BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن ضیافت مرگ :Death Pazzle s2

o8qe_7.png

FULL☠

   

نویسنده  ANNA M.K
کاپل  ویکوک . هوپمین . جین و دختر
ژانر  خشن . دارک . اسمات . هیجان انگیز . شطان پرستی . اکشن . علمی تخیلی
محدودیت سنی  +18
تعداد صفحات 291
لینک فصل اول کلیک کنید "
لینک واتپد کلیک کنید "

   

خلاصه:

به دنبال رخنه کردن ترس بین مردم و

بالا گرفتن زمزمه های انتقام ابلیس از

فرزندان ناسپاسش؛ بیماری مرموزی شیوع پیدا کرد.

شکارچی ها در تلاشند پادزهر و دلیل این

نمایش خونین را بفهمند اما هرچه بیشتر جلو میروند

ارتباط عجیبی بین قیامت دروغین شیطان با

سیاست و  دولت آمریکا پیدا میکنند؛

و این در حالیه که...

  

Season2

☬💀🖤DOWNLOAD🖤💀☬

پ.ن:آخرین تعداد دانلود از لینک قبلی:4000+    

  

 805_vpfe.png  

۱۶ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بهار
۳۱ مرداد ۱۹:۴۹

میشه لینک فصل دوم جورچین مرگ رو توی کامنت ها بفرستی؟

RM. kiute.ARMY

همین پست فصل دومه عزیزمT^T
:)
۱۸ فروردين ۱۴:۳۴

چقد خوبه اینجا یکی هست درکت کنه و باهات چت کنه💃

از اون جایی که فردا نت وای فای تموم میشه میخوام چند تا فیک دان کنم تا ۱ ماه بیکار نباشم 😂

 

 

خواهرم میگه به جا این چیزا درس بخون یکشنبه امتحان عربی داری 😐😂😂

RM. kiute.ARMY

ای جون دلم قربونت بشممم:">
قشنگ جیره بندی تا یه ماه😂😂

بگو وسط ته بندی هام حالا یه اَل و یه صیغه هم میزارم😂
:)
۱۳ فروردين ۱۱:۵۳

مرسییییی 

 

میگه اتصال خصوصی نیس 😐

فکر کنم باید تا ۱۹ فر واردین صبر کنم تا اینترنت وای فای تموم بشه بعد با نت بابام امتحان کنم 

 

 

خدایی چشه میگه اتصال خصوصی نییییی 

 

وای فردا باید بریم مدرسهههههه ۱۵ فروردین هم امتحان علومممم 

۲۹ فروردین هم آزمون سنجششش (بهمون لطف کردن گفتن فقط چهار درس امتحان گرفته میشه ریاضی علوم عربی فارسی 😐) اصن انقدر علوم خوندم مخم داره سوت می‌کشه 

فاز معلما چیه برا عید تکلیف میدن؟ دبیر ادبیات مون گفته درس آزاد بنویسیم 😒 در حالت عادی هم همیشه تکلیف زیاد میگه برا عید گفت فقط درس آزاد بنویسین من هم بهش گفتم مرسی که انقدر ما رو درک میکنید اونم گفت خواهش میکنم 😂اصن نفهمید بهش تیکه انداختم 😏😂

 

RM. kiute.ARMY

ولکاااااام*^*

الهییی!! چرااا؟:"(

کلا نت ها یه جوری شدن...باگ انداختن:|

هننن؟؟ امتحان علوم 15 ام؟ بمیرن بابا:|
وات د هل؟؟؟
بعضی ها کلا گیراییشون در این جور مسائل پایینه😂 اما فایتینگ:") خدا با توستتت!
:)
۰۸ فروردين ۰۱:۰۲

آری آرییی سادیسم داشتتتتتتت

RM. kiute.ARMY

بفرما عمرم*^*
:)
۰۳ فروردين ۰۰:۵۸

ی فیک تو Quotev خوندم اسمش قاتل من بود کاور تهکوک میشه پیداش کنید بزاریدد♥️✨

 

 

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

تهیونگ داخل داستان سادیسم داشت قشنگم؟
:)
۰۳ فروردين ۰۰:۵۵

تا صفحه ۱۶۰ خوندممم الان ساعت ۱:۵۳ دقیقه صبههههه من چرا مث منگلا شب ی همچین چیزی میخونمممم 

چرا یکی نیست بزنه تو سرم بگه کپه مرگت بزاررررر 

 

 

تازه برا سحری هم باید بیدار شمممم 

 

ای زندگی 💔🔪

 

 

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

نگووو ب خودت منگل نفسمممㅠ

این لامصب رو اگه بخوای شروع کنی به خوندن دیگه عمرا بتونی بزاری زمین!
arimy
۱۳ آذر ۲۲:۳۱

میگم میشه لینک فیکای تهیونگو بدین؟(:

RM. kiute.ARMY

http://uupload.ir/view/lwvt_v_tea_tea.zip

بیا قشنگم*^*
Stella
۰۹ مهر ۲۳:۰۰

وایییی

خیلی خوب بود😭

خوشحالم که هیچ مرگی کیدرامایی و الکی نبود و هیچ زنده برگشتنی پنت هاوسی نبود😂

خیلی خوب تموم شد

اصلا زبانم بند امده

همین که در عرض یک روز که هیچ در چند ساعت تمومش کردم خودش ثابت میکنه چقدر هیجانی و جذب کننده بود

:)))) 

RM. kiute.ARMY

پنت هاوس ک هیچی😂😂😂💅
این فیک قابلیت تبدیل به دین شدن و پرستش رو داره...
دقیقا دقیقا منم تو ی روز خوندمش!! رسما شیاف کردم تو خودم از طریق گوش🥲😂
یونگی دوست
۰۹ مهر ۲۱:۵۲

بیا یونگی بچمو کشتییییی راحت شدی ک ها؟ 

بچم گناه داره😭

RM. kiute.ARMY

شهید شد یونگی:")
min_atena
۰۳ مهر ۱۵:۲۹

ادمینننننننننن دانلود نمیشههههههههههههه .تل،خعرنهعینهعینهیفح۵فسنیهف

RM. kiute.ARMY

میشه ها:">
HRM
۲۴ تیر ۱۱:۰۵

کچککچکچگج

خیلی قشنگ بود 

حیف شد یونگی مرد 

و همینطور خیلی خیلی بد شد که کوک ویلچر نشین شد 

عررر

 

RM. kiute.ARMY

انقدری ک این داستان برام قابل لمس بود، زندگی خودم نبود:")
Negar
۱۰ فروردين ۱۳:۳۴

اوکی ولی این حق نیس دد...

من داشتم عن پر میکردم(گلاب ب روتون)من گه میخوردم داشتم راجب این فیک فاکر نظر میتایپیدممممم این درست نبود ک ببندییییییییییی کامنتا رو ....آهههههههه حس شکست عشقی داشتتمممممم....تازه همین الانم دوبار نوشتم تا آخر پاکید سایت....شانس من تو زندگی منفی صفره 

...هعی بگذریم...باید بگم من میمیرمممم واس این فییییییک....عالیههه عالیییییی از دس ب قلم نگم چون گرمی رو باید تقدیمش کرد از شخصیت پسرا نگم ک بینظیرررر بود بینظیررررررر....وی ک جین رو کمدین فندوم و شوخ باحال و پایه فندوم میدونست با دیدن شخصیت جین تو جورچین مرگ روش کراش سگی زد:/...از ی طرف میخوام نویسنده رو ماچ کنم بخاطر فیک عالی و بینظیر و بی نقصش از طرفیم دلم میخواد شقه شقه اش کنم بخاطر اینکه اونجایی ک پسرام یکی یکی پر پر شدن و من هر لحظه نبضم زیر و بالا بود و شک بم وارد میشد رو اون با ریلکسی تمام مینوشتش و با احساسات بنده ی حقیر سگ دست بازی میکرد...

 

 

در آخر جدا از این شوخیا و این حرفا....اولین فیکی بود ک سرش گریه کردم‌:)دقیقا همونجایی ک تهیونگ تو فاضلاب با صدای ظبط شده ی کوک خابش برد و خاب دید پیش کوکه و گریه کرد بعد بیدار شد دید خابه و دلش برا تنهایی خودش سوخت....من اینجا رو کلی گریه کردم....شاید مسخره بیاد ولی بد با احساساتم بازی کرد...شاید چون تجربش کرده بودم ولی خیلی دلم برا تهیونگ سوخت خیلی زیاد خیلی درد کشید خیلی خورد شد خیلی ضربه خورد از همه طرف ترد شد .....خیلی دلم برا ته سوخت....ولی خداروشکر آخرش تقریبا خوب تموم شد....و ی جای تهکوکریش رو ک دوس داشتم اونجایی بود ک کوک مست بود و ته رف تو کارش...😈

 

*وی خاکبرسر است تنهایش بگذارید!


ولی تنها فیکی بود ک اشکمو در آورد و این ویوثی ک فیک رو نوشته اگ کارگردان بشه من مطمئنم همرو خاک میکنه....البت ک الانم خاک کرده والا قابلیت برابری با نویسنده ی دزیره (ورژن تهکوک) رو داره....هعی ....*بوسیدن دستان فاکرش از دور و همچنین تعظیم طولانی برای دد و نویسنده...

ممنون ک ب فاکمون دادین:")

RM. kiute.ARMY

:)
کل این فیک عشق بود!! یعنی هیچ وقت یادم نمیره...اولین فیکی بود که توی یه روز تمومش کردم...تک تک ثانیه هایی ک براش گذاشتم ارزشمندترین بود:">
نویسنده اشو دوباره چک کنم ببینم کار جدید داده یا نه:">

نمیگذارم😂

حق حق:">

خدا خیرشون بده:">


همون لونا ک کسی یادش نمیادشااا
۱۴ اسفند ۱۴:۴۱

این فیک.... از بهترین فیکاییه ک خوندم... فک کنم 2 سال پیش بود اره؟ نمیدونم ولییی خیلییی خاطره دارم باهاشششش... الانم سر یه فیلم زامبی ای ک دیدم یادش افتادم دوباره دان کردم بخونم... دم نویسنده گرم ناموصن♡

RM. kiute.ARMY

تنها فیکی بود ک یه روزه تمومش کردم:")
민현
۱۳ اسفند ۱۶:۱۰

مین هیون اینجا 

مین هیون اونجا 

مین هیون همه جا 😂 ㅋㅋㅋㅋ

میگم میشه کامنتای اسگویل رو بجاشون ستاره بزاری مثل کاری که خودت میکنی

اخه من اومدم بخونم بعد رفتم کامنتا رو بخونم ببینم چطوره همش لو رفت 😬😂

 

نمیخوام فضولی کنما به هرحال شما خودت استادی 😁ولی نظرم بود

گوماوو 

RM. kiute.ARMY

مین هیون یوگی
مین هیون چوگی
مین هیون یوگی چوگی
😂😂😂😂
*تر زدن به گرامر کره ای*
اخه فیک های فول رو نمیشه این کارو کرد چون نظرات رو میدن تا نویسنده بخونه:"> اما اگه پارتی باشه میشه یکاریش

شما تاج سری فدات شمT^T
چونمانیو
Armi
۱۱ آذر ۱۳:۲۲

چرا ارور میده و من نمیتونم دانش کنم؟☺💔

RM. kiute.ARMY

دارلینگ الان دانلود کردم مشکلی نداشت
KOOK 585
۱۷ مهر ۰۹:۵۹

عررررررر ادمین مونی فرست شده مبارکههههههع

RM. kiute.ARMY

هورااااااا😂
hadis
۰۸ مرداد ۰۳:۰۶

عرر عالییی بودددد😍😍😍💜💜

moon🌛 Child🌜

فدایات😍💕💕
Sigocara
۱۰ ارديبهشت ۱۶:۱۹

خو فقط می‌خوام اطمینان حاصل کنم که ویکوکه دیگه؟؟؟ آره؟ ویکوکه؟ 

RM. kiute.ARMY

اره اره😂
sara
۲۲ بهمن ۲۳:۲۵

خیلی خفنن بود 

مخصوصن قسمتای خشنش

دوص داشتم جای اونا بودم 

شکنجه میکردم منمم

خیلی سر این فیک دلم خاس یکیو سلاخی کنم

دمتون 

moon🌛 Child🌜

یا خدا از اینکارا نکنی حالا😂😂
야시. Yasy2007
۰۳ بهمن ۱۷:۵۱

عزیزم فصل دوم که هست

اون بالا یه download داره اونو بزن دانلود کن

.
۰۳ بهمن ۱۷:۳۶

میشه فصل دومشو بزارین اینجا من نمیتونم واتپید نصب کنم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 

MOHYUNG
۲۱ شهریور ۱۳:۲۸

ددی یافتمش نمی‌دونی چقدر خوشحالم 😘😘😘😘😍😍😍😂😂

RM. kiute.ARMY

خداروشکررررررررررررررررررررررر
NaNa_04
۰۶ شهریور ۲۲:۵۷
من سر این فیک پودر شدم....
خیلییییییییییی عالیییییییییییی بوووودددددد
عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
جرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
💃💃😍😍💣💣
عاشقشممممممممممممممممم
آخرشم که نگمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ولی دلم برا یونگی تنگ میشه😢😢😢
اگه اونم آخرش بود خوب میشد...

ولی بهرحال خیلی عشق بود😍
با تشکرات فراوان از نویسنده
و تشکرات فراوان تر از کیوتی عزیز که این فیک بسی خفن و باحالو گذاشته😍
لاب یووووووووو💖💖💖💖

RM. kiute.ARMY

اره..
تهش که همه بودن و یونگی نبود یه حس غربت خاصی داشت اصن گریم دراومده بود


عرررررررررررررررررررررررر نویسنده اش خودش خیلی کیوتهههه ناموسا!!

لاب یو تووووووووووووو
😈Satans Girl😈
۰۷ مرداد ۰۴:۳۷

عررر عاقا خعلی خوب بود‌ مع تقریبا یه هفته پیش خوندمش ولی تنبلیم میشد بیام نظر بدم😂💜

ول کاشکی آخرش کوک‌ ویلچر نشین نمیشد😧

♥하니예 .이♥

کککک 😂


اره :"(
samin
۰۳ مرداد ۲۰:۳۲

اووووهااااا عجب فیک خفنی بود چقد جونک گوک خفن بود 

یاد فیک ارور افتادم هر دوشون به فساد در امریکا اشاره میکردن

 فک کنم نویسنده واسه نوشتن همچین فیکی خیلی فسفر سوزونده اخه اتفاقات و دینو ادم ها مثل بیشتر فیک ها ابکی و الکی نبودن بع نظر من این یع شاهکار و دنیای فیک هاست

شخصیت انتخاب شده برای هر اعضا خیلی به خود واقعیش نزدیک بود مخصوصا جونک کوک ولی واقعابه جیمین کم لطفی شده تو این فیک چون نقشش خیییییلیییی کم تر از بقیه اعضا بود

♥하니예 .이♥

#نویسنده
Likey_tae ❤️
۳۱ تیر ۰۳:۵۱

اوووووووووف

خیالم راحت شدااااااااا.

از دیشب تا حالا تو فکر بودم بخونمش یا نه😅😂 الان دیگه میتونم.

اینا همش اثرات داشتن دخترخواهر نترس هاا.

همش نگاه این فیلما میکنه بعد میاد برای من تعریف میکنه😂

RM. kiute.ARMY

الهییییییییییی خخخخخخ
درک میکنم منم از این بساطا دارم
Likey_tae ❤️
۳۰ تیر ۰۰:۱۷

یه سوال مهم و البته حیاتی:

میگم من از اونجایی که یکم فقط یکمااا، ترسوئم.

و از اونجایی که این فیکه یکم عکس شروعش ترسناکه.

در کل میخواستم بگم داستانش نفرین نشده؟؟

مثل مثل فیلم حلقه که وقتی نگاه فیلم دختره میکردی بعد میمردی، کسی نمیمیره؟؟ 😅

ببخشیدااا یکم خرافاتیم ،البته اینا بخاطر اتفاقاییه که دورم افتاده یکم بدبین شدم.

به هر حال جواب منو بدید خیالم راحت شه

RM. kiute.ARMY

نه بابا اینطوریا نیست عزیزم خخخخخخخخخخخخ
نه بابا نمیمیره خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
اومو! درک میکنم عزیزم!!!
خیالت تخت باشه راحت بخونش
AYSAN_BANYON
۳۰ تیر ۰۰:۱۴

واییییییی 😨😨😨

پ چرا لینک دانلود واس من ندارهه😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

اومو؟؟؟ چرا نداره؟؟؟
Park yoongiii
۲۸ تیر ۲۱:۰۲

ددی من الان چجوری دانش کنم؟! من روی لینک واتپد میزنم که نمیره چون ندارم....روی اون کلمه فصل اول کلیک کنید هم میزنم  ب جز اینکه گوشیم مثلا میگه میخوای کپیش کنی ...اصلا جای دان نداره..

توروخدا زود تر درستش کن من کمتر تو خماری بمونم

تنکس^^  

RM. kiute.ARMY

واقعا؟؟؟
عزیزم روی کلمه فصل اول کلیک باید بکنی
من کلش رو چک کردم مشکلی نداشت
jimin s.m
۲۶ تیر ۰۰:۰۵

چرا کاپلش یوهاهاعه=( 

من ب جز ویکوک یا کوکوی نمت چیز دیگه ای بخونم😢

 

چیزه کامله؟ یا ادامه داره؟!

 

 

کاپلش چیه؟!😢

moon🌛 Child🌜

عزیزم من قراره کلی براتون کاپلای دیگ بزارم 
این دیدگاهتو تغفیر بده وگرنه کلی فیک قشنگو از دست میدی
TL
۲۲ تیر ۰۱:۱۷

فیکش واقعا عالی بود

ولی سر اونجا ک همه زنده موندن هنگ کردم

مگه نزدن اعدامشون کردن ؟

RM. kiute.ARMY

من هنوز نخوندم :|
ناشناس
۲۱ تیر ۱۶:۴۰

وایی خدایا منو گاو کن 

خیلییییییی خوب بود لعنتی چقدر عرررررر زدم 

وایی انقدر دلم می خواد این نویسنده رو ماچش کنم

تا حالا شده عاشق یه فیک بشید ؟؟؟

من می خوام با این فیک ازدواج کنممممممممم

عاشق سایتتون هستم 😍😍

RM. kiute.ARMY

دور از جونت*^*
این فیک دونه اس واسه نمونه استتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

زود وقت محظر بگیرررررر!!!!

سایت ماهم عاشقتههههه*0*
ناشناس
۲۱ تیر ۱۴:۰۱

فقط دو فصله؟؟؟فصل سه نداره ؟؟؟؟؟ 

 

RM. kiute.ARMY

نه متاسفانه:(
김 민 남
۲۱ تیر ۰۸:۲۳

موون موون موون موون موون

 

moon🌛 Child🌜

الان داری منو صدا میزنی عایا؟؟😂😂
دد منو یادته؟😐
۲۰ تیر ۲۲:۴۶

بالای هجده هست😐 اوووو

راستش من فقط می خوام خلاف اون چیزی که میگن عمل کنم بخاطر همین بالای هجده یا حتی بیست می خونم😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

 

moon🌛 Child🌜

به به 😶
김 남 민
۲۰ تیر ۲۲:۳۴

زیاد فیک دان کردم چندتا فول پارت خوندم هم( در فکر: ولی تا نصفه از العا که پسترشو دیدم توفایل مورد علاقم نگه داری کونم اصلا نمی خونم نمی خام نمی خام نمی خام اصلا کی این فیکو نوشته تا به پایش بیوفتم وازش تشکر بنمایم بخاطر این فیک نمونه واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

♥하니예 .이♥

الهییییییییییییییییییییییییییییییی
#نویسنده
尺ム乙ノ乇 💖🎶
۲۰ تیر ۲۱:۵۵

ددی تو بهترین ددی دنیایییییییییییییییییییییییی

خیلی دوستت دارم عبضی جذاااااااااااب

به اوما سلام برسون

بوووووووووووووووووووووووووووووووووس

RM. kiute.ARMY

وایییییی راضیههههههههههههههه تو که بهتریییییییییی دیفونههههههه*-*

اوکییییییییییییی میرسونممممممممممم
尺ム乙ノ乇 💖🎶
۲۰ تیر ۲۰:۴۲

سلام ددیییییییییییی

دلم برات تنگ شدههههههههههه بووووووووود

عرر این فیکه چقد پشم ریزون بووود.... فصل اولشو خوندم کامل اپیلاسیون شدممممممممممم

ددی منم دارم یه فیک می نویسم فول پارته

تمومش کنم میشه بذاریش اینجا؟

RM. kiute.ARMY

وایییییییییییی راضیههههههههههههههههههههههههه سلامممم خوبیییییییییییییییییی؟؟ منم دلم تنگ شده بوددد!!!

لعنتی نمیشه گذاشت زمین!!

یه درصد فکر کن نزارمش!! منتظر کامبکتممممممممممممم
나나 김치
۲۰ تیر ۱۹:۰۱

https://www.aparat.com/v/fE96t

اخخخخخ منکه جر خوردمممم

나나 김치
۲۰ تیر ۱۸:۵۳

ببشیددددددد😭

دیده اجونکالا نوموکنم هیمممممم...نیوم نیوم😝

الان یچیزی موزارم از تو فاجش بویاید بیلوننن

moon🌛 Child🌜

چییییییییی
나나 김치
۲۰ تیر ۱۸:۲۱

اه یساعت ور زدم دستم رفت خصوصی شد کامنتم

نهههه تولوخوداااااااااا غلطططط چلدممممم نیوم نیومممم 😢😢تولوخودااااااا قهل نچننن اونیییییی هیممممم👶😢

moon🌛 Child🌜

اونننننننننننننننننننننننننننن فیلمههههههههههههههههه چیییییییییی بودددددددددددددددددددد
قلبببببببببببببببببببببببببببببمممممممممممممممممممممم
kim jungkook
۲۰ تیر ۱۸:۱۶

جین شی اون لینکی ک کیم چی گذاشت رو برو ببین میفهمی چی شد😢

moon🌛 Child🌜

جونکوک شی قلبممممممممممممممممممممممممممممممممم
kim jungkook
۲۰ تیر ۱۷:۵۵

کیم چی این چکاری بود با من کردی؟😭

اصلن...قلبم درد گرفت😭

کیم چی شی دیه بامن حرف نزن قهر قهر😢😟

moon🌛 Child🌜

چ شده جونکوک شی من
김치
۲۰ تیر ۱۷:۴۸

اه چلا اخه بعضی از فنا ملض دالن تو فیلم همش مامان بابای من موکوشن اه😞

اصن من قهلللل....نیوم نیوم👶

moon🌛 Child🌜

ایگووووووو چلااااااااا
김치
۲۰ تیر ۱۶:۰۱

https://www.aparat.com/v/NZQEK/ارمی_نیستی_اگه_گریه_نکنی

اقا برین اینو ببینین سرش عررر ردمااا عرررر

♥하니예 .이♥

هق هق هق
عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
ویکوکککککککککککککککککککککککککک
عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
نهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

..
김치
۲۰ تیر ۱۵:۵۵

اونی محدثه تولم میبلیمممم

اقا مثل من شدینااااا هی میگم خدافظ رفتم اخرسر هی نمیرم یکی میاد با دمپایی شوتم میکنه بیرون

moon🌛 Child🌜

مرسی😢😢
بدون من جایی نریدا😢😢
منم اینجوریم ولی دبه باید برم 😭😭
kim jungkook
۲۰ تیر ۱۵:۵۵

نهههههههه...

من جین شیمو از قبل با خودم بردم😂

نگران نباش😂

هرجا بریم با همیم😂

moon🌛 Child🌜

یسسس،یسسسس،چاکرتیمممممم😍😍❤😘
kim jungkook
۲۰ تیر ۱۵:۵۱

من کیم دیگه...میگم بای بای بد دوباره پیام میدم😑😒😂

moon🌛 Child🌜

منم هی میگم میرم نمیرم😂😂😂
kim jungkook
۲۰ تیر ۱۵:۵۱

کیم چی شی... میبرمت با خودم😁

اگه خودم رفتم البته 😂😂😂

moon🌛 Child🌜

من چی تهنا تهنا محدثه عزیزتو چ زود فراموش کردی😭😭😭
kim jungkook
۲۰ تیر ۱۵:۵۰

بای بای

moon🌛 Child🌜

بای بای😘😍
김 **
۲۰ تیر ۱۵:۵۰

اه منه اسکل چرا حق و با ه دو چشم نوشتم؟؟؟خاک بر سرم باد

moon🌛 Child🌜

هی داشتم فک میکردم هق چیه😂😂😂
김 **
۲۰ تیر ۱۵:۴۸

کوک اونی چه کاریه من تازه ساعت دو بیدار شدم بیگیر بوخواب😂😂😂🌃🌃همگی عصر خوش خوابای خوب بیبینین

moon🌛 Child🌜

یوتو منم برم بخوافم😴😴😴
김 **
۲۰ تیر ۱۵:۴۵

اخخخخ مونی اونی هق بده یادم میوفته جرررر میخورم ا خندهههه😂😂خیلی اسکل بودددددد

moon🌛 Child🌜

😂😂😂😂😂
samin
۲۰ تیر ۱۵:۴۵

توووورووووخدادااااااا ویکوک باشه

moon🌛 Child🌜

ب قول کیوت یوهاهاااااا
김 **
۲۰ تیر ۱۵:۴۴

اععع کوکی اونیییی منم موخوام بزلگ شدم مخز و اعصاب بوخونممممم منم با خودت ببل کلهههههه چپالللللل👶👶نیوم نیوم

kim jungkook
۲۰ تیر ۱۵:۴۴

چشممممممم😂

مینویسممممم😂

 

به خدااا مینویسمممم😂

زیرشم مینویسم

*تقدیم به محدثه جااااان(با کمی تاکید)

محدثههههه جااااان*

moon🌛 Child🌜

اول دختر پسری بنویس اسماتتتت هم حتمنننننننن داشته باشه بقیه ژانرا با خودت😂😂
نننن جان دوس ندارم همون محدثه عزیزم خوبه😂😂😂
samin
۲۰ تیر ۱۵:۴۳

ویکوکه ؟

 

moon🌛 Child🌜

شاید
kim jungkook
۲۰ تیر ۱۵:۴۲

شعت 😂کرک و پر مزاحمه ربخ😂

kim jungkook
۲۰ تیر ۱۵:۴۱

جین شی برو بخاب... 😛😍

عایگووو...منم برم بخابم ک شب ساعت5 خابیدم صب ساعت10پاشدم:|

بخابم یکم به مغزم خون برسه

moon🌛 Child🌜

فیکم یادت نرهه
حتمنننننننننننن هم تو پی دی اف مینویسی تقدیمی ب محدثه عزیزم😊😊😒😒
김 **
۲۰ تیر ۱۵:۴۱

اقا شمام مثل من موزاحم تیلفنی دارین؟یه پسره تو واتس اپ همش مزاحم میشه بلاکش میکنم با یه شماره دیگه میاد بعد یبار گفت اینا کین رو پروفایلت؟(عکس ویکوک رو پروفم بود)بعد منم گفتم مامان بابامن یهو بنده خدا برگشت گفت یا خداااا تو بچه ی کاپل گی اییییی بعد زد به چاک(اسکل بی تی اسم نمیشناخت)نیوم نیوم👶مامان بابامو دوجججج مزاحمارو فراری میدن

moon🌛 Child🌜

😶😶😐😐
kim jungkook
۲۰ تیر ۱۵:۴۰

اوکی اوکی😂

پس اول فیک ت😂

moon🌛 Child🌜

یسس یسسس😊😊
زیرش هم مینوبسی تقدیمی به محدثه عزیزم 😂😂😂
kim jungkook
۲۰ تیر ۱۵:۴۰

نگران نباش من خودم از همون 12 سالگی اوج انحرافو رد کردم😁😂

moon🌛 Child🌜

به به 
بچه ها من خوابم میاد برم😂😂
kim jungkook
۲۰ تیر ۱۵:۳۸

عاقا به عشق شماها

بعد از این فن فیکم... ی فن فیک مینویسم کاپلاش

تهجین و سپ و کوکمین

بعدش ی دختر پسری مینویسم... از اونا که خاننده ی فیک خودشو جای دختره میبینه😊

چیز دیگه ای خاستین در خدمتم😂

moon🌛 Child🌜

اول فیک من بعد هرچی دلت خواس بنویس😊😊😒😒
김 **
۲۰ تیر ۱۵:۳۶

اسمو حال میکنین؟نامشخص😂

یا خیداااااا چرا همه اونیام ازم اینقد بزرگترننننن من هنو دوازده سالمهههه البته خودمم مثل پدر و مادر گرامی انحرافو رد نموده ام

moon🌛 Child🌜

بله بسییی حاللل میکنیم😂😂
بخاطر همین اونیم دیه😂😂

kim jungkook
۲۰ تیر ۱۵:۳۶

نه جین شی جون خیالت تخت مینویسم😅

moon🌛 Child🌜

گفتی دختر پسری نمد 
منو و جینو بنویس اسمم بزار مونی 😈😈
kim jungkook
۲۰ تیر ۱۵:۳۶

رشتمو بگم؟

بگم ک ریا میشه😂😂😂

ولی باش...من تجربی ام

عاقا بزار ی بیو گرافی از خودم بدم:|

من اسمم فاطمه اس ولی الی هم صدام میکنن

پزشکی میخام بخونم...برای مغزو اعصاب

میخام برم کره زندگی کنم😐ولی نموتونم 😂😂😂😂😂

6ساله که با بنگ تنم

4ساله با اکسو عم

دیه....

همین😂😋

moon🌛 Child🌜

منم تجربیم 
محدثه ام
دوس دارم برم تو خط اتاق عمل😂😂
تهنا تهنا بری کره؟؟؟
من ۳ ساله با بنگتنم😘
kim jungkook
۲۰ تیر ۱۵:۳۳

چشممممممممم... دختر پسریم با جین مینویسم😁

moon🌛 Child🌜

مرسیییی😭😭😭
بیاااا بخلم ماچت کنممممم
ننویسی پوست کلتو میکنم😒😒
kim jungkook
۲۰ تیر ۱۵:۳۲

دقیقن 😂مثل ی جزوه همراهت باشه😂

moon🌛 Child🌜

رشتت هم گفته بودی؟؟؟
چ بودی؟؟
kim jungkook
۲۰ تیر ۱۵:۳۱

چشمممم...

ته جینم مینویسم😀

moon🌛 Child🌜

اععععععع جوووننن مرسیییییییییی😭😭😭😭😭💜💜💜💜
ی دختر پسری هم باجین بنویسی دیه دمت گرم 😘😘😂😂
kim jungkook
۲۰ تیر ۱۵:۳۱

جین شی نمیدونستی هم سنتم:|

moon🌛 Child🌜

گفته بودی😂😂
یادم باشه از معرفیا اسکرین بگیرم دوره کنم😂😂😂
kim jungkook
۲۰ تیر ۱۵:۳۰

چشم جین شی جون😊

مرس اطلاع دادی😁

moon🌛 Child🌜

😘😘❤❤
نمیش ی تهجین بنویسی واس من😢😢😢
kim jungkook
۲۰ تیر ۱۵:۲۹

هانیه شی من مهر میرم ت 19😊

moon🌛 Child🌜

همسن منی ک من اسفند میرم
یاااااااا کنکورییییی؟؟
kim jungkook
۲۰ تیر ۱۵:۲۷

تهکوک نام کاپل میباشد و دختر پسریشو نمد:'

 

ویکوک انحرافو رد کردن بیب... و ی سری عکسا ازشون بیرونه با فیلما... برداشتی ک از اون فیلما هس اصلنننننن مناسب سنت نی😂

جین شی و نام شی در جریانن😂😐

moon🌛 Child🌜

جونگ کوک شی فیکتو فول کن قشنگم 
دیه قراره پارتی نگیریم لاو💜💜
전 미수
۲۰ تیر ۱۵:۲۶

خدایی دیدین تو اجرای home تو گایو دجون مامان بابام چیجوری همو نیگا میکردن؟؟؟😈ژوووووننن

♥하니예 .이♥

😈یوهاهاهاها
kim jungkook
۲۰ تیر ۱۵:۲۴

اوکی اوکی😂

اون روز داشتم فک میکردم فنای 12 ساله خ بچن برای فن بودن...

یادم اومد خودم 12 سالم بود فن بنگ تن شدم😐😂

♥하니예 .이♥

ککک
الان چند سالته؟>

مونی:جونگ کوک شی فیکتو فول کن قراره دیه پارتی نگیریم قشنگم❤
전 미수
۲۰ تیر ۱۵:۲۳

تهکوک اسم دختره؟

 

کوک شی اینم در نظر بگیر که ویکوک دوتا منحرفم هستن

♥하니예 .이♥

*-*
خب یا تهکوک یا ویکوک کک
전 미수
۲۰ تیر ۱۵:۲۱

کیم کوکی شییییی داغ دلمو تازه نکن بزا خوش باشم دیگهههه نیوم نیوم👶👶

♥하니예 .이♥

کیم کوکی
전 미수
۲۰ تیر ۱۵:۲۰

بعله

خدایی اسم منو مشخص کنین تو بی اسمی موندم😨

♥하니예 .이♥

ککککک
اسمتو بذار
تهکوک
تامام کککک
kim jungkook
۲۰ تیر ۱۵:۱۹

ای جون... کیم چی😂😀

عرررر...

من اون روزی ک بیگ هیت خبر قرار گذاشتن ویکوکو پخش کنه...

از خوشی تشنج میکنم میمیرم😀😆

ولی خودمونیما....دوتا فوق سکسی و در عین حال کیوت باهم باشن...

بچشون به نظرت چی میشه😲😍

بچشونم نشدیم😂

♥하니예 .이♥

سینوسب.بیاظ
اونروز همه ویکوک شیپرا دسته جمعی میمیریم*-*
جوننننننننن چ بچه کیوتی میشه♥-♥
هعیییی
전 미수
۲۰ تیر ۱۵:۱۸

لک لکا😂

اینو دیگ نمدونم من از تو وبتون پریدم بیرون ولی نوع ویکوکش نه کوکویش😂😂

♥하니예 .이♥

ککککک
خوش پریدی بیرون
kim jungkook
۲۰ تیر ۱۵:۰۴

ته ته گف دوس اسم بچشو بزاره کیم چی😂

هانیه شی کیم چی براش بهتر نی؟😂

از ننه جونگ کوکت چ خبر😁

فقط ی سوال تخصصی... چجوری شد که متولد شدی جون می سو شی😕😮

من ک نفهمیدم😂شاید لک لکا...😁

♥하니예 .이♥

کککک
عررررررر
عاقا ویکوک ریل باشه هرکی میخواست بچش باشه*-*
فقط ریل باشه منو از این هلاکت نجات بده ککک
دیگه اون سوال تخصیصیتو از ته ته بپرس
بیا اسمتو پیدا کردیم نانا کیم چی
전 미수
۲۰ تیر ۱۵:۰۲

اونیاااااا کسی نیست؟....نیوم نیوم👶

حوصلم سل لفت

بلد نیشم زیلشو کم چنم😯

♥하니예 .이♥

نیوم
نیوم
من هستم خوشمله*-*
ناشناس
۲۰ تیر ۱۴:۵۳

دستتون طلا که فصل دوم رو گذاشتیددددددددددددد

خیلی تنک یو

ایشالله عروسیتون جبران کنم(به دل نگیرید شوخی می کنم)

فایتینگ

♥하니예 .이♥

کککک
ن راضیم
باید بیای عروسیمون بترکونیا*-*
قشنگ ی جوری برو وسط
ک دیگه با دمپایی بزننت بیا بشینی
کککک
전 미수
۲۰ تیر ۱۴:۲۱

یه سوال...نیوم نیوم

برحسب مامان بابام فامیلیم باید عوض شه؟نیوم نیوم

من الان گوذاشتم جئون نیوم نیوم

عبضش چنم؟

چقد غر میزنن سرم نیوم نیوم😢

♥하니예 .이♥

بذار کیم*-*
کککک
فامیلی بابا
전 미수
۲۰ تیر ۱۴:۱۲

نیوم نیوم... نه توروخدااااا اسم خودم کیاناعه کله بچه کوچولوهای فامیل یا بهم میگن نانا یا میگن نینا...یا اکثرا اون شخصیت رو مخا که بین اوما کوکیو و اپا ته ته جدایی میندازن اسمشون همیناس...پس یه اسم دیده بوگو

نیوم نیوم..مامان بابام امروز داشتن دعوا میکردن مامانم میگفت چقد اینجا هرکی به هرکیه اگه اینجوریه هر کی بره کارش منم داشتم میرفتم پیش اونیکی مامان بابام نزاشتن😧

♥하니예 .이♥

ککک
چ حدسی زدم
یاح یاح یاح
전 미수
۲۰ تیر ۱۳:۵۹

چه باحال ...نیوم نیوم

کوکی اوما ته ته اپا👶👶👶

گفته باشم من همچنان نی نیم اصلنم مرداد دوازده سالم نمیشه...نیوم نیوم

خب اونی هاااا دست به دست هم بدین واسم اسم اینتخاب بچنین.... نیوم نیوم منون👶💜

♥하니예 .이♥

ککک
اسم 
از اونجایی ک نیوم نیوم میکنی
نینا*-*
یا 
نانا
전 미수
۲۰ تیر ۱۳:۴۲

هانیه اونی....

اگه من بچه ی ویکوک بشم کی میشه بابام کی میشه مامانم👶نیوم نیوم نیوم

♥하니예 .이♥

ککککک
من میگم کوکی میشه مامان*-*
ته ته بابا
BTS+Jeon Sara
۲۰ تیر ۱۳:۱۲

من فصل یکشو توی یک ساعت تموم عالی بود

ببینم فصل دو چیه 

♥하니예 .이♥

کککک
اوریننننننننن
سرعتووووووووو
جون بابا
فایتینگ

Sarah 🌌
۲۰ تیر ۱۲:۲۴

مووونی😍😍

moon🌛 Child🌜

جانممممممممممم
بیا برگه زرد
Vkook.darya
۲۰ تیر ۱۲:۲۴

لعنتییییی با پوسترش پرامم ریخت 

اخه مگه میشه انقدر خفن ؟؟

ولی به نظر خیلی خفن میاد 

پس پیش به سوی فیک جدیددد

♥하니예 .이♥

کککک
جوننننن
منم میخوام بخونمش*-*
Asal
۲۰ تیر ۱۰:۱۰

سلام من حدوده 3 ساله ک ارمی ام : یک ماه دیگه 18 سالم میشه

بایستم جیهوپه:) 

سپ شیپ میکنم و سایت شما اولین جایی بود ک خوندن فیک رو شرو کردم ازش و اولین فیکی ک خوندم black sea بود راستی با تصور کن های ددی هم خعلی حال میکنم

هر از گاهی هم وانشات مینویسم اما بیشترش دختر پسریه و تا حالا جایی منتشر نکردمش

اوه ی گفت رو بهتون بگم نویسنده وانشات sandy eyes همکلاسی و دوست منه:)

ب هر حال خوشبختم از اشناییتون

 

♥하니예 .이♥

سلام خوشگله*-*
ما هم از اشنایی با تو خوشبختیم
و خوشحالیم ک فیک هایی ک گذاشتیم نظرتوجلب کرده
مرسی از نظرت گوگولی
JIMIN
۲۰ تیر ۰۴:۵۳

چون همه زده بودن ترسناکه تلزه یونگی هم تومور داره و دوستتت دخترر نخوندم:-\ 

♥하니예 .이♥

*-*

Vkook_Katrin
۲۰ تیر ۰۲:۴۷

هایی..من اومدمممم بعد قرنی:|

وووواااییییی... من یع فیک دارم مینویسم شبیه همینع ولی یکم ترسناک تر.. ینی این ویروسع هستش!! خووودااااا خیییلی خوبههه...

حالا بوخونم؟؟ چیز خیلی بدی کع ندارع هان؟؟

♥하니예 .이♥

*-*
الهیییییییییییییییییی
ایشالله ک نداره:")
kim jungkook
۲۰ تیر ۰۲:۱۰

*و با دیدن پوستر فیک برگان وی پر پر شده و روی زمین می افتد*

درسته فن فیک ترسناکه ولی ناموصن این چیه😂😑

خداوندا صبر به من عطا فرما😀😑

♥하니예 .이♥

ککک
عارههههههه
عررررررررررررررررر ترسناکهههههههههه
وای مادرررررررررررررررررر
بی تی اس
۲۰ تیر ۰۱:۵۴

سلام..میشه لطفا یه جای دیگه آپ کنین؟؟؟؟؟؟؟لطفاااااااا..من فیلتر شکن ندارم برام باز نمیشه..لطفاااااااااااااااااااااااا

moon🌛 Child🌜

زیر کاور زده دانلود اون از سایته نیاز ب فیلتر شکن نداره
전 미수
۲۰ تیر ۰۰:۴۱

ویکوکه؟

اگه ویکوکه موخونم

من دچار مرض ویکوک زادگی شدم

اصن من بچه ی ویکوکم مامان بابامم خیلی دوججججج👶

♥하니예 .이♥

عارههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ویکوکککککککککککککککککککک عشقههههههههههههههههههه
ولی نمیدونم ویکوکه یا ن ککک
chaklet mochi
۲۰ تیر ۰۰:۲۴

چچچچچچرااااااا این قدر ترسناکککهه

کمک کسی صدامو می شنوه ؟؟

آقا نویسنده رحم چرا این قدر خشن؟؟/

من نوناااااامو می خواممم

مونوچاکلتم کو ؟؟؟؟

منو ببر پیش اوماا>>>

(0________(((((0__________0

♥하니예 .이♥

😂😂😂😂یوهاهاها
** RBE **
۲۰ تیر ۰۰:۱۰

چرا یونگی تومور داشششششششش

تازه ب دوس دختر یونگیم حسودی میکردم/: دیگ میخواستم هم نمیتونستم بخونم/:😂😂😐😒

moon🌛 Child🌜

😂😂😂من هنو نخوندم
تا حالا ی فیک هم تموم نکردم
kooky luver
۲۰ تیر ۰۰:۰۷

من میخواستم فرست باشمممم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭

ولی نت یاری نمیکنه که 

هرچند بهتر از نفرصدوبیست ونهم بودنه/:

ژانرشو دوستدارم پس پیش به سوی شب زنده داری

moon🌛 Child🌜

حالا ی بارم من دلم خواست فرست بشم😂😂😂
یوهاهاهااا ارمی ها بریذ کنار خودم فرستم😎😎😎
اشکال نداره دفعه های بعدی سعیتو کن😢😢😢
فصل ۱ خوندی؟؟
** RBE **
۲۰ تیر ۰۰:۰۵

نمیخوندم

نمیخونم

و نخواهم خوند/:

اما ی قسمتایی از این فیک عنو (خعلی قشنگه ها ولی خو... پسر قشنگم) خوندم/: یونگی تومور مغزی داش/: دیگ از اون به بعدشونتونستم بخونم/:

moon🌛 Child🌜

بله موفق باشی 😂😂❤
** RBE **
۲۰ تیر ۰۰:۰۲

این خعلی خوبه فیکش*-*

moon🌛 Child🌜

تو ک فیک نمیخوندی 😂😂
moon🌛 child🌜
۲۰ تیر ۰۰:۰۰

فرستتتتتت خودممم

moon🌛 Child🌜

یوهاهاهاااا😂😂
هانی:اونی خودمی*-*
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان