BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

از سری گپ و گفتمان های لازم

*بالا کشدن شلوار راه راه پاره ام*

*پوشیدن اون رکابی آبی خوشگله*

*با نوک انگشت میزنم روی بلند گویی که از وانتی دزدیدم*

سلام سلام عزیز های دلمT^T

چطورید خوشگلای من، خوبید عسل ها؟؟

خب، حقیقتا، لازمه که یکسری چیز ها رو بیان کنم و نیازمندم شما بنده رو در ادامه پست همراهیی کنید:)

 

خودتون میدونید که من آنچانان اهل مقدمه سرایی و آماده سازی نیستم؛ سریعا میرم اصل مطلب.

چون من به وجودیت با فکر و بالغتون ایمان دارمT^T

نمیخوام گله کنم، چون این دور از بلوغ احساسیمه!

نمیخوام دستور بدم، چون توهین به شعوره مخاطبممه!

نمیخوام  تیکه بندازم، چون یک زبان صریح دارم و و مسلما طرف مقابلم هم میتونه صریح جوابمو و نیاز به بازی نیست!

بحث من سر کامنت های پست هاست:)

حقیقتش، الان ممکنه بگم و یا بگین آره سایت بازدیدش خوابیده، اما اصلا اینطور نیست.

دانلود هست، لایک به مقدار کافی هست خداروشکر، اما کامنت!

من این هدف رو ندارم از صحبت هام که بگم، آی این! آی اون! کامنت بده!

نه، بحث من درمورد عزیزدل هایی که بر فرض مثال فن فیکشن اصغر آقا بفرما رو میخونن، دانلود پارت هاش تا 50 میره اما دو نفر کامنت میدن!

هرکسی، دانلودر و دنبال کننده ی هر فیکشنی ئه، باید به احترام نویسنده اش کامنت بده.

این حرفی که من زدم صرفا آرمانی ئه که همه امون داریم ها:">

چیزی نیست که من بخوام گوشزد کنم و اینطور به نظر بیام که من خیلی حالیمه...نه اصلا.

من همچین بی احترامی ای به کسی نمیکنم.

شما فرض کن این کامنت دادن هزینه است، یه چیز ناقابل برای نویسنده...

قطعا رایتر میبینه که دانلود داره، بازدید داره...اما چرا چیزی نمیگن؟

فرض کنید روی سن دارید اجرا میکنید، یه عالمه هم هرروز بازدید کننده میاد اما کسی لام تا کام چیزی نمیگه،

تشویق نمیکنه، تحسین نمیکنه، توهین هم نمیکنه دلمون خوش باشه😭😂

این یکجورایی نامردیه:)

نه اینکه بگم اره در حق نویسنده اجحاف میشه، چون خب یک چیز واضحه که اجحاف میشه! اما بحث میره روی اون دو نفر بنده خدایی که برای فیک کامنت میدن...

گاهی نویسنده انقدر ذوق زده میشه و حس وابستگی داره که برای همون دوتا کامنت فیکش رو ادامه میده،

اما گاهی نویسنده های دیگه هم هستن که میخوان واقعا باهاتون حرف بزنن و ارتباط بگیرن، با جمعیت زیادی از شماها:)

و این باعث میشه نویسنده بخواد متوقف کنه نوشته اش رو،

و اون دو نفری هم که تلاش میکردن برای کامنت، دیگه به تفریح مورد علاقه اش نرسه.

این نامردی در حق خواننده هم میشه:)

گاهی میبینم کسایی که میگن چرا فلان چیز کمه تو سایتتون؟

خب فداتون شم، دردتون بخوره وسط بطن سه و چهار مغزم، حمایت باید باشه که نویسنده ای دستش بره به نوشتن؟:)

الان شما برید تک تک دانلود های فیک هارو چک کنید؛

استریت گذاشتم اما -دو هفته پیش- اما 8 تا کامنت

فول تهکوک گذاشتم از 1036 تا دانلود، 21 تا کامنت

چند شاتی منظم و دوبار آپ در هفته که تهکوک و اسماته، از 59 تا دانلود برای قسمت دوم و 136 برای قسمت اول، 11 تا کامنت

و یه فیک هوپمین از یه نویسنده ی محبوب که رسما دیدم موقع اطلاع دادن درمورد فیک آینده اش که این فیک باشه، همه جامه دریدن اما الان بعد از چندین قسمت همچنان کامنت ها رو به افول...

   

پس معذرت میخوام...

یجورایی جدا از نویسنده ها معذرت میخوام.

این سایت با تلاش متقابل تیم ادمین ها و نویسنده ها بوده و هست....

من شرمنده اشون شدم:)

معذرت میخوام که کم کاری کردم اما ما ادمین ها همین جارو داریم که برگردیم بهش:)

 

به شخصه جدیدا استرس میگیرم که بیام سایت، چون میترسم بازم خدایی نکرده در حق کسی نامردی بشه...

من شرمنده بشم...و از این احساس خجالت میمیرم.

جون میدم...

خیلی مشکلات توی دنیای خودم دارم که همه امون داریم، تک تکمون، خیلی زیاد تر یا کمتر از هم اما داریم و عذابمون میده،

خود من به شخصه دو ماهه دلم لک زده برم تل و با رفیق هام چت کنم...اما نمیتونم. تایم ندارم:)

و تنها جایی که بُکشنم هم سعی میکنم سر بزنم اینجاست که الان هم مضطرب میشم بابتش...

 

و اینکه؛

اگر با بنده کار دارید، لطفا لطفا زیر بقیه پست ها کامنت نذارین فداتون شم من:)

زیر این پست ها پیام بدین من غلامتونم به ولله.

کلیک    کلیک    کلیک   

کلیک (اینم لینک آرشیو کار هامه و میتونید زیر تک تک فیک هام کامنت بزارید)

و اگه زیر پست های دیگه با من حرف بزنید - پست نویسنده- من شرمنده اتون میشم و کامنت رو جواب نمیدم و در غیر اینصورت میزنم هرزنامه، هم من و هم مونی:")

به قران-به چیزی که برام ارزشمنده قسم خوردم- که خودم هم نمیخوام اما نویسنده ها هم زحمت میکشن و نمیخوام تو ذوقشون بخوره.

  

در آخر بگم؛

یک هفته آپ و سایت در سکوت فرو میره، نه برای چمیدونم قهر و این اصکل بازی های از مد افتاده ی بچگانه،

برای یکم شاید خلوت بودن افکار، و احترام به زحمات نویسنده ها که یک هفته استراحت کنن:)

نظرات سایت بسته است.

جز این پست که فقط به مدت 24 ساعت بازه.

اگر فحش هم میدین، با سانسور باشه ممنونتون میشم تیکه های وجود من:)

 

میدونید عاشقتونم، وجود منید، دارایی منید، تنها ارث و میراثی هستید که به هیچ کس نمیدمتون...

شماها معبود منید و اگه دین بودین، مومن ترینتون بودم و از پرستشتون دست نمیکشیدم:)

امیدوارم از من بابت این پست و درخواست هایی که داخلش داشتم ناراحت نشده باشید.

من از شما عزیزان هم معذرت میخوام...

 

قراره یکسری تدابیر و تصمیمات بیاندیشیم درباره ی کامنت ها که ان شا الله،

سی یو نکست ویک:)

۳۷ ۰
lian
۰۸ مهر ۲۲:۴۲

نهایت بی فرهنگیه اگه کسی بخواد فحش بده (که نمیده) به هرحال ما برای حرف های هم ارزش قائلیم و به اون بلوغ عقلی رسیدیم که درست با مسائل کنار بیایم درسته؟ 

کم کاری متاسفانه از ما خواننده های فیک ها بوده که احساسات نویسنده رو در نظر نگرفتیم') 

معذرت میخوام از نویسنده های عزیز 

آی‌لین --
۰۸ مهر ۲۲:۴۰

ریدرهای محترم، شما حق ندارید بدون انتقاد از یه فیکشن و ذکر نقاطی که دوست داشتید و نداشتید انتظار داشته باشید نوشته های بعد نویسنده باب سلیقه تون بشن.

خوب بود و عالی بود خالی از نظر ندادنم بدتره. اگه نمیدونید چی بگید از جاهایی بگید که دوست داشتید.

با تشکر، یک نویسنده کنکوری که نمیدونه ارزششو داره کارهای دیگه‌ش رو آپ کنه یا نه.

A.SH
۰۸ مهر ۲۲:۲۷

💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻

فایتـینــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــگ!

#

Sh.S 

Yuki.YG.JM

Vkook.Darya

Querencia

kiute_ARMY

itu hide

starandmoon

ATENA

light

vkook_hedi

Negin. k

arson

vulcan & fryer

Bianco

Kylie

 Liam

Amber

Querencia

snow.white

maedeh_b_r

BABY :)

Blera B.H

Mh.A

RAHA.R

HMA

Aristya

Orange

KIM SHAHZAD

star and moon

Aylin

elham

Luna

Blue Dream

Nazi

yume

Kania

Kimia

BTL

ARVIN

Rosha

callmearmy

kooki2002

 ArmyWasHere 

Meysa

tommy

huka_VJ.YG

cranix

Elia

Darlin

kim godzila

min`s

Kim Riyan

Areil

tthoneylemon

Clarence

Stella

Crazy Teakook shaper

Kimia

kim.rosha

H.h

black rabbit

Delaram 

 lady_destiny

blackstar

Mad Hatter

prnynm   

 

 

این ها تمام نویسنده هایی هستن که من میشناسم...اگه کس دیگه ای هم هستن ببخشید...ریدر های دیگه..یاری بفرمایید...

 

فایتینگگگگگگگگگگگگگ💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻✋🏻✋🏻✋🏻✋🏻✋🏻✋🏻✋🏻✋🏻🤘🏻🤘🏻🤘🏻🤘🏻🤘🏻🤘🏻🤘🏻🤘🏻🤘🏻🤘🏻

bts24bts24
۰۸ مهر ۲۱:۴۶

سلام به تمام نویسنده های عزیز سایت مخصوصا ددی جان

راستیتش من خودم که زیاد نمیام توی سایت و اگه فیکشنی رو بخونم حتما زیرش بازخورد می ذارم.... چون خودمم نویسنده ام (نه فیکشن ولی بازم ...) می دونم که آدمی که بدون هیچ خواسته ی متقابل و چشم داشتی داستان برامون می نویسه واقعا با نظرات وارد به  داستان و متنی که نوشته احساس می کنه که هنوز اشتیاقشو داره . هنوز می تونه ادامه بده . می فهمه که کسانی هستن که برای چیزی که اون خلق کرده ارزش قائلن. و شاید بعضیا درک نکنن اما نویسنده گاهی اوقات فقط به خاطر ریدر هاش می نویسه . حتی اگه خسته باشه به خاطر قولی که داده که پارت به پارت آپ کنه بازم می نویسه.

از تمام نویسنده های سایت بابت تمام زحماتی که میکشن ممنونم و به خاطر اینکه با نوشته هاشون باعث می شن سرگرمی برای خودمون داشته باشیم و دنیای کوچیک ذهنمونو از بلبشو های دنیای واقعی آزاد می کنن صد برابر ممنونم

با احترام 

ریدر سایت فضایی ها

A.SH
۰۸ مهر ۲۱:۴۱

اهمم..

هی دد...چطوری..

..به عنوان یک خواننده نیمه سایلنت بسی عذر میخوام...

درسته من وقتی یه فیک میخونم میام ی کامنت هر چند کوتاه میزارم..ولی اخیرا اصلا وقت خوندن نداشتم در نتیجه کامنتم نزاشتم..اما خب باز هم کم کاری کردم..یعنی من پارتی میخونم...اما منتظر میشم که کامل شه بعد بیام کلا یه جا کامنت بدم...نمیدونستم ک اینقدر مهمه براشون 🥲

 

از همینجا و این تریبون از نویسنده های جیگر و خوش قلم که بین این همه بدبختی برامون سرگرمی خلق میکنن..دقت کنین خلق..نه که بنویسن..چون تک تک نویسنده ها مثل یه خدا برای داستانشونن و من کاملا اماده ام که بپرستم زیبایی قلمشون رو.. :>..اره از همشون عذر میخوام که به ذوقتون بی اهمیتی کردم و به سهم خودم کامنت ندادم تا انگیزه ادامه دادن پیدا کنید...

من به عنوان نماینده ای حقیر از طرف درونگرا ها..خصوصا اورثینک های سایت که مطمئنم بخش زیادی از سایلنت ها همین افرادن، با عزم جزمم این متن رو نوشتم و صدبار پاک کردم.مطمئن باشید که فیکاتون عالین..فقط نمیتونیم ابراز کنیم احساسمونو..من شده تا حالا یه کامنت سی خطی بنویسم ولی پاک کنم و در مواقعی نادر بکنمش درحد دو کلمه بگم "واییی خیلی خب بود"...ولی این حتی یکصدم از احساسمون هم نیست..من به شخصه کسیم که خیلییی زیاد خیال پردازم و وقتی یه فیک رو میخونم قشنگ انگار زندگی کردم اون فیک رو..حالا ببینید چقدرر برام هیجان انگیزه!

 

نمیدونم بقیه هم مثل منن یا نه...

اما خود من احساس میکنم اگه زیادی کامنت بدم مزاحم میشم یا وقت ادمین ها رو میگیرم...

فیک انگلیسی و استانبولی مینویسم برا تقویت زبانم...و خب توی سایت های مخصوص به خودشون اپ میکنم..اما انتظار هیچ کامنتی ندارم راستش..البته که اگه بدن خوشحال میشم اما اگه نباشه هم اوکیه..چون رک و پوست کنده میگم به نظر من نداشتن کامنت بهتر از کامنتیه که اومد گفته قلمم خیلی بده و کلی فوش و زهرمار چون کاپل موردعلاقش نبوده! خداروشکر تو این سایت هیت زیاد نیست و من ندیدم اصلا..حالا یا آرمی های اینجا واقعن آرمین یا چی...

...واسه همون فکرکردم شما هم حسی مشابه من داشته باشید. :))

 

قول بنفش که از این به بعد کامت های بیشتری میدم..

شما هم ادامه بدین...نه فقط به خاطر ما..بلکه به خاطر ما(وی خودخواه است)😂😁

اینقدر هم مودبانه درخواست کامنت نکنین..فوش بدین...جواب میده :> ماچ

پیشی سابق
۰۸ مهر ۲۰:۱۵

ددی به عنوان کسی ک هیچی برای خوندن نزاشته شرمنده شدم حقیقتا

 

نادر کوچیکه🚬 (یک انسان :) سابق)
۰۸ مهر ۲۰:۰۴

پنیر خوردم دد بخدا این مدرسه بیب بیب شده

نمیزاره بیام سایت کامنت بزارمممم🥲

الانم اومدم بگم یچی تو دست و بالمه اونم بستی 

همه جارووووو🥲🥲

مشکل دارین مشکل دارین شما نمیدونین چه بلایی

سر ددی و ادمین ها و نویسنده ها اومده چیز میخورین کامنت نمیزارینننن 🥲🥲

kim light
۰۸ مهر ۲۰:۰۳

:)))))))) نه دیدیمت

نه شنیدیمت

نه هم که چیزی اما تو مجازی ترین دلسوز و بغل و رفیق و وجودمون شدی:)

 

 

فکر کنم همین کافی بود که بگم وقتی از نویسنده هات حمایت می کنی بیشتر بیشتر نشبت به قبل شبیه به نامجون میشی خورشیدم!

m.i.t
۰۸ مهر ۱۹:۰۳

شتتت چرا انقدر حس بدی گرفتم از خودم اقا منم اعتراف میکنم کار غلطی کردممم از همون اوایل بودم تا الان ولی سایلنت اشتباه کرممممم

خیلی خب خوشحالم اولیننن کامنتمو گذاشتم 

جاک
۰۸ مهر ۱۹:۰۲

جالب و دردناک بود. حق میدم و درک می کنم، چون خودمم هم فیک پارتی یجا میزاشتم و حقیقتا از بس نظرات کم بودن و کسی اهمیت نمی داد ول کردم.

قبلنا گشاد بودم و کامنت دادنو چون بلد نبودم حتی امتحان نمی کردم اما از وقتی یاد گرفتم، برای هر فیکی که ازونموقع خوندم کامنت دادم و بی تفاوت نبودم، چون می دونم این بی تفاوتی با نویسنده چه میکنه.

Kookv,Rasta 🐰🐯
۰۸ مهر ۱۸:۲۲

سلام ددی 🖑

امیدوارم حالت خوب باشه 🤗

راستش من همیشه ی همیشه سایلنت ریدر بودم یعنی خیلی وقته شای از اوایل تشکیل ,ولی هیچ دقت هیچی نمیگفتم همیشه همه فیک ها رو هم میخوندم از قدیمی ترینشون تا جدید ترا و واقعا الان یه لحظه خودم ناراحت شدم گفتم حالا من که وقت میذارم فیک رو میخونم چرا نظر ندم?

خلاصه ناراحتیدم ددی و اینکه فهمیدم اگه خودمم نویسنده بودم دلم میخواست کامنت نظرات رو داشتم 😅

خلاصه نویسنده های بزرگوار بنده رو ببخشید که کامنت براتون نذاشتم 🤗

البته خب از وقتی هم مدرسه شروع شده من اصلا گوشیم باز نشده چون درسا سخته و منم دبیرستانی شدم و سایه کنکور داره حس میشه  😔😔😭😭🤕🤕🤕🤕🤕

بالاخره دیگه شرمنده دد,امیدوارم ناناحت نشی 😉

بوس با تف فراوان مامان بزرگی  به پس کله همه تون  😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

Kim bora (خیار🥒)
۰۸ مهر ۱۸:۱۷

@mehrsa_jkkk^-^

جوری که به دد میگی مالیشکا..:)🥲❤️‍🩹

😂😂😂
۰۸ مهر ۱۸:۱۴

ای بابا:(

بمولا اومدم برا لیدرنیم کامنت بدم دیدم بستس

بعد گقتم نکنه چیزی شده چون ددی اکثرا واسه امتحانا میبنده

یه لحظه گفتم نکنه از دنیا عقبم😔😔😔

ولی ددی

کاملا درک میشه حرفات

رهکی از این به بعد کامنت نداشت

ایشالله عمه و دایی و خاله و بابا ومامان و عموش بریزن روهم😔

چیزپیج شه مغزش

Kim bora (خیار🥒
۰۸ مهر ۱۷:۴۶

هیق دد نمی‌دونم چرا ولی سر این پست گریم گرفت🥲

حرف زیادی ندارم بگم فقط مرسی که هستی دد

همیشه حالمو خوب میکنی حتی تو بدترین شرایط🫶🏻

و اینکه اره بی نهایت با حرفات موافقم آدم یه فیکشنی که میخونه حتی در حد یه «عالی» گفتن هم که باشه باید کامنت بده

تاحلا به عنوان نویسنده تجربه نکردم ولی فکر کن یه نفر یه پستی میزاره و میاد با ذوق و شوق کامنتاشون بخونه بعد میبینه بیست تا از کامنتا فقط مکالمه ی دونفر باهمه که اصن ربطی به پست یارو هم نداره

خب واقعا بی انصافیه

.

.

.

و اینکه دد میخواستم بیام دوقلوم اینجا خالی کنم واسه تری دی دیدم پُسته بسته شده

دد امروز تو مدرسه با دوستام داشتیم راجب روش پاره شدنمون توسط تری دی حرف میزدم چندتا از نهمیا از اونور اومدن گفتن راجب تری دیه؟گفتیم اره

برگشته تو راه هم همینطور با یه اکیپ دیگه برخوردیم

یعنی دد امروز حرجارو نگا می‌کردی صحبت تری دی بود🥲😭

Eli. Jeon
۰۸ مهر ۱۷:۰۷

ددی جون 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

حرفهای دل منو زدی قربونت بشم 🤧🤧🤧🤧🤧

من وقتی با سایت آشنا شدم ، داستان های پارتی که گداشته میشد خیلی طرفدار داشت مثل اولد لاو و ... یادم نمیاد اسماشون 🤦‍♀️ خلاصه دیگه خیلی مشتاق شدم که منم یک داستان پارتی بنویسم چون به نوشتن علاقه داشتم .... و فک کنم یک سال بیشتر توی صف بودم و توی این تایم خیلی مشتاقانه داستانمو نوشتم ، با اینکه اوایل خیلی داستان خام بود ولی با کمک داداشمم تونستیم خیلی گسترش بدیم .... جدا از وقتی که برای نوشتن گذاشته میشه ، برای ویرایش درست کردن کاور و اینا هم با عشق کلی وقت گذاشته میشه .... 

و کامنت هایی که گداشته میشه بینهایت به اون نویسنده انرژی میده ، خودم شخصا وقتی یکی تعریف میکنه یا حتی انتقاد ، از کامنت اسکرین میگیرم و در طول روز هعی با خوندنش غش و ضعف میرم .... حتی اگه انتقاد باشه بیشترم ارزش داره ... چون مشخصه اون شخصی که خونده داستانو با دقت خونده و اینقدر نویسنده و کارش براش ارزش داشته که اومده برای پیشرفت کار اون نویسنده انتقاد کرده ، پس دوستان انتقاد های خشن و کوبنده هم خوبه چون باعث پیشرفت میشه ... 

و یک چیز دیگه راستش خیلی تو کامنتا می بینم که همه میگن از فلان کاپل هوپمین و نامجین و .... ولی تنها کاپلی که اکثریت میخونن ویکوکه .... حتی کوکوی هم نه ( خودم کوکوی لاورم ، اصلا جونگ کوک فقط تاپ میتونم تصور کنم 😂😂 دیکه با آهنگ جدیدم که اصلا بات تصور کردن کوکی حرام شده ، شوخی میکنم )  خلاصه دیگه به بقیه کاپل های اعظم هم توجه بشه و استریت ها .... 

 

 

Q. Moon
۰۸ مهر ۱۷:۰۴

*کفش پوشیدن*

*پلی کردن 3D با هدفون که بهم انرژی بده*

*سگ دو زدن تا تهران برای اینکه بیان بدزدم ببرمت برا خودم* :>>

 

دد تو خیلی خوبی میدونستی اینو؟

جوری که همیشه انقدر به فکر ریدرا و نویسنده‌هایی و به وضوح میبینیم که تو و مونی و وی‌کی دارین تمام تلاشتونو برای مرتب و روی برنامه بودن سایت میکنین!

دقیقا به‌همین خاطره که سایت فضاییا اعتیادآوره :>

یه تار عنکبوته که وقتی افتادی توش، دیگه حتی دلت نمیخواد سعی کنی بیای بیرون! :>>

 

بعید میدونم کسی ناراحت شه چون حرفایی که زدی تماما حق و بنظرم لازم بود

اینطور که کامنتای قبلیو خوندم، چند تا نویسنده دیگه هم اینا رو گفته بودن و موافقت کردن

منم خواستم از زاویه و تجربه خودم بگم

واقعا فقط یه کامنت درمورد کارمون (چه خوب چه انتقادی!) میتونه کلی انرژی بهمون بده؛ چون نشون میده ریدر اون کارو خونده و براش ارزش قائل شده و میخواد کمک کنه به بهتر شدنمون توی نوشتن!

 

ولی دقیقا وقتی ریکشنا کم باشه، آدم گیج میشه

نمیدونه داستانش خوب بوده یا ن؟ باید ادامه بده یا رهاش کنه؟ خواننده‌ها دوست دارن یا یه تیکه خوندن خوششون نیومده بیخیال شدن

حتی اگه جای تغییر و پیشرفت و بهتر کردن کار باشه هم تا وقتی نظری نباشه نمیفهمیم ک بتونیم کاری کنیم

 

ولی ممنون که انقدر به فکر این قضیه بودی

لاوت هیونگی :>♡

stay
۰۸ مهر ۱۶:۵۹

سلام 

امیدوارم همه چیز جوری که میخواید پیش بره 

 

با حرفاتون موافقم 

نویسنده بی منت واسه ما مینویسه و از درخواستی هامون اطاعت میکنه 

 

همه چیز باید متاقبل باشه 

ما شده واسه تشکر هم که شده لطف اونو باید جبران کنیم 

کسی به اون نگفته که واسه ما فیکشن بنویسه ولی اون از لطفهاش و از ما دریغ نمیکنه 

همچنین ادمین 

ما لطفی که اون میکنه رو نمیتونیم جبران کنیم ولی میتونیم یکم ازش تشکر کنیم که؟

ادمین خودش میگه کامنت بدید من جوابتونو میدم پس چرا تشکر نکنیم؟؟

 

من شمارو نمیگما اصلا هم قصد توهین ندارم 

ولی این میشه اماده خوری

خاستگار ددی
۰۸ مهر ۱۶:۵۰

ددی طبیعیه سر این اشکم در بیادددد😭😭😭

یکی بغلم کنه عرررر😭😭😢😢

خاستگار ددی
۰۸ مهر ۱۶:۴۸

ددی میشه تلگرامتو چک کنی؟ 😍🙏

 

عرررر ساری بابت حمایت های کممون سعی میکنم بیشتر کامنت بزارم😔

mehrsa_jkkk^-^
۰۸ مهر ۱۶:۲۱

چرا کسی فحش بده ددی؟

حرف های حق و به جایی زدی مالیشکا واقعا درسته 

 

و خب بنده خدا نویسنده های عزیزمون نیاز دارن بدونن که ریدر ها چه احساسی راجب داستان دارن اینکه داستان روندش خوبه یا نه یا حتی بعضی وقتا نیاز دارن ازشون انتقاد بشه که بدونن باید کجا هارو اصلاح کنن تا بتونن به بهترین شکل ممکن داستان بنویسن اینقدر از کسایی که زیر پست ها میان انتقاد به جا میکنن خوشم میاد حیف که هیچی از ادبیات و نویسندگی نمیفهمم وگرنه میومدم میگفتم T-T

ببخشید نویسنده ای قشنگگگ شماها واقعا حقتون بیشتر از این حرف هاست ولی ما ریدر ها کم کاری کردیم T-T

 

حقیقتا مالیشکا خودت میدونی چجوری دارن از هر طرف توسط مدرسه پاره میشم برای همین نتونستم فیک های جدید سایت رو بخونمT-T(یه تعطیلی دو هفته میخوام فقط بشینم فیک هایی که دانلود کردم از سایت رو بشینم بخوونم تموم کنم:/)واسه همین نتونستم نظر بدم هققققق

ولی اگر فیکی خوندم حتما میام نظرم رو میگم زیر پست چون الان که دارم فکر میکنم واقعا خیلی بده که بشینی یه فیکی رو بخونی که حاصل زحمت خیلی زیاد یک نویسنده است و بدون هیچ نظر و ایده ای از کنارش رد بشیXD

 

بازم از نویسنده های زحمت کش سایت معذرت میخوام :)  

Vkook. Darya
۰۸ مهر ۱۶:۱۲

ولی دد من موقع خوندن این پستت عملا قلبم فشرده شد ..

نمیتونم این حجم از اهمیت و مهربونیت رو هندل کنم و البته فکر میکنم واقعا چنین پستی لازم بود ..

حقیقتا  برای خود منم که فیک مینویسم جدیدا اومدن توی سایت استرس زا شده بود چون میترسیدم بیام و ببینم کلا دو تا کامنت بیشتر نیست ولی الان حس میکنم قلبم گرم شده با اهمیتی که میدی :">>>

و واقعا مرسی بابت همه کارایی که برای سایت و هممون میکنی 💜 

بسی لاو یو دلبر 😭🫂💜

Amber
۰۸ مهر ۱۶:۰۴

سلام دد

راستش من فعالیت زیادی توی سایت ندارم هم به عنوان فردی که داستانی رو منتشر میکنه(که صرفا نمیتونم اسم نویسندگی روش بذارم) و نه دنبال کننده فعال سایت.

اما در مورد کامنت ها نیاز دیدم به عنوان فردی که تا حدی درگیر این کاره توضیح کوتاهی بدم و روی حرفم با دیدارهای عزیزه.

توضیحاتی که توی این مطلب نوشته شده کاملا درستن و میتونم بگم مثال دد، بهترین مثالی بود که میشد در مورد وضعیت کامنت ها زد.

فیکشن، رمان و داستان هایی که توی اپ های مختلف آپلود میشن بازخورد زیادی میگیرن و مطمئنا تمام نویسنده های سایت از این موضوع باخبرن. در نظر گرفتن این موضوع درحالی که کامنت های سایت کمتر از تعداد انگشت های یک دستن باعث دلسردی نویسنده میشه.

همین دلسردی دلیلی میشه که تعداد زیادی از فیکشن هایی که میتونستن موفق باشن نیمه کاره رها میشن یا اصلا به انتشار نمیرسن.

ازتون میخوام برای یک لحظه خودتون رو به جای نویسنده ها بذارید. کاری رو می نویسید که مدت نسبتا طولانی ای برای نوشتنش پشت مانیتور می شینین، قبل از نوشتن تا چند ساعت فقط به این فکر میکنین که "چطور شروع کنم؟ چی بنویسم؟ چه چیزی برای خواننده ها جذاب تره؟" و ... حتی اگر سختی پر کردن تعداد صفحه مشخص شده برای هر پارت و ادیت کردن مطالب رو در نظر نگیریم تطبیق برنامه های دیگه با زمان زیادی که برای نوشتن میذارید گاها سخت تر از تصور میشه.

شاید با خودتون بگید "خب اگر مجبورید ننویسید یا خودتون انتخاب کردید!" تا حدی درسته اما بهتر نیست بیشتر همدیگه رو درک کنیم؟ 

ما با تمام عشقمون برای شما می نویسیم و برای دیدن نظراتتون مشتاقیم. هر هفته در حد توانمون پارت ها رو آماده انتشار میکنیم و باقی زحمت هم به گردن ادمین های سایت میفته. ارسال کامنت اجباری نیست و هیچ وقت نبوده، فقط یه لطف ساده در حق نویسنده هاست که نمیتونین تصور کنین چقدر حالمون رو خوب میکنه.

از هر نویسنده ای بپرسید مطمئنا از لحظه ای که در بدترین حال روحیش بوده اما با دیدن حرف هرچند کوتاه ولی قشنگ یکی از ریدرا چقدر شارژ شده حداقل یه خاطره رو داره!

پس بیاید بهم دیگه کمک کنیم تا حال بهتری داشته باشیم.

زیاد حرف زدم و ممنونم که وقت ارزشمندتون رو برای خوندنش گذاشتید.

از ددی و مونی عزیزم هم ممنونم که انقدر همراه و بفکرن...

امیدوارم از این به بعد با نظرات قشنگتون نویسنده ها رو شارژ کنین!

با عشق؛ امبر.

 

 

 

 

همون مزاحم همیشگی ددی؛ گلدن هوپ
۰۸ مهر ۱۵:۵۵

خب فداتون شم، دردتون بخوره وسط بطن سه و چهار مغزم،

-

خدانکنههههههههلکخبغکغزکغخزخکغیکزلکز

سکته-

Emma
۰۸ مهر ۱۵:۴۵

ولی طوری که به همه اهمیت میدی...

واقعا جای تحسین داره!

وجود بسیار زیباست دادی

لاوت بشدت

یه بنده خدا
۰۸ مهر ۱۵:۲۸

دد جونم... 

نمدونم چرا ولی حس میکنم دلیل متوقف شدن چندتا فیک منم🗿

چون من خودم حرف زدن با آدمارو دوست دارم و دلم میخواد نطرم رو به نویسنده مورد علاقم بگم اما یه حس رو مخی بهم میگه:

اگر حرفت رو بد برداشت کنه و باعث بشه که از نوشتن دست بکشه و دیگه هیچ وقت چیزی نویسه چی؟ 

چون من نه نویسنده عزیز رو دیدم نه میشناسمش نه میدونم چند سالشه😀

حس میکنم بدش میاد و دیگه طرف نوشتن نمیره

اما از طرفی هم یه حس ضد اجتماعی هم دارم که میگه: چرا باید نظر بدم؟ 

با این حال خیلی فیکشنا هستن که دوسشون دارم و واقعا از نویسندش و از شما که اینقدر زحمت می‌کشید ممنونم🙂

 

دیگه نمدونم چی بگم... 

سعی میکنم نظراتم بگم و نوسنده هارو شاد کنم همونطور که اونا با نوشته هاشون باعث شادی من میشن💟

 

 

ATENA💝 BANGTEN
۰۸ مهر ۱۴:۴۱

سگ طوری دوستت دارم ددی

Baby Bunny
۰۸ مهر ۱۳:۴۷

دد بنده تا همین العان درگیر بودم... ولی از این بعد سفت و سخت کامنت میدم چون درک میکنم حال نویسنده‌هارو... 

 

به خصوص زیر فیکای ویکوک-هدی که تازگیا مث چیز داره میترکونهههه...

کف زدن به افتخارش- 

 

به هر حال که... آره از طرف من دست تک تک رایترا رو ببوس؛ منم دست تورو میبوسم، مرسی از سایت خوجملتون.)))

مسواک کوکی :)
۰۸ مهر ۱۳:۲۷

وای دد، بخدا بعد پسرا و خانوادم برام با ارزش ترینی، طوری که به فکر خواننده ها و نویسنده ها هستی فوق العادس، اصن یه جوری شدم وای، 

#دد_ دوست داریم😔💖

نویسنده_ها_خسته_نباشین💪 

و در اخر 😂 

#یونگی_مری_می

𝕗𝕖𝕝𝕠𝕣𝕒 :)
۰۸ مهر ۱۲:۵۴

هعی....هیچ جای دنیا ددی به این خوبی پیدا نمیشه:")

•پادری دم در خونه هوبی و جینم، تو اون خونه های خالی دارم خاک میخورم :)•
۰۸ مهر ۱۲:۴۶

حرفی نیست...یکم باید فکر کرد روش :)

Huka _VJ.YG
۰۸ مهر ۱۱:۳۰

:)چقدر تو به فکری دد 

 

موفق باشی عزیزم ممنونم 

راستش رو بخوای سایت واقعا حالت بدی شده بود

 

میومدم کامنت ها رو چک میکردم از هر ده تا یکیش مال من بود یکی دوتاش کامنت خودم بود🤣🤣🤣

 

خلاصه که :)

فقط مرسی 

*مشکلی نداره زیر پست های خودمون باهات حرف بزنیم؟

haessung
۰۸ مهر ۰۷:۱۶

سلامممم ددییی حس وحال کربلا دارم....

فکرشو بکن 6 صبح بیدار شدم درس بخونم همینجوری رفتم توی سایت نماشا دیدم نوشته موزیک ویدیو 3d از جونگ کوک منم که از عالم و ادم بی خبر.... هیچی دیگه 10 بار دیدم الانم که دارم درس میخونم تومغزمههههه

Star and Moon
۰۸ مهر ۰۶:۵۸

سلام ددی جونم

اول از همه امیدوارم حالت خوب باشه و کاملا درک میکنم که با وجود مشغولیت هات فقط همین یه جا رو سر میزنی چون منم همینطورم:) 

دوم اینکه مرسی که انقدر به فکر نویسنده ها و خواننده هات هستی😭💝

سوم اینکه خب این قضیه متاسفانه متاسفانه خیلی وقته بوده و نظرات همیشه نسبت ۵ به ۵۰ دارن حداکثر💔و با اینکه میدونم چرا این کار رو کردی ولی بازم میخوام بگم که خیلی به خودت استرس نده برات خوب نیست😢

ما یه ددی بیشتر نداریم:) 

امیدوارم خواننده ها هم به این درک برسن که یه سری چیزا قوانین نانوشته است و باید بهشون احترام گذاشت(من خودم یه مدت بدقولی کردم نمیتونم حالا خیلی طلبکار باشم ولی بازم یکی از دلایلش اینه که نظر نمیدن ادم دیگه ذهنش قفل میکنه..) 

مراقب خودت باش و مرسی بابت اهمیتی که بهمون میدی❤

دوست دارت ستی😄💞

Catus Yun
۰۸ مهر ۰۴:۴۹

سلام گل. من اومدم الان نظر بدم که دیدم زیر پست فیک ها قسمت نوشتن نظرات رو برام نمیاره و الان با بدبختی تونستم زیر این پستت کامنت بزارم:) خودت کامنت ها رو بستی یا مشکل از منه؟ 

Gbts Piper
۰۸ مهر ۰۱:۵۵

الهی من فدات شم دد میخواستم بهت پیام بدم ببینم تو باز مارو گذاشتی رفتی؟

قبلنا حداقل دوهفته یه بار میومدی تل الان که هیچی

و روم باشماست عزیزان فیک‌خوان

د بابا دوتا کامنت کاری نداره که عه عه

اون موقع که منم جزوی از ملت فیک خوان و آرمیان بودم و اولین کامنتمو دادم با اندکی داشته و عرق شر ریزان پیام دادم انگار دارم برای مامی و فاف- عه چیز ببخشید پادر محترم تمام صحنات فول اسماتی رو که خوندم با جزئیات اضافه بر سازمان توضیح میدادم ولی بعد انگار که روغن کاری شده باشم فرت وفرت کامنت میدادم

بابا اگه موهطواییم برای نوشتن ندارین حداقل حال و احوال نویسنده و خانواده و دوستان بپرسین بابا عه بعدش راه میوفتین ایشالا بعدن میشینین یه تومار مینویسین برای دد یا مونی و نویسنده محترم

یا اصلن میتونین براشون انشا  درباره اینکه چگونه فیک یا پارت جدید نویسنده باعث  شد زندگ- چیز روزتون متحول شه و با خوشی و خوشحالی مثل اون باتمای خرشانس که یهو از فقر و فلاکت به اوج ثروتمندی میرسن توسط ددیشون (ببینم هنوزم این کلیشه ها هست؟) روزتونو به پایان رسوندین بنویسین

تازه نوبت اول و دوم تضمینی انشاتونو ۲۰ میشین

پس لطف کنین کامنت بنویسین و ددی منو پس بدین دلم براش تنگ شده بیاد تِلّگِرام T^T

و گرنه پخ بچختون میکونم🔪🔪

با تشکریات فریاوان 

ممنانیان   ฅ/ᐠ-ꞈ-ᐟ\ฅ♡ 

💙🩵 Blue Girl 🩵💙
۰۸ مهر ۰۱:۳۸

من فدای این همه شعور و ادب و نزاکتت برم پرفکت ترین ددی دنیا 😍😍😍🥰🥰🥰🥰🥰 

من خدا رو شاهده برای نویسنده های مورد علاقم که دریا شی هستش کامنت گذاشتم که چقدر از کاراش خوشم میاد و امیدوارم پر قدرت ادامه بده و من هواتو دورادور یا نزدیک دارم...💘💞💞💘💞💞💘❤️‍🔥❤️‍🔥💘❤️‍🔥❤️‍🔥💘❤️‍🔥❤️‍🔥💘

و ...

همینطور ممنون و قدردان تمام زحمات نویسنده فیک های که از همه کاپل های اعضای BTS هست هستم و دست بوس و چاکر و مخلصشونم 😃😄💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜 

بوراههههههههه.... 

مرسی و کلی بوس و تشکر از همه نویسنده های داخل سایت FAZAYIHAA و نویسنده های واتپد و ...... و هرجا که هستن 🫡🥹😻💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💕💕

و دیگه امیدوارم همیشه نظرات خوبی و انرژی داری براتون کامنت بزنن ... لیاقتتون بیشتر از این‌ایناست 🤛🤜🫰🫰🫰🫰🫰🫰🏻🫰🏻🫰🏻🫰🏻🫰🏻🫰🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👍👍👍👍👍👍👍👍👍

دمتون گرم ..‌ جیبا پرپول .‌.. لبا خندون و دل پر شادی ... سلامتی تون ردیف باشه که مال من نیست 🤧😞😣 به همه طرفدارا هم آهنگ جدید JK رو تبریک میگم ...3D فیت جک هارلو 😍😍😍😍🤩🤩🤩🤩🤩🤩

ترکوند .......🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

فقط من متوجه بحث بین بلینک ها و آرمی ها نمیشم که توی سایت اهنگ ها خیلی رواج بود 🤨🫣🫣🧐

ددی جریان چیه ؟!

Luna
۰۸ مهر ۰۰:۳۶

بخدا ددی من به خاطر مدرسه ها چند روزی قید فیک خوندن رو میزنم وگرنه هر فیکی که کامل میخونمش یا پارت آخرش رو میخونم میام نظر میدم🥲

هعی دنیا چقدر عجیبه🥲(واقعا این حرفم چه ربطی داشت؟😐)

Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان