BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن ?!Would U Like To Listen To My Voice Again

d9y2_ytft_img_20201105_163144_289.jpg

+FULL+

  

🎬Teaser🎬

⚫️ CLICK ⚫️

  

نویسنده  arisjj
کاپل یونمین
ژانر رومنس . درام . انگست
محدودیت سنی ندارد
تعداد صفحات 110

    

♢♥︎✤DOWNLOAD✤♥︎♢

۲۱ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
TRI.BE Lover
۱۵ مهر ۱۱:۴۴

وای ددی نجاتم بده یه راهکار کمک بده بهم توروخدا:′))) 

همینجوریش دو تا فیکشن بالای 1000 صفحه و 5 تا فیکشن دیگه رو دستام موندن که باید تا آخر ماه تمومشون کنم... امروزم با خودم عهد کردم یکی از 1000 صفحه ای ها رو تموم کنم

رسما کمرم زیر بار این همه فشار داره میشکنه بعد بازم دارم دانلود میکنم

چنگ گرفتن خود+

هلپ مییییی

RM. kiute.ARMY

کامپیوتر یا لپتاب داری؟
اونجا ادم تند تز انگاری میخونهT^T
یک روح در سایت🤝🏻
۲۰ اسفند ۱۷:۱۴

یک فیک دیگر که نخونده بودم:/

کلا یه دسته فیک هستن خیلی اتفاقی کشف میشن یونو؟

مظلومن T-T💜

RM. kiute.ARMY

اون گوشه موشه هان:">
Tala Talim
۲۴ تیر ۱۸:۳۴

عرررررررررر عررررررررررر شیش ماهه اینجا فیکاتونو میخونم عاشقتون نویسنده ها و ادمین های سایت شدم ولی بخاطر تنبلی مفرد تا حالا تو سایت عضو نشدم عرررررر الان عضویدممممم عررررر زوقققق مرگگگگگگ:"""""""""")

moon🌛 Child🌜

ایگو خوش اومدی جیگر ماهم عاشقتونیم🤗🤗🌈🌈💜💜
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۰۹ ارديبهشت ۱۸:۵۷

ی سوال دارم واقعا

این کجا بوده ک من تاحالا ندیدمش😐

RM. kiute.ARMY

این از اون فک های مظلوم سایته😂
Dark baby
۲۷ آبان ۰۹:۰۱

راستی ددی ^^

میخوام تو بیان ثبت نام کنم

ولی چون ایمیلم واس خودم نیست واس خواهرم نمیشه بدون ایمیل بیام :(

RM. kiute.ARMY

بلی؟
نه متاسفانه نمیشه
Dark baby
۲۷ آبان ۰۷:۴۶

ددی یکی پرسیده بود ک چرا یونگی جیمینو ترک کرد yana sh بود؟

منم نمیدونم شایدم از عشق میترسید یا میترسید نتونه عاشق جیمین باشه

RM. kiute.ARMY

yana sh 
..ⓓⓐⓡⓨⓐ ..
۲۵ آبان ۰۱:۰۵

سلاممممممممممم

من تازه دیدم اینو

یونمیننن میخوامم

اسمات

ارباب برده ای

بی دی اس امم

فیکام ته کشیددههه😂😂😭

کمککک😂😂❤️

moon🌛 Child🌜

آیگو یافتی ب منم بده😂✋✋
yana sh
۲۴ آبان ۰۹:۰۲

یونمین مظلوم ترین کاپل دنیان*-*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ولی بنظرم باید اونقدر خشن باشن تا نویسنده ها جرات نکنن بلا ملا سرشون بیارن و فیک سداند بنویسن:|

الانم من ی سوال برام پیش اومد.یونگی اصن واسه چی میخاس جیمینو ترک کنه؟:|

RM. kiute.ARMY

انقدر مظلومن ادم اصن برگاش فر میخوره



اینم حرفیه بخدا:|
یونگی تو اکثر فیکا ی پوکریه ک از عاشق شدن میترسه:||
Dark baby
۲۳ آبان ۰۰:۴۴

خواهشیات ددی 

شاید یه فیک دیگه ی یونگیم دادم ^^

قبلا خونده بودمش قشنگ بود اگه پیدا کنم از نویسندش اجازه میگیرم میدم

RM. kiute.ARMY

وای من خیلی ممنونتممممممممم!!!!
ممنونتم خیلی خیلی زیاد هق هق
ستایش
۲۱ آبان ۱۲:۲۲

این چییییههههه؟ یونمین چیه داداش؟؟ آهنگه؟

RM. kiute.ARMY

یونمین شیپ جیمین و یونگیه
ستایش
۲۱ آبان ۱۲:۱۳

سلام. این چیه؟ فول چیست؟ نفر سوم چیه؟ من نفر چندم شدم؟😐

چیه؟ یونمین چییییییهههههههههه؟

 

RM. kiute.ARMY

چرا این فوله!
فول یغنی کامل
یعنی نفر سومی ک کامنت داد
تو نمیدونم زباده کامنت خخخخخخخ
کاپل یونگی و جیمین
yoonmin lover
۲۱ آبان ۱۱:۱۸

عررررررررررررر خیلی سد بوداااااا T_T

RM. kiute.ARMY

هق هق...زندگی چراااااااااااااااا
وایسا دنیا من میخوام پیاده شم!!!!!!
내 눈물이 무뎌져도 :]
۲۱ آبان ۱۰:۴۴

فِنچالوُ فِنچالوُ کوجایییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ¿¿ @-@ ............ عرررررررررررررررررر دددددیییییییییییی خعلیییییییییییییییی ژیادددددددددددد خوفههههههههههههههههههههههه *-*!

RM. kiute.ARMY

خوشحالم خوشت اومدههههههههههههههههههههههههههههه*0*
Ichika
۲۰ آبان ۱۲:۱۶

من اینو بیار خوندم ولی یادم نمیاد کجا :| حتی برای مطمئن شدن رفتم دوباره بخونم دیدم بله من یبار اینو خوندم 

 

اصن خل و چل تر از من تو این جهان نی  -_-

RM. kiute.ARMY

اینو یکی از بچه ها از نویسنده اش گرفته*^*

نه دور از جون مدرسه برا ادم هوش و حواس نمیزاره
Dark baby
۲۰ آبان ۱۲:۰۷

مرسی ددی گذاشتیش :/♡

RM. kiute.ARMY

من باید ازت ممنون باشم فین T-T
yana sh
۲۰ آبان ۱۰:۱۲

اگر سداند نباشه پارتی میگیرمT_T

چرا یونمین نباید مثل بقیه خوش و خرم زندگی کنن؟

RM. kiute.ARMY

واقعا چراااااااااااااااااااااااا چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
یونمین خیلی مظلومن
내 눈물이 무뎌져도 :]
۱۹ آبان ۲۳:۳۳

عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر ......... اون فِنچالوُ های محو بودیننننننننننن کینال این بوخولمممممممممممممممم ^^ ............. آپاااااااااااا فلشت شودی ی شل فِنچالوُ های محو هم بودهههههههههههه ^^ 

RM. kiute.ARMY

ایگوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو*0*
yoonmin lover
۱۹ آبان ۲۱:۰۴

انگست ینی چه؟

moon🌛 Child🌜

غمگین
sepideh *
۱۹ آبان ۲۰:۳۲

wow... یونمین باشه و فول ؟ عاااالی میسی 

moon🌛 Child🌜

خواهشیات بوج
yoonmin lover
۱۹ آبان ۱۹:۵۷

یعسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس یونمیییییییییین......................................هوپمینم بذارین لطفاااااااااا

RM. kiute.ARMY

حتمااااااااا!!!!!!!
♡Shogoli♡
۱۹ آبان ۱۹:۰۳

هلو هلو

عاقا هلپ میییی پلیییییییییز😐

اصلننننننننن نمیتونم وارد سایت شم یبار میگه ایمیل اشتباهه یبار میگه رمز اشتباهه یبار کوفت یبار زهرمار:|

پدرمو درآوردهههههههه ب معنای واقعیییی 

یهنی انخدی ک من سعی کردم وارد این سایت شم سعی نکردم وارد خونه خودمون شم:|

بابت فیکای یونمینم مرسی خیلی دوس🤤💜

بوراهه♡_♡

RM. kiute.ARMY

های!!
بابا بیان ی مدت خنگ شده نمیدونم چرا:/
خواهشیات عزیزم*^*
نادوو
Shimiyai
۱۹ آبان ۱۹:۰۲

اووه ددیا کجا بودی؟من نگران گشتم ولی بعد

فهمیدم کنکوری هستی...

بخون کیوتی تو موفق میشی 

فایتینگ🤗🤗🤗

راستی کیا میای اگر خواستم پارت آپ کنم.

بیشتر چه موقع میای؟

 

RM. kiute.ARMY

میانه واقعا:"( در حال تحصیل و علم و دانش بودم:"(
میام گاهی اوقات تایم مشخصی نداره اما ادمین مونی هست!
Shimiyai
۱۹ آبان ۱۸:۵۸

یوووووونمیننننننننن

عرررر🥺😍

RM. kiute.ARMY

یعسسسسسس!
Trasel B.H
۱۹ آبان ۱۸:۵۴

جرررررر😂😂😂😂 خوبه اونقدی عم دیر نبود سوم شدم *-* 

ووووییییی من عاشق ته دیگم مخصوصن نون سرخ شده با خورش *-* میخوااااممممممم😋😋

 

 

عررررررینگگگگگگگگگگگ ددی نمیدونی وختی میبینم نوشته فول چق چشام برق میزنه🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩 عررررینگگگگگگ یونمینم که هست *-*

*خدایا بخونمش به هوسوکی خیانت کردم😭😭😭😭 اه تف تو دوراهی😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

کنچانا باو!! سوم ک عالیه!
اما روغنیه ها بزار دوغ هم ریزم بشوره ببره پایین


فول اصن شده کلمه طلایی زندگیم بعد کلمه نامجون و اسمات:")
توبه کن بخون
Vkook. Darya
۱۹ آبان ۱۸:۴۶

واییییی عررررررررررررررر

 فیک فوللللللللللل یونمینننننننننننننننننن

😄😄😄😄😄😄😄

RM. kiute.ARMY

عاره عارهههه عرررررررررررررررر
Trasel B.H
۱۹ آبان ۱۸:۳۹

اه بازم دیر رسیدممممممم😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

حس کردم نذری بهت نرسیده اشکال نداره ته دیگ بدم بهت؟
↬✟༄ 𝕽𝖆𝖞𝖆❣
۱۹ آبان ۱۸:۲۱

فرسسسسسسسسسسستتتتتتتتتت؟؟

RM. kiute.ARMY

یوکی یونمین شیپر اعظم جایگاه فرست رو فتج کرد:")
سکند هم خوبه
Yuki .YG.JM
۱۹ آبان ۱۸:۲۰

 یونمییینننننن

دستت طلااااااا

RM. kiute.ARMY

خواهشیات یوکیااااااااااااا
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان