BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Dark Fate

e3g5_7.png

♠️FULL♠️

  

🎬مقدمه🎬

 ⚫️ CLICK ⚫️

      

نویسنده  (Vantae(sama
کاپل نامگی
ژانر  جنایی . رمنس . اسمات
محدودیت سنی  +16
تعداد صفحات 313

    

✥❤️⛓DOWNLOAD⛓❤️✥

  

 805_vpfe.png 

۴۱ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کصخل هستم
۰۷ بهمن ۱۶:۵۰

•پیش به سوی بغل ددی🏃•

هئیی ددی ما زندگی رو نمی‌کنیم زندگی مارو می‌کنه...

چشم🫡

🤍💜

 

RM. kiute.ARMY

ای قربونتتتT^T
اره...منم دیگه لای کتابامو وا نمیکنم...کتابام لامو وا میکنن..
بی بلاT^T
کصخل هستم
۰۳ بهمن ۱۸:۲۵

ددییییی بلاخره سایتو باز کردیییی؟! خوش باز کردی خوبی ؟!زندگی خوبه؟! ددییییی. این فیکشنو به نظرت بخونممممممم ؟؟!!!! مراقبت خودت و مهربونیات باش🤍

RM. kiute.ARMY

با بغلم ببینمت نفسسسسسس😭😭😭😭💜💜💜💜
زندگی فقط میکنه مارو پول نمیده ولی خب چ کنم:>
اره اره بخووون*^*
همچنین عشق من😭💜
ناشناس
۰۱ شهریور ۱۷:۵۸

😭😭

RM. kiute.ARMY

گریه نکن که سرنوشت...
گر مرا از تو جدا کرد😔
ناشناس
۰۱ شهریور ۱۷:۲۹

توروخدااااااا

RM. kiute.ARMY

بخدا میگم عمرمT^T
ناشناس
۰۱ شهریور ۱۷:۰۸

یکی به من بگه چجوری داستان کاملو بخونم؟؟

RM. kiute.ARMY

آموزش دانلود

بفرما گل دخترم*^*
Melo melo
۱۸ فروردين ۲۱:۲۳

وای وای نامگی اصلا سوستنسنسنصنصنصنصنص

شیپ مورد علاقمهههه 

ددی بگو بازم نامگی داری 🥺😭

RM. kiute.ARMY

والا نه زیاد نداریم:">
اما توی لیست های فن فیکشن های فول سایت رو نگاه کن و اون فیک هایی که زده دارای ورژن های مختلف، اونجا ورژن نامگی فیک ها هم هستT^T
هانجی
۱۳ مهر ۲۳:۳۵

ددی چراااا اقند نامگی به چشمم میخوره عففف از شدت ذوقققق ذوققققق ذوققققق بیا هانجیت سکته زده عاه گلبم گلبممممم سو مییییی

دیگر نتوانم از شدت ذوق

الان اون قسمت دیگه مغزم که سالمه محض رضای فاک هانجی پاشو برو گمشو الان آب قطع میشه دیگه صورتتو با چه انگلی شست و شو میدی 

من دارم خاموشش میکنم ولی نمتونم روتین پوستی کباصتی رو به چپ بگیرم همه میدونن

RM. kiute.ARMY

شاید بیشتر هم بشه از این به بعددددT^T
داری بتواننننن!!!
عه اب قطع میشه0_0
خواهر منم روتین پوستی داره رسما پنج ساعت رو توی توالته:|😂
رنگین‌کمون૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。₎ა
۰۷ خرداد ۱۷:۰۷

ن زیبا با تو نبودم 

ولی خب خوبه که دیگه به کاپلا توجه نمیکنی 👍🏻😃

RM. kiute.ARMY

کنچاناT^T
یک روح در سایت🤝🏻
۰۶ خرداد ۱۸:۱۵

kiute.ARMY

نه فکر نکنم با تو باشه ها!

 

دد اگه با منم‌نبود منم قبلا فیک رو بخاطر کاپل می‌خوندم و به نویسنده های دیگه توجه نمی کردم اگه هم با من نبوده باشه ولی خب خواستم بگم که درست میگه:"🤝🏻

RM. kiute.ARMY

کنچانا باوT^T
بالاخره سلیقه است:">
یک روح در سایت🤝🏻
۰۶ خرداد ۱۱:۵۶

رنگین‌کمون૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。₎ა 

۰۵ خرداد ۰۸:۱۰

دوستانی که واس کاپل فیک میخونن معلومه که تازه کارن

 

مثلا من خودم تهکوک و نامجین و یونمین شیپ میکنم ولی وقتی بحث فیک بشه کاپل زیاد مهم نی یونو؟کلا تو فیک از شخصیتای واقعی استفاده میشه که تصورش واس خواننده راحت تر باشه،پس بحث ((این فیکو نمیخونم چون کاپلش مثلا تهجینه ولی من نامجین شیپ میکنم و تهجین با عقل جور درنمیاد)) رو تموم کنید 

 

شیپر بودن کلا مشکلی نداره ، ولی تعصبی نباشه متوجهید؟

 

چون فکر می کنم این دوستمون با من بود ...

بله شما درست می فرمایید🤝🏻

 

 

RM. kiute.ARMY

نه فکر نکنم باتو باشه ها!
Mey sa
۰۵ خرداد ۲۲:۱۹

اهم فیک رو خوندم برمی‌گردم ولی لعنتی...

من امتحان مطالعات دارم...

 

هیچی بلد نیستم ولی فیک

مقاومت کردن سخته بای 🤝🏻

RM. kiute.ARMY

مطالعات نسلش منقرض شه به حق هفت تن بنگتن...
Mey sa
۰۵ خرداد ۲۲:۱۸

اوکی نامگی 

آروم باش آروم باش 

جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

اوم نه یعنی

خب من خیلی خیلی خیلی خیلییییییی خوشحالم

اول که فهمیدم شیپ اصلا چه معنی میده به اعضا بی تی اس کنار هم فکر میکردم و نامگی از اولین چیز هایی بود که به مغزم رسید و زود رفتم از دوستم پرسیدم شیپ نامجون و شوگا چی میشه و عاشق این شیپ هستم🥲

 

الان اینقدر خوشحالم که فیک ازش پیدا کردم که یکی باید بیاد جمعم کنه...

 

اوکی نویسنده عزیزم دمت گرممم

 

ماچ بهت از راه دور

خسته نباشی^^

RM. kiute.ARMY

نامگی گنگ ترین شیپ دنسایت به همین برکت قسم:")))

ای ژان*^*
رنگین‌کمون૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。₎ა
۰۵ خرداد ۰۸:۱۰

دوستانی که واس کاپل فیک میخونن معلومه که تازه کارن

مثلا من خودم تهکوک و نامجین و یونمین شیپ میکنم ولی وقتی بحث فیک بشه کاپل زیاد مهم نی یونو؟کلا تو فیک از شخصیتای واقعی استفاده میشه که تصورش واس خواننده راحت تر باشه،پس بحث ((این فیکو نمیخونم چون کاپلش مثلا تهجینه ولی من نامجین شیپ میکنم و تهجین با عقل جور درنمیاد)) رو تموم کنید 

شیپر بودن کلا مشکلی نداره ، ولی تعصبی نباشه متوجهید؟

 

RM. kiute.ARMY

حق اگه کامنت بود:
یک روح در سایت🤝🏻
۱۹ اسفند ۰۴:۰۱

خوشمان آمد خوشمان آمد 

فیک نبود کراش بووودد⚡-⚡

*دوباره خواندن فیک با چشمان قلبی 

RM. kiute.ARMY

قابل شما رو نداره*^*
یک روح در سایت🤝🏻
۱۹ اسفند ۰۲:۴۶

نامگی؟

خب من خیلی کاپلا به یونمین خیانت کردم یونو؟

*تا همین چند وقت پیش می گفتم باید به سپ وفادار باشم🚶🏻‍♀️

پسسسس میریم بخونیم⚡-⚡.

.

.

.

.

اهم اهم دد ... نامکوک دم دست داری بده تنکس3>

*نخدید بهما😂😭

RM. kiute.ARMY

سایت دستِ راسته شیطانه😂


چرا بخندن اخه:">

......
۲۹ دی ۱۵:۴۴

...... 

RM. kiute.ARMY

........
ی بدخبکقکثثج
۱۱ فروردين ۲۱:۳۳

شما اینهمه فیک فول گذاشتیددو من ...شاید دارم خواب میبینم؟؟؟

Agü§ť Ell

ناح تو بیداری *-*
sara
۲۴ بهمن ۲۱:۴۳

چرا اتفاقن 

جیمین تاپ عم خوندم 

ولی این یکیو ب هیچ وجه نمیتونم قبول کنم 

فاک

خب 

جهنم میخونمش-!!! 

RM. kiute.ARMY

اینو نخونی ضرر کردیا!
sara
۲۲ بهمن ۲۳:۱۶

نمیخونم

چرا یونگی باید باتم باشه

خیلی غیر منطقیه

نممییخااام

ولی دوص دارم امتحانش کنم

ولی خب شوگا باتمه 

فااااک فااااک فاااااااک

moon🌛 Child🌜

اگ بدونی جیمین چ ددیه پشیمون میشی نخونیش
sugalover
۰۹ بهمن ۰۷:۴۹

ببخشید من الان میخوام فول پارتش رو دانلود کنم دانلود نمیشه ارور میده هزار بارم امتحان کردم

moon🌛 Child🌜

عوضش کردمم عزیزم 
🚬🔪 Suga.jisoo.cute
۲۴ آبان ۱۲:۱۶

نامگییییییییییییییییییی

نلزغمبعبایوابزانخغییلغنیهسفسیهغینلببنغزلزلنزئلینیذیزلنیتلتفیفتیغ

نمد گرا ولی ذوق مرگ شدم

moon🌛 Child🌜

اخییییییییییییییییییییییییی 
yoonmin lover
۱۱ آبان ۱۹:۲۲

ناموسا نامگی؟؟؟؟؟؟؟O_O

moon🌛 Child🌜

😂😂😂😂😂😂😂
Ji woon
۰۹ مهر ۰۸:۵۷

میگم فیک dark moonنیست

یکی بهم گفته بخونش ولی چرا نیست؟

RM. kiute.ARMY

نویسنده نصفه ولش کرد و از ما خواست برش داریم
Yasy
۰۵ مهر ۰۸:۴۰

چرا حس میکنم اینو بخونم عذاب وجدان میگیرم؟ 

اصن بخونم احساس خیانت بهم دست میده

حس میکنم به نامجین خیانت شده

البته این احساس همیشه هستن😂من موزیک پلیرمو عوض کردم احساس خیانت داشتم این دیگه چه شود

moon🌛 Child🌜

خخخخخخخخخخخخ بخون راحت باش 😂😂😂
r. .ARMY
۳۰ شهریور ۱۶:۰۰

عالیهههه

به طور عجیبی من عاشق این شیپم  ❤-❤ 

من نویسندشو پیدا کنم بوس بارونش میکنم XD

RM. kiute.ARMY

منمعنتلمعتلمابمعلماغبملم.
منم دیونشممممممممم!!!!
tae fae
۲۷ شهریور ۲۲:۱۱

خداوکیلی نامگی ؟

البته من با همه کاپلی کنار میام اما نامگی..نه..نمیان به همدیگه  اصلا همون ویکوک ایز ریل 

moon🌛 Child🌜

چرا خوبن ک😅😅
T
۰۳ مرداد ۰۰:۳۴

از بس یونمین و سپ خوندم نامگی تو مغزم نمیگنجه 🧐

RM. kiute.ARMY

نامگی خیلی جذابه باور کن!
chaklet mochi
۰۱ مرداد ۱۱:۰۱

oooooooooo

خیلی خوب بود

نطرمو دادم

خود نویسنده در جریان

0*0

ناشناس

امیدوارم رفته باشه و بهش رسیده باشه *-*

RM. kiute.ARMY

اومووو مرسیات فراوان میس شوکولاتی*^*
Emji
۳۱ تیر ۲۱:۵۲

Oh my god بد جایی تموم کردی الان سکته میزنم یعنی کی بود خیلی مرموز شد هاهاها موفق باشی نویسنده قشنگ مینویسی بوسس .😘😘😘😘

RM. kiute.ARMY

وقتی میخونمش انرژیم خواه ناخواه زیاد میشه عرررررررررررررررررر
ji woon
۳۱ تیر ۱۸:۴۳

های ام ارام کیوت ارمی من به شما چه گویم  چی صدات کنم چی بنویسمت

RM. kiute.ARMY

هرچی عشقت میکشه عزیزم*^*
ssss
۲۷ تیر ۰۱:۴۴

پارت 6 کی میاد؟

1)bloody moon love

dark fate(2

nightmare(3

NIGHTMARE(4

monster(shadow school) (5هرچند وقت یه بار اپ میشن؟

و اون دوتا نایتمر به هم ربط دارن؟ اول کدومو بخونم؟

و در اخر مرسی ازتون💜

RM. kiute.ARMY

بزودی:))

نمیدانم:|
نه هیچ ربطی ندارن..هردوتاش دهنت رو سرویس میکنن:|

خواهشیاتتتتت عزیزمممممممممممممممم
نسیم
۲۳ تیر ۲۳:۴۳

سلام.پارت ۴لینکش مشکل داره

RM. kiute.ARMY

درست شد عزیزم ممنونم بابت اطلاع رسانیت
Roso So
۲۱ تیر ۱۱:۱۲

لینک دانلود قسمت۴ خرابه

RM. kiute.ARMY

چک شد عزیزم:)
chaklet mochi
۲۰ تیر ۱۰:۵۷

سلللاامم

نویسندههههههه

هر جا هستی امیدوارم نظرمو بخونی 0______(0

از هر دو تا فیکی که می نویسی من نهایت لذت رو می برم.

الو درباره فیک Dark Fate صحبت می کنم #*#

عالللللللللییییییههههه همینطور ادامه بده و لطفا از این به بعد زود تر آپ کن چون زیاد کش اومد تا فیک جدید بزاری مجبور شدم چند دقیقه ای رو صفحه اول بخونم و بعد بگم مگه قضیه چی بود برای همین از بس زور زدم مخم به دو اب کامل شکافته شد و در نهایت یافتم.( زود زود با صفحات بیشتر آپکن که نفس نزاستس برام)

و یه چیز دیگه : احیانا دوست داری قلب خواننده ها رو تو دستات به شوکر وصل کنی و بعد همینجوری بزاری بری ؟؟؟

چرا آخه ؟؟؟چرا؟؟؟

همش جاهای باحالو هیجانی می زنی ول می کنی!!!

امیدوارم دیگه اتفاقی برات نیفته چون در غیر این صورت میام و دو تا بادمجون کنده به جای چشمات می زارم و بعد با ساریدن و کاهو و یه عالمه مواد دیگه یه جا تو فر می زارمت و بعد به خورد بقیه می دمت . گفته باشم.( جدی جدی .....)

و دوم اون فیک blood....رو می گم اونو بی نهااااااااااایتتتتتتت دوست دارم ولی ماجرا هنوز برام روشن نیست و من هنوز موندم کوک چه موجودیه و کلی قضایای دیگه بی خبرم و فقط همچنان قضیه تو یه حباب پوشیده شده برام

پس زود تر دست به کار شو نویسنده......

خوب دیگه اینم نظر من بود امید وارم یه کوچواو کمک حال نویسنده مون باشه و ....لطفففففففففااااااا بیشتر آپ کن 

چون من دیگه از دست این وب بی پر شدم 

بابای

*^*

♥하니예 .이♥

#نویسنده
chaklet mochi
۲۰ تیر ۰۲:۳۵

آآآآآآرههه

اومد

فقط پارت 4 چرا دانلود نمی شه؟

مشکل داره

moon🌛 Child🌜

عزیزم رسیدگی میش هنوز ادمین اصلی مون نیومده ولی بهش گفتم
Vantae
۱۱ تیر ۱۵:۱۰

امممم ددی فک کنم لینکای ناشناسم مشکل داره 😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

RM. kiute.ARMY

اوهوم:|
Vkook.darya
۱۱ تیر ۱۴:۱۰

چند وقت پیش یه  عکس از ترکیب چهره یونگی و نامجون دیدم اصلا برگام ریخت

به طرز عجیبی از اون موقع به نامگی علاقه مند شدم

لعنتیی هیچ فکر نمیکردم ترکیب نامگی انقدر ادم کش باشه

این فیکو هم خوندم بیشتر علاقه مند شدم بهشون 

 

RM. kiute.ARMY

میدونم چیمیگی:|
نامگی..اه هارتم..بوم بوم!
ma.attackers
۰۸ خرداد ۱۵:۳۶
عععععععععععععرررررررررررررررررر از وقتی فهمیدم شوگا قراره باتم باشه هنگ کردم
 
 
بثبنضخدقلرتقدرمقتئریقنتقنتقییقبینئقنئیمننق
 
واااای خیلی خوبه 
 
بقیه شو بنویس نویسنده عزیز وگرنه به دست ریدرا به قتل میرسی
 
مرسی ددی برای فیکای خوبی ک اپ میکنی
 
مننننن همههه رو میخونم ینی وقتی میام تو سایت انگشتام فلج میشه انقد ک دان میکنم
 
 
مث وحشیا:):)

RM. kiute.ARMY

پیش میاد:|
منم چندوقت پیش فیک خوندم نامجون باتم کوکی بود:|
 نلاخللتمللانناادمخلببا
خواهشششششششش موکونممممممممم
خخخخخخخ
دور از جونت
Kookmin.v
۲۷ ارديبهشت ۱۵:۰۸

ددیییییییییییییی 

وای خدا

بگو آپ کنهههههههههه😬😬😬😬😬😬

عااالییههههه>>>0<<<

خیلی دوست دارم بدونم بعدش چی میشه، خیلی خوب مینویسه😍😣😣

 

RM. kiute.ARMY

منتن.تونعتلمعاغلماوغلبومالنوعاتلابئناغبناببیتبیتف
♤♡◇♧
۲۷ ارديبهشت ۰۲:۳۶

نامجون تاپه؟؟؟

اصن تو کتم نمیره داداش شوگول باتم باشه😐

ینی میدونی چیه نمیخوام ک قبول کنم😕

خب اخه این پست ب داداشم نمیاد من ک تقصیری ندارم ک یونگی زیادی ابهتش بالاس

دارم؟

ولی بازم ممنون⚘

RM. kiute.ARMY

اره تاپه:)
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ ججججججججججررررررررررررر

نه والا نداری:)

قربانت:)
Kookmin.v
۲۶ ارديبهشت ۱۶:۳۷

وااای ددی اینطوری ک تو میگی ک باید حتماااا بخووووونننممم😆😆😆

آخجون فیک با نامییی🙇🙇🙇🙇🙌🙌

RM. kiute.ARMY

خهخکخهعکهنامهام.تعا نخونی از دستت رفته*^*
تابالبد تانعتابنتغانغافتعغا
یس یس
Ayumi.Kim
۲۶ ارديبهشت ۱۲:۵۴

عرررررررررررر تو هم نامسوک دوستتتت شت خیلی خوبنننن مامان اصن 94 لاین و 95 لاین ایز سو فاکینگ اکسترااا :(((((((((((((((

RM. kiute.ARMY

یسسسسسسسسسسسسسس یسسسسسسسسسس وا من سر نامسوک و نامکوک و نامگی 67547653 بار سکته میزنم0_0
zri
۲۶ ارديبهشت ۰۱:۴۳

سلوممم 

هیجان دارم تا جالا اینو دیگه ندیده بودم خدایی

ولی بسی جالب به نظر میااااد

میگممم یه چیزی میشه بگی «فرست»ینی چی؟اخه کنجکاو شدم

راسی😀بایس منم نامجونه 

RM. kiute.ARMY

سلاممممممممممممممممممممممم

خیلی خفن بیود0-0
فرست یعنی اولین..

خوشبختمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم عررررررررررر
parisa 👑.
۲۵ ارديبهشت ۱۹:۲۲

دان شد نمیخواد درست کنی

RM. kiute.ARMY

خیدارا شکر
parisa 👑.
۲۵ ارديبهشت ۱۹:۱۷

کیوت دان نمیشه. 

فکر کنم لینکش مشکل داره

RM. kiute.ARMY

چک شد موردی نداره
Armita
۲۵ ارديبهشت ۱۶:۴۷

جالب دان کنم؟ آخه منتظر بودم پارت اولش بیاد 

فقد ی چیزی ددی میشه پارت پارت نزاری بعد 

باید هی بری بیای دان کنی 

بله میدونم کون گشادی درد بدیه 

RM. kiute.ARMY

سلام آرمیتاییی خود من که دیوونه نامگی ام! تو خواستی دان کن ببین خوشت میاد یا نه
دست من نیست عزیزم نویسنده بهم میده:)
M.J.J.S .T.R
۲۴ ارديبهشت ۲۲:۵۴

مرسیییی

RM. kiute.ARMY

قلفونت*_*
❣️Min Ailin.NICO❣️
۲۴ ارديبهشت ۱۶:۲۶

انتظار دارم بده زیر یه سوعگ ددی هات که تو فیکشنای سپ هوسوک به اون درازیو ب فاک میدهD:

ب هر حال

من تهکوک و سپ میخواممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

RM. kiute.ARMY

صحیح:|

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
ستاره
۲۴ ارديبهشت ۰۵:۳۰

سلام میشه این لینک رو توی همون لینکا قبلی بزاری این لینک کوتاه کننده رو بر من نمی یاره

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزم
با یک مرورگر دیگه امتحان کن متاسفم:)
M.J.J.S .T.R
۲۴ ارديبهشت ۰۴:۴۳

نامگی؟

خوبه بخونم؟

ددی فقط یه چیزی..

میشه انقدر فیکارو پارت پارت نزاری ؟ اخه همش باید منتظر پارت بعدی باشی و هی بری دان کنی !

( اوکی میدونم خیلی گشادم :| )

RM. kiute.ARMY

نامگی من عاشقشم!
حالا مقدمه اش رو دان کن شاید خوشت اومد
😂😂😂😂😂 درک میکنم سعی میکنم فول پارت هم بزارم
Ayumi.Kim
۲۳ ارديبهشت ۱۰:۵۵

واو نامگی باید جالب باشه😍😍😍

از نامسوک هم بزارید.😍😍😍😍

RM. kiute.ARMY

خیلی خوبه نامگی ناموسا*^*
نامسوککککککککککککککککککککککککککککککک عرررررررررررررررررر دوتابایسامممممممممممم عررررررررررررررررررررررر
AYDA ( jimin )
۲۳ ارديبهشت ۰۲:۵۵

سلام ددی!

مزاحم همیشگیت اومده :)

RM. kiute.ARMY

سلامممممممممممممم آیدااااااااااااااااااااااااااااااااااا مزاحمممممممممممم چهههههههههههههه مراحمممممممممممممممییییییییییییییییی
전 미수
۲۳ ارديبهشت ۰۱:۱۱

اونیییی دلم میخواد یدونه دوست کره ای داشته باشم😢😢😢

طاقت صبر کردن ندارم تا وقتی که معلوم نیست اصن میرم کره یا نه دوست داشتم یه دوست کره ای پیدا کنم😧

جایی نمیشناسی کمکم کنه؟

RM. kiute.ARMY

منم:"((
ویورس.. اس ان اس
hasti...v
۲۲ ارديبهشت ۲۰:۲۶

اقا تو دختری یا پسر اخه اگه دختری چرا بهت میگن ددی؟؟؟؟؟😟😟😟😟😟😟

 

من همین توری خارج از دنیای فیک مشنگ میزنم 

خیلی این سوالو پرسیدم جواب ندادی دیگه جواب بده😑😑😑😑😑😑😑

 

فیک جنایی که ویکوک که جدید گذاشتی همراه شبح اون محشرههههههههه

کی اپ میشه 

میشه اپ کنی 

خیلی توپه 

خیلی خیلی خوبه 

ولی چرا اولش با فلش بک شروع شد؟؟؟

داستانش توی فلش بک میچرخه؟؟؟؟؟

 

RM. kiute.ARMY

من دخملم بخاطر بایسم بهم میگن ددی*^*

😂😂😂😂😂 بابا کنچانا😂😂😂

اپ شد:))

هاهاهاها شاید!
hasti...v
۲۲ ارديبهشت ۲۰:۲۱

تو عکس یونگی اومده رو پای نامجون تو نشته یه کوچولو غیرت داشته باش

 

نوچ نوچ نوچ نوچ الان نامجون مال یه نفر دیگش

 

اپو شد نامجون 

 

 

ولی به نظر فیکش جالبه 

مرسی خوشگل

مرسی 

من بدبخت اینقدر امتحان دارم تو هم همش اپ کن داستان جدید بزار مرسیییییییییییی

 

تکی اهان مرسی بابت فیک ترسناکه حالا خیلی خیلی ترسناکه که ادم براگاش بریزه.

 

RM. kiute.ARMY

هن؟؟؟


😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 من قصد به سیخ کشیدن همتون دارم😂😂😂
قربونت وظیفه است گلمممممممممممم
ĶÏM ÝÃŞĪ💖🎶
۲۲ ارديبهشت ۱۸:۱۴

پپپپپپپپپپپپششششششمامممممممممممم100تتتتتا حاضر

 

RM. kiute.ARMY

نههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه باورم نمیشهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
kosar
۲۲ ارديبهشت ۱۸:۰۸

جرا نامگی ؟؟

اخه چرا؟؟؟؟

من همیشه نامجونو با جین

یونگی رو هم با جیمین و هوپی شیپ میکردم

ولی نامگی؟؟

میخوام به افق خیره شم

ولی کنجکاوم ببینم چی میشه

...خخخخ

RM. kiute.ARMY

😂😂😂😂
باور کن نامگی خیلی خفنه😂
Vantae
۲۲ ارديبهشت ۱۷:۵۴

منم عاشقه ددی و اومامم❤❤❤❤❤❤🧡🧡🧡🧡💛💛💛💛💚💚💚💚💚💙💙💙💙💙💜💜💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

عههمعتلنوعتواناتغبنوغابنغبئل قربونت برم*^*
PARK AY-SA
۲۲ ارديبهشت ۱۶:۵۱

بخدا تا حالا نامگی ندیدع بودم😅

خوبع کاپلش؟ کی تاپع؟

RM. kiute.ARMY

زیارت قبول😂😂😂
کاپلش معرکه اسن به شخصه خیلی ازشون مینویسم*^*
معلومه نامجون یسسسسسسسسسس
❣️Min Ailin.NICO❣️
۲۲ ارديبهشت ۱۶:۴۸

نامگیییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بگین شوگا باتم نیست._.

RM. kiute.ARMY

شوگا باتمه
اننظار داری نامجونم با 181 قد و اسنایل هیولا بره زیر کسی که قدش 175 عه و خیلی شیرین و کیوته:|؟!
Seville
۲۲ ارديبهشت ۱۶:۴۲

قلبم از احساس پوکید

نامگی 

تاحالا نامگی نخوندم 

قراره اولیش باشه

RM. kiute.ARMY

نامگیییی محشرههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
parisa 👑.
۲۲ ارديبهشت ۱۶:۴۱

سماااااا من نمیدونم چی بگممممم واقعا ...

مرسیییییییییییی ازتتتتتت عزیزدلمممممممممممممممم مرسییییییی مرسیییییییییییی....

مقدمش ک عالی بوددددد مطمئنم بقیشم عالیه

😙😙😙😙

RM. kiute.ARMY

ییییییییییییییسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس اینههههههههههههههههههههه
kook&jimin
۲۲ ارديبهشت ۱۶:۳۷

عرررررررررررررررررررررررررررررررر

یسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

هوررررررررررررااااااااااااااااااااااااااا

ملدمممممممممممم

من ملدم=)

راستی قبل مرگ فرست؟

RM. kiute.ARMY

نچ فرست نبود ناکام از دنیا رفتی😂😂😂
parisa 👑.
۲۲ ارديبهشت ۱۶:۳۲

بله؟؟؟😐😑😑😒

میخونمش حتما سما جونم مرسییییی

RM. kiute.ARMY

:))
بوخون*^*
Kookmin.v
۲۲ ارديبهشت ۱۶:۳۱

نامگی ندیده بودیم ک دیدیم😐

ولی نامجونی ب همه شون میاد😍

ددی چطوره بخونم؟😃

RM. kiute.ARMY

عالیه عالییییییییییی! نامگی محشره اصلا نامجون با همه محشره سوعگ
از من به تو نصیحت یا بخون یا بخون!
Ms Gitleon
۲۲ ارديبهشت ۱۶:۳۰

فرست؟

کاپل جدید و باحالیه^^

RM. kiute.ARMY

یس*^*

من عاشق این کاپلم!
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان