BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن 𝐷𝐴𝑀𝑁 𝑆𝐸𝐷𝑈𝐶𝑇𝑅𝐸𝑆

image_1660561174.696_dgxi.jpg

🐾FULL🐾

نویسنده tommy
کاپل کوکوی
ژانر فان . امگاورس . ام پرگ . اسمات
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات 390
آیدی واتپد  " کلیک کنید "

  

خلاصه:

کیم تهیونگ، امگای زیبای سرزمین رد مون.

شاهزاده دوم سرزمین که در زیبایی حرف اول رو در رد مون میزد، امگایی که خصلتش اغواگری و گول زدن بود.

همه نگاها دنبال اون، همه میخوان صاحبش شن، اما تا حاال هیچ آلفایی چشمش و نگرفته.

  

🐺🌕💘DOWNLOAD💘🌕🐺

  

پ.ن نویسنده:

سلام بچه ها ♥️
تامی اینجاست ؛ اگه یادتون باشه البته :)
این اولین فیکشنیه که نوشتم ،یعنی قبل از ایکیگای! خودم اصلا ازش خوشم نمیاد و به نظرم خیلی آبکی و به درد نخوره ، ولی خب با خودم گفتم برای چند ساعت سرگرمی بد نیست ، پس امیدوارم لذت ببرین.💙

 

805_vpfe.png

۱۸ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Rj
۱۸ فروردين ۲۲:۰۷

خب سیلامی دوباره 

من جدید نیستم حدود سه یا چهار ساله که فیک های سایتو میخونم و عاشقشونم و این یکی از خفنگ تریناش بود 

فقط جوری که من استکهلم و اینو ده بار میخونم 

و اینکه من نمی‌دونستم چجوری باید نظرمو بدم ولی جدیدا موتوجه شدم 

راستی من آیدی تامی رو تو مانند هم فالوییدم 

موتلنم ددی صیداتون کونم؟؟😊💗

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

سلامممم عشق دلمممم*^*
اوووو پس یار قدیمی و عشق دیرینه منی پسسسT^T
نوش جونت باشهههه!😭😭😭
عاخ عاخ عاخ:")))
عایگوووT^T
به بهههه احسنت بهتتتتت!!

البته وجود من*^*
بنده خدایی که با دختر عمویش فیک میخواند
۲۴ مرداد ۱۰:۵۱

سلام ددی تمام فیک های فول سایت رو خوندم چیکارکنممممممممممممممممممم🗿🚬.          

من برم رگمو بزنم بای🙃🤝

 

 

 

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزممممممT^T
نه نرووو سمیه!
JK
۱۶ مرداد ۱۶:۴۲

فصل دوم ندارم

 

RM. kiute.ARMY

نه قشنگمㅠㅡㅠ
اسم منه گلپرییییی
۱۵ تیر ۰۱:۴۰

عررررر ددییییییییییییی

موهامو رنگ کردممممم.

فعلا آبیه ...

ولی طوری ک کاور فیک اون یارو اصن شبیه کوک نیست بیشتر شبیه بابای کوکه(اگر دیده باشیش)

در کل خیلی گاد بود

RM. kiute.ARMY

عهه آبی دوست دارمم خیلی قشنگهههههT^T
جررررر😂😂 اره اره یه عکسایی ازش اومده:">
نوش جااان!
همون جکی قدیمی...
۲۵ فروردين ۰۵:۱۵

ددی داشتم با دوستم ادیت داستانمو میزدیم 

بعد دوستم گفت اگه بخای داستانتو میزارم تو روبیک 

منم گفتم بش لطف میکنی 

گفت اگه داستانتو نوشتی بده بخونم منم گفتم میخام کامل شه فول ک شد هم ب تو میدم هم ب ددی نامجون 

بعد این تا همین یه ساعت پیش داشت مسخرم میکرد که یه وخ کار دست خودم ندم منم هی میگفتم دادا این دختره نزدیک بیس سالشم هس این باز مسخره میکرد:/ کلن لقبی ک بت دادن خیلی مورد داره شت:/ یکی ندونه فکرای کثیفی میکنه:/

RM. kiute.ARMY

ای جون دلممم نوکر مرامت کهT^T

عجب عجب این اسم ماهم غلط انداز شده😂😂😂 بگو بخدا یه پدر مجردم😂
بیا بغل خودم غمت نباشهT^T دشمن کثیفی...فقط دامستوووس😔😂
کلارآ
۰۳ فروردين ۲۰:۰۸

های ددی،ددی فیک تو همین مایه ها معرفی میکنی؟

RM. kiute.ARMY

امگاورس زیاد دارم اما این سبک تاریخی طور و ازدواج گونه...ایم سو ساری:")
یه مدل همین ازدواج طور تاریخی دارم اما امگاورس نیست، اونم کوکویه. بدم؟
W.M.B
۲۵ اسفند ۲۱:۰۶

عررر ددی من تورو ندیده کراش زدم

RM. kiute.ARMY

باشیم در خدمت خانومیییT^T
Helia
۱۶ بهمن ۱۴:۲۶

امممم، میگما میشه یکی یه لطفی بکنه و أدرس یکی از فیک ای اسکای رو بده؟

از دیشب تاحالا دنبالشم😂

RM. kiute.ARMY

اسکای؟
소민
۲۹ آذر ۱۶:۵۱

اره ددی امگاورس کیوت و عاشقانه 🥺

RM. kiute.ARMY

" کلیک "

این نویسنده توی اون سبکی ک میخوای مینویسهT^T
💚 Blue Girl 💙
۲۴ آذر ۲۲:۴۴

سلام ددی ، من عضو جدیدم . یه درخواست داشتم

میشه لینک فیک سرخپوش رو بذاری ؟؟

Tank you ♡

RM. kiute.ARMY

سلام قشنگ من خوش اومدی*^*
ندارم لینکش رو عمر من منتظرم فول شه:")
소민
۲۴ آذر ۰۴:۰۸

ددی(چون بقیه اینطوری صدات میکنن منم میتونم بگم؟ 🥺) میتونی چند تا فیکشن این مدلی بهم معرفی کنییی؟؟ 🥺💜

RM. kiute.ARMY

جان دلم سومینم*^* (البتههه!) منظورت چطور مدلی ئه بیبی؟
امگاورس؟
소민
۲۴ آذر ۰۴:۰۵

چه قشنگهههههه

RM. kiute.ARMY

مثل تو*^*
zahra mansouri
۱۳ آذر ۱۸:۰۹

ددی یکی زیر وبتون امگا لیدر نیم بود فک کنم دنبال این فیک میگشت من اون لحظه یادم نیومد

همونیه ک ته آواتاره و کوک آب افزار فک کنم_مطمئن نیستم_

ولی خ حصله ندارم برم اونجا بش بگو:") 

RM. kiute.ARMY

گمون نکنم ها:">
اخه این امگاورس خالی بود
jeonjimin
۰۹ آذر ۱۱:۳۶

این فیک... خیلی خوب بود ولی هیچی به پای اون فیکایی که اولا میخوندم نمیرسه، هرچی فیک خفن بود اولا میخوندم، بگذار چشمانت باشم، دنس ویت می، لونلی امگا اپ اند دون استکهلم رییس ناشناس  وای گاد بعد اینا دیگ فیک خیلی خفن در حد خودشون پیدا نکردم هیع😀😪ول بازم فیکای سایت خیلی خوبن، جدیدن سه تا فیک خوندم هر سه تاشون امگا ورس و تاریخی بودن مخم هنگ کرده  قاطیشون میکردم😂😂😂🔪😐

RM. kiute.ARMY

اصن انگار همیشه یه دوره میاد ک فیک هاش خاطره ساز میشه، بعدش دوباره این موج فیک های ماندگار و شاهکار نیخوابه و مجددا یه موج دیکه🥲😂
قربونت نفسسس لطف دلریㅠㅡㅠ
دوز بالا میزنی همین میشه دیگه😂😂😂🚬
zahra mansouri
۲۷ آبان ۲۱:۲۷

هیح

سلاااااام

چقد من از این کلمه هیح بدم میومد هی دوستم میگفت😂😂💔

الان خودم معتاد شدم هی میگم هیح

خلاصه

میخواستم بگم من اینو چند وقت پیش دوباره خوندم و خیلی، قشنگه

و چیزی ک خیلی دوست میدارم رشد شخصیتی تهیونگ و کلا کارکتراس

جوری ک اول تهیونگ ی بچه لوس شیطون بود و اخر داستان ی لونا با وقار که رگ خواب الفای ترسناک پک دستشه و همه دوسش دارن و با همه مهربونه

چقد اونجا هایی ک الهه ماه میومد بامزه بود😂😂💔

صحنه مورد علاقمم اونجا بود ک داشتن مبارزه میکردن(مبارزه ک نه رجز خوانی اولش بود هنو) ته یهو اومد ب سینه کوک تکیه زد گف اونی ک دنبالشی لونای الفاس

خب دیه من برم

لاو یو ددی خدافزززز♥✨

RM. kiute.ARMY

سللاااممم*^*
منم از مخفف های شبکه ی مجازی بدم میومد که الان نمک گیرشون شدم:/😂
واو به بهT^T

تهیونگش از اون سلیطه ها بود😂
برو لابمT^T
لاو یو موررررررر!! باییییییی!
سما
۲۳ آبان ۱۷:۵۲

سلام

RM. kiute.ARMY

سلوووم*^*
Lina
۱۱ مهر ۱۰:۵۵

ددییییی فیکش full moon تو واتپد هستا میتونی از رایتر اجازه بگیری بزاری اینجا؟ اگه هم تو گوگل هست پی دی افش میدی؟

RM. kiute.ARMY

اگه شد چشمT^T
Lina
۰۷ مهر ۱۷:۱۳

مرسی دد اگه اجازه داد بگو

RM. kiute.ARMY

چشم*^*
Lina
۰۷ مهر ۰۷:۳۶

دد     میشه پلیز فن فیکشن هپیر «happire»رو از واتپد بزاری اینجا؟

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

اگه نویسنده مایل باشه چشم:">
Moon
۰۶ مهر ۱۲:۰۷

سلام دد خوبی؟

ددی من به یک مشکلی توی فیکم‌‌‌ خوردم

نمیتونم اونو فول کنم و بلد نیستم چطوری برای فیکشن پارتی نوبت بگیرم

RM. kiute.ARMY

سلامممم عزیزدلمممم تو خوبی؟*^*

https://fazayihaa.blog.ir/post/1540

این پست رو بخون فدات شم
Rita
۰۵ مهر ۰۱:۲۳

ددی

های

ینی فقط جوری که من دارم پرپر میزنم یه چیزی بنویسم و زندگی نمیزاره :)))))

این زندگی رو باید کَرد 

RM. kiute.ARMY

های عمرم*^*
الهی کباب شم چراااا؟:"(
سخت...با دیلدو...
army
۰۲ مهر ۲۱:۱۵

عالیی، مثل همیشه.

دختری یا پسری؟

RM. kiute.ARMY

عزیزدلی شما*^*
دخترم فدات شم
Fateme
۱۸ شهریور ۱۵:۱۹

آههه ددییییییی 

یه فیکشن امگاورس بهم معرفی کن تولوخدا 

کاپلشم ویکوک باشههههه 

دلم امگاییییی میخواد🤤

 

این خعععلیی قشنگ بود اصلا آبکی نبود

 

یه چیز دیگه راستیییی 

گزینه جستجو کجاستت نیست یا من کورم😐💔

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

البته!!!

https://fan-fiction-land.blog.ir/1401/03/06/My-H-orny-Omega

عه نگو کور-_-
با گوشی بیای اون پایینه:">
ناوشیناس(:
۰۸ شهریور ۲۱:۱۷

تامیی  نگو نگو خعلی پسند داشتم خیلی گشنگ بود عام خب یه خورده تایپ ها اشکال داشت گیج کننده بود ولی خب میشد فهمدید(::البته من همون موقع که آپ شد نشد بخونم فیکتو😔تازه تموم کردم/؛خلاصه که عاشقتم یه دونیا(:♡

RM. kiute.ARMY

ای جوعانT^T
Meo meo shun helma
۰۶ شهریور ۲۰:۰۰

عه تامی اینجا هم هستی؟

تامی جون عشق و نفس

RM. kiute.ARMY

عشق فقط یک کلام
تامی علیه سلام
صلواااااااعات!
min roya
۰۶ شهریور ۰۳:۰۵

های اونییی

خوبی؟؟

چ خبرا؟؟

من امروز خیلی بهترم^_^

ب حرفاتم فکر کردم

اوهوم درست میگی

من فق نیاز ب زمان دارم چون این اتفاق خیلی یهویی افتاد و شوکم کرد

و اینکه خیلی سعی میکنم از ذهنم بیرونش کنم

اما هر لحظه حرفایی ک بهم زدن تو سرم اکو میشه

میتونم فراموششون کنم

دارم نهایت سعیمو میکنم...

 

خب بیخیال این چه خبرا شیطون..

ب فکر ی کسی باش شوهر کم شده..

جرممممم😂😂

 

راستی ی فیک جدید امگاورس گذاشتین میخوام بخونمشششششش^_^

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلمممم*^*
تو خوب باشی من جفتک میندازم😂
عادیه دلبند من! قلبت ک از سنگ نیست خوشگلم.

الان میخوای منو شوهر بدی بچه؟😂 من خودم باید زن بستونم!

برو بخون عشقم نوش جونت*^*
min roya
۰۵ شهریور ۰۲:۳۰

های

خوبی اونی؟

این فیکشن خیلی قشنگ بود:)

 

 

اونی این چند روز خیلی حالم بده

کسی که بیشتر از همه بهش اعتماد داشتم و دوسش داشتم

ب بدترین روش

ب طرزی ک حتی فکرشم نمیکردم دلمو شکست

و الان ب قدری ناراحتم ک همش فقط ب فکر خودکشیم:)) 

و اگه ی نفرو نداشتم الان زنده نبودم:)

کل اعتماد ب نفسمو از دست دادم...

RM. kiute.ARMY

های رویای من*^*
عالی!!
بسی محشر!!!


زندگیت رو وصل یک نفر کردی؟
به این قیمت؟
خودت چی پس؟
نمیخوام بی رحم باشم اما اشتباه کردی که تمومت رو وقف یه انسان کردی...آدمی زاد خیلی گربه صفت میشه...
خودت رو ول کردی و چسبیدی به یکی دیگه؟
وقتی خودت انقدر ماه و قشنگی؟ پرفکتی؟ عالی هستی؟
نزار بشی پادری...پله...راه و یا هر چیزی که بقیه از روش رد شن...
قلبت شکست؟ مراقبش باش! چرا تا الان مراقب قلبت نبودی رویای من؟ تو ارزشمندی و احساساتت-قلبت- ارزشمند تر چون اون جوهر آدمی برای زنده موندنه.
ArmyWasHere
۰۳ شهریور ۱۱:۵۶

ببخش اونی... 

ببخش نویسنده-نیم.... 

ولی من کاور رو که دیدم یاد سریال حریم سلطان افتادم 😂😭

RM. kiute.ARMY

باز خوبه حریم سلطان بود...سلطان حلال کار میکرد😂
blueberrrrry
۰۱ شهریور ۱۸:۵۴

هلووووووووووووووو دددددددددددددددددیییییییییییییییییییی!!!!!!!!!

 

 

من دلم فیک جدید میقادددددددددددد............توروخودااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

 

ددی توک مهربونی هرچی میخایییییییی بدهههههههههه اسنم مهم نیس اسمات باشهههههههه  ψ(._. )> (😈😂)

 

 

خودااااااااااااااااااااا دددییییییییییییییییییی بیا بغلممممممممممممممممممممممممم👾

RM. kiute.ARMY

هلووووووووو دارلینگگگگگگگگگگگ*^*

بخدا آه در بساط ندارم:">
هرچی داشتم و نداشتم رو برات رو کردم😂

اومدممممممممممT^T
Rita
۳۰ مرداد ۱۶:۳۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددی

 

***** ********* ** ****** *

 

لطفا پیاممو کاری کن که خودت بخونی ددی ..

احتمالا مهر ماه 1402  آمادست☺

RM. kiute.ARMY

سینه بزنم تا دم خونه اتون یا چی؟
*برداشتن پرچم یا ریتا (ع)
اوم
۳۰ مرداد ۱۵:۴۱

بهله اولین اوپا 

هعیییی بهله 

آها خودم پس باید بخونم 

حیحی

RM. kiute.ARMY

الهیT^T
بله😂
sguadt
۳۰ مرداد ۱۱:۱۷

مرسی عزیزممم

سلامتی بی خبر 

چیکار میکنی اینروزا ؟؟ همچی حوصله سر بر شدهههههههههههه نشده؟!

شبیه این مرده من زندگیمو سر میکنم

RM. kiute.ARMY

قربونتتتتت*0*
سلامتیییی غشقممممم*0*
وای به شدت کش دار شده روز ها:| اصن خیلی فجیح...
عایگووووو دور از جونT^T
sguadt
۲۹ مرداد ۱۷:۲۲

سلام ماه من خوبی؟؟؟؟؟

چیکارا میکنی؟؟؟

دلم برای سایت و تو تنگ شده بود واییییییییییییییی حس خوبی میده اینجااا:))))))))))))

 

و بابت  این فیکه ممنونمممممممم

RM. kiute.ARMY

سلامممم عسل طلای من*^*
سلامتی نفس من از شوما چ خبررررررر*0*
قربونت بشم منم دلم برای شیرین بودن تنگ شده بودددددد:"))

قابل ندارهههههه*0*
V :)
۲۹ مرداد ۱۲:۵۹

های دارلینگ:))

نمیدونم چرا هرچی میزنم رو لینک برام ارور میده میشه لینکشو بهم بدی؟:(

RM. kiute.ARMY

های مای سوییتی*^*

اره دلبرمT^T

https://uupload.ir/view/damn_seductress_by_tommy_dlw3.pdf
Rokajaki
۲۸ مرداد ۱۹:۰۱

وااو تامی شییییییییی

میدونی فیکشن ایکیگای خیلیییی خوب بود و رو من تاثیر گذاشت و این فیکشن اصلا ابکی نبود و واقعا خوب بود 

فقط نمیدونم چرا اخر همه فیکشنا احساس میکنم سریع تموم میشه مخصوصا اونایی ک توشون غرق میشم😂

در کل عالی بود عالییییییییی بازم فیک بنوییسسسسس نیجزمیسسممز

امروز داشتم پوستر فیکا نگا میکرددم هر کدومشون شبیه پوستر ی فیلم و سریال یا رمانه:))))) خیلی خوبببببننننننن میخوام همه شونو چاپ کنمممممم😂

RM. kiute.ARMY

حال کردی ها جووووعون😂

موافقم پوستر سازی خیلی پیشرفت کرده لامسصثب😂
اوم
۲۸ مرداد ۱۸:۱۶

😂

بچممممممممممم 

هی جونگ سوک اولین اوبامه 

من پنج ساله آرمیم بعد یکسال جونگ سوک لاوام

بچم اسکوپوفوبیا داره )ترس از زل زدن ( تو یکی از فن میتینگاش آنقدر نگاه روشه گریه موکونه بچم 

ولی دد میتونی اسپویل کنی رمانو جونگ سوک میمیره نه اگه بمیره من دیگه نتوان 

RM. kiute.ARMY

عهههه به به اولین اوپاااا:">
اخی کباب شم کیوتممممممممT^T

خداوند اسپویل کنندگان را دوست ندارد😂
ناشناس
۲۸ مرداد ۱۸:۰۷

ددیییی نمیشه این فیک فصل ۲ داشته باشه؟خدایی میگما🥲😆تامی پسر فیکت حرف نداشت اصلا هم آبکی نبود فقط چرا چانلیکس نمیشد هیونلیکس باشه؟🥲😂

RM. kiute.ARMY

جانلیکس هم قشنگه ها:") (وقتی چانلیکس شیپری)
فصل دوم بخواید باید یه بدبختی جدید بندازی تو دامن کاراکتر ها😂
Chica m_m
۲۸ مرداد ۱۷:۵۲

هایی دد چطور مطوری^^

اومدم تو سایت ببینم چه خبره یهو اینو دیدم کاورش باحال بود فقط پشمام ریخت گفتم بنگته نوشتن!!!!!!

مرگ من فک کردم بنگ پی دی نیمه 🥲😭😂😂

RM. kiute.ARMY

های جیگر طلا تو خوبی؟*^*
الان من چجوری کامنت های این فیک رو تایید کنم و کوک رو پی دی نیم تصور نکنم....:"))))))))))
min roya
۲۸ مرداد ۱۵:۳۲

های ددیییییی

خوبی؟

مرسی منم خوبم

دلم برات خیلی تنگ شده بوددددد

کیمیننسجحسنستیمدسدسجژوژپسمکشدستحژنیمیکرمبکمزنزمز😭😭🥺

چ خبرا

ی رلی چیزی پیدا نکردی شیطون؟؟

من که در بیشتر اوقات حتی در پیدا کردن دوست لاشی یابم😞😂

 

 

میگم اونی این فیک (موسیو) بود دیگه

من از کجا باید پیداش کنم؟؟ 

RM. kiute.ARMY

های جیگرممممممممم*0*
عالییییی ام بیبی*^*
خداروشکر😂
قربون دلتتتتتتتتتت بیا بغلمممممممممممممT^T^T^T^T^T

سلامتی پارگی*^*
نه بابا من محکومم به تنهایی😂
ل/اشی با مرام پیدا کن حداقل تو خراب بازی ها پشتت باشه😂

*ابرو بالا انداختن. زدن عینک آفتابی. الکی مثلا آدامس رو شتری جویدن، فاز گانگ و ددی گرفتن بدون توجه به رکابی و شلوار کردی که به تن دارم*
جنس دست ماعه ابجی برسونم؟😎

https://uupload.ir/view/monsieur_full_lj5z-unlocked_oque.pdf
اوم
۲۸ مرداد ۰۲:۴۴

واد هل تازه کاپل برعکس اسکیز هم که هس 

من هیونلیکس شیپرم اخخخخخخ خدااااا تازه مگه کای ددی نیس 

😕چرا سهون ددی شده 

 رمانننننن عالیه خسته نباشی نویسنده هی که میرم جلو جاهای جالب داره ولی جونگگگگ سوک آدم بدهههههههههه من نتوانممممممم شیروووووووو 

نموخوام

RM. kiute.ARMY

با ما اولین ها رو تجربه کنید😂 من چانلیکس شیپرم:")
سهون هم باور کن پونیه قوی ای تو ددی شدن داره مکنه رو سرکوب نکن😂

ای جانT^T بخدا ما مخلص جونگ سوک هم هستیم
اوم
۲۸ مرداد ۰۲:۳۸

رمان خوبیه فقط چرا جونگ سوک من آدم بده شده 🥲😕

آخه بدیش اینه که هم می ترسم بلایی سر جونگ سوک بیاد هم میترسم بلایی سر ته ته بیاد 

خدایا میخوام بمیرم 

شخصیتم مثل تهیونگ کنجکاوم نمی تونم نخونم رمان رو وقتی شروعش کروم بدبختی 😑

RM. kiute.ARMY

دو راهیی مااارگ بار:">

عه مثل خواهر منی😂 رگ معتادیه
Hana
۲۸ مرداد ۰۲:۳۶

چرا کوک اینجا خوردنی شده؟ لامصبببببببببب😂😂😂😂😂 

آخرش که بهش میگه دروغ گفتم هنوز نکوبیده توش عرررررررر بمیرممم😂😂😂😂😂

خب 

اون ضعیف نبود ولی قوی هم نبود درکل وقتمو باهاش پر کردم خوب بود باهاش خندیدم 

ینی بنظرم یه فیکشن چه با قلم بد و ضعیف چه قوی اگه  براش وقت گذاشتی خوندیش، و واقعا حتی برای یه دیقه سر یه جمله یا یه پارتش خندیدی اون ارزشش رو داره پس نویسنده میتونه بیشتر تلاش کنه :) 

ولی ایگیگای کجا و اینننننن کجااااااااا 

اصن یه سوال 

چرا تو هر دو فیکشن کوک یه رگ ایرانی بسی غیرتی داره؟ 

من حسودیم شد :( 

فاک منم دلم میخواد یکی بهم بگه تو مال منی کسی حق نداشته بهت یه نگاه بندازه🥲 

لامصب حس با ارزش بود بهم دست میده😂

 

مامااااااااااااااااان کجایی دخترت شوهر میخواد 

RM. kiute.ARMY

جونگکوک ها را باید خورد..جوری دیگر باید زیست.

افکارت بوسیدنیه بیا موچش کنم باح باح:">

گیرتمنده😂 مرد لر ایرانی:">

ما رو نهایتا راننده تاکسی بگه مال منی حق نداری بری سوار اون یکی ماشین شی😂

الان من بهش میگم!
خالههههههههههههههه!!!
Pary
۲۷ مرداد ۲۳:۵۷

تامییییی  دکتر حئونو زود به زود اپ کن  من  عاشقشم واقعا میگم اون بهترینه هر شب  چکش میکنم  تا اپ کنی😭

RM. kiute.ARMY

تاکتیکت رو دوست داشتم😂
ArmyWasHere
۲۷ مرداد ۱۳:۵۳

وای چرا من قیافه‌ی جونگکوک رو میبینم حس میکنم شبیه اون بازیگره‌ست که نمیدونم توی بالیوود بازی کرده یا هالیوود :| xD

RM. kiute.ARMY

این تو خالیوود بازی کرده😂 (وقتی خیلی نمکم)
mehrsa_jkkk^-^
۲۷ مرداد ۱۰:۲۸

وایی ددی برای این فیکه فقط عررر دارم بزنممم

 

خیلی قشنگ بوددددددد عرررر 

دیدی دد بعضی وقتا ادم میخواد برگرده به قبل تا بتونه دوباره یسری چیزا رو برای بار اول تجربه کنه؟فیک های tommy شی اینجوریه که میخوام برگردم به قبل و دوباره بخونمشون هم این هم ایکیگای خداییش خیلی خوب مینویسهههه T-T

تموم شد دد دیگه از این به بعد به غیر از منتظر بودن برای فیک های تو و شادی و ایتو باید منتظر فیک های tommyشی هم باشم هق

" خودم اصلا ازش خوشم نمیاد و به نظرم خیلی آبکی و به درد نخوره ، ولی خب با خودم گفتم برای چند ساعت سرگرمی بد نیست "

و خب این جمله بالا یعنی چی؟من عاشق فیک شدم و بعد میگی ابکی؟ار یو کیدینگ می؟واووو فیک ابکی این باشه فیک های خفن دیگه چی میشه دد به نظرت؟

یه دونه از این فیکای ب هقول خودت ابکی(چشم غرهه)بالای پونصد صفحه ازت میخوام tommy شی رسیدگی بشه لطفاا

خیلی خوشگلل بوددد عرر دارم براششش@-@

RM. kiute.ARMY

بزن داوشی بزننننن!

موافقمممممممممT^T

اره ارهT^T هیققققققق عرم می آید مرا!!
تامی شی هم رفت تو لیست تروریست های سایت:")
فیک های دیگه احتمالا تو لیست سلاح های شکتار جمعی قرار بگیره!
مسئولین خودشون فعلا در حال خوندن فیک هستن اما الساعه😂
عایگوT^T
:)?Hermione weird person
۲۷ مرداد ۰۱:۵۱

وای خدا.. نویسنده کجایی بیام با دمپایی جین بزنمتتتتت تو به این میگی ابکییی؟؟؟ ودهللل ، خونت پای خودت اگه فصل دومش رو ننوشتی 

RM. kiute.ARMY

با صندلی که جیمین مدام ازش میوفته پایین هم بزنش0_0
AnIs
۲۷ مرداد ۰۱:۲۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اه قلبم اکلیلیه 

همه جام درحال حاظر اکلیلیه 

کاپلای مورد علاقم از سه تا گروه مورد علاقم 

ولی هوسوک کجا بود این وسط این مرد هم دیک داره هم *ون گایز استفاده کنید ازش بیکار نمونه 

وی همچنان از کاپل فلیکس و بنگ چان اکلیل تراوش میکند*

RM. kiute.ARMY

الله و اکبر😂 فتوا داد انیس!

خیلی بنگچان و فلیکس بهم میانننن عنتر هااااااا:"))))
Paniz⁷
۲۶ مرداد ۲۲:۲۳

عه اینننن فیکککک

تو واتپد دیده بودم اینوووو

خیلی وقت بود منتطر بودم فول شهههثنثتثثانثتثنیایتیحخب

RM. kiute.ARMY

انتظار به پایان رسید!
بانک پاسارگارد.
وامِ قرض الحسنه بدون ضامن!
سونگ جی وون
۲۶ مرداد ۱۳:۲۱

هوا کجاش خوبه😂😂 کجا زندگی مبکنی که هواش خوبه ن‌ا‌مو‌سن

یااا تو باید تاییدم کنی ناسلامتی نه اینجوری بپیچونی بحثو😑😂😂😂

RM. kiute.ARMY

من تو اتاقم زندگی میکنم😂
بخدا من همه اش صحنه سازی میشم...این حجم از نامردی رو مردم کوفه هم نکردن ب مولا😂
Agust D
۲۶ مرداد ۱۳:۰۵

مدیونی فکر کنی همه ی فیکای این چند وقتو دانلود کردم ولی گشادیم میاد بخونم😔

حالا وقتی من حال خوندن داشتم سوسکم پر نمیزد تو سایت😑

RM. kiute.ARMY

با تنگ کن کاسپین خود را تنگ کنید.
کاسپین محصول فومن شیمی.
Kim Hira
۲۶ مرداد ۱۲:۵۰

ددی منظورت چی چی هستا ک میگی ازش خوشت نمیاد آبکیه ㅠㅠ 

دیشب تا پنج صب بیدار بودم ک این بی صاحابو بخونم ^^

این فیکشن زیادی شومبوزقومبوزگولی بید ㅠㅠ

این فیک مورد علاخمهههههههه

 

 

 

 

ㅠㅠ کاش س شیصد صفحه ای بود هعی ㅠㅠ

RM. kiute.ARMY

به مولا من نگفتم آبکیه تامی گفتT^T من همچین کفری نگفتم خودایا توبَع

ای جاعاننننT^T
Jk💜Tae ....
۲۶ مرداد ۱۰:۱۶

سلام ولی به نظر من زیبایی های خودشو داشت تامی جون💜موفق باشی ✨

RM. kiute.ARMY

مرسیییییی کومنتتتتت*0*
𝑇𝑜𝑚𝑚𝑦
۲۶ مرداد ۰۷:۱۱

تامی دختره 😂

خیلی چاکرم ومپایر جان

RM. kiute.ARMY

عه خداروشکر خداروشکر😂

ومپایر
b
۲۶ مرداد ۰۲:۵۰

سلام

ببخشید فیکشن بارکد تو وبسایتتون هست؟سیزن دومش..

اگه اره میشه لینکشو بهم بدین؟پیداش نکردم

RM. kiute.ARMY

سلام دلبرم*^*
نه متاسفانه ندارم فصل دومش رو:"(
بعد از فصل یک واقعا اون ادم سابق نشدم:">😂
سونگ جی وون
۲۶ مرداد ۰۲:۵۰

خب تامی شی یه بارم ته بنده خدا تاپ باشه لامصب همه چیش به تاپا میخوره همش تو امگاورس ها باید باتم باشه عصبیم میکنیدا🙂🙂

*لبخندی ترسناک تر از اخم

RM. kiute.ARMY

*خیره شدن به آسمون
هوا هم خوبه ها نه؟😂
BTL
۲۵ مرداد ۲۳:۲۷

برا اولین بار به روتون بیارم که کامنت اولم؟؟هه...

 

ب قول دوستمون منم واقعا حس آبکی بودن بهم دست نداد.قطعا ایکیگای یه انقلاب در صنعت فیک نویسی بود اما این یکیم خیلی خوشگل بود.اخراش عاشق فیلیکس و بنگ چان شدم😂بچم چانی خیلی تو کف بود😂خلاصه که فایتینگ🤝

RM. kiute.ARMY

وای...مایک رااپ کنن مایک دراااااااپپپپ😂

مرسیییییییی کامنت خوشگل خانمممم😎
ARMY
۲۵ مرداد ۲۲:۰۶

اااااام ی سوال 

میشع ب خاطر خر ذوقی زیاد کلمه هارو گم کرد؟

RM. kiute.ARMY

اره دلبندم! این یکی از نرمال ترین شرایطه!
Kim Hira
۲۵ مرداد ۲۲:۰۴

جیغغغغغغغغغ

ددی همین الان اومدم دیدم فصل دو دیقه پَستو آپ کردی ㅠㅠ خیلی ذوقیدم 

الان من اینو کجای دلم بزارم ㅠㅠ 

RM. kiute.ARMY

بالای گره سینوسی دعلیزیت فدات شمT^T 
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۵ مرداد ۲۰:۲۳

چرا یادمون نباشههه

RM. kiute.ARMY

ای جاننننننننننننT^T
M
۲۵ مرداد ۱۹:۱۹

خیلی بده که گوشی نداری و باید با گوشی یه نفر دیگه پیام بدی 

منم خودمم 

من این فیک رو تو واتپد خواندم و دوستش داشتم حتی تمشک آبی رو هم که نویسنده در واتپد ادامه نداد رو دوست داشتم 

ددیییییییی دلم برای گوشیم و واتپدم تنگگگگگگگ شده 

خدا برای هیچ کس نصیب نکنه 

گوشی هم که گرون😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

غم اخرت باشههه:"))
بیا بغلممممم خودم برات شام غریبان میگیرمممممممT^T
blueberrrrry
۲۵ مرداد ۱۶:۲۲

هورااااااااااااااااا امروزم رو مود خوبیممممممممممممممممممممممم :))

بلخره ژانر فان اومدددددددددددددددددددد😬😬😬

 

خییییییلی دلم برای ددیم تنگیده :(

 

ددی!! خبر خوب بدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ گزینه یک بله دو خیر💔😂

 

اونی که روش تو کلاسمون کراش بودمممممممم، خودش اومد سمتممممممممممم😂😂

 

و حالا گفتگوی ما با آ« دختر چشم طوسی رنگ اینگونه بود که گفت دلم میخاد لپای اینو بکشم چنگده کیوته💔سو من حق داشتم جلو کراشم درحالی که اینو بهم میگه یه سکته ریزی بزنم نه؟؟😬🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️

 

خدایییییییییییییییییییییییااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

امتحان ریاضی دادم دد :))

2 تا سوال بود کلا!! مسئله فاکی داده بودن قد کله عمم طول سوالش بود ولی سوال دوش عاسون بید😶😶

 

خیلی دوست دارم ددیییییییییییییییییییییییییی مرسیییییی💃💃💃😎😎

RM. kiute.ARMY

ای جانمممممممممم ان شا الله همیشه اینطور باشیییییییییT^T
فاینالییی😂

قربون دلت بشه ددی*^*

گزینه سه همه ی موارد😂😂😂

تاتفعلان5تافتقافث ایولللللل همینهههههههه!!

عف..چش رنگیه...عف تر عفففففففف!!! حق داری منم بودم پس میوفتادم😂


وای...وسط تابستون؟:")
وقتی یه سوالی اسون میشه من مطمئن میشم غلط حل کردم:| تو ک خداروشکر اینجوری نیستی؟😂

منم دوستت دارممممممممممممممم*0*
Vkook. Darya
۲۵ مرداد ۱۵:۱۳

این ظلمه که تو این مدت اینهمههه فیک فول و خفن اپ شده و من وقت ندارم هیچ‌کدومو بخونم &~& 

از یکماه دیگه هم مد شروع میشه دیگه بدتر 

باید زودتر وقتمو خالی کنم این فیکا رو تموم کنم :">>>

RM. kiute.ARMY

قشنگ از ماه پایانی استفاده کن برای وداع:">
Icymoon
۲۵ مرداد ۱۵:۰۰

تامیییی شهههههه 

من بوکت رو توی توی واتپد خوندم، عالیههه 💜💜💜

منتظر کارای بعدیتم، فایتینگگگگگ

RM. kiute.ARMY

وایییی ای جانT^T
ناامید برگشته از بیان
۲۵ مرداد ۱۴:۱۹

ای جانننن خیلی قشنگگگ بوددد

پوسترشو تو واتپد دیده بودم ولی وقت نشده بود بخونممم

آبکیم نبودد باحال بوددد

RM. kiute.ARMY

گوشت شه به تنتتتتتتT^T
Crazy
۲۵ مرداد ۱۳:۵۷

ژوووون چه چیزی 😂😂

واقعا نیاز داشتم یکم از دنیای واقعی دور بشم 

ددی ، نویسنده دست و پنجتون درد نکنه 🖤💜

RM. kiute.ARMY

مرسی کامنت خوشگله نوش جون😎
♡Kim Miya
۲۵ مرداد ۰۹:۵۴

اوکی جیخخخخخ من اینو تو واتپد خونده بودمممم 

تامی شی ولی من حس آبکی بودن بهم دست نداد بخدا 

خیلی خفن بیددد 

پیش ب سوی دوباره خوندن💃💃💃

RM. kiute.ARMY

به به پس همگی به تامی ارادت دارینننننT^T
Vampire
۲۵ مرداد ۰۹:۴۰

سلام تامی نویسنده ای که با ایکیگای خود رامحکوم به حبس در گره دهلیزی بطنی قلبم کرده ای...

معلومه از سر کتاب زیست دارم پیام میدم؟😶

حبس...

فک کنم منم تحت تاثیر متن ادبی تسلیتی که سوپری محله امون با مدرک سیکل در سوگ هوشنگ ابتحاج نوشت قرار گرفتم😑

اصن ددی یه کسایی واسش پست و وضعیت گذاشته بودن باز باران با ترانه رو هم نمیتونن یه دور درست بخونن بعد پست زده بودن جامعه شاعران ایران یتیم شد...

معلومه میخوام قاتل شم ...

معلومه میخوام مصرف بیهوده اکسیژن رو کاهش بدم...

(وی موهای خود را کشیده و جیغ زنان ادامه میدهد) معلومه میخوام این سم ها رو از هستی ساقط کنم💀

وای ددی اگه فقط اجازه داشتم ومپ درونم رو جز داداش بدبختم به این سم های دوپا هم نشون بدم مطمئن باش جهان رو از این لطف خودم محروم نمیکردم😊

فقط اگه اجازه داشتم...

هعی...

روزگار...

راستی تامی من این فیک رو تو واتپد خوندم

خواستم بدونی اونجا هم یه ومپ پشتته پسر (پسر بودی دیگه؟🙄)

به هر حال ...

گل پسر شیرینم گوگولی مگولی حپه انگولی 👶

#تعادل روانی

خوب ددی دوستت دارم♥

بخند بریز بپاش بخور بخواب هر کسی هم ایراد گرفت در اتاقت رو ببند 😐

خلاصه که همیشه خوب باش ددی جوووووونم

یعنی اگه روزی رل بزنم (یعنی روزی که ماست سیاه شه آره ، همون روز) امکان نداره هیچوقت تحت هیچ شرایطی طرف رو ددی صدا کنم 

اصن به هیچ وجه

راه نداره اصرار نکنین قیمت ها مقطوعه

چون من قبل از اون عنتر که معلوم نیست الان کدوم گوریه ددی قلبم رو پیدا کردم❤(اون میمه که یه ساختمون منفجر میشه لطفا)

 

 

 

#ومپ

#تعادل روانی

#هوشنگ ابتهاج به شما ربطی نداره اکرم خانم با مدرک سیکل

#تامی_واتپد_ومپ

#یه تلاش قهوه ای برای لاس زدن🤦‍♀️

RM. kiute.ARMY

قشنگ فصل چهارم زیست دهمت معلومه😂
به به...سوپری هاتون هم با کلاسن ها😂

اصن تا دیروز بلد نبودن که ابتهاج با کدوم ه نوشته میشه:|

من مراقبتم تو بکش من پاک میکنم!!!

ماشالله همه تو واتپد زیارت کردن😂
عه پسره؟:|

منم دوستت دارممممممممT^T
علاوه بر بستن اتاق صدای آهنگم هم زیاد میکنم😂
همچنین نفس منننننننن:"))
عایگووووووووو😂😂
ترخدا قصدی بده:">
تابنرعتثاقنعص من گلبم گرفت خدا سر شاهدهههههه:")) ممنونممممم ددیِ ومپی بودن افتخارههههههههT^T

تلاشت بوسیدنی بود برای من:">
BTL
۲۵ مرداد ۰۹:۴۰

تامی شی،با ایکیگای حجت رو بر ما تمام کردی.میرم این یکیو بخونم ببینم‌چطوره.شکسته نفسی نفرمااا

RM. kiute.ARMY

سینه بزننننننننننT^T
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان