BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Death Puzzle s1

fzxt_7.png

FULL☠

 

نویسنده  ANNA M.K
کاپل  ویکوک . یونکوک
ژانر  خشن . دارک . اسمات . هیجان انگیز . شطان پرستی
محدودیت سنی  +18
تعداد صفحات 723
لینک فصل دوم " کلیک کنید "
لینک واتپد " کلیک کنید "

    

خلاصه:

روایتگر سرنوشت هفت پسر شیطان پرست است

که به نام "شکارچیان مرلین" شناخته میشوند

و از کودکی برای شکار انسان و اطاعت از ابلیس تعلیم دیده اند.

با قانون شکنی مین یونگی و خیانتش به ابلیس،

جئون جونگ کوک تصمیم میگیرد از پنهان کردن عقایدش

به خدایی جز ابلیس دست بردارد و دوستانش را از تاریکی نجات دهد؛

غافل از اینکه با این کار...

    

Season 1

☬💀🖤DOWNLOAD🖤💀☬

  پ.ن:آخرین تعداد دانلود از لینک قبلی:7000+    

 

 805_vpfe.png  

۳۳ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هانیه
۰۹ فروردين ۱۷:۳۹

چجوری میتونم با نویسنده ی این فیک در ارتباط باشم؟

RM. kiute.ARMY

ادرس چنل توی پی دی اف هست و همینطور من لینک واتپد نویسنده هم گذاتم تو جدول*^*
هوانگ میا
۱۶ شهریور ۰۲:۱۷

بازم منم

خوب خوب میگما قرار که نیست دعوایی چیزی سر کوک بشه؟ من خواطره ی بدی دارما 

RM. kiute.ARMY

توفیق دیدار مجدد نصیب حال ما شدههه😎
دعوا که نیست منتها تهیونگ یجورایی زورکی کوک رو میخواد:">
رائون
۲۹ مرداد ۲۰:۵۰

هیونگ میگم این فصل 2 داره؟ اخه برا من اینجا ندارههههه فقط فصل 1داره .هیونگ 

هیونگگگگگ مردم، فصل 1 تموم  کردم دارو جوون مرگ میشمممممم :////////

RM. kiute.ARMY

دورت بگردم داخل جدول آدرس فصل دو رو زدمT^T
baby bunny
۲۷ آذر ۱۱:۴۱

حس بدیه که فصل یکشو خونده باشی و تو خماری مونده باشیو عقده فیک خونی هم داشته باشی نه؟

RM. kiute.ARMY

حسش افتضاحه...
jungkook_tattoos
۲۶ آذر ۲۲:۱۹

ددنمودنم چرا لینک فیک کالرزو باز نمیکنه:/

 

RM. kiute.ARMY

وایسا یبار دیگه بهت بدم لینکو

baby bunny
۲۶ آذر ۱۴:۱۲

دد من اینو تا اونجایی خوندم که شهر پر از زامبی و اینا میشه ...

یادم نیست فصل دومشم خوندم یا نه

اینی که من میگم تو فصل دومشه؟

RM. kiute.ARMY

اره لاو تو فصل دومه*^*
jungkook_tattoos
۲۶ آذر ۱۱:۴۹

ددی قبلن یه فیک دیده بودم کاورش خیلی خفن بود فک کنم عکس دریا بود و یه دست،میدونی کدومو میگم؟

RM. kiute.ARMY

دست و دریا؟
والا اگه کاپلش رو بگی شاید بتونم تشخیص بدم:"(
jungkook_tattoos
۲۶ آذر ۱۱:۴۳

ددی میشه لینک colours رو بم بدی؟

RM. kiute.ARMY

https://uupload.ir/view/colors_full-unlocked_po09.pdf

بیا نفس*^*
ویکوک شیپر نازک دل زود رنج کم تحمل
۱۸ مهر ۱۴:۱۹

کاپل اصلیش تهکوکه؟😶

RM. kiute.ARMY

یجورایی هم اره هم نه:">
Stella
۰۹ مهر ۱۶:۰۲

هق

بالاخره تمومش کردم....

پس از مدت ها نشستم فیک خوندم😭😂

عالی بود

نویسنده کاری کرد نتونی گریه نکنی

برم فصل دو رو دان کنم من تحمل ندارم🙂😂💔

RM. kiute.ARMY

قشنگ غده های اشکیم رو در راه این فیک فدا کردمممم:"))))
یه آرمی
۰۸ مهر ۰۹:۳۷

های خواهرم 

میگما 

فصل دو کی میاد؟ 

 

RM. kiute.ARMY

سلام آبجی*^*

https://fazayihaa.blog.ir/post/434

بیا عمرمT^T
jhope
۱۲ شهریور ۲۲:۲۰

سلام من یه فیک اینجا خوندم خیلی وقت قبل اما الان پیداش نمیکنم اسمش قضاوتم نکن بود و داستانش 

 

 داستان جیمین بود که تصادف کرده و حافظه آش رو از دست و داده و افسری به نام جونگ کوک که مسئول پرونده اونه با جیمین وارد ی سری داستان ها میشه و اکسو هم توش بود 

RM. kiute.ARMY

سلام دلبرجاننننننننن*^*

اهان دونت جاج میT^T

Yoonmin_lo
۰۶ تیر ۲۳:۴۲

یادمه این فیکشن رو دو سال پیش خوندم ...اون موقع تازه ی ماه شده بود که ارمی شده بودم 

اولین فیکشنی که خوندم داستان جیمین بود که تصادف کرده و حافظه آش رو از دست و داده و افسری به نام جونگ کوک که مسئول پرونده اونه با جیمین وارد ی سری داستان ها میشه...اونم از همینجا خوندم.....

دومین فیکشنی که خوندم اوت کست بود که یادمه بعد تموم شدنش تا ی هفته عر میزدم 

 

یادم نمیاد جورچین مرگ چندمین فیکشنی بود که خوندم ولی اینو میدونم که هیچوقته هیچوقته هیچوقت این داستان دوباره برام تکرار نشد((: یادمه موقع خوندنش شمال بودیم و  موقعی که فصل اول تموم شد شب رفتم لب دریا و فقط گریه کردم 

من با این فیکشن واقعا زندگی کردم البته که شاید مسخره به نظر بیاد 

حالا اومدم دوباره برای بار صدم بخونمش~
قدیمی و تکراریه ولی جذابه~~

 

ددی اگر فیکشن این مدلی میشناسی بهم معرفی کن که خیلی وقته این تم فیکشن نخوندم ..دلم برا اون دوران که از قسمت های مورد علاقم از جورچین مرگ اسکرین مبگرفتم تا هی بخونمشون خیلی تنگه((:

 

 

 

راستی سیسمونی فروشی خوب سراغ ندارین؟ امروز از تهیونگ سه قلو حامله شدم ~

RM. kiute.ARMY

چه جذاب هم شروع کردی از همون اول:")

پازل مرگ رو واقعا هیچوقت از لیست تاپ تن هام نمیزارم کنار...
فراموش نشدنی بود!!!
باید فیلم بشه!
نه نه مسخره نیست:") قدرت کلمات بی نظیره...

این فیک تکرار نشدنیه اما چشم:")

تو دکتر خوب سراغ نداری؟ سری قبل دکتر برای زایمانم زیاد خوب نبود

M6662004
۲۲ ارديبهشت ۲۳:۱۸

مرسی یه عالللمه بوس🥰😘😘😘😘💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

بوسسسسسسسسس متقابل جیگر!
M6662004
۲۰ ارديبهشت ۱۸:۵۵

مررسی🥰😘

لینک دانلود error بهم میدی🙂

RM. kiute.ARMY

https://fazayihaa.blog.ir/post/56

بیا قشنگم*^*
M6662004
۱۸ ارديبهشت ۲۳:۱۸

میشه مثل این رمان بهم معرفی‌ کنی؟

RM. kiute.ARMY

فن فیکشن error:")
رنگین کمون ૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。₎ა
۰۲ ارديبهشت ۱۸:۰۵

دد میترسم بخونمش😢

بسکه فیکای سد‌اند خوندم دیگه نتانممممممم من الان فقط فلاف لازمم تا قندخونم بزنه بالا دوره رنگین کمون تو خونم جریان پیدا کنه

ولی خو بازم یه چیزی جذبم میکنه سمت دث پازل پس.....

میخونمش

یا شانس و یا اقبال

RM. kiute.ARMY

فصل دومش هپیه:">
یک روح در سایت🤝🏻
۲۳ اسفند ۲۲:۳۵

برای اولین بار یونگی یه هو آدم بده نشد ⚡-⚡

در آرامش مرد🥲🤌🏻

*کمی(شاید یکم بیشتر از خیلی🤝🏻) عر زدن برای یونگی

بریم فصل دو بخونیم*^*

 

RM. kiute.ARMY

من سر مرگ یونگی (دور از جونش) مردم و زنده شدم:")
یک روح در سایت🤝🏻
۱۰ اسفند ۱۴:۰۳

من همین الان این فیک پیدا کردم:/

با توجه به کامنتا......یونگی.....میمیره؟🥲🤲🏿

چرا آخههههه😭

من هنوز فیک نخوندم اینجوری دارم زار می زنم😂😐

آخه بایسم یونگیه...میدونی؟ 🥲🤝🏾

حس می کنم بعدش قرار افسردگی بگیرم...مهم نیست می خونمش😂😐

حس می کنم سادیسم دارم🚶🏻‍♀️

RM. kiute.ARMY

اوه اوه...
اسپویل شد برات میانه:">
اره متاسفانه بچه ام شهید میشه اینجا
اما بهترین شخصیت فیکه:))))
kook
۰۸ اسفند ۱۲:۰۰

سلام ببخشید چرا برای من باز نمیشه:(

RM. kiute.ARMY

شاید باید پی دی اف ریدرت رو عوض کنی لاوم:">
Negar
۳۰ بهمن ۱۲:۱۷

ددی الان ی غلطی کردم درست شد دستت طلا😂♡

RM. kiute.ARMY

دور از جون غلط چیه بچه؟😂
فتبارک الله بیا بهت تیتاب بدم😂
Negar
۳۰ بهمن ۱۲:۱۲

دد😫باز نمیشههههههههههههه😐💔خخخخ تف😐عاغا باز نمیشه چر:"|؟

هر کاری میکنم نمیشهه😂کامنتو ک جواب میدی لینکو بزار زیرش شاید از اونجا کپیش کردم وارد شدم بالا اورد جواب داد....هف....

RM. kiute.ARMY

پی دی اف ریدرت رو عوض کن فدات شم:">
Taban:)
۲۳ آبان ۱۶:۳۹

سلامی دوباره ددی 

لینک منم دانلود نمیشه:(

RM. kiute.ARMY

شت:">
Delaram
۲۳ شهریور ۲۲:۵۶

سلام ددی چطوری 

حالم خوب نبود گفتم بیام یه خورده کامنت بدم به فیک هایی که خوندم . اخه بنظرم حیلی حس خوبی برا نویسنده هست .... این فیک عالی بود ... محشر بود ... میشه گفت براش مردم ... برای فصل دوش که دیگه چی بگم . چند بار خوندمش هنوز خسته نشدم . دمت گرم نویسنده دلم میخواد که بازم از ایم نوع ژانرا داشته باشیم 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

دقیقا حس خیل خوبیه:)
این فیک خدا بود! جدا محشر بود!
hadis
۰۳ مرداد ۰۰:۰۳

البته فکر نکنم کاری به نت داخلی داشته باشه داره؟ ام نمدونم عررر فقط لعنتتتت به نت داخلییی

RM. kiute.ARMY

چرا اتفاقا داره😂
hadis
۰۲ مرداد ۲۳:۵۸

فاک به هرچی نته داخلیه نمی تونم دانش کنم عرررررر😭😭

RM. kiute.ARMY

نگو:"> درد داره دوباره شنیدنش
hadis
۰۲ مرداد ۲۳:۴۸

جرررر من اینو نخوندم و حسابی دلم می خواد بخونممم کاپل دختر پسریش کیه؟

RM. kiute.ARMY

جونگ کوک و یه دختره و یونگی*^*
hadis
۲۱ ارديبهشت ۱۷:۵۰

اینو باید بخونم؟

اگه اینو بخونم میشه اولین فیک کاپلی که می خونم😂💃💃💃

RM. kiute.ARMY

اری*^*
هق:")
دختر پسریه اولش*^*
عسل
۲۳ فروردين ۱۹:۲۸

سلام فصل دومش رو گذاشتید؟؟ 

اگه گذاشتید کجاس؟؟

RM. kiute.ARMY

داخل پست لینکش هست*^*
pari87 87
۱۸ فروردين ۱۰:۱۴

من دل نداشتم پودر شد اصن😂

RM. kiute.ARMY

ای جااااان😂
pari87 87
۱۷ فروردين ۱۲:۴۱

وای چرا این فیک انقدر خوب بود؟!

با اینکه یونگی مرد و کاملا ضد حال شدم ولی خوشحال شدم حداقل رفت پیش دختره جوانا 

عرررررررررررررررر

من اون صحنه که میخ رو میکوبوندن تو پای کوک رو تصور میکردم قشنگ زانو هام بی حس میشدن😂

نتیجه:دیگه این جور صحنه هارو تصور نکن😂😂🤦‍♀️

RM. kiute.ARMY

منم همین افکار رو داشتم:") عشق بین یونگ و ته مرگ خالص بود....

😂😂😂😂😂دلم خیلی شکست تو فیکه
Nevisa
۰۴ آبان ۱۵:۲۰

خیلی دوست دارم بخونمش ولی لینکش باز نمیشه چیکار کنم

RM. kiute.ARMY

مطمئنی عزیزم؟ میخوای مرورگرت روعوض کن
Suga_for ever
۲۴ شهریور ۲۱:۳۱

ببین میاد تو ریزی تبلیغارو رد میکنم بعد میزنم رو اپلود اپ نمیشه برام ددی جون کمک کن برام هلپ پلیز از اینکه نمیتونم دان کنم کانم میسوزد😐😐😐😐

moon🌛 Child🌜

دوباره امتخان کن عزیزم بعضی وقتا واس خودمم اینجوری میش😅😅
Tia
۲۱ شهریور ۲۳:۲۹

های

میشه چندتا فیکشن کامل شدهاز کوک مین معرفی کنین؟

از اونایی وقتی تموم میشه ادم به غلط کردن میفته میگه کاش تموم نمیشد🥺

مثل قضاوتم نکن😁

لعنتی سر این چقد عر زدم برگام و پشمام هر دو با هم ریخت😭😭😭

و اها مرسی از سایت خوبتون خیلی زحمت میکشین🌺

ایشالله بلیط کنسرت و فن ساین نصیبتون شه😂👐🏿

moon🌛 Child🌜

عزیزم لیست فن فیکشن های فول سایت هستش و میتونی کامنتای هر فیکو دنبال کنی تا ببنی کدوم با سلیقت جوره😘
bangtan
۲۰ شهریور ۱۷:۱۵

سلام ددی چطوری میشه لینک دانلود فصل دوم این فیلم رو بزاری ممنون

moon🌛 Child🌜

باش عزیز سر فرصت میزاریم
MOHYUNG
۱۹ شهریور ۱۷:۳۶

کجاست پس چرا من ندیدم؟

پیداش نکردم لینکس رو می‌زاری ؟

ممنونتم

moon🌛 Child🌜

سر فرصت میزارم لینکشو 
تو باکس دانلود کننده ها اسم فیکو سرچ کن
ChoonaARMY
۱۹ شهریور ۱۱:۰۳

سلمم میگم چرا دانلود نمیشه؟؟ میره تو سایت آپلودر دلی دانلود نمیشع😢😢

moon🌛 Child🌜

شاید نتت ضعیفه
MOHYUNG
۱۸ شهریور ۱۵:۵۹

سلام ددی چطوری یا نه 

فصل دوم کی میاد؟

منتظرم

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزم اومده هااا!!
Suga_for ever
۱۷ شهریور ۱۱:۴۲

دددیی براااام اپلود نمیشهههههه سایته چرا انقد خرهههه؟؟😭😭😭😭😭😭😭

تورو خدا بگو چجوری از تو یو اپلود دان کنمش😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢

عررررررررر......هق.هق.هق*(وی سر خودرا به دیوار میکوباند و تا میتواند عرر میزند*)

RM. kiute.ARMY

کاری نداره که عزیزم بعد انتخاب فایل دکمه آپلود رو میزنی! حالا با جزئیات تر توضیح بده مشکل کجاست
مائده
۱۰ شهریور ۲۳:۵۱

سلام خوشحالم ک خوبی کیوتی ...

من کجام بخشنده و مهربانه!

بد نیستم ،خوبم ...

:(

راستی خیلی وبتو دوست دارم ممنون بابت زحمت هایی ک میکشی کیوتی....

 

RM. kiute.ARMY

خیلی هم مهربونی
خداروشکر

خواهش عزیزم فقط بخاطر گل روی توئه
رها
۱۰ شهریور ۱۸:۲۳

های

این فیکه دختر پسریه؟

یعنی مثلا جونگ کوک با یه دختره تهیونگ با یک دختره یونگی با یک دختره؟

یا نه؟

moon🌛 Child🌜

یسسس
مائده
۰۷ شهریور ۰۰:۵۳

سلاااام خوبی کیوووت بخشنده ومهربان !

حالت چوطوره !

:(

RM. kiute.ARMY

سلام ماهئده ی بخشنده مهربان تر عالیم تو خوبی؟؟ چرا ناراحت؟
A_Min
۰۵ شهریور ۲۱:۳۷

وای این خیلی خوفه 🖤

RM. kiute.ARMY

محشره!
MAEDEH
۰۵ شهریور ۱۸:۳۰

راستی قبل رفتن 

لطفا حال پریسا رو خوب کن :(

خودتم خوب باش کیوت :(

RM. kiute.ARMY

باشه:")
MAEDEH
۰۵ شهریور ۱۸:۲۱

با بای کیووووتتت مهربون وبخشنده 

ببیای :|

دوست دارم ودلم برات تنگ میشه :(

فراموشم نکن ... :(

RM. kiute.ARMY

چش:|
منم همین طور عزیزممممممممممم
محاله
maedeh
۰۵ شهریور ۱۵:۲۹

بخنده تر !!!! متوجه نشدم چی ؟

کیوتتت نگو اینجوری تو رو سرما جا داری بخشنده ی مهربان ...

مرسیییییییییییی منم امیدوارم خوب شه ...

خیلی براش از احساساتت گفتم خودش ک میگه اینطوری میتونم آرومش کنم .... 

البته هرچی خودم برداشت کردم از عشقتون

راستی کامنتامو ک برت نوشتم خوندی !

RM. kiute.ARMY

خودمم متوجه نشدم:|

عزیزمی خدا خیرت بده

نه*^* یادم لف
مائده
۰۵ شهریور ۱۴:۱۵

کیوتی خوبی بخشنده ی مهربان !

حالت بهتره !

یه جوری پریسارو آرومش کن کیوتی 😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢

امیدوارم ک خوب باشی :/

RM. kiute.ARMY

خوبم مائده بخنده تر

زنگ زدم بهش یکم کصخل بازی دراوردم امیدوارم خوب بشه
مائده
۰۵ شهریور ۱۲:۲۷

هومم فکر میکنم باید ازم ناراحت باشی ک پریسا رو بغل کردمش البته خیلی ازت اجازه گرفتم نبودی جواب کامنتمو بدی 😢😢😢

الهی فدای دل مهربونت بشم 

خییلی خوبی 😢😢😢😭😭😭😭😭

تو تاج سر مایی عزیزمممم

تو این مدت کوتاه ک شناختمت خیلی از اشنایی باهات خوشحال شدم کیوووت 

خیلی دوست دارم .

 

RM. kiute.ARMY

نه عزیزم من ناراحت نیستم تا وقتی که عشقم ناراحت نباشه

فدایی داری عزیزم تو روی سر من جا داری
مائده
۰۵ شهریور ۰۰:۲۹

سلام کیوت 

یه کامنت برات تو وب پریسا گزاشتم حتما بخونش امیدوارم حالتو خوب کنه 

واقعا دوست ندارم ک بری از ته قلبم اینو میگم کیوت ،من تازه باهات آشنا شدم و دوستون دارم پس بهدخاطر طرفدارایی ک داری نرو کیوتتتت 😢😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

چش T-T
طرفدار؟؟ بیشتر من طرفدار اونام...اونا تاج سر منن
maedeh
۰۴ شهریور ۲۳:۰۶

کیوت ازم ناراحتی ....؟

RM. kiute.ARMY

چرا باید باشم؟:|
مائده
۰۳ شهریور ۱۳:۴۰

همینطری پرسیدم عزیزممم

کیوت یه سوال بپرسم ؟

هوم خوبم ....

RM. kiute.ARMY

بپرس *-*
مائده
۰۳ شهریور ۱۲:۳۰

کیوت خوبی ؟ 

حالت خوبه !

RM. kiute.ARMY

اره خوبم عزیزم چرا نباشم؟؟
تو خوبی؟
مائده
۰۳ شهریور ۱۲:۲۸

نه چرا شرمنده باشی عزیزمم 

درکت میکنم 

جدا دلت برام تنگ شده بود 😢😢

RM. kiute.ARMY

منم همینطور عزیزممممممممممممممممممممم*-*
مائده
۰۳ شهریور ۱۲:۲۴

وای کیووت کجاییی 

نیستی هیجا 

دلم برات تنگ شده 😢😢😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

دل منم تنگ شده بود اما مشغله زیاد داشتم شرمنده ام بخدا
مائده
۰۳ شهریور ۱۲:۱۳

هوم خوبممممم

😍😍😍😍😍😘

RM. kiute.ARMY

خدارو شکر
مائده
۰۳ شهریور ۰۹:۴۶

سلام !

واو  نظرات باز شدن ! چوطوری !

خوبین ؟ 

نمیدونم کدومتون جواب میدین ولی واقعا ذوق کردم دیدم باز شده 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

moon🌛 Child🌜

یسسسسس بازیدننننن
مرسی فدا تو خوفی؟
kim sani
۰۳ شهریور ۰۱:۱۵

میگم میشه فیکارو تو کوتاه کننده لینک نذارین؟چون اونا بیشتر بلند کننده لینکه:)
همون لینک دانلودو بزارین سریع تر میتونیم دانلود کنیم

RM. kiute.ARMY

این به نفع خود سایته عزیزم:)
AYDA ( jimin )
۰۲ شهریور ۲۳:۱۶

آهان نه نه نهههههه درستش کردم 

مرسیییییییی ^0^

moon🌛 Child🌜

اوک😁
a real army
۰۵ مرداد ۰۳:۴۶

سلام اونی ببخشید میشه تو یه جا دیگ6 اپش کنی؟ اینجا واسه من نمیاره😞

RM. kiute.ARMY

متاسفانه نمیتونم چون این لینک خود نویسنده اس!
بیا ببین میتونی دان کنی
پریا ایزانلو
۳۱ تیر ۱۰:۱۰

واقعااااااااا

پس چرا نمیشه

😖😖

هی جلو خودمو میگیرم به این نت وامونده فوش ندم نمیشه

کورک و پرم

RM. kiute.ARMY

چرا باز نمیشه؟؟؟
نمیتونی دانلود کنی؟؟؟
عهههه!!
Satan's Girl
۳۱ تیر ۰۷:۲۹

صالام دوباره به ددی ژذابم😂💜

ددی مونی مرصی فصل دوم هم دان کردم ولی هنوز نخوندمش ولی بخدا اگه کوکی مرده باشه😭(زبونم لال بشه ایشالااااااا😑) خدمو ، هَمَرو ، کهکشان راه شیریو باهم میجرانم😂😈😠 بخدا مع طاقتشو ندارم همین که شوگا تو داستان مرد😭😫(بازم خدا نکنه) به جون طُ سه ساعت عر زدم رفتم عکساشو دیدم تا باورم بشه زندس😂😂

ولی بخدا روانی قَلَمتم ، آی پرپل یو💜💜💜

RM. kiute.ARMY

سالام سالام

یا بسم الله:|
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ وای پارهههههههه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

ناموسا نویسنده اش عالیه T-T تازه خیلی هم مهربون بود
پریا ایزانلو
۳۰ تیر ۰۷:۴۳

هر کار میکنم دان نمیشه

اندههههههههههههههههههههه

👀

RM. kiute.ARMY

واقعا؟؟؟؟
آخه من هر سری چک کردن به هیچ وجه مشکلی نداره
Satan's Girl
۳۰ تیر ۰۶:۳۲

صلم به ددی خدمون بازم مثل همیشه محشر💜

و ددییییی لدفن زودتر فصل بعدی رو بزار ، اگه نزاری میام همینجا فوشت میدم😂😂

💜لاو یو سُو ماچ بیب💜

                                          (تا تکست های بعدی شما رو به خیر و ما رو به سلامت😂😂)

عااا راسدی یادم رفت بگم بوس پس کَلت ددی جون😂💋

RM. kiute.ARMY

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
جونننننننننننننننن فقط اسمووووووووووووووو!!
دختر ساتان تانعتلخهعلنعغلرمارافلبنغلبنفلیتغقفینفبتبزد
گذاشتم فصل دوم رو بگردی تو سایت هست
مرسی مرسی خخخخخخخ
Mahshid
۲۶ تیر ۱۴:۳۶

مرسییی🌷❤💜❤💜❤

RM. kiute.ARMY

خواهشیات عزیزم
Mahshid
۲۶ تیر ۱۱:۱۶

ولی با یه مرورگر دیگه هم نمیتونم..میشه تو کامنتم دوباره واسم بفرستیدش؟

Mahshid
۲۶ تیر ۰۱:۴۳

سلام.. ببخشید لینک دانلود خرابه..هیچ جوره نمیتونم دانلودش کنم.. و میشه بگید اسم فصل دومش چیه؟..مرسی

moon🌛 Child🌜

درسته قشنگم از ی مرورگر دیه استفاده کن 
تو پرانتز نوشته اسمشو همینه
مهراوه
۲۴ تیر ۰۲:۵۰

عرررررررررر😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱🤐🤐🤐🤐🤐🤐

این دیگ چی بود....هم افسردگی گرفتم هم خیلی خفن بود...برگهایممم🤐🤐🤐🤐🔥فص💥ومشم بزارید....💜💜💜💜💜💜💜💜💜💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💚💚💚💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗⁩

 

 

واقعا خسته نباشید وبلاگتون عالیههه👑👑👑👑😘👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑😁😁😁😁😁😁👍👍👍⁦✌️⁩⁦✌️⁩⁦✌️⁩💜💜💜💜💜💜💜💜💜😍😍😍😍😘😘😘😘😘بوس شب بخیر😉😉👑😘😘😘(من مرض استیکر دارم 😑😑😐)💋💋💋💋

RM. kiute.ARMY

خیلییییییییییییییییییییییییی عالیهههههههههههه!!
فصل دومش رو گذاشتیم:)))))))))))))))))))))

هالی بودن از خودتهههههههههه عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
من استیکر دوست دارم:")
ناشناس
۱۹ تیر ۲۳:۲۰

وایی خدایاااااااااااا

این چی بود همین الان تموم کردم 

باورم نمیشه سر خوندن ۱۰۰ صفحه ی اخر انقدر گریه کردم که مامانم نگران شد پرسید حالم خوبه یا نه

یعنی فصل دومش پایان خوبی داره ؟؟؟؟

سر مرگ یونگی انقدر گریه کردم که نگوووووو

میشهفصل دومش رو هم بزارید 

 مگرنه این عقده میشه رو دلم با این بایان بدش اونوقت هروقت یاد این فیک میوفتم گریم میگیره

♥하니예 .이♥

😭😭😭😭😭😭😭😭😭عرررررررررر
چش هروقت نویسنده داد
jimin s.m
۱۶ تیر ۱۲:۵۳

سالام 

عام چیزه 

فوله یا ادامه داره؟=)

RM. kiute.ARMY

سلام:))
دوتا فصل داره
kookie– ngh– br
۱۵ تیر ۲۳:۴۳

با اینکه نخوندممممم هنوووووووو 

ولییییییی فااخخخخخخخخخخخ 

حس میکنم سره خوندنه این فیک همون چار تا کرکو پرمم میریزه 

درستهههه هوممممم؟؟؟؟

moon🌛 Child🌜

ژانرش که خ خفنه حتمنننن بخونششششششش من ک خیلی ذوق دارممممم 
برگ ریخته
۱۲ تیر ۲۳:۰۷

ناموسن برگاممم کاملا ریختتت...چه بود اینننننن...

اصلا من هنوز تو کفشم..دو سه  ساعته تمومش کردم..انقدر محوش شده بودمممممم

تهشمممم عررررر زمممم 

 

RM. kiute.ARMY

تو الان در وصعیت پس از فیکی 😐
تنها راه درمونشم خوندن یه فیک دیگس...این روند تا نوه دار شدن هم ادانه داره 😫😐
هلیا
۱۲ تیر ۱۸:۰۰

واسه صفحه ۳۰۰ هستم لعنتی تموم نمیشه چجوری اینهمه به ضحنش رسید اونم غیر قابل پیشبینی 😱

RM. kiute.ARMY

باید فرار خلاقیت ها شهههه 😱😱😱😱😱😱😱😱
ناشناس
۱۲ تیر ۱۶:۳۳

اوف بالاخره تونستم دان کنم 

 

 

خیلی مرسییییییییییییی💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

خدارو شکررر 😁😁😁

خواهشش گلممممم 💓💓💓💓
BTS+Jeon Sara
۱۲ تیر ۱۳:۴۱

جاست برگام ریخت

دیگه تحمل ندارم برم بخونمش

واییی من میدونم که عالیه

RM. kiute.ARMY

عالی برای یک کلمه از این فیکه...
عاایییی ترررررررررررررررررررر از عالییییییییییییییی
Donya Moezzi
۱۲ تیر ۰۱:۴۰

سلامممممم

من عاشق سایتتونم.فیکا عالی و متنوع هستن

امید وارم که همیشه موفق باشید😘😘😘😘😘

RM. kiute.ARMY

قربونتتتت عزیزمممممممممممم
وطیفه استتتتت
ناشناس
۱۲ تیر ۰۰:۴۵

سلام من فیکو نمی تونم دانلود کنم ادرس هم گویا اشتباس چون تو واتپد هم نمیاره

 

 

 

کمککککککک من خیلی می خوام بخونمشششششش

RM. kiute.ARMY

الهیییییییییییییییی!!!
آلان سعی میکنم آدرس رو درست کنم!!!


درکت موکونممممممممم!!
ناشناس
۱۲ تیر ۰۰:۴۳

ببخشید یه سوال این لینکه واسه دانلود فیک هست ؟

یا برای رفتن به واتپد برای خوندنش؟؟؟

اخه می دونید من اومدم دانلود کنم که نوشته بود لینک مشکل داره و بهد برنامه ی واتپد رو واسم میاره

RM. kiute.ARMY

اونی که روش نوشته دانلود برای دانلود فیکه

نه اون لینک وانپد رو گذاشتم اگه کسی خواست مستقیما با رایتر در ارتباط باشه

نه لینک ها کاملا درستن
هلیا
۱۲ تیر ۰۰:۰۹

یعنی الان خوندمش هنوز تو شک بدی هستم 😶واقعا نمی دونم چی باید بگم امممممممم 

این دیگ چییییییی بووووددددددد😱😱😱😱

واقعا کفم برید  ددی تو خوندیش؟ 

RM. kiute.ARMY

خیلی کف بره میدونمT-T

من هنوز صفحه پنجم:| اما انقدر فیک خوندم که میتونم تشخیص بدم چی خوبه چی بد
Eydis
۱۱ تیر ۲۳:۲۳

پشمام بالاخره یونکوک ಥ_ಥ

RM. kiute.ARMY

مبارکههههههههههههههههههههههههههههه
یونگکوک دوستتتتتتتتتت*^*
Tea Tea
۱۱ تیر ۲۱:۵۹

واییییییییییییییییی 

چه خففففننننننهههه 

ممممنوووننن 😍😍

RM. kiute.ARMY

خیلللللللللللییییییییییییییییی!!!!!!!!
خواهش میشههههههههه!!
Sonia P.
۱۱ تیر ۲۱:۳۴

سلام ^^

من تازه با سایتتون اشنا شدم.. البته قبلش همه فیکاتون رو خوندم و واقعا همشون عالی هستن. واقعا دست نویسنده ها عزیز درد نکنه...

و البته این فیک هم عا

RM. kiute.ARMY

سلام*^*
قربونت عزیزمممم عالی بودن از خودتهههه

اون که صد درصد!!!!!!
Kook
۱۱ تیر ۲۰:۱۷

آقا فک کنم مشکل داره... 

یه چک کنین پلیزززززز

RM. kiute.ARMY

چکیدم اما موردی نداشتا!!
Vanda .C111
۱۱ تیر ۱۶:۰۵

ای جان چ دلم تنگ شده بود برات *-----------*

خخخ منم ریدم عب نداره XD

RM. kiute.ARMY

ریدن حق مسلم ماست:|
یس یس*^*
Vanda .C111
۱۱ تیر ۱۶:۰۳

یسس عای عم خوب تو خوبی ؟؟؟؟

امتحاناتو خوب دادی^-------------^؟؟؟

RM. kiute.ARMY

یس یس*-*
اورهههههههههههههه به فاخشون دادم:))
رونیا - A.m🐰
۱۱ تیر ۱۶:۰۰

ممممنننننننننننن پوکیدمو توپیدمو کوپیدمو کلا کپه مرگمو گذاشتمو تازه دماغمم کیپه😑

RM. kiute.ARMY

دماغ کیپ مزخرف ترین اتفاق دنیاست-_-
samin.jk
۱۱ تیر ۱۵:۳۶

بیا ددی اینم شیرینی😂

🍩🍪🍪🎂🎂🎂🍰🍰🧁🧁🧁🥧🍫🍫🥧🍰🎂🍪🎂🎂🍰🍰🧁🧁🎂🍪🍡🍡🍩🍩🍪🎂🍰🍰🧁🍦🍦🥧🥮🥮🍨🍨🍬🍭🍭🍭🍮🍬🍭🍭🍭🍬🍭🍭🍬🍪🍪🎂🎂🍰🧁🎂🍡🎂🍡🎂🍠🎂🍡🍭🍬🍬🍭🍬🍪🍬🥟🥟🍪🥟🍪🎂🎂🍬🍭🍪🍪🍭🍪🍪🍩🍭🍪🎂🥠

برای همه ی حاضران در سایت😂😂😂

RM. kiute.ARMY

زوننننننننننننننننننن اما باید کم بخورم وزنم زیاد میشه:|
Vanda .C111
۱۱ تیر ۱۵:۳۴

جوووووووووووووونمممممممممممممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

خوبیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عرررررررررررر
Vanda .C111
۱۱ تیر ۱۵:۰۴

کیوت:(؟؟؟

RM. kiute.ARMY

وندااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
tae
۱۱ تیر ۱۵:۰۰

من بعد این فیک دیگه اون ادم قبلی نشدم...

ولی خدایی چرا من نمیتونم ویکوک تصور کنم...به طرز عجیبی کوکوی هارتمهههههه

تولو خدا من کوکوی موخواامم

RM. kiute.ARMY

اوموووووووووو لامذهب بعد دیدن هیکل روفرم کوکی دیگه کوکوی میخونم!
Maria Ponz
۱۱ تیر ۱۴:۵۰

باشه ددی

اگ بخای خلاصشو خصوصی بگم بت!؟

و این ک خیلی دلم میخاد سر این فیک ریدرارو ب چخ بکشم^_^

RM. kiute.ARMY

اوم اره بوگو!

:|
Vkook lover
۱۱ تیر ۱۴:۴۸

سلام ددی میشه لطفاً فیکای کوکمین و ویکوک و ویمین بذارید که امپرگ امگاورس یا خون‌آشامی باشه راستی لطفاً فیکای my sweet disaster, why not, twilight , crazy couple رو بذارید راستی ددی میخوای وبتون our Omega leadernim رو بذارید ؟

RM. kiute.ARMY

من دوتا از درخواستی هات رو میخونم..به یکیشون هم پیشنهاد دادم بزارم تو سایت اما باید قبول کنن

اره میخوام بزارم
Momo Bion
۱۱ تیر ۱۴:۲۳

ددی برگشتنت مبارکککککک 

دلم برات تنک شده بووددددد😍😍😍

RM. kiute.ARMY

وای مومووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
منمممممممممممممم
Vkook.darya
۱۱ تیر ۱۳:۴۵

با دیدن پوسترش سکته ناقص زدم 

گفتم خداروشکر حداقل زنده موندیم

رفتم خلاصرو خوندم خدا اومد بهم گفت بیا بریم تو اینجا نباشی سنگین تره

هیچی دیگه الانم شدم روح سرگردان شهر 

ولی خدایی خفن بودن از سرو روش میباره

RM. kiute.ARMY

منم کلا از ناحیه نخاع فلج شدم

خدا دمت گرممممم خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

خفن بودن فقط برای یک کلمه از اون فیکه...اون فرا خفنههههههههههههههه
Maria Ponz
۱۱ تیر ۱۳:۴۴

ددی راستش من دارم یه فیک مینویسم ک یونمینه

و خب موندم ک فول پارتش کنم یا ن!

من تموم کردم میتونم تو وبت بزارم ددی؟؟

چون تو وب خودم نمت بزارم فکر کنم قبلا گفته بودم بهت

RM. kiute.ARMY

فول پارتش کن و منم سه سوت بزارم تو وبببببببب

اوم اره...
Vantae
۱۱ تیر ۱۳:۳۸

اخ راستی دددی من چند تا لینک ناشناس واسه هر سه تا فیکام واسه یونجون شی فرستادم....بعد خیلی وقته نیومده و ندیده منم لینکارو فراموش کردم الان چیکار کنم 😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

RM. kiute.ARMY

نگران نباش! لینک هاتو پیدا کردم بزودی قرارشون میدم
Vantae
۱۱ تیر ۱۳:۲۰

عهههه سلاممممم دددیییییییی😍😍😍🤩🤩🤩

دلم برات تنگ شده بود چه خبر؟؟؟چیکار میکنی درسات چطورن 😅😅😅؟؟؟؟

اوما چی؟؟؟؟

اخ که دلم برات یه ذره شده بود😘😘😍😍😍😘😘😘

RM. kiute.ARMY

سلام سماییییییییییییییییییی
منم گوگولو*-*......اوناهم سلام میرسونن-_-
اونم خوبه

اومو کیوتیییی^0^
هلیا
۱۱ تیر ۱۲:۴۳

از خلاصه ش معلومه چه چیز خفنیه 😱😝فقط دیگ ژانر شیطان پرستی ندیده بودیم 🤣من برم بُخونم 

RM. kiute.ARMY

نخونی از کفت رفته ناموسا!
ZAHRA
۱۱ تیر ۱۲:۱۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

بفرمایید.اینم لینک پارت نهم

***************************************************

RM. kiute.ARMY

دستت طلا زهرا شهههههههههههههههههههههه*-*
ZAHRA
۱۱ تیر ۱۲:۰۸

سلام ددییییییی

خوبی؟

بالاخره اومدی

خب عزیزم من یه چند روز پیش پارت جدید دادم به سیما جون...فکر کنم سرش شلوغه که نذاشته...بدم بهت بزاری؟

امتحانات چطوری بودن؟خوب دادی؟

 

RM. kiute.ARMY

سلاممممم عالی ام تو خوبیییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اوه! میرم چک کنم خودم میزارم:))
عالی بودن! اما لامذهب ها از تو سولاخ کونشون سوال طرح کرده بودن:|
Mahi-taelover
۱۱ تیر ۱۲:۰۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

کــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوووووووووووووووووووووووووووووووووووتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

برگشتیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

ای امید تمام ارمی هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

ای وبلاگ دار تنهااااااااااااااااااااااااااااا

ای کسی که دویست تا نظر رو می خوند و تایید می کرددددددددددددددددد

خخخخخخخخخخخخخخ

برگشت غرور افرینت را تبریک می گویم دوست عزیز

میگم نبودی فیک من تا پارت چهارده رفت!!!

ووووووووووووووییییییییییییییییییی انقدر خوشحالم

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

 

 

 

 

میگما قربون دستت تا هستی یه کاری دارم انجام می دی؟

ببین این پارت چهارده فیک shadow school هستش ولی می خوام اگه بشه اسم فیک رو تغییر بدی به The monster:shadow school

به خاطر اینکه من نشستم فکر کردم دیدم که فیک من سه تا اپیزود کلی داره و فقط یه اپیزودش توی مدرسه اتفاق می افته به خاطر همین

اینم لینک پارت چهارده

******************************************************************

مرسییییییییی 

راستی...چند وقته نبودی بهت نگفتم شاید یادت رفته باشه ولی 

We Never Alone!!!

RM. kiute.ARMY

مهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
هوراا من برگشتممممممممممممممممممممممممممممممممم^0^
حواسم بود که تا چهارده رفته :)))

اوهوم حتما الان ردیفش موکونم!

هه! یادم بره؟؟؟
وییی نوررررررر والک آلونننننننننننننننننننننن
زندگیم هلیام (لعنت به ...)
۱۱ تیر ۱۲:۰۳

از خلاصش رنگتم ریخت O_o

RM. kiute.ARMY

الهی:|
بیا بهت رنگ بمالم درست شی:|
Ana.j
۱۱ تیر ۱۱:۴۲

وات د ف......ک.😲😲😲😲😲😱😱😱😱😱

شیطان پرستییییییی؟..😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱

این دیگه چیههههههه؟..😨😨😨😨

من غشششششششششششش😲😰😰😰😲😲😲

دارم درست میبینم؟.....

.

.

.

.

.

.

.

یونکوکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک؟😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

اقااااا یکی اب قند درست کنه من مردمممممممممممم😱😱😱😱😱

*چشمانش را میبندد و دار فانی را وداع میگوید*...

سخنی از روح بنده:

《حیف شد مردم نتونستم بخونم..》

😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

*خدا نگاه تاسف باری می اندازد و فیک را برایش تا بهشت می اورد*

من:

《No not today..😎😎😎》

پ.ن:اره جون عمم خدا برام فیک میاره بهشت...وات؟..بهشتم رفتم؟..جون بابا😐😐😐😐😐😐

💙💙💙💙💙

RM. kiute.ARMY

اری داری درست میبینی فرزندم هاهاهاها




بیا اب قندددددد اما مطمئن نیستم:|

مطمئنی خدا بهت فیک میده؟ فیکه رو میده ازرائیل بکنه یجامون:|

یس یس
Maryam N2002
۱۱ تیر ۰۹:۵۶

اوه مای گاااااد

فرستتتتتتت؟؟؟؟؟؟

 

خدا رو شکر نظرا رو باز کردن!

احساس میکردم یکی دهنمو بسته...

 

:|  :|   :|

 

RM. kiute.ARMY

اوه مای شت!
نچ متاسفانه:|

خخخخخخخخخخخخخ وای ننه جرررررررررررر
김 남 민
۱۱ تیر ۰۶:۴۶

واو واو واو واو واو واو واو واو واوا واواودودوووورود من همش میگم تازه اومدم پوسترش واقعا خفنه 😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😋😋😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩😂😂😂😂😂😂😂😂😂😄😄😄😄😃😃😃😃😃😀😀😀😀😀😀😀😀❤❤❤❤❤❤❤❤❤💋💋💋💋🙊💋💋💋💗💗💗💗💗💗💗💗💗💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯🙉🙉🙉🙉🙉🙉🙉🙉🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊👍👍👍👍👍👍☝️☝️☝️☝️☝️☝️

RM. kiute.ARMY

پوسترشششششششششششششششششششششش عررررررررررررررررر دارههههههههههههههههه عررررررررررر
Raha Mirshekar
۱۱ تیر ۰۲:۲۸

ععععععررررررر گگگگاااادددد.  

* ذوق مرگ شد *

RM. kiute.ARMY

یس یس عررررررررررررر بیگ عرررررررررررررررررر
*خر ذوق*
Raha Mirshekar
۱۱ تیر ۰۲:۲۷

ععععععررررررر گگگگاااادددد.  

* ذوق مرگ شد *

moon🌛 Child🌜

😍😍😍❤❤❤
Atrna
۱۱ تیر ۰۱:۵۹

این فیک چند فصلیه؟

 

RM. kiute.ARMY

دو فصل بید*-*
Blera B.H
۱۱ تیر ۰۰:۴۸

اوووففف عجب کاوریم داره لامذهب! اون گربه ها فق! 

هعیییییییییی😖😓

RM. kiute.ARMY

من فقط نیم ساعت رو کاور قفل بودم:|
Frank :)
۱۱ تیر ۰۰:۳۴

کیوتی کامبک میدهد😁😁😁😁💜💜💜 چطوری ددی جونم چه خبراااا دلم برات تنگیده بود😭😭😭😭🔥 راست پارت ۱ فصل ۲ فرستادم اومد 🤔

RM. kiute.ARMY

یسسس یه کامبک تپلم دادم!!!!!
ایگووو منم*_*
خصوصی؟؟ اوکی:))
Blera B.H
۱۱ تیر ۰۰:۳۳

سلاااام! ^-^

عاام راستش من تازه با سایتتون آشنا شدم (البته اگه بشه مدت زمانی که تمام فیکاتونو توش قتل عام کردمو کم در نظر گرف :/) و اول از همه یه تشکر و دمتون گرم و خسته نباشید ازین جور چیزا باید بگم، 

بعدشم بگم به جرعت ژانر و موضوع متفاوت این فیکه حسابی کنجکاوم کرده •~• ¿

خدایی خیلی دست مریزاد دارین! به عمرم این همه فیک خوب و متفاوت یه جا ندیده بودم! 

Luv u!! ♡~♡

RM. kiute.ARMY

سلامممم*-*

اوه یس خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

این فیک واقعا خاصه !

قربونت عزیزززززززززززززززززززززز

ایم گرل ویث لاو*-*
Maria Ponz
۱۱ تیر ۰۰:۲۰
کاش دختر پسری نبود:(

RM. kiute.ARMY

دیگه شده دیگه:)
♡Kim tae hyun
۱۱ تیر ۰۰:۱۳

من اینو خوندم ...

عالیهههه

RM. kiute.ARMY

کامت یک شاهد و مصرف کننده دف پازل:)
samin.jk
۱۱ تیر ۰۰:۰۸

ددی لینک انگار مشکل داره نمیاد میشه چک کنی☹

RM. kiute.ARMY

موردی ندارههااا!
ROSE
۱۱ تیر ۰۰:۰۵

سلام ددی جان للاخره برگشتییییییی 

خعلی خوشحالم 

اها راستی 

فرستتتتتتتتتتتت ؟؟؟؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

یسسسسسسسسسسسسسس آیم بککککککککککککککککککک

ام سکندی:)
samin.jk
۱۱ تیر ۰۰:۰۱

لعنتیییییییییییی کرک و پرم ریختتتتتتت😱😱😱

مثل اینکه خیلی لعنتیه🤩🤩

راستییییی فرصت؟

بگو که فرصت😬

RM. kiute.ARMY

فرصتیییییییییییییی فرستتتتتتتتتتتت عررررررررررررر مبارکهههههههههههههههه
شیرینی بده:|

برگات رو جارو کن رفتگرا ناراحت نشن
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان