BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Snow Fox

پارت جدید اضافه شد 

نویسندگان Trap TC & katyak
کاپل 

سپ، کوکگی،ویمین

ژانر رومنس،تاریخی،اسمات
محدودیت سنی  +16
روزهای آپ

سه شنبه ها

مقدمه:

شاید یکی از سخت‌ترین دو راهی‌ها برای هر دلداده‌ای این باشد که به هنگام شیرین زبانی‌های معشوقه‌اش، نمی‌داند از بین لب‌ها و چشمانش به کدام یک خیره بماند؛ 

اما تو... 

تو با آن چشم‌های دو رنگ... 

کار را برای من از آنچه که بود نیز سخت‌تر کردی. 

 

__________________________________________________

پارت اول و دوم 

Download 

 

پارت سوم

Download 

 

پارت چهارم

Download 

 

پارت پنجم

Download 

  

805_vpfe.png

۱۱ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
جوهاتسو
۰۸ ارديبهشت ۲۱:۴۰

وای خدا وای قلبم

*فوران خون و اکلیل

لعنت به چهره متفاوت و کیوت از یونگی لعنتی تر

همیشه خدا تو فن فیکیشن ها شخصیت یونگی خیلی سرد و خشن و ددی طوره ولی این یکی خیلی گادههههه

قشنگ همون یونگی اوایل دبیوعه

بخدا دلم براش تنگ شده بود

داستان خیلی جذاب و جالبیه و با هر خطش کلی حس خوب میگیری. 

و از همون اول یه سوال رو میندازی تو کله آدم که چرا چشمای پونگی دو رنگه و واقعا باباش قبلا خانواده سلطنتی بوده یا نه؟ اولش که درباره اون گردنبد بود، کتابدار گفت اون خانواده رو سوزوندن و تولد اون نوزاد نحس و شوم بوده خیلی دلم میخواد واقعیت یونگی رو بدونم و یه حسی بهم میگه اون مرده شاید باباش نیست یا چمیدونم اگه میگن سوزوندنش چطور جون سالم به در برد و قبل مرگش که به مامان یونگی اشاره کرد یعنی زندس پس این وسط اون لعنتیا کیو سوزوندن؟ 

خانواده هوسوک این وسط چکارست؟ یعنی این دو خانواده هیچ ارتباطی باهم نداشتن؟ چون اگه خانواده قبلی یونگی اینا بودن، قطعا یکی تو قصر کوفتی چهره اون نوزاد رو دید دیگه... یعنی احتمال میدادم  سوکجین، که فرمانده س و به قطع یقین چنیدن سال تو قصر بوده، یونگی رو بشناسه ولی همه بهش میگن ساحره! 

خب کلید حل مشکلات صبر و اومدن پارت های بعدی 😅

خلاصه که نویسنده جان قلم هنرمندت پر برکت و اینکه من دیروز بعد ١٠ ساعت خوابیدن و شارژ شدن پس از جلسه کنکور بعد صدها سال گوشی فسیل شدم رو باز کردم و اولین جا اومدم اینجا از اونجایی که ددی رو خیلی میدونست و بعله فیک شما رو دیدم و خستگی یه سال فا*کینگم از تنم رفت و انرژی گرفتم پر قدرت تا تیر و مرداد ادامه بدم و زنده بمونم

بااینکه شاید نرسم ادامه ش رو تا یه وقت دیگه بخونم ولی تمام این حس خوب تا وقتی برگردم تو قلبم میمونه

فقط یه سوالی دارم روال داستان تو چه قرنی رخ میده؟ چون یه قسمتی به ژاپنی ها اشاره کردی برام جالب شد که بدونم:>

 

RM. kiute.ARMY

نظر تراز:

ای فدا کامنت جامع و کاملت بشم من😭😭😭😭♥♥♥♥♥♥♥
Trap .TC
۰۶ ارديبهشت ۱۸:۲۷

[هودی بنفش جیمین]

بخدا هنوز زوده برا تیر خوردنت:)))

RM. kiute.ARMY

این یک هشدار استتتتت😭😭😭😭😭😭

هودی بنفش جیمین
هودی بنفش جیمین
۰۵ ارديبهشت ۱۳:۵۸

ایندفه دیگه تیر نخوردم درست دسته ی تانک رفته توم:)))))))

RM. kiute.ARMY

الان شدی شهید اسنو فاکس نژاد:))))
همونی که روی ددی کراشه
۰۴ ارديبهشت ۲۳:۲۷

Trap. Tc

نویسنده جوابم رو داده... برگانم واقعا 

اوکی پس مثل حرکتیه که خودم میزنم گاهی وقتا... 

فقط خواستم مطمئن بشم 

چقدر پارت جدید خوشگله خاک تو سرم... 

به مولا شبنم شی عزیز از شما هم نهایت تشکر رو بابت پاسخگویی به عمل میارم 

 

RM. kiute.ARMY

Trap. Tc

به مولا شبنم شی
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۰۴ ارديبهشت ۲۲:۲۶

دستتون درد نکنه بابت پارت جدید💗😗🤝🏻

*پلی کردن ست می فری و رفتن اون حرکت کوک تو لایوش با این اهنگ😂😔🤝🏻*

 

RM. kiute.ARMY

خواهش میشه عزیییز*^*
*پلی کردن لایک کریزی و اون در گوشی صحبت کردن های کوک تو لایوش😂*
به مولا شبنمم (همون دختر نامجین و سپم)
۰۲ ارديبهشت ۱۲:۵۴

همونی که روی ددی کراشه

اگه منظورتو درست فهمیده باشم...خب یعنی دو نفر نوشتنش...حالا چطوریش بستگی داره...

مثلا یکی ایده داده اون یکی نوشته

یا هردو با همکاری هم نوشتن

یا یکی کامل نوشته بعد اون یکی از اول دوباره مثلا تصحیحش کرده یا جاهایی چیزی بهش اضافه کرده

هرکدوم اینا یا مدل های دیگه میتونه باشه :>

RM. kiute.ARMY

همونی که روی ددی کراشه


Trap .TC
۰۱ ارديبهشت ۱۶:۲۹

خطاب به [همونی که روی ددی کراشه]

وقتی میگیم نویسندگان، به این معنی نیست که دو نفر نوشتنش! من و دوستم توی ایده پردازی داستان با هم شراکت کردیم و متن داستان رو تماما خودم نوشتم. قطعا نمیشه دو نفر داستان رو بنویسن چون تفاوت قلم پیش میاد اما میتونن توی نحوه‌ی پیشبرد داستان با هم صحبت کنن.

RM. kiute.ARMY

اوووو بله بله!!

همونی که روی ددی کراشه
Trap .TC
۳۱ فروردين ۱۴:۰۵

اومو~

دیسلایک؟:) 

RM. kiute.ARMY

نسیم شییی میانه:"(
طویله ی پشت سایت قفلش خرابه یهو گاو و گوزفندامی فشاریمون میریزه بیرون:(

پ.ن: ولی واقعا، کارهایی که معروف میشن دیسلایک دارن.
مثلا تو ارمی کش ترین مطالب فیک های هستن که بیشترین دیسلایک های سایتو دارن😂😭
Trap .TC
۳۰ فروردين ۱۲:۵۹

خطاب به [هودی بنفش جیمین]

هنوز برای تیر خوردن زوده عزیزم:) حوصله کن

RM. kiute.ARMY

هودی بنفش جیمین
همونی که روی ددی کراشه
۲۹ فروردين ۲۱:۳۰

میگم من برام سوال شد که وقتی میگن نویسندگان دقیقا چطوریه ...

RM. kiute.ARMY

جان؟👀
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۲۸ فروردين ۱۲:۵۸

اخجون پارت جدیدد

RM. kiute.ARMY

هوراااااا😭😭😭
هودی بنفش جیمین
۲۸ فروردين ۱۰:۵۲

من تیر خوردم شما ادامه بدید:')

RM. kiute.ARMY

من کلاشینکف رفت توم:)
هوکا
۲۴ فروردين ۱۶:۱۰

برای همچین فیک خفنی فقط همین؟

حمایت کنید تا با اسلحه نیومدم بالا سرتون 

RM. kiute.ARMY

به گمونم تانک باید بیاری حمله انتحاری بزنیم😔
یوکینو ساما
۱۹ فروردين ۲۰:۴۴

وایی باورم نمیشه چند وقت شده؟ شاید یک سال.. من یک ساله همش فکر میکردم که روباه برفی چیشد و چرا دیگه رو سایت نیست..  این یکی از بهترین اتفاقای سالمه🥹🤍

RM. kiute.ARMY

ای جون دلمممم فدات شم کههه:")))
نوش جونت باشهههه!!
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۸ فروردين ۱۷:۵۱

دارم خواب میبینم؟

RM. kiute.ARMY

کاملا بیدار😔
Huka
۱۶ فروردين ۱۹:۲۸

شیپ؟

 

یه شیپمون نشه

RM. kiute.ARMY

بسم الله الرحمن الرحیم، الان ثبتتون میکنم😔💋
به مولا شبنمم (همون دختر نامجین و سپم)
۱۵ فروردين ۱۹:۲۵

آقا من حوصله نوشتن ندارم یعنی نمیشه نظرمو با ویس بگم 🗿

RM. kiute.ARMY

تو وویس بده تا برات وان بیلبورد کنم😔
به مولا شبنمم (همون دختر نامجین و سپم)
۱۵ فروردين ۱۸:۵۹

بالاخرههه :)))

هه...من تو دیلی نویسنده عضو بودم میدونستم قراره بیاد رو سایت....هه 😏😂

وای وای...عشق من دوباره برگشت :)))

باوجود تمام شرایطی که دارم تمام سعیمو میکنم هر هفته بخونم و نظر بدم 🥲

بریم واسه قسمت اول 😭🏃🏻‍♀️🤌🏻

RM. kiute.ARMY

بچه ها دقت کنسد، وی آی پی بودن یعنی این😔

یا علی بگو و عشق آغاز شهههههه😭😭😭
هودی بنفش جیمین
۱۵ فروردين ۱۲:۴۶

جای یونمین خالی:''''')))))))

 

RM. kiute.ARMY

ان شا الله سری بعد😔
الے‌
۱۵ فروردين ۰۳:۳۳

عررررررر ددی بمولا رو قلم نویسنده کراش نزدم کراشیدم😂❤

بعد این پارت میخوام دل رو بزنم به دریا برم جنگل بلکه یونگی پیداش بشه 🤧

RM. kiute.ARMY

اصلا....مری می قلم نویسنده😔
همه نظر و نیاااااز جهت پیدا شدن یونگییی یا امام رضا😭😭😭😭
OT7
۱۵ فروردين ۰۲:۵۰

اصلا با دیدن مقدمش کف کردمممممم

  از کاور و مقدمه و نویسنده تشکر میکنم که باعث تشنج بنده شدن😭😭

*چند تا فحش به خودم میدم و کتابامو میزارم زیر سرم و می‌شینم فیک میخونم

 

راستی دد،خوبی؟ عیدت مبارک باشه،با تاخیر. دد مواظب خودت باش،چند روز تعطیلات رو ویروس گرفته بودم و عین سگ حالم بده بود.البته خداروشکر یه بهانه واسه عید دیدنی نرفتن پیدا کردم😂

شما یه اصغر سگ سبیلی،چیزی، یافت نکردی بین فامیلا؟

RM. kiute.ARMY

ای نویسنده! آگاه باش و بدان ما همه برات رو زانو هامونیم با تانک نیا رومون😭😭😭😭
*من در مواقعی کتاب رو میزاشتم کمد تا حتی وجودشو حس نکنم

خوبممم عزیزم تو خوبی؟*^* ای من بگردممم نههه مراقب باش ویتامین بخور:"(
خوش بحالت شد پس😭😂
نه متاسفانه همه مرتضی تیزی بودن😔
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۱۴ فروردين ۲۳:۰۰

اره عشقم الساعهههه💋😎

 

ژانر: عاشقانه . تاریخی . اسمات

.

دستت طلا.

اوکی شت....

میرم محو شم،حقیقتا بزارید برم گریه کنم دودیقه بعد بیام دوباره خوشحالی کنم.

کوکگی و سپ وویمین...این ژانرا....نه من باید دور این بگردم،دور نویسندشم به طور به خصوص.. 

یه دقه استاپ ایت ببینم.....چییییی؟؟؟

کوکگی مگه همون یونگی و جونگکوک نیست؟

و سپم یونگی و جیهوپ،.........یه دقه دیگه وایسیدنهههه یعنی چیزه اخجونننن درام عر در بیارررر😂😂😂😭😭😭😭😂😂😔😔🤝🏻🤝🏻

میرم نذر کنم سد اند نباشه،بگید سپ سد اند نیستتتنتت(یه هو نگران شدم اصن😂😂😭😭😔🤝🏻)

 

 

RM. kiute.ARMY

فدات بشم عسلممم*^*

اره دقیقا:)))
قراره خنج بکشیم رو صورتمون...عر بزنیم...هرشب گریه و فریاد...
تهدید نویسنده از سر ناچاری و با ضجه 

نویسنده در کمین است،
با ما در شهر بمانید😔
M.T
۱۴ فروردين ۲۱:۳۵

عالیهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

بی صبرانه منتظر پارت جدیدممم

 

RM. kiute.ARMY

جووووووووون بزن بر بدن😎
هودی بنفش جیمین
۱۴ فروردين ۲۱:۰۲

چجوری میتونم کلمه ای برای توصیفش پیدا کنم؟:')

این عالیهههههههه:'''''') دمت گرم نویسندههههههه فایتینگگگگگ

 

RM. kiute.ARMY

لامذهب با آدم یه کاری میکنه لخت بدو تو کوچه:")))
همونی که روی ددی کراشه
۱۴ فروردين ۲۰:۵۷

خدای من ...خودایییی منننن..خدایا این نویسنده رو تکثیر کن جان مادرم ...نویسنده شیی روی کاورت..کاپلات، قلمت و کلاااا کراش زدم ...فایتینگگگ

RM. kiute.ARMY

*پلی کردن مداحی علی علی علی علی
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۱۴ فروردين ۱۷:۵۵

دد،بی زحمت میشه ژانراشو بگی،نمیدونم چرا ولی گوشبم برعکس نمیشن صفحش کامل ببینم ژانر هارو،دستت طلا فدات شم

RM. kiute.ARMY

اره عشقم الساعهههه💋😎

ژانر: عاشقانه . تاریخی . اسمات
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۱۴ فروردين ۱۷:۵۴

چقدر کاورش جذابه

RM. kiute.ARMY

توشو ندیدی...
نویسنده اشو ندیدی!!!
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۱۴ فروردين ۱۷:۵۳

من همینجا اعلام میدارم که ای لاویونویسنده ،بابت سپ،خیلی مشتاقم بخونمش ،

عه پشمام پارتیه،ای بابا ای بابا،عالی شد،به هر حال حمایت های سبز من ذو اینجاخواهید دید تا این غول شه بخونمش،(گفته بودم چقدر خواستار سپ هستم و اگر بیاد کلی کامنت میزارمبراش دیگه نه😂🥲)

 

RM. kiute.ARMY

عاره دیگههههه! سپ شیپره و حرفش😔😂
شیرپاکتی
۱۴ فروردين ۱۷:۵۰

کوکگی یا سپ بلاخره؟خیانت؟پشمام

پ.ن:ای بابا ای بابشمای دورنگ؟دبگه بین سه راهی موند،به این چشش خیره شهبا اون یکی چشش یا لباش😂🥲🤝🏻

پ.ن۲:یه معشوقه ام نداریم چشاش دورنگ باشه بین سه راهی این چشش یا اون یکی چشش یا لبش بمونیم،نهایت چیزی که گیرمون بیاد یه معشوقست با ابرو موکتی و سیبیل چخکاقی بین دوراهی خیره شدن به اونا بمونیم😂😔🤝🏻

پ.ن۳:خدا از اینا نصیب کنه.

پ.ن۴:ما که بخیل نیستیم.

پ.ن۵:ددیییی چطوریی عزیز مادر؟دلم برات تنگ شدهبود وهمنین طور دلم برای اپدیت های سایتم تنگ شدهبود،سال نوت با تاخیر مبارک،ببخشبد مسافرت بودم مثل خودت درگیر فامیل واین چیزا نت نداشتیدم.

 

 

 

RM. kiute.ARMY

درام های عاشقانه که چنگ میکشی به خودت عر میزنی ضجه میزنی ناله فغان😎
پ.ن: تاس بنداز شیش اومد، همه اش رو بردار😔😂
پ.ن2: دوتا سیبیل داره طرف💀
پ.ن3: به حق همین ماه عزیز
پ.ن4: به قران!
پ.ن5: سلام دورت بگردم منننن عید شما هم مبارک فدات شم دل منم تنگگگگTT
اتفاقا همدردتم😭😭😂😂
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۱۴ فروردين ۱۶:۵۷

یسسسس یه کار سپپپپپپ🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲💃💃💃💃💃💃💃

RM. kiute.ARMY

بالاخرههههه!!!😭😭😭😭
TOTO
۱۴ فروردين ۱۶:۲۴

یاااه(با حالت شگفت زده شدن...وی کیدراما زیاد دیده) تا حالا از مقدمه یه فیک اینقد خوشم نیومده بوددد...قلمی قوی در این نزدیکی حس میشود بگذارید دانلود کنیم.

RM. kiute.ARMY

اووو ته بگ!
*شدت بیشتر کی دراما*

بابا این نویسنده نوبل ادبیات داره😔
ما دزدیدیمش بنویسه برامون!
NiL ith
۱۴ فروردين ۱۳:۱۸

امیدوارم پدر زنده بمونهههه😭😭😭😭

امیدوارم بخش اول داستان به این معنی نباشن که قراره هوسوک و یونگی روبه روی هم بایستن....

امیدوارم اتفاقی که برای پدرش افتاد ربطی به افراد هوسوک یا پادشاه نداشته باشهههههه😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

ددی نیستم نرم براشون دعا ننویسم!!!

اما نویسنده در کمین ماست😔
Trap .TC
۱۴ فروردين ۱۰:۲۷

بالاخره:)

RM. kiute.ARMY

فاینالیییی چشمانم مزین شد به رخ یااااااااااررر!!!!
رخ پستی همچون می!!!!
ای فیک گرانقدر!!
لبو رد کن بیاد جووون😭😭😭😭
هوکا
۱۳ فروردين ۲۱:۴۴

باعث افتخاری

RM. kiute.ARMY

جوووووووووونن شیپ میکنم به غلط😔
Trap .TC
۱۳ فروردين ۲۰:۰۵

:]]]

RM. kiute.ARMY

ای فدااااااااااااا برگشتیییی رسمااااا😭😭😭😭😭💋💋💋💋💋
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان