BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Destiny

m3xw_4dhp_1234.jpg

🍷FULL🍷

 

نویسنده  sugar7q
کاپل تهکوکگی ، مینیون ، تهکوک
ژانر رمنس ، اکشن ، اسمات ، تریسام ، جنایی ، معمایی  ، روانشناختی
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات 782 (جمع سه فصل)

  

خلاصه :

داستان درباره ی زندگی مین یونگی ئه که چطور از کیتن لوس ددیاش تبدیل به یه قاتل تحت تعقیب پلیس میشه .

  

Season1

🌪🖤⛓DOWNLOAD⛓🖤🌪

  

Season 2

🌪🖤⛓DOWNLOAD⛓🖤🌪

  

Season 3

🌪🖤⛓DOWNLOAD⛓🖤🌪

   

 805_vpfe.png  

۳۶ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...
۲۷ مهر ۰۹:۰۱

چطور میشه دانلود کرد؟

میزنم میره تو برنامه ی بله

RM. kiute.ARMY

آموزش دانلود

بفرما عزیزدلمT^T
the moon of yoongi
۲۴ شهریور ۲۳:۰۱

سوال؟!ددی جونم استریته یا نو؟

RM. kiute.ARMY

نه عسلم کاپلی ئهT^T
Bibby Suga
۱۵ شهریور ۱۵:۳۰

دوباره من خیلی زر میزنم....

وقتی یهو یکی اینجور جواب میده بهم که خیلی دوستش دارم خیلی زر میزنم به بزرگی خودت ببخش 

 

فیک از شوگا داری؟!مثلا اسمات باشه یا تریسام فرقی نداره....من زیاد از اینا خوندم 

ولی در کل اگر چیزی دارید اسمش رو بگو برم دان کنممم

 

لازم متاسفم زیاد زر زدم))))

RM. kiute.ARMY

نه نه نه نگو:"(
تو عزیزدل منیییییی T^T

عام اخه  آمار دقیقی ندارم:"( اما لیست فن فیکشن های فول سایت رو چک کردی؟T^T اون بالا

تو گل میگی نغسممم:"(
Bibby Suga
۱۵ شهریور ۱۵:۲۷

ووووووااااااااییییی بلاخره جواب دادیییژ بهممممممم خیلی خوشحالمممممم هولاااااااااااااا هولاااا هولااااااااااااااااااااا 

اینقدر مخ دوستم رو زدم که فرداش هر سه تا رو دان کرد فرستاد تو سه روز هر ستاش رو خوندمممممنم

 

راستی منم رمان می‌نویسم ولی خیلی خوب نیس مثل تو 

من تو برنامه ی بله کانال داشتم دیروز پاک‌کردم

 

ولی رمان هات خیلی عالی آنتن من برای اولین بار پینک لاو رو خوندم بعدش گلد بعدش دارک گیم اسپایدر من جی‌ کلی رمان ازت خوندم ولی اسمش هاشون رو نمیتونمممم

 

من متاسفانه تلگرام یا اینستا ندالم...‌کاش به جوری بود که میتونستیم باهم حرف بزنیم چون ازت خیلی خوشم میاد:)))) 

 

خیلی زر زدم و حرف زدم متاسفم و خوب خدافظظظ 

RM. kiute.ARMY

قشنگگگگگگ من بیا بغلممممممم T^T
نوش جونتتتتتت!!!

تحقیقات میدانیم ثابت کرده هرکی میگه فیکش بده، بهترینهT^T
عهههه:"(

اومو عزیزممم گوارای وجودتتتتتتT^T

ای من بگردمت دخترم ببخشید:")))

نگوو عمر من وب خودته راحت باششش بایییT^T
Bibby Suga
۰۸ شهریور ۱۸:۰۱

چرا نمیاره که دان کنممممممممممممممم 

خدایا منم بکشششششششش

یه شمشیر نازل کن بخوره وسط قلبممممممم

 

 

 

راستی دختری یا پسری؟

RM. kiute.ARMY

لینک مشکلی نداره ها بیبیT^T
نهههههه خدا نکنهههههه!!


دختر هستم*^*
Sugeryyy
۲۷ تیر ۱۱:۴۲

لنتیبیمیننیدبنیذبهیدیذبد 

من این فیکه رو چند بار خوندم :`)

 آیم این لاو ویت یونگی باتم😔✨

به قول یه جنابی ... یونگی باتم خیلی شکشیه 🐈‍⬛

خب من از اول آپ نقل مکان کردم اینجا که چیزی بگویم🦖

ددیییی فیک یونگی باتم دیگه به غیر از این بشر و دارک گیم تو فضایی ها چیز دیگه ای نیست؟

 

 

 

RM. kiute.ARMY

نوش جاااااااااانت😔

اصن یونگی جان در هر جایگاهی اکسیژن رو حراممون میکنه😔
بگو ای شیخ!
نه والا:")))
باید لیست فن فیکشن های فول سایت رو چک کنی جانانT^T
Mihi Queen
۱۶ ارديبهشت ۱۱:۰۴

من هیچوقت نویسنده این فیکو نمیبیخشم!گند زد به ابهته آگوست دی اعظم___________

جوری که هروقت یاده این فیک میفتم خندم میگیره😂خداییش تحسینشم میکنم بخاطر ایده جدیدش ولی یونگی بچم چه به باتم؟🦟😔😂

RM. kiute.ARMY

عایگو عایگو😂😂😂
ولی خب یونگی 99 درصد اون رویِ دادیِ سارد و خاشنش رو نشون میده و اون یک درصد باقی رو که لیل میو میوئه ماها نهایت استفاده رو میبریم😔😂
یک روح در سایت🤝🏻
۱۰ آبان ۱۵:۴۸

بعد نویسنده ی این فیکو خیلی دوست دارم 🤌🏻

تو واتپد هم داشتمش  

ولی خوب واتپد پاک‌کردم‌ دیگه از همینجا دنبالش می کنم🥲

RM. kiute.ARMY

افرین دخترم...
اون نارنجیِ منکراتی تنها و تنها عامل فساد در جامعه است😔
یک روح در سایت🤝🏻
۱۰ آبان ۱۵:۴۶

ولی یکی اینن فیک‌یکی فیک‌دارک‌گیم باعث شد دیگه هیچ وقت یونگی رو تاپ‌ نبینم...

RM. kiute.ARMY

چگونه ابهت دچیوتا را به چاخ صاگ بدهیم:
یک روح در سایت🤝🏻
۱۰ آبان ۱۵:۴۵

RM. kiute.ARMY

 

اوایل آرمی شدن ناموسا سنگین زدی اّبجی ماشالله😂😂😂😂

 

اره😂😂

ولی دیگه با همینا چشمم باز شد قبلش خیلیییی پاستوریزه و مثبت بودم😂😂😂😭

RM. kiute.ARMY

پس الان یه پیشرفت محسوب میشه؟😂😂😂💅
یک روح در سایت🤝🏻
۱۰ آبان ۰۳:۳۳

هعی یادش بخیرررر

اینو اوایل ارمی شدنم خوندم

حتی نمی‌ دونستم تریسام چیه🧎🏻‍♀️

وی فیک رو دوباره دانلود می کند*

RM. kiute.ARMY

اوایل آرمی شدن ناموسا سنگین زدی اّبجی ماشالله😂😂😂😂
یه رمان خون بدبخت
۲۴ مهر ۱۵:۱۴

ددییی، خیلی باحال بید تا حالا مینیون نخونده بودم مثل اینکه عاشقش شدمممم همش یونمین می‌خوندم میشه یه چندتا فیکشن معرفی کنی از مینیون 

یه جورایی مثل رمان سرنوشت 

تنکسسسس

RM. kiute.ARMY

ای جانمممم نوش جونتT^T
البته بیب!

https://fazayihaa.blog.ir/post/1548
https://fazayihaa.blog.ir/post/1134
https://fazayihaa.blog.ir/post/1106
https://fazayihaa.blog.ir/post/483
https://fazayihaa.blog.ir/post/499
yora ...
۰۱ تیر ۱۹:۰۸

ددی میشه این وبی که باهاش کامنت دادم و پیوند کنی و فالو؟

RM. kiute.ARMY

البته عسلم*^*
deemo
۳۰ ارديبهشت ۲۱:۵۳

بهتریننننننننننننننننننننننننن فیکی که تا الان خوندم بشدتتتتتتتتتتتتت خاص و باحال بودشششششششششششش

RM. kiute.ARMY

نوکرتیمممممممم داوووووووووشT^T
L.future-
۱۱ ارديبهشت ۱۰:۵۶

سلام ....

حقیقتا من معمولا سایلنت ریدرم ....شای!

ولی چون دیگه هیچ یونمین فیکی تو سایت نمونده که نخونده باشم تصمیم گرفتم روتر ریدر باشم 😅

امم برام خیلی سخته قبول اینکه این فیک 3 فصل داره....اخه فصل امتحاناته ..:/

منم یچیزی رو شروع کنم تا تمومش نکنم ول نمیکنم..💔

فصل اول خوب بود ممنون از نویسنده عزیز!هرچند هنوز تو اتک یونگی باتمم:/

بریم سراغ بقیه...🚶🏻  

RM. kiute.ARMY

سلام جیگر*^*
خوش اومدی😂😂
ایگووووو:">
فصل پارگی:")
برو دخترم خدا ب همراتT^T
یک روح در سایت🤝🏻
۱۸ اسفند ۱۰:۲۱

اینو خیلییی وقت پیش خوندم نمی دونم چرا کامنت نذاشتم 😐🤲🏻

به هر حال ... چنقده باحال بود*-*

حقیقتا هیچ وقت فکر نمی‌کردم تو یه فیک به یونگی تجاوز شه همیشه بچم جیمین بود(بدبخت🤲🏻)

بسم الله چقدر راحت در مورد تجاوز حرف میزنم 😐🤝🏾

عا راستی دد تریسام چیه؟🥲

 

RM. kiute.ARMY

کامنت دونت خشک شده بودT^T
والا بخدا ک اسیاب ب نوبتT^T
راحت باش باو😂
یعنی سه نفره میرن صفا سیتی
Agust D
۲۱ بهمن ۰۰:۴۱

اینو تو واتپد خوندم عالیه بشخصه چندبار میخواستم یقه ی جیمین رو بدرم ولی با فکر تجاوز خشونت های جنسی بهش تو بعضی فیکا گفتم بزارم از تاپ بودن لذت ببره😐😂😑

RM. kiute.ARMY

دقیقااااااااا بزارید بچه شاد باشه یه جا😂
suga:|
۰۸ آذر ۰۰:۱۳

ایییییییییییی جاااااااااااننننننننن

ایییییییییییییییییییییییییییی ججججججججججججااااااااااانننننننن

خدااااااااایااااااا ایییینهمهههه خوشششببختیییی محالللههه پیداااششش کررردددمممممممممممم

RM. kiute.ARMY

هوراااااااااااااااااا*0*
لیو عه گربه ی خاکستری هسم
۲۱ مهر ۲۱:۵۶

اکی فاک یونگی بات خد خداس... "}

moon🌛 Child🌜

وی یاد فیک دارک گیم یوکی میفتد و میعرد....
B.r*_*
۳۱ مرداد ۲۱:۲۳

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه:/

برگااااااام

عالی بود واقعا

 

 

 

 

 

مثل همیشه

RM. kiute.ARMY

ای گفتیا:")
•-•
۱۰ مرداد ۱۵:۲۳

خسته نباشی 💜 

خیلی عالی بود 👌😁

RM. kiute.ARMY

سلامت باشی😂
عالی بودن از خودته:">
Min yegiii
۱۴ بهمن ۰۸:۴۱

خواهش موکونم ... در اصل به نظر من برای من این یه حقیقته و خوشحالم که خوشحالید و من رو خوشحال میکنید که خوشحالتون کنم که بعد با خوشجالی شما خوشحال بشم و دوباره شمارو خوشحال کنم 😁

 

 

 

 

 

پاینده باشی 😁😘

RM. kiute.ARMY

آرایه تکرار کلمه خوشحال😂😂😂
Min yegiii
۱۴ بهمن ۰۸:۱۶

خواهش میکنم ... وظیفست 

به نظر من "نظر شخصیم "

 

اینه که شما خب خیلی زحمت میکشید اونوقت ما بیام بدون هیچ مانعی این فیکارو دانلود کنیم بریم بشینیم بخونیم ... لذتشم ببریم ... خب این یکم بی عدالتی میشه واسه همین من میگم که حتی اگه بشه یه 🌹یا ❤ بزاریم حتی اگه یدونه باشه به شما روحیه میده و خب میگید زحمتم به باد نرفته یکی خوشش اومده و اینا 

 

خب من تقریبا میتونم درک کنم نویسنده  رو یا حتی ددی تو رو 

چون سخته بشینی به کامنتا هم ج بدی 

نویسنده هم که خب من تا حالا یه چند تا نوشتم و واقعا میدونم چقدر سخته 

 

 

هیچی دیگه رفتم تو بحث فلسفه 🤣

در کل میخوام بگم دوست دارم به بقیه روحیه بدم یا حداقل با کامنتم یکمی بخندید 😁

 

تامام ... این بود توضیحات بنده 😂😂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ئه ؟ ایشون هم کمک کردند ؟ دستشون درد نکنه  😊😘

 

RM. kiute.ARMY

وای یگانه جون!!
چه دید مهربونانه و عاقلی داری رگ هارتم گرفت لعنتی:")) ممنون عزیز دلم ممنون که انقدر فهمیده و مهربونی!!!



سلامت باشی😂😂😂
Min yegiii
۱۲ بهمن ۱۳:۴۶

🥺🥺😭😭😭😭🤧🤧🤧🤧

 

 

 پایانش خیلی خوب بود 😍

 

وای آخرش از خنده یه جاهایی دراز میکشیدم 🤣🤣🤣

 

 

نویسنده گل !🌹

دستت درد نکنه عالی بود 😘

 

وای اصلا فصل دو که جیمینو کشتی حالم بد شد ولی فصل سه بر خلاف اون دوتا فصل نفرین شده 😠 خیلی خوب بود 😘🤣🤣🤣

 

 

 

 

حالا وقتشه 😁

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مثل همیشه؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هیچی دیگه بوس پس کله همتون ( نویسنده عزیز ... گزارنده عزیز ( ددی مونی 😘) ... خواننده عزیز ... نظر دهنده عزیز و تمامی دست اندر کاران از جمله پلیس ۱۱۰) 💋

RM. kiute.ARMY

ممنون یگی جونم که انقدر مهربونی و زیر هر پست کامنت میزاری جان دلم*^*!!!!






























































































































































تهیه غذای شریفی چی پس؟😂😂😂
Min yegiii
۱۲ بهمن ۱۱:۱۱

ددیئیی 😭😭😭

 

خیلی بدهههههههه 😭😭😭😭🤧🤧

نویسندهههههه بددددددددد 😠

نوموخوااااااااممممممممم 🤧🤧🤧

چراااااااااااااا😭🤧🤧

چرا تو فصل دو جیمینمووووو کشتیییییییییی🥺🥺😭😭🤧

 

چرا شوگولو ناراحت کردیییییییی

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

الهی بمیرم برا جیمین:")
Min yegiii
۱۱ بهمن ۱۶:۲۶

آرهههه

میخواممممم زوووودددد ترررررر تممممممموووووووممممممم بشهههههههههههه😍

البته بعدش میوفتیم تو دور دانشگاه 😐

 

 

نه فعلا بوس بی بوس ... تنبیه (😁🤣) بوسی در کار نیست تا یکم من سرعت خوندنمو ببرم بالا و ببینیم خدا چه میخواد 😁

RM. kiute.ARMY

اخ دانشگا:|


بخل؟*^*
Min yegiii
۱۱ بهمن ۱۳:۲۰

اوهههه ماییی گاااددد 🤲🏻

گاددد کیییللل مییییی 🤪🤣

این دیگه چه سمیییی بوووووددددد 😱

واییییی🤧

عرررررررر😭

هنو دارم فصل دومو میخونم 🤧🤧

چرا این مدرسه ها تموم نمیشن راحت شیمممممم 😍😍🤧

نوموخواااممممم😭

میخوام امروز تمومش کنمممممممممم 🤧

خدایاااااااااااا 😭🤲🏻

 

یکی به دادم برسه 😂

 

 

مثل همیشه 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خب اینبار نمیخوام بوس کنم 😝🤣

چون تموم نکردم بمونه برای بعد از اینکه تمومش کردم 😁

RM. kiute.ARMY

واقعا چرا؟:"))
چرااااااااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!



ای جاننننننننننننن😂😂😂پس دوتا بوس بده!
Sugaa
۰۲ بهمن ۲۳:۲۲

میخوام بمیرممممممممم

عالییییی بود عالییییییی😍😍😍😍😍😍

민 수 석
۲۲ دی ۰۰:۵۹

یا حضرت پشم انتظار اینو دیگه نداشتم 🙄🙄🙄🙄🙄🙄

alba
۳۰ آبان ۱۲:۱۰

وات تتلو؟ 

خدایا این چی بود 

واااااای

دیوانه شدم

CMolak Babie🍷

.
:Divergent
۲۹ آبان ۱۶:۱۱

هاییییی 

ترو خداااا چرا با یونگی جذاب و سسکی من اینکارو میکنید اخه ددی ینی یونگی بیبه به همه میده 😑

اون خودش بکن اعظم چطورررر لعنتییییی/:

ولی باز میخونمش😈😊

و راستی این سکند و فرصت و اینا چیه من دوساله فیک خونم نمیفهم اینارو یا شما خیلی دیپلم به بالا حرف میزنید یا من به عنوان یه ادم سیزده ساله زیادی نفهمم که گزینه اوله^.^

و فیکات عالیههههه@.@

RM. kiute.ARMY

:"))) بیا این قهوه رو بخور...
😂😂😂😂😂
نه بابا نفهم چیه:/ فرست یعنی نفر اول و سکند نفر دوم...یعنی نفر اولی ک دیده و یا نفر دومی ک دیده
عالی بودن از خودته*0*
Rooni.A.m Namkookv
۲۹ آبان ۰۰:۵۰

تهکوکگی........

نه خوشمان آمد 

دیگ انتظار نداشتید که یونگی بشه تاپپپپ؟؟؟

به فاخ مجازی رفتم با این داستان '_'

جون من ادامشششششششش

 

 

RM. kiute.ARMY

تههگوکی...ایول ناموسا:")

ان شا الله ک بیاد
ی بدبخت فلک زده
۲۹ آبان ۰۰:۴۷

ته-ته-ته-تهکوکگیییی؟؟؟ 

وات د فااااک!؟؟؟ 

این چیه؟؟؟ 

واقعا توضیح بدید این چیییههه

نمیدونم بخندم یا گریه کنم 

یکی کمک کنههههه

moon🌛 Child🌜

هقققققق هقققققققق🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧
NaNa_04
۲۸ آبان ۱۵:۳۴

برگام😐💔

آگوست دی رو چجوری کردن اون زیر @_@

 

کیتن...لوس...ددیاش....

.

.

.

.

.

 و یونگی تو ام وی دچیتا....

 

من سخنی ندارممممم

 

RORO
۲۸ آبان ۰۹:۵۵

چرا وقتی میرم تو صفحه اصلی ارور میده؟😭😭

moon🌛 Child🌜

 یواپلود مشکل پیدا کرده ب زودی درست میش عزیزم
Hurleew
۲۷ آبان ۲۱:۴۵

اووو°•° ..

تهمینیون  باشه ؟ :) 

بازم ذهن نویسندش پر ایده :)

moon🌛 Child🌜

😂😂😂هلاک ذهن نویسنده
سپیده
۲۷ آبان ۱۶:۵۵

سکند ؟  سوم ؟  ای کاش فرست میشدم 

moon🌛 Child🌜

هیچکدام متاسفانه
Min _suga🥰💜
۲۷ آبان ۱۶:۰۷

ادمین های محترم 😂کجایین؟! 😐💜

RM. kiute.ARMY

کجایی تو بی ما تو بی ما کجایییییی....
Mauve Witch
۲۷ آبان ۱۴:۱۷

به نام بنگتن 

برای اولین بار 

ام ای فرست 

سکند

سوم 

چهارم

پنجم .........

یا بدبخت منحرف کدومش ؟؟؟ 😂😂

RM. kiute.ARMY

اون اخریه با افتخار 😂😂😂
Ichika
۲۷ آبان ۱۳:۲۰

مینیون عرررررر

مینیون دوست 

 

خدایی به جیمین خعلی میاد ددی باشه و جیمین یه ددی کیوتههههه

و به یونگی هم خعلی میاد بیبی باشه 😳😆 و یونگی یه بیبی کیوتههههه

moon🌛 Child🌜

یعسسسسس یونگی ی پیشی گوگولیه🤧🤧
N
۲۷ آبان ۱۱:۲۶

جووووننننززز

فرست ایا؟؟

لاو یو ادمینزززز

moon🌛 Child🌜

یعسسس😎😎
لاویو ادمینز تو😉
ن متاسفانه
yoonmin lover
۲۷ آبان ۱۱:۰۴

مین یون؟ O_O یونمین جیمین تاپ ؟O-O

moon🌛 Child🌜

جیمین ی ددی کیوته 😉👌
yoonmin lover
۲۷ آبان ۱۱:۰۲

و باز هم شبکه جم :/

moon🌛 Child🌜

🙄
yoonmin lover
۲۷ آبان ۱۱:۰۲

ته یون نمنه؟

moon🌛 Child🌜

😂😂😂😂😂
yoonmin lover
۲۷ آبان ۱۱:۰۱

فرررررررررررستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت؟

moon🌛 Child🌜

ن متاسفانه
Shimiyai
۲۷ آبان ۱۰:۲۷

عررررررززرزررزرررررررررررررررررررررر 

تیایتبویتبتیتیویتیتیویتیتیویتیوستستیوزتیویتیویتسکسخسوبایویتیتسنسگکطگزمسگسگسگزگز

خون کف

تریسام

یونگی 

عرررر

مای هارت

moon🌛 Child🌜

ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر
Suga Jungi
۲۷ آبان ۰۹:۴۱

فرست؟

سکند؟

هارد؟

سافت؟

فصل دوم کی شروع میکنی؟

ژانر کاپل عالیه

تا یه جاهایی خوندم خوب بود.

دستت درد نکنه خسته نباشی

😐😂😂😂😘❤

moon🌛 Child🌜

هیچکداممممم
سلامت باشی عزیزم😇😇
Suga Jungi
۲۷ آبان ۰۹:۳۴

فرست؟!؟

سکند؟؟

سلام ددی چطوری چه خبرا؟!

خدا لعنت کنه این مدرسه دانشگاه کنکور امتحان و... که باعث میشه نویسنده ها دیر به دیر آپ کنن😑🔪🔪

به به   به به ژانر های مورد علاقم  تریسام اسمات جنایی ایول دستت درد نکنه🤤😈

وقتی تهگی حضور دارن معلومه این فیک خداس😍

ددی ژانر کاپل مورد علاقت بگو؟!❤

RM. kiute.ARMY

نه متاسفانه:")
سلام عزیزم خوبی؟ سلامتی
............... از مدرسه متنفرم.......................
دخیخاااااااااااااااااا😂
کاپل همه چی اما اسمات ویکوک دوست بقیه اش مهم نیست😂😂 اما بی دی اسم ملایم و ددی کینک خیلی میپسندم
Ala JM Lover
۲۷ آبان ۰۸:۵۴

ته کوک گی...

واو! ویکوک دامن؟! یونگیم ساب؟!

دلم براش سوخت...

RM. kiute.ARMY

:")
اره فکر کنم....
satra
۲۷ آبان ۰۸:۳۴

عههه قرستتت؟؟؟

moon🌛 Child🌜

ن متاسفانه
Dark baby
۲۷ آبان ۰۷:۳۲

صب کن جیمین تاپه ؟

moon🌛 Child🌜

یس😂👌
Ms.D
۲۷ آبان ۰۷:۱۶

عه وا 

لاومه 

اوفففف ژانراشم لاومه 

خب با اجازه من برم اینو بخونم بعدم به مرگ تدریجی دچار بشم  :)

راستی طرح جدیده سایت امروز باعث شد قلبم چند ثانیه نزنه 

خیلی جذاب بود 

moon🌛 Child🌜

حذابی از خودته 😎🚬
Jin
۲۷ آبان ۰۳:۱۱

نمیدونم بخونم یا نه ، قشنگگه؟🧐

moon🌛 Child🌜

بخونشششش😉
livoo.tea.sg
۲۷ آبان ۰۱:۴۰

فرست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

moon🌛 Child🌜

 ن متاسفانه
suki
۲۷ آبان ۰۱:۱۷

جیخخخخ تریسام یونگی و ته و کوکی*-*

با یونگی باتمممم*-*****

جیخخخخخخ

یسوال...

مین یون همون یونمینه ولی با جیمین تاپ درسته?

RM. kiute.ARMY

اره اره ارهههههههههههههههه
عر*_*
اره فکر کنم!
........
۲۷ آبان ۰۰:۲۸

دقیقا کاپلا کیه😶💔

RM. kiute.ARMY

والا ب ترتیبه دیگه
Shadi fard
۲۷ آبان ۰۰:۰۰

عااااااااااااااااا

عاشقشمممممم

مرسی مرسییییی

moon🌛 Child🌜

خواهشیات بوججج
Baran
۲۶ آبان ۲۳:۱۷

من چهار ساعته دارم فکر میکنم مین یون کیه  کی تاپه داستان چیه ؟

 تهکوکگی خر کیه من خر  کیم اینجا کجاس ؟ 

RM. kiute.ARMY

فکر کنم جیمین و یونگی
تهیونگ+کوک+یونگی
Baran
۲۶ آبان ۲۳:۱۴

Tell mi a good news 

I'm first 🤩

moon🌛 Child🌜

No you aren't
sulli
۲۶ آبان ۲۲:۵۴

مین یون چیه؟

(من باز با سوالام اومدم)

😂

RM. kiute.ARMY

فکر کنم جیمین و یونگی
ChoonaARMY
۲۶ آبان ۲۲:۴۸

چی؟ تهکوکگی ینی ته و کوکی و یونگی؟!! چخبره😂😂قاطی پاتیه چراا

RM. kiute.ARMY

جون جون چ شیر تو شیریه😂
vania
۲۶ آبان ۲۲:۳۴

وایییی خدا فیک جدید اونم فوللل 

جرررررر 

تهکوکگی واو👌

مین یون چه کاپلی هست ؟

اممم راستی فرست😁😅

RM. kiute.ARMY

اصن مرگگگگگگگگگ
فکر کنم جیمین و یونگی
Vkook. Darya
۲۶ آبان ۲۲:۰۱

چه خلاصه خفنییییییییییی

چه ژانر خفنیییییییییییییییی

من برم عرررررر بزنمممممممم

به خدا این فیکا رو باید طلا گرفت 

moon🌛 Child🌜

جوووووووننننن😎🚬
arol_ moon
۲۶ آبان ۲۲:۰۰

چ کیوتهه کاورشش(من فقط کاور رو نگا میکنم)

 

moon🌛 Child🌜

هوممم🤧🤧🤧
TOCA
۲۶ آبان ۲۱:۵۷

اخخخخ جوننننن 

+18 فوللللل و 😍😍😍😍😍😍😍

میییسیییییییییییی❤❤❤❤❤💯

 

moon🌛 Child🌜

خواهشیات بوج
Saghar
۲۶ آبان ۲۱:۵۶

واااااووووو

فرست؟

سکند؟

منحرف؟

هیچی؟

moon🌛 Child🌜

هیچی شایدم منحرف😂😂😂
Afagh Army
۲۶ آبان ۲۱:۴۳

فصل دومم داره؟

moon🌛 Child🌜

فک کنم بلی
.
۲۶ آبان ۲۱:۲۰

یا خدا پشمام خلاصه اش و که خوندم پشمام ریخت😨

Min _suga🥰💜
۲۶ آبان ۲۱:۱۴

فرست؟! 🤪💜

moon🌛 Child🌜

ن متاسفانه
Yasy
۲۶ آبان ۲۱:۱۰

شت دیر رسیدم😐😢💔

moon🌛 Child🌜

ایگووووو😂
Park Hae ray(فدای عشقم پانی بشم)
۲۶ آبان ۲۱:۱۰

فرست؟ 

سکند؟ 

منحرف؟ 

واو،تهکوکگی،البته باید یونتهکوک باشه 🤔

مینیون؟ جیمین تاپ؟ اخ جون این خیلی خفنه ععععررررررررررررر،از نویسنده خیلی ممنونم :") 

moon🌛 Child🌜

فک کنم منحرف😂😂😂😂

Sara
۲۶ آبان ۲۱:۰۶

چند فصله؟ کی فصل دومشو میزاری؟ میدونی آخه من الان از این سایت کلی فنفیکشن خوندم ولی همشون ناقص دیگه پارت بعد یا فصل بعدیشو آپ نمیکنه اگه به زودی قراره فصل دومشو آپ کنین من دان کنم

moon🌛 Child🌜

نویسنده
rg
۲۶ آبان ۲۱:۰۶

هنوز نخوندم ولی مرس

moon🌛 Child🌜

خواهش
Blera B.H
۲۶ آبان ۲۱:۰۲

تریسام زیاد شده میخواید منو بکشید یا چیییییی😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 تازه فولم هستتتتتت فاخخخخخخخخخخ😭😭😭😭😭👍👍👍🧡🧡🧡

RM. kiute.ARMY

هدف ما تنها ترور کردن شما
༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎
۲۶ آبان ۲۱:۰۰

کبصبثلگصلنبانصبتلصزانرساگایتپتثدارگتصدتمشلانبصامبثخمبهمثبانصبلنطصلتیثنهبهنصبنهصبهنبصنهبثنهبسمابیامزسنازناسرلننزلنزانیعنبعنیعنسعح

moon🌛 Child🌜

ای جااااانن گوگولمممممم
😐😐 Suga.jisoo.cute
۲۶ آبان ۲۱:۰۰

یا حضرت آدم

یا حضرت نوحححح

واتتتتت ؟

تهکوکگی

من که دیگه رد دادم در حد مرگ

moon🌛 Child🌜

😂😂😂😂منم خط دادم (چی گفتم ب روم نیار😂😂)
Phati *_*
۲۶ آبان ۲۰:۵۷

واو..

moon🌛 Child🌜

😎
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان