BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن T O K Y O

7_9uco.png

🍑FULL🍑

نویسنده Katrin Park 
کاپل نامگی . هوپمین . جینکوک . مینوی
ژانر درام . ام پرگ . روزمره
محدودیت سنی ندارد
تعداد صفحات 65

 

خلاصه:

 تو دنیایی که همه فارغ از جنسیت میتونن باردار بشن و بارور کنن، جنسیت فقط یه اختلاف نژاده.

چی میشه اگه مادر یه بچه خودش پدر بچه ی دیگه ایی باشه؟

  

نکته: اگه من به هوسوک میگم جیهوپ یعنی اسمش واقعا جیهوپِ من اینجوری در نظر گرفتمش

  

❣️🍼🌸DOWNLOAD🌸🍼❣️ 

۲۸ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Yuna
۰۷ مهر ۱۷:۵۷

اگه میتونی اره ♡🥲❤

ممنوننننT~T

RM. kiute.ARMY

فدات دارلینگ ارسال شدT^T
Yuna
۰۴ مهر ۱۶:۳۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

دد هر کاری میکنم ** ** ** *** ** * ** ***** دانلود نمیشه

یعنی وقتی لینک رو کپی میکنم فقط تا نصفش به صورت لینک و ادامش به صورت متن میاد 

***** * *** * ***** ***** ***** 

ببخشید هی دارم مزاحمت میشم T~T

RM. kiute.ARMY

میخوای جدا جدا برات بفرست تو همون لینک؟
نگو بیبی مراحمیT^T
Yuna
۰۴ مهر ۱۶:۱۶

تنکیووووو ددییییی🥺❤💙

RM. kiute.ARMY

ولکام هانی*^*
yuna
۰۳ مهر ۱۴:۱۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*********************************************
اینم لینک ناشناس :))
ولی میشه ازش فایل دانلود کرد؟

RM. kiute.ARMY

ممنونم یونای منننT^T
همونطور ک مثلا من اینجا فیک میدم و کپی میکنید لینکش رو، اونجا هم میشه لینک رو کپی کرد*^*
Yuna
۲۷ شهریور ۲۳:۴۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددی لطفاااااا فایل ***** * ***** ** ******* برام بزارررر

نیاز دارم بهشون 🥲🥲🥲💔

 

RM. kiute.ARMY

فدات شم لینک ناشناس بده بفرستمT^T
نارنجی
۱۷ تیر ۲۱:۱۸

اوکی ولی من منتظر تریسام ویهوپمین بودم 😔😔 

 

 

VK 🐻🐰

ژاانن ژاانن😂👌🏻
هوپمین لاور
۰۴ تیر ۱۸:۴۹

هاااااای ددی چیطولی ؟؟! 

 

ددی مل سایتو گشتم فق ۷ تا فول هوپمین داره ک من همه رو خوندم 🥲

 

بازم مخاااااااام میشه بیشتر بزاری از این کاپل ؟؟

 

آخه من عاشقشممممم

چو آ او ددییییییی ♥️♥️♥️

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

های خوشگلم تو چطوری نفسسس؟؟T^T

ای من بگردم:"))

میخوام بزارم ها! اما نویسنده ها هم همکاری کنن:")

نادو چو آهه کیوتممممT^T
ولی تلاشمو صگیییی برات میکنم!!
همون جکی قدیمی...
۰۱ تیر ۱۹:۳۷

ددی مرگ من یه فیک مینوی قیشنگ معرفی کنننننننن 

اصن جیمین وقتی تاپه>>>>>

ولی خب تاپ بودنش واسه تهیونگ باشه، ینی اصلااااا به یونگی یا بقیه اعضا نمیاد 

فقط تهیونگ=/

RM. kiute.ARMY

اصن وقتی جیمین تاپه من سینه خیز میرم تا هایبببببببب!!!!
اما به بقیه هم میادا...یه مزه بزن😔😂
تو سایت زیاد مینوی نداشتیم:">
خوندی همه اشونو؟
미히
۲۷ اسفند ۱۹:۲۸

شاااااااااید باورت نشه ولی یه نوع تولید مثل تو جونورا هس ک چ نر باشن چ ماده میتونن حامله بشن. بهشم میگن هرمافرودیت یا نرماده. روزی ک این مینی فیکو برا بار دوم خوندم نمد چرا ولی خندم گرف اخه این نوع تولید مثل ماله کرمای حلقوی مثه کرم خاکیه بعد فکر کن انسانا هم داشته باشن‌. کرم شدیم رفت ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

بگذریم حس میکنم زیادی علمی حرفیدم.خوبی؟چخبر؟میدونم منو خیلی نمیشناسی ولی دوست داشتم حالتو بپرسم. راسی آخرین باری ک کامنت گذاشته بودم ی چی پرسیده بودی ولی الان یادم نی ک جواب بدم میانه

میشه چند تا اسم بگی که باهاشون راحتی تا من با یکیش صدات بزنم؟آخه با "ددی" راحت نیسم. تو فکرم منم ی فن فیکی وانشاتی چیزی بنویسم خودمم نمیدونم میخوام چی بنویسم. با چه برنامه ای مینویسن؟میشه راهنماییم کنی؟ببخشید زیاد حرف زدم‌. این حرفاهم مال چندددد ماه بودن مونده بودن گفتم بگم ک دیگه نخوان فاسد شن جرررر

RM. kiute.ARMY

زیست شناسی یازدهم فصل هفت ای جاعاااااااان😂😂😂😂 تنها دلیلی که رفتم تجربی...فکر کردم خوش میگذره سر این فصل که کرونا اومد و از همون سال مجازی شدیم دیک شدم😂

شما خوبی دلبرکم؟T^T سلامتیییییی!! آشنا میشیم لیدی😔 فدا سرتتتتتT^T

عاممم...ادمین خالی هم صدام بزنی حله ها*^* قدیمی ها بهم کیوت هم میگن. والا بچه ها یا با نوت گوشی مینویسن و یا با وورد آفیس ویندوز.
نه نگووو وب خودتهههT^T خلاقیتت رو دوست داشتم جوووعون😂😂😂
‌‌‌‌‌‌‌
۰۶ مرداد ۱۶:۱۵

وایییی من تماااامممم فیکات (البته جز دخترپسریا)همروووو خوندممممم همش عالیهههههههههههههههه ولی الا موندن بی فیک

اگ میشه جینهوپ و جینکوک و سپ برامون بنوییییسسسس و اون فیک جدیدت کِی اپ میشهههه

RM. kiute.ARMY

اومو ممنون دلبرمممممممممT^T
چشم چشم مینویسیم*^*
ان شا الله بزودی:">
보라
۰۴ تیر ۰۷:۴۱

اوه  مادر یه بچه پدر یکی دیگع باشع 

وایسا هضمش کنم

یه مین

الان می فهمم

اع دارم می فهمم وایسا

مادرش 

الان فرض کنیم من اون بچم

مامانم

بشع بابا یه یکی دیگع 

بابایع یکی دیگع 

مثل این که من دختر دای یکی باشم و اون دختر عمه یا پسر عمم

نه شباهتی ندا ع 

وایسا بیشتر فک کنم

فرض کنیم من مادرع باشم 

اگع ازدواج مجددم کنم نمی تونم پدر شم کع

آها اگع من پسر باشم 

بعد از یکیع  باردار شم 

بعد بچم صدام می کنع ننه 

حالا من برم با یکی دیگع 

بعد بع کاری کنم اون بزاد 

بعد بچه به اون می گع ننه

دارم می فهمم ولیع سخته 

وی با گوشی به سمت طبقه ی آخر می رود لب پرتگاه می ایستد 

گوشی را رویه زمین می گذارد 

و 

بلع بلع وی کفشش را پرت می کند پایین

و می. خورد تو سر یکی 

و اون یکی می شع نننش

بعد می ره با یکی دیگع میشع ددیش

اگع درس نفهمیدم لطفا توضیح بدین نمی خوام مغزم نابود شع 

 

RM. kiute.ARMY

اول یه نفس بگیر دخترم بوی مغز سوخته میاد😂
*تعارف کردن آب قند*
ببین فرض کن یه فرد نا معلومی، دوگانه سوزه. یعنی چی؟ یعنی هم رحم داره و هم دیک!
حالا بعد ی عمری خودش حامله شده و بچه به دنیا اورده یا ب اصطلاح، مامان شده! اما متوجه میشه که ای داد بیداد بد بخت شد:|
اکس قبلیش بچه بغل اومده میگه: بیا بچه اتو بگیر بابای بی لیاقت! و بله! متوجه میشه زده بوده طرفو حامله کرده! و علاوه بر مادر بودن، پدر نیز هست!
یک روح در سایت🤝🏻
۱۹ اسفند ۱۱:۲۶

می خواستم اینو بخونم اما کامنتا خیلی سمن ... 😂😐

RM. kiute.ARMY

کامنتا وسیله ان فقط دخترم...قسمت باشه میخونی😂😂
F gh
۲۰ آبان ۲۳:۳۸

لطفا پیکو فایل شو بزار

RM. kiute.ARMY

اگه شد چشم
...
۲۰ شهریور ۱۸:۱۴

اوهوممم

چه جالببب

درسته همسنیم ولی فکر میکنم عقلت از من بیشتره نم چرا 😂

پس نظرتو قبول میکنم

چون به نظرم نظر خودم خیلی عجیب غریب و دور از باوره

و اینکه مرسی از اینکه جواب دادی 😂💜

RM. kiute.ARMY

نچ عقلم بیشتر نیست تجربه ام زیاده اگر نه ک من خاک پاتم تو تاج سرمی:">
نه بابا دور از باور هم نیست لیل ناس اکس بارداره😂 رحم اجاره کرده با دنگ و فنگ انداخته تو خودش
...
۱۸ شهریور ۱۸:۱۸

عاام ...

لینکه بالا نمیاد ..

و اینکه اگ دقت کنی ..

دیسپچه و دقیقا معلوم نیس کیه

دقیقا نمیدونم رحم پنهان چیه ولی بین مردا و زنا هست

زنایی که دیر بچه دار میشن رحم پنهان دارن و با کلی عمل سخت شاید بتونن بچه دار بشن

و خب اینکه این موضوع بین مردا به شدت کمه اما توی قاره های اقیانوسیه و آسیا درصدش بیشتره

نم ولی برنامهه پرسید هر چند وقت یه بار آزمایش میدین ؟

بی تی اسم گف هر چند وقت یه بار مجبوریم چکاب کامل بدیم 😐

برنامه هه یکی از برنامه های رسمی بوده و از طرف کمپانی حمایت میشده واسه همین بهش اعتماد کردن 😐

نم

شاید مادرم اشتباه میکنه 😂

آخه نمیدونست برای زنه یا مرده

RM. kiute.ARMY

" کیلیک " حالا بزنی میاد😂

خوب اره اینکه آزامایش بدن باید انجام بشه بالاخره سلامت ایدول برای کمپانی به شدت مهمه!
اوکی اعتاد به برنامه درست اما اعتماد به مردم عادی چی؟
نه بخث سر اشتباه نیست😂😂 بحث سر امکان وجود عه!
...
۱۷ شهریور ۱۹:۱۷

میگم ....

شاید جاش نباشه ولی ...

باید یه چیزی بگم ..

بچه ها ...

از کون در نمیان 😐💜

از جلو در میان ...

متوجهین ؟ ...

و اینکه ..

مردا به جای سوراخ جلو ....

دیک دارن ...

و اینکه ....

اگر باردار بشن ..

مجبورن سزارین کنن ..

و اینکه ....

جیمین به تهیونگ گف زور بزن ...

ینی ..

بچه از کونش دراومده ؟

یا جلوشو سوراخ کردن ؟😐

ینی بچه بزرگ شد به ته گف من از کجا اومدم ...

ته باید بگه از تو کونم ؟

اییی لا الله الا الله

ولی میدونستین که قضیه ی امپرگ واقعیه ؟

طبق بحثای پزشکی ..

(پدر و مادر من پزشک زنان و زایمانن)

بعضی از مردا رحم پنهان دارن که ...

توی آسیا تعدادش خییلی زیاده

ولی توی ایران چون اصن رایج نیس حتی آزمایشش وجود نداره ...

ولی تو کره هست

یادتونه بی تی اس یه بار به مجریه یه برنامه که اسمش یادم نیس😐 گفتن ما چند وقت دیگه هر آزمایشی که وجود داره رو میدیم و براتون میفرستیم ؟

خب بی تی اس اینکارو کردن ..

و دیسپچ برگه های آزمایشو رو کرد ...

بچه ها ...

هوپی ...

رحم ...

پنهان ....

داره ....

که اگه ....

عمل کنه ....

میتونه ...

باردار بشه ...

البته عملش خیلی سخت و گرون و خطرناکه ...

میتونی راجبش تحقیق کنین ...

راجبه رحم پنهان تحقیق کنین حتما ...

ولی خب اگ یه نفر رحم پنهان داشته باشه ..کلا احتمال بچه دار شدنش زیر 30 درصده چون عملای زیادی میخواد ..

میدونم الان فک میکنین دارم زر میزنم یا شایعه پراکنی میکنم ..

ولی برگه های آزمایش بی تی اسو نشون مامانم دادم البته نگفتم که متعلقبه مردن یا زن ...

و مامانم گفت که این یارو رحم پنهان داره اگ میخواد بچه دار شه باید عمل کنه ...

راستش زنا هم بعضیاشون رحم پنهان دارن

زنایی که بچه دار نمیشن رحم دارن ..

ولی رحمشون پنهانه و نیاز به عمل دارن ..

و من الان دارم از ذوق رنگین کمون بالا میارم ...

نم چرا ولی دارم بالا میارم 😐💜

اینو از خودم در نیاوردم و مامانم تاییدش کرده ...

مادرم فوق تخصص زنان و زایمانه ...

RM. kiute.ARMY

من هر لحظه منتظرم بچه رو برینه نه اینکه بزاعه😂😂😂
فقط کدوم برنامه؟
آزمایش آیدول ها عضو اسرار رسمی کمپانیه و هیچ کس حق افشاش رو نداره
این آقاهه هم گفت رحم مخفی وجود نداره:|
http://irurology.com/faq/%D8%B1%D8%AD%D9%85-%D9%BE%D9%86%D9%87%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86/
Seti
۱۷ ارديبهشت ۱۶:۱۶

ددى جان از اول بنویسسسسسسسس به خوبیو خوشى تموم میشه😐😐😂😂

فکر کردم تهش ته ته یچیزیش میشه زبونم لال😭😭😭😭😢😐😂جان به جان افرین تسلیم کردم تقریبا تا برسم به اخرش😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

راس میگی ها😂😂😂
Katrin Park
۱۶ ارديبهشت ۲۰:۳۵

۶۵ ؟

RM. kiute.ARMY

عه:|
Katrin Park
۱۵ ارديبهشت ۱۹:۳۴

یه سوال چرا این تو بخش فیک های فول سایت قرار نگرفت؟🤔

RM. kiute.ARMY

چند صفحه بود لاو؟
Katrin Park
۱۵ ارديبهشت ۱۹:۳۱

سایت چه ترگل برگل شده

 

نمیخوام من به قالب قبلی عادت کرده بودم😭😢

 

ولی اینم خوشگله

RM. kiute.ARMY

شبیه کاغذ کادوعه😂

منم:")
مرسی عسلممممم*0*
Katrin Park
۱۵ ارديبهشت ۱۹:۱۱

احتمال ۷۰% فصل دوم داشته باشه

 

حالا سعیم رو میکنم

RM. kiute.ARMY

ووولکککک دیشدرین دیش!!!

ریدرا
Rokajaki
۱۴ ارديبهشت ۱۰:۵۸

جررر...دیشب خواب دیدم فصل دومه اینو گذشتین:/😂😂😂😂 خدایی نمیدونم رو چ حسابی فصل دو فک کردم داره

 

اهان تو خوابم پارت دومهin the last minutes هم اومده بود'-' خدایی نویسنده نمیخواد بنویسه؟ من کابوسشو میبینم منو از تو این برزخ دربیارین پلیز...هییییی...به هر حال هر دو نویسنده فایتینگ:)(فاز پروندم-_-)

RM. kiute.ARMY

ناخوداگاهت😂
الهییییییی😂😂
acengel
۱۴ ارديبهشت ۰۴:۴۸

داستان جدید و خوبی بود به نظرم اگه همین طور بنویسی قلمت پیشرفت میکنه و میتونی فیکای متفاوت و جالبی بنویسی و کاپلایی که انتخاب کردی هم خیلی دوست دارم بودن و کم پیدا میشه 

مرسییی

RM. kiute.ARMY

مرسی لاولی بابت نظر خوشملت*^*
Katrin Park
۱۱ ارديبهشت ۱۹:۳۷

ددی اطلاعیه ی شب های قدرت نهایت بیرحمی بود 

 

دوباره یادم افتاد تو ایرانم

(حس تحریم شدگیم بازگشت)

 

من میرم خودمو خاک کنم

RM. kiute.ARMY

دیگه یبار بخاطر خدا کوتاه بیایم ان شا الله اجرمونو یجا ببینیم😂
Katrin Park
۱۱ ارديبهشت ۱۹:۰۹

نه اونی که فهمید بدبخت شده شوگا بود

چون بهش گفته بودم قراره اهنگساز بشی

 

وقتی فهمید باید بخونه و برقصه عزا گرفته بود 

RM. kiute.ARMY

نه اخه نامجون فکر میکرد همه بلوغ فکری دارن:")
Katrin Park
۱۱ ارديبهشت ۱۱:۳۴

اول جیهوپ اومد بعد از مدتی بسی طولانی جین اومد 

فردای جین جونگ کوک 

بعدش کمپانی تهیونگ اورد گفت بچه خیلی وقته باماست اسلحه مخفیه نشونش نداده بددیم تا حالا 

یه سال بعدم جیمین عین کدو قل قله زن اومد تو خابگاه

RM. kiute.ARMY

بعد نامجون فهمید بد بخت شده:")
Vkook. Darya
۱۰ ارديبهشت ۱۷:۰۲

هقققققق منمممممم

چرااا کاپلایی جدید انقدر جذابهههههه دتیترتسجرتسترستجر

RM. kiute.ARMY

واقعااااااااااااااااا چرااااااااااااااااااااااااااااااااااا
Katrin Park
۱۰ ارديبهشت ۱۵:۳۴

داداچ من نامگی شیپ میکنم فور اور

اون موقع که این دوتا تنها تو خوابگاه بودن چیکار میکردن؟

#ذهن مریض

RM. kiute.ARMY

جین اومد شد تریسام😂

#ذهن خیلی مریض
Katrin Park
۱۰ ارديبهشت ۱۵:۱۷

خودمم راجب گذینه دو همین نظر رو داشتم😂😂

RM. kiute.ARMY

موافقم😂
Katrin Park
۱۰ ارديبهشت ۱۵:۱۵

اعتراف نویسنده قبل از نوشتن اهنگ توکیو گوش میداد و فاز به فاز بود

 

RM. kiute.ARMY

موافقم:|
شایدم با توکیو میکس تیپ نامجون مشاپ کرده😂
Katrin Park
۱۰ ارديبهشت ۱۴:۵۱

اه بازم رباته😣

خب داشتم میگفتم سه ساله یه چیزی ذهنم و مشغول کرده

نامی میتونه کوکی رو به زور اهم کنه

یا کوکی میتونه نامی رو به زور ...کنه😎

 

میرم مغزم و لیف بکشم

RM. kiute.ARMY

فکر کنم گزینه دو😂
کیسه پلیز😂
0_0
۱۰ ارديبهشت ۱۰:۴۰

خوشمان امد... خوب بود....هم کاپلاش جدید بود هم ژانرش... دوس دارم از این مدل فیکا بیشتر بخونم و طولانی تر ... در هر صورت فایتینگ🤗

RM. kiute.ARMY

حتما بیشتر میزاریم جیگر*^*
parmidaw_sh
۱۰ ارديبهشت ۰۱:۵۷

اصلا نمیتونم تهیونگ و باتم جیمین تصور کنم لنتی🚶‍♀️

RM. kiute.ARMY

من میتونم:")
از اون ران قسمت 130 به بعدی که تو بدمینتون جیمین تهیونگ رو رو دستاش بلند کرد:")
parmidaw_sh
۱۰ ارديبهشت ۰۱:۵۶

یاد اهنگ تهران توکیو ساسی افتادم 😂

RM. kiute.ARMY

ای گفتی پارمیدا😂 میخواستم زیرش بنویسم چه فیکی داری رایتر😂 علف میزنی رایتر😂 اور نزنی رایتز😂
Lolo 😐😂
۰۹ ارديبهشت ۲۳:۰۷

میخاک برم بخونمش مطمئنم عالیه 

ولی با کاپلاش حال نکردم 

نمصن جینکوک:/؟

پشمام ریخت 😂

اما خب بقبه کاپلای جدید دوس دارم😂🤍

لاو یو آل

RM. kiute.ARMY

جینکوک رو اینجوری نگاه نکن:")
ی فکت هست درباره اش اگه بگم پشمات میریزه:")
یبار جین و کوک تو اتاق خواب بودن و فیلم بردار اومد داخل جین بهش علامت داد بره بیرون چون نمیخواست جونگ کوکی ک لخت خوابیده بود بیدار شه و معذب شه:")
تو یک عکس برداری هم جونگ کوک زیر پای جینی که رو صندل نشسته بود قرار داشت...کوک مچ پای جین رو گرفت و بوسید:") فیلم موجوده:")
Vkook. Darya
۰۹ ارديبهشت ۲۱:۲۳

کاپلاش روحمو شاد کردد 🤧🤧🤧

رتستزتسزت

خلاصه باحالیی داره ، از اون داستاناییه که خاص و جالبههه بتیترتسترستزتیکبنقجثحثابکثتزجشچزت

RM. kiute.ARMY

دریااااااااااا مردممممممممممم:")
Dark Kitten
۰۹ ارديبهشت ۱۹:۱۷

نیاز ب گفتن نیست ن-!؟

دیگ همه میدونن دلم میخاد با نامگی شیپرا چ کار کنم

یکی اینا 

یکی کوکوی-

یکیشونو از نزدیک ببینم فقد 

نامی نامگی شیپ نمیکنی دگ ن-!؟

چون دلم نمیخاد آسیب ببینی

 

RM. kiute.ARMY

میدونی خیلی دوستت دارم دیگه😂
تو بزن منو بکش منووووووووو بکش اما هنوز هم دوستت دارم جیگرم😂😂
اما نام و یونگی تو یک گروه باشن خیلی گنگسون بالاست:")
Yoonmin lover 13
۰۹ ارديبهشت ۱۸:۳۹

ددی دقیقا عاشق چه کاپلی نیستی ؟ 😐

RM. kiute.ARMY

کاپلی ک توش نام بات باشه هرچند میخونم😂
Yoonmin lover 13
۰۹ ارديبهشت ۱۸:۳۷

😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

نویسنده فازت چیه ؟ 😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

این چه سمی بود ؟ 😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

اعتقاداتم رفت زیر سوال 😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

اوه یه لحظه ......... 

بعله ...... 

اعتقادم برگشت سر جاش 

جالب بود 

اما لطفا دیگه اینجوری ننویس 😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

RM. kiute.ARMY

اما بیایم قبول کنیم کلیشه نبود کاپلاش😂
(Mauve Witch(Fira
۰۹ ارديبهشت ۱۸:۲۷

جعرررررر فقط کاپلاش

یاد هرچی جینکوک مومنته میفتم 

😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

جینکوک مومنت ها خدان😂😂😂 به تنهایی باعث خنده ام میشن😂
Katrin Park
۰۹ ارديبهشت ۱۷:۵۵

ایده ایی شیطانی در مغزش جرقه میزند 

پس جیمجون هان😂

RM. kiute.ARMY

ککاااااترینننن جوووونمممم😂
testes*-*
۰۹ ارديبهشت ۱۷:۳۹

خا 

نویسنده ژونممممممممم...من نابود شدم...

 

 

 

 

زیادی خوب بودددددد عرررررر.

من خعلی دوسیدمشششش🌝🌚

آرررر!

خا...

عشقم براچی اعتماد ب نفس نداری ناناسم؟/:

از طرف خدای اعتماد ب نفس اینو بشنو ک بقیه هرچی گفتن ب کون خودشون گفتن تو وقتی ی چیزی رو دوست داری ینی عالیه...همون‌طور ک این فیک واقعا بود🙂💔

 

 

 

واخ هارتم آره...

بای...

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

قبول دارم حرفتو*^*

اصلا این مینی فیک لامصب انقلاب بود:")
전정국
۰۹ ارديبهشت ۱۷:۳۷

چیشد چر یهو اومد و رفت؟؟؟

RM. kiute.ARMY

منتظر فوتو تیزرم ک شنبه بیاد بعد😂
전정국
۰۹ ارديبهشت ۱۷:۳۷

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر وای چه خوشمل شددد اینجاااا خدای من*-*

RM. kiute.ARMY

واقعا؟؟قشنگ شده بود؟ چشو نمیزد؟
전정국
۰۹ ارديبهشت ۱۷:۳۶

پس دعا میکنم بچه ها یه چیز از مینجون بنویسن خخخخخخخخ مخصوصا اسمات باشه ژانر اصلی ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

RM. kiute.ARMY

اخه چراااااااااا ناااااااااااااااامردددددددد😂😂😂
testes*-*
۰۹ ارديبهشت ۱۷:۱۹

وااااااییییییی جرررررر 🤣🤣

آخه جیمین نامجون رو بکنههههه؟

جیمین خودشو بتونه بکنه هنر کرده😐😂

من(نظر منه و هیییییییچ قصد بی احترامی ب جیمین ر ندارم بایس خدمم هس پ ناراحت نشین)بنظرم این کلا تو همه شیپا باید باتم باشه...🙂💔

آررررر.

حالا برم بخونم....بای!

 

 

RM. kiute.ARMY

اره باو میدونم حرفت بار طنز داشت نه هیت😂
Katrin Park
۰۹ ارديبهشت ۱۷:۰۲

ای کسی که پیام اول و دادی نامویییی؟؟؟!!!

 

الله وکیلی من کی گفتم ناموی؟ 😂

RM. kiute.ARMY

شاید اشتباه دیداری بود😂
전정국
۰۹ ارديبهشت ۱۷:۰۰

ددی تو دقیقا چه کاپلی و عاشقش نیستی ؟؟؟ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

RM. kiute.ARMY

اون کاپلی ک جیمین نامجون رو به فاخ بده😂
Haeleew~
۰۹ ارديبهشت ۱۶:۱۰

آمدم آمدم🤧🚶🏼‍♀️عررررررر

 

 

RM. kiute.ARMY

خوش اومدییییییییی😂😂
Eli
۰۹ ارديبهشت ۱۵:۴۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام مجدد ، ببخشید فقط من خواستم راه ارتباطی رو بهتون بدم تا مشکلی بود اطلاع بدید ، ممنونم

قلبببببب 

**** ******* * **************

RM. kiute.ARMY

سلام برتو ای نو گل نو شکفتهه*0*
حتما جیگرم*-*
Vanta Black
۰۹ ارديبهشت ۱۵:۴۷

مرسییی ددی داشتم امیدوار میشدم تو کره زندگی میکنی •-•🥑

RM. kiute.ARMY

جررررررررررررر😂😂😂😂ببخشید کرمم اومد
Katrin Park
۰۹ ارديبهشت ۱۵:۳۷

متین شی من تک تک پیام‌ها رو باعشق میخونم

 

هرسوالی دارید درخدمتم

 

 

RM. kiute.ARMY

متین
ATENA💝BANGTEN
۰۹ ارديبهشت ۱۴:۴۴

نویسنده خعلی خوف بود💜 خاسته نباشی 

کیوت اون فن فیکشن فضول کوجاست؟؟ بخدا نگران شودم..آپ نمیشه؟

RM. kiute.ARMY

جدیدا طرز تایپت کراش شده ها کلک😂
جیگرم انتشار در آینده است*^*
Katrin Park
۰۹ ارديبهشت ۱۴:۳۳

وااااااااییییی عررررررررررر

 

نمیدونم چی بگم واقعا ذوق زده شدم

 

فکر نمیکردم کارم چندان استقبالی داشته باشه

و خودم رو برای همه چیز اماده کرده بودم

ولی استقبالتون باعث شد که انگیزه بیشتری بگیرم برای ادامه دادن

 

من همیشه عاشق سوپرایز و شوک زده کردن بقیه ام

برای همین اولش چیزی راجب هوپمینوی نگفتم 

 

و باور کنید نیازی به جارو برقی نیست😂

با نظرات قشنگتون یه ایده‌ی قشنگ تو ذهنم شکل گرفت که میتونه دونباله‌ی مینی فیک توکیو باشه

 

ولی نیاز به زمان دارم تا ایده رو سروسامان بدم

 

دوستتووون دارمممم لاولی ها مرسی از همتون💜

 

RM. kiute.ARMY

کاترین بازم از این ایده ها نو داشته باش*0*


ریدرا
arezoo
۰۹ ارديبهشت ۱۳:۲۹

اولین باره دارم نظر میدم ولی خب چندتا از فیکای سایتو خوندم

چند روز پیش به یکی از دوستامم معرفی کردم سایتو بعد گفتم ک خب منه لعنتی فیک میخونم زر نزنم؟:)

فیکا معرکسسسس سایت محشرهههههو خب این فیک بهم اتک قلبی زد:)مغزمم از کار انداخت امیدوارم دم امتحانات بتونم یه غلطی بکنم:)

RM. kiute.ARMY

عه سلام آرزو جونم خوش اومدییی*0*
سلام منو به دوستت برسون😂😂
محشریت از خودتههههههههههههههههه-0-
حقیقتا این بلا سر منم اومد:")
Mia Kim
۰۹ ارديبهشت ۱۳:۲۳

کاش منم پدر تو پدر میشدم ، پدر ها ژذابببب ...هعی*^*

RM. kiute.ARMY

منم میخوام بابا شم هق:")
یه نفر
۰۹ ارديبهشت ۱۲:۵۵

سلام. 

شما فن فیکشن دزیره رو خوندید؟

میدونید کجا باید گیرش بیارم؟

RM. kiute.ARMY

بلی خوندم*^*
والا من تو واتپد خوندم
pari :)
۰۹ ارديبهشت ۱۲:۰۷

عررررررررررررر دومین فیک نامگی ک دارم میخونممممممممممم

عررررررررر

خوشحالمممممممممممممم :)

moon🌛 Child🌜

هققققققق نامگی خیلی خاصه🤧🤧
Rokajaki
۰۹ ارديبهشت ۱۱:۲۵

وااای امپرگگگگگگگگگگ...ااخخخخخخ قلبم ایییییی مای هارت 

 

 

کاپلاشووووووووو...جرات نویسنده قابل تحسینه...که بخواد بیاد و با این کاپلای گوگولی بنویسه که بعضیا بدشون میاد...آیگوووووووووووو...ماماننننننن عرررررر نمیدونم چی بگم تنکیوووووووووووو لاولیییییییییییی^^

moon🌛 Child🌜

ایگو از این به بعد کاپلای فرعی بیشتر براتون میزاریم البته تابستون براتون سوپرایز دارم یاح یاح یاح😎😎
Princess of darkness
۰۹ ارديبهشت ۱۰:۳۴

من دیشب خوندمش امروز اومدم نظرمو بگم 

 

اهم 

با اینکه کوکوی شیپر دو اتیشم اما کاپلاش بنظرم باحال کیومدن پس خوندمش و راستش داستانش واقعا منو جذب خودش کرد بنظرم خیلی گوگولی مگولی بود من ب شخصه عاشق ژانر امپرگم و الان حتی بیشتر ازش خوشم اومد اینکه جیم تاپ بود هم ی نکته خیلی خوب ماجرا بود....فایتینگ نویسنده منتظر بقیه کارات هستم

moon🌛 Child🌜

نویسنده
Matin
۰۹ ارديبهشت ۱۰:۰۶

نویسنده اش به نظرات جواب میده؟

moon🌛 Child🌜

شما کامنتتو بده شاید ج داد😂😂💔
Matin
۰۹ ارديبهشت ۱۰:۰۵

احساس می کنم با خوندنش به نامجین خیانت کردم.....

 

 

 

من دلم بچه خواست.....منم می خوام بابا بشم.......

moon🌛 Child🌜

ایگو😂💔
عخی ایشاالله که یه روزی میشی متین شی😀
Zahra
۰۹ ارديبهشت ۰۱:۳۲

به نظرم این فیک توی ژانر خودش خیلی خوب بود و نویسنده میتونه با توسعه دادن قلمش خیلی بیشتر پیشرفت کنه. به نظرم مهم ترین نکته ی این فیک متفاوت بودنش بود، به شخصه من خودم اول نمیخواستم بخونمش چون از کاپلش خوشم نمیومد اما چون متفاوت بود( در واقع کلیشه های فیک های دیگرو نداشت و خسته ککنده نبود) خوندمش و خوشم هم اومد 

امیدوارم از این نویسنده فیک های بیشتری بخونیم 🥰

فایتینگ🤩

RM. kiute.ARMY

آخ گفتی لاو!!! حرف دلم بود😂
Shadi
۰۹ ارديبهشت ۰۰:۱۹

مادر یه بچه، پدر بچه دیگه‌ای باشه...؟؟!!!!!!!

جااااااانننن؟؟؟!!!!......😳😶😶😶🤐

RM. kiute.ARMY

سکوت جاست😂
Fargol
۰۸ ارديبهشت ۲۳:۳۵

پسترشششش فقط پسترررر واییییی اصلا این خود کروناست اینننننن باعث میشه دو روز بعد بدون علائم بمیرممممم 

RM. kiute.ARMY

واییی منم:"))))))))))))))
Kauo sheka
۰۸ ارديبهشت ۲۲:۴۳

هق پا های تهیونگ ⁦ಥ‿ಥ⁩

moon🌛 Child🌜

اخ نگو تازه یادم رفته بود🤧🤧
Kauo sheka
۰۸ ارديبهشت ۲۲:۲۱

آقا خیلی خوب بود ،موضوعش جدید بود 

دوستش داشتم ،با اینکه به جز ویکوک و یونمینم و نامجین چیزی نمی خوندم ولی این خیلی خوب بود 🤩🤩🤩🤩

RM. kiute.ARMY

منم قبول دارم حرفتو*^*
منتها گاهی باید چیزای جدید امتحان کرد *0*
Yoonmin lover 13
۰۸ ارديبهشت ۲۲:۱۳

چون کاپلاشو دوست ندارم نمیخونم 😐😓

RM. kiute.ARMY

برعکس من دیوونه کاپلاشم:")
عقل کل
۰۸ ارديبهشت ۲۱:۵۷

چ خر تو خری بود جعرررررررررر

پسسندیدم XD 

moon🌛 Child🌜

😂😂💔💔
Kauo sheka
۰۸ ارديبهشت ۲۱:۵۴

خدایا با کاور جون دادم مخصوصا اون قسمت که جیمینه ،چون دقیقا من و بابام هم موقعی که نوزاد بودم ،همچین عکسی داریم 😁😁🙂

RM. kiute.ARMY

الهییییییییی عزیززززززززززممم*0*
من عاشق بچه ام:")
Haeleew~
۰۸ ارديبهشت ۲۱:۳۶

نویسنده شی نمیتونستی بنویسی تریسام هوپمینوی :")

جونم دراومد تا اخرش خوندم 😶🤧

فکر کردم یکیشون مفقودالاثر میشه😭

RM. kiute.ARMY

اینم حرفیه:")
الهی😂😂😂
Haeleew~
۰۸ ارديبهشت ۲۱:۲۰

😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶 چشمام درست میبینه دیگ ؟ 😶😶😶😶😶😶 نامگیییییییی ، هوووووپمییینننننن ، جینککککووووککککک ، مینوی چرا اخره😭😭😭😭😭

نویسنده شی میسی :)💜

RM. kiute.ARMY

هرلیووووووووووووووووووووووووووو بیاااااااااااا بغلممممممممممممممممممممممممممم عررررررررررررر
اشک شووووووووووووووووووووووووقققققققققققققققققق
Vanta black
۰۸ ارديبهشت ۲۰:۵۷

بگو فرستتتتت بگوووو *-*

عرررررر چه عالیه با اینکه هنوز نخوندمش ولی... ؟'

ددی کجا زندگی میکنی ؟-؟

شهری که زندگی میکنی ؟-؟

RM. kiute.ARMY

فرست قانونش برداشته شده گلم😂
من ایران😂
Tiffany
۰۸ ارديبهشت ۲۰:۵۶

چه شیر تو شیری شددد

بلاخره کی کیو کرد؟

کی از کی حامله شد؟

ولی داستانش به شددددتتتت متفاوت بوددد

تاحالا اینجوری نخونده بودم*_*

خیلی جالب بود.....

و خیلییییی مشتاقم ببینم ادامه ش چی میشه

نویسنده حتما ادامه بده اگه ندی با دسته جاروبرقی......(تهدیدم خیلیم جدیه-_-) 

فایتینگگگگگگگگگگگگگگگگگ💜

RM. kiute.ARMY

یکم درکش سخته😂😂
با دسته جارو منم:|
전정국
۰۸ ارديبهشت ۲۰:۴۳

هوراااااااااااا جینکوککککک چه عجب من جینکوک لاورممممممم بیشتر ویکوک دوس

ای کاش کاپل اصلی جینکوک بود:(

انگار نامگیه هوم

مینوییی عررر جیمین تاب عزیزم:)

RM. kiute.ARMY

وای منم عاششششششق جینکوکم:")))
موافقم😂
نامگی...علت مرگ من:")
عاشق مینویییییییییییییییی
vimin shiper
۰۸ ارديبهشت ۲۰:۳۴

چیز ددی مینوی یعنی وی و کی؟

RM. kiute.ARMY

همون ویمینه منتها جیمین تااااااااپپپپپپ
عررررررررررررررررررررر
عاشقشششششششششمممممممممممم
انی ویکوک از فاکینگ ریل
۰۸ ارديبهشت ۲۰:۰۳

زوننننننننننن ناموی.....ایول بعد اون پی دی اف که باران داد همه انقلاب کردن....

 

RM. kiute.ARMY

دمش گرم:")
روح من شاد میشه این کاپلارو میبینم....عععععععععررررررررررر
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان