BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

دو شات A Punishment For Aggressors

 

 

نویسنده Cell_Pi
کاپل ویکوک/کوکوی
ژانر اسمات . رمنس . انگست . درام
محدودیت سنی 16+

    

خلاصه :

تو کشور خاکستری ای که متجاوزها بدترین مجازات رو دارند ، رئیس جمهور که خودش قانون این مجازات رو وارد کشورش کرده ، تو مستی به همجنس خودش تجاوز میکنه.

مجازات متجاوزان این کشور اینه که...

✥♡♛DOWNLOAD♛♡✥

 

 

805_vpfe.png

۲۴ ۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
همو بدبخ قربون ددی بشه
۱۸ فروردين ۱۹:۵۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

هه..زندگی عالی..تف..بره گمشه

اصن گریه چیه تففف

چراااا متوقفش کرددددمزنمسمسسپپس

من این همه منتظر بودم...نمیبخشمش 

عرررایمیپمسنیمسمشمسنپسسد تففففففف

زندگی *ونیه

پاک کردن اشکام_

هق..حالا بیخیال مهم نیس

این فیک سد انده؟ اگ نه که نخونمش

RM. kiute.ARMY

خلط به زندگی...
هعی...چه کنیم...:">

زندگی کثافته😔

این پایانش گمون کنم باز بودT^T
همو بدبخ قربون ددی بشه
۱۷ فروردين ۲۱:۳۲

ی فیکشن هس اسمش punishment بود..کاپلاش جینته و ناممین و سپ هس

فق دو فصلش بود و فصل سومش نیومده و الان ی ساله منتظرم قرار بود بیااادد..انگار ک اسم نویسندش انیس بود

ببا جان جدتون مردم کوش این.. نمیتونم دیگه

RM. kiute.ARMY

متاسفانه متوقف شد عمر من:")))
FATMA .
۰۲ ارديبهشت ۱۵:۰۵

عرر گشنگ بود 

چرا بیشتر ننوشته بود عررر 

ددی معلومه دارم وانشات هارو زیر و رو میکنم 

امروز تو نخ وانشات خوندنم😂

RM. kiute.ARMY

قشنگ بیل مکانیکی گرفتی دستت داری سایت رو شخم میزنی😂
Bani _army
۰۳ اسفند ۱۸:۲۳

واااات 😱😱😱

چیییی😱😱😱

نویسنده این پسر بوود😱😱😱

باورم نمیشه 

بهش افتخار میکنم هق🤧

عالییی بوووددد😍😍😍

فایتینگ نویسنده فایتینگ👍

RM. kiute.ARMY

من سر این خود زنی کردما در حد بنز:")
خیلی پسر مظلومیه:")
Kooki
۰۹ بهمن ۲۳:۳۳

خیلی غم گینه

فوله؟

کی پارت اخر نیاد؟

moon🌛 Child🌜

یس فوله عزیزم جفتش تو ی پی دی افه
مین ووبین
۰۹ بهمن ۱۹:۱۸

وای خیلی قشنگ بود

میشه کاپل تهگی هم بزاری؟(تهیونگ و یونگی)

RM. kiute.ARMY

تهگی دوست داریا*^*
منم دوس دارم*--*
Kim Devil
۰۶ بهمن ۰۱:۳۷

اقا:)))

عر میزنمممممممممم

ب مولاااااا

اینننن خ چیز بوددد وای باز کلمه هارو یادم رف جر..

اهم چیز چی بود

خ فاکی بوددددد عرررررر

اشکاممممم

پرامممممممممم

جیخخخخخ :::))))

وی حافظه تصویریش را بکار می اندازد و ادامه اش را همانند فیلم میبیند-

عر فقط............

خسته نباشیییییی نویسندهههههههههههه

 

RM. kiute.ARMY

دویل مادر دیدی چیکار کرد...
دیدی چطوری دهنمون آسفالت شد...
دیدی رگ هارتم پاچید رو دیوار...
لامصببببببببببببببببب عرررررررررررررررررررررررررر عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
بگم نویسنده اش مذکره چیکار میکنی؟:")
Kim Devil
۰۶ بهمن ۰۱:۰۵

تهکوککککککککککککککککککککککککککککک:::::))))

اوردوز-

عر جاست عرررر میخ تا خود صب عر بزنم با فیکایی ک نخوندم اینجااااا

وی شیرکاکائو بدست مست میکند-

برممممم بخونمممم عررر بزنمممم بیام اینجام عررر بزنم شمام فیض ببرین از عرزدنامممم (جررر)

تلو تلو خوران صحنه را ترک میکند-

RM. kiute.ARMY

بیا یه سرم بهت بزنم:")
مرگ....
منم شیرموز مست کردم هق
عرزندناتو عشقه😂😂😂😂😂
فقط بعد خوندنش امکان رفتن به کما هست
izumi ch
۰۳ بهمن ۲۳:۳۷

سلام عزیزم،روی قسمت دانلود کلیک کن.برات یه صفحه باز میشه،روی گزینه سبز رنگ باز شدن فایل کلیک کن بعد یه زمان مشخصی لینک رو برات میاره⁦( ˘ ³˘)♥⁩

mehraban
۰۳ بهمن ۲۳:۳۳

چطوری بخونمش 🙁

( Galaxy Macknae ( ALMA
۳۰ دی ۲۱:۵۵

پارت بعدی نداره عزیزم...

این وانشاته😅💙

😎
۳۰ دی ۲۱:۴۴

پارت بعدی رو کی میزاری؟😭

Pi
۲۲ دی ۱۹:۴۸

سلام " ....... "

خیلی ممنونم که این دوشاتی رو خوندی و خوشحالم که خوشت اومده..  :')

اگر ایده ای به فکرم رسید حتما ادامه ش رو به عنوان یه فیکشن مینویسم. اما ازونجایی که الان درحال نوشتن یه فیک دیگه از یه گروه دیگه ام ، متاسفانه فکر نکنم به این زودی ها ایده ای به سرم بزنه... 😅

الان فیک درحال نوشتنی درباره بی‌تی‌اس ندارم. اما کلی ایده دارم که حتما در آینده مینویسمشون... اگر برنامه واتپد رو داری ، میتونی اونجا فیک هامو پیدا کنی...  : )

Cell_Pi@

.......
۲۲ دی ۱۶:۳۰

بنویس 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

من بقیشم میخوام 

خیلی بدی نویسنده قلمت عالیه بقیشم نمی نویسی من قهرم  

خوب بنویس 

من منتظرم 

منو منتظر نزاری 

واقعا دوست دارم بقیشم بخونم 

خواهش میکنم نویسنده دقیقه فک هات کجا هست من بخونم 

سارانگههههه

.......
۲۲ دی ۱۶:۲۷

نویسنده یکم فکر کن من بقیشم میخوام خواهش میکنم من این داستان تو خیلی دوست داشتم نزدیک ضد بار خوندمش بنویسش من خیلی دوست دارم حمایتت میکنم 

💜💜💜💜💜💜💜💜💜

اوممم من منتظرم یکم فکر کن نمیاد تو ذهنت من واقعا منتظرم

دوست دارم فک های جدیدی که می نویسی رو بخونم باید کجا برم 

ایده ی این دو شات خیلی قشنگ بود به دلم نشسته اگه میتونی بقیشم بنویس واقعا این ایدت عالیه امیدوارم موفق شی و منو منتظر نذاری☺☺☺

Pi
۲۱ دی ۱۸:۵۴

سلام..
نویسنده این فیکشن هستم.


از تمام کسایی که این فیک رو خوندند ممنونم و تشکر میکنم از اونایی که نظرشون رو با بقیه درمیون گذاشتند.


و کسایی که خواستند ادامه فیک رو بنویسم...
متاسفانه نمیتونم ! چون از همون اول ایده این داستان به عنوان یه دوشاتی کوتاه به سرم زد و من تقریبا هیچ ایده ای برای ادامه‌ش ندارم.. 😅


درباره کوکمین... ایده تمام فیک هایی که قراره بنویسم از ویکوک/کوکوی اند. اما اگر از کاپل کوکمین/جیکوک ایده ای به سرم زد ، قطعا مینویسمش...  :')

غزل
۲۱ دی ۱۳:۱۱

سلام میشه از کوکمینم بزاری

yui
۱۲ دی ۱۱:۴۶

نویسنده 🖇️

داستانت رو خوندم 💙

خوشم اومد واقعا خیلی خوب بود تمام طرز نوشتنت رو دوست داشتم واقعا کم پیدا میشه که اینقدر خوب بنویسن ^^

بعد خواننده ها راست میگن فصل دوم هم بزار ^^

چون واقعا داستانت خوب بود 

Pash...mak. Pasnoodly
۱۱ دی ۲۰:۵۱

خیلی خوجمل بیددددد...

من ادامشو میخواممممممممم....

نویسنده پیلیزززززززززززز ادامه بدعع...پیلیززززززززززززززززززز "(((((

ایییی من کوکوی خیلی دوس...برعکس بقیع:||||||||||

AvVvA,army
۱۱ دی ۱۴:۵۲

یعنی واقعا سکته کردم،عععععععععععععاااااااااااااالللللللللللللللیییییییییییییییی بوددد

WWWOOOWWW!!!!!!!!!!!!!!

Rooni.A.m Namkookv
۱۱ دی ۰۰:۵۴

گااااااادددددددد 

آخه چرا باید این وقت شب انقدر خوشبخت باشمممممممم¿¿¿¿¿¿¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Kim Bani
۱۰ دی ۲۳:۰۸

این چرا اینقدر خوب بود😍😍😍😍

خیلی میدوستمش و شدیدا می خوام ادامه داشته باشه لطفاااا بنویسشششش😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

moarmy+kitkat
۱۰ دی ۲۱:۱۰

گااااااااااااااااااااااااااااد خیلییییییی معرکه و شاهکار بووود وای خدا
میشه بازم بنویسی ای رایتر عزیز ادامش ادامش لطفااا
خیلییییی زیبا بود TT
(عر)

Tae Kook
۱۰ دی ۲۰:۰۰

واییی خدا خیلی خوب بود نمیشه ادامشم بنویسی ؟☹☹☹☹

( Galaxy Macknae ( ALMA
۱۰ دی ۱۳:۰۵

عزیزم همینه...

گفته دو شات چون در داستان در چند صحنه اتفاق افتاده...

kim mim
۱۰ دی ۱۳:۰۰

یه سوال پارت بعدی شات کی قرار میگیره؟

Emji
۱۰ دی ۱۲:۵۳

وای نویسدهههه بقیه راست میگن لطفا ادامش هم بنویسس خیلیی چیز قشنگی میشههخخ واقعااااا قشنگ بود داستانش مرا مجذوب خودش کرد واقعا قشنگ بود بقیشم هم اگر میخواهی بنویس👌👌👌👌👍👌👌👍💜💜💜💜💜💜💜💜💜

فایتینگ 

Tae Kook
۱۰ دی ۱۲:۱۲

هوراااااااا ویکووککککککک نمیدونم چرا اصلا ویکوک مومنت نمیدن 🤧🤧🤧🤧

( Galaxy Macknae ( ALMA
۱۰ دی ۰۷:۰۳

قشنگ واسه تولد ته سنگ تموم گذاشتن نویسنده های عزیز😅💙

yoonmin lover
۱۰ دی ۰۶:۵۸

ننه من مرگ

yui
۱۰ دی ۰۵:۰۷

دانلود نمیشه چراااا😭😭😭😭 عرررررررر حالا که ویکوک در اومد چرا دانلود نمیشه 😭😭😭😭😭😭💔💔

Goli
۱۰ دی ۰۲:۲۹

هر چی بگم کمههههههه

عالییییییییی بوددددددددددد ، هم داستان خیلی جدید و خفن بود هم قلمت معرکه بود 😁😍 

و اینکه پلیززززز نویسنده بقیشم بزار 😥 

خیلی خوب میشه اگه بقیشم بزاری و فایتینگگگگگگ 👊🏻💜 

Baran
۱۰ دی ۰۰:۴۸

.فکر کنم ابی 

tina
۰۹ دی ۲۲:۵۶

دوستان یه سوال الان در حال حاضر موهای نامجون چه رنگیه دقیقا؟؟

 

.......
۰۹ دی ۲۲:۵۴

لامصب خیلی قشنگ بود چرا بقیه نداره بخدا خیلی قشنگ میشهههههه نویسنده بقیشم بذار 

baran ^-^
۰۹ دی ۲۱:۵۶

 وانشاتت خیلی باحال بید .  Thanks  . یچیز خیلی بی ربط .  وقتی بارون میاد اهنگ varan از شهرام ناظری یا اهنگ valse از Evgeny grinko رو حتما گوش کنین اصلا یه حال خیلی خوبی به آدم میده  

Emji
۰۹ دی ۲۱:۵۵

معرکههههههههه بودددددددد واقعااا عالییی بود خیلی قشنگ بود واقعااااااا قشنگ بودددددددد داستانش خیلی جالب بود واییی نمیدونم چی بگمممم معرکه ترین وانشاتی که از ویکوک خوندم بودددد 

بازم بنویسسس واقعاااا فوق العاده بود

Vkook. Darya
۰۹ دی ۲۱:۵۰

عرررر ویکوکککککککک 

ویکوکککککککک

ویکوکککککککککک

ویکوکککک😻😻😻😻😻😻💜💜💜🙄🙄

phati ◕‿◕
۰۹ دی ۲۱:۴۵

هقققققققق

Chaklet ...mochi
۰۹ دی ۲۱:۰۹

*0* جللللللللللللللللللل

 

مونوچالددددد عزیز کشتیم*8*

Shadi fard
۰۹ دی ۲۰:۴۰

عااااااا ویکوکککککک خونمممم افتادهههه

Jin
۰۹ دی ۲۰:۳۶

Vkoookkkkk🤤🤤🤤🤤

𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈💀
۰۹ دی ۲۰:۳۳

سکند !

야시. Yasy2007
۰۹ دی ۲۰:۳۱

فرستتتتت

Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان