BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن It's Not Possible s1:Snowy Sculptures

❄️FULL❄️

 

  

نویسنده starandmoon
نوع روابط دختر پسری و کاپلی (اعضا)
کاپل نامجین . تهجین
ژانر کمدی . اسمات . عاشقانه . فلاف . تخیلی
محدودیت سنی 16+
تعداد صفحات 154
آیدی واتپد starandmoon4648
راه ارتباطی لینک ناشناس نویسنده "
لینک فصل دوم کلیک کنید "
لینک فصل سوم " کلیک کنید "

 

خلاصه:

نامجون یه مجسمه سازه که افسرده شده و همیشه میخواد تنها باشه...

دوستاش از بهبودش ناامید شدن!!!

اما یه روز زمستونی که برف زمین رو پوشونده بود،کودک درون نامجون تصمیم میگیره که یه آدم برفی مثل مجسمه هاش و به همون زیبایی درست کنه.

حالا چی میشه اگه خدا کودک درون نامجون رو با همون عادت ها و عالقه ها زنده کنه و به اسم یه فرشته نگهبان برای نامجون بفرسته؟؟

آدم برفی ای که زنده میشه.....

    

💫🌛❄️DOWNLOAD❄️🌜💫

   

805_vpfe.png

۴۸ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
EDI San
۲۸ ارديبهشت ۰۹:۳۳

سلام ددی چطوری؟امیدوارم حالت خوب باشه=)

در جواب جواب قبلیت هم باید بگم(چقدر جواب تو جواب شد-_-)واقعا حق با توعه.نمک گیر میشن فرار میکنن=/

RM. kiute.ARMY

سلامممم عزیزممم*^* همچنینن!!
به مولا میرن:|
EDI San
۲۶ ارديبهشت ۲۳:۲۸

ریدرهای این فیک مژده بدین که فایل کامل شده ی فصل سوم در راه است

پ.ن:چرا بعد اینکه یه فیک کامل میشه ریدرهای بعدیش نمیان نظر بدن؟:/

 

RM. kiute.ARMY

یالا یالا نفری یه ووولک بگین زیر پستتتت!!
پ.ن: ندانم والا...نمک گیر میشن فرار میکنن:/

ریدر ها
Star and Moon
۱۹ آذر ۱۴:۰۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

هق ددی خدا نکنه ما یه ددی بیشتر نداریمT-T

اومدمممم*پریدن بغل ددی*

و اینکه

***** **** *** * *** **** **** ** **** **** ***** ** ****** ****

 

** ** ****** *** ***** **** **** *** *** *** * ** ******

**** *** *** ** **** ** *** ************** *** **** ****** ******* **** ************ *** **** ***** **** *** ***** ** ** ***** *******

** ***** ** *** *** * ****** *** **********

*** *** **** **** **** **** *** **** ***** *** ** ******* *** ******** *** **** **** *****

****** *** *****

********** ** *** ****** ******

RM. kiute.ARMY

ستونی به مولاااااااT^T
*بغلیدنتتت تا جایی که زیقت درآد*
*کندن گوشم
بیا اصن گوشم مال توووT^T چشمT^T

البته نفسم چرا که نهههه0_0 بهت اطمینان دارم و خواهم داشتT^T از خدام هم باشه!! فدا سرت بابا پیش میاد تنت سالم باشهT^T
خوشم نیاد که باید برم بمیرممم:")))
بوسسس متقابل جانانT^T

پ.ن: لامپ اضافی خاموش*^*
Star and Moon
۱۷ آذر ۱۰:۵۰

ددی جونم مونی جونم*^*

بدقولتون برگشتههههه

دلم خیلییییییییییییی براتون تنگ شده بودT-T

RM. kiute.ARMY

ستی من عمر من قشنگ من فدات شم من:")))
بیا بغلمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم نفتکاثخهکافهتثگ
قفغاتقخهتفمهثتمقفاثم
منمممممممم بخدااااااااااااT^T
گمگشته ای که دنبال ستیه:')
۰۱ خرداد ۱۰:۰۶

آره واقعا

من نیز*خنده*

نشسته ام خیره به سایت(سایت ستی)سایتی که اه نمیکشید(تار عنکبوت بسته....)

خیلی نامردی کردن:/

کلا حس میکنم بحث نظر میشه نود درصد رایترا مطلومن اوناییم که مطلوم نیستن اونایین که با ریدر درست برخورد نمیکنن ولی وقتی رایتر قربونش برم با زبون خوش میگه لامصبا نظر باس نظر بدن دیه:')*چقدرم زبون خوش گفتم....*

اونم که تو میگی ممکنه ولی ستی اگه فقط درسش بود خبر میداد بیشتر فکر کنم مثل اون دوران من ممنوع النت شده*^*

چون منم یه مدت اینجوری شدم بابام وقت کلاسا میومد پیشم میشست نگاه به لب تاب میکرد ببینه من سر کلاسم یا نه:/

خیلی بد بود من همیشه انشا و ورزشو میپیچوندم فیک میخوندم نشد اون دوران.....

حالا برگرده فقط اصلا آپم نکنه فقط بیادT-T

قربون دستت تو جایی نری ددی که من تهنای تهنا میشم(لوسم معلم ریاضیمه-_-)

با تشکر:)

RM. kiute.ARMY

بو گرد و خاک گرفته:">
خیلی:|
زبون خوشت را آرزوست😂
امیدوارم:">
اوه!
همه شعب ابو طالب از دم😂
دقیقا:")))
نه نه نمیرم خوشگله😎 *لاسو هم معلم دینی کلاس دهممه*
گمگشته ای که دنبال ستیه:')
۲۹ ارديبهشت ۱۷:۵۴

یادش بخیر زمستون بود که من این فیکو خوندم

یادمه تموم شده بود اون موقع و فصل دومش تازه شروع شده بود.....

بعد استرس امتحانا و غرغرای معلما خوندنش حسابی حالمو بهتر کرد

هم طنز بود و هم حال خوب کن

خیلی باهاش خندیدم و یه جاهاییشم خیلی گریه کردم و حرص خوردم(مخصوصا بعد اسمات که این بچم جین آب میشد هی:/)

حالا میام میبینم که یه سال و خورده ای از اون موقع میگذره.....

جوری که دلم میخواد دوباره بخونمش توصیف نشدنیهT-T

 

تو خماری فصل سه شم هستم....

البته بیشتر از همه فیکاش کاک بلاک رو میخوام چون کاملا به عنوان یه فیک حال خوب کن نوشته شده و من شدیدا به همچین چیزایی نیاز دارم ولی خب.....

نیستش دیگه:(

 

نمیدونم کس دیگه ای هم هست که منتظر فیکای ستی باه یا نه.....

یه چند نفر پایه ثابتا بحثش نیستا

اونایی که نظر نمیدادن و اینارو میگم

 

فقط امیدوارم حالش خوب باشه.....

به هر حال خودشم قول داده بود که تا وقتی حالش خوب باشه مهم نیست چقدر فاصله بیوفته حتما کاراش رو تموم میکنه*^*

انقدر عشقه این ستی....

RM. kiute.ARMY

خاطرات این فیک محاله یادم بره:">

امیدوارم برگرده...واقعا از ته دلم منتظرشم.

یادش بخیر:) چقدر نامردی میکردن حق بچه ام😂

امیدوارم همه ی این فاصله ها بخاطر کنکورش باشه.
جاش وسط قلبمه:">
Maryam
۰۹ بهمن ۲۳:۴۸

اقا این چرا فصل سش باز نمیشهههههه😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

فصل سومش متوقف شده عزیزدلم:")
:)...the bad girl
۰۴ بهمن ۰۵:۵۲

آممممم کامنتای این پست کلا جواب داده نمیشن نه؟

اوکی

استامون شییییی( درک کن یکم طولانیه اسمت😂 ) حقیقتا من بخاطر ایده فصل دو به شدت مشتاق شدم بخونمش و دقیقا اولش متوجه شدم به هم ربط دارن و باید فصل اولم بخونم 😅 اومدم فصل سومم بدانلودم اخخخ یه ویکوک شیپر همیشه هوله😂 دیدم نیس =/ امکان نداره بخاطر سایت تکونی ددی پاکیده شده باشه پس هنوز نیس؟ آمممم در اینصورت میتونم به پیشنهادی بدم؟ من میخواستم اولین فیکمو شروع کنم و مطمئنم کارم خوبه بنابراین ازونجایی که کلا ایده هام خیلی توجه میخواستم نظرتو راجب یه همکاری بپرسم... هر چند تو ندیده بگیر منم اگه جای تو بودم میگرفتم بهرحال هیچ نمونه ای از نوشته های من در دسترس نیست و منم قطعا نوشته هامو به کسی که مطمئن نیستم یه تازه کار بی بخار باشه نمیسپرم😂 

اوکی سوال اصلیم : کی فصل 3 رو شروع میکنی؟ ایدشو داری یکم امیدوار باشم؟

RM. kiute.ARMY

نویسنده نزدیک شیش ماهه ازش خبری نیست و دارم دیوونه میشم بد گرل:">
Star and Moon
۱۷ بهمن ۱۲:۰۶

نمیدونم چه مرضیه گرفتم هنوزم به این صفحه سر میزنم:/

راستی ددی هی من یادم میره بپرسم

چجوری گیف میذاری تو پاسخ نطرا؟؟؟

RM. kiute.ARMY

دور از جون😂😂
گیف؟
ام یه سایته بود ما از اونجا دان کرده بودیم اما الان دیگه نمیاد برامون
Star and Moon
۰۵ دی ۲۰:۵۴

ناشناس

منم مثل توعم😂😂💙💙💙

نه اصلا نیازی به متن بلند بالا نیست😂😅

خوشحالم که دوسش داشتی و مرسی که انرژی دادی😍💙💙💙

( Galaxy Macknae ( ALMA
۰۵ دی ۱۱:۲۱

خواهش میکنم عزیزم💜

فاطیما
۰۵ دی ۱۱:۱۶

سلام مرسی برای راهنماییت❤

( Galaxy Macknae ( ALMA
۰۵ دی ۱۰:۱۸

سلام فاطمیه عزیز اینجا نباید بفرستی کارت رو...

در بالای سایت کادر آبی روی بخش ارتباط با ادمینها سر بزن و اونجا به ادمینها پیام بده ممکنه کمی طول بکشه اما حتما پاسخت رو خواهند داد...

این پی دی اف و عکس رو برای ادمینها بفرست

فاطیما
۰۵ دی ۱۰:۱۳

خیلی ممنون میشم داخل سایتتون قرار بدید.

یه فیک دیگه هم تو واتپد مینویسم اگه شد اونم اینجا میزارم🙂❤

سایتتون محشره.ادامه بدید.موفق باشید فایتینگ💞🥰

فاطیما
۰۵ دی ۱۰:۰۸

سلام.من چند تا پیام فرستادم گفتم میخوام وانشات بفرستم ولی انگار نیومده.اینجا بفرستم؟

خطای ۴۲۹ (야시.yasy2007)
۰۴ دی ۱۴:۲۱

واااییی اصن استرسش زیاد بود برا در خال آپا😐

من وقتی شروع کردم که فک کنم 15 تا پارت اومده بود😂

اره بابا همه عاشق اسم و پروفم شدن😂

Star and Moon
۰۴ دی ۱۴:۰۹

( Galaxy Macknae ( ALMA

یس فول شد^-^

امیدوارم دوسش داشته باشی😍💙

مرسییی منتظر نظرت هستم آلما شی😊💙💙

حسابی داری زحمت میکشی این چند وقته ها😊💙

خطای ۴۲۹ (야시.yasy2007)

وای یاسی چه اسم و پروفی😂😂😂

منم دلم میخواست هی بغلش کنم نامجون فیکو😭💙

خوشحالم دوسش داشتی😍😊💙

متین خالقی

خوشحالم دوسش داشتی😊💙

یه فرجه بدین امتحانا شروع شده وقت فیک نوشتن ندارم😂💔

وان

در جواب نظرت تو ناشناس

اصلا نگران نباش دوتا جین هست فیک طنزه و یه کوچولو بعضی جاها ناراحت کننده میشه ولی در کل نگران پایانش نباش با خیال راحت بخون فقط اونایی که در حال آپ میخوندن یکم استرس کشیدن😅💙

امیدوارم دوسش داشته باشی و نظرتو بهم بگی😊💙

( Galaxy Macknae ( ALMA
۰۳ دی ۲۲:۰۵

متین عزیز فصل دو به زودی شروع میشه روی لینک کلیک کنی صفحش برات باز میشه

متین خالقی
۰۳ دی ۲۱:۵۸

فصل دو کی میاد 

😭😭😭

خیلی قشنگه 

خطای ۴۲۹ (야시.yasy2007)
۰۳ دی ۲۰:۳۵

عهههه

( Galaxy Macknae ( ALMA
۰۳ دی ۲۰:۲۴

سلام یاسی جان....

منم موضوعیتش رو میدونم واسه همین مدام چک میکردم فول شده یا نه😅

خطای ۴۲۹ (야시.yasy2007)
۰۳ دی ۲۰:۲۲

سیبک خیلیییی داستان قشنگه حتما بخون

من که کاااملللل خوندمش و واقعا عاشقشممم

اصن دلم میخواست بچلونمشوونننن

و یه حسی مث اینکه برم نامجونو بغل کنمم😣😣😣

( Galaxy Macknae ( ALMA
۰۳ دی ۲۰:۱۸

خدای من چه عالی...💖💖💖💖

بالاخره فول شد...😅

حالا میتونم با خیال راحت بخونمش...

مدام منتظر بودم فول شه تا بخونمش...

ممنون نویسنده عزیز🙏خسته نباشی💙

امروز روز نامجینه😅

sacora z.e
۲۷ آذر ۱۸:۲۲

phti#

چراا نونا

بیا با خودممم بحرف

خخ😂😂😂

phati ◕‿◕
۲۷ آذر ۱۷:۴۰

خدا حوصلم پوکیییییییییددددددددهههههههههه-___________________________-

Star and Moon
۲۳ آذر ۱۲:۲۵

flover

نظر برا جواب دادنه دیگه😁

منم مثل خودتم:)))

فایتینگ

هر وقت خواستی بخون😍💙💙

ویکوک هست ولی مونده تا بهش برسه

flover
۲۲ آذر ۲۱:۲۵

ععععععععععععععععع

فکر نمیکردم جوابمو بدی *-*

حالا من که درس نمیخونم فقط عذاب وجدانشو میگرم :|

ولی تو درس بخون با قدرت ادامه بدع :)

فایتینگ

 

و من اصن هنوز داستانو شروع نکردم خدا بخواد سر زنگ ادبیات فردا دانلود میکنم میخونم-_-

مرسی از شفاف سازی چون ویکوکه انرجی گرفتم :|

 

تچکرات فراوان

Star and Moon
۲۲ آذر ۲۰:۲۵

flover

سلام

آره فصل دوم با یه وقفه سه هفته ای شروع میشه چون به شدت درسام زیاده و امتحانای ترم شروع میشه

برو درساتو با خیال راحت بخون عذاب وجدانم نداشته باش😂

ماجرای کوکی و تهیونگ(دامبو) که بعضی جاها بهش اشاره شده و ته با یادآوریش ناراحت میشه

یکم از فصل دو(احتمالا چون هنوز ننوشتمش و ایده ای راجع بهش ندارم )و فصل سوم ویکوکه که البته بقیه کاپلا هم توش هستن:)

ممنون از تو😊💙💙💙

flover
۲۲ آذر ۲۰:۰۱

سلام نویسنده :|

میگم میشه این فصل دو رو یه دو هفته دیر تر بزاری؟

من دارم همینجوری برا درسام عذاب وجدان میگیرم شما ام هی یه سری فیکای خدا مینویسین تند تند اپ میکنید -_-

بعد داستان کوکی چیه ؟

ایا قراره تهکوک بشه؟! :|

 

تچکرات فراوان

 

Star and Moon
۲۲ آذر ۱۹:۲۶

سلام نویسندم

خیلی خیلی ممنون بابت نظراتتون تو ناشناس😍💙

کجا بودین خو؟😂

هر پارت 200 300 نفر میخوندن نظرا مال دو نفر بود😂

مرسی که نظرتونو گفتین پارت بعد طولانی تره و هفته بعد هم پی دی اف فول فصل اول قرار میگیره

راستش هنوز نمیدونم ماجرای کوکی رو تو فصل دو بگم یا نه ولی منتظر یونمینش تو فصل دو باشین^-^اسم فصل دوم آبنبات رنگی رنگیه

니나

خیلی ممنون😍💙💙💙

lollypop

خیلی ممنون از نظرت😍💙💙💙

니나...
۲۲ آذر ۱۱:۵۳

خیلی خوب بود عزیزم 💜🤩✨

Selen
۳۰ آبان ۱۳:۱۷

عههههه نامجیین... چرا حس میکنم این واسه کیوت و مونیه؟ 

CMolak Babie🍷

نووو 😂
니나...
۳۰ آبان ۰۲:۵۸

عزیزم فیکت عالیههههه 

خسته نباشی 

خب من برم عر هامو بزنم 

از ددی ها هم متشکرم 

Araene
۲۹ آبان ۲۱:۰۲

تهیونگو مظلوم گیر آوردن😂

نامجون همش گند میزنع😐

منم یه دوست مثل جیمین میخوام😭💔

مرسی😍💙

منتظر پارت اسمات هستم😂😅

Star and Moon
۲۹ آبان ۱۱:۰۱

راستی یادم رفت بگم

میگم میشه فیکو به پست تایم آپ فن فیکشن های پارتی سایت اضافه کنین؟؟

RM. kiute.ARMY

البته اونی البته!
Star and Moon
۲۹ آبان ۰۹:۱۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام مونی سلام ددی

نمیدونم نظر قبلیم اومده یا نه:(

امیدوارم حالتون خوب باشه

اینم لینک قسمت جدید^-^

******************************************************************************************************

moon🌛 Child🌜

سلام عزیزم
یس اومده ج دادم
مرسی قشنگم
Star and Moon
۲۶ آبان ۱۷:۲۴

سلام به همگی

مرسی که فیکمو میخونین و خوشحالم که دوسش دارین

نگران نباشین فیک رها نمیشه و فصل اولش تا آخر پاییز تموم میشه:)

*_*Phati

تو فیک دوتا جین هست.یه سوکجین یه جین.مثلث عشقی نیست😂😂

راستش من نمیدونستم کاپل دوم کی باشه که چون فهمیدم مونی تهجین شیپره و یه ریدر دیگه زیر همین پست گفت تهجین شیپره من بقیه ورژنای این فیکو هم تغییر دادم و این شد که تهجین شد^-^

امیدوارم تا آخرشو دوست داشته باشین:)

moon🌛 Child🌜

عاااا بخاطر من تهجینش نکن نامجین هم میخونم لابولی
هرجور خودت دوست داری پیش ببر و اینک ببین کدوم کاپل طرفدار بیشتری داره و هرچی صلاح خودته🤗🤗🤗🤗
Shimiyai
۲۵ آبان ۰۲:۳۳

نویسنده لطفا لطفا لطفا بقیه اش رو بنویس 

ولش نکنی بریا و گرنه به جرم بازی کردن با احساساتم 

ازت شکایت میکنم😭😭😭

خیلی خوب بود

moon🌛 Child🌜

نویسنده
Phati *_*
۲۴ آبان ۲۰:۲۹

نامجین تهجین توگدر؟؟؟؟😐😐😐

فیکامون دارن به کجا میرن؟😂

بابا این جینی ک من دیدم خلی قانعه بچم(جین : من؟ یاع یاع یاع😂😂😂)این کارا چیزه؟😂😂😂

moon🌛 Child🌜

😂😂😂😂😂😂خخخخخخ💣💣💣
هیچی ندون*-*
۲۴ آبان ۱۹:۰۳

یوهوووووووو

پارت جدیدددددددد

مرسیییییییی😍😍😍😍💙💙💙💙

RM. kiute.ARMY

خواهشیات عزیزمممممممم
متین خالقی
۲۳ آبان ۱۳:۲۲

نامجین 😊😊😊

moon🌛 Child🌜

😭😭❤❤❤😍😍😍😍
Suga
۲۳ آبان ۱۰:۳۵

جان هرکی دوست داری ادامه بده من نامجینو خیلیییییی دوست دارم....لطفاااااااااااااااااا

moon🌛 Child🌜

نویسنده
Park Hae ray(فدای عشقم پانی بشم)
۲۲ آبان ۲۰:۱۶

واو هم نامجین و هم تهجین :/

من الان 6 فیک همزمان میخونم دیگه نمیتونم جججرررررررررر🤣🤣🤣🤣🤣

راستش من دارم کیوت کت میخونم ولی با ورژن یورا (یوکی و رایا) میخونم ججججررررررررررررر🤣🤣🤣🤣🤣🤣 همون کیوت کت با کاپل یونمینه ولی یوکی ورژن خودشو و رایا گذاشت و منم پشمام با تصور اون دو تا 😂😂😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

عاه عاره*-*
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
واوووووووو ناموساااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر!!!!!!!!!😂😂😂😂😂😂😂😂
Shimiyai
۲۲ آبان ۱۹:۴۱

عررررررررررررر 

مونیاااااااااااااااا

تیوبوبوبوبویویویتیسنسمسمسکسویتیوتیتیکقوبخرور ورنرکرورترور

تهجین و نامجین جفتش 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

احساساتم

RM. kiute.ARMY

اصن ادم با دیدن کاپل سنکوب میکنه:")))))))))))))
Star and Moon
۲۲ آبان ۱۸:۴۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام^-^

نمیدونم چرا انقدر دیر شد:/

به هر حال این لینک پارت 11 تا 14

*********************************************************************************************************

اینم لینک اون نظر سنجی مانگایی که دارم ترجمه میکنم برای نظر سنجی

****************************************************************************************

اینم عکس مانگاعه

**********************************************************

بعد مشخصات فیکو عوض شه دیگه قرار شد پارتی باشه فقط اینکه روز آپ هم بذارین پنجشنبه که برسم ادیتش کنم😅😅😅

مشخصات فیک هم اگه میشه خلاصشو اضافه کنین تو پارت 1 تا 10 هست

این مانگا هم فعلا به ویکوک ترجمش کردم اما هر کاپلی که دوست دارن بگن اون چندتایی که بیشتره رو ترجمه میکنم^~^

فقط همین لینکو بذارین کنترلش راحت تره😅😅😅

RM. kiute.ARMY

واوووووووو مرسی اونییییییییییییییییییییییییی*-*
وای اونی جونم مرسی مرسی*-*

چش چش*0*
Star and Moon
۱۹ آبان ۲۱:۱۵

مرسی^~^

پس من پنجشنبه پارتای جدید و نظر سنجیو میفرستم:)

تو درساتونم موفق باشین^-^

moon🌛 Child🌜

اوکی
سلامت باشی عزیزم
متین خالقی
۱۹ آبان ۱۶:۳۲

ممنون که همچین فسو باحالی نوشتی یه سوال داشتم ادامشو کی میزاری؟

RM. kiute.ARMY

این کامله متین شی فول پارته عزیزم
Star and Moon
۱۸ آبان ۱۸:۴۴

من میخوام یه وبتون ترجمه کنم اما در مورد کاپلش نظری ندارم

اگه بفرستم نظر سنجیشو میذارید که بدونم با چه کاپلی ترجمش کنم؟؟:)

RM. kiute.ARMY

البته عزیزم!
Star and Moon
۱۸ آبان ۱۸:۴۳

میگم من سه چهار پارت دیگه هم نوشتم پی دی اف کنم آپ میکنید؟؟یعنی میشه در حال آپ باشه؟؟^-^

آخه پارتیاتون زیاده نمیخوام زحمت بدم سختتون شه یا اینکه هر سه چهار پارت آپ کنید مثلا؟؟

RM. kiute.ARMY

ببین عزیزم هرجور راحتی باشه؟ با شناختی ک ازت تو واتپد دارم سرموقع آپ میکنی و منظمی پس فکر نکنم مشکلی باشه*^*
Star and Moon
۱۳ آبان ۱۰:۴۷

راستش یه نمور تهجین هم داره:)

 

RM. kiute.ARMY

عه؟! پس بنویسم!
Star and Moon
۱۳ آبان ۱۰:۴۶

ممنون که گذاشتینش^-^

خوشحالم دوسش دارن

جین فقط نامجونو درست میگه چون دوسش داره

 

RM. kiute.ARMY

چرا دوسش نداشته باشن؟ ایده محشره!
وای خداااااااااا هارتممممممممممممممممم
yoonmin lover
۰۸ آبان ۱۲:۴۶

ددی از نظر من تو خیلی ب نامجون میای +_+چراشو نمد-_- مونی هم خیلی با جین تفاهم داره O_O

RM. kiute.ARMY

واقعا؟ اینطور فکر میکنی؟T-T
هق هق امیدوارم یبار از دور بهش دس تکون بدم
Taejin
۰۸ آبان ۱۰:۱۱

مونی دارم از بی تهجینی میمیرم :|

کلا بین دوستام من تنهای تنهام :(

فقط من تهجین شیپرم :(

هیق 😢

هعی مونی این ویکوک شیپرا هر روز بهم فوش میدن :)💔

واقعا براشون متاسفم خوب هرکی نظرات خودش رو داره نباید این جوری با احساساتم بازی کنن :(💔😢

moon🌛 Child🌜

منم تهجین میخوام عاشق تهجینم😭😭😭😭😭😭😭😭
yoonmin lover
۰۷ آبان ۲۲:۲۴

تو این فیک تهیونگ خیلی کپی منه//// اصن خود منه ک:////

RM. kiute.ARMY

عه!! خیلی حس خوبی به عادم میده وقتی با شخصیت داستانی همزاد پنداری کنی
yoonmin lover
۰۷ آبان ۲۲:۲۳

ینی من خراب اون تیکه کانال 300 و بچه و اینا شدمممممممممممم 

RM. kiute.ARMY

جر جر جرررررررررررررررررررررررررر
yoonmin lover
۰۷ آبان ۲۲:۲۰

من الان پارت 11 رو میخوام تامامممممم

RM. kiute.ARMY

ناموسا قلم نویسنده خداست عره
yoonmin lover
۰۷ آبان ۲۰:۰۸

نامجین خیلییییییییییییییییییییییییییییییی ریلههههههههههههههههههههههههههههه

RM. kiute.ARMY

بسییییییییییییییییی ریلهههههههههههههههههههههههههههههههههههه
OMG ( وای جنی بدون من کجایی ) امیدوارم نسل ج ح منقرز بشه
۰۶ آبان ۲۲:۵۷

یخعفمبعفرحعبرعفزهخرحعبزهبنمهفرحعبهفبهزعحهفبجفهبفهبیغهجیغهبغهبججعخجبحهحیجهفبحهیفهییف فیل یحهبهفعحبفهبجیعفعبف خ فحبهحهفهففهیفهکحبفهیهیفتکفیقعیفحعییحقععحقعحعییحقعحقعیحفعیحفعسجفهیحعقسجفسههیحفحفعسحقعیحقعسحفیعحسعفخعقسسققسعخقسخعخقسعخقعسقخسعخقسعخقسعخسعق

RM. kiute.ARMY

:|
Yasy
۰۶ آبان ۱۸:۲۵

نامحین لاوری که از ذوق خودزنی میکند😐✌️

moon🌛 Child🌜

هعی:)
taejin
۰۶ آبان ۱۶:۲۸

عرررررررررر نامجین :|

ولی ای کاش تهجین بود :(

هیق :(

ولی اشکالی نداره :)

عاشقتم مونی :)♡♡♡

فرست شدم :|

moon🌛 Child🌜

منم تهجین شیپرم هعیییییی دس رو دلم نزار😭😭😭😭

مونی هم عاشقته😉😉


Araene
۰۶ آبان ۱۵:۴۱

خیلییییییی خوبببببببب بوددددددددد😍😍

بقیشو کی میذارین؟*-*

 

moon🌛 Child🌜

هروق نویسندش بده
𝐬𝐚𝐧𝐢
۰۶ آبان ۰۰:۳۶

اخجوننننن نامجیییننننننن🥺🥺🥺🥺💜

از نامجین بیشتر بزارین🤧❣

moon🌛 Child🌜

یعسسس😍😍😍
چشم چشم
~alma~
۰۵ آبان ۲۱:۰۳

یسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس نامجیییین 

یوهووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

×____×

moon🌛 Child🌜

😎🚬
هیچی ندون*-*
۰۵ آبان ۱۹:۵۵

سلام

ایده جالبیه و من هنو تمومش نگردم ولی یه سوال چرا همه ج هارو د میگه به جز نامجون؟

0_0

 

moon🌛 Child🌜

نویسنده
Tina
۰۵ آبان ۱۹:۳۲

منو این همه خوشبختی محالههههههههههه

نامجیییییییییییییین

ایز ریییییییییییل

حتما ادامه بدههههه

عررررر

وای هارتم پوکیده دعا دعا میکردم نامجین بزارین🙏🙏

moon🌛 Child🌜

یعسسسسسس نامجینو عشقه❤❤😉😉😉😉
Vkook. Darya
۰۵ آبان ۱۹:۱۵

عرررررررر عررررررررررر عررررررررر

نامجیننننننننننننننننننننننننن

نامجینننننننننننننننننن

نامجیننننننننمننممممنننننننننن 

نیتینقجبجقفحجلقچقیتثبتقنفبقعنفجبکقمرگزرکسکرگیکرنسمرمثنفقچیتقتیتقنینقثثثثث

😢😢😢😢😢😢😢😢

moon🌛 Child🌜

عبیمژژلاتنگکممنالزژبتنکککممنتاالژط😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
●•▪Sajedeh▪•● ...
۰۵ آبان ۱۹:۱۰

کار خودته؟

moon🌛 Child🌜

ن کار خودم نیس
FOXI MAM
۰۵ آبان ۱۹:۰۵

شت

جعر خوردم کلا.

فقط نامجین ؟

moon🌛 Child🌜

یسسسس
KIANA .QUEEN
۰۵ آبان ۱۹:۰۳

عاشق این فن فیکشن شدم منو به ارزوم رسوند ♡_♡😂

moon🌛 Child🌜

جررررررر😂😂😂😂😂😂
KIANA .QUEEN
۰۵ آبان ۱۹:۰۰

جعر می خورم که خوردم •_• باورم نمیشه بعد از یه عمر منم فرست شدم 🍻🍺🤸‍♀️

 

 

moon🌛 Child🌜

اگ بگم همزمان سکند هم شدی چی😂😂😂
sana army
۰۵ آبان ۱۹:۰۰

واااااااااااو فرست؟؟

moon🌛 Child🌜

ناح متاسفانه
KIANA .QUEEN
۰۵ آبان ۱۸:۵۹

نامجیننن هووورااااا 😍😍💞💞

کاپل دیگه ایی نداره ؟

moon🌛 Child🌜


یعسسسسسسس نامجیییییییینننننن😍😍😍😍

ن فک کنم همینه فقط
KIANA .QUEEN
۰۵ آبان ۱۸:۵۹

فررست ؟؟؟

moon🌛 Child🌜

اگ بگم آره چکار میکنی😂😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان