BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Love At Last Glance

inshot_۲۰۲۱۰۴۳۰_۱۲۰۶۰۷۱۴۲_0mnj_5gp5.jpg

!!full!!

نویسنده KIM HANA
کاپل کوکوی
ژانر درام . رمنس . انگست . هپی اند
محدودیت سنی 14+
تعداد صفحات 118
راه ارتباطی « ناشناس نویسنده »

 

✤♢♚DOWNLOAD♚♢✤

  

805_vpfe.png 

۳۷ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
sooyoung^-^
۲۴ فروردين ۲۰:۲۹

عرررررررررررررررررررررر عررررررررررر کوکویییییییییی عرررررررر..

 

اهم سلم دد چوطوری خوبی؟چخبرا؟همه چی اوکیههه؟:>

 

اهه ددی من به هرکی میگم کوکوی شیپرم میزنه ت سرم که این چه شیپیه جاست ویکوک:/مگ بچم کوک چشه اخهههه؟خب اره خیلی وقتا ویکوک خوبه ولی مگ کوک نمتونه تاپ بشه هاننن؟فک کنم وضعیت های هات بچمو ندیدن..اره..همینه:/

 

 

عره.....درک نمیکنن ک..هعی الن ذوق مرگم واس اینننننننن عرررر..

 

راستی ددی..مودونی چشده...

من چرا ایقد بدبختم؟:/

دوشنبع رفتم کتابخونه..زنگ قران بود اجازه گرفتم

کتابخونه مدرسمون دوتا در داره خب؟یکیشو از تو قفل کرده بودن کلیدم روش بود...اون یکی هم از بیرو قفل بود..خواستم قفلشو باز کنم ک کلیده شکستتتتت://////داشتم خودزنی میکردم واقنی:/ک هالمونی (دوستمه:/) اومد نزاش:/

 

بعدشششش تازههه درو درست کردن (ک با نگاه های سگیشو داشتن قورتم میدادن کباصتا:/)رفتم تو داشتم کتاب برمیداشتم ک یهو اون جا کتابیای چرخونکی هستت..اون...شپلق افتاد روم:/ودف؟:/

 

عره خلاصه به زیر از زیرش اومدم بیرون...زانومم بد جور ضربه خورد  درد موکونه:/

 

تازه تررررر...من همیشه ساعت 5:30 پامیشم..ول امروز با هزار تا خواهش به ننم 6 پاشدم..بعدش این سرویسیه عوضی زودتر اومد:/منم عجله ای وسایلامو جم کردم که یادم رف دفتر ریاضیو بردارم..

تو مدرسه دیدم نیس..گفتم جلسه پیش رفتم پای تخته این دفه نمیرم..ک از شانس گوه بارونم اولییییننن نفر منو گفت:/عالیییی

 

اون سوالم گیر داشتم..با هزار تا زور زدن حلیدمش:/اخرشم معلم خر گف:

عیزیزم دیفه بید بیشتیر دیقت کین.وگیرنه نیمره کیم میکینم://///

 

عره..تازه  ترر تررر..(خدم میدونم زیاد حرف زدم ولی لازم بود بگم تا راحت شم :/.... :>)

دیروز داشتیم جرعت حقیقت بازی میکردیم ک به من افتاد : به معلم شیمی بگو دوسش دارییی://///////////////////////////////معلم  شیمیمونم سگهههههههه سگگگ...منم گفتم نههه من 13 ساله هنوز جوونم واسه مرگگگ..ولی کیه ک گوش کنه؟:/

 

رفتم گفتم اخرشم یه گلب گرفتم:/اونم...میدونی چیکارم کردددددد؟با خدم گفتم الن جرم میده..گفتم الان اسید هیدرولیک میکنه توحلقم..اخه دم دستشم بود..توی ازمایشگاه بودیم..گورتتت.....دیدم در کمال تعجب  قلب گرفتتتتتتتتت گفففففففف منمممممم دوستتتتتتت درمممممممممممممم:///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

ودفففففففففففف؟ابهتش کوجا رفف؟:/ اره پشمامون لیزر شد..خولاصه..فک کنم این همه شوک به خاطر انتقامیه ک از معلم فناوری گرفتم...دفعه پیش بهت گفتم..دیدی؟😐🤣🤣😀😀🙃✌🏻😂👊🏻🤞🏻

 

بوص رو مماخت بای :/(ببخش زیادی زر زدم..سارانگه بوراهه 🙆🏻😂💜)

 

RM. kiute.ARMY

هورااااااT^T

خوبم عجقم تو خوبی*^*

به نظر من ویکوک و کوکوی همونه دیگه😂 اگه واقعا شیپ میکنید هردو نفر رو باید ساپورت کنید بقیه مسائل به بقیه مربوط نیست حتی حق ندارن فانتزی هاشون رو به کسی تحمیل کنن.

یا امام رضا:| بچه به خودت رحم کنننننننننن!!

یا خود خدا:| تخم مرغ بشکون:|

کباب شم:")))

شت اند شت:|
:| من سکوت...

به دیریک زینیکه:|

یا اما موسی کاظم:| وات د فاخ:|

عررررررررر من تورو با معلم شیمیت شیپ میکنم😂😂😂😂

جر😂😂😂😂

بسو متقابل جیگرمT^T
منم بنفشت دارم😂
Tania
۲۲ ارديبهشت ۰۳:۱۸

ادمین فکر کنم لینکش مشکل داره چون بعد از دانلود پارت یک رو فقط میاره😢

RM. kiute.ARMY

درست شد لاو*^*
héra
۲۲ ارديبهشت ۰۳:۱۴

من بازم مشکل لینک دارم😑

RM. kiute.ARMY

ببخشید:"(
درست شد*^*
مایا
۲۲ ارديبهشت ۰۱:۳۵

ادمین من فقط 46 صفحه اول رو دارم و بقیه نیست؟؟ نظرا رو خوندم همه شات هارو دیدن پس چرا من ندارم؟ 🥺

RM. kiute.ARMY

ببخشید لاو درست شد:"(
TINA
۲۱ ارديبهشت ۲۳:۵۵

میگما این فایل فولش خرابه فقط شات اول توشه (هق.هق)

RM. kiute.ARMY

میانه لاو رسیدگی شد:"(
الیسا
۲۱ ارديبهشت ۲۳:۳۱

سلام ببخشید این الان کل صفحاتش ۴۸ تاس که فقط سات اوله که قبلا گذاشتین اصلا شات های بعدی نیست چه برسه شات چهارم

فکر کنم یه ایرادی رخ داده اگر میشه کاملش رو بزارید ممنون 

 

RM. kiute.ARMY

سلام الیسا جونم متاسفانه باز من حواس پرتی کردم*^* اصلاح شد لینک
Helma با ح با ممد نوبری خانوما رو بردن
۲۱ ارديبهشت ۲۲:۴۹

نمیخوام‌بگم لینک درسته یا ن چون‌احتمالا ۸۷۸۸۸۸۸ نفر زود تر از من گفتن 

پس ب من بدید نمره بیست 😐🍾

RM. kiute.ARMY

20😂
Princess of darkness
۲۱ ارديبهشت ۲۱:۲۷

ددی میگم دانلودش ک میکنم شات اولش برام بالا میاد میشه چکش کنی بی زحمت؟

RM. kiute.ARMY

چک ککردم رحمت بود عسلم:"(
شرمنده ترخدا درست شد*^*
TINA
۲۱ ارديبهشت ۲۰:۵۴

یه چیزی بگم ... این فایلش خرابه 45صفحش اومده فقط پارت 1

RM. kiute.ARMY

ببخشید لاو:"(
درست شد*^*
vimin shiper
۲۱ ارديبهشت ۲۰:۳۲

ددی زدی شات جدید از صفحه ۹۷ ولی کلا ۴۷ صفحس🔪🔪

RM. kiute.ARMY

میانه میانه:")))
درست شد*^*
Rooni .NKV :)
۲۱ ارديبهشت ۲۰:۱۵

لینک فول پارت اشباهههه 

مال پارت اوله🥺

 

ددی فایتینگ 💜💜🧡

RM. kiute.ARMY

اصلاح شد:")
من چرا انقدر حواس پرت شدم؟
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎
۲۱ ارديبهشت ۱۳:۰۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*******************************************************

 

*** *** *** *** ** ** **** ** 

 

*********************************************

 

**** *** *** ****** 

 

اره یه اعترافی  بکنم 😂💔💔💔

حواسم نبود رفتم ت قسمت ارتباط،با ادمین اونجا فرستادم 😢💔

باور کنید یادم رفت 💔💔💔💔💔💔💔

بیانههه 

RM. kiute.ARMY

بابا چه اشکالی داره قشنگم😂😂😂
وضع تو در برابر من عاااااااااالیه😂😂😂 من چی؟ به این داغونی😂
M
۲۱ ارديبهشت ۱۲:۳۹

چرا وانشات let me out دیگه نیست؟؟؟

کجا رفته؟؟

RM. kiute.ARMY

انتشار در آینده مهدی جان*^*
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎
۲۰ ارديبهشت ۱۴:۴۶

وایییی 😂😂

 

الهیی ددی 

بخاطر یه اشتباه 😂😂

 

 

RM. kiute.ARMY

برام مهمه اشتباه نکنم😂😂😂
jimie-otako-levi(مینی سکینه)
۲۰ ارديبهشت ۱۲:۲۲

اهم خب دوتا چیزمیخواستم بگم:

1.تولدم مبارکت(حقیقتا پارهXD)

2.سالگرددوستیمونممبارک..هیق الان یساله باهات دوستم:))))) امیدوارم بشه211111111111111119999999999996666666666666666555555555555555555555555555555555000000000000 سال جرررررر سارانگههههه

RM. kiute.ARMY

هورااااااااااااااااااااااااااااا تولدددددددددددددت مبارککککککککککککککک اردیبهشتتتتتتتیییییییییی منننننننننننننننن*0*
واقعا؟:"))))
مبارکههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ان شا اللهههههههههههههههههههههههه
بورهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
Niroda
۲۰ ارديبهشت ۰۶:۳۴

سلام شات دو و سه جفتشون شات دو هستن.جابجا گذاشتین

RM. kiute.ARMY

آخ ترخدا ببخشید:"(
اصلاح شد*^*
B.B
۲۰ ارديبهشت ۰۵:۳۴

یه مشکلی هست

نمیدونم چرا ولی فکر کنم اشتباهی تو سایت آپ کردین 

آخه لینک شات دوم و سوم یکیه !!!

یعنی شات دوم و سوم یه دونه س

آممم لدفا رسیدگی کنید

ممنون

RM. kiute.ARMY

رسیدگی شد ممنون*^*
تهگوک
۲۰ ارديبهشت ۰۵:۱۱

سلام

یه چیزی

فک کنم به جای شات سوم، دوم و آپ کردین

آخه همون قبلیه هست😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

ببخشید لاو:"(
لینک اصلاح شد*^*
마에데💖
۲۰ ارديبهشت ۰۳:۴۷

سلام خسته نباشییین میگم شات سوم لینکش اشتباه نیست؟اخه زدم لینک شات دوم رو اورد

RM. kiute.ARMY

مائده جونم درست شد لینک*^*
héra
۲۰ ارديبهشت ۰۲:۲۱

وقتی میزنم رو شات سوم لینک شات دوم باز میشه😑

RM. kiute.ARMY

درست شد لینک لاوم*^*
یه ارمی
۲۰ ارديبهشت ۰۱:۰۳

 راستش نمی دونستم کجا پیام بذارم جواب بدین.ای کاش حالا که سایتتون انقد خوبه یه جای جدا واسه ارتباط با ادمین ها داشت.شایدم داره و منه اسکل پیدا نکردم.فقط میخواستم بگم blind guy پستش خالیه و وقتی روش میزنم چیزی نمیاره.ممنون میشم چک کنین و بازم عذر میخوام که بی ربط با پست کامنت گذاشتم

RM. kiute.ARMY

اومو*^* پست های اول سایت کافی ان*^*
عه این چه حرفیه😂
نه عزیزم مشکلی نداره منتها ما این پست رو برداشتیم:"(
tata jeon
۱۹ ارديبهشت ۲۳:۳۶

اهم ... شات چهارم کی میذارید ؟ •-• 

RM. kiute.ARMY

بزودی*^*
Mnm dge:|
۱۹ ارديبهشت ۲۳:۲۴

این چرا پارت دو و سه ش یکیه؟:/

RM. kiute.ARMY

درست شد*^*
tata jeon
۱۹ ارديبهشت ۲۳:۲۰

شات سوممممممممم

عررررررر

RM. kiute.ARMY

میییییییی تووووووووو*0*
😎
۱۹ ارديبهشت ۲۲:۰۴

جاست واوووو، نویسنده براوووو👏👏👏👏

ما منتظر شات بعدی هستیم هیچ جا نمیریم همینجا هستیم✌❤

 

RM. kiute.ARMY

ای جان*^*
Jin
۱۹ ارديبهشت ۲۱:۵۳

ددی چرا هرچی شات سه رو دان میکنم شات دو دانلود میشه😂🤔

RM. kiute.ARMY

میانه لاو...
ذهنم درگیره سوتی زیاد میدم😂
kim mim
۱۹ ارديبهشت ۲۱:۵۱

میگم پارت سه همینو پارت دو نیس؟

RM. kiute.ARMY

میانه لاو اطلاح شد*^*
مهدی
۱۹ ارديبهشت ۲۰:۵۹

شات سوم با شات دوم مثل همه!!

چرا؟؟

RM. kiute.ARMY

میانه لاو درست شد*^*
M
۱۹ ارديبهشت ۲۰:۵۷

چرا شات سوم با شات دوم یکیه؟

RM. kiute.ARMY

ببخشید حواس پرتی بود:"(
TINA
۱۹ ارديبهشت ۲۰:۵۰

پارت3 همون 2 بود

RM. kiute.ARMY

میانه لاو اصلاح شد*^*
Kauo sheka
۱۹ ارديبهشت ۲۰:۲۶

دد لینکش درسته ؟!😶

RM. kiute.ARMY

الان درست شد😂
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎
۱۹ ارديبهشت ۱۱:۲۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**************************************************************************

 

ت پیکو فایل هم براتون اپ کردم :) 

 

 

RM. kiute.ARMY

بوس رو توک انگشتات نفس*^*
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎
۱۹ ارديبهشت ۱۱:۱۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** ** ***********************************************************

 

اینم شات سوم :) 

RM. kiute.ARMY

سلام به روی ماهت عزیزدلم*^*
خسته نباشی فدات شم یه دنیا ممنون*^*
M
۱۸ ارديبهشت ۲۲:۳۵

پارت سومممم 

کجایییی

RM. kiute.ARMY

دقیقا کجایی...
BTS
۱۸ ارديبهشت ۲۱:۴۳

عالی بود 👌

 

پوف مادرم دیگه زیاد نمیزاره سرم تو گوشی باشه حداقلش روزی یک ساعت منم تو این یک ساعت تا میتونم فیک،وانشات.... میگیرم بعد از اونطرفم درسممه وای خدا میگم مادری من چرا همش باید سرم تو کتاب باشه چرا نمیزاری ظرفی مرفی بشورم میگه فقط درس بخون ظرف مرف پیشکش مگه عقلم کمه بزارم تو ظرف بشوری میگم چرا میگه یه بار زدی جامیوه‌ای رو شکوندی یه بار زدی اشپز خونه رو اتیش زدی یه بارم سینی چایی رو ریختی خودتو سوختی بازم بگم

 

 

وقتی فکر می کنم میبینم راسم میگه جامیوه‌ای سینی چایی اما خداییش اتیش سوزی اشپز خونه کار من نبود به حر حال از قدیم گفتن* کار دختر نکردنش بهتر*😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

موافقم*^*

ای وای بر من😂😂😂😂😂

نه من از بچگی کدبانو شدم اجبارا اما راضی ام😂
الیسا
۱۷ ارديبهشت ۱۷:۲۴

من بازم در انتظارممممممم 

کی این شات سوم میاد عحررررررر🤧

RM. kiute.ARMY

هعی...
درد دوری خیلی بده😂
الیسا
۱۷ ارديبهشت ۱۶:۲۰

عحررررررررررر

یکی به دادم برسهههههه 

چقدر عحررر داررررر 

من شات سوم میخوامممممممم 

منتظرم ببینم کس بود که نزاشت ته بمیره 

اونقدر عحر زدم خواهر دو ماهه ام گریش گرفت🤣 

اصن این لعنتی نمیخوابهههه 

مادرمم خوابه😐

و منی که با یا بچه نشستم واس شات دوم عحر میزنم و به دریچه مینگرم شات سوم بیاد .... 

RM. kiute.ARMY

صلواتم هم بفرست اجرت ما امام حسین😂
Taehyung
۱۷ ارديبهشت ۱۴:۴۳

خدااااااااااچراااااااااااااخه

نویسنده ی عزیزچراااااا منوو زجرر کش می کنیییییی تورووو جونه خامنه ی 

پارتتتت جدیدشونننننننن زودددد بزارررررررررررر 

لطفااااااااااا

 

 

 

RM. kiute.ARMY

خو چرا حالا جون اون بنده خدا؟😂
M
۱۷ ارديبهشت ۱۳:۰۷

قشنگ بود 

پارت بعدی لطفا

RM. kiute.ARMY

حتما*^*
Fateme
۱۷ ارديبهشت ۱۲:۲۲

پارت بعدییییییی رو میخواااام

تروخودا زود تر اپ کنننن خیلی عالی مینویسی

فایتینگ❤

 

RM. kiute.ARMY

حتما لاو*^*
tata jeon
۱۷ ارديبهشت ۰۶:۵۲

اشکانم ... هق т-т

RM. kiute.ARMY

بیا در آغوشم:")
M
۱۶ ارديبهشت ۱۹:۳۶

قشنگ بود خداااااااااا

پارت بعدی لطفاااااا

RM. kiute.ARMY

حتمااا*0*
.Rooni Am.Namkookv:)
۱۶ ارديبهشت ۱۹:۰۸

نه خیلی عالیه😍😍😍

RM. kiute.ARMY

پس خداروشکر*^*
TINA
۱۶ ارديبهشت ۱۸:۰۶

کیم هانا جون پارت بعدیو زود تر مینویسی ؟؟ میشه زیاد باشه ؟؟؟

لدفا

RM. kiute.ARMY

الهی مظلوم😂😂
Mia Kim
۱۶ ارديبهشت ۱۶:۰۷

هانا شی خیلیییی جای بدی قطع کردییی اخهههه خداااایاااا

RM. kiute.ARMY

لذتش به همینه😂
Fargol
۱۵ ارديبهشت ۲۳:۳۶

وایییی آخجونن یسسسسس شات دوم نویسنده ددی و مونی عزیزم از همتون خیلی خیلی ممنونم واییییی شات دووووو من میرم بعد از خواندنش خودمو با ساتور به شقه کنم عررررر❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

RM. kiute.ARMY

فدای تو برم فرگلم شاد باشی همیشه*^*
jin
۱۵ ارديبهشت ۲۳:۲۶

عوووووم هنوز نخوندم ولی احساس می کنم به درد نمخورع •-•............

شوخیدم خعلی خوب بود تنکی ^-^

RM. kiute.ARMY

الهی کیوتی*^*
Jin
۱۵ ارديبهشت ۲۲:۴۷

من شات سومو میخواممم🤧😭

RM. kiute.ARMY

کیه ک نخواد:")
Tiffany
۱۵ ارديبهشت ۲۲:۳۳

اهم اهم

نویسنده جان خیلی بیرحمی

خیلی بد جایی تموم کردی تو خماری موندم

با حرف های ته اشک ریختم خسارت اشکامو بده

امیدوارم سد اند نشه ولی این فیک توعه و نویسنده تویی هر جور که فکر میکنی قشنگ میشه بنویس

و اینکه خیلی قشنگ بود😢❤

منتظر شات سوم هستم..... 

مرسییییییییی💜🌹

RM. kiute.ARMY

نه ترخدا سد اند نشه😂 همین جوری اسم امتحانات خرداد اومده و ما عذا گرفتیم😂
Kauo sheka
۱۵ ارديبهشت ۲۱:۳۶

حالا فهمیدم چرا داداشم بهم میگه وحشی 

انسان مظلوم فقط تهیونگ تو این فیک 

⁦( T_T)\(^-^ )⁩

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

منم سلیطه ام بزن قدش😂
Kauo sheka
۱۵ ارديبهشت ۲۱:۱۵

وای عالی بود ،شات سوم لطفا 

یه لحظه پیش خودم گفتم اگه یکی با من این رفتار و می کرد ،همه جا رو جهنم می کردم ،نه اینقدر مظلوم 🥺

نویسنده خیلی خوب بود عالی بود عااااااالللللللللیییییییی 😍🤩🥰🥳

RM. kiute.ARMY

الهی:")
ما آرمی های ایرانی سلیطه وحشی هستیم😂
.Rooni Am.Namkookv:)
۱۵ ارديبهشت ۲۰:۲۱

خیلییییی مرسییییی برااااییییییی  شات دوممممم

 

ددی قالب خیلی قشنگهههههه

RM. kiute.ARMY

واقعا رونی؟ قشنگه قالب؟ شبیه کاغذ کادو نشده؟😂
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎
۱۴ ارديبهشت ۰۰:۱۹

مرسی بابت نظرات خوشکلتون 

 

نظراتتون خیلی مهمه و دوست داشتنیه 💜

 

 

شات سوم هم بستگی به نظرات شما داره 😂💜

اره:) 

 

ددی و مونی مرسی :) 💜

RM. kiute.ARMY

فدات بشم عزیزدلم*0*
ریدرا
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎
۱۴ ارديبهشت ۰۰:۱۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** *** 

**********************************************************

 

**** *** *** 

**********************************************

 

 

RM. kiute.ARMY

مرسیییییییییییییی عشقممممممممممم*0*
الیسا
۱۳ ارديبهشت ۱۵:۱۱

من همچنان نشسته ام و به درگاه مینگرم بلکه شات دوم برسد 

درگاه آه میکشد 

آهههههههه

RM. kiute.ARMY

آیگوو😂😂 دریچه از دست ما آسی شد😂
Black pink 🌹Jennie 🌹
۱۳ ارديبهشت ۱۴:۰۱

داداش کوچیک از کجا 

بزرگ تر از خودمه 😐

RM. kiute.ARMY

پشم:|
حانیه
۱۳ ارديبهشت ۰۹:۴۱

اه خدااااا. این خیلی خوب بوددددددد . پارت بعدیییییییی لطفا 

RM. kiute.ARMY

ای جان*^*
Tania
۱۳ ارديبهشت ۰۵:۳۶

خسته نباشی گلم 🤪😉

خب منکه دوسش داشتم و مشتاقانه منتظر شات دومم😍

با قدرت ادامه بدهههه😎😜❤

😁🤛🏼🤜🏼

RM. kiute.ARMY

مرسیات فراوان لاوم*-*
Fargol
۱۳ ارديبهشت ۰۰:۵۹

هنوزم ننوشتی نویسنده😟💔 ددی برو اونور لباست خونی نشه🔪🔪🔪🔪🔪🔪من میرم خودمو بکشممم😊😊😊😊😊😊😊🔞🔞🔞🔞

moon🌛 Child🌜

وای نهههههههههههه 😵😵😵😵😵😵
Mitsuha Teakook
۱۲ ارديبهشت ۲۳:۴۵

هق لطفا پارت بعدی عررر

خدایی نمیدونستم انقدر به این سایت وابستم هنوز یه روز نشده دلم برا آپ فیکا تنگیده 🤧 دد من نمیتونم تا 15 بصبرم درک کن هق 🤧 حس معتادی رو دارم که بهش مواد نرسیده خخخخ. هر نیم ساعت یه نگا به سایت میندازم ببینم شاید ددی اطلاعیه بزنه اینا همش یه بازی کثیف بود خخخ بیاید فیکا تونو آپ کردم (آرزو های محال میتسوها) 

بای اگه دیدید 15 ام نظری از طرف میتسوها نبود بدونید در انتظار فیکاش دارفانی را وداع گفت(دد نگران نباش کینه ازت ندارم حلال حلالی خخخ) 

چقدر فک زدم 🤣😅

💛🧡❤🥰😍

moon🌛 Child🌜

عخی بچم😂😂
وایییییی جرررررر😂😂😂😂😂😂😂نه ددی اطلاعیه بزنه پاش هست👌😂😂
😂😂😂
ARMY Lollipop
۱۲ ارديبهشت ۱۵:۵۲

ددی، فیک و وانشاتو که بی‌خیال شدن، استعداد ندارم.

ولی همین سر ظهری، نشستم سر‌ گوشی، همینجوری عقده‌های آرمی‌ها رو نوشتم، نوشتم و نوشتم.

خیلی دوست دارم بذاریش، چون دقیقا حرف دل همست.

moon🌛 Child🌜

هق ای گفتی بفرست بخونیمش🤧🤧🤧🤧🤧💔💔💔
ARMY Lollipop
۱۲ ارديبهشت ۱۵:۴۶

نه آزمایش اهدای خون، نمی‌توووووونمممممم😭

RM. kiute.ARMY

الهی:"(((
Tiffany
۱۲ ارديبهشت ۱۴:۲۲

خیلی قشنگ بید

ولی یچیزی اسم فیکش اگه درست متوجه شده باشم یعنی عشق در نگاه آخر

نویسنده، جان هرکی دوست داری سد اند‌‌ش نکننننننننن

قلبم طاقت نداره

نمی دونم چرا وقتی فیک های سد اند میخونم قلب درد میگیره بعدش تا یه ساعت عر میزنم

خلاصه نویسنده سد اند‌ش نکن.... 

 

 

*وی از شدت مظلومیت ته ته خود را دار میزند 

*و از شدت گند اخلاقی کوک به زمین و زمان فحش می دهد

 

 

فایتینگ💜🌈

RM. kiute.ARMY

عشق در نگاه اخر...
اخیییییییییییییی:")))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

الهی عزیزم😂😂😂😂
ARMY Lollipop
۱۲ ارديبهشت ۱۳:۲۶

ددی یه نکته قابل توجه دیگم پیدا کردم.

تو همون رمان‌های ایرانی این تیکه‌ای که مادرشوهره میگه عروس گلم از بین نمی‌ره، بلکه از رمان کلیشه‌ای به رمان کلیشه‌ای دیگه منتقل میشه😂

RM. kiute.ARMY

و "دخترم لطفا عاشقش بمون" از پدر شوهر😂😂😂😂😂
ARMY Lollipop
۱۲ ارديبهشت ۱۱:۲۷

بابت شیش روز آپ نکردن ممنونم، می‌تونم تمام فیکا و وانشاتا رو تو این هفته بخونم بعد بیام به استقبال جدیدا😁😁

نظر که تایید می‌کنی؟ اون که کنسل نیست؟؟

RM. kiute.ARMY

شیش روز هم نیستا کلا سه روز اپ نداریم😂
ARMY Lollipop
۱۲ ارديبهشت ۱۱:۲۰

ددی بیا به دادم برس

جواب آزمایشم اومد، اصلا بی‌خیالش که چیه، فقط مثبت بود، لعنتی مثبت بود.

شاید الان بگید چه آدم بی‌خیالیه که هنوزم سر گوشیشه باید بگم من باخیالیمو به بقیه نشون نمیدم تو گوشیم خالی می‌کنم.,

🥺☹️😭😭

RM. kiute.ARMY

ازمایش کرونااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
N.b
۱۲ ارديبهشت ۰۹:۱۸

واااااااااااااایییییییییی 

عالی بود

ممنونم که نوشتیش 

بیصبرانه منتظر پارت بعدیم

RM. kiute.ARMY

هورااااااااا*0*
پاتنبلاپیختوس
۱۲ ارديبهشت ۰۵:۳۴

به نام ایزد دانا !

اگه ادامه این فیک رو ندید خودم و خودتون رو با شات گان به ابدیت میسپارم  ..

آخه لعنتیییییی این عالیییی بووود

RM. kiute.ARMY

هق اره:")
M
۱۲ ارديبهشت ۰۲:۰۶

جالب بود 

 

 

 

منتظر شات بعدی هستیم 

 

 

 

لطفاااااا زود تر شات بعدی رو  بزاااااااااااار

RM. kiute.ARMY

چش چش😂
الیسا
۱۱ ارديبهشت ۲۳:۰۳

براووووووو 

عالی بود 

شات دومم بزارید لطفاااا

RM. kiute.ARMY

حتما*^*
Saanaa
۱۱ ارديبهشت ۲۲:۳۷

اینقد اینجا پلاسم و دارم فیک و وانشات میخونم...موندم اون دنیا کجای جهنم میافتم:|¿

یه خاک اندازی چیزی بیارید منو جم کنید😂👐

خداوندا تمام گناهان مارا ببخش...الهی آمین(گناهای من تمام اسماتن😂)

گوگل:کی میمیری تو از دستت راحت شم؟ تمام سرچ هات شده فیک بی تی اس😐💔

بمیری الهی..خطای 429😐💔😂

یه هفتس سرگرم خوندن فیکم..یادم رفته بود کل زبان امتحان دارم:| 

امروز ..گفتن امتحان شروع شد...هر سوال رو با صلوات ج میدادم

از اول سال هم فقط یه درس خونده بودم😐😂اونم ب خاطر این خوندم چون مامانم پیشم بود😂💔

 

میخواستم یه چی دیح بگم یادم رف:\

 

RM. kiute.ARMY

بین جی کی رولینگ و نویسنده های بدنام😂
خیلی بسی موفق باشی جیگرم😂😂😂
saba
۱۱ ارديبهشت ۲۱:۵۵

هق عررر کوکوی جووون عاشقتم  ددی حوصلم ریده بود من برم بخونم ❤❤❤🚶‍♂️🚶‍♂️🚶‍♂️

RM. kiute.ARMY

برو لاوم*0*
tata jeon
۱۱ ارديبهشت ۲۰:۴۱

چرا اونجا تموم شد ؟ 😐 چراااا-

اممم خب کی اپ میشع ؟ 😶💔

و ....

سد اند ؟ 

 

RM. kiute.ARMY

نه فکر نکنم:")
چند شاتیه نویسنده گفت حمایت شه بازم میزاره
Black pink 🌹Jennie 🌹
۱۱ ارديبهشت ۱۹:۳۱

داداشا کلا رو اعصابن 

تجربه دارم خیلی 

همش مرض میریزه 

عه 

RM. kiute.ARMY

به نظر من بچه کوچیک کرمه کلا😂
Taehyung
۱۱ ارديبهشت ۱۹:۱۱

وایییییییی خلیییی عالییی بوددددد عاشقشششششش شدمممم 

لطفااااا نویسنده عزیزز شات دومش هم بزاررررر تو روخدااااا 

زوددددبزارشششششش ولیییی لطفااا یکم طولانییی تر باشهههههههههه 

خیلیییییی عالییییی بوددددددد حسمووو نمی تونم توصیف کنم♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞♥️♥️💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

RM. kiute.ARMY

نفس عمیققققققق لاو نفس عمییییییییق😂
ARMY Lollipop
۱۱ ارديبهشت ۱۸:۰۳

تازه فامیلامونم تهرانن همه☹️☹️

RM. kiute.ARMY

وات د فلاور:|
ARMY Lollipop
۱۱ ارديبهشت ۱۷:۵۲

دقت کردی من هی تو جاهای خلوت گیرت می‌ندازم مجبورت می‌کنم باهام صحبت کنی.

تنهایی فشار آورده 😑😑

یک عدد داداش بیبی سال دارم، خواهرم که ندارم، مامان و بابام هم همیشه بیرونن، باشن هم به دو دقیقه بحثمون میشه😑😑

همسایه هم که صفر، یعنی زیر خط فقر، حتی دختر هم نداریم چه برسه به همسنش!!

RM. kiute.ARMY

الهی عزیزم😂😂تنها نباشی الهی
ای وای:(
ARMY Lollipop
۱۱ ارديبهشت ۱۷:۴۸

من هنوزم منتظرم بدی😐💔(یکی نیست بگه روتو یکم کم کن تو رو خدا)

RM. kiute.ARMY

ای جان😂😂😂
ARMY Lollipop
۱۱ ارديبهشت ۱۷:۳۶

تو چرا هی نکته به من یادآوری می‌کنی؟

یعنی اون سیگارارو هنوز بعد دویست‌تا رمان اینجوری تو کفشم اصلا😂😂

بدش بخونم😐😐

بلکم آرزوم به حقیقت بپیونده

RM. kiute.ARMY

نمیدونم😂😂😂
واقعا چرااااااا😂😂😂😂😂
حتما میدم:")
بر اساس واقعیته یکمش:/
ARMY Lollipop
۱۱ ارديبهشت ۱۷:۳۰

حالا اون بچه هه شاید بعدا بیاد، ولی راست میگی. عطر سرد خاصو یادم رفت😐💔

همیشه هم سرد و تلخه لعنتی.

یعنی یکی از فانتزیام اینه که بشینم یدونه بنویسم طرف عطرش گرم و شیرین باشه.

والا 

RM. kiute.ARMY

و سیگار خوش بو😂😂😂
من اینکارو کردم:|
Fargol
۱۱ ارديبهشت ۱۶:۲۸

هیلی گشنگ بوددددددددددد زودتر بنویسینش عرررر ساتورم کوووووو

RM. kiute.ARMY

با گفت و گو همچی درست میشه😂
ARMY Lollipop
۱۱ ارديبهشت ۱۶:۰۳

وی برای مظلومیت ته ته مرد، ولی یاد رمان‌های ایرانی افتاد.

از همونا که دختره یه بابای غول دوسر داره که مجبورش می‌کنه با یه آدم سنگی ازدواج کنه، بعد آدم سنگیه و دختره بعد از یه فیلم ترکی کامل دل به هم داده و تا آخر عمر به خوبی و خوشی زندگی می‌کنند.

در ۹۹/۹۹ درصد موارد هم آدم سنگیه خرپوله😐💔

در اون اندک موارد باقی هم آخرش خرپول میشه 😐💔

RM. kiute.ARMY

ئای اره منم😂😂😂
یه بچه هم همیشه این وسط هست یادت نره😂😂😂
و مغرور ک عطر سردش خاصه:|
ARMY Lollipop
۱۱ ارديبهشت ۱۵:۴۸

وی برای پوستر که جان داد حالا برود ببیند آیا می‌تواند برای خود نوشته نیز جان دهد؟؟

RM. kiute.ARMY

شک نکن:")
Jeon Yura
۱۱ ارديبهشت ۱۴:۳۷

ددی

بعد از قرنی لای کتاب علوممو با کردم

نوشته بود گنجشک ها برای تولید مثل جنسی به هر دو جنس مخالف نیاز دارن

یعنی نر و ماده

هزار الله اکبرررر...یعنی گنجشکا...لعنت بر اذهان منحرففففف

فقط دقیقا چجوری کارای خاک بر سری می کنن😂😂

RM. kiute.ARMY

دمشون گرم بابا چ پیشرفته ان اینا😂😂😂😂
kim sara
۱۱ ارديبهشت ۱۰:۱۵

گفتم به بازی کثیف فرست آلوده نشویم فیکو ک خیلی وقته آلوده شدیم😂

RM. kiute.ARMY

این زندگی دیگه مث قبل نمیشه😂سیگارم کو؟
.Rooni Am.Namkookv:)
۱۱ ارديبهشت ۰۹:۱۵

یاااااااا خیلی خوب بووود😭😭😭

آخی همیشه تو کوکوی ها ته ته باید مورد ظلم قرار بگیرهههههه ..😭😭😭😭😭😭😢🤧

نویسنده ... 

ادااااااااااااااامهههههههههههههه بدههههههههههههههههههههه

RM. kiute.ARMY

سویچ کن و کامروا باش:")
SUGA
۱۱ ارديبهشت ۰۸:۱۷

درضمن😐

من به وانشات.چند شاتی.فن فیکشن.سناریو و...کلا میگم‌ فیک😶

 

RM. kiute.ARMY

اهان😂😂
SUGA
۱۱ ارديبهشت ۰۸:۱۵

یکی از عجایب هشتگانه😶

میدونی من تا بحال تو عمرم اول نبودم😐

برا همین خانوادم بهم میگن گربه تنبل😑

فقط در یه مورد که اونم اینه که بین 4 نفر بچه اولم😐

که اونم هیچ مزیتی نداره و اون 3 تا کوچیکه بهم زور میگن😑

کلا اومدم بگم فیک عالیی بود و خواهش کنم اگه میشه از حق فرزاندان ارشد خانواده دفاع کنید😶

#فرزند_اول_مظلوم🤧

 

RM. kiute.ARMY

عه منم بچه اول و سه تا بچه کروکدیل کوچیک دارم:|
#خیلی خیلی مظلوم
vimin shiper
۱۱ ارديبهشت ۰۸:۰۶

ددی میگم سداند که نیست؟

RM. kiute.ARMY

نه فکر نکنم
Moon
۱۱ ارديبهشت ۰۷:۲۹

گودااااا. ام سلام راستش من تقریبا همه وانشات و فیکای ک گذاشتین و دان کردم. واقعا همه چی عالی بوده مرسی از همه من چون یکم بی حوصله ام کامنت نمیزارم ببخشید. و فایتینگ 

خسته نباشید😂هم ددی جان هم تمام نویسنده های گرامی و ادمین ها وووووو ریدرای زحمت کش

RM. kiute.ARMY

فدای شما ماه جونم*^*
.Rooni Am.Namkookv:)
۱۱ ارديبهشت ۰۱:۰۱

ک ...ک.....ک......ک....ک....ک.....ک.....ک....ک.....ک..

کک.....کک.....کککککک........کککککککککککککککک

ککککووووو...وو...ووو......ووووووو...وووووووووووو

ک...ککککووووووووووی...ی....ی.....ی.....یییییییی

🙂💘 

این ژانر و این کاپل ....،،،، باعث میشه ،،،،، من ارور بدم 

..............

آره :")

RM. kiute.ARMY

رونیا...:)
بیا بغلم:)
S. A
۱۱ ارديبهشت ۰۰:۵۰

عالی بود 😇

RM. kiute.ARMY

مرسی لاوم*0*
TINA
۱۱ ارديبهشت ۰۰:۳۸

خیییلی خوب بود منتظر قسمت بعدیشم

RM. kiute.ARMY

مرسی لاو*^*
Kauo sheka
۱۰ ارديبهشت ۲۳:۵۲

وای جرررررررر😂😂🤣🤣

حسن هیونگ ،توروخدا 🤣🤣😂😂

RM. kiute.ARMY

جررررررررر😂😂😂😂
Kauo sheka
۱۰ ارديبهشت ۲۳:۴۵

وای این خیلی باحال بود خیلی ،لطفا ادامه اشو زود تر بزارید ،کی میاد ،چیکار کنم زود تر بیاد ؟!🤒🤧🤪😁

RM. kiute.ARMY

نظر اندر حمایت:")
kim sara
۱۰ ارديبهشت ۲۳:۲۲

اوکی گرفتم ازدواج کاپلی

 

یه سوالللللللللللل

 

 

 

 

 

 

 

 

چرا تو فیکا انقدر راحت با گی بودن ارتباط برقرار میکنن ایوللللل

 

بعد یچیز دیگه فرشگاه کاپلی؟؟؟؟

ودف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

فیکه دیگه:")
ادم ارزو هاش رو مینویسه...هق....اما کاش واقعیت بوده باشه هرچند کمی هست :/
kim sara
۱۰ ارديبهشت ۲۳:۰۶

الان جنسیت جونگ کوک چیه؟😂😂

RM. kiute.ARMY

ندانم والا😂
kim sara
۱۰ ارديبهشت ۲۲:۴۴

به بازی کثیف فرست آلوده شدن بد است

 

همین فیک خوندن از همه بدتر 

پس آلوده نمیشوم

 

یاع یاع یاع 

 

 

اصن به این گوگولی ای وو حرف گوش کنی تاحالا دیده بودید

دور خدم بگردم

 

 

 

 

 

 

 

 

خب بخونیم ببینیم توش چیه 

RM. kiute.ARMY

الان مگه نگفتی به فیک خوندن آلوده نشویم؟😂
•-•🍓 𝐋𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐩𝐢𝐬𝐡𝐢
۱۰ ارديبهشت ۲۲:۳۰

یاااااااا اون نوشته اخرش مال چانیول بودددد

وات د فااااکککککک

شات دومش•-•🔪

RM. kiute.ARMY

یا ابرفض:")
Mia Kim
۱۰ ارديبهشت ۲۲:۱۸

کیبورد منم ریده هانا شی رو زد خانه😐

RM. kiute.ARMY

عجب😂
Mia Kim
۱۰ ارديبهشت ۲۲:۱۸

ایییی ننه عالی بود خانه شی منتظرم منننن😂😂

RM. kiute.ARMY

هوراااااااااا😂😂😂
Vkook. Darya
۱۰ ارديبهشت ۲۲:۱۶

پوسترش مرگههههههه 

چرا به این جذابیییییی 😭😭🤧🤧

RM. kiute.ARMY

هق:")))
اون فاصله فاخی باید از بین میرفت
Saghar
۱۰ ارديبهشت ۲۲:۱۳

ددی

امروز اولد لاو نمیاد؟😐🙄

RM. kiute.ARMY

والا ندانم:|
تهگوک
۱۰ ارديبهشت ۲۱:۵۹

جیخخخخخخخخ

آخ جون کوکویییییی🤧🤧🤧

RM. kiute.ARMY

حملههههههههه کنیدددددددددددددددد
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان