BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن It’s Not Possible s3: Puny Pieced-Iron

 

✨FULL✨

این امکان نداره!

فصل 3: آهن پاره فسقلی ورژن بی تی اس!

این امکان نداره اولین جمله ای بود که بعد از فهمیدن اینکه آدم آهنیش زنده شده به زبون آورد.....

این فیک در سه ورژن اکسو، بی تی اس و گات سونه!!  

نویسنده STARANDMOON 
ادیتور EDI san
کاپل ویکوک . یونمین . نامجین
ژانر تخیلی.فانتزی.عاشقانه.اسمات(علامت زده شده).طنز.فلاف.برشی از زندگی
محدودیت سنی 16+
تعداد صفحات 346
راه ارتباطی « لینک ناشناس نویسنده »
وبلاگ نویسنده " کلیک کنید "
فصل اول کلیک کنید "
فصل دوم کلیک کنید "

   

برشی از داستان:

شبیهش بود...خیلی شبیهش بود و در عین حال خیلی باهاش فرق داشت...!

شبیه معشوقم بود چون خودم با دستام ساخته بودمش....ولی شبیهش نبود چون قلبش سیاه نبود...

شبیهش نبود چون اون از جنس آدما نیست...!

اون فقط یه آهن پاره فسقلیه که قلبش،از جنس آهن نیست!!

  

خلاصه: 

تهیونگ مخترع مشهوریه که به خاطر خیانت دوست پسر و عشق اولش

و برای برگردوندنش دست به کاری غیر قابل باور و به اصطلاح نا ممکنی زده.

اون رباتی رو از روی معشوقش جونگ کوک ساخت اما وقتی آرزو کرد زنده بشه،

فکرشم نمیکرد اون ربات با لبخند پاشو به دنیای عجیب غریب جهان آرزوها و تخیل باز کنه.

تهیونگ عشق قبلیش رو فراموش میکنه یا اون آهن پاره فسقلی به عنوان یه جانشین ازش سواستفاده میشه؟؟

    

⚙️💙🤖DOWNLOAD🤖💙⚙️

  

805_vpfe.png

۴۶ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۱۰ اسفند ۱۵:۱۹

ادی سان عزیزم خوش خبر باشی همیهش وادر🥲🥲😭😭🤝🏻🤝🏻وایییی اخجوننننن،من از یک قرن پیش منتظر فصل چهارشم،معلومه که شاهکارهه🥲🥲🥲🌚🤝🏻

وای بهت حسودیم شد ،ای نفر اولی که این فیکو میخونی🥲🥲🤝🏻

*سپ شیپرا بیاید بترکونیم سپ بیشتر بنویسنT-T*

احساس میکنم دارم خودمو خفه میکنم والا،ولی بازم چشم چشم🥲🤝🏻از الان گفته باشم قراره خودمو سر فول شدن فصل چهارش جر بدم 😂😂🥲🤝🏻

 

RM. kiute.ARMY

مرام و معرفت یعنی تو😔
EDI San
۰۹ اسفند ۲۱:۴۱

مژده به خواننده های فیک این امکان نداره!

پارت اول فصل چهارم بهم تحویل داده شده و من هم اکنون در حال ادیت به سر می برم و اومدم بگم که

دلتون بسوزه اولین نفریم که میخونم^^

و اینکه شاهکاره:))))))))

شاهکار!

اصلا هم قبول ندارم اگه کسی چرت و پرت بگه راجع بهش!

سپ شیپرا بیاید بترکونیم سپ بیشتر بنویسنT-T

الانم که کاک بلاک فول شده استیج رویا هم که فول شده بود

من فقط بازی خوب دارم:)))

RM. kiute.ARMY

اقا مژدگونی بدممممم سایتو شیرینی بدمممم وای ادی سانننننن😭😭😭😭😭
لبت گل، دهنت گل، بدنت گل😭😭😭😭

من خودم برا شما دو نفر خیابون میبندم و تیزی میشکممممم!

احسنتتتت! یاران سپ! از جلو نظام!

ریدرا
کوکب
۱۲ آبان ۱۹:۵۰

بی صبرانه منتظر فصل ۴ عممممم عرررررر 

اصلا پوستر خودش جذبت میکنه

همچنان من در حال عر زدننننن*^*

RM. kiute.ARMY

من سینه میزنم هنووووز!
همونم که هستم=/
۰۸ مرداد ۲۰:۲۴

این فیک خیلی خفن بود

دلم میخواد یه نظر کارشناسی بدم ولی حال ندارم

چجوری نویسنده ها حال دارن این همه بنویسن؟ =/

تو میدونی بیبی؟ 

RM. kiute.ARMY

ناموسا حق میبینم...مغزی که فیک های فانتزی مینویسه رو باید بوسیددددددد!!!
منم اتاق ندارم😔 *هار هار هار خخخخخخ نانهعاناذذ*
کمر خوب! ک.ون خوب!-چیز یعنی همت و پشتکار😔
kim light
۰۴ تیر ۱۶:۰۷

اما منم دریم وییییییییییییییییییییش می خوام

خب اگه دریم ویش واقعی بود و دنیای دیگه ای بود...

لایت در حال ارزو کردن: یه ددی با عینک گردالی و کیوت و چلوندنی که ورحیه طنز داره و خیلی مهربونه همیشه هست سرزنشت نمی کنه اروم جونته و به حرفات تمام و کمال گوش میده و صد البته پر تلاش و با منطق که تایپش هم  intj باشه می خوام و در کنارش به همزاد های بنگتن راضیم اما نه نه نه همون کارکترای بی تی 21 واقعی بشن و همه خصوصیاتشون مثل اونا باشه عالیییییییییییییییییییییییییه (به کم راضیم) اما ببین کنارش یه ژان باتیست و بابا لنگ دراز همراه با یه انه شرلی هم بفرست پایین کتی زنان کوچکم می خوام و تاداشی شش ابر قهرمان و با پونی مرد عنکبوتی ورژان سونی اها یه سپید دندون مال کتاب سپید دندون به عنوان حیوون خونگی بفرستی هم که خوشحال میشم در کنارش یه مرلین مونرو هم باشه دیگه چیزی نمی خوام!

 

دد می بینی چقدر کم توقعم

فقط اون اصلیا رو گفتم

وگرنه اگه می خواستم اون روی حریصمو نشون بدم که الان یه لیست بلند بالا نوشته بودم

اما منطق لایت وارد صحنه میشه: ک/ص خول قشنگم، بی مغز دافم، دیوونه سر تقم، لجباز زبون نفهمم اصلا فاکینگ بببببببببببببببببببببببببببببببببببببببچ این یه داستانه و دریم ویشی که جین یخی رو انسان و یونگی نقاشی رو واقعی و کوکی ربات رو ادم کنه نیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییست بد بخت توهمی و خیال پرداز

----------

 

اما گذشته از این حرفا و خیالات خام من:

ستار و ماه عزیزم!

جز اون فیکی های بود که باعث میشد از خنده روده بر بشم و از سحتی زندگی دور

و بخش مده ایش برمیگرده به ظنز نویسی که داشتی

بی نهایت درش مهارت داری چون همین باعث خنده من شد

نه یعنی من ادم مهمی نیست منظورم اینه که توانایی تو باعث شد حداقل منی که بیشتر دور بر ژانر انگست و مافیایی پر از درد و بدبختیه با این فلاف کیوت وقت بگذرونه

از طرف دیگه بخاطر اون نقطه عجیب خیال پردازم که وقتی چیزی رو شروع به خوندن می کنم شروع مبکنه به تصور کردن لحظه به لحظه اون نوشته من همیشه به طور ناخوداگاه شخصیتی که بیشتر با شخصیت خودم نزدیک هست رو پیدا می کنم!

تا بیشتر بفهمم و درک کنم و برای همین چند تا از خصوصیاتای اون ژپتو فیک که تهیونگ بود شبیه من بود مثل منحرف بودنش مثل اینکه خیلی خودشیفته بود و برعکس خودش که خیلی حساسو احساساتی وبد همیشه تو احساسات بقیه گند میزد

و همین جالب بود برام

در ضمن ایدششششششششششششششم

یه چیز جدید و فوق العاده بود

و اون ذهن منعطفتو به رخ ریدر می کشید!

 

 

دد زیاد حرف زدم نه؟؟

ببین خودمم می دونم از دستم خسته شدی

پاشو برو از اون چسب چهار سانیا که مامانا برای ریشه فرش استفاده می کنن بخر وقتی دیدی زیادی اون فکم داره همه افکارمو میریزه بیرون ببندش چون دهن خودم که هیچی سر تو رو هم به فاک می دم

عه راستی گفتم فاک!

یه دیالوگ تهیونگ تو فن فیک گفت که من اون لحظه گفتم: این سر لوحه زندگی منه!

چی بود؟؟

تهیونگ: حالا چه فاکی بریز تو سر فاکیم که این اوضاع فاکی فاکی تر نشه؟؟

این منم هر بار که یه فاکی رو به بار میارم

 

خب واقعا دیگه رفتم!

RM. kiute.ARMY

وای خداااااااا نی نی منننن😂😂😂😂😂😂
ددی و عینکش و کل همه چیزش به فدای توئه:"))
وای واقعا کاش همچین چیزی بود....
یه شهرک آرزو میکردم با تمومی امکانات. و به همه اتون یه واحد میدادم که اون واحد ها با دیزاین خودتون طراحی بشه:") بعدش اینجوری باشه که هروقت عضو جدیدی اومد یه واحد به اون شهرک و آپارتمان هاش اضافه بشه.
هرکی هم توی هر محله ای خواست به شغل مورد علاقه اش مشغول باشه و حساب بانکی هاشون بی نهایت باشه:")
بیمارستان مدرسه پارک شهربازی...کتابخونه های گنده!!
و بعد من باشم و شماها:") توی یه کافه کتاب کوچولو ته جاده ی شهرک که فقط شبا از ساعت ده شب تا طلوع آفتاب بازه. ماشین کادیلاک قدیمیِ شکلاتی رنگم جلوی در پارکه...تا وقتی شب ها خوابتون نبرد و احساس تنهایی کردید بیاید پیش خودم.
یه سینما بزرگ که توش فیک های مورد علاقه اتون فیلم شده باشه.
شبکه های تلوزیونی اختصاصی شهرک...
بعدش من میومدم پیشت هرروز تا خاطراتت رو تعریف کنی...دو چرخه دو نفره میخریدم و دوتایی تو پارک رکاب میزدیم و تو برام حرف میزدی.
بستنی میخردم تو مترو باهم بخوریمشT^T

فدا خواسته هات، بگو تو😂😂😂
منطقت چرا شبیه این خاله های لات ئه؟😂😂😂

نخیرممممممم این سایت توئهههT^T
نه نه:"((( اصلاااااا!!
اون چسب ها خیلی درد دارنن نههه😂
اوه اوه این دیالوگ رو باس تتو بزنی پشت کمر...گندهههههه!!

بای بای لاوممT^T

Nastaran_blink
۲۹ ارديبهشت ۲۲:۵۳

های ددی

 

عامم ببخشید ولی من نیومدم که در مورد فیک حرفی بزنم

فقط یه سوال که الان مغز من به چیز داده اینه که

اون ویدیوعه از تهیونگ و جنی واقعی بوددد؟؟؟؟

اخه دارم دیوونه میشم

:) تمام این مدت داشتم کوکوی شیپ میکردمم لنتییی الانن وایی

ددی اگه میدونی لطفا بهم بگووو واییییییی نههههه 

اخ نخ:(

RM. kiute.ARMY

های بیبی*^*
فقط با یه سوال کوتاه جوابت رو میدم:
به نظرت چرا باید وقتی همه ی دنیا میدونن تهیونگ رفته فرانسه، جنی هم رفته فرانسه، این دوتا در ریلکس ترین حالت ممکن برن پاریس گردی؟ وقتی مسلما تو فرانسه یه عالمه فن دارن؟ مسلما میان و میبیننشون؟
تکذیبی رو فیلمی که زیر 144 عه کیفیتش ندارم؛ مخصوصا با این ادعا که اره کادر امنیتی نذاشت فیلم بگیرم اما تهیونگ ریلکس به دوربین نگاه میکنه و کم مونده ویکتوری نشون بده به دوربین.
درحالی که کیفیت زوم بی کیفیت ترین دوربین های مبایل 360 عه...مخصوصا اگه پاپاراتزی باشی که همه جا نمیتونی دوربین بزرگت رو ببری گل من، باید کیفیت دوربین گوشیت هم بالا باشه.

قضیه جوکه؛ چه واقعی باشه چه نباشه.
فقط انگار اسکل یه عده شدیم.
همون جکی قدیمی...
۲۹ ارديبهشت ۲۱:۰۴

دارم چی میبینممممممممممممممم 

پشمااااااام 

استار اند مون عاشقتمممممممممممم تو یه الهه ای به قرانننننننننننننننننننننننن 

من شروع کردم از بلاگ خودت به خوندن ولی خب فقط یک تا سیزده رو خوندم چون طولانی بود اعصاب بیست و یک صفه ای هیجده صفه ای ندارم:)

الهی من قربون تک تک تار موهات بشممممممم

قربون بابالنگ دراز(میخام اینجوری صدات کنم ددی. مشکلیه؟ *در اوردن کلت خود) و مونی قشنگم بشممممممممم 

من برم عمو ژوپتومو بخونمممممممممممممممم 

(فاک تو این دنیای هر*زه، که فصل شروع امتحاناته و این امکان نداره و شاهزاده افسونگرو تازه پیدا کردمممممم؛ باور کن الان ایتو هیده و اس اچ عم کامبک میدن)

بازم خسته نباشی نویسنده و امیدوارم این فیکشن همون فیکی نباشه که گفتی اخرین فیکمه و کلن دیگه فعالیت نمیکنم:)

RM. kiute.ARMY

نه بابا چه مشکلی نفس راحت باشT^T
ستی خداست...صاحب همه ی الهه ها:")))

(زمان امتحانات زمان پیدا کردن نعمت هاست به مولا)
عایگوو:"))
EDI San
۲۹ ارديبهشت ۱۷:۵۵

و بالاخره.....

مارکو چه برایمان آورده ای!!به به!!(وقتی یادت میوفته که کوکی تو ورژن گات سون اسمش مارکوعه:))

ددی حالت چطوره؟

من دارم دینی میخونم.....ولی استرس دارم برا امتحان دلیلشم نمیدونم:/

RM. kiute.ARMY

اسمش فاکینگ بهش میااااااد:")))
عالی بیب!

اومو دارلینگ اصلا استرس نداشته باشT^T همین امتحان اول رو بدی ترست میریزه.
Melika
۲۲ آبان ۱۳:۴۰

داستنش محشره ولی چرا چند هفتس پارت نمیزارین 😉🥲💜

RM. kiute.ARMY

نویسنده تصادف کرده بود و الان ازش خبری نیست:"(
yekta
۱۲ مهر ۲۲:۵۷

اصننننن من هنوز نخونده پشمام ریخخخخخخ 

اصن پوستر هیچ پشمی نزاش براممممممممم و خلاصش هم بی تاثیر نییییییییییی اصن..... لکنت گرفتم ..... هیچی ندارم بگم 

RM. kiute.ARMY

موافقم:">>>
رزی
۰۸ مهر ۱۹:۵۸

چقد منتظر بودم من تازه یادم افتاده ک چقد منتظر فصل سه بودم 😢😢😢

RM. kiute.ARMY

الهییییییییی:">
Yuya😈
۱۷ شهریور ۱۹:۳۰

دددییییی مثبتتتت 145 چیهههههههههههههه یعنی حتی مادربزرگممم نمیتونه بخونههههههه😂😂😂😂😐😐😐

RM. kiute.ARMY

همینی ک هست😂😂😂
ی علاف بیکار
۱۷ شهریور ۱۷:۴۵

یا حضرت عبااااااااااس

نویسنده برو بگیر تخت استراحت کن فیکو اصن وللش 

پشمااااااااااام

خداکنه زودتر خوب بشیییییییییی

RM. kiute.ARMY

موافقم:">
Parkminji ‌‌‌‌‌‌‌
۱۷ شهریور ۰۰:۱۹

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

به معنای واقعی کلمه عرررررررررررررررررررررررررررر 

نامجین ویمین سپ تهجین تهکوک ؟ 

اصلا تو خواب هم فیکی که این کاپلا رو با هم داشته باشه نمی دیدم 🙂

ولی خو الان دو فصل خوندم اومدم میبینم فصل ۳ فول نی! چرا خووووو 😭😂 

RM. kiute.ARMY

زندگی خیلی کثیفه😂
یک منتظر چشم ب فول خشک شده
۱۱ شهریور ۱۷:۳۹

یا امیر المومنین

نویسنده برو رو تخت تا اطلاع ثانوی حق هیچ اپی رو نداری 

بیرو بیگیر بخواب من پریودم فوشت میدم اگه خودت رو آزار بدی! بی‌تربیت! 

جای اینکه نگرا خودش باشه نگرانه فیکه 

آتیش بزنم فیکو راحت میشی ؟

* فندک برداشته و نفت می ریزد روی خودش 

ولم کنید ببینم میخوام این دنیا رو ول کنم 

دلم درد می کنهههه 

من چرا دخترم!؟ 

زنگ بزنم با شماره ناشناس معلم علوم فحش کشش کنم

یکی بیاد من بکشمش 

نیاز دارم یکی رو بکشم 

عر 

 

RM. kiute.ARMY

والا-_-
نه نکننننن سمیهههههههههT^T
معلم های علوم اگه رشته اشون فزیک باشه ته خراب بازی ان عنترا:")
Aysa
۰۹ شهریور ۰۹:۱۸

حیحححححححححح

نویسنده تصادف کرده؟؟؟ کرونام گرفته پشتش؟؟

یا خود خدا

نویسنده فیک اصلا مهم نیست اصلا

برو استراحت کن ما همچنان منتظر میمونیم

RM. kiute.ARMY

بیچاره بچه له شده :">
Star and Moon
۰۲ شهریور ۱۸:۵۵

قالب نو هم مبارک💙

خیلی وقته نبودم...

داره گریم میگیره جدی جدی😭💔

RM. kiute.ARMY

گریه نکن عسل من نبینم چشم های اشکیتوووووووووووT^T
Star and Moon
۰۲ شهریور ۱۸:۵۴

سلامT-T
اومدم بگم منن زندم:')
چون تصادف کرده بودم جفت دستام و یه پام تو گچ بود گچ دست چپم رو همین امروز باز کردم تا رسیدم خونه اومدم بهتون اطلاع بدم 
بعضی از کارام ذخیره دارم آمادشون میکنم و اگه ویرایش خواستن ویرایش میکنم با دست چپم و تند تن آپشون میکنم ولی اونایی که ذخیره ندارم رو باید ریز ریز با دست چپم تایپ کنم تا گچ دست راستمم باز کنم
مرسی صبر کردین و نظراتونو نخوندم هنو ولی اگه نگران شدین یا منتظر موندین ببخشید:'(
منم برم ببینم اون موقع که شانس رو تقسیم میکردن کجا بودم که هم اینجوری تصادف کردم هم تو بیمارستان کرونا گرفتمT-T
شمام مراقب خودتون باشین❤❤

من همینجا میگم دیگه مونی و ددی دلمم خیلی براتون تنگ شده هم شما هم ریدرا هم نوشتن😭💔

امروز دریم استیج رو میدم با وبتون مینی فیکم قول داده بودم که اینجور شد پارت چهارش آمادس ولی پارت پنجش نصفص اونم کامل کنم با هم آپ میکنم فقط پارت آخرشم میمونه ریزه ریزه مینویشم اگرم گچ دستمو وا کردم که دیگه زودترر میشهT-T

RM. kiute.ARMY

یا حضرت عباس:)
نمیتونم باور کنم...چرا اینجوری شد؟؟ چرا این بلا سر ستاره من اومد؟
چراااااااااااااااااااااااااا؟؟
خوبی الان؟ مامان بابت خوبن؟ ولش کن فیکو ولش کن همه اشو برو استراحت کن تا خوب شی اوکی؟؟؟
ترخدا به خودت سختی نده هیچی از سلاکتی خودت مهم تر نیست!!!
واقعا واقعا از ته دلم میگم کاش نزدیک بودم برای عیادت میومدم...
متاسفم که نیستم تا ازت مراقبت کنم و کمی از محبت هات رو جبران کنم

ریدرها
ی علاف بیکار
۰۲ شهریور ۱۷:۱۷

نویسنده.....😢کجایی؟

RM. kiute.ARMY

هعی اومد فاینالی:">
SUGA
۰۱ شهریور ۰۴:۲۷

ددی از استار اند مون خبر نداری؟؟🥺

سری قبلی خبر خوبی پشت غیبتش نبود🙁

کاشکی زودتر برگرده☹

یک عدد شگای دلشکسته منتظره😐🚬

RM. kiute.ARMY

والا بخدا فقط بیاد بگه سلام:")
ی علاف بیکار
۲۷ مرداد ۱۹:۱۹

سالام علیکوم

آقا نویسنده کجاس؟

نکنه چیزی شده؟

وویی....

RM. kiute.ARMY

به حق علی سالم باشهT^T
Diba
۱۷ مرداد ۱۴:۳۳

چرا پارت جدید نمیاد ددی 🥺🥺

خدایی نکرده اتفاقی افتاده برای نویسنده 🥺🥺

RM. kiute.ARMY

نمیدونم والا خدا کنه خیر باشه:"(
Aysa
۱۴ مرداد ۱۹:۴۴

آقا برای نویسنده اتفاقی افتاده؟؟؟

 

RM. kiute.ARMY

نمیدونم میگن وبش هم جواب نمیده:"(

۰۵ مرداد ۱۴:۰۲

سیلام؛(

کسی از ستی خبر نداره؟

چند وقته نیس:((((

تو وی خودش کامنتارو تایید نمیکنه جوابم نمیده.نگرانشمممم=(((

RM. kiute.ARMY

منم به قران دیگه دارم میترسم:|
Aysa
۰۱ مرداد ۰۱:۳۳

...

مگه پنشنبه نبود😢

(دیروز البته)

RM. kiute.ARMY

ندانم والا شاید مشکلی پیش اومده:"(
َAysa
۲۷ تیر ۰۳:۲۷

هعییی

آخ خدا

چرا واقا کوک واقعی تو این داستان اینقدر خبیسه

فکر نکنم امیدی برای برگشتن این دوتا بهم باشه

اونجور که من از نوشته های نویسنده فهمیدم کوک با میل خودش اینقدر اخلاق گوهی داشته کسی مجبورش نکرده

پس...

آهههههههه

دنیای بی رحم رحم حم حم

فایتینگ نویسنده

هعی هعی هعی هعی

RM. kiute.ARMY

چرا نباشه؟T^T
ان شا الله همه چی درست میشه:">
نلابتیالبدالدا
یک منتظر چشم ب فول خشک شده
۲۶ تیر ۱۵:۵۹

خب سلوم 

راستش گفتن کوکی رو فحش ندیم 

( من ک هیچ وقت این کارو نمیکنم عرررر بچم با تهییونگ خیخخیخیخیبشبصبشبشبمقنقددق ) 

اما خب میشه گفت زیرکی نویسنده است 

اما این پارت چیزیزک دیدیم یه شخصیت بی رحم و بی عطوفت و سنگدل بود ( کوکی بچم کیوته ، هرچند الان خیلی ددی شده با تتو و پرسینگ) 

اما امیدوارم یه دوقلویش چیزی داشته باشه ها؟

مثلا یه کاکای دو قلو 

تهیونگ تهیونگه 

کاکا برادر 

چمد ! 

من الان عصبی ام 

کوکییی رو بدیدددددد تهیونگگگگگ ببوسهههههه 

مامان کوجایییییی 

کوکی باید ی داداش داشته باشه ک گاهی خودشو جای اون جا میزده و تهیونگو آزار می‌داده 

چون هیچ جای عالم هستی و در هیجججج ایمجینننننن ممکنیییی 

کوکی و ته نباید ب هم خیانت کنن 

بچه هام 😥

آزارم ندید 

من پرا دارم پارتی میخونم 

الان همزمان از عشت جا و چند فیک دارم حرص میخورم 

کمکککک 

 

وی دست به دامن ادمینان گرام می شود  

 

RM. kiute.ARMY

اره باهات موافقم شایدم اصلا کوک مجبور باشه اینطوری رفتار کنه:"(
ستاره کارش درسته:")

ادامین با شرت میگردن😂
kim_tae_tae
۲۵ تیر ۱۳:۰۱

چقدر بد چام چام بازی کردن :) فک بچه شکست :) 

حالا اون وسط چرا فکر این بود که پوستش گرون در اومده😂💔 کوک چ عوضی بوده همه رو انداخته تقصیر ته -_- 

RM. kiute.ARMY

پشمام😂😂😂😂
فقط کسی که پولش رو داده درک میکنم😂
َAysa
۲۵ تیر ۰۱:۱۷

مگه امروز نه دیروز پنشنبه نبود؟؟

چی شده باز چرا نه آپیدهههههههههههههههههههههههه

هق هق

moon🌛 Child🌜

نویسنده بنده خدا دیروز داده بود ما آف بودیم ساری😂💔
َAysa
۲۴ تیر ۰۵:۳۷

اهههههههههههههههههههههههههههههههههههه

پنشنبه پنشنبه

که امروزه

یا خدا ساعت پنجم رد کرده

خوابم میاد ولی دل کندن از سایت سخته سخته

خوب نه دیگه نمیشه خوابم میاد سد مقاومتم شکست میرم بخوابم

فعلا خداحافظظظظظ

جرررررررررررررررر

اون پسره خیلی سم بود

moon🌛 Child🌜

ساعت پنج؟ برگام وای آیسا برو بخواب کم خوابی ضرر داره برات💔💔😂

َAysa
۲۱ تیر ۰۱:۴۲

ام... جیش دارم

برم الان بر میگردم

 

 

خوب برگشتم

نویسنده باید بگم عالی بود

کم بود ولی خوب بود

اون مژدگانیه آخرم که دادی اصلا...

تو کونم عروسیه الان

فایتینگ نویسنده

ادامه بده

گفتی بسی طولانی

الان من انتضار یه چهل صفحه ای چیزی ازت دارم

RM. kiute.ARMY

هیچی لذت بخش تر از تخلیه مثانه نیسT-T


عژب:">
یک منتظر چشم ب فول خشک شده
۲۰ تیر ۲۲:۰۸

عاه زندگی 

منم فکر کردم کوکی بچم خود واقعیش میشه با تهیونگ 

بعد تهیونگ آرزوی بچه موکونه 

چون بچه دوس داره 

ولی هیچ چیز همیشه آنطور ک میخ اهیم پیش نمی رود 

 

RM. kiute.ARMY

جمله آخرت رو هایلایت کشیدم راضی باش😂
TAEKOOK ❤❤
۱۹ تیر ۱۶:۳۷

ینی فحش دادن من انقد جدی شده که خود ستاره خانم هم تو فیکش گف؟؟

ب مرگ خودم به جون خودم من از ته دلم نبود اونا اصن فحش حساب نمیشدنننن،بازم میگمم عاغا من گه خوووردم، من خودم تهکوک لاور دو اتیشممم هیچوخ نمیام فش بدم 

RM. kiute.ARMY

نه کنچانا عزیزم پیش اومد*^*
TAEKOOK ❤❤
۱۹ تیر ۱۶:۲۷

یک عدد سوال الان جونگکوک بدنش اهنیه و پوست نداره یا ته براش پوست مصنوعی هم ساخته؟؟!!!

RM. kiute.ARMY

سوال کنکوری😂
TAEKOOK ❤❤
۱۸ تیر ۱۴:۱۰

چجوری میتونیم  فیک هامونو اپ کنیم؟!

RM. kiute.ARMY

درباره شرایط تو صفحه اول وب توضیح داده شده*^*
ی علاف بیکار
۱۷ تیر ۲۱:۱۰

اخخخخخ سلااااام بالاخره بعد ازچن وقت من اومدمممممممممممممممممم

هوراااااااا

آقا عالی بووووووود💜😃

نویسنده بوس بهت😘💜

خسته نباشی💜

RM. kiute.ARMY

خوش اومدیییییییییی سایلنزاشسلنالزنشس
BTL
۱۷ تیر ۱۹:۴۰

مگه خل و چلیم جونگکوکو فحش بدیم؟🤣

ربات خنگ و کیوتشم ب دل میشینه.

 دقت دارى همیشه جونگده داره مظلوم واقع میشه؟؟؟

به چن چنى بیشتر توجه بنمایید نویسنده هاى عزیز.مثلا یبار بیخیالش شین و جیمینو زن بدید...یا یهو مثلا یه بچه بندازید تو دامنش...خب؟

گناه داره این بچه):

RM. kiute.ARMY

با دهن باز و دندون های خرگوشیT-T

هق بچه ام:">
آنیتا
۱۷ تیر ۱۴:۲۸

سلام دختر جان ، چطوری ددی گل ؟ یه سوال تابستان خود را چگونه می گذرانید؟  🤔 من از اون جایی که یه INTJ ام کلی برنامه هام رو نوشته بودم توی پلنر که می خوام چی کار کنم و اینا ولی الان شنبه بعد از ظهر میشه یک هفته که فقط دراز کشیده ام روی تختم😐 ، نمی دونم چی کار کنم ، هنوزم فک می کنم که باید درس بخونم وقتی صبح ها از خواب بیدار ممی شم ، تو چه می کنی دختر جان ؟ آها راستی استارت اون فن فیکشن دختر پسری ای رو که گفتم بهت قبلا رو از امروز زدم دیگه ... بوس بوس بهت عالی باشی مثل همیشه ، مراقب خودت هم باش عزیزم ❤❤💜💜🥰🥰

RM. kiute.ARMY

سلام آنیتا جونم*^*
وای:"> من باهات هم تایپم و اره دقیقا همین کارایی ک تو میکنی میکنمT-T منتها من نمیخوابم😂😂
وای تو هم میخوای درس بخونی؟:">>
واو استارت زددددددددد صثیهصثامعهزلمساشلنغابسمغمش
بوس متقابل جان دلم همچنینT-T
Star and Moon
۱۷ تیر ۱۲:۱۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام سلام*^*

من فوری بعد کلاس اومدم>~<

لینک پارت 4 آهن پاره فسقلی^-^

****************************************************************************************

و میشه لینک ناشناسم رو بذارین؟

****************************************

مرسی:)

RM. kiute.ARMY

اخ ستاره مادر وقتی میبینمت یاد کلاس میوفتم خسته نباشی قشنگم خدا قوت بهت میگمممم
صقتبمتاثصذمیازلتصسایلشنلT-T
َAysa
۱۴ تیر ۰۰:۲۱

ایششششششش ددی خیلی لوسی

(ایم حسود یونو)

ایششششششششششششششششششششششش

(حسودیم برانگیخته شد)

RM. kiute.ARMY

من؟ لوس:|؟
حسود نباش کوچولوی کیوت😂

َAysa
۱۴ تیر ۰۰:۱۷

نویسنده پرفکت

مثل همیشه

نایسسسسسسسسسسسسسسسسس

عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

گوددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

دیگه چیزی به ذهنم نمیاد تو فاز کامنت نیستم فقط چون از قدیم.. نمیدونم چی میگن کار امروز مسپار فردا؟؟؟؟؟؟؟؟ یه همچین چیزی چقدرم که من حرف گوش کنم

بابا اصل مطلب فردا گشادیم میاد کامنت بدم خلاص تموم شد و رفت

گشادیم میاد

جاست دیس

اوکی بای

RM. kiute.ARMY

تموم ضرب المثل ها برگاشون ریخت😂
َAysa
۱۴ تیر ۰۰:۱۳

ژونننننننننننننننننننننننن بابااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

این بچه با این فانتزیاش سرش نترکه یه وقت

ژونننننننننننننننننننننننننننننننننننن

(استیکر ندارم یو نو)

 

RM. kiute.ARMY

ما استیکر هارو تصور میکنیم😂
Star and Moon
۱۳ تیر ۱۳:۱۵

ریدرای عزیز این فیک^0^

مرسی از نظراتون و ببخشید یکم دیگه کلاس دارم و باید مشقام رو بفرستم و معذرت که انقدر طول میکشه تا جوابتون رو بدم فقط خواستم بگم خیلی ممنونم که نظر میدین و امیدوارم این فصل رو هم دوس داشته باشین^-^

RM. kiute.ARMY

ریدرا
전정국
۱۲ تیر ۱۵:۴۵

وای ددی کیوتی مرسی از راهنماییت

واقعا نتیجه گیری هات بی نظیره*-*

وای توهم درونگرایییی جونننن ورژن اجتماعی جون بخولمش(من کلا میخورم همرو کککک)

بازم از کمکت مرسی 

خدانکنه من دورت بگردم ددی کیوتی:)

RM. kiute.ARMY

مرسی از خوندنشون توسط چشم های خوشگلت قشنگم*^*
نفرمایدد خجل گشتمT-T

پس قبلش منم یه گاز ازت بزنم:|

عه دورم نگرد عسلی بیاد بغلم به جاشT-T
전정국
۱۲ تیر ۱۵:۴۲

تهکوکی جون بیا بغلم ببشید من ی ذره حساسم ببخشید اون حرفو نزن کیوتی ببشید بازم متاسفم:(

RM. kiute.ARMY

اخ چرا این همه ریدر گوگولی هست تو این وبT-T

تهکوک
전정국
۱۱ تیر ۲۲:۳۹

ددی کیوتی یه چیز میخوام بهت بگم  

من چندروزه یک پاپا موچیه خوردنی پیدا کردم و خیلی دوسش دارم 

به نظرت میتونم چیکارایی انجام بدم از دور که همیشه شادش کنم و باعث خندش بشم من خیلی دوست دارم کسی که باهاش دوست میشمو ومیخوام باهاش صمیمی بشم همه کاری بکنمولی دقیق نمیدونم چون درونگرام و همیشه تو خونم و درست بلد نیستم نظرت چیه چیکار کنم؟(کلا حلال مشکلاتم شدیا ککککک)

راستی بعد اینک درباره درس خوندم باهات حرف زدم خیلی راحت شدم و درسمو نه خیلی ولی میخونم البته خیلی مونده ولی بازم به لطف تو ی ذرشو رد کردم اگ سال اول چیزی که خواستم نیاوردم برام مهم نیس سال بعد میدم هرجور شده به دستش میارم از پسرا یاد گرفتم  تلاش کنم و از تو روحیه نمیدونم میدونی یا ن ولی وجودت خیلی معنی خاصی داره خیلی هارو شاد میکنی برات ارزوی سلامتی میکنم همیشه شاد و سلامت باش شبت نایس:)

RM. kiute.ARMY

واو درکت میکنم کوکی جونم چون منم درونگرام*^* منتها ورژن اجتماعی😂
اما خوب بیا صادق باشیم...درونگرا ها خیلی جاها بشهون ظلم میشه:">
سعی کن درمورد حست بهش بگی حتی شده یه نامه کوتاه چون مطمئن باش روش تاثیر میزاره! هیچی مثل کلمات نمیتونه معجزه کنه!
مثلا تو حتی کادو برای یکی بخیری اما بگی "بیا برات کادو خریدم " طرف یه حس سر بار بودن بهش دست میده اما اگه با ذوق بگی" بیا قشنگم برات یه نقاشی خوشگل کشیدم هرچند به زیبایی تو نیست" خیلی تاثیرش بیشتره و طرف مقابل از خوشی میره آسمون😂
باعث افتخاره ک حلال مشکلاتتم اما باور کن من فقط نتیجه گیری های خودمو موگم:">

پس خداروشکر ک به کارت اومده عرررررررررررر بقنهثخعقفبهقمثعثم من چ خوشحالممممممممممممممT0T
منم دورت بگردم عزیزدلم همیشه برقرار باشی و لبت خندون باشه:">
전정국
۱۱ تیر ۲۲:۳۳

به خاطر گل روی ددی کیوتیم میبخشمت و خفت نمیکنممممممممممم وگرنه انگشتام تو چشات بود اوکی تهکوک جونی:)

RM. kiute.ARMY

آرام باشیم آرام😂
rose
۱۱ تیر ۲۲:۱۰

پارت جدیدددددددددددددددددددددد😂🤧

روزای آپش کیه؟ 

RM. kiute.ARMY

پنج شنبه هاس*^*
kim bunny
۱۱ تیر ۱۹:۴۲

جووون فانتزیای ته رو قوربون😹🍂بایس نازنینم مثه خودم منحرف تشریف داره عرر*-*

بالاخره پارت بعدی کیس تهکوک میبینیم ایا؟🤧💔

RM. kiute.ARMY

منحرف نیست یکم ریز بینه😂
ان شا الله:">
روت
۱۱ تیر ۱۷:۲۷

دستتون درد نکنه.

چقد خندیدم با فصل های دیگه اش

خیلی خفنه .

نویسنده خسته نباشه.

RM. kiute.ARMY

سلامت باشی لاولی مرسی کامنت*^*
TAEKOOK ❤❤
۱۱ تیر ۱۶:۳۳

کنترل کن خودتو باجی!

فحشام عادی بودن😂 بد نبودن که، مگ میشه به بایسم توهین کنم،از ته دل نبودن😐😐 من منظورم جی کی تو فیک بود😐😐😐

اصن گه خوردم

RM. kiute.ARMY

اوف😂
عه دور از جون😂😂
شوخی بود دو طرف*^*
전정국
۱۱ تیر ۱۶:۱۸

هعییییییییییییییییییی تهکوکککککک چطور جرعت میکنی به کوک فحش بدی فرقی نداره شخص تو فیک باشه یا تو واقعیت بد باشه یا خوب حق نداری به کوکی فحش بدی اصلا دوس ندارم به کوکی فحش بدی حتی اگ ببخشید خیلی بد باشه خیانتم بکنی نباید فحششششششششش بدییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

RM. kiute.ARMY

بچه ها جاست کیدینگ سو کیپ گوینگ اند اسمایل😂
درک میکنم لاو بالاخره بایسته:">
TAEKOOK ❤❤
۱۱ تیر ۱۶:۱۸

من همچنان در انتظار اس اچ اس پیر شدمم کی فیک میدع؟! 

RM. kiute.ARMY

متواری فعلا😂
TAEKOOK ❤❤
۱۱ تیر ۱۶:۰۶

دیگ صد در صد من به جی کی فحش میدم:// بیشررررف چطور دلت اومد مرتیکه ی.... هعااااااا بی تر ادبببب😐 ببینمت موهاتو از ته میزنم (هر وخ دیدم😐😐) مرتیکه بووووق بوووق چرا به ته ته خیانت کررردییییی چطور دلت اومد این بچه ی مظلومو(اره جون عمش)ناراحت کنیییی هااااااا

 

ببینمت جوری میزنم عقییم شی حالا ببین

RM. kiute.ARMY

عه وا خواهر نفس عمیق😂
kim_tae_tae
۱۱ تیر ۱۴:۳۰

جر چه فانتزی هایی داشت تیهونگ😂😂💔

حقیقتا کامنتم نمیاد دارم دچیتا گوش میدم برا همین نمیتونم تمرکز کنم چی بگم -_- فقط میدونم قشنگ بود😂

RM. kiute.ARMY

سوپر فانتزی😂
منم دارم آهنگ کفتر کاکل ب سر گوش میدم😂
TAEKOOK ❤❤
۰۹ تیر ۰۰:۰۰

با اجازتون من اسن نویسنده رو بکنم تو گونی ببرم بزارم سازمان ملل،میشه من به جونگکوکه تو این فیک فحشبدم؟؟؟ اجازه هس؟ 

RM. kiute.ARMY

نویسنده عضو اموال سایته😂
سعی کن فحش های زیر 10 سال بدی😂
مثلا بی تر ادب:">
َAysa
۰۸ تیر ۰۳:۳۶

پرفکتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

چرا من هر وقت اینا رو میخونم کف میکنم

فایتینگ نویسنده

 

RM. kiute.ARMY

این نویسنده عضو اموال ملی کشور ب حساب میاد:">
َAysa
۰۸ تیر ۰۳:۲۳

اهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

فیک قند و نبات

بعد از روز های متوالی گشادی

هییییییییییییییییییییییییییییی یارابون

ماشا... چه جیگرم هست

دوتا پارت و باهم آپ کرده یا من توهم زدم

برم بخونم بیام

RM. kiute.ARMY

نظر یادت نره لاو😂
Merey
۰۶ تیر ۰۸:۳۸

میدونین چقد حس بدیه ک یهو ت نیمه داستان با کلی سوال و هیجان و ت اووووج جااب شدن مسئله ببینی اخرین صفحس و ت ت خماری موندی؟؟؟؟؟میدونییییین؟؟⁦ಠ ೧ ಠ⁩

خب بگم ک حس خیلی بدیهههه⁦⁦⁦( ⚈̥̥̥̥̥́⌢⚈̥̥̥̥̥̀)⁩

 

خاهش مکنم فصل سه رو پارت نزاااار وقتی همشو نوشتی کامل بزارش⁦(;ŏ﹏ŏ)⁩

لطفا⁦(っ˘̩╭╮˘̩)っ⁩

 

رمانت عالیههههه⁦ಥ╭╮ಥ⁩💜✨

♥️✨✨♥️

✨♥️♥️✨

♥️✨✨♥️

✨♥️♥️✨

♥️✨✨♥️

💜✨✨💜

✨💜💜✨

🙂♥️✨💜🐨

RM. kiute.ARMY

من بهش میگم سوپر ت.خمی😂
Kookmin.v
۰۵ تیر ۱۱:۲۳

آقا پارت ۱ و ۲ رو هم همش ۱۲ صفه؟😂😂

مگه هر پارت ۶ صفحه اس😂😂😂

RM. kiute.ARMY

ندانم والا😂
kim bunny
۰۵ تیر ۰۴:۳۳

بله بالاخره ریدر خاموش این فیک زبون باز بکرد😐

هقققق عرررررررررررررررر بذرین یکم عر بزنم خالی شم مونییی جیغ ددی عررررر ب جون خدم انقد این چند ماه که تو سایت فیکارو میخونم شناختمتون رو خدم شناخت پیدا نکردم😹🍂

این جانب بانیو به فرزند خوندگی قبول میکنین مگه نه @-@

چقد حرفیدم خلاصه اینکه ستاره شی من دیگ رد ددم.

هققققق جون من بانی منو خیانتکار نکن&-&

ودف باورم نمیشه با خوندنش عر زدم

نویسنده شی سارانگههه💜

RM. kiute.ARMY

از تخم کفتر متشکر باشم؟😂
ای جاننننننننن فداتم ک بلا گرفته😂😂
البته*^*
حتما بنده خدا کوک دوباره چاقو گذاشتن زیر گلوش ک از ته فاصله بگیر عنااااT-T
روح خدا بیامرز کامرانی
۰۵ تیر ۰۱:۲۱

عررررررررررر

عررررررررررر

عررررررررررر

عررررررررررر 

ددی تو ام بیا عر بزن بابا این خیلی خوف بود

RM. kiute.ARMY

 صوطنتسصنتاثیطنصفب
صثنیزتنثصرتالطسالبشساظطایش
بردیتاصذنتاثسثی
kim_tae_tae
۰۴ تیر ۲۳:۴۶

خب الان راحت میتونم بمیرم :)

چقدر منتظر بودم اپ شه چ قشنگ بود :)

نویسنده خیلی خلاقه 😭💔

اتصالی کردم 😐💜

RM. kiute.ARMY

نهههه نمیرر سمیهههههههه😂😂
بمیری(دور از جون) نمت بخونی ک:">
전정국
۰۴ تیر ۲۳:۱۴

ددی میگم کاپل های فصل یک و دو چرا مثل فصل سه نیس یعنی ربطی بهم ندارند و هر کدوم جداس یا بهم مرتبطن؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

یجورایی بهم مرتبطن اما جدا میشه خوند:">
TAEKOOK ❤❤
۰۴ تیر ۲۲:۵۸

بالاخره ویکوک،سون سام بزارین،ویمینکوک هم بزارییین

RM. kiute.ARMY

چش😂
Vkook. Darya
۰۴ تیر ۲۱:۲۵

نوشته های این نویسنده ..

هر دفعه مغزمو پودر میکنه !

اصلا محدودیتی برای این همه خلاقیت هاش وجود دارهههه ؟؟؟؟ 

RM. kiute.ARMY

میسوزونه نورون هارو:">
واقعا چطور...
KIM (ia)
۰۴ تیر ۲۰:۵۴

جیغغغغغغغغغ اومددددد یصصصص من برم بخونم

RM. kiute.ARMY

حملهههههههههههههههههههههههههههههههه
TAEKOOK ❤❤
۰۴ تیر ۲۰:۳۹

میشه بدون اینک فصلای قبلو خوند فصل سه رو بخونیم؟!

من کلا با ستاره و ماه اسم اعضای اکسورو فمیدم البته سهون و کای و بکهیون رو میشناختم واینکه درسته اصن نمیشناسمشون ولی سهون و کای شیپ میکنم😐 اصن اکسو الا با هم شیپشون میکنن؟؟؟؟ اصن همچین کاپلی وجود داره؟؟!

 

RM. kiute.ARMY

فکر کنم بشه:">
ام فکر نکنم شیپ کنن😂😂 هرچند من همه چی شیپ میکنم و اینو هم شیپ میکنم😂
ی علاف بیکار
۰۱ تیر ۲۱:۱۴

کاورش...🙂عـــــــــــــــــــر🙂💔

RM. kiute.ARMY

دقیقا:">
ی علاف بیکار
۰۱ تیر ۲۰:۴۸

ب طرز عجیبی شاداب شدم دیدم فصل سوم اومده

ینی اونقدری ک برای فصل سوم خوشحال شدم برا گوشیه جدید خوشحال نشدممممممم

تینصجگددینصمضجضضکپیدیتژخصجصکضجضخید

میدونم ک این فصلم مث دوتا فصلای دیگه مث باقلوا میمونه

همونقدر ناناز

🙂💜

RM. kiute.ARMY

و همونقدر مرررررررررررررگ*^*
اگه ریدرا نامردی ننمایند:/
KIM (ia)
۳۱ خرداد ۲۳:۲۶

عرررر ب طرز عجیبی میخوامششششش

RM. kiute.ARMY

مث شیشه اس لاحناتی:">
Mitsuha Teakook
۳۰ خرداد ۱۸:۰۲

مرسی مونی جونم دستت طلا. مرسی منم خوبم. عه چره سد انده هق😭😭😭😭😭نه نمیتونم 😭😭😭😭😭

moon🌛 Child🌜

فدا بشم قشنگم دورت بگردم 😍😍😍
هققق من تاحالا سد اند نخوندم🤧🤧🤧
Black pink 🌹Jennie 🌹
۳۰ خرداد ۱۰:۴۳

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

RM. kiute.ARMY

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
KIM (ia)
۲۹ خرداد ۰۲:۳۷

ددی مگ نگفتی کامینگ سون نمیزنی...؟

moon🌛 Child🌜

فیکشو نوشته و نویسنده اپ منظم داره و ادامه فصل دومشه و فیک جدیدی نیس
Mitsuha Teakook
۲۸ خرداد ۲۰:۴۴

سلام مونی و ددی خوبید خوشید سلامتید؟ چخبر؟ میخواستم بپرسم شما فیک kind  از اس اچ اس جونم دو دارید؟ میشه لینکشو بزارید مرسی

moon🌛 Child🌜

سلام عزیز دلم تو خوبی لاو؟ 😍


بیه عزیزم
Tania132
۲۸ خرداد ۱۵:۵۳

بنظر جذاب میاد🤩

از الان طرفدارشم 😁

انتظار ............

سخته ............

💔😶

RM. kiute.ARMY

اما اگه حمایت بشه تند تند میزاره دیگه انتظار لازم نیس😂
KooK585
۲۸ خرداد ۱۵:۵۱

فرستتتتتتتتتت😂😂

اولین فرست عمرم😂

ددیییییییییییی 

ستییییییییییییی

جایزه بدید😎

RM. kiute.ARMY

فرصت نیستی میانه😂
فرست هم بودی باید بگم دیگه فرستا رو تایید نمیکنیم😂
Shirin.j
۲۸ خرداد ۱۴:۵۲

وای خووووودا ستاره تو چقد خوبی😍😍😍

خیلی خوجمله😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

RM. kiute.ARMY

ستاره تکه:">
전정국
۲۸ خرداد ۱۴:۲۳

ببخشید فصل یکش کجاس 

و فصل 2:(((

RM. kiute.ARMY

میزارم بزودی لینک هاش رو لاولی
Tae Kook
۲۸ خرداد ۱۳:۳۳

واییییییی بنظرم قراره خیلی خوشمل باشه میخوام زودتر بیاد🤩🤩🤩🤩🤩❤❤❤❤💃💃💃💃

RM. kiute.ARMY

اخ اخ اخ کاش همیشه اینطوری حمایت بشه:">
Rokajaki
۲۸ خرداد ۱۱:۱۳

 

وواااااااای اییییییننننن چقد منتظر بودم آپ شهههههههههه...عررررررررر خیلی خوشحالممممممممممممم

RM. kiute.ARMY

منم:">
Alis
۲۸ خرداد ۱۰:۰۲

پشمانم همین جوری داره میریزه

به قول گوگوش پشماش ریخ 😑😂

RM. kiute.ARMY

به به بانو گوگوش راه افتاد😂
Kookmin.v
۲۸ خرداد ۰۲:۵۳

خب😐

فصل یک و دو کجان؟

من میخوام بخونم باحال بود😐

RM. kiute.ARMY

میزارمش برات جیگرررر😂
روح خدا بیامرز کامرانی
۲۸ خرداد ۰۰:۵۲

وای خدا چه مرگ بود خلاصه اش 

جیغغغغغغغغغغ (ازسر شوق)

من دارم ریق رحمت را خودم سر میکشم🧪نمیدونم چرا احساس کردم این استیکره ریق رحمته 😑مغزم کپک زده تو قرنطینه هرچند قبل قرنطینه ام اوضاع همین بود 😐 از بچگی فلج ذهنی بودم وراجم بودم اینو که خودتون میدونید اما از اونجایی اهل کم کاری نیستم اینم گفتم میدونم میدونم نگو که کاندید ریاست جمهوری شم آخه همه بهم میگن راستش خودمونیم شدما اما تایید صلاحیتم نکردن فک کنم فهمیدم فیکای شما رو میخونم ولی جهنم کل دنیا یه طرف این سایت یه طرف 

بقول شوگا I lub you 

و بدرود 

RM. kiute.ARMY

هق:">

احتمالا اره از تو عمق چشمات اسمات هارو پیدا کردن😂😂

بودرود😂
اممممم فعلا بی‌نام تا ببینم بعدا چی میشه:/
۲۷ خرداد ۲۳:۳۴

هق هق هق هق هق من منتظر بودم :)

RM. kiute.ARMY

می تو:")
Artin.... army
۲۷ خرداد ۲۳:۰۴

به‌به عجب جیگریه فیکش عاااا منتظرشم 

لایکیو لاویو ♡

RM. kiute.ARMY

لاو یو*^*
전정국
۲۷ خرداد ۲۲:۱۰

میشه سریع تر بزاریدش حس میکنم قراره عاشقش بشم*-*

RM. kiute.ARMY

البته*^*
Diba
۲۷ خرداد ۲۱:۵۷

جاااااااااااااننمممممممممممممممممممممم . تهکوککککککککککککککک 😍😍😍😍😍😍

یه سوال الان من فرست شدم ؟؟؟؟ 

RM. kiute.ARMY

نه نشدی😂
Aysa
۲۷ خرداد ۲۱:۴۹

وایییییییییی

از الان ذوق دارم براش

ولی نویسنده آخر یکی از پارتا گفت کوکی و قضاوت نکنیم وگرنه یه کاری میکنه تو فصل سه گریه کنیم

منم فکر کردم لابد خانواده ی کوکی مجبورش کردن یه همچین چیزی تا از ته ته اوپا جدا شه

بعد ته ته ام میوفته دنبال کوک تا بفهمه قضیه چیه بعد کوکیم میگه بهش

اصلا فکر نمیکردم یه همچین چیزی باشه که ربات زنده شه البته نویسنده یه اشاره ی کوچیکی تو فصل اول کرد که ته ته یه آرزوی محال داره یه چیز غیر ممکن رو داره میسازه 

در هر صورت فایتینگ نویسند😙

RM. kiute.ARMY

وای خدای من:">
ستاره معرکه اس نوشته هاش
Mitsuha Teakook
۲۷ خرداد ۲۱:۳۵

یه سوال میشه که بدون خوندن فصل های قبلی بیای اینو بخونی؟ آخه خیلی قشنگه🥺

RM. kiute.ARMY

ام فکر کنم بشه!
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎
۲۷ خرداد ۱۸:۵۵

پشمام  

عیول بلاخره ویکوک 

RM. kiute.ARMY

هورا😂😂
aiso.minminie [=
۲۷ خرداد ۱۸:۳۵

بخش هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است😂😂😂

این دیگه واقعااااااااا

خوشحالیمووووووووو

تکمیییییل

کردددددددددد

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

 

*؟ 😂😂😂

RM. kiute.ARMY

خیلی دوس دارم بدونم اون * برا چی بود؟😂
^^ Yui.vkook.tae.....داداش کوچولوی بیبی 🐯💜
۲۷ خرداد ۱۸:۳۱

عاوووو چ باحالللللل منتظرشمممم

RM. kiute.ARMY

میییییییی تو:")))
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان