BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن Jeon's

gvsd_7.png

@FULL@

 

نویسنده sh.s
کاپل جون گوک ته
ژانر تریسام . فول اسمات
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحه 58


 خلاصه:

یه وبتون_فیکشن کوتاه به مناسبت تولد کایوشکا😍

 

 💝🔞💋DOWNLOAD💋🔞💝

   

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 نسخه کامل وبتون( فقط عکس)

 💝🔞💋DOWNLOAD💋🔞💝

   

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

قسمت دوم

 💝🔞💋DOWNLOAD💋🔞💝

 

805_vpfe.png 

۹۹ ۶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
گابریل
۱۸ شهریور ۰۱:۴۷

ددی Insecret تو سایت نیست ؟

ددی چند تا فیک که از این عکس خواک تو سری ها بقول اون کامنت پایینه 

معرفی می کنی 

من یدونه شو خوندم ولی خب اسمش یادم نی خوام دوباره بخونم پیداش نمی کنم تو فول سایتم که بگردم مغزم می گوزه 

یادمه تهکوک بود بعد تنیونگ بایکی ازدواج کرده بود بعد طلاق گرفته بود بعد رفته بود جونگکوک ازش مراقبت می گرد 

اممم خب فکر کنم واضح گفته باشم (مخ دیدی هنگ کرد :)))

RM. kiute.ARMY

نه عزیزم:"(

والا یاد نداریم تو سایت مگر اینکه کار های Sh.sرو بخونی عمرم:">

هااا نیو بگنینگ!

https://fazayihaa.blog.ir/post/1513

sadaf
۱۰ مرداد ۱۳:۰۱

خیلی عالی بوددددد💜💜💜💜💜

 

RM. kiute.ARMY

نوش جونتتتتتتت عزیزممم*^*
Min In Suk
۰۶ تیر ۱۱:۳۵

واااااااااااااییییییییی من اینو تودیع ربع تموم کردممممممممممم یااااااا منو بکشششششششش خیلی خیلی خیلی غالیییییییییییییییییی مینویسیییییییییییبی عالیه فیک عاتتتتتتتتتت 

 

 

راستش منم رمان می‌نویسم برای دونستم می‌فرستادم خیلی خوششون می اومد

RM. kiute.ARMY

خوشت اومده هاااا😔

به ما هم بفرست خب دختر، دلمونو آب نکننننننT^T
جینگولی
۲۷ ارديبهشت ۱۳:۴۵

واییی ددییی ازین فیک خاک تو سریا ک عکس دارن بیشتر بزاررر

میدونم اسمش وبتونه ها ولی فیک خاک توسریه عکس دار قشنگ تره نه؟🤣😐😑

RM. kiute.ARMY

گلنار بچه ها باتو، منم عکس پ.فیوزی بیشتر میزارم😔😂
Baby boy 🤙🏻🏳️‍🌈
۲۰ ارديبهشت ۰۴:۳۰

نه کاپلش چیه

 

RM. kiute.ARMY

هر سه تاشون ویکوکمینن
Baby boy 🤙🏻🏳️‍🌈
۲۹ فروردين ۰۲:۴۷

من تریسام دوس دارم😕

ولی پیدانکردم😑

میشه اگه داری بدی؟

اگه میشه یه چیزی تو مایه های سپمین یا ویکوکمین

RM. kiute.ARMY

والا فقط دوتا تریسام تو سایت هست که گمون کنم خوندیشون:">
یدونه آوای جرم و یکی هم شب یکشنبه

هوس آف کاردز هم خوندی؟T^T
Sarah
۰۷ فروردين ۰۹:۲۴

هاییییی🙃

نمیدونم چرا ولی یه حسی بهم گفت کامنت بزارم 

فقط میشه یه چیزی بپرسم؟

 

فن فیک چارلز و بارکد و پدرخوانده چه جوریه؟ یکی بهم گفت قشنگه ولی جایی پیداش نمکنم🥺

واتپدم کار نمیکنه.. 

RM. kiute.ARMY

های خوشگلم*^*
البته بیبی بپرسسسT^T

من فقط بارکد رو دارم و فصل اول نفس:">
پنی
۰۹ آذر ۱۸:۰۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام.. من فقط چون اسمه یوکی رو تو کامنتا دیدم یه کامنت میزارم باشه ؟

اگه یوکی شی این کامنتو میبینی.. من نینیشم:)؟ فاکینگ میص یو من شمارتو فاکینگ گم کردم الان دوسال بیشتره 

دلم برات تنگ شده.. یادمه اون موقعه تا یچیزی رو مینوشتی برام میفرستادی و کلی. عر میزدیم

هنوز نقاشی میکشی؟ میشه شمارمو بزارم و بهم پیام بدی؟..

***********

دلتنگتم..

RM. kiute.ARMY

سلام بیبی*^* البته راحت باش فشنگم!
قربون کیوتیت برم اخه دارلینگ منT^T
چون شماره ات رو گذاشتی ممکنه خدایی نکرده یکی شیطنت کنه باهاش برای من سانسورش کردم تا یوکیت بیاد من بهش شماره رو بدمT^T


یوکی
f.f
۳۰ آبان ۲۰:۳۷

هی اس.اچ.اس 

بیا بنظرم یه فیک تقریباً همینجوری فقط با اگوست دی و شوگا و جیمین😁(خیلی ضایع است یونمین شیپرم؟؟؟)

RM. kiute.ARMY

آخ گفتی....
Viminshiper
۱۸ مهر ۲۰:۴۲

داشتم میچرخیدم رسیدم به این گفتم هم عرض سلامی بکنم هم کامنت بدم کامتاش بشه 200 رند شه😂😭💔

RM. kiute.ARMY

سلام متقابل طول میکنم شبتون درد نکنه دستتون بخیر😂😂😂
army
۱۷ مهر ۲۱:۴۰

Fuck you من عکسارو میخوام اوکی؟؟؟؟؟ من عکسارو میخوام بفهم و زود پارت 2 رو بزار دیگهههههه

RM. kiute.ARMY

من فقط دستورات رو اجرا میکنم😔
Lina
۱۵ مهر ۱۶:۱۶

بگو به اس اچ درست کنهههه

RM. kiute.ARMY

اس اچ به #اعتصابات_سراسری پیوسته کرکره ی کارخونه پایینه😔🚬
Lina
۱۱ مهر ۱۰:۴۷

نیت که آره 

 

ولی خدایا من اینو ورژن دوتا دوقلو های تهیونگ رو میخوام میتونی بگی اس اچ یکی همین جوری ولی نه دقیق اینو درست کنه توروخدا 

 

RM. kiute.ARMY

شاید یروزی...
شاید فردا...
Lina
۱۰ مهر ۰۱:۰۴

فاکککککک؟ 

 

 

ددی من چرا حس کردم جئون ها عاشق تهیونگ نبودن حداقل اونجوری که باید؟

RM. kiute.ARMY

والا بخدا نیت مهمه:")
army
۰۷ مهر ۲۳:۵۲

من تریسام نمی دوستم، پس اینجا چه غلطی میکنم😐

RM. kiute.ARMY

بگو صرفا برای گشت و گزار اومدی😂

۱۲ شهریور ۰۳:۳۵

امممم من قسمت دوم فقط عکس رو پیدا نکردم

 

RM. kiute.ARMY

فقط عکس ها کلش داخل همون یه فایل بود فدات شم:">
....
۱۰ شهریور ۰۷:۱۰

میشه اون که فقط عکس داره رو کامل بذار ؟یک و دو با هم

RM. kiute.ARMY

گذاشتیم ها:">
Sashi
۰۸ شهریور ۰۰:۱۹

یعنی من سر این جر خوردم

میتونم بگم که از فصل دوم 34 صفحه بود البته فکنم فقط چند صفحه بود که سالم بود

ولی بیشتر سر کامنتا جر خوردم

نمیدونم چرا میگید بفوریسام 

تری یعنی سه میگن از اون کارای بد سه نفره 

فور یعنی چهار آیا (ی) آخرش داره که میگید فوریسام😐میشه فورسام

 درک پلیز 

راستی میخواستم درخواست  کنم تنسام هم بنویسید 😂😂

خوب ددی جان من خودمم نمیدونم اینا که گفتم درس بود یا نه هرچی بود به بزرگی خودتون ببخشید 🤣😐

 

 

RM. kiute.ARMY

مرسی از اطلاع رسانی شما هم وطن😂

تن سام؟ هیئته مگه؟😂
از اونجایی که بزرگ نیستم، به کوچیکیم میگیرم😂 نه شوخی کردم عزیزدلی نفس این چ حرفیه راحت باش:">
Rozhina
۲۸ تیر ۰۱:۰۵

سلام چرا فقط قسمت دومه قسمت اول کجاس 🥲

RM. kiute.ARMY

کلا سر جمع همین هاست:">
Eyan
۰۴ خرداد ۱۰:۰۲

ددی مثلا فک کن ی همچین فیکی،ورژن ته وی کوک 

بعد کوک وقتی ته و وی راجب بعضی مسائل باش حرف میزنن کوک دستاشو ر صورتش بزاره و خجالت بکشهننههههع

دمخعلحننودبس

یا مثلا ددی ی فیکی با همین کاپل ولی امگاورس

مثلا فک کن توی دنیای این فیک همه ی گردنبندی دارن ک مال هرکدوم بر اساس رایحه شون رنگی باشه

مثلا کوک رایحه شاتوت داشته باشه رنگ گردنبندش بنفشه

ته رایحه جنگل و بوی چمن و خاک خیس خورده باشه رنگ گردنبندش سبزه

وی رایطه چوب و چوب سوخته و چوب خیس داشته باشه رنگش قهوه ایی باشه

بعد تو این دنیا جفت مقدر شده افراد رو فرشته ی ماه انتخاب می کنه

و اینطوری عه ک وقتی دو نفر گردنبند هاشون ب هم بچسبه و رنگ گردنبند هاشون ترکیب شه(ببین مثلا ترکیب قرمز و ابی میشه بنفش..اینطوری) اونا جفت همدیگه ان

بعد ته و وی هم مثلا داداش ناتنی بودن و بعد از دوسالی بخاطر ی اتفاقاتی همو دیگه اصلا ندیدن(ببین مثلا فک کن این گردنبند ها بعد 18 سالگی ب انسان داده میشه)

بعد بهویی دوتاشون با کوک ملاقات میکنن و میبینن گردنبند های دوتاشون ب گردنبند کوک ک ی امگاس(ته و وی هم الفان) بچسبه و همزمان گردنبند ته و وی هم ب هم میچسبه و......

@اس اچ اس

بمولا نید همچین فیکی))))))

ایده های ت مخم خیلی زیادن=/

RM. kiute.ARMY

من تو رو به دستگاه قضایی اس اچ ارجاع میدم:">
نمصن منم میخ....
عاقا میخ!!!
یا اس اچ علی اسلام مددی!!
یک روح در سایت🤝🏻
۲۰ اسفند ۱۴:۱۸

اهم ... چیزه...کاپلشو نفهمیدم...کی به کیه؟

جون گوک ته ...

منظورش کوکی و ته ان؟

 

RM. kiute.ARMY

اره*^*
دوتا کوکی و یدونه ته😂
...
۰۸ اسفند ۰۱:۲۹

چجوری دانلود کنم 

RM. kiute.ARMY

https://uupload.ir/view/inshot_20220223_092840349_yvy3.mp4/
بیا عزیزم نحوه ی دانلود
Rosa
۰۵ بهمن ۲۲:۵۵
عالی

RM. kiute.ARMY

فدایت*^*
fatish
۰۳ بهمن ۰۰:۵۲

بدبختی اینجاست دلمم نمیاد بزنمششششش🥺😐😐😐😂😂😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

دقیقا:">
fatish
۰۱ بهمن ۱۶:۳۶

دد فقط بزار من این شادی رو گیر بیارم

همچین میزنمش ک تا یک ماه نتونه راه بزه 

با این فیکاش بابا چه وضعشهههههههه کی پاسخگوعهههه؟

(منحرف هم خودتونید)

نهههههه دلم نمیادددددددددددد بزنمششگوناه داره دخملم

بعد کی برام فیک بنویسه من عر بزنم🥲💔

بعد شادی دگر عاشقیییی ممنوع 

زندگیییی ممنوووع

البته یوکی شی هم هست 

بعد یوکی دگرررر عااااشقی ممنوووع

فیک خوانی ممنووووع 😄🤣

وای خاک تو سرم دیرم شد الن صاحب کارم اخراجم میکنه.

بای بای✌🏼😄

RM. kiute.ARMY

شادی بیت السایته😂 خش بیوفته روش از دادگاه بین الملل برات احضاریه میاد😂

آخ ک میفهمم:") شادی واقعا باریکلا داره!
یوکی رو نگو ک مغز متفکرههههههههههههههه:">
جر😂😂😂😂😂😂
غلط کرده اخراجت کنه:/
fatish
۲۹ دی ۱۰:۰۴

من اصن از کنار این قسمت از سایت ک رد میشم...

چشمم که میوفته به پستر 

غش میکنممممم

چجوری انتظار دارین برای بار هزارم نخونمش.؟🤣💔🥲😭😂

RM. kiute.ARMY

دُز حقانیت غیر قانونیه😂🤝🍷
باشد که آرامش پی دی نیم را نخراشیم🤌🏻😔😂 ....
۲۹ دی ۰۹:۰۲

سلومممممممممممممممم

RM. kiute.ARMY

سلاااام🤩🤩🤩
fatish
۲۶ دی ۰۱:۳۲

عری میزنم در حد درد زایمااان

همیشه دلم میخداس برا این وبتون کامنت بزارم ددی😂😏💔

عررررررر خدایااااا تریساااممممممممم

تهیونگگگ باتممممممم

عررررر خداا خداااا خداااا

_وی خودزنی میکند 

 

 

ددی راستی گفتم عربیو ریدم..؟:">

ولی بعنیمممممممممممممم

فک کنم از وقتی جئونز منتشر شده ۵۹ بار دانلودش کردم🤣💔

 

RM. kiute.ARMY

اصن سنگین ترین وبتون سایته😂


منم عربی همیشه خذاب میکنم:/
جون😂😂😂
نامی
۱۰ دی ۲۲:۵۱

عررررررررررر خیلی خوب بود تو رو خدا فصل سه هم بساز مرگ من جدیدا شدید.روی ته باتم کراشم

RM. kiute.ARMY

چش چشT^T
BTS
۱۱ آذر ۱۱:۰۶

عالیه ممنونم

RM. kiute.ARMY

ولکام عزیزم*^*
Mira
۱۱ آذر ۱۰:۰۷

نه تورو خدا بیا مثل دوست پسر باربیش کنیم یکی کن داریم برای تمام باربی ها هست

ساقی هم بیا ماله همه بکنیم 

یکی برا همه و همه برا یکی

جون ساقی تا اخر ما باید توی استخر پول بکشیمش بیرون

RM. kiute.ARMY

ساقی باید پا بده اگر نه ماها وسیله ایم😂
Mira
۱۰ آذر ۰۹:۱۸

خب بابا ساقی هاتو به ماهم معرفی کن 

اینجوری بد تو خماری گیر نکنیم 

ماهم گناه داریم 😆🤏

RM. kiute.ARMY

نه دیگه ساقی خودمن😂
Mira
۰۷ آذر ۱۹:۱۸

نویسنده من منتظر فصل سوم هستممممممم

لطفا بنویس خیلی خوبههههه 

البته عکس بیشتر باشه🤣🤣🤣

ددی نمیتونی یه پی دی اف از چندتا این عکسا یا فن ارت های باحال پیدا کنی ددیییییییییی ای نید یوووووو پیلیز هلپ می

چقدر لوس شدم😐😑

RM. kiute.ARMY

والا من خودم ساقی دارم اونم بعضی وقتا میرسونه ب دستم😂
مادره بچه های ددی (همونی که واسه قلمِ ددی شاهرگ میده)
۰۶ آذر ۱۷:۰۳

خودم ریختم برگام مونده.....ازون اسماتای خفن بودااااااا

RM. kiute.ARMY

خیلیییییی خفننننننننن!!!
FARIJKOO
۰۶ آذر ۰۹:۵۱

چرا نمیتونم بخونمش::))؟ 

میزنه حذف شده از سایت

RM. kiute.ARMY

عزیزم چک کردم الان مشکلی نداشت*^*
rozhan
۱۷ آبان ۰۹:۴۱

سلام ببخشید شما چجوری دانلود میکنین من هر چی روی دانلود میزنم نمیاد😭

RM. kiute.ARMY

بخدا لینک مشکلی نداره:">
F/A
۱۵ آبان ۱۲:۳۲

اره فورسام😐نمد دارم درست مینویسم یا نه

همون کارای بد چهار نفره😂محظ رضای دل منم که شده لطفا یکی بنویسه یه همچین وبتونی....راستییی سونبه نیم یه دوست ارمی پیدا کردم بایسش تهیونگه ولی از گی و لز بدش میاد چه کنممم؟؟؟ 😐😐😐 ابجیمو مثل خودم دیوانه منحرف کردم ولی این یکی لامصب خیلی سرسخته

RM. kiute.ARMY

ها همین درسته😂
خو دیگه بعضی ها کلا دوس ندارن. البته دوست های منم دوست نداشتن همه از دم بچه مسلمون که داشتن دین ایمون اما الان از دم بی ال دوس دارن هاهاها😂
Army°°♡
۱۵ آبان ۱۲:۱۱

من یه پرندم ارزو دارم هوپمین بخونم.من عاشق تریسامم کاشکی توی وانشات ته کونش انقد پاره نشه(میدونم قافیه نداشت ولی دلم خواست)

 

پ‌ن: البته سون سام یچیز دیگست(میخوام بچه خوبی باشم ولی مغز مریض و کثیفم نمیذاره چه کنم)

 

هشتگ مای درتی مایند

هشتگ ایم د هورنی ب*چ(استیکر خنده)

RM. kiute.ARMY

قافیه نداشت اما مفهوم در حدی عرفانی بود که نیاز به شمس تبریزی پیدا کردم احسنت😂😂

پ.ن: خداست اون(اشکال نداره در توبه بازه)

هشتگ سجاده
هشتگ تسبیح
Army°°♡
۱۵ آبان ۱۰:۵۷

واییییییی عرررررر فوللل اسمات

نمندبعبسصثزررکگجچخفیز

چقد خفن بود.

عاشقش شدم‌.

(پشت در حمام می نویسد): نویسنده دمت گرم عجب چیزی بود.رفتیم تو خلسه اصن.بازم تریسام بنویس.بوس به کلت♡

RM. kiute.ARMY

بوس متقابل😂
الان که حمومی یه دهن بخون
Sil-Y-Min
۱۵ آبان ۰۹:۰۲

جررر گفتم شاید نخوای اینجا بزاریش😂😂مرس با دسته گل خدمت میرسم

RM. kiute.ARMY

داوش من غلامتم😂
F/A
۱۵ آبان ۰۸:۴۷

من درخواست یک فن فیک فوریسام دارمممم😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐 سونبه نیممممم 

لطفااااا واسه این ارمی حقیر یه فن فیک خوجمل فوریسام بنویسسسس😪😪😪

RM. kiute.ARMY

فوریسام؟
F/A
۱۵ آبان ۰۸:۴۴

رسما یکی از زیباترین تریسام های زندگیم بود🙂

 

یه جوری دارم میگم انگار خودم شبی سه راند تریسام میرم😐😐😐😐😐😐😐

#منحرف نباشیم

سونبه نیم عالی بوووود میشه بازم ازین تریساما بنویسین.‌.

مثلا یونمینهوپ یا فوریسام کوکویمینگی

😐😐😐منحرف هم خودتونین من فقط میخوام حق کسی ضایع نشه....والا

RM. kiute.ARMY

خیلی چشم نوازه😂😂😂

وای شت نکن همچین😂😂😂
چش چش اگه نویسنده ها کمر همت ببندن چشم😂
reyhane army
۱۴ آبان ۱۴:۰۱

خیلی قشنگن 💋💋 

ممنونم ❤⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘

RM. kiute.ARMY

خواهشیات قشنگم*-*
beby tete
۱۴ آبان ۰۵:۱۱

فتبارکالله

خدایا ببخش من هر بار میگم بار اخره ولی بعدش اسمات ددی کینگ +۱۸۷۳۹

میخونم=\

ددی دوست دارم صدات کنم اوپا ولی چون از کلمه اوپا بدم میاد میشه هیونگ صدات کنم؟؟@_@

میدونی یه جوریه اوپا گفتن👁👄👁💔😂

اینگار یه حالت اقوا اغوا ؟؟؟ کننده داره[=

هیونگییی کودوموشنه ؟؟ اقوا یا اغوا؟؟؟🤦🏿‍♀️💁🏿‍♀️

RM. kiute.ARMY

اشکال نداره😂😂😂
البته ک میتونی صدام کنی عزیزدلم*-*
اغوا😂
•Namjin's Daughter•
۱۳ آبان ۲۰:۴۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

دد دد دد دد ددیییییییی دد!

******

درست فهمیدم؟

***** اسمت؟

RM. kiute.ARMY

بینگو😂
•Namjin's Daughter•
۱۳ آبان ۱۹:۰۶

خدانکنه دیوانه تو بمیری منم میمیرم که 😂🙂

ولی چیز وحشتناک هاتی بود! :>

RM. kiute.ARMY

هیق:">
Silver heart ‌‌‌‌
۱۲ آبان ۲۱:۵۱

من وقتی میبینم شادی چیزی نوشته :  *روحم به سمت گوشی می آید*

 :/ دستت طلا شادی جون هقققققق اصن ب هرچی ک تو مینویسی معتاد شدم لنتی

RM. kiute.ARMY

خدا سایه اش رو از سرمون کم نکنه:>
•Namjin's Daughter•
۱۲ آبان ۲۰:۴۱

اهم...

کار به خفن بودنش ندارم...

دد یه چیزی

همین تریسامو

با جین و دوقلوهای نامجون تصور کن :)

من مردم امیدوارم لحظه آخر دستم به گرینه ارسال رسیده باشه!

RM. kiute.ARMY

اوکی ددی مرد:)
potterhead
۱۲ آبان ۱۶:۴۸

البته اگه الان جلوم بودی لال بودم و نمیتونستم هیچکدوم از حرفامو بگم 😂😂😂

آبجی خودمم ۲۱ سالشه اونم آرمیه ولی هیچوقت راجب چیزی به جز بی تی اس باهم صحبت نمیکنیم حتی فیکای بی تی اس 

حالا نمیدونم اونم میخونه یا ترک کرده 

RM. kiute.ARMY

احتمالا میخونه به روت نمباره😂
Mohadeseh
۱۲ آبان ۱۶:۴۱

آره توی پینترست هم هیومن لاور اکانت داره و منم دنبالش میکنم...
ولی این عکسای..اهم...21+ رو توی یه اکانت دیگه توییترش میذاره. آدرسشو دارم ولی به دلیل نداشتن اکانت توییتر نمیتونم برم توشT-T

 

نمد والا توی بیوی توییترش نگاه کنی قبلا یکم فرانسوی داشت
توی اکانت واتپدش هم نگاه کنی محل سکونت رو زده شهر عاشقان اونم به زبان فرانسوی...خو باید چی برداشت کنیم؟! آفرین آسیاییه ولی فرانسه اس😂😂

RM. kiute.ARMY

هعی لعنتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت:">

اره اره داره😂😂
پدرسگ:"))) خدا حفظش کنه
Yuta😈
۱۲ آبان ۱۵:۴۹

یسسسسسس ییسسسسسسسس

حهبچبعحچلجبخزلححزلهلحببحهخیبهلخلللزهزلهببزحهلبزحهطبحههزعزعخرهحجهبعزحعحزحعزحهرحارجهبجهبحهززحهزعحزعححعزحعطزعنطعح

RM. kiute.ARMY

صحیح😂
potterhead
۱۲ آبان ۱۳:۳۸

ددی من بعضی وقتا با یه آدمی آشنا میشم و نمیدونم چرا ولی اینقدر بهش فکر میکنم تا جایی که احساس ناراحتی بهم دست میده نمیدونمم چرا از وقتیم با تو آشنا شدم خیلی بهت فکر میکنم واقعا هیچوقت فکر نمیکردم یه آدمی که تا حالا یه بارم ندیدمش انقدر برام انرژی مثبت باشه و دوسش داشته باشم 

الانم چون تو فکرت مثل اونایی که دیدم محدود نیست خواستم اینو بهت بگم وگرنه بعضی از اون آدما نمیدونستن من وجود دارن حتی و هیچوقت نفهمیدن 

ببخشید زیاد حرف زدم فقط اینو گفتم که مثل بقیه وقتا اون حس بد سراغم نیاد 

واقعا برام جالبه تا حالا هیچوقت با یه دختر بزرگتر از خودم اینجوری حرف نزدم ولی فکرکنم اونقدر با تو احساس راحتی میکنم که حتی حرف دلمو بزنم 

واقعا ممنون که این با حرفات همیشه به هممون دلگرمی میدی 😘

RM. kiute.ARMY

الهی عزیزدلم:)
باید ازت تشکر کنم که انقدر منو دوست داری واقعا باعث افتخاره و من نمیدونم چطوری محبتت رو جبران کنم...
امیدوارم تا همیشه پیشت بمونم و باهم وقت بگذرونیم*-*
Sil-Y-Min
۱۲ آبان ۱۳:۳۷

خب دد یه چیزی من ایدی دوستمو میدم بعد شما بیزحمت ایدیتو بده به اون ک خودم بعد بهت پیام بدم 🥲چون فعلا در جوار مادر محترم هستم نمیشه کاری کنم😂@Girlllarmy

 

RM. kiute.ARMY

میخوای همینجا ایدیمو بدم؟😂
kiute_ARMY
Kim Miya
۱۲ آبان ۱۲:۵۷

هق (دست های خود را می‌گشاید تا ددی را سفت در آغوش بگیرد)

امروز روز آخر حضوری بود دلم گریه میخواد 

هق ، هق ، هق تر

........

دادم فیکو رفیقم خوند 😁 اونم به جمع فیک خوانان بنگتن پیوست

RM. kiute.ARMY

ای ژان دلم گوگوریT^T


هوراااااااااااااا به راه راست هدایت شد😂
YUKU
۱۲ آبان ۱۲:۰۲

کشته های فیک های شادی از کشته های 8 سال یا 7 سال ؟ :/ حالا 7 و نیم سال دفاع مقدس بیشتره

لعنتییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی سیریسلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟

فصل 2؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

مایل یه فصل سه مادام اس اچ اس؟

اگر عر بزنم چی؟ اگر خواهش و خود جر دهی بنمایم؟ خودسایی و خودبه دیوار کوبانی؟

 

این شاتش دقیقا مود این بود که خودت میرینی بعد پشیمون میشی

فرزندم تهیونگ بی ا گود بوی پلیز

پلیززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز

و فقط منی که دقیقا رو برو مامانم فیکه رو میخوندم و نمد دا قیافم ضایع بوده یا نه خداکنه که نبوده باشه ://///////

مدیونین فک کنین کلی رو اون دوتا عکسا زوم کردم و تو مغزم عر زدم

یوکو اولین برگزار کننده ی کلاس های مدیون کردن جماعت به خود هستش کاملا تضمینی

اره خلاصه

 

بیس بیس ددی مدیییی ...

*شاید این بیس اخرین بیس باشد

* البته این دو بیس دیگه؟ اره

* شاید این دو بیس اخرین بیس ها باشند

RM. kiute.ARMY

از جنگ های صلیبی هم بیشتره😂😂😂

ارمان های گود بوی رو باد برد😂😂😂
اون عکسا که اصل جنس بود:> انگار وسط کلی بار تریاک کوکائین پیدا کنی!

خدا نکنه چرا اخری؟0_0
Dark lady
۱۲ آبان ۱۰:۵۷

به جانه خودم اگه امگاورس یا امپرگ بود تا حالا ته هزار با حامله میشد:)

RM. kiute.ARMY

مهد کودک الزهرا باز کرده بودن😂
Piko niko
۱۲ آبان ۰۹:۵۶

میتونید من رو تصور کنید با لبخند سنجابی و ملیح داستان را میخواند و برای این گناهش توبه میکند✌🏼🤝🏻😐

 

 

خدایا توبه توبه توبه توبه

 

نه همین یه بار 

خودمم دارم اینجوری مینویسم 

همین یه بار بخونم🐿🐾

RM. kiute.ARMY

آب مقدس موجود است😂
Mobina ❤
۱۲ آبان ۰۹:۴۷

اوپاااا😭

زیپه برای من به مشکل خورد هرچی می زنم روی فایلا نمیاره😭

 

الان من با خودم چیکار کنم   خودمو بکشم یا به خدا بگم بکشتم یا به بی تی اس

RM. kiute.ARMY

اوخی:"(
برنامه ی زیپ ریدر داری؟
مهرسا
۱۲ آبان ۰۸:۴۷

اهم

خب من سخنی ندارم چون دارم از خجالت در زمین محو میشم

نویسنده مرسیییییی

فقط تو رو خدا وبتونش رو کامل کن  و یه پارت ۳ ام بده 🚶‍♀️💔

قرباااااانت من برم محو شم فقط 

بوس بوس خدافظ🏃‍♀️

RM. kiute.ARMY

ای ژانT^T
Fira ☆
۱۲ آبان ۰۸:۲۷

ددییییییییییی 

من برگشتم 

باور نمیشه یه هفتست اینجا نیومدم 

گاد دلم تنگ شده بود 

RM. kiute.ARMY

سلامم عزیزدلممممممممم*-*
خوش برگشتی*0*
منمممممم دلم تنگولیده بودا*0*
Stella
۱۱ آبان ۲۳:۴۸

عجیبه بنرو سانسور نکردی 😂

 

RM. kiute.ARMY

هر چقدر میخواستم سانسور کنم گند میخورد دیگه این از زیر دستم در رفت😂
MilkyGalaxy
۱۱ آبان ۲۱:۰۱

واییییی ایننننن 

برم بخونمشششششش 

از اونجایی که نویسنده جان شما کلا قلمت خیلی قشنگه پس از همین الان میدونم که خیلی خوبههه

خسته نباشیییی💜

RM. kiute.ARMY

سلامت باشی گوگوری*-*
خر تهیونگ کبیر
۱۱ آبان ۲۰:۴۰

میشه اگه ویکوکشم پیدا کردی بذاری؟

RM. kiute.ARMY

اگه خدا بخواد چش*-*
بچه ددمون^-^ عخش خواهر ددی ( همونی که کراشش بش محل صگ نمیداد سابق)
۱۱ آبان ۲۰:۰۱

عوففففففففففففف

کیف کردم کیف

RM. kiute.ARMY

همه گلنار به دست رفتن فضا😂
nazanin ( Yoo J )
۱۱ آبان ۱۹:۵۳

حقیقتا سر خوندنش از هشت جهت به انواع اقسام روش های سامورایی پاره شدم :|

صبح رفتم بخونمش تا رسیدم به بخش اسمات دیدم کلاس قرآن شروع شده معلم میخواد امتحان بگیره :|

بعد امتحان رفتم بخونم دیدم میگه یه سوره ای تلاوت کن 

بعدش دوباره میرم بخونمش میاد میگه میگه فلان آیه و فلان آیه رو بخون و فعالیت هارو بنویس بفرست :||||||||

هیچی دیگه من مجبور شدم دوباره از اول فیکو بخونم تا بفهممش :")

 

 

اما خیلی گشنگ بود شاد هیق :")))))

RM. kiute.ARMY

خدا دقیقا وسط اسمات در های توبه رو به سوی تو گسست😂😂😂
Dark lady
۱۱ آبان ۱۸:۲۲

واتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت*با لحجه شیرازی*

مگه میشه؟؟؟؟؟

یادش بخیر اون موقع که این وبتون محشر و  گذاشته بودی من یه سایلنت ریدر بود....🥲چه روزای *جا خالی بود*

RM. kiute.ARMY

اخ اخ شیرازی ها خیلی خوشگل میحرفنT^T
الان دیگه سایلنت نیستی هوراااااااا😂😂
vmin shiper
۱۱ آبان ۱۷:۱۸

چه اتک یهویی ای*'*

خیلی فاکککککککککککککککک×'×

من نمی کشمممممممممممممممممم

RM. kiute.ARMY

شادی با مسلسل کمین کرده بود الان هم متواریه😂
الی
۱۱ آبان ۱۶:۰۰

ددی یکشنبه از شادی پست جدید اومد ؟اگه اره مرگگگگ من اسمشو بوگو

RM. kiute.ARMY

فاکس اسکین:>
Mohadeseh
۱۱ آبان ۱۵:۲۹

.......

کار به قلم خفه کننده ی شادی ندارم....
ددی...خدایی نقاشی های هیومن لاور رو میبینی؟
نه میبینی خدایی؟
اینا فکر کنم مال اون یکی اکانتشن که چون من توییتر ندارم نمیتونم برم توش🙂💔
عععععععععععررررررررررررررررررر
یکی آدرس خونه هیومن لاور رو بده من برم بدزدمش واسه خودم...تا این حد میدونم که فرانسه زندگی میکنه دیگه بقیه اش به عهده شماست😂💔

RM. kiute.ARMY

تو پینترست هم میگن هست:>
شادی که طرفدار پر و پا قرصشهT^T
آسیاییه اما تو فرانسه ات؟
شت:>
Kim Miya
۱۱ آبان ۱۴:۳۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

خیلیی خوب بید 

از عکساش نگم برات ددی😶

*وی از خجالت سرخ میشود

خلی خلی قشن بود شدیداً به یه تریسام جونگ گوک ته نیاز داشتم

*عه اون کلاغه رو😑

.............

ددی کلاسام دوباره آنلاین شد☹️ این به هفته حضوری بود خیلی خوب بود مخصوصا که گوشی هم میبردیم اصن معرکه بود این بخشش😁😁😌❤️

ولی بخاطر این کرونای ت**ی دوباره آنلاین شد

هی خداااا منو بکششش

نه نکش دلم میخواد فلن تا میتونم فیک بخونم 🙃💜💜

ددی بغل موخام🥺🍭

RM. kiute.ARMY

اون سوسکه روپایی میزنه جلل جالب😂😂

اره همه گوشی میبردن کیف میکردن😂😂
بیا بخلم دارلینگ*-*
💕2A💕
۱۱ آبان ۱۳:۳۹

بابا ما همینجوریش نمیتونیم جونگ کوک و هندل کنیم...

تا میایم به اتک قبلیش و حال به فاخ رفته خودمون رسیدگی کنیم دوباره یه اتک دیگه میزنه هارت بروکن میشسم اکلیل بالا میاریم...

بعد حالا فک کن دوتا بودن...

بد تازه...استغفرالله...

خدایا توبه...

ددی به خدا سر درسمم هستم...

الان ریاضی داریم خانوم یه ورقه فرستاده گفته حل کنیم بفرستیم...

منم حلش کردم فرستادم بعد رفتم اون قسمتایخاک برسری ترو خوندم(ص 12 به بعد)...

تازه...

من نیاز نیست تصحیح کنم ورقه های بچه ها رو چون سرگروه اولم الان سرگروهای دوم انتخواب شدن اونا باید اینکارو کنن...

هعی زندگی من برم ببینم چه خاکی بریزم سرم...

جهنم انتظار هممونو میکشه...🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️

 

RM. kiute.ARMY

جهنم منو راه نمیده میگه عامل فسادی😂😂
ایگووو خسته نباشی خوشگل خانوم مراقب خودت باش باشه؟!
jm.v.jk
۱۱ آبان ۱۳:۲۹

عه وا کراشم

برا کراشم صلوات ختم کنید😔

باشد که بار گناهانمان سبک شود😔💜

 

 

RM. kiute.ARMY

گناهانمون دیگه وقتی مارو میبینن عرق شرم میریزند😂
سایلنت ریدر به ددی قول میدم که از سایلنتی درام
۱۱ آبان ۱۲:۴۶

اعععععع این مگه تک پارتی نبود😐🤦‍♀️

 

خب خب اونور زیادنظر دادم گفتم بیام اینجا 

 

ددی جونم اوکی هرچی تو بگی ولی من دست از سرت برنمیدارما😈

 

من تازه چتر باز کردم تو سایت و دارم روی واقعیمو نشون میدم🙃🤭

 

در کل گفتم باید روزی چندتا نظر که از طرف منه رو که شاید اصلا ربطی به اون فیک یا وانشات یا بتون رو خیلی شیک و باکلاس جواب بدی😋😎

 

ای نویسنده ی عزیز یا مترجم عزیز منتظر پادت های بعدی هستم که شاید اصلا وجود نداشته باشه😐ولی در کل فایتینگ🙂❤

RM. kiute.ARMY

چرا اما برکت داشت😂

تو راحت باش بیبی:">>
ای ژان😂😂
چشم میدم*-*
Ronia !!
۱۱ آبان ۱۲:۲۳

ینی چی؟ بابا بکنیدش راحت فوقش میره بیمارستان دیگه اه

زیبا بود ولی انتظار لذت بیشتری داشتم 😂

شادی ژون کلا تو عالی هستی :)

RM. kiute.ARMY

شادی خداستT^T
Sil-Y-Min
۱۱ آبان ۱۲:۱۲

سلاممم😂😂چطوری ددی جونم بالاخره فیکم تموم شدد جرر😂چجوری بفرستمش واست عزیز دل همینجا یا تل یا وات یا شاد؟ کدومو بدم😂

RM. kiute.ARMY

همه اشو بده خواهر😂
بیا تل قدمت رو تخم چشم
Army Girl
۱۱ آبان ۱۱:۵۷

عررررررررررر دابل عرررررررررررررررر عرینگگگگگگگگگ پارت دوووووووووو جیغعععععععععععععععغععععععغععع (منی که سر درس عربی اسینا میبینم*_*)

RM. kiute.ARMY

ادب مرد بهتر از طلایش است😂
Kang ros
۱۱ آبان ۱۱:۱۰

شادییییییی تنکسسسسسسسسسسس😭

RM. kiute.ARMY

خدا سایه اش رو از سرمون کم نکنه:>
Kim Miya
۱۱ آبان ۱۱:۰۰

هیییییی اخجون باورم نمیشهههههه 

قسمت دوممم ارعههههه مرصیییییی

 

RM. kiute.ARMY

خواهشیااااااااااات*-*
potterhead
۱۱ آبان ۱۰:۴۵

واییییییییییی ددی فقط عکساش نهههههه 

از خجالت آب شدم 

مغزم : آره اونم تو منحرف اعظم 🙄😏

من : باز تو حرف زدی 🙄

RM. kiute.ARMY

همیشه این ندای درون ها همه چیز رو خراب میکنن😂
🐯🧁💜 𝙔𝙪𝙞 𝙩𝙞𝙜𝙚𝙧
۱۱ آبان ۱۰:۳۹

جیغغغغغغغغغغ قسمت دوممشششششششپیپسسوکصک

RM. kiute.ARMY

سینه بزننننننننن!!
Kauo sheka
۱۱ آبان ۱۰:۳۵

اوه هولی شت این فوق العاده است 

عررررررررررررر

اوکی این خیلی سورپرایز کننده بود 🤩😘💋💋

 

RM. kiute.ARMY

از سورپرایز گذشت حامله امون کرد:>
AZIN :)
۱۱ آبان ۱۰:۳۵

گاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

این چی بوددددددددددددددددد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

RM. kiute.ARMY

سلاح کشتار جمعی:>
potterhead
۱۱ آبان ۱۰:۳۲

من اینو چند وقت پیش خونده بودم نمیدونستم قسمت دوم داره وگرنه تا الان نمیتونستم صبر کنم 

خیلی خوبه 😃

RM. kiute.ARMY

اصل جنس ناب ناب:>
Mira
۲۸ مهر ۰۹:۱۸

هی ددیییییییی نامی

دیگه اپ نمیکنیییییییی

میشه وبتون کوتاه بیشتر بزاری؟؟؟؟؟؟؟

ددییییییییی

RM. kiute.ARMY

اخه در همین حد اومده جانم:>
چش چش
خب؟
۱۷ مهر ۱۵:۲۵

ترو خدا بگو چطو بدانلودم؟

RM. kiute.ARMY

بزن رو دانلود عزیز دلم*^*
BTS
۰۹ مهر ۰۰:۰۹

کی ادامش میاد واییییییییییی من کراش زدم روش لطفا وبتون کاملشو بزارین 😭😭😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

حتما عزیزدلم:">
AR•J•MY
۰۴ مهر ۱۶:۱۷

اینو دوستم قبلا برام فرستاده بود (ولی با یه ترجمه دیگه، یعنی یکی دیگه ترجمه کرده بود:| (یعنی ریدم با این تایپ کردنم تو همین دو خط ۵۰ تا غلط داشتم درستشون کردم :/ ))

و گاد...فیکش...خیلی خوب بود...

اسماتای شادی یه دنیاییه که...دلم میخواد تا آخر عمرم اونجا زندگی کنم :/ (البته من چون تهکوکر نیسم بجا ته جیمینو تصور میکنم ولی خو سخته...فک کن نوشته کوک ته رو اهم میکنه بعد تو باید تصور کنی کوک جیمینو اهم میکنه :/ بیخیال...)

(دارم تو فیکای گوشیم میگردم ببینم کدوما رو خوندم دوس داشتم کامنت نذاشتم...براش کامنت میذارم)

RM. kiute.ARMY

کنچانا باو غلط تایپی نمک تایپه😂

اسمات هاش اصن...الله و اکبر:">
Gh
۲۳ شهریور ۱۰:۳۰

اری همه میگن درد نداره اخرش دلو میزنم به دریا

RM. kiute.ARMY

دخیخا:">
Gh
۱۶ شهریور ۱۴:۲۲

دد میخوام برم گوشم رو پیریسینگ بزنم این یونجون ولی این چی میترسم بخدا 

بعد فرض کن دوستم کل گوشش رو سوراخ کرده چجوری خدایی ؟

RM. kiute.ARMY

وای درک میکنم:") گوشت آدم میریزه
اما نگرا نباش بی حسی میزنن به زیبایی بعدش فکر کن😂
Yuta😈
۱۳ شهریور ۱۹:۱۵

 من میرم پاره میشم😂😂😂

واااایییی اخه کدوم **خلی اونجاشو میزنه؟

کسی که **خله😂

من نمیتونم درک کنم ولی پیریسینگ به موقعش قشنگه

RM. kiute.ARMY

نه ولی جذابه😂
Gh
۰۹ شهریور ۲۲:۵۶

اخه میدونی چیه دد ؟ زمینه فیکاش خیلی کیوت و خوشگلن نمیدونم چجوری رنگشون رو انقدر جذاب میکنه 

بعد اینکه من خاله و عمم رو اینجوری صداشون نمیکنم مثلا نمیگم بهشون خاله یا عمه ذهمینجوری باهاشون حرف میزنم خجالت میکشم اونجوری صداشون کنم 

خیلی ادم خجالتیم خیلی زیاد و این خیلی بده 

RM. kiute.ARMY

از ویژگی پترن استفاده میکنه قشنگم*^*
کیوت مخملییییییییییییی😂
Gh
۰۷ شهریور ۲۱:۴۸

من یک سوال از نویسنده دارم البته اگر میاد جواب میده 

 

هی حس میکنم بی ادبیه بپرسم ولی چجوری تم فیکات رو درست میکنی و با چه برنامه ایی مینویسی ؟ بعد توی گوشی مینویسی یا توی لب تاپ اخه تمای فیک سفید نیستن و این برام جذابه خیلی و یکی از صد تا دلیلیه که عاشق فیکاتم

سفید چشم ادمو اذیت میکنه رنگ های خالصم که هیچی دیگه نگم 

ولی اگر میشه جواب بده

 

 

 

 

اخیش بلاخره پرسیدم 😰

هی دد میدونی از کیه میخوام بپرسم ؟ نزدیک دو ماهه دارم با خودم کلنجار میرم بپرسم یا نه 😂

RM. kiute.ARMY

با ورد مینویسه عزیزدلم*^*

واع چه خجالتی اخه لاو؟😂 دونت ووری من تو زمینه برنامه های آفیس استادم در خدمتم*^*
Yuta😈
۰۴ شهریور ۱۸:۰۱

جررررر😂

ریلییییی

از سوزننننننن

من برای اینکه یه روزی بزنم همه قیلماش رو دیدم ولی خب مال رو لب اصلاچیز خاطی نداره واسه رو زبونم شایدددددد یکم درد و اینا داشته باشه بیشترین درد تا جایی که من میدونم باید واسه بین بینی و سینه:)......و جای خصوصی باشه😳😳

ولی خدایی چجوری رو جایخصوصیشون میزننن اهههههه اصن یه لحظه احساس میکنم قرار کلی خون بپاشه بیرون واایییپشمامم بای من طاقت ندارم

RM. kiute.ARMY

بابا چه کاریه😂 
مثلا بزنی در کونت:/ دستگاه فلز یاب بندازن روت بوق بوق کنه باید چی بگی😂 شلوارتو بکشی پایین؟
واقعا درد دارههه😂😂
Yuta😈
۰۳ شهریور ۱۹:۲۸

فاک ایت الللللل فاک ایتتتتت اللللل فاک ایییت الللل بات وایییی ای دیدنت سی دیس تریسااااامم؟؟؟

ددی اصلا ناراحت نباش سر کلاس زبانم فارسی کلی کلی بلد نبود

اههههه پسریسینگاااش چه خفنههه چه جاهاایی رو پیریسینگی کردی😈😈 پریسینگ پارتی پارتی یاااا😂😂

ایشالا موقعی که من بزرگ بشم و بتونم پیریسینگی که میخوام رو بزنم(این شفته شور خیلی دلش میخواد لباش و زبونش رو پیریسینگ بزنه خدا نکنه یکی به این بگه لبات خوش فرمه انقدر میگه پیریسینگ گیریسینگ طرف به موز خوردن میوفته)اره دیگه بای الان مادر میاد منو. به خاک جد یونگی میکشونه:/ بااییی اوری وواااان

RM. kiute.ARMY

اهان اهان اف کورس😂
من فوبیا پیرسینگ گرفتم😂
منم دوست دارم بزنم منتها از سوزن میترسم پس نمیزنم😂
nam_nam
۲۲ مرداد ۲۲:۱۵

خدا ببخشه 😅😅

امید وارم که خستگی هات همش باهم از بین بره 😘😘(

😈😈)

RM. kiute.ARMY

ان شا الله😂
ممنون جیگرم:">
اون لامصبو نفرست😂
nam_nam
۲۲ مرداد ۰۰:۲۴

منو بگو که وقتی لبتاب درست شد اول از همه اومدم نظر دادم 😪😢😭😭😭😭😭

حس میکنم دیگه کسی منو دوست ندارههههه 😭😭😭😭😢😢😢😢

ددی جواب منو بده 💔

من دیگه نظر نمیدم 🖐

من رفتم 🖐🖐

دیگه نیستم 🖐🖐🖐🖐

این نوشته ای که هم اکنون میخوانید ضبت شده بود لطفا پس از خواندن صدای بوق پیغام بگذارید (بببببوووووووققققققق)

RM. kiute.ARMY

ددی رو ببخش یکم درگیرم:)
nam_nam
۲۲ مرداد ۰۰:۱۹

ددی جواب منو نداد حس میکنم ترد شدم 😢😢😢

RM. kiute.ARMY

بوخودا یکم خسته ام:"(
Paniz⁷
۲۲ مرداد ۰۰:۰۳

چشمان خود را با اسید شسته و از خدا طلب بخشش میکند:/😂 

وای شت... ولی خیلی خوب بود😂

من اوایل اسماتو خیلی با خجالت میخوندم😂اصن سرخ و سفید میشدم😂الا دیگ عادت کردم..

دوتا وبتون بخونم ب اینم عادت میکنم😂

ولی خب مثل همیشه.. مگه میشه اصن کارای شادی خوب نباشه؟:)

RM. kiute.ARMY

فکر کنم خدا نبخشه😂
اوففففففففف حال کردیا بلا گرفته😂😂😂
ان شا الله امیدت به خدا باشه😂
اخ گفتی:)
reyhane army
۲۱ مرداد ۲۰:۵۹

اوه خدا  💘...

کوکوی 😢

هرچی بگم زیادی مثبت میشه 😅😂💞

بابتش ممنونم 😍❤

RM. kiute.ARMY

جررررررررررررررررررررررر😂😂😂واقعا هم
خواهش بیبی*^*
nam-nam
۲۱ مرداد ۰۰:۰۱

من معصومیتم رو از دست دادم  😇😇

مگه نه ؟؟؟؟🙂🙂😶

RM. kiute.ARMY

میتونی معصومیت از دست رفته که هرشب تو آی فیلم نشون میده رو ببینی😂
nam-nam
۲۰ مرداد ۲۳:۵۸

ف..ففقط....ع.عک...سا رو دی..دم 🤤🤤🤤😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈

امیدوارم واسه تولد منم از این هدیه ها بدن 😍😍😍😍

RM. kiute.ARMY

باشه از این کادوها😂
Nana
۲۰ مرداد ۱۵:۱۶

عااااااااآاااح

عااااااااااااااااااااااااااح

خیلی وقت بود نیومدم تو سایت⁦ಥ‿ಥ

قاب جدید مبارککککککککک خیلی خوشگل و گوگودی شدهههههههه⁦(。♡‿♡。)⁩

 

 

RM. kiute.ARMY

خوش اومدی بانوووووووووو*0*
گوگودویی از خوده لامذهبببببببببببT^T
Bad girl
۲۰ مرداد ۰۱:۱۱

این ارت رو قبلاً گذاشته بودید

RM. kiute.ARMY

آره اما وبتون کامل رو توش نداشت جدا گذاشتیم*^*
Rokajaki
۱۹ مرداد ۲۰:۱۹

خیلی بده ک بعد ی مدت اومدم تو سایت اولین چیزی ک خوندم این بود؟

 

وایییییییی بابا ولم کنین من نمیخوام چشام پاک باشه آهههههههههههه من ک میدونم امکان اینکه کاپلا ریل باشن ی درصده چرا باید از این جور چیزا رو نبینم...

 

ولی کیف داد خدایی... اخیشششششششش سبک شدم( ایموجیه جر خوردن:/)

RM. kiute.ARMY

من با چشم چپ ردش کردم😂😂😂👌
چیزی ک مهمه در توبه اس ک ماشالله بازه بازه😂😂😂👌
Kang ros
۱۹ مرداد ۱۱:۲۶

سکرته لاو😂

ددی😹😹😹😹😹😹 انقد که گفتی سکرته💔💔💔😐😐😐😐

من بهت میگم سکرت😂💔ببخش شرمنده😂💔

 

RM. kiute.ARMY

نه نه راحت باش ایم یور سکرتتت😂
َAysa
۱۹ مرداد ۰۲:۲۶

عررررررررررر

پشمام حاجی

من قبلا ورژن فیکشو خونده بودم وبتون نبود

بعد الان چی شده آفتاب از کدوم طرف دراومده

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

فایتیگگگگگ

عرررررررررررررررررررررررررررر

RM. kiute.ARMY

از سمتی ک منحرف تره😂
Kim un-soo
۱۹ مرداد ۰۲:۰۳

اس اچ اسم این کارس رو نمیکنه ها 😂😂

خیلی خوب بود 

پرفکته پرفکت 👍💜

 

راستی ددی ببین از بین کارهای اس اچ اس من الفا / دو فصل پینک لاو / اسپایدر جی / سویم فور می/ اریو ردی فور ایت  و ای فاکد مای بست فرند رو خوندم 

چیز دیگه ای هم مونده ؟ 

اخه کاراش خیلی خوبههههههه ارببغهلیشثفذمم تبیسفبییسثیقیسس

همه رو سیو دارم 

فایتینگ شادی شی ❤❤

RM. kiute.ARMY

اره بابا شیطون رو درس میده😂


گلدن و دایموند و اولد گارد اگه اشتباه نکنم*^*
AZIN :)
۱۸ مرداد ۱۸:۱۹

یه سوال

این عکسای فاکی رو چه جوری درست میکنین؟؟؟؟؟؟

 

یه ماهه میخوام بی تی 21 رو بکشم همه اش یه وری میشه:/

RM. kiute.ARMY

نکته ظریفی بود:/
من میتونم فقط با 14 نقاشی کنم:")
AZIN :)
۱۸ مرداد ۱۸:۱۸

شادی اونی

بیا ماچت کنم

لطفاااااااا

حداقل بغل

هوم؟؟

لطفااااااا

RM. kiute.ARMY

اومووووو قلبم:">
전정국
۱۸ مرداد ۱۸:۱۵

یک سوال این ارت و کی کشیده؟؟/ ایا با ته اشنا بوده یا  نزدیک بود اخه از کجا میدونه رو باسنش خال دار؟؟؟ککککککککککک(برام سوال شد ککککک)

RM. kiute.ARMY

وای جررررررررررر ناموسا دقت کردی؟؟😂😂 من رد کردم فقط
Kang ros
۱۸ مرداد ۱۵:۴۳

ععر زیادی زیبا بود☺💔(*پاره پوره گشته)

RM. kiute.ARMY

چشمای منم پاره شد😂
YooJ
۱۸ مرداد ۱۴:۱۱

اولین فیکشن تریسام و کاپلی که خونده بودم...

این فیکشن بووووووووود

 

دلم براش تتگ شده بود😂

برم ورژن اصلی رو دان کنم بعد بشینم حال کنم😂(شعر نوشتم ددی😂)

*وِی 5 عدد جعبه ی دستمال را کنار خود آماده سازی کرده و به سمت فیکشن حمله ور میشود

 

 

 

RM. kiute.ARMY

لامصب عالی بود فراموش نشدنیه:")

*سوت بلبلی* جووووووون شاعرررررررر😂😂😂
گلنار دارم تعارف نکن😂
سارا
۱۸ مرداد ۱۳:۲۷

برگام ریخت (ง •_•)ง 

قشنگ بود ولی برگامو ریخت نکنید اینکارو قلب من خیلی خیلی ضعیف میزنه بخاطر اینجور چیزا 

حتی امروزه نماز خون شدم وسط فیک یه چیز خاکبرسری یا ضضایعی میاد دستامو میبرم بالا تندی میگم پناه میبرم بر خدای بزرگ دانا الحمد الله 

 

RM. kiute.ARMY

میاه میانه قبلش یادم رفت سرم قندی نمکی پخش کنم😂
وایییییی جررررررررر تف بهم😂😂😂
^^ 𝘆𝘂𝗶...ببر کوچولوی بیان 🐯🧁✨💜
۱۸ مرداد ۱۳:۰۰

هورااا فقط وبتونننشششههههه لهسملهسمبن هورااا

RM. kiute.ARMY

اصن چشمان پاکم رفت:")
Mitsuha Teakook
۱۸ مرداد ۱۲:۴۸

وای لامذهب دهنم سرویس شد اینو دیدم. نگاه شرمساری دارم هق و بتون بدون سانسور هق 🤧

منتظر ادامه خخخخخخخ

RM. kiute.ARMY

من با چشم چپ خوندمش😂
Mitsuha Teakook
۱۸ مرداد ۱۲:۳۸

پشمام بالاخره وبتونشو گزاشتین مررررسیییی

RM. kiute.ARMY

خواهشیاتتتتتتتتتت لاو مننننننننننننننن قابل تورو نداره*^*
Merey
۱۰ تیر ۱۸:۵۸

خب خب این یه سه هفته پیش دانش کرده بودم😂😂♥️

عالیهههههههههه خسته نباشی

دستم از کامنت دادن کند✨💐😂

پسمشپشهست✨✨✨✨میرِی میرود تا بقیه کامنتاشو بده😂👋

بازم خسته نباشید ✨💐💐💜

RM. kiute.ARMY

ماهی رو هر وقت از آب بگیری مرده است اما تازه است😂
Fereshteh
۲۱ ارديبهشت ۲۰:۰۳

خدا ایشااله تو دوقلو های پارک یا دوقلو های کیم هم به ما بده دوقلو های جئونش ک داد منتطر بقیه شون هم بشنیم

RM. kiute.ARMY

وای حرف دل بی صاحاب منو زدی:")
Sita
۲۱ ارديبهشت ۱۴:۲۹

چرا دو تا وانشات اول نیستن؟

RM. kiute.ARMY

جان؟
مهدی
۲۱ ارديبهشت ۱۲:۴۲

وانشات let me out رو برداشتید؟؟

چرا نیست؟؟؟

RM. kiute.ARMY

ساعت هشت شب میاد جان دل*3*
april
۱۹ ارديبهشت ۲۱:۲۴

به نظرم ایده اینکه جونگکوک دو نفر باشه و اینکه از تغییر استایلش همچین ایده ای برداشت شده محشر بود (فبهای تریسامش که یکم شلوغ بود و اینکه دلم از این داداشا خواست😂😂) 

شادی جانم این اول و بعد دیامن (یا فک کنم اسمش گلد بود ببخشید حافظه ندارم😂😂) جزو کارای خیلی دوستداشتنیت برا من بود 

همچنین ممنون میشم اگه لطف کنی اسم وبتونش رو بگی چون من وبتون خیلی دوس دارم 

دوستت دارم و مراقب خودت باش (محض اطلاع تولدم ۲۲ خرداده . مدیونی فک کنی قصدی از بیانش دارم😂)

 

RM. kiute.ARMY

اخ اخ اخ اپریل بزن قدش ک کردی کبابم😂😂😂
الهییییییییییییییییی:")))
واو*^*
جررررررررررررر عاشقتممممممم😂😂😂😂
💞Sh.S TaeKook
۱۴ ارديبهشت ۱۴:۴۶

تاتا گفتی یه جاهایی که خیلی لتزم بود وبتون نداشت😂

داره...درحال اپه اصن نگران نباش اینو بعدا اصلاح میکنم و عکسارو میذارم اندرونش😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

والا😂
وای ناموسا لقب ساقی خیلی بهت میاد😂

تاتا
TāTā
۱۳ ارديبهشت ۰۴:۱۵

اوفففففف

ددی اونکه معرکس...

ولی میدونی

از گشادی بیش از حد

منتظرم فول شه بعد برم بخونم😐💔

هعی زندگی...

امان از گشادی😂💔

RM. kiute.ARMY

چرا همه انقدر تنبلن😂😂؟؟
TāTā
۱۲ ارديبهشت ۱۶:۲۶

دشمنت شرمنده😂

ددی شیییییییی

میگمممممممم

دیگه فیک وبتون اینجوری ندریم تو سایت؟؟

یدونه وبتون بی تی اس بود

اونو خوندم

اسمش یادم نیس

ولی بجز اون و این😂

دیگه ندریم؟

moon🌛 Child🌜

وبتون که زیاد هستت باکس موضاعت رو وبتون بزن یه ده تایی گذاشتیم🤔🤔
ولی هیچی مث امگا لیدر نیم نمیشه😂💔
TāTā
۱۲ ارديبهشت ۰۰:۵۶

عاقا چرا جاهایی که خیلی لازم بود عکس نداشت😐💔

کمی بفکر ما منحرفا باشیننن😂💔

ما الان چحوری تصور کنیم😂😂😂💔

RM. kiute.ARMY

طراح وبتون تا همینجا وسعش رسید شرمنده😂
Minooo
۱۲ ارديبهشت ۰۰:۳۹

با سلام

طاعات و عبادات شما مورد قبول حق واقع باشد

عرض خیر مقدم و گرامی داشت این شب عزیز یک سوال ذهن منو مغشوش خودش کرده 

میخواستم بدونم باز تو سایت فیکی داریم دوتا جئون دوقلو با یک کیم کوچک تریسام باشند؟😃

 

RM. kiute.ARMY

با عرض سلام و خیر مقدم خدمت شما یاور گرامی سایت
و قبول طاعات و عبادات شما در درگاه حق...
خیر نداریم این انقلاب سایته😂
Vkook. Darya
۱۰ ارديبهشت ۲۲:۱۹

جونگ کوک یدونشم مرگهه بعد فکر کن دوتا باشه 

رگینیتقیتقنیتقکیتقتینسکس

خیلی مرگ بوددددددددددددد

RM. kiute.ARMY

من سر این تشنج کردم:")
Katrin Park
۰۶ ارديبهشت ۱۲:۰۳

هعی زندگی من میخوام تک باشم

 

اصلا چرا از اعضای بی تی اس هیشکی با من تو یه ماه نیس

بعد دوستام روز های تولدشون به این شکل

یکی دقیقا همزمان با جین

اون یکی یه روز بعد از هوسوک 

 

من میرم زمین شخم بزنم سیب زمینی بکارم

RM. kiute.ARMY

منم باهاشون یکی نیستم به دل نگیر😂
kim sara
۰۶ ارديبهشت ۰۱:۰۷

یه سوال

 

میدونم نباید بپرسم زشته

 

اصن بد آموزی داره

 

ولی بچمون که بعد یه مدت باقی نمیمونه اصن با دوتاشون باهم

 

عرق شرممممم(انقدر من با حیام خخخ)

 

RM. kiute.ARMY

زیاد به خودت سخت نگیر😂
kim sara
۰۶ ارديبهشت ۰۰:۵۶

خیلی کوفت بود 

 

سنگین بود

RM. kiute.ARMY

اخ اخ فدا دهنت😂
ستایش
۰۵ ارديبهشت ۱۸:۴۵

قربونت برم مون مونِ ژذابم🍒🌈⛄🌼🙈

RM. kiute.ARMY

ای کیوت لعنتی*^*
Katrin Park
۰۴ ارديبهشت ۱۹:۰۷

فاااااککک عامل بلای جونم ادامه دارد

 

قبلم دیگه نمیکشه

 

ریق رحمت را سر میکشد

RM. kiute.ARMY

تنها تنها نخورش:")
Katrin Park
۰۴ ارديبهشت ۱۹:۰۵

تولده کیه؟

 

منم تولدم تو همین ماهه

RM. kiute.ARMY

همه اردیبهشتی ها جمعشون جمعه😂
parmidaw_sh
۰۴ ارديبهشت ۱۶:۴۸

من برا تولدم ذوق داشتم حتی بانی و یکی از نویسنده ها بم قول داده بودن برام وانشات بنویسن بعد هرچی منتظر موندم دیدیم خبری نیس ذوقم کور شد:/😂

RM. kiute.ARMY

پیش میاد😂😂😂
kim sara
۰۴ ارديبهشت ۱۴:۳۶

هشت ساعت به اذان مونده تازه کلی هم صبر کردی

 

صبوووووووووریییییییی تو برم مننننننننن

RM. kiute.ARMY

نوکرم لاو:")
خدا با ماست😂
Gh
۰۴ ارديبهشت ۱۳:۱۷

ددی جدا ار اون خدایی زندگی خیلی کثیفه . بگذریم ددی چرا اصلا برا تولدم ذوق ندام اصلا پارسال انقدر ذوق داشتم الان اصلا ندارم همش فک می کنم که چی ؟ یک سال بزرگ تر میشی مسئولیت هات بیشتر می شن نهایتا می فهمی خیلی ها بهت دروغ گفتن . 

RM. kiute.ARMY

درسته.
منم برای تولدم ذوق ندارم...اما نباید بهش فکر کرد.
هر چه قدر وارد یک موضوع بشی تهش غمه.
Katrin Park
۰۴ ارديبهشت ۱۳:۰۱

می تو

 

چرا هی گیر میدن به ستاره های چشماش

 

به نظر من یه ددی فاکی جذابه خونه خراب کنه ترسناک باحاله

RM. kiute.ARMY

بعله قانع کننده بود😂
Army
۰۴ ارديبهشت ۱۰:۵۷

چطوری این فیک رو بخونم برام نمیاد 💔

RM. kiute.ARMY

لینک چک شد لاو مشکلی نبود*^*
💞Sh.S TaeKook
۰۴ ارديبهشت ۱۰:۰۴

مژدگانی بدین😐

اون وبتونه ادامه داشت تا چند صفحه دیگه...کامل شد توی همین پست میدم ددی اپ کنه😍

RM. kiute.ARMY

یا حضرت مرگ:")

ریدرا
Katrin Park
۰۳ ارديبهشت ۲۳:۳۸

ددی جئون همینجوری یه دونش هم ترسناکه

به توان ۲  برسه خونه خراب کن میشه

 

داستان قشنگی بود و همین طور وبتون قشنگی هم بود

 

به شخصه با وبتون حال نمیکنم ولی اینو دوس داشتم 

 

دم همه ی عوامل و دست اندر کاران گرم مرسی از همه

 

و اینکه من این همه طرفدار خشونت بودم امشب چیز خورم کردن رگ سافتی و گوگولی مگولی بودم زده بالا😂

انقدر دوستم و مسخره کردم که چرا همیشه از دید باتمِ به دنیا نگاه میکنه

خدا علیل مغزیم کرد 😂

 

خب دیگه چرت و پرت گفتن و سس گویی بسه

 

فعلا بای

RM. kiute.ARMY

واو*0*
چ خوب ک خوشت اومد لاو😂
من یه اعترافی کنم:")
اصلا نمیتونم تو چشم های جونگ کوک زل بزنم:")
خیلی ابهت داره..
Katrin Park
۰۳ ارديبهشت ۲۳:۳۳

ناموساً این اسکول قبول کرد

دوباره باهاشون بخوابه؟؟؟!!!

اگه من جاش بودم یه جوری فرار میکردم که تو کره‌ی جنوبی که سهله تو کره‌ی ماه هم نتونن پیدام کنن

 

خاک بر سر های جذاب وحشی

RM. kiute.ARMY

منم بودم قبول میکردم هرچند ترسناکه😂
اما قشنگه:")
دوتا نره غول خوشگل و خوش صدا و خوش هیکل و مرگ بخوانت:"))))))))
parmidaw_sh
۰۳ ارديبهشت ۱۶:۰۸

Gh 

اگه بخوای این و کثیف بازی در نظر بگیری میخوام بهت دلداری بدم و بگم جز تو تقریبا ۷ میلیارد نفر آدم کثیف دیگه هم هست غصه نخور 😂🚶‍♀️ 

خدایی منم فیک بدون اسمات کم میخونم ولی اونا هم که اسمات داره تند تند رد میشم :/واقعا نمیدونم چه مرگمه:/

RM. kiute.ARMY

Gh 


Gh
۰۲ ارديبهشت ۲۳:۳۱

ددی زندگی خیلی کثیفه !

من قبل اینکه ارمی بشم نمی گفتم طرف حاملست می گفتم بچه داره ! الان یه فیک اسمات نباشه نمی خونم ! مهم تر از اون خودم دارم اسمات می نویسم ! از این کثیف تر اصلا یغینی چی ؟

RM. kiute.ARMY

این اسمش کثیفی نیست.
تو فقط بزرگ شدی همین!
اینطوری دور از جون مامان بابا ها هم کثیفن و تو کثافت غرقن چون خودشون اسمات بازن:|
Jimin lover . ARMY baby
۰۲ ارديبهشت ۱۸:۵۹

💞Sh.S TaeKook 

اهوم اهوم ایشکالی نداله تو هم بیبی صیدام تن لاولی ^^

ملشی ملشی البته حدم نیش به پای انرژی شوما بلشم :)))

گلد یکی از بهترین هایی شد که من خوندم واقعا و بدون تعارف میگم فراتر از هر چیزی که خونده بودم و فصل دومش هم که دایموند بود بازم محشر بود واقعا تو توصیفش کلمه کم میارم موفق باشی همکار عژیژم  ...... ^^ 

 

RM. kiute.ARMY

💞Sh.S TaeKook 


ته تغاری ددی VkookMin_cute
۰۲ ارديبهشت ۱۸:۴۵

عرررررررررررررر 

این چی بود من خوندم 

ددی چشمای بچت ناپاک شد 

شادییییییییییی لاب یو نفسم 

RM. kiute.ARMY

اسید هست بشور در توبه هم همیشه بازه😂
ستایش
۰۲ ارديبهشت ۱۵:۳۱

خسته نباشی دورت بگردم💕🍰😊💘

مثل همیشه پرفکت😘😍🌼💎💜🌈

 

moon🌛 Child🌜

فدات قشنگم بوس به کلت
💞Sh.S TaeKook
۰۱ ارديبهشت ۱۷:۵۶

فاطره....

بخدا هرسری یه چیز اپ میکنم با ترس و لرزه که تو الان پشت در وایسادی و قراره منو ببندی:)

 

💞💞💞💞🎈🍬🎈🍬🎈🍬🎈توجههههههه🍭🍭🍭💞🍬🍬🍬💞🍬🍬

ددی/مونی

همون وانشاتی که خودتون میدونین😂😂😂

ورژن ویکوکشو بدم بذارین تو سایت یا سلاخیم میکنین؟؟😂🍬

 

 

Gh

عام راستش همون نه صفحه عکس بود که توی فایل قرار دادم دیگه ادامه نداشت و اسم هم نداشت:/

یه مینی وبتون بود منم همشو تو فیکم گذاشتم

RM. kiute.ARMY

بده ویکوکشو اما اون ورژن اصلیش بین خودمون میمونه وگرنه من باتو ک کاری ندارم مونی رو تیکه تیکه میکنم شادی😂

فاطره

غزل
Saba army
۰۱ ارديبهشت ۱۷:۴۵

ایم سایلنت ریدر😂✌

مرگگگگگ من🤧🤧

خسته نباشی نویسنده مثه همیشه عالی❤

RM. kiute.ARMY

قربان ویبره ریدر😂
Narges
۰۱ ارديبهشت ۱۶:۲۷

دیگه از اینا درست نمیکنی؟؟😢

RM. kiute.ARMY

هعی:")
V.i.c.t.o.r . . .
۰۱ ارديبهشت ۱۶:۱۹

کیوتیییی :"))

باور کن منم زندممم ....

RM. kiute.ARMY

خوش به حالت :")
Behnaz
۰۱ ارديبهشت ۱۶:۰۴

خداااا بهترین تریسامی بود که خوندم واو عالی بود انرژیم خیلی شده نمیدونم کجا بریزم 🤣💜😈

RM. kiute.ARMY

منم بعد این انگار بهم مواد زده باشن بلند شدم پارتی پارتی یه کردم😂
Gh
۰۱ ارديبهشت ۱۱:۲۷

می گم اسم وبتونی که ازش الهام گرفتی چی بود ؟

RM. kiute.ARMY

نویسنده
(Fatereh(mini
۰۱ ارديبهشت ۱۰:۵۴

چرا نمیزارینننننننننننننننننننننننننننننننننن؟

 

 

 

 

 

چرا نمیزارین دست و پاهاس sh.s شی رو ببندم؟یه  روزم یه روزه...

RM. kiute.ARMY

نه نمیشه عضو اموال سایته حق السایته😂
shamim
۰۱ ارديبهشت ۱۰:۲۷

من مرگگگگگگ

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه:")
V.i.c.t.o.r . . .
۳۱ فروردين ۱۹:۱۰

هاه؟ اینجا کجاس؟ من کیم؟ این چی بود خوندم؟ .. سلولای مغزم یکصدا : جئونز جئونز جئونز جئونز جونز جونز جونز جونز

نویسنده عاشقتم TT

RM. kiute.ARMY

ویکتوررررررر:")
من گریهههههههه نمیکنممممممممممممممم...
Kim Devil
۳۱ فروردين ۱۴:۳۷

عجب!

پس واجب شد از این به بعد به جمع تریسام خوان ها اضافه بشم😂😂😎😈

RM. kiute.ARMY

من سون سام خوندم😂
parmidaw_sh
۳۱ فروردين ۱۴:۲۲

(Kim Devil)

شما را بشارت‌ یاد به پارمیدا زنی از خاندان تریسام خوان

ایشان فرمودند: اگر میخواهی لذت اسمات را تجربه کنی شروع به تریسام خواندن کن 😂

RM. kiute.ARMY

(Kim Devil)
Kim Devil
۳۱ فروردين ۱۲:۳۹

واییییی چقد این عررر داشتتتت

تریسامممم من هیچ وقت تریسام نمیخوندم ولی این یکی واقعا خیلی جالب بود چون دوتاش جئون بود😂😂خلاصه که کف کردم واقعا وبتونم توش بود عرررر . پوسترشم که کراشه

از قلمتم که نگم شادی🙂🙂 مرحله به مرحله بهتر میشههه😭😭 ردی فور ایت هم خیلی خوب بود خیلیییییییی🥺🥺🥺خوشم میاد کلا طرز نوشتن و ژانرات استایلمه😂😂فلاف و رومنس فیکاتو خیلی دوس دارم :"))) اسماتم که...🤤🤤 ردی فور ایت واقعا تعادل داشت از همه نظر✌🏻و خسته کننده نبود

لایک بهت😉💫💜

 

 

RM. kiute.ARMY

ناموسا حال کردی؟
یه ترکیبی حکم لازم:")
Aram JK
۳۱ فروردين ۰۸:۳۶

تصتصتتصتصتصتصتصتتصتصتصخخصخصخص

من عاشق قلم نویسندمಠ_ಠ

(;´༎ຶٹ༎ຶ`)(;´༎ຶٹ༎ຶ`)(;´༎ຶٹ༎ຶ`)(;´༎ຶٹ༎ຶ`)(;´༎ຶٹ༎ຶ`)

(ᗒᗣᗕ)՞ دلم برا کون ته سوخت.

خ خوب بود نویسنده باز از این اتکا به این شکل بزن(;´༎ຶٹ༎ຶ`)

RM. kiute.ARMY

منم باهات موافقم😂😂😂😂😂😂
💞Sh.S TaeKook
۳۱ فروردين ۰۲:۲۴

من اینجام مینووو🍫😀

 

جیمین لاورررر(اگه اشکال نداره مثل بقیه بیبی صدات میکنم)

از وقتی که شروع کردی کامنت گذاشتن یه انرژی مثبت خاصی داشتی که ازش خوشم میاد

مرسی مرسی بابت نظر خوشگلتتتتت

خب گفتی گلد..من اصلا انتظار نداشتم گلد جز موارد مورد علاقه ارمی هامون بشه چون برای من یه ایده پیش پا افتاده و هرز به حساب میومد ولی خب همه سعی میکنن بهترین خودشون باشن و منم همونکار کردم و خوب دراومد خیلی خوشحالم که دوسش داشتیییییی

 

خب خیلی از عشقام راجب کاور و وبتون گفتید

من خودمم عاشق کاورشم خوشحالم که باب میل بود😍💞

راجب وبتونش هم..خب وبتونش همون نه صفحه ای بود که توی فایل قرار دادم و ادامه نداشت دقت کرده باشید اولش هم گفتم یه مینیییی وبتون بود که ایدش ناقص بود تقریبا

اگه تونستم بازم از این موارد که ادامه دادن مینی فیک هاست انجام میدم خیلی دوستون مرسی که انرژی میدیییییین

پرپل یو عال💋🍭😍

RM. kiute.ARMY

مینوووو

جیمین لاور

ریدرا
Rokajaki
۳۱ فروردين ۰۱:۵۷

میشه وبتون کاملشو اگه میتونین بزارین...میدونم خیلی منحرفم ولی واقعا نیاز دارم:/تنکی

RM. kiute.ARMY

میدونم جان دل چشم😂
Mitsuha Teakook
۳۱ فروردين ۰۱:۲۶

ددی میشه لطفا نسخه کامل وبتونو بزاری مرسی 🥺🥺

یا مثلا اسم وبتونو بزاری مرررسی خیلی دوست دارم وبتونو بخونم🥺🥰😄

RM. kiute.ARMY

اگه پیدا کنم چشم*^*
...C͓̽o͓̽t͓̽t͓̽o͓̽n͓̽.͓̽C͓̽a͓̽n͓̽d͓̽y͓̽ ...I̽.a͓̽m͓̽. ͓̽F͓̽U͓̽C͓̽K͓̽E͓̽R͓̽
۳۱ فروردين ۰۰:۴۲

ععاایاایعیعیاعیاعیاعیایعی من این وبتون لنتیو با زبان اصلیش تو پینترس خوندم...با اینک از تریسام بدم میاد:|

نم چر ول احسال میکنم تو تریسام ب یکی از اونا توجه کافی نمیشه...مثلا باید انسان دوتا لب میداشت برا تریسام ک کلن هر سه نفر درگیرشن (درم سه تا ادم فضایی رو تصور میکنم) بدم مثلن نمیشه دو نفر همزمان ی نفر و بف/اک بدن ک...مگر این ک خیلی دیگ بیشور باشن:| اصن من با فکر بهش احساس پارگی میکنم والا...

#ستاد_مبارزه_با_تریسام

خوب من دیگ واقن خابم میاد درم دری وری میگم...

*دویدن ب سوی تخت خاب و فریاد زدن: شبببببببببببب خوششششششششش  (البت ک میدونم قراره فردا جوابش داده بشه )

RM. kiute.ARMY

واقعااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وای جرررررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Rokajaki
۳۱ فروردين ۰۰:۲۵

عرررر نو نه نمیخوام آندهههههههههههههههههههههههههههه...زیادی خوب بود:")

 

 

من از سینگلی دارم زنج میبرم بعدا میایین دو تا ددیی میزارین=:::) عرررررر خیلی خوب بود...من هنوز هنگ عکسام امشب برنامه دارم نخوابم:) که کمی در عکسا تامل کنم×-×

RM. kiute.ARMY

خیلیییییییییییییییی:"))))))))))9
منم ددی میخوام:")
💚💜sogijin💙💖
۳۰ فروردين ۱۶:۳۹

اوف واووو شت من مرگ واو شادی تو عالی رو رد کردی یچی بهتری واو زبان قاصر از وصف بیان است اصلا من هیچ من سکوت من مرگ وااااااو💖💖💖💖💙💙💙💙💚💚💚💚💚💜💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

به مرتضی علی باهات موافقم:")
.Rooni Am.Namkookv
۳۰ فروردين ۱۴:۱۶

 

جرررر

تو هم داداشی میخوای ؟ :")

منم میخوااااام .... از این دوقلوهاش 😢

ددی اکانت سومم منتشر شد :^)

RM. kiute.ARMY

چرا انقدر اکانت؟😂😂
اره:"))
Bts4ever
۳۰ فروردين ۱۴:۱۳

من دیشب ساعت ۴ صبح خوندمش یه لحظه عر زدم مامانم اومد بالا سرم  با دمپایی افتاد به جونم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

به فکر خودت باش حداقل😂😂😂😂
parmidaw_sh
۳۰ فروردين ۱۳:۳۵

از لحاظ روحی واقعا به یه تریسام نیاز داشتم لنتی :/ دستت درست بازم از این تریساما بنویس دلمون و شاد کن😂

RM. kiute.ARMY

هورنی بودن حق مسلم ماست😂
Kauo sheka
۳۰ فروردين ۱۳:۰۱

توجه داشتین پیرسینگ تو لباش بود ...هق ...🤤🤤🤤

جدیدا دارم کینک های جدیدی از خودم پیدا می کنم ...از خودم می ترسم ....😶

خدایا خودت کمک شوهرم کن 🤲

😁

RM. kiute.ARMY

اون قسمت که روح از بدنم جدا شد:"))))))))))))))
شوهرای ما قراره جر بهورن نه خودمون😂
Mitsuha Teakook
۳۰ فروردين ۱۳:۰۱

عرر این خیلی خدا بود. خیلی خوب بود. منم دوقلوی غیرتی میخوام 😭😭😭💔💔💔

مغزم را باید با اسید بشورم 

RM. kiute.ARMY

منم دوتا ددی میخوام:")
jenny
۳۰ فروردين ۱۲:۴۵

عالیییییییییییییییییییییییییییی :)))))))))))))))

RM. kiute.ARMY

هووووووووووووراااااااااااااااااااا*0*
ته مین
۳۰ فروردين ۱۲:۴۵

عررررر میگم میتونی وبتونه کاملشم بزاریی ؟؟؟

یا اسمش و میدونی ؟؟؟

RM. kiute.ARMY

اسمشو ک نمدانم شاید نویسنده بدونه*^*
می اگین
۳۰ فروردين ۱۱:۲۵

هدف گذاری امروز.میرم نویسنده وبتون میشمم

مشخصا قدرتی که ی پدیدآورنده در عملکرد روح و روان داره دکتر ندارهه

RM. kiute.ARMY

فایتینگ جیگرررررررررر😂😂😂
ته مین
۳۰ فروردين ۱۰:۴۹

با این چیزایی که من میخونم شک دارم روزم قبول باشه😂😂❤

RM. kiute.ARMY

بزار بعد افطار خو😂
^^ Yui.vkook.tae.....سکینه کیوتی خشن :| ✨✨
۳۰ فروردين ۱۰:۴۴

مرگگگگگگگ بالاخرهههههههه این اومددددد ویییییییییی جدا شادی با فیک هات دلمو خوش می‌کنی 🤧🤧😍😍

RM. kiute.ARMY

هق:"]
ته مین
۳۰ فروردين ۱۰:۴۰

سلام عالیه میتونی وبتونه کاملشم بزاری ؟؟

RM. kiute.ARMY

اگه شد چرا ک نه*^*
ته مین
۳۰ فروردين ۱۰:۲۰

سلام عالیه میتونی وبتونه کاملشم بزاری ؟؟

RM. kiute.ARMY

میگن که کلا خیلی کوتاه بوده اما اگه شد چشم*^*
moonlight shadow
۳۰ فروردين ۰۹:۵۲

چقد امروز کوکوی هست

RM. kiute.ARMY

اره*^*
Kim.yuon7
۳۰ فروردين ۰۹:۰۵

عررررر 

برداشتن دستمال″ فسسسس...

چر انق پوسترش کراشه:))

RM. kiute.ARMY

خود داستان چی پس:")
bahar
۳۰ فروردين ۰۸:۴۵

واییییییی خدااااااا چقدر خووبب بوددد وایییییی عرررررررررررر دوتااااااااااااااااااااااااااا وایییییییی عالی بودد

RM. kiute.ARMY

من مردمو زنده شدم:")
kim nana
۳۰ فروردين ۰۵:۱۱

عرررررررررر پوسترششش

عرررررررررر اسمششششش

عرررررررر نویسندشششش

عررررررررر ژانراششششش

عرررررررررر همه چیششش

ولی من نمد jungooktae چ کاپلیه:/

میشه کوک و هوبی و ته؟@_@

راهنمایی کونین پیلیز

RM. kiute.ARMY

هوبی؟
نه همون کوکه اما به دونیم قسمت شده😂😂😂
Jason
۳۰ فروردين ۰۲:۴۷

تریسامه؟؟😃

RM. kiute.ARMY

عااااااااااااارههههههههههههههههه😂
یه بیانی که حال رمز اکانت زدن نداشته!-!
۳۰ فروردين ۰۲:۳۷

پوستر:)

یه کوک نه دوتا

اونم وبتون:)

من دیگه چیزی از این دنیا نمیخوام میرم از تخت خودمو پرت کنم پایین😂🚶🚶

RM. kiute.ARMY

میشه منم بیام؟😂
Alis
۳۰ فروردين ۰۰:۴۹

WOW

نخلام 

یعنی کوک +ته+جونگ

فهمیدم چیشد 

I,love you so much 

❤❤❤❤❤🥺🥺🥺🥺🥺

RM. kiute.ARMY

دیدی اب حیات بود؟:")
Saanaa
۳۰ فروردين ۰۰:۲۱

عه شادییییی!! (چ زود پسرخاله شدم😂)

چرا باید ب مناسبت تولد یکی فیک یا وانشات بدی😐👐 

من اعتراض دارم (وارد نیست😂)

 

RM. kiute.ARMY

بابا بزار بدن نویسنده ها😂
لذتش به ما میماسه😂😂😂
Mitsuha Teakook
۳۰ فروردين ۰۰:۱۹

تریسام عر😯💀😄

RM. kiute.ARMY

من مرگ:")
Lulu
۳۰ فروردين ۰۰:۱۷

عررررر عالی بود 

 

 

 

اسم وبتون چیه؟؟؟

RM. kiute.ARMY

اه:"))


نمدانم*^*
Narges
۲۹ فروردين ۲۳:۱۳

وای عالی من از اینا میخوام 

RM. kiute.ARMY

کیه ک نخواد:")
Jimin lover . ARMY baby
۲۹ فروردين ۲۳:۰۷

تریییییسسسساااااامممممممم ژوووونننزززززز ^^

خخخخخ داشتم خودم رو میزاشتم جای تهیونگ ( البته 

حدم نیست ) واییییییی زیر کوکی و برادرش ..... مرگ و تمام......

( ددی جیمینا من خیانت نمیکونم فقط خودم رو تو اون 

موقعیت زیر فشار تصور کلدم که تهیونگ هیونگ رو درک

کونم به خودا عصبانی نشی اژ حرفم هااا ^^♡)

در کل عاااااللللللییییییییی پوسترشم مرگههه ......

اس. اچ . اس نویسنده ی لاولی میخواستم یه چیزی بگم

فیکشن گلد رو که فصل دومش دایموند بود تنها فیکی بود

که بعد اون همه اسماتی که خوندم تا حد مرگ تحریکم

کرد من روزی شاید سه تا فیک اسمات بخونم اما فقط با

اون قلم محشر تو تحریک شدم .... من خودم نویسنده م و

اسمات مینوسم به عنوان یه نویسنده میگم که قلمت

محشررررههههه محشر لاو ^^

 

RM. kiute.ARMY

من این شاتو میخورم:")
Sakura ...
۲۹ فروردين ۲۳:۰۱

میدونم فرصت نیس

بات عررر جاست عررر

کوک ته

برم محو شم

RM. kiute.ARMY

منم بیااااااااام:")
:>
۲۹ فروردين ۲۲:۵۳

اا...اینننننننننننننننن 

من نمیدونستم تریسامه فاک !!!!! 

جررررررجرررررررررررر گوکیییی جونگییییی 

سجیییییینننننننننننننننننننننننننننننننننن

تو محشریییییییییییییی پی دی نیم بهت افتخار میکنه 😌

من رونی ام اما کرم دارم ..... میدونی ...عام 👈👉

RM. kiute.ARMY

رونیا....
میخوام از اینا:")))
Minooooo
۲۹ فروردين ۲۲:۳۵

تفففففففف 

فقط تف 

این اس اچ اس کیهههه کجاست چرا انقدر عر بود شتتتتتت تو دالببمخغخسثغهثسعفشعفشصشعع 

دوتا جئون عر دارههههه مرگ منه 

فقط مونی ددی هر چی در خانواده با چه اسمی تو رو خطاب میکنن؟اغا اسم شناسنامه ایت چیسته

 

RM. kiute.ARMY

بانو شادی عامل مرگ همه:")
نخ سوزن من:")))))))))))))))))))))))))
این شاتش رو تخم چشم منه...

سکرته لاو😂
Saghar
۲۹ فروردين ۲۲:۲۳

یا خدا تری سام؟😐😐😐😐

RM. kiute.ARMY

عارههههههههههههههههه*0*
tata jeon
۲۹ فروردين ۲۲:۱۸

خب خب 

رفتم خوندم ... و همونی بود که خونده بودم 😐 قشنگ جررر 😂

البت اون فقط وبتون بود ☺💔

پوستر را باز میکند و .... سکته ناقص * ...

RM. kiute.ARMY

من مردمو زنده شدمممممممم سر هر صفه:")
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎
۲۹ فروردين ۲۲:۱۵

من مردممممم

 

قتل عام راه انداختید 😪👩‍🦯👩‍🦯👩‍🦯

RM. kiute.ARMY

از بیخ و بن:")
tata jeon
۲۹ فروردين ۲۲:۰۱

یصصصص

تا نصفه‌ش تو واتپد گذاشته بودنننن 😭

ولی گفتن ادامه‌شو نذاشتن اصن 😐💔

باید برم جررش بدم اینجوری نمیشع 😂😂

RM. kiute.ARMY

برو جای منم بده خدا پشت و پنهات😂😂😂
Princess of darkness
۲۹ فروردين ۲۱:۵۷

واییییی بازم اتکی از شادیولییییی نکبت عزیزممممممممم 

 

بهترین مولتی شاتی بود ک خونده بودممممم خیلی عر داشت 

RM. kiute.ARMY

من عاشقشم:")
رو تخم چشمم گذاشتم:")
Kauo sheka
۲۹ فروردين ۲۱:۲۵

لعنتی این عالی بود عااااااالللللللللیییییییی 😍🤩🤩

همیشه تریسام‌ دوست داشتم (لعنت به مغز درتی )🤤🤤🤤🤤🤤

این هم ویتون بود و هم فیک  

آه خدا خیلی خوب بود خخخخخخخیییییلللللییییی

شادیااااا مرسییی ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍😍🤩🤩🤩😍🤩😍😍😍😍😍🤗❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🥳🥳🥳🥳🥳🤗🤗🤗🤗🤗😍😍😍😍😘🥰🥰😊😘😘😘😘😘🤤🤤🤤🤤🤤🤤یه لحظه تصور کردم کوک دوتا بود برم با تصوراتم بمیرم 😂

 

RM. kiute.ARMY

کایوشکاااااااااااااااااااا این خداااااااااااااا بوددددددددددد عررررررررررررر:")
اسرنیازسنایرزغاسخعیلزسیث
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۲۹ فروردين ۲۱:۰۹

ولی ی سوال جان گوک ته

الان چ تریسامیه دقیقا

کوکوی و ی نفر دیگه؟

منظورم اینه اون شخص کیه

RM. kiute.ARMY

بخونی متوجه داستان میشی*^*


*عر زنان باز هم به کاور نگاه میکند و خاطرات دیشب را یادآوری میکند*
منمممممم دوتاااااااااا ددی میخواممممممممممممممم
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۲۹ فروردين ۲۱:۰۰

فاخ

عرر

کاورش چق مرگه🙂

RM. kiute.ARMY

کاورش تنها عامل پلک پریده منه:")
دوتا ددی
:>
۲۹ فروردين ۲۰:۵۰

جرررررررررر  جئونزززززززززززززززز

کککک....کوووووووووووووووووووووووککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککوووووووووووووووووووووووووییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی😃😃

آرههههههههههههه

کرم دارم ... ولی به جان خودم رونیام :")

RM. kiute.ARMY

رونیاااااااااااااااا....
این...
بهترین...
مولتی...
شاته...
قرنه...
:")
vimin shiper
۲۹ فروردين ۲۰:۴۸

عرررررر چقد خوب بودددددددد*-*

عکساششششششش*-*

حقیقتا خیلی خوب بودددد*-*

عرررررررر*-*

عررررررررررررررررررررررررر*-*

عررررررررررررررر*-*

حهحیمعیعخیمخببعرحرمخعیهعمیعنطبزارهرپبع۸یعیخچبعزلزلزارارپحبخرحب@-@

RM. kiute.ARMY

تو هم دلت خواست؟
منم دلم خواست:")
Kauo sheka
۲۹ فروردين ۲۰:۴۱

تولدم مبارکتون باشه با این فیک ،زیادی ذوق کردم ،خیللللللللللیییییی🥰🥰😍🤩🤩🤯🤯🤯🥳😏🤤🤗🤤🤤🤤

RM. kiute.ARMY

من دارم مرگ میشم:")
Kauo sheka
۲۹ فروردين ۲۰:۳۵

وای مرسی شادیااااااااا😍😍😍😍🥳🥳🥳🥳😍😍😍😍

این بهترین چیزی بود که می تونستم کادو بگیرم (اشک در چشمانش حلقه می زند )

دوتا جونگ کوک با تهیونگ 😁😁😁😁😁😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘❤️❤️❤️❤️🥰🥰

RM. kiute.ARMY

فقط تولد بشه که ی خیری هم به ماها برسه😂😂😂

شادی
Elnaz KJP
۲۹ فروردين ۲۰:۳۲

شاااادیییییییییییی خدا بگمممممم چیییییییییی دستت طلاااااااااااا لانتیییییییی

RM. kiute.ARMY

زندگی بود:")
vimin shiper
۲۹ فروردين ۲۰:۱۷

عررررر پیش به سوی این قاقالییییی*-*

RM. kiute.ARMY

قاقالی نیست....آب حیاته:")
yekta@exo-bts
۲۹ فروردين ۲۰:۱۵

وایسا ببینم کاپلش ۳ نفرن؟؟؟؟!؟!؟!؟!؟😨😰😨😨😰😱😰😰😰😳😳😘😠😠😘😍😍😍😍

من یه دقیقا برم دان کنم بخونم عر بزنم بیام😉

RM. kiute.ARMY

ارههههههه:")))))
من میخوام با این شات و اون یکی فیک د بروکر ازدواج کنمممممممممممممم
Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)
۲۹ فروردين ۲۰:۰۵

اییی جانممممممم*---*

RM. kiute.ARMY

من مرگ:")
Banana Daddy .Yasy2007
۲۹ فروردين ۲۰:۰۵

مننننن اینوووووو خوندمممممم دیشب که شادی فرستاد

البته امروز خوندم

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر میزدماااااااااااااا هققققققق

RM. kiute.ARMY

وایییییییی خداااااااااااااااااااا
دیشب دلم یدونه از این داداشا خواست:"))))))))))))))
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان