BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن KINGCARD

 پارت جدید اضافه شد...

نویسنده Querencia 
کاپل اصلی تهیونگ × جانگکوک × والنتین
کاپل فرعی  ناممین (BTS) × سوگیو (TXT) × کایسو (EXO) × چانبک(EXO)× کاپل اوریجینال
ژانر

عاشقانه - جناییی- معمایی - دارک - اسمات - ماورالطبیعی - فانتزی - برشی از زندگی - مدرسه‌ای - انگست

محدودیت سنی  +18
روزهای آپ چهارشنبه‌

خلاصه:

در دبیرستان خصوصی Caste Heaven، رسمی خاص و قدیمی دانش‌آموزها رو در طبقات مختلف قرار میده. رسمی که همکلاسی‌ها رو وادار به اطاعت از هم یا تحمل زورگویی میکنه؛ و جئون جانگکوک، از شاه پیک بودن لذت میبره. 

اما با سر رسیدن دانش‌آموزهای انتقالی، بازی بر سر طبقات تکرار میشه و جانگکوک به پایین‌ترین رتبه سقوط میکنه؛ جوکر. 

توی مدرسه‌ای که روتینی از قتل و خودکشی‌های مرموز و خونت مخفیانه داره، جانگکوک با پادشاه‌های جدید، کیم تهیونگ و کیم والنتین، معامله‌ای میکنه تا کسی که مسئول سقوطش بوده رو پیدا و مجازات کنه.

غافل از اینکه هدف اصلی دوقلوهای کیم از پا گذاشتن به اون مدرسه چیه...

__________________________________________________________________________________

پارت صفر تا شش

Download 

پارت هفت تا دوازده

Download 

پارت سیزده

Download 

پارت چهارده

Download 

پارت پانزده

Download 

پارت شانزده

Download 

پارت هفده

Download 

پارت هجده

Download 

پارت نوزده 

Download 

پارت بیست

Download 

پارت بیست و یک

Download 

پارت بیست و دو 

Download 

   

805_vpfe.png

۱۶ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Neo
۰۵ مهر ۲۳:۰۲

چرا دانلودش میکنم خرابه؟ نمیزاره بخونمش 

RM. kiute.ARMY

کدوم پارت نفس من؟
Bahar
۰۵ مهر ۱۶:۲۱

اخیش بالاخره پارت جدید اومد😭♥️

RM. kiute.ARMY

یعس دتس رایت😎
Benito
۰۴ مهر ۱۴:۵۰

فقط اگه فردا نیاد🔪💀

RM. kiute.ARMY

مانند ایسرائیل و آمریکا مرا تهدید میکنی؟؟
ما میثل شاه وابسته نیستیممممم😔☝
نه
۳۱ شهریور ۱۳:۲۴

نههههههههههههههههههههه چهارشنبه هم رد شد پس چرا نیومد🥴

RM. kiute.ARMY

میاد میاد عمرم:")
Yona
۲۵ شهریور ۱۶:۲۵

فقط منم که فک میکنم داستان پیچیده س یا نه ؟😁

RM. kiute.ARMY

داستان داره جدی میشه😔😂
Rio
۲۵ شهریور ۱۵:۱۲

بالاخره بعد چند سال یه فیک خوب خوندم که برای فول نبودنش زار بزنمم😭😭😭😭

پس چرا پارت جدید نمیادددد خطپزژزززخزربادوم😭😭

RM. kiute.ARMY

میزاریم میزاریم آجییی😭😭😭😭
جد دزیره
۲۵ شهریور ۱۴:۵۳

شت پارت جدید اومدددددددد

 

( وی تا پارت 18 خونده😔)

ددی به نظرت الان برم ادامش رو بخونم یا وایسم تموم بشه بعد بخونم الان برم اسلحه رو تموم کنم (اخراشه😭😭)        اسلحه خوندی؟ اگه اره هپی انده دیگه؟؟؟

ددی؟؟؟؟؟

میگویم اسممو عوض کنم بزارم دیگه بوی نعناع نمیدی نعناع؟؟؟؟؟

 

 

RM. kiute.ARMY

18 عدد مقدسیه😔

والا ب من باشه میگم پارتی بزن شادروان شی😔
اسلحه رو انقدر برام اسپویل کردم ک نتونستم بخونم😔😂 اما اره هپیه

من عاشق نعنام بزار اسمتو😭😭😭😭
Neo
۲۲ شهریور ۱۳:۲۷

من و این همه خوشبختی محاله بخدا شک کردم به زندگیم :) 

 

اون از اسنو فاکس اینم از این کینکارد 

خداایا شکرتتتت عاشقتممممممممم اصلا عاشق همه هستممممم ددی بیا ماچت کنم اصن بیا بهت بد-😔🏳️‍🌈

 نبمیحصحصحصحص وای از ذوق دارم میمیرم 

 

امیدوارم تریسام پا برجا باشه و جفتشون اعتراف کنن و به جفتشون بعله بگه 😭😔 منی که عاشق تریسامم یکی منو جمع کنه انگار شاباشم 😔🤌🏻

ولی امیدوارم همینجوری که گفتم باشه چون نمیتونم تحمل کنم یکیشون نباشه و این مثلث از بین بره :) 

RM. kiute.ARMY

چه گذاشتن یه پارت جدید تاثیر داره...
از این به بعد میرم تیزی میکشم پارت میگیرم تا تو بیای بهم بد-😔♥
قربون ذوقتتت😎💜


والا برای ما همون دور هم بودن مهمه😔 جووون شاباش شو مادر داماد شم جمعت کنم😔
الان سیا داستان رو 780 درجه تغییر میده
사서ㅣ더ㅣ
۲۱ شهریور ۲۳:۱۲

رمان بزارررررررررررررررررررررررررر

دارم دیوونه میشم که قانونای دیگه پادشاه چیه

😭😐

RM. kiute.ARMY

منم ازش پرسیدم قانونات چیه گفت دایرکت😔
Diana
۱۷ شهریور ۱۷:۲۷

آخر من نفهمیدم اون یارو ماسک داره چطوری از در بسته رد شد  جونگکوک رو خفه کرد ؟؟؟؟؟

و بعد اینکه چرا بابای والنتین و تهیونگ عین خیالشم نیست که اونا دارن اونجا چیکار میکنند ؟؟؟

kopney
۱۵ شهریور ۱۲:۱۶

من همچنان منتظرم این فول بشه:)

RM. kiute.ARMY

حالا حالا ها مونده خوشگله😔
Emily
۱۴ شهریور ۱۷:۱۸

میگم... چه ساعتی پارت جدید آپ میکنین؟ 

RM. kiute.ARMY

ساعت نداریم بیب*^*
مادر شوهر تهیونگ شی😅🎀
۰۹ شهریور ۰۳:۰۱

ددی؟ نمیشه فولشو تا جایی که اومده پی‌دی‌اف کنی بزاری یا مثلا هر ده پارتو بهم وصل کنی؟🥲🎀

 

 

RM. kiute.ARMY

بستگی به نویسنده داره عشقمT^T
مادر شوهر تهیونگ شی😅🎀
۰۹ شهریور ۰۲:۵۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددی؟؟؟😭

نه ببخشید ددیییی؟😭

من برای تو و نویسنده جوکم؟؟؟😭

نه نههه الان سکته میکنم😭🎀

ولی سکته منو کر_😏😭

ددی یعنی چی که چهارده پارتو هنوز نخوندم؟؟؟

ددی من میرم بخونم دیگه زر نمیزنم کم کم دارم گو* میگم😔

*اصلا هم به خاطر این نیست که امشب تصمیم گرفتم خودم البته برنم بخورم😔

 

RM. kiute.ARMY

نه بخدا ما فقط ماموریم و معذور😭😭😭😭
سکته هم منو ک-😔
یا علی بگو! حماسه ای به پا کن دوبارهههه!
نه بابا نفرما😔💜
*عجب😔
zahra mansouri
۰۶ شهریور ۲۲:۱۶

بعد از 950 صفحه و 16 پارت

بالاخره ژانر ماوراطبیعی داره خودشو نشون میده... 

چرا حس میکنم تازه شروع داستانه؟ 

چون هم حسادت و تفرقه بین ته وی شروع شده، هم بازی تازه روی خودشو به دوقلو ها نشون داده، هم اطلاعات این پارت کمی بیشتر بود از پارتای قبل

 

نویسنده دقیقا مثل جونگین داره کم کم بهمون اطلاعات میده و من دارم کف و خون بالا میارم😭🍷

 

اقا داستان خیلی هات شده من نمیتوانم دیگر... 

کاش این لعنتی فول بود😭😭✨

 

 

من برم به بقیه عر زدنم برسم خداحافظ😭✨

RM. kiute.ARMY

سیا جان سر این فیک یه اسلحه ی جدید ساخته جهت انقراض نسلمون!!!

وایسا منم بیام😭😭😭
Diana
۰۵ شهریور ۲۲:۰۳

یه سوال هر پارت چقدر طول می‌کشه تا بیاد؟  

دوساله منتظرم از ۱۶ جلوتر نمیره بخدا 😑😐

RM. kiute.ARMY

بخدا میاد:")
جد دزیره
۰۵ شهریور ۱۴:۰۷

بسم الله رحمان الرهیم یا جد بابای ولنتاین شروع میکنیم:

اولا چند تا داوطلب میخوام برای جر دادن هانا و دوک بی کفاثتتتت( اسمشو یادم نمیاد😔)

نامین اخههههههه [ وی بعد از خوندن ۱۶ پارت تازه متوجه شده🥲] 

 

ای وانا بی یور اسلیور ای وانا بی یور مسترررررر💃💃

جیمین بسی مظلوم تشیف دارن 🙂🙂

من وقتی چهارشنبه ها میام و میبینم پارت جدید اومده:💀         خلاصه شیش دور سکته رو میزنم 

 

حالا واویلا لیلی دوست دارم خیلییی

ددی جدیدنا میخوام کامنت بزارم نمیدونم چطوری شروع کنم پیشنهادی داری؟(^_^;)

 

اودافظظظظظظ

RM. kiute.ARMY

بسمه تعالی، رخصت جیگر بفرما😔
هرچی هست هستم بقران😔
یا علی!!!

*شیک شیک های مدام
خدا نکنههه! تنفس مصنوعی خواستی هستم😔

بلرزووووووون!
قبلش نیت کن😔😂

بایییی!
kim light
۰۳ شهریور ۱۵:۴۱

هعی بچززززززززززز! انقدر نمالین شوهره می فهمه ماهری تو مالیدناااااااا.

 

 

من کاری به کسی ندارم فقط می خوام بدونم کی فول میشه؟

گذاشتم فول بشه بخونم بعد هر بارک ه آپ میشه انگار روزه گرفتم رفتم تو رستوران نشستم.

بسه من می خوام زودتر فول بشه دارم دیوونه میشم.

 

RM. kiute.ARMY

حق! کمی استراحت بدین😔☕

هنو مونده خانمی😎
مادر شوهر تهیونگ شی😅🎀
۳۰ مرداد ۲۱:۲۶

ددی چرا حس میکنم مظلوم گیر اوردین؟؟؟

نه نه چرااااا🤧

ناممین؟؟؟!!!! سوگیووو؟؟؟؟!!! چانبک؟؟؟؟!!!!! تریساااام؟؟؟!!!! 

قلبمممم😭😭😭😭😭😭

ددی دستمال سه لایه نداری دماغمو بگیرم😭😭😭

راستی من همون یونام دیگه اومدم کولاک کنم تو ذهنتون بمونم😎😎😎😎

سرعت تغیر مود اصلا حس نمیشه😎😎🫂🫂

RM. kiute.ARMY

نه، ما مظلوم گیر نمیاری. شماها گیر ما میوفتین😔🔥

دولایه و نیم داریم به کارت میاد؟

جوووون بابا گنگعلی😎💚💚💚
Neo
۲۶ مرداد ۰۴:۰۰

اوکی پارت جدید :) 

باید با وضو و بصملا و هزار تا ایت الکرسی وارد سم 

حس میکنم قراره ده بار بخونمش 

خدایا خودت منو بلاک کن که دیگه توان ندارم 

ددی سر قبرم ارون خرما ها بیار که گردو تا دسته رفته تو باسنشون 

موزیک ( کی بلده خوب قرش بده) از جمیله جیمین پلی کن برام 

پیس پیس بخونیااا 😭

 

 

 

RM. kiute.ARMY

یعس:"))
محض احتیاط تو راه تیمم هم کن:"))

خدا نکنه اجی😭😭😭
گردو گرونه هااا آجی😔 پاستیل بزارم؟
خودم برات با سه چهار تا باند کلفت پلی میکنم😭😭😭
روزی ده مرتبه برایت پیس پیس همراه با لایک😭😭😭😭
جد دزیره
۲۵ مرداد ۲۲:۵۷

ددی؟؟؟

من از نویسنده این فیک شکایت دارم .......

مگه خشت های رتبه هاشون رو مخفی نمی کردن؟؟       پس چرا هیشکی شاه خال دل رو نمیشناخت😐😐😐

 

ددی جونمممممممم ای بالا مقام ترین مقام دار تمامی محافل هردو دنیاا

 

خدایی هیچ راهی نی فصل چهار دسپرادو ساخته بشه؟    تلوخدااااااا

RM. kiute.ARMY

جونم؟؟

شاید یکی تقلب کرده این وسط😔

ای جد تری جد تمامی دوران ها!

صدا و سیما مجوز نمیدهد😔
Nazi
۲۴ مرداد ۲۰:۱۵

سلام ددی ببین من هربار میرم تو سایتش برام بالا نمیاد که دانلودش کنم 

چیکار کنم؟

RM. kiute.ARMY

سلام جانان*^*
لینک بخدا چک شد درسته:>
...
۲۲ مرداد ۲۳:۰۶

اقااا من از گوگل اومدم بعد زیر پارتا زده دانلود رو اون میزنم و خب یه برنامه دانلود میشه ک اخرم میزنه برنامه نصب نشد... من چه غلطی بکنممم کمککک

RM. kiute.ARMY

سلام عشق دل من*^*

Q. Moon
۲۲ مرداد ۱۳:۳۳

وای هیونگ الان پست "از جلو نظام"ت رو دیدم

توروخدا بگو منظورت از اون نویسنده ستیه😭😭😭

دارم از نگرانی میمیرم هرجا ک تونستم و میشد بهش پیاپ دادم ولی خبری ازش نیست و جواب نمیده خیلی نگرانشم🥲🥲

RM. kiute.ARMY

نه متاسفانه💔
وای سیا گفتی کردی کبابم!
ادی سان هم آیدی ندارم به اون پیام بدم رسما دارم دیوونه میشم😭
امیدوارم خیر باشه:( 
lilisia
۲۰ مرداد ۰۹:۳۵

عامممم ددی نمیدونم فقط برا من اینجوریه یا نه ولی پارت 6 لود نمیشه

تازه شروع نکردم بخوندن ولی دارم کل پارتارو جمع میکنم تو یه فولدر

که قبل از اینکه فیک فول شد خودم داشته باشمش بعدا بخونم

تا باشه از این ویکوکا

قلم سیا یه چیز دیگس واقعااااا

موچ بهت<<<<

RM. kiute.ARMY

جونم عشقمT^T
وای اره چک کن با فیلترشکن میاره یا نه؟:"(
عفففف عجب فولدری!
وواقعا واقعا...
عشقه سیاااا😭😭😭😭
Waraha
۱۴ مرداد ۲۱:۵۶

میگما

کی فولش قرار میگیره؟

RM. kiute.ARMY

وقتی تموم شد😔
*دیس ایز، ایلان ماسک
Rj
۰۸ مرداد ۱۴:۳۹

سلام علیکم خوب هستین شما ددی جانننننن؟؟؟؟

( عوا ، چه با ادب شدم من )

اره دیگه ددی جان سوال دارم خدمتتون

احتمال داره نویسنده ، قربونش برم الهی ، فول پارت بزاره بعد از اپ کردن همه پارتا ؟؟؟؟؟؟؟

لللللللللللطططططططططففففففففننننننننیییییییییی.....

من دارم میمیرم ، می‌خوام بخونم ولی یادم میاد لرد هنوز مونده ...⁦ಥ⁠‿⁠ಥ⁩

توان ندارم شاتی بخونم ..... 

ای خخخخخووووووودددددددداااااااا

بهم لگو که فول پارت هم میزارههههههه ⁦(⁠。⁠ŏ⁠﹏⁠ŏ⁠)⁩

 

 

اره دیگه ، عر زدنا تموم شد 🐣

ددی جون مراقب خودت باش لاو یو 

کئرنسیا جونم ، عشقم ، عزیزم لاو یو 

دست همه طلا 💗💖💋👋

RM. kiute.ARMY

علیک سلام جانان شما خوبی؟ خانواده خوبن؟😎
ای جاان😂
اره که فول آپ میشه عسل!!!
خدا نکنههههههه! وای لرد:))))

همچنین عشقمممم T^T
دست شما طلا!!
چ
۰۶ مرداد ۱۷:۲۸

جمعا چندتا پارتع

RM. kiute.ARMY

والا بستگی داره به بودجه امون😔
Neo
۰۴ مرداد ۱۳:۰۴

کو پارت ددی اظیظم؟ حتما باید رگمو بزنم و فواره خونشو بپاچم تو صورت نویسنده؟ میخوای خودمو بندازم زیر تریلی؟ نه میخوای؟ 

کو پارتتتتتتتت ضنمسحضجضجضجضجض 

-سلیطه بازی 

 

RM. kiute.ARMY

نه فدات شم این حجم از خشونت رو کنترل کن با گفت و گو حلش کنیم😔
.
۰۳ مرداد ۱۲:۳۱

کی فول میشه وایی

RM. kiute.ARMY

اگر خدا بخواهد👀
𝓑𝓪𝓫𝔃 𝒞𝒶𝓉
۰۳ مرداد ۰۳:۳۱

بنده هنوز در انتظاره فول شدنش هستم🤌🏻😔😭💗

چون پارتی نمیخونم و نمیخوام تو گمراهی بمونم

وایمیسم فول شه

عادتمه حتی وایمیسم سریال و برنامه‌هایی که درحاله بخشن،کامل شن بعد ببینممم

مثله فصله سوم خانه‌ی شیرین.‌..جوری کامل اومد سریالش که من تو واقعی بودنش مونده بودم

این کیکه یا واگعیه؟خلاصه من حتی تو قسمته اولش هم شک داشتم واقعا فصله سوم باشه😂😔💔

خلاصه...زود فول شه دیگه ولی میدونم وقتی از طرفه ریدرا حمایت شه چقدر نویسنده انرژی میگیره

دارم حمایتت میکنم هر چه زورتر فولش کنی😂💗

انصافا کاراشو دوست دارم...اسمه نویسنده تو دهنم نمیچرخه بگم اسمشو😔💔

اسمه خاصیه...احیانا معنیش چیه؟🌝

 

RM. kiute.ARMY

عایگوووو پس کلا صبر کردن برای فول شدن عضوی از سبک زندگیته😔😂
اره چون تو نتفلیکس پخش شد همه اش اومد👀
جررررر😂😂😂😂😂

به به مرسی حمایت😂😂😂
کوئرنسیا👀

والا گمون کنم میشه مکان امن👀
Q. Moon
۳۱ تیر ۲۲:۳۴

قربون دستت هیونگ همون هامیرایی که میگی رو بفرست شاید همون باشه بنده خدا ب من اشتباه گفته🫠🫠

 

پ.ن: هیونگ اهنگ جیمینو گوشیدیییی؟!؟!!😭😭😭

از دیروز صبح دارم تو خونه راه میرم جیغ میکشم هو ایز مای هارت ویتینگ ففووررررررر😭😭😭🦋💫💙

RM. kiute.ARMY

حله عمرم ارسال شد( *︾▽︾)

پ.ن: خدای من شاهکارهههههه😭😭😭😭😭😭
وای وای بی ماین زنمههههههه😭😭😭😭😭😭😭
ناشناس
۲۹ تیر ۲۲:۴۹

شت 

دوتایی افتادن به جون کوک جانمان 

کوک یه کاری بکن 

( خب باید بگم هنوز پارت ده و یازده رو نخوندم )

ولی پارممم به خدا 

من سر این فیک رفتم پیش پسر خالم تا بهم یاد بده اینارو همشو 

Neo
۲۹ تیر ۰۳:۴۳

وختی دیدم دو تا پارت اضاف شده رگامو قمبل کردم بزنم :) 

چقد من این کارو دوس دارم...

Q. Moon
۲۵ تیر ۰۹:۲۳

سلام هیونگی چطوریایی؟🫠

میگم یه کمکی میخواستم...👈👉

یه نفر ی فیکی از من خواسته براش پیدا کنم ولی هر چی میگردم نیست... احیانا شما فیک Hemera تو واتپد میشناسی؟ گویا کاپلش سپ و نامجینه (فکر کنم تهکوکم داره ولی مطمئن نیستم...)🥲

RM. kiute.ARMY

سلام تمام وجود هیونگ:"))))
جونم عشقم؟

والا یه هامیرا میشناسم نه همیرا:"(
Neo
۲۵ تیر ۰۵:۰۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

 ددی نفسم اگه آیدی تلگرامو بدم چی؟ اونجا میفرستی؟

نزدیک تقریبا یک ساله دنبالشم یه روز نشستم گریه کردم چرا نمیتونم پیداش کنم بخونمش 

هرچی تو سایت گشتم پیدا نمیشه اصن نمیدونم اسم اصلیش همین *** ****** یا چیز دیگه

دلم میخاد گریع کنم عر😭🤌🏻

 

RM. kiute.ARMY

من بهت ایدی میدم تو بیاT^T

اره وجودم همونه غمت نباشه(¬‿¬)
Dory
۲۴ تیر ۲۳:۱۵

واااای این فیک عالیهههه،چرا پارت هشت باز نمیشهههه؟مشکل از گوشی منه یا چی؟

RM. kiute.ARMY

لینک چک شد نفس درسته:>
Parii
۲۴ تیر ۲۱:۵۰

همش وارد یه سایت دیگه میشه 

راجب دانلود سریع و اینجور چیزاس

RM. kiute.ARMY

فدات شم اون گزینه ی دانلود کند رو بزنی برات میاره
Parii
۲۴ تیر ۱۶:۳۳

چرا ن نمیتونم پارت هشت رو بیارمممم اصلا سایتش نمیادددد یکی یه کاری کنههه

RM. kiute.ARMY

فدات شم لینک چک شد مشکلی نداره:")))
Vkook
۲۳ تیر ۰۰:۵۱

چطور میتونم این فیک رو بخونم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

سلام قشنگمممم*^*

zahra mansouri
۲۱ تیر ۱۹:۱۰

سلام ددی خوبی؟ 

نمیدونم چرا سایلنت ریدر شدم... عذاب وجدان دارم حقیقتا اما چیزی نمیاد تو ذهنم کامنت بزارم

 

نویسنده عزیز بدون که عاشق فیکتم ولی سایلنتم😭💔

 

خدافظ 🫂💖

RM. kiute.ARMY

سلام عشقم چطوریییییی؟😭😭😭😭
کنچانا کنچانا:")

عزیزممممم😭😭😭😭

باییییT^T
Kabi
۲۱ تیر ۱۰:۰۱

اینجااام

بخدا گشادیم میشه اینجا هم کامنت بزارم همین الانم واسه ی خوده سیا اینقدر کامنت گذاشتم که حس معذبی دارم

ولی خب میزارم چون باید قوی از سیا حمایت کنم😩🥹

راستی یه توصیه به کسایی که منتظرن فول بشه...داداشیا مزش میپره ولی بازم خود دانید و یه چیز دیگه...عمرتونننن به فناست اگر نخونیدشششش از من گفتن بود دیگه

ددی خودت چطوری؟

RM. kiute.ARMY

مرامتو بوقولم😈💜

واقعا!
مثل یه سریاله که هر هفته منتظرش بمونی درواقع برد کردی!

شکر خدا میگذرونم جیگر*^*
Neo
۲۱ تیر ۰۳:۱۰

ددی یه سوال

اخر سر والنتین و تهیونگ به جونگکوک علاقعمند میشن؟ نمیدونم چرا حس میکنم همش یجور ‍سک‌.س با سوده 

تو چیزی میدونی خشگله؟ 

RM. kiute.ARMY

من فقط ناظرم...😔
بیا منظورم باش😈

پ.ن: داستان بین عشق پسر شاه و پسر وزیر کلیک
Neo
۲۱ تیر ۰۲:۳۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اخ خدایاااااا :)))))

جف پا یورتمه می‌ره تو روح‌و‌روانم 

نویسندش مجرده؟ میشه رو درخواست من حقیر فکراشو بکنه؟ بخدا همستر دارم . تازشم دیلی هم زدم مث بقیه . کنکورم ندارم هنوز . صروطمندم هصتم خانومی :> 

گفتم قبل دانلودش کامنت بزارم نکنه بعد دانلود سکته‌ای تشنجی چیزی بکنم و کامنت نزاشته از دنیا برم :)))))) 

ولی خدایی خیلی خوبه 

چطوری ددی زیبا روی من؟ خوبی فداتشم؟ برقراری عزیز؟ چخبرا؟ بچه هات خوبن؟ از آقاتون چخبر؟ خوبه؟ کار و بار روبه راهه؟ غذات نسوخته؟ سردت نیست؟ 

-خدایا منو بخور 

 

ددی یه مددی کن ب من 

** *** *** *** ***** ** ** *** ****** * ***** *** **** ******** **** ****** *** **** ****** ** *** *** ** **** ** *** **** *** ** ****** *** *** ******** ** ***** ****** *** **** * **** * ***** *** ** ***** ******* *** * ** ** ***** * 

**** ** ******** **** **** ** ** ***** ** 

RM. kiute.ARMY

بابا تو خیلی پولداری....
میشه من زن دوم بشم و کنیزی بکنم؟؟؟😔😔😔🙏🙏🙏
خداوکیلی جنس فرد اعلاست...کیمیاست:)))

خوبم دورت بگردم عشق من تو خوبی نفسم؟T^T
والا هوا خوبه یکم سوز میاد، سر برج قسط دارم، شلوارم رو تازه خریدم اما خشتکش پاره شد😔
-خدا لفت د گروپ

-نگاه کردن به اطراف مثل قاچاقچی ها
-پیس پیس کردن بهت
-دم گوشت حرف زدن
لینک ناشناس رد کن بیاد خوشگله غمت نباشه سه سوت جنس میرسه دستت(¬‿¬)
Kim bora(خیار🥒)
۲۰ تیر ۱۱:۵۴

*𝓑𝓪𝓫𝔃 𝒞𝒶𝓉
 

میخاستم بگم که تنها نیستی ثیثی منم مثل هاپو(:]) منتظر فول شدن کینگ کارتم🌚🤝🏻✨

بسسسسلسکشجشجمسک

توانایی پارتی خوندنو ندارممطممسچشجسم😭🫠

RM. kiute.ARMY

𝓑𝓪𝓫𝔃 𝒞𝒶𝓉
mote
۱۹ تیر ۱۷:۰۹

سلاممم سلاممم 

قشنگه استارت بزنم داستانو ؟ 

تریسامه ؟ 

RM. kiute.ARMY

سلووووم!
نیکی و پرسش؟(¬‿¬)

من که خبر ندارم😔😔😔😔😔
𝓑𝓪𝓫𝔃 𝒞𝒶𝓉
۱۵ تیر ۰۲:۳۵

ای ژان

فقط منم که منتظره فول شه؟

وای ننه

هنوزم مشتاقانه منتظرم:>>

RM. kiute.ARMY

ای جووووووون😎
اوا
۱۴ تیر ۱۸:۱۴

لعنتییییی

تازه دیدم پارت جدید اومده

اومدم بخونمش دیدم لینکش خرابهه😭😭

ددی تروخداا درستش کن

اهاا 

راستی پانیشمنت رو نداری؟

RM. kiute.ARMY

لینک درسته ها قربونت برم:">

پانشیمنت؟
والا نه همچین فیکی ندارم:"(
Neo
۱۴ تیر ۱۵:۳۶

لطفا بگید ترکیباتش چیه تا میخونم میرنم به سیم اخر و رگ میزنم؟ 

RM. kiute.ARMY

ترکیبیات؟😔
یه حال و هوای خاص و دارک و کراش و اصلا عوف
با یسری کرکتر عشق و جذاب که ویلن هاشون هم جیگرن
و مرموزیت خاص و قوانین خاااااص تر!
خلاصه عشقه عشق!!
Q. Moon
۱۳ تیر ۲۲:۱۲

وای هیونگ

جوری که بعد هر پارت این فیک کامنت میگیرم که خواننده‌ها مث کارآگاه درحال حدس زدن و تئوری دادن برای معماهای توی فیکن>>>>>>>>>>

یجوریه که دارم با خودم قسم میخورم از این ب بعد فقط کارای این سبکی ک کلی معما دارن و مرموزن بدم اصلا کامنتای وبلاگ خودم و تلگرامو میخونم یه جون ب جونام اضافه میشه 🥲😭🤍

RM. kiute.ARMY

وای دقیقا سیااااااا دقیقاا اصن عشق میکنم این فیک و ریدر هاشو میبینم😭😭😭😭😭😭

تو فقط فیک های اینجوری بده تا صف ببندیم برات خودجوش خودزنی کنیممممم😭😭😭😭😭😭
هستیشونم
۱۲ تیر ۲۰:۱۵

واااااای اینم که پارتیه

چرا هش دارم رکب میخورم امشب تو سایت

یه ویکوک فلاف فول میخوامممم

الان کامنت بعدیمو تو یه پست میذارم که هنوز اپ نکردی فایلو-___-

حاجی من این نویسنده رو میدوستتتتتتت چرا فول اپ نکردههه

خدایا منو بخور 

بازم خدافس

 

RM. kiute.ARMY

ای من بگردممممم:")))

فلاف که خیلی وقته تو سایت نداشتیم😭😂

دیگه تا انقلاب مهدی ان شا الله فول میشه😔😂

بایییی*^*
sanam
۰۷ تیر ۱۱:۵۳

دد من دیگر نمیتوانم

این فیک چرا خداس اخ دلم میخواد زجه بزنم سرش لعنتی

اصن حس میکنم خداویکلی مدرسه ماعه دد جوری که به خون هم تشنه ایم (که دیگه قرار نیست تا اخر عمرم پامو بزارم مدرسه فارغ التحصیل شدم رفت ایح ایح )حالا بماند

منی که میگفتم چه دلی دارن اینایی که فیک پارتی میخونن نمیزارن فول شه

الان من دد تجربه کردم بدم تجربه کردم میبینم این اپ شده انگار بهم بلک کارت دادن گفتن برو عشق کن فقط

 

RM. kiute.ARMY

مدرسه به دراماهاش قشنگه لامصب😔🔥
منم:| حتی الان که خواهرم به مدرسه ی من میره میخوام اونجارو آتیش بزنممممم!

آی آی آی نمک گیر شدییی😔
اونم چ عشقییییی!
Neo
۰۷ تیر ۰۴:۱۹

اوفففففففف جنس بم رسید پارت بم رسید عیجانننننننننن 

پارت کونکششششششششش

وقت مصرفه ‌....

*کشیدنش تو دماغم

*اکلیلی شدن 

اصلهههههههه قاطی نداره ب شورت پلنگی شوگا قسم اصلهههههههههه 

بکش ددی بکش که الانع دخیا برسننننن

RM. kiute.ARMY

*باز کردن در دوغ آبعلی برای های کردن بیشتر فضا
وایسا وایسا هولم نکننننن!!!
*کشیدن با دوتا لول دماغم
هرچی مونده بقیه اشو بریزیم تو چایی دم کنیم😔
Kim bora(خیار🥒)
۰۶ تیر ۱۷:۵۲

دددددددددددوظکسحیننیه😭✨

دلم برات خیلییی تنگ شوده بودددسمسحخق😭✨🤏🏻🤏🏻

وای دد ببین پاره شدما پارههه هی وسط امتاحانا میومدم اینجا کامنت بدم یادم میومد بسته‌س🥲

ولی بهرحال دووم آوردم🌚✨

دد به نظرت باید کینگ‌کارتو شروع کنم؟.. پارت اولشو خوندم دیدم نمیتونم صبر کنم هی.. باید فول شه ولی هنوزم نمیتونم صبر کنم تا فول شههه خب عاخه عهههسنمشجسخیک

کومککککک

چیکار کنم؟

بخونم؟

نخونم؟

هرچند میدونم تو میگی بخون چون حیفه و اینا و خطبه هاتو راجب ثواب(صواب؟) پارتی خوندن زیاد شنیدم فداتشم ولی خب..

اره دیگه خلاصه😂✨🤝🏻

RM. kiute.ARMY

غهفهغم34ع5غفخ3هع جونممممم😭😭😭😭
قربون دلت برم من الهیییییی😭😭😭💋💋💋💋💋
یاران چ غریبانه رفته اند از  این خانه😔
ای حرامزاده هاااا! من هنوز زنده امممم!!!

نیکی و پرسش؟=))))))
کوئرنسیا که نویسندشه، محتواش که کراشه، داستانش هم خاصه، آپ هم منظمه...
معلومه باس بزاریش لا نون😔😔😔
ای من و ثواب خطبه هام پیش مرگت شن😔💋
اگه اینو بخونی تا آخر تابستون برات خوش شانسی به ارمغان میاره😔🔥
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۴ تیر ۱۰:۴۴

جون برم مستفیض شم

RM. kiute.ARMY

عکس قدی بده از مستفیض اگه کنارته😔
Neo
۰۳ تیر ۰۹:۵۰

ددی ددی ددی ددی ددی ددی 

 

این کومنت دوممه 😔💅

پرو بشم یکم؟ 

ددی عظیظم یه خاهشی بکونم ؟ :> 

 

تیریخیدا لینک مای اجوشی و اون یارو هدمستر وی (اسمش همین بود؟) فیکس یو بزار برام :) 

بخدا رفتم تو فولا گشتم پیداشون نکردم 

شایدم یه تشت اب هویج نیاز دارم ...

لینکو بده با گلنار دعات کنم فداتشم :)))))))))

RM. kiute.ARMY

جونم جونم جونم جونم جونم جونم؟

جووون کامنت صدمت به حق علی😔
تو لب تر کن نفس😭😭😭

هدمستر و فیکس یو رو دارم تو سایت منتها اون یکی رو ندارم بیا توی این پست  که بهت لینک بدمT^T

فیکس یو میخوای بخونیییی😭😭😭😭😭😭😭😭
Neo
۰۳ تیر ۰۹:۴۷

واهایییییییییییییییی کومنتا بازههههههه استتتتتت 

سلام ددی من :> 

خوب هستی فودات بوشوم؟ 

چخبرا و اینا؟ 

هعییییی دلم یجوری برات تنگ شده بود که از نا امیدی شدید اومد دیلدو استفاده کرد گشاد شه ولی خو کومنتا باز شد و میتونم باهات صوبت کنم :) 

 

خب بریم سراغ این قلم 

خداوکیلی پشمام ریخته نویسندش واقعا مخش طلاس :) 

حس میکنم انیمه میبینه نویسندش :/ نمیدونم این چه حسی بود اه 

ولی واقعا خفنه وقتیم میخونمش حس می‌کنم منم دانش اموز همون مدرسم و تتو دارم و باید واسه زنده موندن تلاش کنم خیلی دارک و خفنه 

و اینکه ایا شما هم مثل منید ؟ من همیشه توضیحات رو ( مثل مقلد چیه یا بد بوی بد گرل چیه ) حفظ میکنم عین امتحان تا تو داستان با مشکل جفت گیری نکنم :> 

 

خلاصه که نویسنده عظیظم 😔💅 کارت خیلی درسته همین فرمونو برو جلو و بزار در ما و هی خفن ترش کن 

 

ددی عاشقتم یا چی؟ 

 

 

RM. kiute.ARMY

سلووووم جیگر طلوی مننننن😭😭😭😭🌙🌙🌙
تو خوبی دورت بگردوووم؟:"(((
سلامتی پارگی😭😂
ای من بمیرمممم ک دست به دیلدو شدههه بیاد بوسش کنمممم بیا بغلمممم😭😭😭😭😭💜💜💜💜

بین خودمون بمونه نویسنده خودش یه استدیو انیمه سازی و چندتا نشریه بین الملل داره😎🔥🔥🔥

ای جاااان😂

نویسنده از رومون رد شو😔

ددی عاشقته یا چی؟
KIM ROSE
۰۱ تیر ۲۲:۵۲

اوووو جون بابا😎

اومدم فیکشن خوندن امسالمو با این استارت بزنم😎😎

پارتی پارتی یاااا😎💃🏻

نو مدرسهههه🤝🏻💩

ظاهرش که خوشمزه بنظرمیرسه توشم قطعا همینطوره😎😎یه یه😎

 

RM. kiute.ARMY

یعس😎
استارت اینو زدی باس فقط گاز بدی مشتی😎
تف تو مدرسهههه!
توش اصلا یه صفایی داره که حرامه😎😎
:)
۰۱ تیر ۲۱:۴۸
سلام!
میخواستم بدونم فیک کی ها بروز میشه؟اخه من هر روز میام چک میکنم واسه همین خواستم بدونم البته اگه مشکلی نیست

RM. kiute.ARMY

سلام وجودم*^*
دیگه از این هفته بروز میشن😎
Q. Moon
۰۱ تیر ۱۶:۰۶

یوهووووو کامنتا دوباره باز شدههههه😭😭😭

هیونگگگگ.. چطوری؟ دلم برات تنگ شده بود🥲🥲🫶

RM. kiute.ARMY

بلهههههههه😭😭😭😭
شکر خدا عشق هیونگ تو خوبی؟T^T دل ما که بیشتر لونا خانمممم:")))
M.d
۳۱ ارديبهشت ۰۶:۴۰

وایییییمیتسنسکطتحس

پشمام 

وقتی میخونمش مورمورم میشه 

از تمشم خیلی خوشم میاد 

خدایااا امتحانات ترمو به سرانجام برسون خودت من الان قفلی زدم رو این فیک 

تریسامم هس به به 

ولی ادامشوووو میخوام 

پارت بعدی لطفا 

 

RM. kiute.ARMY

سیا بانو عملا بر علیه یَک یَکمون توطَئه کرده😔
zahra mansouri
۳۰ ارديبهشت ۱۵:۲۷

تهیونگ کمک میکنه جونگکوک سقوط کنه؟ 🤡

اصن والنتین هس توی داستان؟ تریسامه یا نه؟ والنتین فقط برای جذاب شدن داستانه؟ 

به من بگویید نقش والنتین چیست🤡

 

بعد یه چیزی، بازی تک نداره؟ یا تک همون شاه اصلیه؟ اما تو هرم نبود

آیا سوتی است یا داستان داره برا خودش؟ 

 

 

دلم برای اونایی که گلای پاسورو نمیشناسن میسوزه😂 

درحالی که من از بچگی دارم حکم بازی میکنم😔😂

 

فعلا بابای🫂💗

RM. kiute.ARMY

سایر بستگان؟😔

به نظر من داستان داره!

یه دست بلک جکمون نشه؟😔

جووون بازم بیا😎🔥♥
zahra mansouri
۳۰ ارديبهشت ۱۴:۵۵

چرا جنایی معلمایی و فانتزی ماوراطبیعی باهمه😭

ددی گریه دارم😭😭

حس میکنم فول شدنش طول میکشه ولی بخام پارتی بخونم قراره جای حساس تموم شه زجه بزنم🤡

 

بخدا هنوز جای مای استاکر میسوزه. 

 

حندنجسدجتیجتدذیجتذحتیجتذیدجن😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

 

اصن اونو ول کن خلاصه؟؟ من گریمهههههه😭😭😭😭😭😭😭

 

*از خلاصه این حسو میگیرم که والنتیانو باعث شده کوک سقوط کنه🤡

 

خیلی گریمه ولی میرم بخونم

بای🤡👍🏻

*آیم اوکی آیم جیسو

RM. kiute.ARMY

شک نکن دخترم شک نکن😔

کوئرنسیا نویسنده اشه، معلومه که قراره جر بخوریم!

محدثه
۳۰ ارديبهشت ۱۱:۰۹

خاک تو سرم😭

این چی بود خوندم! منتظر قسمت بعدیم!!

چیزی که میخوام بگم ربطی اصلا به این داستان و مانگای اشاره شده توی داستان نداره، اما منو به شدت به یاد سریال «آلیس در سرزمین مرزی» انداخت 🙂 ساخت ژاپن بود و دو فصلش اومده و فصل سومش در حال ساخته و از شبکه‌ی نتفلیکس پخش میشد... اونم ربط به همین کارت‌های بازی داشت و موضوع فراتر از حد انتظار بود!

کلا اینایی که ربط به کارت دارن خیلی حفنَن!

 

RM. kiute.ARMY

وای آلیس در سرزمین مرزی شنیدم خیلی خداست!
اما یه قستمی ازش دیدم که یکی لخت مادر زاد وسط یه جایی ایستاده بود و ک.ونش معلوم بود😂

حققققققققققققققققققققققققققققققققققققق!!
اصلا چه عالمی داره این کارت ها:))))
Gaul JK❤
۲۹ ارديبهشت ۱۲:۲۰

یعنی چی اینکارها

ولم کنین بابا من امتحان کشوری دارم چه خبرتونع

این چه خلاصه جذابیههه

من کی اینارو بخونم 

دارم نمیتونم کمککککککگ

 

RM. kiute.ARMY

با شرایطی که میبینم فکر کنم تا شهریور همه داریم امتحان میدیم😔😂
Kim bora(خیار🥒)
۲۸ ارديبهشت ۱۵:۲۹

پشمام!

پشماممم!

پپشششمممااامممممممم!!!!!

ژانرارو قربون اصن🌚✨

از خلاصه داستان مشخصه از اون نوع عشقاس که با نفرت شروع میشه هااا🧕🏻💅🏻

دد یه نکته

دوتا تهیونگ تو کاور داریم.. اون یارو سومیه تو کاپلا کیه؟ همون تهیونگ دومیه‌س؟ تریسامه؟ 

خاک بر سرم که😔🫠

به راست ترین نقطه چپم که فردا امتحان ریاضی ترم دارم)))

پیششش به سوی کینگ‌کارت و فراتر از اننننن

دد، کالرزو هم شروع کردم اونم الان رو دستمه🥹🤡

RM. kiute.ARMY

نکته رو هایلات کن؛ بله😔

احسنتم!!!

آیم ام ا کینگ کارد یو وانا به د ا کینگ کارد
*حرکات شنیع و مبتزل با پایین تنه

شتتتتتتت چی هم رو دستته:))))
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۸ ارديبهشت ۱۳:۰۲

من الان باید ریاضی بخونم اینجا چیکار میکنم......

کوئرنسیا؟ این چیه مادر؟ من که تا این فیکو نخونم نمیتونم برم درس بخونم.

خدافظ شما من برم اینو بخونم

RM. kiute.ARMY

نمونه کامل یک انسان شریف در سایت فضایی ها هستی😔
Romi
۲۷ ارديبهشت ۲۱:۱۰

عالیه

از داستانش خیلی خوشم‌اومدددد😭😭

RM. kiute.ARMY

عاااااااااااا😭😭😭😭😭😭😭
TOTO
۲۷ ارديبهشت ۲۰:۴۷

جیغ؟؟

جیغغغغغغغغغغغغ

اوکی غیرمنتظره بود.

با دیدن اینترو به معنای واقعی کلمه دهنم باز موند.

و به سمت لینک دانلود پرواز کردم

خعلی خوبه(با حالت خمارگونه)

منتظر پارت بعدی هستیممم😽

و شما نویسندهٔ عزیز، نویسندهٔ مورد علاقۀ جدیدم هستید.(xoxo...🏃🏻‍♀️)

RM. kiute.ARMY

نویسنده هامون هم خودشون دافن هم قلم هاشون...
000
۲۷ ارديبهشت ۱۶:۴۱

فاک این حیلی باحاله ولی من حالا حالا ها نمی‌تونم بخونمش 

فین 

RM. kiute.ARMY

چهارشنبه شب ها میشه خوند هااا😔
Hee Hee
۲۷ ارديبهشت ۱۶:۲۰

عجب...چرا یونمین و نامجین نداره؟

اکه داش میخوندم.

RM. kiute.ARMY

حالا یه مزه کن شاید خوشت اومد😔
هنو انتخاب نکردم:/
۲۷ ارديبهشت ۱۵:۳۲

عو واااووو

 

سیا شی اومدهههه

چی چی اورده؟؟؟

نخود و کیشمییششششش

 

حق دارم نخوام بخونمش؟

دیگه فیک پارتی بسمههه

 

ولی این خیلی چپ چپ نگام میکنه🥺

بیخیالش بزار چهارشنبه هامو منور کنم باهاش:)

 

*معنی میده؟

RM. kiute.ARMY

اره از اون سبک خفن های رپ بود👀
Shadow
۲۷ ارديبهشت ۱۳:۵۴

به نام گاد 
سلاموهلو
قراره از خفنی این داستان خودکشی کنم 
ممنون از سروران گرامی که مارا در مراسم همراهی کردن 
لطفا از ددی شیرکاکائوهاتونو بگیرید
ولی جدی عرررررررررر واااااااای خیلی خفنهههههههههههههههههههههههههه
من ناتوانم 
زانو میزنم
مثصئبخناسعیهبارعهیبذراتبیذرانبیذایبرذلیابلهباشع
اوک دیگه زیادی زر زدم 
میرم دوباره با خوندنش اتک بخورم

هی هی بچه خوبی بودم 

RM. kiute.ARMY

نههههه بمونی برامون خودت پخش گنی شیرکاکائو هارووو😭😭😭
جوهاتسو
۲۷ ارديبهشت ۱۳:۰۵

سلام علیکم 

خسته نباشی کوئرنسیا شی

خیلی وایب باحالی داشت مخصوصا این دم امتحانا 

ولی یاد مدرسه قبلی خودم افتادم تیزهوشان بود و همه به خون هم تشنه بودن. باور کن سر ٢۵ صدم هم همو پاره میکردن. میخواستی باهاشون حرف بزنی اول نمرت رو میخواستن 

کلا یه وضع فجیعی بود و حس میکنم از وقتی که از اون جهنم اومدم بیرون یکم زندگی کردم و به امید خدا از امسالم قراره تازه متولد شم😂

مثل همیشه قلمت عالی بود. روون و قابل فهم. 

یکی از دلایلی که کارات رو دوست دارم انتخاب رنگ پس زمینه و کاورهاته 

من خیلی به رنگ ها اعتقاد دارم و همین رنگهایی که استفاده میکنی باعث شکل گیری تخیلات قوی تری میشه. 

ایده خیلی باحالی هم بود البته اگه از اون کاپل تریسام صرف نظر کنیم گرچه تنوع بد نیست:>

یوهوووو خیلی ذوق دارم و با این سقوط وحشتناک جونگ کوک یه سری سناریو ناخودآگاه مغزم داره میچینه. مخصوصا درخواست این دختره ی لجن، هانا از تهیونگ! 

نمیدونم انیمه قمارباز رو دیدی یا نه ولی اولش همچین حسی رو بهم داد گیشنیز و جوکر و خشت و.... 

و حس میکنم این داداشای کیم برای یه خرابکاری بزرگ وارد این مدرسه شدن نمیدونم انگار دنبال یه نفرن و برای پیش بردنش تجربه آنچنانی شاید نداشته باشن*با توجه به ریکت والنتین به خون خشک شده

امیدوارم که همیشه خدا موفق باشی 

منتظرتم<:

RM. kiute.ARMY

همه ساکت، عشقم کامنت داده😔💋
نظامی عروضی
۲۷ ارديبهشت ۱۲:۱۵

دد

تریسامه؟

یعنی همه چیش خوبه ها

کاور خداس

ژانرا خدا

کاپلا‌ خدا( جز ناممین، میدونی احساس میکنم با خوندنش جین یه مقدار بکشتم)

موضوع خدا

اون والنتین اون گوشه یذره اذیتم میکنه

اگه تریسام نیست شروع کنم😭

RM. kiute.ARMY

یه مقدار یعنی چقدر؟😔

دوتا تهیونگه بخدا سخت نگیر😔
💙🩵 Blue Girl 🩵💙
۲۷ ارديبهشت ۰۲:۱۷

وای خدای من 😍🤑🤩🤩🤑😍

این فیک عجب چیز پرفکت و دارکیه 🤡🙈🙊👻

وای فک کنم تو زندگیم یه همچین فیکی رو کم داشتم که به لطف نویسنده ☺️🥰 هنوز دانلود نکرده دارم نظر میدم 🥹🥹🥹🥹🥹🥹

ممنونم از Querencia نویسنده عزیز 💋💛💋💛💋💛💋💛💋💛💋💛💋💛💋💛💋💛💋

و ممنون از ددی عزیز و جیگرم بابت صادر کردن مجوز برای فیک 😆😄💋💖💋💖💋💖💋💖💋💖💋💖💋💖💋💖💋💖💋💖💋💖💋

پس میریم که بزنیم به رگ فیک رو 🍑🍻🥂🥂🥂🍻🍻🍻🍻🍻🥂🥂🥂🥂🥂🍻🍻🍻🥂🥂

( الان قر تو کمر فراوونه و به اهنگ Shake it Off تایلور سوییفت می گوشم 😆😂)

راستی ددی ... دلم کلییییییی برااااتتتتتت تنگگگگگگگ شدههههههه بوددددددددددددد.....

To be Continued...🥹🥹🥹😭😭😭😭❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥

RM. kiute.ARMY

من فدای شما تاج سرررر نفرما شیرین عسلممممT^T💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

من قربون دلت برم الهییی😭😭😭😭😭😭😭😭😭💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋
𝓑𝓪𝓫𝔃 𝒞𝒶𝓉
۲۷ ارديبهشت ۰۲:۰۵

چرا چراااا باید پارتی باشهههه

وای چقدر ذوق کردم وقتی کاور رو دیدمممم

اونم چه داستانیییی...تریسامممم؟

وای دد

چرا یاده فیکشنه خودم میوفتممم😔😭

ددی حتما میدونی برای چی دارم زار میزنمممم...اوکی اوکی

اینکارو با من نکنیددد...من پارتی شروع کنم نمیتونم خودمو کنترل کنم

وای کاورش

وای مرگه منننن

کسی نمیتونه بهم بگه کی فول میشه؟😂😔

وای امتحاناته خرداددد

من نمیدونم...من مشتاقانه منتظر میمونم که فول شه

مشتاقانه

(با لحنه کشیده و فاصله گذاشتن بخونید)

وای جدیدا هیچ فیکی به دلم نمیشه به جز فیکای سایت

و فیکای سایت هم کم شده

جوری که به فیکای گذشته روی اوردم

تله رو شروع کردم دوباره دارم میخونممم

وای دوس دارم هرچه زودتر فول شهههههه

RM. kiute.ARMY

هیس هیس لو نده😔

در جریان خوشگلم😔😔

اطلاعی ندارم😔

فدات بشم کهههه:")))

تله ناموسا چیز نابی بود برا خودش!!!
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۲۶ ارديبهشت ۲۲:۰۲

هه هه (خنده دردناک)

من از همتون زود تر مقدمه و اینچیزا و اینکه قراراره به زودی بیاد میدونستم،😂😔🌚🤝🏻

وای دد این فصل امتحانا چی داره انقدر ایده به ذهن همه نیرسه ،لامصب گرد ایده ریختن تو هوا😂😔🤝🏻

RM. kiute.ARMY

تو چی هستی ای خرداد ماه😔
Q. Moon
۲۶ ارديبهشت ۱۹:۲۵

واییی بالاخرهههه😭😭😭

بچم اینجاسسسسسسس

یکی از بچه های محبوبممممممم😭😭

لطفا دوستش داشته باشین🫠💙

RM. kiute.ARMY

عاشقشیم زن چی میگییییی تووو😭😭😭😭😭😭😭
من میخوام براش خودم رو آماده کنممممم😭😭😭😭😭😭😭
تف و تو روزگار که انقدر فوق العاده ای😒
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان