه یا حداقل کم باشه و ردش کنم🚶🏻‍♀️ سفارشمو حاضر کنید! شوخی میکنم😂

 

RM. kiute.ARMY

پ.ن2 اخطار زده بود😔

بیا دعا کنیم از اینایی که گفتی بیاد چون منم میقامممم😭😭😭😭
مریدا
۱۷ آبان ۱۴:۵۱

کوکوی یک 

کوکوی دو

کوکوی دنده به دنده 

کوکوی بشقاب پرنده

داره دانلود میشه...

RM. kiute.ARMY

کوکوی چرا نمیخنده😈
عروس الهه خورشید
۱۷ آبان ۱۴:۲۴

استغفرالله ربی و اتوبو الیه و سلام الیکم و رحمت الله و برکات،اعوضو به الله من شیطاانن رجیمم،الغوث الغوث من بچه پاکی بودم و چند ماهی میشد داشتم سعی می نمودم که مثلا اسمات نخونم،به روم نیارین ،اصلاااا،اصلاااا و ابداااا،😔😂🤌🏻

نگا کن نگا کن،دد چه بچه خوبیم اصن،نه ولی جدی خسته نباشید میگم به نویسنده عزیز،

و چه خبرا دد چیکارا میکینی اوضاع رو به رواله؟اگر نیست امیدوارم واقعا بیوفته رو روال و سازی که تو می خوای وگرنه با دمپایی صورتیم(به نیابت از کیم ورد واید هندسام سوکجین)میوفتم دمبال زندگی تا این فرشته با اونی عزیز من رفتار کنه،یوهاها

RM. kiute.ARMY

الغوث الغوث خلصنا من الگلناره یا رب😔

جووووون عزیزی😎

شکر خدا میگذرونم بیبیT^T قربون غیرتتتتتتتتت عزیزممممم😭😭😭😭 فداتمممم😭😭😭
تولیدی لباس صفدر
۱۶ آبان ۲۱:۴۶

سلام به همگی ،خیلی سپاستان را می  گذارم (گذار؟گزار؟گضار؟گظار؟گلزار؟) که حق کپی رایت رو به جا اوردید،

 

‌و باز هم خسته نباشید خدمت نویسنده عزیز و گرامی،خدا قوت ،خسته نباشی،

باز هم جایی پول نداشتین،تولیدی صفدر و عصمت و اصغر به جز هشمت،در خدمت گذاری حاضره،از سری خدماتمون میتونم به موارد زیر اشاره بفرمایم:

زدن انواع برند های فیک از جمله دیور(که اگر خق کپی رایت بخوره می ذاریم دیوار)،لویی ویتون(اینم به هاطر حق کپی رایت میذاریم لولی ویت ویت)(هر گونه خندیدین و سوژه مردن این اسم ناگهانی که همینجوری مغزم از خودش در کرد،پیگرد کاملا قانونی دارد😔🤝🏻)و غیره 

تا درودی دیگر بدرود،واحد جعل برند های بزرگ جهان،صفدرر(هیونگ ببخشید بابت مزه ریختن های الکی اگر خنده دار نبود می تونی کلا سانسور کنی پیاممو ،و اسمم صفدر نیست الان برای شوخیه😂🤝🏻)

RM. kiute.ARMY

دهنت سرویس دختررررررررر🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
سر اون دیوار و دیور جهیدم و پاچیدم🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

نه نه خیلی هم با مزه بود دخترم جرررر خوردم🤣🤣🤣🤣
نرتنثپبخبتمبنر
۱۶ آبان ۲۰:۰۸

عررررررررر بالخرهههههه کوکوییییییییییییی

RM. kiute.ARMY

کوکوییییییییییییی!!!
zahra mansouri
۱۶ آبان ۱۹:۴۵

من چرا ژانر اینو ندیدم... اوه فاک

 

پ.ن2 رو بشدت تایید میکنم. لطفا هنگام خواندن تنها باشید🤲🏻

 

خلاصه که نویسنده جان دمت گرم باعث شدی شرکت گلنارم یه سودی این وسط ببره😔😂

 

مرسی و ممه نان از همه خودافظ

RM. kiute.ARMY

یوهاهاهاهاها😈😈😈😈

دستش به خیره نویسنده😔

خواهش میشه خوشگله😔
ک.ی
۱۶ آبان ۱۸:۳۴

سوال ویژه چرا دان میکنم صحفه سفیده:(

RM. kiute.ARMY

قربونت برم گمون کنم باید پی دی اف خوانت رو عوض کنی:">
B.b
۱۶ آبان ۱۸:۱۰

عالیییی بود واقعا😂 مرسییی💜

RM. kiute.ARMY

نوش جونت عزیزمممT^T
zahra mansouri
۱۶ آبان ۱۸:۰۷

کوکوی؟ به به، به به😔

کاور؟ به به، به به😔

خلاصه؟ اوفففففففف

 

برم ببینم چیکار کرده نویسنده🥲😂

RM. kiute.ARMY

گلنارم گلنار تاج سرم گلنار😔
ویکوک شیپری در دشت
۱۶ آبان ۱۷:۱۶

ورژن کوکویش عالییی بود ، خیلی دوسش داشتم ، ورژن ویکوکشم لطفا بزارین

RM. kiute.ARMY

ممنون کامنت جیگررررT^T
اگر شد چشمممم*^*
Jeon Taehyun
۱۶ آبان ۱۷:۰۳

با این که انگاری کلا اسمات بود....ولی خیلی خوب بوووددد

خوشم اومده(پلی شده دیالوگ خوشت اومده؟نهه خوشت اومده؟خفه شو بابا...)

و کاملا مثل زندگی واقعی به نظر می‌رسید 

عالی بود... فایتینگ 

RM. kiute.ARMY

اخطار گلناری زده بودم اون پایین😔
نوش جونت😈
کبری قانیوم
۱۶ آبان ۱۶:۲۰

تمومش کردم ثحسوسحثداث گشنگ بود 

RM. kiute.ARMY

گشنگش از شماستتتتT^T
Kylie
۱۶ آبان ۱۵:۲۱

واوووو کوکویییییییی

من میمیرمممم برای فن فیکشن های کوکویییی😭

وای من بعد اینکه جونگ کوک با کلوین کلاین همکاری کرد و عکسا و ویدیو هاش منتشر شد داشتم عر میزدم و میگفتم که این جونگ کوک پیش تهیونگ همه جوره تاپه و همش منتظر بودم یه فن فیکشن راجب این اتفاق پیدا کنم و بلاخرهههه😂😭💜

H.h شی واقعا خسته نباشی خیلی قشنگ نوشتی اصلا قلمت و همچیت عالی بود ، خیلی خفن بوددددد😭💜

اونیییییی

فن فیکشن کوکوی جدید من جلوی این هیچی نیسسسسس😭

*اخبار نیمروزی

*نویسنده فن فیکشن کیم کایلی به دلیل دیده نشدن آثار فاکیش جلوی نویسنده های ماهر محفل دریده شدگان توسط بنگتن بویز برشکسته شد و اخباری که به دستم رسیده گویای اینه که این نویسنده تازه کار بدبخت داره عر میزنه😔😂

RM. kiute.ARMY

چُسبید به جونت اره؟😈

جونمممم؟T^T
نگووو نفسسسس همه اینجا فقط با خودشون مقایسه میشن نه با بقیهT^T
*اخبار ربع روزی
*بخدا کار های من انقدر فلاپ میشن😂😭 هیشکی نگاشون هم نمیکنه😂😭
اتفاقا تو هم کار جدیدت نامجینه خوب اومد رو کار حتی با اینکه وانشات بودT^T
عروس الهه خورشید
۱۶ آبان ۱۲:۵۹

ددی،یه سوال به کسانی که هم جیکوکرند و هم تهکوکر چند دستگاه شرت کلوین کَلیم تعلق میگیره؟😂🌚👌🏻

RM. kiute.ARMY

به اون اشخاص عزیز و آسمانی، بلیط یه طرفه به سمت کارخونه ی کلوین کلاین اصل اهدا میشه😎
یه طرفه است چون قراره ثقاچاقی از مرز ردتون کنیم، برگشتنی به عهده ی خودتونه😔
عروس الهه خورشید
۱۶ آبان ۱۲:۵۷

ا پشمام نویسندش وانشات Heart Hacker عه،پس بیشتر واجب شد برم بخونم ،خسته نباشی H.hشی

 

RM. kiute.ARMY

بله بله
عروس الهه خورشید
۱۶ آبان ۱۲:۵۵

 

ا اخجون یه کوکوی.

اشک.

اشک..

اشک...

پیش به سوی دانلود کردن.

ا اولین باره اولین کامنتم،

ااااا با ورژن جیکوک هم هست،

پشمام،حالا منی که جفتشونو شیپ می کنم،اوکی ده بیست سی چهل می کنم با ورژن ویکوک می خونمش،

خسته هم نباشی

 

RM. kiute.ARMY

خیلی خوشم اومد رونالدینیویی زدی😂
مشتق گرفتی😂😂😂
Queenie ..
۱۶ آبان ۱۱:۴۹

سلاممممممم 

 

هوممم...فکر کنم یه اشتباهی پیش اومده این فیک ترجمه شده اس و مترجمش هم یه نفر دیگه بود فکر کنم نمیشه دو نفر اگر فیک رو ترجمه کنن همه چیزش شبیه به هم بشه🙄🙄 

RM. kiute.ARMY

سلاممممممم عزیزممممT^T

والا من جریان نیستم🥲 اینجا اصولا من فقط حق نشر میدم و بقیه پاسخ گویی ها با نویسنده است🥲
کبری قانیوم
۱۶ آبان ۰۶:۳۳

میخوام بخونم ولی ساعت شیشه باید آماده شم گمشم مدرسه.

دلم میخواد جهشی بخونم دو سال که سریعتر تموم شه از مدرسه راحت شم.

RM. kiute.ARMY

الهی بچه اممممم موفق باشییییی ک.ون بدخواهتو تو مدرسه بِدَرT^T
لامصب دبیرستان کش میاد...
𝓑𝓪𝓫𝔃 𝒞𝒶𝓉
۱۶ آبان ۰۲:۲۵

این چه بود؟

یک مینی فیکشن یا اثر هنریییی؟

وای

اب قند برام بیاریدددددددقخگقمخقهنقهنقهن

نه نه اصلا ادرس بدید من میخوام برم خواستگاریه نویسندهههههه

بنده زیاد لاس میزنم و لاسای تو خالی:>>

نه انصافا...یه اثر هنری بوددد

منو این نویسنده رو کنار هم بزارید باهم یه فیکشن بنویسیممممم

حتی ایناهم برای توصیفش کمههههه

اوکی...من برمممم محو شممممممم

RM. kiute.ARMY

مهم نیته لاس مثل گَل پشت و رو نداره😈

منتظر اینتراکشن هستم😈😈😈
البته اینجا کلا رابطه دو نفری معنا نداره، همیشه نفر سوم روابط منم😔
یکم جمع تر بشینید عشقا منم بیام😔
Mohadeseh
۱۶ آبان ۰۰:۳۰

این کامنت برای ورژن کوک‌مین می‌باشد.

 

وایییی اولا که باید بگم نوع نگارشت عالیه!!!!! یعنی از همون مدلاس که دوست دارم. روون.

و وای که چقدر اون حسا رو خوب توصیف کرده بودی! قشنگ حس کردم خودمم اونجام😂 و وای که چقدر سر اونجاش که بطری آبه رو هم جیمین ازش خورد و سر ۱۲ ساله بودنش غر زد، خندیدم😂😂 عاشقتم نویسنده! 

درمورد نظر دادن راجع به ادامه‌اش هم معذوریم🙂

منتظر کارهای بعدیت هستم 😌


دد... جر خوردم سر این پی نوشت‌هات😂😂😂

به جای شر.ت کلوین کلیم نمیشه کلمچی بدین؟😂

به آقای هاشمی و رجبی میگم کارهای کپی رایت رو درست انجام بدن، دونت ووری دد😂😂👍🏻

RM. kiute.ARMY

معذوری؟ مگه تو محدثه نبودی؟😔 *خخخخخخخخخ نمک خالصم*

نوکرتم دربست خوشگله😎
چون تو میخوای یه کاریش میکنم😔
هاشمی چرا؟؟ با هاشمی قهرم مرتیکه😒
خودم برات کپی رایتش رو اوکی میکنم سو.تین کلمچی میزنم😈
Uj
۱۵ آبان ۲۳:۰۹

هنوز نخوندمشش

ولی دلم میخواد هر دو ورژن رو بخونم

فشار چیه

وقتی خوندم دوباره کامنت میگذارم😔😂💔🤝🏻🤝🏻

RM. kiute.ARMY

نوش جونتتتتت عزیزم*^*
فشار؟
P=F/A

بیا که منتظرتم بیبیح😎
Gaul Jk❤
۱۵ آبان ۲۳:۰۶

ععررررررر

یه ۱۸ بلاخره 😂😂🤦🏻‍♀️

اصلا یه انرژی گرفتم که نگو برم به کارام برسم بیام اینو بخونم در انتظار نظر بنده باشید 

💃🏻😂

 

 

 

سلام ددی چطوری. خوبی چخبر ....

RM. kiute.ARMY

خوشحال شدی هاااا😈
قشنگ حکم روغن موتور داره اسمات لامصب😂😭


سلام عشقم تو خوبی اوکی ای؟T^T
kim hanaui
۱۵ آبان ۲۲:۱۵

بنظر باحال میاد حیف که کوتاهه وگرنه من عاشق فیک های کوکوی هستممممم

RM. kiute.ARMY

کوتاه اما پر ملااات👀
اونا هم عاشق تو ان😎
زن H.h. هستم (همون جوجه هستم*)
۱۵ آبان ۲۱:۰۴

هنوز نخوندمش ددیییی ولی مطمئنم کارش محشرهههه 😭😭

در ضمن باهاتم  قهرم چون اصلاااا سر نمیزنی به تلگرام 

هعیی*

RM. kiute.ARMY

بخون جوجه مننننننT^T
دورت بگردم ببخشید:")
کلا تل رو بوسیدم گذاشتم کنار اما سر فرصت خدمت شما میرسم عمرمممT^T
جاک
۱۵ آبان ۲۰:۴۱

این... این.....؟؟؟!!!

من توی روبیکا از چند جای مختلف این فیکشن ورژن کوکمینش رو خونده بودم و خیلی هم ازش خوشم اومده بود. یه ایده خیلی خفن باهاش به ذهنم رسید و چند بار هم به بقیه معرفیش کردم. نویسنده توی روبیکا هستی آیا؟!

و جدا از همه چیز، این فیک واقعا قشنگ بود. موقع خوندن کارایی که جونگ کوک میکرد و جیمین بیچاره دچار ایست قلبی می شد اصلا نمی تونستم جلوی خنده مو بگیرم!!

RM. kiute.ARMY

اومو جداَ؟

اره ناموسا ته پ.فیوزانه بودن😂
مسواک کوکی :)
۱۵ آبان ۱۹:۲۵

خیلی خفنه این واو، وای یاد این افتادم که هرجا میرم دارم کلوین کلاین میبینم همه جا ، تو شهرم ک قدم میزنم تو هر مغازه سه تا چیز از کلوین کلاین و دیور هس حالا اینکه فیکه یا واقعی رو خدا میدونه ، بی تی اس همه رو گرون میکنه 😌😔

RM. kiute.ARMY

من حتی چادر که خریدم، چادرم رو یارو انداخت تو پلاستیک کلوین کلاین😏
مسواک کوکی :)
۱۵ آبان ۱۹:۲۳

وای دد فقط این توضیحات 🤣🤣🤣

RM. kiute.ARMY

یادداشت کنید از همین امتحان میانترم میگیرم، هشت نمره است😔
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان