BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات For US

نویسنده Sh.S
کاپل کوکوی
ژانر عاشقانه . اسمات . تناسخ
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات 38

  

برشی از داستان:

-کوکی..اینهمه سال کجا بودی...؟ کی همه چیو فهمیدی؟

جونگ کوک شقیقه پسرکش رو بوسید.

+ بیشتر مواقع آمریکا بودم شاهزاده من...اما گاهی میرفتم کره..و همه چیز رو همین چند دقیقه پیش فهمیدم. وقتی رفتی روی صحنه من بین تماشاچیها بودم. برای چند ثانیه خیره شدن به تو تمام زندگیم رو از جلوی چشمم رد کرد...ببخشید که نتونستم صبح اون روز ازت مراقبت کنم.

تهیونگ با یاداوری خاطراتی که حالا خیلی واضح بودن لبخند تلخی زد:

-اون روز صبح..خیلی درد داشتم..ولی بیشتر از درد بدنم، روحم درد میکرد...
جونگ کوک کمر پسرکشو نوازش کرد:
+با اینحال تا سیاهچال اومدی که منو ببینی...خیلی خوشحالم که پیدات کردم شاهزاده...
  

🥂💛⚜️DOWNLOAD⚜️💛🥂

   

805_vpfe.png  

۱۲ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
جئون لیلیث
۱۷ اسفند ۰۷:۲۳

ددی بچم گناه داره

اونم تهکوک شیپره جالبیش اینه سر فیک باهم اشنا شدیم

و هنوز سر تهکوک یا کوکوی بحثه....

 

RM. kiute.ARMY

جوووون آشنایی رمانتیک😈

همین چو بحثه پول با اون😔
جئون لیلیث
۱۱ اسفند ۲۰:۴۴

ددی از دست رفتم؟

بهشت زهرا دنبالم بگرد

رو قبرم نوشته به دست فیک های شادی ملقب به اس اچ اس شهید شد

سر قبرمم فبک پرینت بگیرین پخش کنین رفیقای فیک خوانم حال کنن

پولشم از رلم بگیرین میده به همتون اون رمز کارتمو بلده

RM. kiute.ARMY

خدا نکنههههه😭⛓

ولی شادی باما چه کردی😔
پولشو از رلت میگیرم نه خودت😔
جئون لیلیث
۲۳ بهمن ۰۰:۱۸

اس اچ اس...

اس اچ اسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

میخوام اعترافی کنم بعد 4 سالللللللللللللللللللللللللللللللل

مننننننننننننننننننننن 4 سالهههههههههههههههه چهاااااااااااااررررررررررررررررررررررر سالهههههههههههههههههههههه رو قلمتتتتتتتتتتتتتت کراششششششششششششش صگییییییییییییییییییییی دارمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم کراششششششششششششششششششششششششششششششش صگییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

چرا انقدر خوب مینویسی هان؟کی بهت اجازه داده انقدر خوب بنویسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نمیتونمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم دارمممممممممممممممممممممممممممم نمیتونممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم دارم نمیشهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ععععععععععععععععععععععععععععررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

RM. kiute.ARMY

ارامش خودتون رو حفظ بکنید
ریدر از دست رفتتتتتتتتت😔
گشاد مملکت
۲۲ بهمن ۱۳:۴۴

چی بگم از زیباییش😭

اصلا زبانم قاصررررررر T^T

میگم راستی دد خبر نداری شادی قراره کی فصل ۲ اسپایدر جی رو آپ کنه؟ نوشته اصلا؟ "^"

از زیبایی قلمش اشک در چشمانم حلقه زد 

دد راستی قلم شما دو تا بدجور به دلم میشینه*^*

بی صبرانه منتظر فیک های بعدی هستممم عررررر

RM. kiute.ARMY

سینه بزننن😭😭😭😭

والا نه به قودا:"(

من حلقه در اشکام چشمه زده!!!

بابا من نوکرتممم😭😭😭😭
رهگذر
۱۳ بهمن ۱۲:۱۸

سلام و عرض ادب نه خواهش میکنم پا نشین که ناراحت میشم 

 

 

من یه ایده دارم ولی چون خودم قلم خوبی ندارم و به نظرم sh.s بهترین گزینه برای این موضوع اومدم و جسارت کنم تا یه ایده بدم 

 

 

ژانر ویکوک یا کوکوی باشه حتما 

مثلا فضا فضای بیمارستان روانی باشه و کوک که مافیا و ته رومیدزده و می‌بره بیمارستان روانی تا بتونه راحت تر کنترلش کنه 

 

حالا یونو دوست داشته بنویس

RM. kiute.ARMY

*منی که نیم خیز مونده بودم😔

بابا نفرمااا اختیار داری عزیزززز❤🤧

جووووووون عجب چیزی😈
کوک
۱۲ آذر ۱۷:۰۵

اس اچ اس و من زیر و رو کردم کاراشو هیونگی😂😔 نمیدونم کدوم لاو یه لاوی بود فقط اینو میدونم هیونگگگ دید تعطیل شدیم فردام 

RM. kiute.ARMY

اخه هر لاوی که لاو نیست😔
داری سهم ماهارو میخوری😔
غریبه‌ای از دوردست ها
۱۲ آذر ۱۶:۱۱

دلم واسش خیلی تنگ شده بود خداجون))

RM. kiute.ARMY

خدا دل عاشق ها رو بهم برسونه، مارو هم به اس اچ اس😔
کوک
۱۱ آذر ۱۹:۲۲

خیلی وقت که یه چند هفته ای بود نیومده بودم خب الان پیامارو خوندم دیدم یکی گفته بود فصل دو الفا همونی رو میگی که اس اچ اس داده فصل دو داره مگه =/ -منه بی خبر

 یه سوال اینجا فیکی به اسم لاو نیست فک کنم اخر یکی از فیکایی بود که اس اچ اس نوشته بود بود دیدم 

RM. kiute.ARMY

نه بابا نداده اینا همه اش شورشه که به رهبری منه😔

لاو؟
والا زیاد داشتیم با این اسم:"(
میخوای آرشیو کار های اس اچ اس رو بگردی؟
زی زی گولو هستم😌
۱۰ آذر ۱۶:۲۵

به به چه عجببببببب

اس اچ جان بالاخره یه فیک نوشتتتتت

خسته نباشی دلاور

خداقوت پهلوانننن

میگفتی برات فرش قرمز پهن میکردیم😂🤦🏻‍♀️

مثل همیشه عالی بوددددد👍😎👏🏻

 

RM. kiute.ARMY

واثقعا شیر پدر و نان پدر حلالش😔
آقای مین
۰۹ آذر ۲۳:۱۸

زیبا بود خوشم اومد>_<

هیونگ لاین
۰۹ آذر ۲۲:۰۹

خیلی سریع میرفت جلو 

خیلی هم برام غیر طبیعی شد 

موضوع جالبی انتخاب نکرده بود نویسنده می تونست با همین موضوع بهتر بنویسه 

کیم ماریا (دختر خوانده تهکوک)
۰۵ آذر ۱۹:۳۲

این زیبا بود بیش از اندازه

هارتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

ولی شادی خواهرم کم پیدایی نیستی اصن نمیبینیمت

ایشالا فیک های بیشتر طولانی تر و همین طوری تر 

هیونگ میدونی که باید نویسنده رو ببوسی و ازش تشکر کنی مگه نه؟

اهان باید بگم شادی ناموسمه دست بهش نزار با رعایت شیونات 

و شادی مرسی که اینقدر ایده های خافان داری و با ما به نشر شوون میزاری 

بوس به کلت 

 

Gordafarid
۰۳ آذر ۲۰:۳۱

چه کاور خوشگلی

 

Gordafarid
۰۳ آذر ۲۰:۳۰

باورم نمیشه

اس اچ اس جان بعد از مدت ها کامبک داد😁

فنفیکشن خوان کوچک
۰۳ آذر ۱۸:۰۱

عاقا مگه فصل دوی الفا از رگ گردن نزدیکتر نبووووووووووددددددددددد

من ناناحتم

*در حال پشت کردن

یکی بیاد از دلم درارههههههه

 

Rokajaki
۰۳ آذر ۱۱:۴۶

وعیییییییییییییییییییییییییییییی  (این جانب از ذوق بمرده:))))

خیلی منتظر فیک یا وانشات از اس اچ موندم و الان هقققققق

تولد یاسی شی هم مبارک کلیلیلی♡♡♡♡♡

یکم دیر خوندم ولی بعد از قلم چی فقط فیک و وانشات شادی کیف میده اونم بعد ی ماه فیک نخوندن؟😭😭😭😭

لایو شادیییییییییییییی💜💜💜💜💜💜💜💜💜 

Taehkook
۰۳ آذر ۰۱:۴۵

عالی بوددددد،

کاکاجین
۰۲ آذر ۲۱:۳۶

هلو ددی 

من الان اینو دانلود کردم و دارم میرم سراغش تا لپشو بکشم....

بعدش میام دوباره نظر میدم....

ددی میگم ی سوال 

امبر دیگه پارت نمیزاره؟

 

RM. kiute.ARMY

هلو عزیزم*^*
لپشو گااااز بگیر!

در خدمتیم خوشگلهT^T

متاسفانه بله:")
Fi
۰۱ آذر ۲۲:۵۴

Sh.sبرگشتهههه

بالاخره

خدایاااااا

Saty
۰۱ آذر ۰۰:۲۹

خوش قلم برگشت:)

Gaul Jk❤
۰۱ آذر ۰۰:۰۳

من چیجوری بگم واقعا دلم برای این نوسنده تنگ شده ؟

من فیک کم میارم میرم فیکای قبلی این نویسنده رو میخونم یعتی 

هعیییی

به نام خدا هستم
۳۰ آبان ۱۷:۲۸

رزنازهلزفلزقیزلفطفقاسخشذطخشت

شادی کامبک دادهههه

تذمتسیذخبتیذبصذثه

خدایا منو با پوست بخورررررر

وای ددی نمیدونی چقد منتظر یه وانشات / فیک حق بودمم

هنوز نخوندما بعدش باز میام نظر میدم/./

بوس پس کلت 

فلن خدافظ

ته تغاری
۳۰ آبان ۱۵:۴۸

خیلی قشنگ بود شادی 

خیلی دلمون برای خودت و نوشته هات تنگ شده بود

zahra mansouri
۳۰ آبان ۰۰:۵۲

و ببین کی اینجاست...یکی از نویسنده های مورد علاقم😔🤌🏻

 

 

شادی جان قدم رنجه فرمودین، جاتون بالای چشم ماس🥲

چرا کم پیدایی انقد؟ 

𝕗𝕖𝕝𝕠𝕣𝕒 :)
۲۹ آبان ۲۱:۱۵

خیلی جالب بود‌‌....و غیر طبیعی؟

واقعا نمی دونم...احساس میکنم همه چی خیلی سریع پیش رفت....و این برام همه چی رو غیر طبیعی جلوه میداد.....اما خیلی ایده اش رو خیلی دوست داشتم....:)💗

 

BAHAD
۲۹ آبان ۱۹:۰۶

مثل همیشه پرفکتتتتتتتتتتتتتتت

𝓑𝓪𝓫𝔃 𝒞𝒶𝓉
۲۹ آبان ۱۷:۲۳

من با نته نداشته‌م اومدم کامنت بزارم و امیدوارم یهو علامت اینکه شما نت ندارید بالا صفحه نیاد😂🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻😔

اوکی اوکی

من واقعا قلم اس اچ اس رو خیلیییی دوست دارممممم

ولی نه انصافا سواله واسم

اس اچ اس چرا اسمشو گذاشته؟...یه اسمه منحصر به فرده:>>>>

 

ته تغاری
۲۹ آبان ۱۴:۵۱

اوووووو وه

جییییییغ 

سادی اییییییییییز بک

Mohadeseh
۲۸ آبان ۲۳:۱۲

وای... باورم نمیشه... بالاخره... اس‌اچ‌اس یه کار از خودش داد بیرون... 

واییییی😭😭 

این شد دومین اتفاق خوب امروز

اینم ددی سان کن (سومیش هم میشه عکس‌های هیومن‌لاور که ماشاالله کنسلی فندومه ولی من عاشق کاراشم🥲🥲 می‌دونم کارش جالب نی ولی می‌دونی از چه نظر دوست دارم؟ همیشه وایب و حس و حالای عکساش خاصن... و واقعا آرزومه اگر یه روز زدم تو کار نقاشی بتونم مثل ایشون بتونم حسا رو منتقل کنم🥲 الان فندوم می‌ریزه سرم🥲 دد بیا اصلا به روم نیار🥲) 

و واییییی به نظرم این ایده حتی قابلیت اینو داشت که از حتلا وانشات در بیاد و به مینی‌فیکشن یاحتی یه فیکشن کامل در بیاد🥲

اینکه زندگی قبلی‌تو به یاد بیاری واقعا جای کار داره... 

نمی‌دونم چرا همش این آهنگ مرحوم مرتضی پاشایی توی  ذهنم با خوندن این وانشات پلی میشد --» مگه میشه باشی و تنها بمونم :) 

mahi
۲۸ آبان ۲۱:۲۹

عاححح

من مردممم برای پوستررر

چه دوست خوبییی برای دوستش وانشات مینویسهه خدااع

هرچند کوتاه ولی عالیییی

اخ فلش بکش دلم کباب شد

ولی کاس طولانی ترس میکردیی خیلی ایده ی خوببیی بود کههه

اما همینم کفایت میکنهه دوزش دارممم و مثل وانشات قبلیت تا صد بار دیگه ام میخونمش

ولییییییی

سر صفحه اخر برگام رییییخت واااای

البته که با عکسا تصورات ادم بهتر میشههه

ولییی برگاااامممم

برگامااا

و عاضث این جملتم «مخلص شما اس اچ. اس

عرررر

mahi
۲۸ آبان ۲۰:۳۸

عععععععععععععععععععععرررررررررررررررر

سلام ددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

سلام sh.s عررررررررررررررر

یک عدد فیک جدید اززززززززززز sh.s

عالیییییییییییییییییییییییی

میرم که بخونمششششششششششش

*هیجاااااااااااااااااااااان واهاااایییییییییییی

♡︎ 𝑌𝑎𝑠𝑎𝑚𝑖𝑛 ♡︎ KᑭOᑭᗴᖇ
۲۸ آبان ۱۸:۲۹

قول بده از اون فیکای ۱۰۰۰ صفحه ای بدی 😭☹️

Kim bora(خیار🥒)
۲۸ آبان ۱۶:۰۸

ای بابا

ای بابااااااا

اس اچ بعد کلی وقت وانشات داده

اونم چی؟

کوکوی

تازه اسمشم فورآسه

خدا منو سوکس کنه 

سوکسسسسسسس

ای خدا برم ع شدت ذوق مرگی بمیرممممممم

 

 

دد دلتنگتم چطوری خوبی؟

امیدوارم که همیشه خوب باشی دد

 

راسی شربت مجانی واسه ریدرایی که فشارشون افتاده یا قراره بیوفته

🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹

راسی دد اینجور نمیشه باید تو سایت یه ایسگاه صلواتی بزنی ملت فشارشون میوفته یه جا باشه شربت بخورن مگرنه مجبورم خودم زیر همه ی پستا شربت توزیع(توذیع؟توظیع؟توضیع؟)کنم😔🤌🏻

Mehrsa
۲۸ آبان ۱۳:۲۹

شادییییییییییییییی انگار دنیارو بهم دادنننننننننن چند وقت نبودی ب معنای واقعی دلتنگ خودت و فیکات بودمممممم آیگو ما رو نزار تو خماری زود به زود کامبک بده😁😂😪

juliyt
۲۸ آبان ۱۳:۲۳

ددیییییییی بلاخره بعد این همه

عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۸ آبان ۱۲:۳۷

من میرم بخونم اصلنم فردا امتحان ندارم 

همون جکی قدیمی...
۲۸ آبان ۰۰:۴۵

وای... وای 

فقط وای 

نمیتونممممم باور کنممممممم 

ببین جلوی خانواده جوری جیغ کشیدم که کلی فوش خوردمممممم 

اس اچ اس کامبک دادههههه 

حاجی پشمام ناموسا 

اصن داشتم از کاورش فیض میبردم که دیدم نویسنده اش اس اچ اسههههه 

وای ددی و مامی (مونی🍓) عزیزممممم هم از شما هم از اس اچ اس عزیزم متشکرمممم 

اس اچ اس عزیزم همینطوری ادامه بده و یه فن فیک خفن کوکوی واسه این اس اچ ال بیچارت بنویس 

*از طرف اس اچ الی بخت برگشته

نرتنثپبخبتمبنر
۲۸ آبان ۰۰:۱۲

هق ......هققققق.....هقققققققق....عررررررررر sh s قلمت.... وای گوداااااااا این چی بود من خوندمممم عررررر با اینکه ۳۸ صفحه بیشتر نبود اما..... زبانم قاصر 

نرتنثپبخبتمبنر
۲۷ آبان ۲۳:۵۳

وایبی بازم کوکوییییییییییییی برم بخونمممممممم بیام کامنت بزارممممممم

ناامید برگشته از بیان
۲۷ آبان ۲۳:۳۴

قلبم برای این وانشاته 

نسحسجشحشممشمشمشمشمشمشممشمشمشمشمشمشمشمشممشمشنشننشنشنش

خیلی کیوت و خواستنیه 

مثل همیشه شادی شی شاهکار کرده خسته نباشه 

سمسممشمشمشمشمشمش

تهیونگش تا ابد >>>>>>>>>

نسنطنسپسننط
۲۷ آبان ۲۲:۱۲

من فدایییییی شادیم و ددیم بشمممممممممم

اخ قریون قلمتتتاسدنساطنطانطاطنطمطتنز

کوک
۲۷ آبان ۲۲:۰۳

اس اچ اس کار حدید دادیییی اخجون واییی اصلا گریه چیه _اشک

خوبه خوبه که پیشمونی هق

OT7
۲۷ آبان ۲۱:۵۱

سلام دد. قبل از هی چیزی ،خدایا شکرت، بالاخره!اس اچ یک شاهکار دیگه خلق کرد. عالیییییی بود واقعا. خسته نباشی🌚💜 و میدونید من عاشق چیش شدم؟ ژانرش که تناسخ بود. واقعا اینطور فیک ها خیلی برام جذابه. فایتینگ، نویسنده‌ی خوش قلم و عزیزمون💪💜

دد، به نظرت این انصافه که وسط امتحانا این همه فیک سرازیر میشه و منو تحریک می‌کنه امتحانمو نخونم؟ این انصافهههه؟( جر دادن خود از هر طرفی که فکرشو بکنی) خیلی از فیک هارو دانلود نکردم و بخونم و کامنت بدم؛ و الان واقعا دلم نمیاد برم درس بخونم. ولی ، اوکی ولش تو میتونی( وی با گریه از صحنه دور میشود) مراقب خودت باش، خدافظ🌚

vikky.zomby
۲۷ آبان ۲۱:۳۴

واااااااای خدااااای مننننن .... اس اچچچچچ ... بالاخرهههههه .... باورم نمیشههههههه 

مدیونین فکر کنین سلول سلول بدنممم داره بندری میرههههه ... بابا شادی جان زود به زودتر بیا اخه ما نفت شدیم چشم به انتظارتتت :)))

ددی حال شما چطوره ؟؟ 

vkook_hedi
۲۷ آبان ۲۰:۵۱

چه وسوسه انگییییزههههههه

 

یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۲۷ آبان ۱۹:۰۲

دد این چه کاریه با قلب من ایا؟

یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۲۷ آبان ۱۸:۴۴

طبیعیه اهنگ ته ته  پلی شد تو سرم؟

RM. kiute.ARMY

موفقیت با انجام ماموریت شد😔
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۲۷ آبان ۱۸:۳۸

خدایی منن ،دد شادیییییی،اس اچ اسسسسس،فرش قرمز تکراری شده بنفش پهن کنید به افتخارش،خوشحالی بی حد و اندازههههه.

ملت پاشید سایتو چراغون کنیدددد،کوکوییییی،تناسسسخخخخ؟یا امامزاده های کاناااداااااااا،

ااا کاورششووو،هوش مصنوعی بیصاحاب،از وقتی اومده من یه خواب راحت نداشتم ،دد شیرینی میدمبه همتون🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🧃🧃🧃🧃🧃🧃🧃🧃🧃🧃🧃🧃🧃🧃🧃🧃🧃🧃🧃🧃🧃🧃🧃🧃🧃🧃🧃🧃🧃🧃🧃🧃🧃🧃🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺(دد توجه نکن اسکل شدم از خوشحالی)

از این تریبون اعلام میدارم من عاشق قلمتم شادی شی(به خدا اگر اسمشو اشتباه میگم خودمو از همین ارتفاع بلند مبل پرت میکنم پایین)

 

RM. kiute.ARMY

من اصلا خودم فرش میشممممم😭😭😭😭
تک تک امام زاده های فرانسه رو من میشورم...!!
(شادی چی کار کردی با جوون مردم زن؟)
من دوتا برداشتم فاتحه هم میدم😔

نه نه درست گفتیT^T ما همه پیرو شادی شی هستیممممم😭😭😭😭😭
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان