BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن U n s e e n h u r t s

img_20210428_220503_205_yi3a_tg1i.jpg

FULL

نویسنده maha
نوع روابط دخترپسری
شخصیت ها تهیونگ . جونگ کوک
ژانر عاشقانه . تخیلی . سوپرنچرال
محدودیت سنی 14+
تعداد صفحات 1442

 

خلاصه:

جونگ کوک آیدل معروف گروه بی تی اس طی یک سانحه در سفر تفریحی شون به فیلیپین دچار مرگ میشه...

اما این سرنوشت پسریه که زخم هایی که سعی در نامرئی کردنشون داره اون رو به یک نقطه وصل می کنه.

عشق قدیمیش کیم یی کیونگ...

 

full (all 4 seasons)

🌛✨🌾DOWNLOAD🌾✨🌜

 

سخن نویسنده:

سلام دوستان امیدوارم حالتون خوب باشه...متاسفانه بخاطر دلایلی نزدیک به دوماه یا شاید بیشتر نبودم در صورتی که قول داده بودم فصل دوم فیک زخم های نامرئی رو قرار بدم...

ولی شرایط اونطور که من می خواستم پیش نرفت وخب این طبیعیه نه؟؟؟

اما حالا به لطف کارما تونستم یکمی فرصت پسدا کنم تا فیک رو سامان دهی و بررسی بکنم وفول فیک چهار فصل رو براتون آپ کنم.

امیدوارم از خوندن فیکم لذت ببرید وعلاوه بر اون نظر دهی یادتون نره...

به هرحال همه تلاشم رو کردم تا غیبتم رو با گذاشتم فول فیک چهار فصل جبران کنم...

پس لطفا شما هم من رو از نظراتتون بی نصیب نگذارید...

شاید کاپل استریت فیک برای مذاق همه خوش نباشه اما محتوای فیک چیزی نیست که بتونید راحت ازش بگذرین....

اگر از کنارش هم رد میشی بهتره یک نگاه بهش بندازی پشیمونت نمی کنه...

عاشق همتونم...

با وجود مشغول بودنم تمام تلاشم رو کردم فیک رو براتون آماده کنم...

لطفا خستگی ام رو از بین ببرید با نظراتتون💖💖💖💖

ارادتمند شما ماها

۲۴ ۵
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درسا
۲۶ بهمن ۱۰:۲۷

عه وا ددی من اینجاهم‌مزاحمم😂😔

این فیکه ۴ فصل داشت؟ناموصننننن؟😐

هنوز درکش برام سختهههه اینو تو تایستون خوندم ولی هنوز دارم عر میزنم😂😔

RM. kiute.ARMY

مراحمی عههه😔
اره عزیزدل ددی😂

جنس خوب که میگن همینه ها😔
ًmahsaaa
۰۲ ارديبهشت ۱۹:۱۰

های 

خبی؟

الان ینی فصل دوم این فیک داره میاد؟

ودف

انبحینلجیهقیجبحفسنبحعحعیحعیخعیحهبخچرحیخثحلبجخچرحفسفختعخبثعث۹۰تحیهثعث

عرررررررررررررر

RM. kiute.ARMY

همین قدر بود فصل هاش فدات شمT^T
Te Te
۲۲ فروردين ۱۹:۵۳

سلام 

این اگه استریت چطوری کوک و ته هستن؟ یعنی کوک یا ته مثل تغییر جنسیتن یا ماسک دختر میزنن؟ 

RM. kiute.ARMY

نه لاوم تهکوک دوستنT^T
闇の女王 シングル
۲۸ تیر ۱۷:۲۶

نح... بدجور معتاد فیک شودم  =( 😂

دزیره رو خوندی؟؟ خیلی گشنگه😭🍓✨

RM. kiute.ARMY

منم ی مدت خیلی شده بودم اما الان با افتخار ترک کردم😂
از اولین قسمتی ک تو واتپد آپ شد باهاش بودم:">
闇の女王 シングル
۲۷ تیر ۱۸:۴۵

میگمممممممممممم میتونید بهم فیک های دختر پسری معرفی کنید..از ته یا کوک موخوامممم...همه ی فیک های سایتتون رو خوندم عالیییی بودن ولی بازم موخوام...جایی پیدا نمیکنممم😭💔

ایح چقد بدبختم:") 

RM. kiute.ARMY

تو فایل زیپ مجموعه فیک های دختر پسری سایت رو داشتی؟
Lolo 😐😂
۱۵ تیر ۱۳:۰۸

اول فک‌کردم کامنتم نیومد ی بار دگ گفتم😂😂

 

ار افسردگی دارم😂

RM. kiute.ARMY

نه اومد😂

هعی:">
Lolo 😐😂
۱۳ تیر ۲۱:۵۴

اصن بی‌خیال تره من نی ت جهان هستی😂

یادم نی آخرین بار کی استرس گرفتمولی عصبی هستم😐😂

افسردگی هم دارم

 

RM. kiute.ARMY

احسنت😂
افسردگی؟:|
Lolo 😐😂
۱۳ تیر ۱۲:۵۵

اصن بی‌خیال تره من ت جهان هستی نیس😂

اصن یادم نیس آخرین بار کی استرس داشتمولی عصبی هستم 😐💔

افسردگی هم دارم 

وضعمم وخیمه😂😂

 

RM. kiute.ARMY

ناموسا؟😂
Lolo 😐😂
۱۲ تیر ۲۰:۲۶

فک نکنم😂 

خدایی خودم زیاد خوردم ک اینجوری شده😂

ولی حتی برنج هم قند داره من که نمیتونم هیچی نخورم😂🥺😐

RM. kiute.ARMY

بعضی از قند ها عصبیه...
زیاد استرس که نمیگیری؟
Lolo 😐😂
۱۲ تیر ۱۵:۰۳

ببخشید نگرانت کردم من کلا همه چیو بزرگ میکنم😂😂

 

آخه چجوری مراقب باشم من کوفتم بخورم قندم میره بالا😐😂

 

RM. kiute.ARMY

عه خدا نکنه اشکال نداره پیش میاد😂

ارثیه؟!
معتاد فن فیکشن های ددی ✌😎😌😂
۱۱ تیر ۱۷:۰۰

#ستاد کنکوری بدبختتت 

RM. kiute.ARMY

فاک بهشمون
Jim Jim
۱۱ تیر ۱۶:۵۱

نه راستش علاقه ندارم 😂

ولی...

به عشق ددی زدم تو کار مدیریت و مسئولیت هر ستادی که مربوط بهش باشه!^_________^

اره داداچ! "ستاد عاشقان ددنم(ددی+شبنم) " هم تو بساط دارم میخوای بدم عضو شی؟😂😂

من خودم یه ددنم شیپر دو اتیشم😂

البته جیمدی هم خیلی دوست دارم😂😂

RM. kiute.ARMY

واووووووو عسیییسمممممممم*-*

من از الان عضوم😂😂😂

مولتی شیپرم راحت باشید😂
Lolo 😐😂
۱۱ تیر ۱۶:۳۸

خوبه هنوز‌نگرفتما 😐😂 

قندم ۱۰۱ بود😐💔

زیادم بالا نی ولی امیدی ب اینکه بیاد پایین ندارم😐💔

همین دیروز هفت تا شکلات خوردم ب ی ورمم نبود ک چی میشه 😐😂

 

 

RM. kiute.ARMY

خوب حالا من فکر کردم چ اتفاقی افتاده نگرانم کردی:|
بچه مراقب باش-_-
Lolo 😐😂
۱۱ تیر ۱۶:۳۶

عاه ددی نزدیکه دیابت بگیرم😐💔

بیشتر از. هرچیزی ع دیابت متنفرمم:/ 

حالا منه بدبخت همش برا واکسن کرونا عر میزدم 

باید برا انسولین هم عر بزنم😐💔

واکسن کرونا خ نمیزنم حل شد 

ول انسولین اگ‌نزنم ب این راحتیا نمیمیرم😐💔

RM. kiute.ARMY

ای خاک تو سرم:|
دور از جون لاو ان شا الله ک نمیگیری خوب؟!
نگران نباش.
بابای منم قند داره درک میکنم خیلی سخته:">
Lolo 😐😂
۱۱ تیر ۱۶:۳۴

#ستاد‌افزایش‌کراش‌روی‌ددی

با ما باشید و بیشتر روی ددی کراش بزنید😂😂😍

RM. kiute.ARMY

یاد مدرسا شریف افتادم😂
ددی ب قربانت:">
Jim Jim
۱۱ تیر ۱۶:۱۴

#ستاد مقابله با کراش رو ددی

#ستاد عاشقان خجالتی ددی

#ستاد حمایت از نامجون

#ستاد حمایت از مونی

#ستاد جین جیم زادگان

#ستاد چگونه از ددی محافظت کنیم

 

RM. kiute.ARMY

فکر کنم بری تو کار دولت و ملت موفق ترین مسئول بشی😂
Lolo 😐😂
۱۱ تیر ۱۶:۱۲

مرسیات فراوان😂😂♥️ 

پیام یادت نره ها😂🥲👭

RM. kiute.ARMY

نه نه نمیره دونت ووری😂
Lolo 😐😂
۱۱ تیر ۱۶:۰۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

😂♥️ 

 

*********** 

لطفا یه پیام بهم بده شمارتو ذخیره کنم😂

و راستی شمارمم سانسور کن😂 ( نم درس گفتم یا ن ولی مخفی کن بقیه نبینن😐😂) 

RM. kiute.ARMY

اوکی لاو ذخیره شدی😂
Jim Jim
۱۱ تیر ۱۶:۰۵

دد!

بیا!

دیدی میگم همه روت کراشن باور نداری؟!:-/

لعنتیییی انقد کراش نبااااششششش!!!!😂😂

RM. kiute.ARMY

بخدا من فقط خودمم خجالتم ندید😂
Lolo 😐😂
۱۱ تیر ۱۶:۰۰

😂😂😂😂

 

دد میشه بیشتر باهم دوست بشیم؟ 

خیلی از شخصیتت خوشم میاد و خیلیی خیلیی دوست دارم

و به شدت دلم میخواد ببینمت 

من توی یزد زندگی میکنم ت چی؟ 

و ۱۳ سالمه، الان که نمیتونم ولی مطمئنم وقتی بزرگتر شدم میتونم از نزدیک ببینمت یکی از آرزوهامه🥲

اگ بشه میتونم شمارمو بهت بدم گاهی توی واتساپ چت کنیم :") 

آی لاب یو :] 

RM. kiute.ARMY

اوم باعث افتخارمه عزیزدلم*^*
واو یزدی ها:">
لحجه اشون کراشمههههههههههههههT0T
البته*^*
Lolo 😐😂
۱۱ تیر ۱۵:۱۳

من : ب لطف کارما تونسته بنویسه؟😐😑

 

خدا = :) 

RM. kiute.ARMY

من:*با پاچه شلوارش عینک چرک گرفته اش را تمیز میکند*
=|(تهیونگ پوکر)(آجومای درمانده)(حلال مشکلات)(نویسنده زخم خورده)(تانیا)
۲۰ خرداد ۱۵:۵۲

این کاپل تهکوکم داره یا دخترپسریه وتف

moon🌛 Child🌜

دختر پسریه فق😂😂
=|(تهیونگ پوکر)(آجومای درمانده)(حلال مشکلات)(نویسنده زخم خورده)
۲۰ ارديبهشت ۲۰:۱۶

هعیی....حالا این خوب هس یا ن؟

RM. kiute.ARMY

نظرات ک میگن خوبه*^*
=|(تهیونگ پوکر)(آجومای درمانده)(حلال مشکلات)(نویسنده زخم خورده)
۱۹ ارديبهشت ۲۳:۳۹

میخام بخونم ولی نمیشه...تازگیا فیکارو ده خط یه بار میخونم هیچیم نمی فهمم فازم چیع نمصن؟ :/

RM. kiute.ARMY

خسته ای*^*
hadis
۱۹ ارديبهشت ۰۶:۵۴

تازه نکته لی جی اونو فهمیدم آویوعه😂عشقمم تو این فیکه چه شود دیگه😍

چه قشنگم لی جی اون کوک😂💔

قصدم شیپ نیست دوسشون دارم همین💜

 

RM. kiute.ARMY

به به😂😂😂
اصلا شیپ بکنی:| این فیوریتته کسی حق نداره چیزی بهت بگه😂
hadis
۱۹ ارديبهشت ۰۵:۳۰

من بشینم اینو بخونم 😂💔

فول پارتشه از 1 تا 4 ؟

 

RM. kiute.ARMY

اره لاو بوخون😂
Rokajaki
۱۲ ارديبهشت ۱۴:۴۵

وقتی آخرین خطا رو میخوندم میگفتم لطفا اونجوری که میخوام نشه یهو دیدم بله شد:/ خو اخه چرا میکشین طرفو بعد زندش میکنین به حال ما چه میگذرد خواهرم=::)

 

راسی بهم میخوره چند سالم باشه'-' با اینکه نزدیک دو ساله دارم تو این سایت چرخ چرخ میزنم اولین باره دارم به این فک میکنم که منو چند ساله میبینین@_@

 

RM. kiute.ARMY

خوی دیگه دیگه😂😂😂

15 به بالا*^*
parmidaw_sh
۱۰ ارديبهشت ۱۶:۱۴

داستان از این قراره دوستمون پرسید میشه تو سایت ثبت نام کرد یا نه جنابعالی هم گفتی میشه من فقط ارشادش کردم و گفتم نمیشه تلاش نکن😂

RM. kiute.ARMY

اهان ک اینطور😂
Helma با ح با ممد نوبری خانوما رو بردن
۱۰ ارديبهشت ۱۴:۱۶

👏🏻😔قرار بود ب برکت این ماه تموم شه این بازی کثیف فرست و سکند

رییییددددددددییدددددددد

RM. kiute.ARMY

این پست قدیمیه ها😂
Tae Kook
۱۰ ارديبهشت ۱۲:۴۷

سلام ببخشید یه سوال در مورد این فیک ایا کاپلش تهکوکه یا اینکه تهیونگ و جونگوک با دوتا دختر رابطه دارن یعنی کلا تهکوک فقط دوستن؟

 

RM. kiute.ARMY

تهکوک فقط جاست فرند*^*
parmidaw_sh
۱۰ ارديبهشت ۰۲:۱۶

(Howang)

دد الکی میگه من هرکار کردم نشد خودمم جر دادم بازم نشد تو هم بیخیال شو 😂😁

RM. kiute.ARMY

هان؟چی؟داستان چیه؟😂
Howang
parmidaw_sh
۱۰ ارديبهشت ۰۲:۱۵

یه دلم میگه پارمیدا تعصبی نباش بشین دختر پسری بخون یه دلم میگه زر نزن تو نباید به تهکوک خیانت کنی 🚶‍♀️

RM. kiute.ARMY

اون یکی دلت چی؟😂
Rokajaki
۰۹ ارديبهشت ۲۳:۰۸

عرررر چرا پوسترا انقد خوب شدن...وااای خدااا

یه چیزی یه سریا تو سایت میگن پوستر و یه سریا میگن کاور'-' الان من کدومو بگم دقیقا من دو ساله هر پوستر یا کاوریو میبینم میگم پوستر😂

 

وااای دقیقا امروز داشتم به فیک زخم های نامرئی فک میکردما گفتم نویسنده شاید دیگع نمیخواد ادامه بده 😂 ولی دیدم که اوه نو اوه نو اوه نو نو نو نو نو😂😂😂

 

من چرا همیشه نظراتم انقد طولانیه؟:/

RM. kiute.ARMY

پیشرفت کردن همه😂😂
فرقی نداری با هرکدوم حال میکنی بگو😂

اوف فاخخخخ😂😂😂
=|(تهیونگ پوکرم جررر)
۰۹ ارديبهشت ۲۲:۰۷

ودف

اینا کین به همه دخترپسریا منفی میدن؟!😐😐😐😐😐

RM. kiute.ARMY

یسری تعصبی و متوهم:|
Mia Kim
۰۹ ارديبهشت ۲۱:۲۷

خیلی وقته استریت نخوندم ، هعی... یاد اولین فیک ها افتادم ، ایول😉♥️

RM. kiute.ARMY

اره یادش بخیر همه اش استریت بود:")
Maha
۰۸ ارديبهشت ۲۲:۵۱

http://۲۰ اسفند نویسنده گفته فصل دو بزودی قرار میگیره این بزودی نرسید؟؟😂

 

ساری لاو💗🦋

به خاطر دلایلی نتونستم دوماه به فیک برسم...

اما امروز یا فردا حتما توسط ادمین سایت آپ میشه.

امیدوارم که ازش خوشت بیاد

moon🌛 Child🌜

ریدرا
ناشناس
۲۸ فروردين ۱۸:۱۰

۲۰ اسفند نویسنده گفته فصل دو بزودی قرار میگیره این بزودی نرسید؟؟😂

RM. kiute.ARMY

نه هنوز😂
jeun howang
۰۵ فروردين ۲۱:۴۵

بله بله جئون هوانگ هستم😂🙌

عرض اردات😍🙌

بالاخره وارد سایت شدممممم یححححح ثبت نام کردمممم یححححح عضو شدم یحححححححححححححححححح نانای اصغرو صغری نانای اکبر و کبری نانای افعلو فولا نانای نای نای نای نای💃💃💃🙍‍♂️🕺🕺🕺🕺

moon🌛 Child🌜

اععععععععع مبارکهههههههههههه جوووؤووووننن💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃
howang
۰۳ فروردين ۰۱:۰۰

واوو واقعا؟😍♥️

 تچکر ددی بابت کمکت😍💖

برم ببینم میتونم ثبت نام کنم😅🙌♥️♥️♥️

RM. kiute.ARMY

فدات هوانگی*^*
howang
۰۲ فروردين ۱۴:۲۸

باید بزنم این وبلاگ را دنبال کنید 

اممم بعد عضویت بزنم یا نام کاربری و کلمه عبور رو بزنم و وارد بشم کفایت میکنه؟

آخه قویت نام کاربری و کلمه عبور رو میزنم میگه هیچ کدوم صحیح نیست😐

چ کنم؟

ددیییییی کمک پلیز😶♥️

راستی بایست کیه ددی؟😅

RM. kiute.ARMY

اوهوم عسلم*^*
بیا عزیزم به این مراجعه کن:
https://s17.picofile.com/file/8420893492/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C_%D8%AB%D8%A8%D8%AA_%D9%86%D8%A7%D9%85_%D9%88_%D9%86%D8%B8%D8%B1_%D8%AF%D8%B1_%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D9%86.pdf.html

بایسم؟
لاین 94
نامجون و بایس ریکرم هوبی
howang
۰۲ فروردين ۱۴:۲۴

یه سوال

میشه تو سایت ثبت نام کرد دیگ؟

خب چجوری ؟

خیلی باهاش ور رفتم ولی نشد😐😅

RM. kiute.ARMY

اره عزیزم!
اموزشش تو سایت هست*^*
howang
۰۲ فروردين ۱۴:۲۳

عه این چ حرفیه شما تاج سری =)♥️

دشمنت شرمنده😋😂🙌♥️

RM. kiute.ARMY

گوگولی خوردنی*^*
howang
۰۲ فروردين ۰۱:۵۰

ددی جون میگم روت کراشی عظیم و بزرگ زدم😅🙌

مال خودمی♥️💖😋🙌

 

RM. kiute.ARMY

بخدا من خاعک پاتم😂 شرمنده ام نکن
howang
۰۱ فروردين ۰۷:۵۳

یس ماها جون دمت گرم زود فصل دوم رو قرار بده دل تو دلم نیس😅🙌

عالی بود فن فیکشنه دمت گرم

 

RM. kiute.ARMY

ای جوووووووووون:")
Maha
۲۰ اسفند ۲۰:۲۵

سلم دوستان بزودی فصل دوم قرار می گیره ممنون میشم حمایت کنین😘😍

RM. kiute.ARMY

اوموووو مرسی نویسنده*0*

ریدرا
Niroda
۱۵ اسفند ۱۸:۲۳

این سایت داره ARMY های تمام دنیا رو سرشماری میکنه
👈 BTS ARMY CENSUS 👉
🔔🔔ولی باید این رو سرچ کنید تا براتون 📃 تمام زبان ها 📃 رو بیاره
👈 TRANSLATIONS BTS ARMY CENSUS 👉
📣📣 این بیانیه خود BIG HIT هست
💕 میخوان تعداد ARMY ها رو بدونن 💕

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

📣📣اینم رای گیری رسمی سایت گرمی
👈👈 https://www.musicmundial.com/en/2020/10/17/grammys-2021-who-should-perform-vote-now-for-your-favorite-artists-group 👉👉

Grammys 2021: Who should perform? Vote now for your favorite artists/group

The present year is almost over, with just 2 months left, we can already start making especulations about next year’s Grammy Awards, which are set to be held on January. Grammy Awards 2021: “On Jan. 31, 2021, the 63rd GRAMMY Awards will be happening, rain or shine, COVID-19 vaccine or not” say...

J.K
۱۴ اسفند ۱۵:۱۷

عرررررررررررررررررررررررررررررر 

ددیییییییییی 

منو این همه شانسسسسس

برای دومین بار تو طول عمرم فرست شدم و خودم خبر ندارممممم

نه صب کن!

من فرست نشدم:(

اون جی کی که اسممو دزدیده فرست شده ایش ایش @_@

باور کن برگشتن به بالا و پاک کردن سخنان قبلیم به اندازه ۲۰ ساعت یه ریز تاریخ حفظ کردن خسته کننده هست 😑😐

RM. kiute.ARMY

ناااااااااااااااااموسا؟
جرررررر😂😂😂
تاریخ شیرینه اما رو مخ😂
fati_h
۱۱ اسفند ۱۸:۵۷

پ فصل جدید کووو؟؟؟؟

این چرااا یه فصله؟؟؟

وااااایییییی

این چرا وسط داستان فصلو تموم کرد؟؟؟؟؟

فصل جدید کی میاد؟

RM. kiute.ARMY

والا ندانم:"(
اما امیدوارم زود بیاد:")
Gh
۰۷ اسفند ۱۴:۰۲

وای فیک جدید برم دان کنم

Agü§ť Ell

برو برو
mono min
۰۶ اسفند ۱۸:۳۷

امروز خدا هر بلایی که به سرش رسیده سرم اورده عرررررر 😭 یه یونمین بذارین لااقل یه ذره این روز افتضاح فراموش شه 

Agü§ť Ell

ای جونم چیرا؟ 🙁
والا یونیون ندادن هنوز🙁 بزار الان بشینم یکی برات بنویسم😃
.. ←gσℓѕα→ ..
۰۶ اسفند ۱۶:۵۲

رو قاب گوشی جنی ام عکس ته و خودشه:|

Agü§ť Ell

😂😂😂دهانت
دقتت بالا بود خوشمان امد
.. ←gσℓѕα→ ..
۰۶ اسفند ۱۶:۵۱

این دوتا دختر وسطی لیسا و جنی ان:||||

فقط یه بلینک میتونه متوجه این بشه:|✌

Agü§ť Ell

😂😂😂😂😂
ینی کامنتا عالیه 😂
yekta@exo-bts
۰۶ اسفند ۱۳:۵۶

الان من سوم شدم؟

جدی 

جینگیلی بالااااااا

جینگیلی جینگیییییلیییی

RM. kiute.ARMY

هوووووووووراااااااااااا
moonlight shadow
۰۶ اسفند ۱۳:۰۹

خدایا این فیک چقد قشنگه اینو من از روبیک خوندم  جزومعدود دختر پسری های قشنگیه که خوندم شاید اولش تکراری باشه ولی کلا وسطاش پشمتون میریزه

ارزش یه بار خوندنو داره 

اصلا اسمات نداره البته اگه کیس رو اسمات حساب نکنیم خلاصه خیلی قشنگه 

راستی 3فصلم هست 

ددی مرسی که گذاشتیش تجدید خاطره شد 

یادم رفت بگم پنجم شدم جررررررررررررررررر

RM. kiute.ARMY

واو مرسی اطلاعات کامل و قشنگت*^*
خیلی خیلی مرسیات فراوان عزییییییییییییزم*0*
ی بدبخت فلک زده:/
۰۶ اسفند ۱۱:۴۲

ویکوم یا دختر پسری:|?

دختر پسری بام نمیسازه نمخااام:/

 

RM. kiute.ARMY

حالا بخون شاید خوشت اومد😂
Kim.S.Tae^-^
۰۶ اسفند ۱۰:۳۴

فرست؟ 

سکند ؟

هیچ کدام ؟ 

 

ببینم سوم نداریم کلا ؟

RM. kiute.ARMY

فکر کنم چهارم!
Tae Kook
۰۶ اسفند ۱۰:۱۳

بلاخره دختر پسریه یا تهکوک؟🤔🤔🤔🤔

RM. kiute.ARMY

والا نخوندم نمدانم!
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۰۶ اسفند ۰۷:۵۰

فاخک ایت

فول

RM. kiute.ARMY

عره:")
yekta@exo-bts
۰۶ اسفند ۰۷:۴۵

چه عکس خوشملی😍😍😍😍😍

من برم بخونم بیام

بای بای😜

RM. kiute.ARMY

برو برو*^*
Yona
۰۶ اسفند ۰۷:۴۲

سکند ؟ 

RM. kiute.ARMY

یس*^*
Jk
۰۶ اسفند ۰۷:۳۴

سکند؟ قشنگ به نظر میاد!

RM. kiute.ARMY

اولین نفری*^*
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان