BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Black Swan

🌙FULL🌙

نویسنده  Querencia
کاپل کوکمین . نامجین
ژانر

 عاشقانه . فانتزی . هیبرید .برشی از زندگی .

کمی دارک .  انگست

محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات 193

    

برشی از داستان:

- وقتی یه نفر میمیره، عشق کجا میره؟

سوکجین جوابی نداد. میدونست که اگه به اندازه کافی سکوت کنه، خود شیطان جواب سوال خودش رو میده. و همینطور هم شد:

- عشق توی روحه و در پایان به جهنم میرسه. چون بزرگترین گناه انسان، کاریه که برای کسی که دوستش داره انجام داده.

- مقصد نهایی عشق.. توصیف قشنگی از جهنمه. اگه زجر همه عشاقی که اینجا گرفتار میشن رو در نظر نگیریم.

- زجر واقعی دوریه؛ همونطور که خودت تجربش میکنی و منتظری به پایان برسه.

- مثل خودت؟

لبخند هوسوک به کل محو شد و جای خودش رو به تاریکی چشمهاش داد. با ناراحتی واضحی از سوکجین رو گردونده و زمزمه کرد:

 - پایان برای فانی هاست،... دوری من هرگز تموم نمیشه! 

   

💎🖤🦢DOWNLOAD🦢🖤💎

شرط کامنت: حداقل 12 کامنت به بالا 

    

805_vpfe.png


پ.ن: کامنت های عزیزانی که این فن فیکشن رو خوندن و خوششون اومده، باعث تداوم قرارگیری پست با کاپل کوکمین میشه👀

در صورت نرسیدن تعداد کامنت ها،نوشته ی جدیدی اگر با کاپل کوکمین بود،دیر قرار میگیره یا خدایی نکرده قرار نمیگیره:( 

پ.ن2: کوئرنسیا با تانک بیاد رومون دردش کمتره تا اینکه کامبک بده بهمون...

۱۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Suzu
۱۴ فروردين ۱۵:۱۶

ععااااارررر بزنم یا زوده💀🤏🏻

داشتم نامجینارو چک می‌کردم دیدم نویسنده مورد علاقم فیکشن جدید گذاشته اونم نامجینننننن

خداوندایا :>

دد شوطوری؟ سلام برسون به کلکسیون جنازه هایی که بر اثر فیکشن این بانو درگذشته‌اند....

خلاصه که بریم تو کارششش👻👻💙

RM. kiute.ARMY

*پلی کردن نوحه علی علی علی علی

خوووووب خوب شما خوبی نفس؟T^T سلامی به گرمای جهنم😔 ان شا الله همین جمع😔
جووووون برسونمت😎
이해진
۱۱ فروردين ۱۸:۵۹

گیلیگیلیگیلییییی

 

اینو کوئرنسیا نوشته و من ندیدمششش؟؟؟

 

به به😆

 

من میرم بخونمششششش

 

دیگه داشتم از بی فیکی مرض قند میگرفتم:/

(چه ربطی داشت؟)

RM. kiute.ARMY

جوووووون نابه ناب😔

عففف گوشت شه به تنتتت!!!

دیگه بالاخره اینجا فضایی هاست، علم پزشکی جدید اختراع میشه😔
زینا
۲۸ اسفند ۱۲:۰۵

عررررررررررررررر نویسنده کونت گرم 

RM. kiute.ARMY

جااااااان 😂
mogo mogo
۲۱ اسفند ۲۰:۰۹
به شدت شدیدی مااارگ بوووووووود😭😭😭😭😭🥀
عاخ عاخ عاخ...
اصن وسطاش داشتم متکامو میخورم😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

کوئرنسیااااا! بالشت های بی دفاعمون خونش گردنتههه😭😭😭😭
Mono
۱۲ اسفند ۰۹:۳۴

این خیلی بی‌نهایت فراوان کثیر خلاصه خیلی‌خیلی زیاد معرکه بوددددد

کوئرنسیا تو معرکه ایییییی 

گلب فراوانننننننن❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

RM. kiute.ARMY

کوئرنسیا ملکه قلب همه امونه😭
네가르
۱۲ اسفند ۰۷:۰۳

اهم..غرض از مزاحمت ، اسمات داره؟😁👀

 

 

RM. kiute.ARMY

مراحمی خوشگلههه😎

نه فدات شمT^T
.yami.
۲۷ بهمن ۱۶:۲۲

عررررر

این خعلی باحال بوووود

اولش فکر کردم باید ژانر song fic رو هم داشته باشه ولی بعد مطالعه ی دوباره ژانر ها متوجه اشتباهم شدم

 

یکی از اون فیک های خوبه هاااا

اصن سرش عر زدم ینی

و اون قسمتی هم که کوک جیمینو بغل کرد و بال هاشو دورش پیچید داشتم زمینو گاز میزدم 

 

پ.ن:عااا..یه سوال، میتونم ددی و مونی صداتون کنم؟

RM. kiute.ARMY

ای جونمممم گوشت بشه ب تنتT^T♥♥♥

پ.ن: جون دلم*^* البته دورت بگردممممT^T
اماریس
۲۷ بهمن ۱۵:۴۲

هی چرا هیچکس کامنت نزاشت

هی از قدیمی های سایتم ولی تاحالا کامنت نزاشتم 

عجیب نیست انقدر گشادم؟😁

RM. kiute.ARMY

چرا گذاشتن من نیستم تایید بزنم😭

بابا نفرمااا افتخار نصیب ما شده😎💖
...
۲۷ بهمن ۰۸:۴۹

از پوسترش معلومه عالیه

RM. kiute.ARMY

احسنت!
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۶ بهمن ۱۲:۰۹

عه، همین الان برای این تو خود وبلاگ کوئرنسیا کامنت گذاشتم که.

اشکال ندارد.

من امروز بالای ۱۵ تا فیک درو میکنم.

پ.ن: نصفشم از همین بشره 

RM. kiute.ARMY

مرامتو عشقه😎
پ.ن: شیپ میکنمتون😔
Q. Moon
۲۵ بهمن ۲۱:۲۴

بالاخرهههههه یوهاهاها :>>

وای هیونگ عاشقتم پ.ن دومممممم😂😂

ما چاکر شومام هستیم بذار من دراز شم شما از روم رد شو😌😌

وای هیونگ.. به این روز ولنتاین.. من تیپ زدم رفتم کتاب دانشگاه بخرم🥲 و همه ت خیابون کاپل بودن کلی فشار خوردم😂😭 کراشمم طبق معمول فقط ی نگاه انداخت.. هعی

بذار.. بذار یه ماه دیگه ک تعطیلاته میرم یقشو میگیرم میگم مرتیکه سالگرد کراش زدنم رسید بله رو بگو خلاصمون کن!!!

البته نگم برات که الان خودش و همکاراش میدونن من ازش خوشم میاد انقد که ضایع بازی دراوردم :>

بار آخر ک رفتم اونجا همکارش یه سقلمه زد بش گفت "فلانی، هات چاکلت اومده"😂😭😂😭😂😭

(یک ساله فقط دارم هات چاکلت میگیرم ازش :>)

راستی هیونگ 👈👉

اجازه دارم یادآوری کنم ک تگم جا مونده؟!👈👉

RM. kiute.ARMY

والا ماهم عاشق دلخسته ی تو ایم زن یه نگاهمون کن😔💋💋💋💋💋
نفرمااااا من بخوام کفشتو با من تمیز کن😭😭😭😭

کراشت چه بی ادبه😒 یه گوش مالی میخواد! ادرس بده بیام!!! ملکه امون روش کراشهههه😒

ناموسا برووووووو ترخداااااااااا😭😭😭😭
الهی قربون کیوتیت برم من😭😭😭

دلمممممم رفت واست زنننن ترخدا بزار بیاد بدزدمش بدم زندونیش کنی کراشتو😭😭😭😭

جونم؟
خاعک تو سرم😭😂 درست کردمT^T
tata
۲۵ بهمن ۲۰:۰۳

^^ وووششش چقد قشنگ بودددددد نحنمتذارغزبیسقفببعلهتمپکمج

RM. kiute.ARMY

نوش جونت😎
Sh.M ..
۲۵ بهمن ۱۷:۳۰

ولی وایبش>>>

بذارم امشب قبل از خواب بخونم🤧💙

RM. kiute.ARMY

کاملا متناسب نصفه شب ها و موقعیت های زیر پتویی😔
Swan
۲۵ بهمن ۱۵:۳۳

🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲نامجیننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲کوکممیییییییننننننننننننننننننننننننننننننننننننن🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲

 

RM. kiute.ARMY

جوووووووووووووووون همینه😎
دلتنگ لایو های کوک
۲۵ بهمن ۱۵:۲۹

پ.ن2: کوئرنسیا با تانک بیاد رومون دردش کمتره تا اینکه کامبک بده بهمون...

 

.

.

دد تانک چیه؟با تریلی هیجده چرخ هم رد بشه ،با چاقو تیکه تیکمون کنه،انگشتامونو یکی یکی بشنکنه،میخ بکنه تو چشم و چالمون،بهمون برق هزار ولتی وصل کنه هم(اثرات خوندن فیکای دارک و قتل و اینا...) انقدر دردناک نیست،واقعا ایشالا که سایهت کم نشه از سرمون کوئرنسیاشی

RM. kiute.ARMY

حتی اگه پوستمونو بکنه و ازش پالتو درست کنه..

سایه اش هزار سال بالا سرمووووننننن😭😭😭😭
خواجه مگو که من منم من نه منم نه من منم گر تو تویی و من منم،من نه منم نه مولانا جان حالش خوش بوده
۲۵ بهمن ۱۵:۲۱

این کار واقعا قشنگ به نظر میرسه،و کاپلاشم که اصن چمک میزنن.

*نگاه کردن به اسم نویسنده.

*وایییییییییییییییییییییییی.

این چند وقته چقدر اتک‌ خوردیم از این نویسنده یغیور،عزیز دلم شیرمادر و نان پدر حلالت،میرم بشینم اینو بخونم بر من واجب غربته اله لاه ،برای سلامتی نویسنده یه صلوااتتتت بلنددددددد ...لندد.. لند ند ند... د ..د.

 

 

RM. kiute.ARMY

*صلوات در حدی که حنجره ام افتاد و بین دست و پا گم شد
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۲۵ بهمن ۱۵:۱۴

ایننن فییککک عزیزممممم،اینو سیا شی که کذاشت تو وبلاگ‌ خودش،من رفتم خوندم و نظر دادم و نمی دونید چقدر فیکه خفن و خوبیه،اگر نخونیدش از ددستون رفته،سیا عزیزم دستت درد نکنه بابت نوشتن و اتمام این فیک و خسته نباشی مادرU_U

نامجییننن>>

کوکمینن این فیک>>>

قوی سیاه>

پوستر>>>

کوکمین پوستر>>>

هوسوک این فیک>>>>

یه اسپویل کوچیک بکنم براتون دوستان(نوخودی خندین😂😔🤝🏻)

یه کم سپ هم اون گوشه فیک بود.

و راستی سیا بهت گفتم یکم از راپونزل اهام گرفتی و گفتی اره ،وا یمیدونستی چقدر ایده خوبی بود مخلوط کردن این ایده با ایده خودت،و ای واییی که قلبم برای نوشته ها ی فوق خوشگلته اصن زن،(ایشالا زود تر تو اون گردونه هه نوبت من بشه🥲🌚🤝🏻اونجا اسممو گفتم nina.)

و بزارید یکم اینحا هم برای شخصیت هوسوک عر بزنم بعد قول میدم دیگه نگم چیزی و سرتونو درد نیارم.

میپیمیپزمزپزکزپزمزپزمزپزمزپبکبپبکییخهیتبدزیمپزیکپیبح شخصیت هوسوک کراشش بودد لامصببب کرااشششش مرتیکههه کراشششششششششششششش،وای دد من همینجوری دارم هوسوکو نمی تونم،این رسمش نبود هوسوکو به عنوان شیطان بزاره سیا و من الان هارتم بروکن شه،اصن قلبم برای هوسوکه،اصن چقرد عالی که هوسوک شخصیت فرعی بود ولی دارم بیشتر براش عر میزنمممم،خببب اگر میخواید بدوندی چرا دارم انقرد عر میزنم برید خودتون این فیک زیبا رو بخونید متوجه میشید و بامن همدرد میشید(پروموت کردن فیک، فقط و فقط با من😂😔🤝🏻)

پ.ن:جدی جدی بخونیدشا خیلی خیلی قشنگه،البته که لازم نیست من بگم واقعا انچه که عیان است چه حاجت به بیان است(با لحن یگانه اندعک برای جین خونده شه)همه میدونن چقدر کارای سیا فوق العادست.

اره دیگه زیاد حرف زدم فعلا ،مراقب خودتون باشید،

و بازم با تشکرات فراوان از سیاشی 💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

پرومدت 100/100
ماشالله کامنت قوی😎
Kim bora(خیار🥒)
۲۵ بهمن ۱۵:۰۹

بلک سوان سیا فول شد اومد تو فضاییهااااا

جیغغغغ😭

دد از وقتی تو وب خودش گذاشته برنامم بوده بخونمش🤌🏻

باورت میشه هنو نتونستم؟😔🤝🏻

خیلی شادم🤡

حالمخوب💀

RM. kiute.ARMY

ما همه حالمون پرفکت😔
ولی یر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن😔
جاک
۲۵ بهمن ۱۳:۳۳

داشتم می مردم که این فیک بیاد روی سایت تا اینجا هم در موردش نظر بدم!

حقیقتا هایبرید های قو موجودات بی نظیرین که کمتر توی فیک ها بهشون برخوردیم و ترکیب بال های سفید و سیاه قو ها با یه داستان عاشقانه روی یه دریاچه سیاه، قطعا چیزیه که دوست داریم یبار هم که شده بخونیمش.

این فیک خیلی جالبه، همونطور که نویسنده گفت، سعی شده گناه افراد به گردن عشق انداخته بشه و اینطوری کمتر گناهکار جلوه داده بشن که فکر میکنم بعضی ها واقعا بتونن به همین دلیل با دیده اغماض بهش نگاه کنن؛ ولی با یه دید منطقی قطعا یه گناهکار بزرگ که از شیطان هم بدتر بود توی داستان وجود داشت، یعنی جادوگر. جادوگری که نتونست در مقابل پیشنهاد شیطان مقاومت کنه و در ازای اینکه نگذاره قانون طبیعی برای گناهکار اجرا بشه یک فرد کاملا بی گناه رو که هیچ حقی برای قربانی کردنش نداشت قربانی عشق سیاهش کرد و به دو عاشق سفید درد داد. جادوگر لیاقت محبت و عشق پاک و خالصانه قوی سیاه رو نداشت و بلد نبود از گذشته عبور کنه پس آینده زیبا و جدید رو هم از دست داد و با ظلمی که کرد اسمش در تاریخ عاشقانه قو های سیاه به عنوان جادوگر ظالم ثبت شد.

جفت قوی سیاه نقطه روشن این داستان بود و جادوگر نقطه تاریکش، که در کنار آرزوی رقص قوی سیاه تار و پود این داستانو در هم تنیدن. نویسنده شی، موفق باشی.

RM. kiute.ARMY

مرسی کامنت ای سلطان کامنت😎
Armyyyyy
۲۵ بهمن ۱۳:۲۷

چرا نمی تونم دانلودش کنم؟؟؟

RM. kiute.ARMY

لینک درسته عمر منT^T
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان