BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Night's Kids

🔥FULL🔥

🔥فصل دوم اضافه شد🔥

 

تخیل حد و مرز نداره❗

به جهان تخیلی من خوش اومدین‼

جهانی که بر پایه جامعه شب اداره میشه

خون آشاما و گرگینه ها و ساحرا و پری ها.....و شیاطین⁉

اونم وقتی انسان های اطرافشون از این موضوع اطلاعی ندارن.

بچه هایی که به سختی قدرتای خودشونو قبول کردن،چه واکنشی نسبت به وجودِ

موجودات سوپرنچرال قصه ها نشون میدن؟

شاید میترسن....شایدم عاشقشون میشن؟

زود قضاوت نکنین.داستان از زندگی روزمره پسرا شروع میشه،ولی بعد به جامعه شب میرسه❗     

 

نویسنده starandmoon
ادیتور EDI san
کاپل های اصلی کریسهو،چانبک،کایسو،هونهان،شیوچن
کاپل های فرعی ویکوک،نامجین،لیژان،مارکسون،یونمین
ژانر تخیلی.عاشقانه.سوپرنچرال.خون آشامی گرگینه ای.رازآلود
محدودیت سنی 14+
تعداد صفحات  580 (جمع دو فصل)
وبلاگ نویسنده " کلیک کنید"
راه ارتباطی لینک ناشناس نویسنده "

   

 با حضور:

گروه کینگدام،گروه آسترو،هوسوک از بی تی اس،

تمین و مینهو از شاینی،شیچول از سوپر جونیور،

تائو از اکسو و دیگر دوستان که ایفای نقش نمودن=) 

  

🎬Teaser and character introduction🎬

 ⚫️ CLICK ⚫️

  

📸photobook zip file📸

⚫️ CLICK ⚫️

   

https://s17.picofile.com/file/8420090434/Night_s_Kids_Charector_Poster.png

  

خلاصه:

 اون شب آخرین ارباب آب بعد از کشته شدن پدر مادرش با بچه های دیگه عمارت و خواهرای دوقلوش فرار میکنه و بعد با کمک یه پسر بچه سرپناه پیدا میکنه.

حالا کودکان شب بعد از ده سال به یه شهر مخوف میرن.

اما خبر ندارن چیزای مخوف تر و غیر قابل باورتر از اون شهرم هست...

مثلا یه دنیا و یه حکومت دیگه.....جامعه شب!!

 

   

SEASON ONE 

⚜️🔥🍷DOWNLOAD🍷🔥⚜️

  

  💥♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️💥

  

زمان درست مثل یه رویا سریع میگذره ولی مثل یه کابوس برات خاطرات دردناک به جا میذاره....

خاطرات کابوس واری که منشأ همشون،همون شبه=)!

 

صدای زوزه های گرگینه ها....صدای چکیدن قطره های خون.....صدای جیغ....

پلکایی که از هم فاصله گرفتن و چشمای سبزی که به شب نگاه کرد....

تو یه شب ماه کامل نفرت انگیز دیگه....کابوس کودکان شب برگشت.....

این بار....برای از بین بردن پادشاهان شب...این بار....پادشاهان شب...

در کنار هفت پادشاه افسانه ای....قرار بود در مقابل روح دار زمان شیطانی مبارزه کنند....

مبارزه ای دوباره برای پادشاهان شب!! 

   

🎬Teaser and character introduction🎬

 ⚫️ CLICK ⚫️

     

خلاصه: 

سه سال گذشته...

سه سالی که هر روزش یه ماجرا و یه داستان بود...

سه سالی که کودکان شب رو تبدیل به پادشاهان شب کرد...

سه سالی که وقت داشتن تا آماده بشن...

آماده برای برگشت روح دار زمانی که معلوم نبود لرد تاریکی بود یا لرد روشنایی...

البته هیچ کدومشون انتظار نداشتن....

که افسانه هفت پادشاه هم برملا بشه....

افسانه ای که خبر از زنده بودن ارباب تمام موجودات جامعه شب میداد....

احضار کننده!!

  

SEASON TWO

⚜️🔥🍷DOWNLOAD🍷🔥⚜️

    

805_vpfe.png


*پخش کردن نون لواش رضا شاطر بین بر و بچ سایت...

خلاصه که بزارید لا نون بخونید سیر شید چون از اینا دیگه نذیرشو نمیبینید ها😔

برای نظر دادن مستقیم میتونید به سایت نویسنده و ناشناسش که توی جدول هست مراجعه کنید.

من برم پاهای ادیتور و نویسنده رو با شیر و عسل و گل رز بشورم😔

۳۷ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دینا
۲۹ مرداد ۰۲:۳۷

سلام من فقطاومدمبگم یه فیکشنی بود که اونجا فک کنم جونکوک بچه بود و تهیونگ نمیدونم انا انگار دایی یا نوعی قیمشه اما منتظره دادگاه برایش تشکیل بشه و اون قیمش نشه چون مشکلات روانی یا جنسی یا سادیسمی که من یادم نمیاد داره به هر حال اونموقع که من یه پارتخوندم فقط سه پارت ازش اونده بود اونو میگی کدومهههه؟

RM. kiute.ARMY

سلام خوشگلمT^T
اونو بنا به درخواست نویسنده برداشتیم:")
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ
۲۹ ارديبهشت ۲۰:۵۷

دد من فقط با خوندن این مقدمه و صفحه اینقد طولانی تصمیم گرفتم کلفت نویسنده و ادیتور شم کلفت خودتم که تا ابد هستم:)

چقددد کاپللللل

چقدددد شخصیتتتتت

چقدددد ایدههههه

الغوووثثثثثثث الغووووثثثثث

RM. kiute.ARMY

من نوکرتم دربست به مولا علی:")))
خدا شاهده نویسنده کمر داره!!!
مسواک کوکی:)
۲۹ ارديبهشت ۱۱:۰۰

میدونی از چی حرص میخورم؟ من فاکی از ژانرو تیتراژ خلاصه همه چیه این خوشم میاد ولی چون نمیدونم کاملا کین اصن نمیتونم بخونم:) قصد هیت ندارماا فقط من بجز بی تی اس هیچ گروه دیگه ای رو استن نمی کنم واسه همین هیشکی رو نمیشناسم(وی درحال عرررر زدن میباشد) 

RM. kiute.ARMY

نه بابا هیت چیهT^T
عایگووو:")
منم شاید جالب باشه اما اول فن فیکشن های اکسو رو خوندم و بعد شناختمشون😂😂😂
EDI San
۲۸ ارديبهشت ۰۹:۴۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

واو ددی منم با ستی موافقم خیلی قشنگ شده پست=))))))

*ریختن اشک شوق برای اینکه اسمش کنار نویسنده اومده*

ددی مردم از خنده پیتزا قرمه دیگه چه ترکیب سمیه؟😂😂😂😂

آره دمش گرم تا تهش رو نوشت و تمومش کرد.** ***** ***** *********** **** **** *** ****** **** **** * **** ***** **** ** ** *** ********** *** ** *** *** *** **** ** *** *** ***** ** ****** **** ** **** **** ** ** ***خنده ی شیطانی*

مرسی ددی^^

ولی ببین بیشتر از 2 سال زمان برد تا فصل دوم بیاد در حدی که یکی گفته فصل اول کی اومده بود😂😂😂

البته اینم فصل یکش به طور کلی کامل بود و لازم نبود منتظر فصل دوم باشن هر چند فصل دوم پایان جالب تری داشت به نظرم چون خب .....آخه بگمم اسپویل میشه نمیگم😂😂😂

ولی خب ستی راست میگه خیلی زحمت میکشی دمت گرم:)

در ضمن فکر کنم دلیل اینکه عمه ی سادات بی قرارهههههههههه یاد عموپورنگ افتاده به خاطر اینه که عموپورنگم مثل این خون آشاما گذر عمرش خیلی کم نشون میده:)

من یاد شیومین اکسو هم افتادم😂😂😂هر روز جوون تر از دیروز!!این از سربازی اومده بود کیوت ترم شده بود!!^^

RM. kiute.ARMY

نوکر شمام قشنگ چشاتههههT^T
*تو لایق تقدیر در هر زمان و مکانی*
پیتزا سنگین مخصوص دوستان قرمه پسند😂
پس بزار سان بزنم که اگه ورژن بنگتنش ظهور کرد سینه زدن بچه ها رو ببینم!*وایب یه گربه رو دادی که خنده شیطانی کرد*
ولکام هانیT^T
اهانننن از اون لحاظظظظظظظظ وای دهنتوووووووون😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
وای اره:| چی میخوره این بچه...تازه میگذره فقط دلبر تر میشه صگ تو روحش:))) اون چشمای لعنتیش....
وای دیدی سوهو گفت میخواد اری های ایران رو ببینه:)))))؟؟؟
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۷ ارديبهشت ۱۹:۲۲

دد چرا وقتی تو ژانراش خون‌اشام رو دیدم یاد عموپورنگ افتادم؟

RM. kiute.ARMY

چرا عمو پورنگگگگگگگ؟؟؟؟🥲🥲🥲🥲😂😂😂😂😂😂
Star and Moon
۲۷ ارديبهشت ۱۸:۳۹

هق ددی

خو اینجوری میگی من ذوق مرگ میشم که میمونم رو دستت ریدرام میان سراغتاT-T

قند و عسل و شیره ی خونم رو خیلی بردی بالا~-~

مرسی از زحماتی که میکشی:)

ولی من زیادی برای جوری که پست رو رنگ و وارنگ کردی ذوق کردم.....خیلی قشنگ شد ممنون^^

RM. kiute.ARMY

جون ددییییییT^T
دور از جونت عمرممم تو لایق بهترین هایییT^T
تو خودت منبع قند و عسلی کهT^T
رحمته و به پای زحمت های تو و متقابلا ادی سان نمیرسه:">
وظیفه استتتتT^T باید بهترین بود برای بهترین ها!
Hiwa
۲۷ ارديبهشت ۱۸:۳۴

دد این فیک فصل اولش کی اومده بود؟

RM. kiute.ARMY

سال 1399 و بیستم اسفند ماه:">
EDI San
۲۶ ارديبهشت ۲۳:۳۲

و بالاخره پس از سالها فصل بعدی این فیک در راه است....

ولی ددی جدی به تاریخ این پست نگاه کردم فهمیدم من چقدر منتظر این فصل دوم مونده بودم که الان قراره فول شه و همراه آهن پاره ی فسقلی قرار بگیره....

از اسفند 99(حالا خودش فیک رو آخر آذر تموم کرد تو این سایت این موقع قرار گرفته)تا اردیبهشت 1402....واو....

منم صبرم زیاد بوده ها....

ستی کی بوده که بعد این مدت بازم کارش رو ول نکرد و نگفت دیگه چیزی به ذهنم نمیاد و حمایت نمیکنین و من دیگه ادامش نمیدم و از این حرفا:)

ددی تنت سلامت هم تو موفق باشی تو کنکورت هم من و ستی(اگه کنکوری هستی اگه دانشجویی که شرمندهT-T)

RM. kiute.ARMY

ممددددددددد!!! اون چراغو بیارررر!!!
رضاااا برو اسفندددد!! عه علیه! علیییی!!! به هیئت بگو پیتزا قرمه بزارهههه!!!
امشو شوئه عشقههههههT^T
واو...واقعا ایوبی هستی برای خودت....جدا جدا...چقدر گذشت:")
و دقیقا نکته اش همینه:) ستی برای مردم مینویسه، مسئولین عددی نیستن😂
همچنین دور چشمات بگردمT^T هم تو و هم ستیT^T (دشمنت شرمنده نفسسسT^T)
جوراب گل گلی نامجون
۱۶ اسفند ۱۳:۴۰

های ددی 

خوبی؟

میخواستم بپرسم این فیک اسمات داره؟اخه زده +14 ولی بهش میخوره اسمات داشته باشه

راستی ددی

یه فیک دیگه بود که من خوندم قبلا ویمین بود حالا نمیدونم ورژن های دیگه هم هست یا نه

داستانش این جوری بود که تهیونگ به خواطر مادرش نقش ملکه رو بازی میکرد و جیمین از دنیای امروزی میره توی جسم پادشاه تو زمان چوسان و کم کم این جوری داستان پیش میره 

در اخر هم توی زمان حال به هم میرسن

اگه میدونی چه فیکیه میشه بهم بدیش؟؟

RM. kiute.ARMY

های عسلم تو خوبی؟T^T
نه اسمات نداره😂
جونم؟

اره اره د سکرت آف د کینگداوم!

https://fazayihaa.blog.ir/post/1181
EDI San
۱۶ آذر ۱۸:۳۶

سلام به روی ماهت ددی چان*^*

لست کیپر رو خوندم اصلا معتادشم جزو اولین فیکایی بود که خوندم:")

هوم تغییر شکل دهندگان تو همین سایته؟

آره شلوغ باشه یه جورایی با بقیه گروها هم از طریق همین فیک آشنا میشی مثلا کینگدام من نمیشناختمشون تو همین فیک پادشاهان شب ستی آشنا شدم یکیونم ماشالا فارسی بلده اصلا با گروهای جدید آشنا میشم کیف میکنم یا یکیو که مثلا خیلی معروف نیست تو یه فیک میبینم میگم ایول رایترم میشناستش=))))))))))))

اسم کاربریش همش سه تا نقطس چجور عوض کنم ایده نداری؟*خنده*

واقعا شیپای مامان بابایی اند ریل بودنن کیف میده میخونی اصلا*-*

ولی من جدیدا از سپ خوشم اومده......قبلنا که تازه وارد فندوم بنگتن شده بودم تنها کاپلایی که تو فیکا بود ویکوک یونمین نامجین بود و هوسوک و یه دختر0_0

نگو نه ددی که همین جور بود خدایی=)))

منم فکر میکردم هیچ شیپ دیگه ای نیست تو بنگتن برا هوسوک(هعی دوران جهالت کجایی ببینی شیپ ریخته همه با هم ریلن الان از هر کاپل که بخوای حداقل یه فیک هست)

خلاصه ما ریدرای قدیمی که با دوران نبود فیک دست و پنجه نرم میکردیم خیلی زخم خورده ایم تازه واردا یه سرچ میکنن صدتا فیک جدید میاد براشون=}}}}

چقدر درد و دل کردم موفق باشی ددی گومِن(شرمنده به ژاپنی)

RM. kiute.ARMY

سلام خوشگل خان من*^*
اخ اخ بامصب اصل جنس هم بود:"))
والا قبلا بود اما الان نیست وایسا لینکشو بهت بدم
http://uupload.ir/view/ki2_eiym_4_5852477322640229476.pdf/

وای وای کینگدامممم!! فاکینگ کانسپتشووووننن!!
عایگو عایگو اره حسش خیلی خوبههههههههههT^T
بگو خانم عاقای تامسون😂 (تامسون یه مدل اتمی برای عناسر داشت به اسم کیک کشمشی و مثل این بود که دونه دونه نقطه گذاشتی داخل یه دایره)
از مامان بابا های ما ریل ترن...
وای اره یادش بخیررررررر😂😂😂 نصفشم مدرسه ایبود...ای بابا...چ دورانی بود..
ماشالله الان پی دی نیم هم وارد حرم سرای شیپر ها شده😂
ما نسل سوخته ایم ب مولا:">
دایجوبو دایجوبوووو کاواییِ منننT^T
EDI San
۱۶ آذر ۰۰:۰۰

سلام شب بخیر ددی=}

میگم یه فیک خون آشامی گرگینه ای که پر کاپل اکسو و بنگتن باشه مثل این فیک ستی سراغ نداری؟ 

اولین کار از ستی بود که خوندم باهاش کلی خاطره دارم باورم نمیشه فردا خودم قراره ادیتش رو بزنم😅

زندگی زود میگذره ها..... 

من کاپل بارون دوست دارم سرمو هر ور میچرخونم تو فیک یه آشنا هست خیلی خوبه اصن+_+

پ. ن:امروز یکی بین نظرا ادیسون صدام کرد جای ادی سانಠ_ಠ

نمیدونم جوابشو چی بدم.... 

پارت چهار انکار عشق نامجین ستی رو هم امروز آپ کردم خیالم راحتید:))

ددی تو نامجین دوست داری؟ 

(قرار بود یه پ.ن باشه ها...) 

RM. kiute.ARMY

سلام دورت بگردم😍🤍
والا دوتا دارم، یکیش منتها بدون کاپل اکسو ئه.
لست کیپر و تغییر شکل دهندگان.
باح باح به سلامتی پس😂💅
اما پاره هم میکنه....
عایگوووو پس جمعیت شلوغ دوست داریㅠㅡㅠ
جررررر😂😂😂 اسمِ کاربریش چیه؟ تو هم اونو تبدیل کن به یه اسم دیگه و صداش بزن. عوض داره گله نداره😂💅
بله بله رو نمایان کرد:")
نامجین رو مگه میشه دوست نداشت...اون لامصبا نهایت ریل بودننㅠㅡㅠ
(فدا سرت بیبی)
گمگشته ای که دنبال ستیه:')
۰۱ خرداد ۱۰:۲۵

اینم حرفیه*^*

من که اصلا عاشق پوسترای فیکام فیکارو نخونم هم هر چند وقت یه بار چرخ میزنم پوستراشونو ببینم*خنده*

نمیدونم چرا ها

فقط دوست دارم پوستر دید زدن رو:)

RM. kiute.ARMY

پوستراش هم حال و هوای ادمو عوض میکنه:">
میفهمم😂
گمگشته ای که دنبال ستیه:')
۲۹ ارديبهشت ۱۷:۴۶

راستی ددی اون لینکه که بالاش زدی تیزر ، تیزر نیستا 

معرفی شخصیته فیکه که باید حتما دان شه....

 

*وقتی از شدت دلتنگی و بیکاری نشستی اطلاعات فیکم همراه فیک میخونی:)))))))))*

 

بیشتر از اینکه این فیکو بخونم ادیتاشو نگا کردم....

مخوصا مال کوکی و مارک.....

مال کریسم قشنگه.....

اصلا همشون قشنگن!!

 

دیوونه شدم:/

RM. kiute.ARMY

تیزر فقط ک فیلم نیست.*^*

ایگو😂

اصن مگه میشه چیزی به ستایش مربوط باشه و قشنگ نباشه؟:">

کی سالمه الان؟😂 
یک روح در سایت🤝🏻
۱۶ اسفند ۱۴:۱۵

گو/ز پیچ شدم رفت...

برم اکسول(فن های اکسو...درست گفتم‌؟) شم بعد بیام دوباره بخونم 🚶🏻‍♀️

RM. kiute.ARMY

اره درست گفتیT^T
رفتن تو دنیای اکسو مثل رفتن وسط کهکشان شیریه:">
یک روح در سایت🤝🏻
۱۶ اسفند ۱۲:۳۱

جونز دنبال فیک خون آشامی بودن پیدا کردم>~<💜

RM. kiute.ARMY

نوش جووووووونت*^*
Agust D
۰۲ اسفند ۱۵:۰۱

فیک باحالیه ولی برای من که ارمیم هی اسم و کاپلشون یادم میرفت میگفتم خدایا اینکه باد بود مگه این با اون نبود😂

RM. kiute.ARMY

جر😂😂😂😂😂😂
Farmy
۱۹ شهریور ۱۲:۰۳

اگه میخواین بخونین یه پیش زمینه ای از اعضای اکسو و کاپلاشون داشته باشین. من هی تا آخرین صفحه با خودم میگفتم این مگه با اون نبود؟ بعد یادم میومد این دو تا اسم داره. کلا گیج شدم سره کاپلا ولی بقیش خوب بود. با سپاس'&^

RM. kiute.ARMY

عجب*^*
عام؟:|
۱۱ مرداد ۱۵:۴۴

فصل دومش کی میاد؟

تخم خوده نویسنده گفته که فصل دو هم داره 

RM. kiute.ARMY

والا ندانم:"(
Black pink 🌹Jennie 🌹
۳۱ خرداد ۱۶:۵۶

عههههههه فن فیک اکسو هم میذارین مامانم راست میگه من کورم هیچیو نمیبینم 

 

RM. kiute.ARMY

عه دور از جون😂
Star and Moon
۲۰ ارديبهشت ۱۶:۵۳

KPOP

البته عزیزم میتونی فقط چون ادیتا مار خودمه و چند ساعت سرشون وقت گذاشتم لینک فیک رو هم بذار یا اسمشو تو میکشت بذار😊💙

Jikook

امیدوارم ازش خوشت بیاد😄💙

بخون مشکلت رفع میشع😂💙

ددی

انقدر عجله داشتم پارتارو آپ کنم یادم رفت بگم قالب نو مبارک😂💔

تو امتحانا هم موفق باشی ددی💙💖(سر اطلاعیه جر خوردم ددی😂😂😂💔)

منم یه ماهه امتحان میان ترمامونو شبیه امتحانای شبه نهایی دوازدهما برگزار کردن و از هفته بعدم امتحانای ترممون شروع میشه:/

از تیرم دوازدهم شروع میشه.....

قشنگ نابود:)))

من میخواستم دهم و یازدهمو تابستون جمع کنم اینجور شد-_-

احتمالا این فیکام تموم شه دوازدهم دیگه فیک ننویسم....💔

البته یه استراحت میشه

وقتی نظر نمیدن و من هی مینویسم خس میکنم شدم یه ماشین فیک نویسی:(

چقد حرف زدم:/

هیچی دیگه موفق باشی دستتم ندرد*-*💙

RM. kiute.ARMY

نویی از خودته جیگرم مرسی😂😂😂
همچنین لاو😂😂😂اخ اخ اخ😂
:|
:||||
:||||||||||||||||||
ووووووووووووواتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت د فاااااااااااااااااااااااااااککککککککککککککککک:|
-_- تف بهشون
اره بهتره لاو:"(
خیلی زحمت کشیدی توی این یکسال استحقاقشو داری:"(
الهی عزیزدلم:"(((
همچنین جیگر دست تو درد نکنه*^*

جیکوک
کی پاپ
Jikook
۰۷ ارديبهشت ۰۸:۵۹

عاخ جان😋 اکسو بنگتن گات سون

منو این همه خوشبختی محاله 😂

من کاپلی نمیخونم اما وسوسه شدم اینو بخونم 😂

هق هونهانم 😯😭

کریسهو...

میخواین منو بکشین..

فقط یک کم با ویکوکش مشکل دارم 😯😂

 

 

RM. kiute.ARMY

این خیلی جذابه ک همه باهم یجان*0*
KPOP
۰۵ ارديبهشت ۱۶:۲۵

سلام.

من می تونم از عکس های فتوبوک استفاده کنم،میخوام یک میکس درست کنم،و اگه میخواید لینک فیک هم زیرش میزارم.

اگه میشه استفاده کنم،ممنون میشم بگید❤

RM. kiute.ARMY

نویسنده
Star and Moon
۰۴ ارديبهشت ۱۷:۴۳

هعی

الان مثلا سر کلاسم😂💔

میگم

میشه وب جدیدمو پیوند بزنین؟>~<

(از همون پیوندای جراحی😂💔)

TweetLand.blog.ir

توییت لند یا سرزمین توییت ها*-*

توش توییت های فان و دیالوگ هارو میذارم:)

یه روزه زدمش سر کلاس تاریخ😂😂😂

RM. kiute.ARMY

حله لاو گذاشتمش😂😂
دنبالتم کردم*^*
J.K
۰۴ ارديبهشت ۱۷:۲۹

ای جانننننننن فهمستم فقط نمیدونم چرا هی میشد کلاس

من منظورم کلاغ بود :|

میگما نویسنده مگه خفاش خون میخوره ؟ :|

واییییی میشه من یکمی خر ذوق شم؟

اولین باره به غیر از kook585 یه نویسنده خودش به کامنتم جواب میده :|

خب حالا با اجازه بزرگ تر ها

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

خب دیگه بسته میترسم ددی یه وقت فک کنه خری چیزیم هی عر عر میکنم :|

RM. kiute.ARMY

کلاس جرر کلاغ جرررررررررررر😂😂😂
چینجا؟؟؟😂😂😂مبارکهههههههههههههههههههههههههههههه
دور از جون😂😂😂
Star and Moon
۰۳ ارديبهشت ۱۵:۵۶

J.K

عاشق نظریت برا خون آشاما شدم😂😂💔

ولی خب فصل دوم رو جوری نوشتم که خون آشاما خفاش بودن

در مورد پری ها همینجوری جغدارو انتخاب کردم دلیل خاصی نداشت*^*

RM. kiute.ARMY

J.K


J.K
۰۲ ارديبهشت ۱۵:۳۶

واییییییی جررر همش اشتباه شده

بگذار یک بار دیگر بگویم

اقا اجازههههههه 

من برای خون اشاما یه نظریه دارم یا پشه بودن یا زالو؟  

میگما چرا پری ها جغدن چرا کلاس نیستن

اوفیش حالا درست شد ://

moon🌛 Child🌜

😂😂😂😂عجبببب
J.K
۰۲ ارديبهشت ۱۳:۱۶

اقا اجازههههههه

ممنون برای خون اشاما یه نظریه دارم

یا پشه بودن یا زالو

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

میگما چرا پری ها حغدن چرا کلاس نیستن؟

RM. kiute.ARMY

ممنون واقعا😂😂😂

ندانم:|
راحیل
۳۰ فروردين ۱۲:۰۹

سلام

میگم ک

پی دی اف معرفی شخصست ها رو نمیتونم دان کنم!!

چ کنم؟؟

 

RM. kiute.ARMY

لینک چک شد لاو مشکلی نبود*^*
Star and Moon
۲۸ فروردين ۱۹:۲۵

منم همینطورررررررر😂💖💙💖💙💖

مرسی:')💙

اون که صد البته*^*

ددی سر سفره افطار یکی از دعاهام اینه که تو مونی به هر چی که میخواین برسین و تو درساتون موفق باشین^~^💖

انقدر که زحمت میکشین=}

به قول جین مجسمه برفی

میاگب خودتون باشین^-^❄⛄

فعلا

منم برم کمک مادر که دیگه جرم میده...

RM. kiute.ARMY

ای...
خدایا...با رسم محور بهم نشون بده چرا ستاره خوبه؟؟؟
به حق پنج تن تو هم به همه خواسته هات برسی فرشته من:"))))))))))))))
تو هم میاگب خودت باش فرشته من:"))))
برو برو😂😂😂تو فعلا عضو اموال سایت و اموال منی😂😂
Star and Moon
۲۸ فروردين ۱۹:۱۹

این سم از نوع کاک بلاکه😂😂💔

ددی نخوندی فیکمو وگرنه پر از همین سماس😂💔

ایدشم از همین وبتون امگا لیدر نیم که دمت گرم ترجمه میکنی گرفتم^-^💙

ولی خب به جز اسمش هیچ ربطی به وبتون نداره😂💔

چندتا از اینا آماده کردم ولی خو همرو با هم بذارم چرت میشه*-*

منتظر بقیه سما باش😂💔

RM. kiute.ARMY

چه سموم دلپذیری😂
عاشقتممممممممممممممم ستارهههههههههههه😂😂😂😂
اصلا ایده هات تکراری نیس فدات شم😂😂😂
چرت هیتره*^*
Star and Moon
۲۸ فروردين ۱۹:۱۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

بفرما ددی*-*

اینم سناریو فان توییت فیک کاک بلاک😂

**********************************************************

RM. kiute.ARMY

اااااااااااااییییییییییییییینننننننننننننننننننننننننننننننننن چههههههههههههه سمیهههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Mahtab
۲۱ فروردين ۱۰:۳۸

چرا قیمه هارو میریزین رو ماستا؟😂

RM. kiute.ARMY

خوشمزه میشه باور کن😂
Tania
۲۱ اسفند ۱۰:۲۹

واو داستان نیست که مولتی ویتامینه👌🏻😂

همه چی داره توش❤💜💙

RM. kiute.ARMY

غذای کامل روح
J.K
۱۸ اسفند ۱۰:۳۲

نفر ۳۲ شدم یاع یاع یاع

باریک الله به مننننن

عیححححححححح 

ددی بخونم؟

خوشگله؟

ددی چن تا فیک ترسناک معرفی بتن^_^

RM. kiute.ARMY

اره خوشگله*^*
ترسناک؟
یکی دوتا تو وب داریم
گیم و ویس آف کرایم
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۱۶ اسفند ۱۵:۳۳

sti شی این یه فیک که از اول تا آخر قلبت تو شرتته😐

و اونایی که میخان بدونن چن صفحس این فیک ۳۶۶ صفحست

کلا خیلی عر داره

من هی میخوندم هی عر میزدم😂

آهان اوناییم که فیک مث این که همه ی کیپاپ توش باشه دوست دارن برن سایت خود ستی کاک بلاک بخونن😂

از جیمین گرفته تا لوکاس و تمین  تو فیک هست البته ژانرش تخیلی نیست

RM. kiute.ARMY

sti 
😎😐worldwide sakineh
۱۶ اسفند ۰۸:۳۳

اصن بنگتن ایز ریل😂😂

جرررررررررررررررررررررررررر واییییییی😂😂😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

هوراااااااااااااا😂😂😂
sti
۱۵ اسفند ۲۱:۵۲

واو ددی این یکی بهترین سم هاست که یک صفحش میکتونه مارو بکشه یک صفحه نه یک کلمش لعنتی خیلی خوبه

RM. kiute.ARMY

ناموسا!!!؟ البته از قلم ستاره کم تر از این هم انتظار نمیره😂
Nazanin💜👑 Kh
۱۵ اسفند ۲۱:۱۴

میدونین فیکای سوپرنچرال عین بمبایین که داری خنثی میکنی اولش پر از آدرنالینه مسخره باشه انگار خنثی شدن و خب حالش میپره اگه جذاب باشن انگار می ترکه و ترکشش تا ابد تو قلبته 

حالا این کدومه؟🙄

میدونم شعرام یهو زیاد شدن بیکاری دیگه چه میشه کرد😐

RM. kiute.ARMY

بیکاریت خیلی هنرمندانه است😂
خوب این ازوناست که تا اخر هیجان یقه ات رو ول نمیکنه!
اریکا
۱۵ اسفند ۱۷:۵۰

😊😊😊خون آشامی جانم مااااااچ

 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

 

 

RM. kiute.ARMY

قرباااااااااااااااانت*^*
atibaby just her baby
۱۵ اسفند ۱۷:۲۲

رپمانسترررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر (اصن این فریاد نامجون خیلی جاها ب دردم خورد یکیش مث اینجا ک با خوندن چن صفه اول از ذوق گوشیمو خاموش کردم قر دادم و فریاد زدم رپمانستررررررر بعد دوباره نشستم :/) میگم شماهاهم وقتی ی فیک خیلی خوبه میخونید ی دفه وسطش مث من از جایی ک دارید فیک میخونید میایید بیرون بعد میرید تو گالری گوشیتون؟ :/ اخه من اینکارو میکنم ... از ذوق زیادمه :")

RM. kiute.ARMY

صدای جونگ کوک تو گوشم پلی شد😂😂😂😂
چه جذاااااااااب😂😂😂
نه من گوشیمو اصولا پرت میکنم😂
atibaby just her baby
۱۵ اسفند ۱۷:۱۲

یااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

فوللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل الانم ک طوفانه بشینی فیک امگاورس خشن بوخونییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی   ............................... یاد اهنگ گرگ 2 تتلو افتادم جر..تا گنده میشی فاز پهلوونی میاد ولی بچه بودی میخوردی در **** زیاد ....اثن من مرگ . عه اولین باره موخام فیک اکسو بوخونم هیق... هیچوقت دیر نیس هندسام اول :")

RM. kiute.ARMY

مثل ته دیگ بعد ماکارانی میچسبه به آدم....
واو! بعضی آهنگای تتل ناموسا خیلی فازه😂
بایا کن😂
✨😐worldwide sakineh
۱۴ اسفند ۱۸:۴۵

اوهومممممممم

دقیقا

موندی کدومو بشیپی

 

و من از همین بدبختی جاست نامجین میشیپم:/

RM. kiute.ARMY

ولش کن همه رو بشیپ کی به کیه😂
من لی سومان و بنگ پی دی نیم هم میشیپم😂
✨😐worldwide sakineh
۱۴ اسفند ۱۷:۴۹

ان سی تی منظورته؟:/

نومین فقط ثابته:/

مثلا تو اگه بخوای یوتا رو بشیپی

یا باید یومارک بشیپی یا یووین

بخوای مارکو شیپ کنی

یا باید با هچان شیپ کنی با با یوتا یا با تیونگ

 

یا اصن بخوای وین وینو شیپ کنی

یا با یوتا شیپ میکنی

یا لوکاس

یا تن

بخوای تنو شیپ کنی

یا با هندری شیپ میکنی

یا وین وین

یا جانی

یا تیونگ

 

و این چرخه ادامه دارد

خلاصه که....

 

بنگتنم درست مثل همین

میای مثلا ویکوک شیپ کنی

ویمین

تهگی

یونکوک

کوکمین

جینکوک

و غیره میاد تو ذهنت:/

RM. kiute.ARMY

اصلا باید حداقل دکترا داشته باشی تا سر از این شیپ های جهنمی دربیاری😂
AGASEH
۱۴ اسفند ۱۶:۵۶

آب قند دارین؟؟!

وایییی مارکسووونههههه❤😍😍😍😍

ووویییی الان پس میوفتممممممم

لیینبابگاعیهنعر،اهح.هب،هکرنخعیهگتددنخ6عهحرلت

Error

Error

Error

RM. kiute.ARMY

فقط با لبخند به دیار باقی شتافتم:")
Baran
۱۴ اسفند ۱۶:۳۲

چقدر شتر گاو پلنگه خداا. باحاله . یه چیزی . مارکشون یعنی چی ؟ مارک و جکسون ؟ . 

RM. kiute.ARMY

عاره مارک و جک:")
J.K
۱۴ اسفند ۱۵:۱۲

فرست یا رفتم قاطی شلغما؟

●_●

RM. kiute.ARMY

قاطی گلابی ها شدی😂
farzane tavakoli tavakoli
۱۴ اسفند ۱۳:۲۱

سلاممممم من عاشق این سایتم بهترین رمان هارو دارهههه خیلی ممنون بخاطر همه چی ددی 🤩🤩🤩❤️

RM. kiute.ARMY

فدایت برود ددی*^*
Emma kim
۱۳ اسفند ۲۱:۴۷

ای جانننن ددی منم تو فیکه مستر کریس گلکسی دیگه مگه بهتر از اینم میشه 

RM. kiute.ARMY

این از اون سمای خالصه!
ی بدبخت فلک زده:/
۱۳ اسفند ۲۱:۴۵

جورررررررر ترکیبییییییییی با هم 

 

ددددددددییییییییییییییییی فدااااتم

RM. kiute.ARMY

خدا نکنهههههههههههههه*0*

صنعتی و سنتییییی*-*
Ponyo ^-^
۱۳ اسفند ۲۱:۲۴

چن صفس؟!*-*

RM. kiute.ARMY

زیاده*^*
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۱۳ اسفند ۲۰:۳۰

اوه مای فاخ

ستیییی ایز بکککک

ستی چطوری کجا بودی دختر دلم تنگیده بود کلی دنبالت گشتم😍

یوهاها من این فیکو خوندم دیگ نیازی نیست از اینجا بخونمش😂😂😎

 

 

RM. kiute.ARMY

اصلا کامبک به این خفنی کجای دنیا میشه دید...
yekta@exo-bts
۱۳ اسفند ۲۰:۱۶

وووووووواااااااییییییی 

چرا گروهارو میریزین تو هم 

هوووورررررااااا من برم بخونم 

باییییییییی

RM. kiute.ARMY

لذت بخشه:")
Phati ◕‿◕
۱۳ اسفند ۲۰:۰۵

اکسو و بتس:")

RM. kiute.ARMY

و گات:")
cotton...candy. Pasnoodly
۱۳ اسفند ۱۹:۴۰

وووووووووییییییییییی  خ هیجان درم...

بنظر باحال میاد...

بخونم یا نهه؟

اههه گاد چقد کاپلا زیادن:>

 

RM. kiute.ARMY

من فوتو تیزر هارو دیدم کف کردم:")
Vkook_sana
۱۳ اسفند ۱۹:۲۸

کاش کاپل های بی تی اس کاپل اصلی بود☹️☹️🤔☹️

متاسفانه من کاپل اکسو دوست ندارم چرا فقط چانبک رو کاور میکنم ولی بقیه

شون رو نه چیکار کنم بخونم فیک رو؟!:(

RM. kiute.ARMY

واقعا قشنگه از دستش نده*^* میخوام فوتو تیزر ها و معرفی رو دان کن شاید خوشت اومد*^*
✨😐worldwide sakineh
۱۳ اسفند ۱۹:۲۴

من گشاد تر از این حرفام که بتونم بخونمش:/

RM. kiute.ARMY

با تشکر😂
✨😐worldwide sakineh
۱۳ اسفند ۱۹:۲۳

عه اره گات سونم هست

جیغغغغغغغغغغ

من برم بخونمممممممم

ینی جای ان سی تی خالی بودا پسرای منم میاوردین:/

نومین و مارکهیوک و یووین و یومارک و تنوین و غیره:/

گااااااااد ان سی تی از اون گروهاست که همشون باهم ریلن

درست مثل بنگتن:/

RM. kiute.ARMY

راس میگی اون اکسو الای خفن😂
با تشکر ماشالله😂
جررررررررررررررر دقیقا!😂
Star and Moon
۱۳ اسفند ۱۹:۲۱

منم بد نیستم یکم اثرات پس از کرونا اذیت میکنه*-*💔

تنها بدبختیم اینه که وسط امتحانا خونه تکونیا شروع شده:/

محدودیت سنی خاصی نداره به نظرم حالا نمدونم:/نخوندمش یادم رفته😂💔

ددی بیان هنگه پروف نمیاره-_-

RM. kiute.ARMY

الهی بمیرممممممم!!!!!!!!!!
ودف:|
ولش کن😂
بیان از صبح گوز کرده خودشو
Roya
۱۳ اسفند ۱۹:۱۴

عرررررر اکسو و گاتسون هم دارهههه عررررررر میخوام بخونم من سریع برم بخونم عرررررر

RM. kiute.ARMY

اصلا منو این همه خوشبختی محاله:")
✨😐worldwide sakineh
۱۳ اسفند ۱۹:۱۳

جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ 

اکسو و بی تی اس باهممممممممم منننننننننننن غششششششششششششششش

 

محدودیت سنیش چقدره؟

مناسب بنده بید؟:/

RM. kiute.ARMY

اره فکر کنم بدون محدودیت سنیه*^*
Mina
۱۳ اسفند ۱۹:۱۰

فرست؟ نه نشدم میدونم آفرین به من که از همون اول میدونم نشدم

سکند؟سوم؟

RM. kiute.ARMY

چهارم😂
Star and Moon
۱۳ اسفند ۱۹:۱۰

مرسی گذاشتی ددی*^*

حالت چطوره؟

RM. kiute.ARMY

ممنون از تو ک مارو لایق خودت میدونی عسلم*^*
خوبم تو خوبی؟*0*
💓 Maedeh💓
۱۳ اسفند ۱۹:۱۰

اوا فرست شدم قررر😂

RM. kiute.ARMY

عارهههه😂
𝑰𝑴 𝑴𝒓𝒔.𝑲𝒐𝒐𝒌𝒊𝒆 😐🌈(سکیندرلا:|)
۱۳ اسفند ۱۹:۰۸

فرست نیسم...نه:|؟

RM. kiute.ARMY

سکند
💓 Maedeh💓
۱۳ اسفند ۱۹:۰۸

ترکیبی از اکسو و بی تی ای یوهاهاها😂

RM. kiute.ARMY

یس*^*
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان