BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن I have seven fathers

da27593f-9a0e-4d32-bf7e-0b33608f428f_x6cj_f40n.jpeg

🦑FULL🦑

نویسنده JimJim
کاپل ندارد
ژانر RPF . فلاف . کمی کمدی . برشی از زندگی
محدودیت سنی 12+

 

خلاصه:

  

"سلام!

من هه را هستم. 

مامانم نمیتونست منو بزرگ کنه.

لطفا مراقب من باشین.

قول میدم دختر خوبی باشم."

 

 💗🍭🍼DOWNLOAD🍼🍭💗

  

After story

 💗🍭🍼DOWNLOAD🍼🍭💗

 

805_vpfe.png  

۴۴ ۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Q. Moon
۲۱ اسفند ۰۹:۲۷

اوکی این خیلیییی کیوت بوددددد :)

فقد تصورش کنین.. این هفت تا دارن ی بچه بزرگ میکنن.. هعی خودا میخوام پدر شدنشونو ببینم مطمئنم بهترین میشن *فین فین* *گریه رنگین‌کمون*

 

RM. kiute.ARMY

*پاک کردن اچک هام با پشمک حاج جیمیز (پشمک خارجی)
واقعا دلم میخواد یه بچه ی ریقو بشم اونا بشن بابااااااااام:")))
Darkwing
۱۷ آبان ۲۳:۳۰

وای این خیلی مرگ بود:>)

خیلی سرش جررر خوردم واقعا خیلی تمیز نوشته شده بود و موضوعشم که.. من تا حالا ندیده بودم😍❤️

واقعا خسته نباشی نویسنده جون خیلی ناز و کیوت بود💜💋

ددی جان خودت خوبی؟

سلامم یادم رفت:/

سلام😀

RM. kiute.ARMY

موافقم که خاص ترین بود:">
دقیقا!!
تنثصعبلنصثعلبنصعT^T

عالی ام بیبی*-*
فدا سرتتتت سلاممم😂
به ارمی بدددددبخت😂💔💜
۱۳ آبان ۰۳:۱۳

سر فصلدومش جر خورممممم 😂مخصوصا قسمت ازدواج جیم😂

و رجبع شروع فصل اول کاملا موفقم یونگی یه پیشی خوردنیه😍(مدیونی فکر کنی چون باسم یونگی عه اینو میگم😂) 

RM. kiute.ARMY

دیگه بچه رفت خونه ی بخت😂
نه نه شوما راحت باش😂
Jim Jim
۰۶ مهر ۱۲:۰۸

میخوام بدونم ایا واقعا نویسنده ای مثل من هست که وقتی دلش بگیره بیاد کامنتای قدیمیش بخونه؟؟

کامنتای این فیکم رو انقد خوندم که بعضیا رو حفظم..!!

حس خوبی داره..حتی اگه چند ماه هم بگذره درست مثل دفعه اول براش ذوق میکنم!

 

خیلی کامنت تو وانشات فلورای خیالباف و این فن فیک بود که از قلمم تعریف کرده بودن!! واقعا دلم میخواد بدونم چیش براشون جذاب  بوده! اخه من حس میکنم خیلی سطحی و مبتدی و پر اشکاله...واقعاااااااااا برام سواله!!!واقعااااا میگم!

دلم میخواد دلیل این رو بدونم!

 

RM. kiute.ARMY

هوم بعضی ها موخونن:">
اره درک میکنم:")

برای اینکه حس و رنگ و بو داره! زنده است نوشته هات!
AR•J•MY
۲۷ شهریور ۱۶:۲۱

گااااااااااااااااد

اولش فک کردم از اون فیکای سمه ولی وقتی خوندمش...

گاد قلم لعنتی نویسنده خیلی خوبه 😂😭

هم فان بود هم صافت بود هم متفاوت بود هم ارزش خوندن داشت :"""""""")

برم ادامشو بخونم بای :)

راسی ددی من همون صغرام اسمم بنظرم ضایه اومد عوضش کردم شعت 😂

RM. kiute.ARMY

دیدی چقدر مرگ بود؟:">
من صغرا رو دوس داشتم😂
Ana ‌‌
۲۵ شهریور ۱۲:۳۵

لایکای هوپی کراشههههه کراش 

 

ارههههههه دهن منو سرویس کرده 

جدیدا یونمین شیپرم شده :/ 

 

نههههه اغااا تقصیر من نیست که سال ۸۶ به دنیا تومدم پنجججج سالللل ازتون کوچیک ترممممم

RM. kiute.ARMY

سوپر کراااااااااااشT^T

منم:|

کنچانا سن عدد عه😂
HANOUL
۲۴ شهریور ۱۶:۳۲

اهم اهم...

سلام جیم جیم شییییییییی

میخواستم بگم بعد از خوندن یه همچین چیزی واقعا حس خوبی دارم.

اونقد که سر این داستان خندیدم حد و اندازه نداره.

نمیدونی چقد مشتمو گاز میزدم که صدام به گوش مامان و بابای غرق در خوابم نرسه.

باید بگم واقعا موضوع فوق العاده ای برای داستان انتخاب کردی و اونقدر قشنگ نوشتی که عین غورباقه به صفحه ی موبایلم زل زده بودم.

واقعا قلم قشنگی داری وهمین که باعث لبخند خیلی ها شدی یه دنیا ارزش داره. 

RM. kiute.ARMY

نویسنده
H.h
۲۴ شهریور ۰۸:۳۸

ددی🙂

من همین الان شنیدم کنسرت انلاین داریم به زودی اطلاعیش تو ورورس اومد

PREMISSION TO DANCE ON STAGE

🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂

وی رفت و خود را در اب غرق کرد 

روحش شاد

RM. kiute.ARMY

24 اکتبره:"> عر
تو این فندوم اگه یک دقیقه چشم بهم بزاری کنسرت و هزار تا چیز میز میاد بیرون😂
Ana ‌‌
۲۳ شهریور ۱۵:۵۱

درضمن 

من نی نی نیستم:/

 

 

RM. kiute.ARMY

تو بیبی کایوت منیT^T
Ana ‌‌
۲۳ شهریور ۱۵:۵۱

بنگتن فاکینگ جیم جیم :/ ( خب به من چه اوتی سونه :| ) 

بخوای دفعه دیگه هم بگی از خودم راضی نیستم 

من دیگهههه باهات حرف نمیزنمممم 

 

 

RM. kiute.ARMY

وای جر دقیقا باهات موافقم😂 اما جدیدا کراشش رو شوگول بیشتر شده هااا*^*
Ana ‌‌
۲۳ شهریور ۱۴:۴۸
فوشت بدم
ها فوشت بدممممم
بیشعوری بیشعور
به این خوبیییی
خیلی خوب نوشتیییییییییی
عالیییییی بود
ولی خب نگرانیتو بخاطر اینکه فکر میکردی بده و به دلت نیست درک میکنم خیلی زیاد
چون یه جاهایش اشکال داشت که البته زیاد تو چشم نبود

و مدیونین فک کنین به طلا حسودی میکنم :/
و همینطور مایکل:/
اونجایی که هه را عرق میشه درون ابها خیلی اشنا بود 😂😂
هه را چرا ۷ تا بابا داره
شوهر جی وو هم هست دیگههه
هشت تا بابا داره 😂😂
در کل عالی بودی
خیلی عالی
فایتینگ
راستی
من تصمیم گرفتم ایده تو ننویسم
تا یا خودت بیای بنویسیش
یا با هم بنویسیم :)

RM. kiute.ARMY

*از همون لایکایی که هوسوک به رئیس جمهور نشون داد به آنا نشون میده*
Jim Jim
۲۳ شهریور ۱۲:۴۶

ی چیز جالب بگم؟

استارت این فیک با تولد ددی زده شد و با تولد نامجون پروندش بسته شد!!پشمام!

#این است قدرت یک نامیبه شیپررررر!!!!!😂😂

RM. kiute.ARMY

وای یا بسم الله0_0 پشم های خودمم ریخت جون تو😂
الهی من فدات بشم یاسیییییییییییییییییییییییییی اونییییییییی:">
بیبی داک خودمیT^T
kim lily
۲۳ شهریور ۰۰:۵۹

اممم سلام ددییییییى

راستش بنده یکى از چندین ارمى اى هستم که با سایت شما کلا شبانه روزم میگذره🙂💜

ولى خب تا الان نمیدونم چه مشکلى بود نمیتونستم تو بیان عضو بشم حالا ماجراها بود

بعد دیگه با کلى بدبختى تونستمممم و الان میتونم نظراموووو بگمممممم

یک اینکه ممنون از سایت خوبتون

واقعاااااا مرسى

کار سختیه اداره و سروسامون دادن وبلاگ

واقعا خسته نباشید😍😘

دوم در مورد این فیک

خوووووووداااایااااااااااااااا

چقدررررررررر یه فن فیکشن میتونهههههه کیووووتتتتتت باشهههههه

قلبمممممم خوودااا

هوف واقعا از شدت کیوتیش میخوام رنگین کمون بالا بیارم

و اون قسمت هاى طنزش واقعااااااااااا خیلیییییی خووووووبببب بودددد

اصا نمیتونم بگم چقدر خندیدم سرش خیلی خوب بود اصا

نویسنده واقعا دمت گرم اصا

هوف قلبم دیگه یاری نمیکنه

از شدت خنده و رنگین کمون تو قلبم

احساس میکنم کم کم باید حلوامو درست کنن...

اره دیگه

خب چقد زر زدم

من رابیشتر خواهید دید در قسمت کامنت هاااا😎👻

-وى با خجالت از شدت پر حرفى صحنه را ترک میکند-

RM. kiute.ARMY

سلام لیلی شی *^* باعث افتخاره قشنگم*^*
یکم بیان گیر داره😂😂😂
باور دارم این نویسنده تک عه:">

به به قربانت ک😂
کایوتتتتتتتتت:">
OT7
۲۳ شهریور ۰۰:۳۷

خوبم ددییییییی:))))

اصن یه روز نیام وب سکته میکنم،منتظر وانشات و فیک جدیدم😂😂🙂

نت ندارم دان کنم این کیوتووووو:/

RM. kiute.ARMY

الهییییییییی😂
.Mitsuha x Wonho shl.
۲۲ شهریور ۱۷:۱۹

اصلا یک کلمه در وصف نوشته های جیم جیم عزیزم کافیه و اون کلمه کیوته. خیلی ناناس و گوگولی و ملوس و خنده دار و باحال مینویسه من که عاشقشم. دوست دارم تو دنیای نوشته هاش که انقدر رنگارنگه زندگی کنم. نوشته هاش بدور از هر کلیشه و چیز های منفیه و این خیلی به آدم احساس آرامش میده. من خودم به شخصه وقتی نوشته هاشو میخونم روحم غرق در آرامشه 

بازم ادامه بده جیم جیم جونم من تا آخر ساپورت میکنم فایتینگ ❤💛🧡

ولی یه سوال برام پیش اومد اینا که وقتی میخواستن برگردن طلا رو با خودشون بردن یا بچم موند اونجا؟ 😭😭 😭 لامصب دلم از اون کوکی هایی که هه را پخت میخواد هیق 🤧🤧

RM. kiute.ARMY

هق:>
خدا نصیب کنه از این شانساT^T
Kim Godzilla
۲۲ شهریور ۱۲:۱۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

افتر استوری رو بدید من ببرم :)

انقد خندیدم دیگه اخراش زمینو گاز زدم...

میشه به منم شکلات پ*رن بدید؟ تا حالا امتحانس نکردم ولی تعریفشو زیاد شنیدم

جیم جیم ممنون میشم خانم پارک رو کباب کنی بخوریمش به نظر خوشمزه میاد

و خب تک تک قسمتاش بی نظیر ، پاره کننده و پشم ریزون بود

ماچچچ به لپات عالی بود واقعا خسته نباشیییییییییییییییییییییی

من بازم از اینا میخوام :/

 

RM. kiute.ARMY

جیم جیم تو نوشتن این سبک استاده استااااااااااااادT^T
Fey
۲۲ شهریور ۱۲:۱۳

وی صافت شده و با چشمهای ستاره ای به سایت نگاه میکند . 

RM. kiute.ARMY

فدا چشمات*^*
tae tae
۲۲ شهریور ۰۴:۴۱

ددیییی

این فیک جیوونی کو

برش داشتید چرا مگه تمکم نبود که

یکی یه چیزی بگه

RM. kiute.ARMY

هعی:">
jungkookyyy
۲۲ شهریور ۰۴:۴۰

 جیوونی کو

فیکو چرا برداشتن

نی

یکی یه چی بگه

چی شده😪😪😪

لطفاااا دارم میمیرممممممممم

RM. kiute.ARMY

بدان یارن غریبانه رفته اند از این خانه:")
OT7
۲۲ شهریور ۰۳:۳۶

درسته کاپل نداره ولی کیوت به نظر میاد،دوس دارم بخپنم،ولی نت ندارممممم،منم هفت تا بابا میخواممممم 😂😐💔

جیم جیم مطمئنم که گل کاشتی،وقتی‌ فیکتو خوندم کامنت میدم:)

ددییییییی چطورییییییی،ددی من هنوز نیومدم توییتر😐😂😂😂

بخدا خیلییییییییییی گشا*م😂💔

آیدیم roskookie_sh باید باشه،بخدا یادم نیس،ولی عکس پروفم نامجونه که توی طبیعته،پیدا کردی پی بده:)

RM. kiute.ARMY

شک نکن عالیه:">
خوبم تو خوبی؟😂
جررر کنچانااااا
چش*^*
Yuta😈
۲۲ شهریور ۰۱:۳۴

ددییییییییییی 

داری میگی افتر استوریییش بالاخره اومددددد

پس الان امادست که برم بخونمش😇

RM. kiute.ARMY

ارههههههههههT^T
...
۲۲ شهریور ۰۰:۲۷

میگم ...

این همون فیکشن من هفتا بابا دارم نیس که قسمت جدیدش اومدهههه ؟؟؟؟

هه راااااا

همون که خواهر هوسوک به سرپرستی گرفتش تو فیکککک

RM. kiute.ARMY

اره همونT^T
Parkminji ‌‌‌‌‌‌‌
۲۲ شهریور ۰۰:۰۴

عررررر عررررر عررررر 

جیم جیم یهو سوپرایز کردی همه رو خپبمخیهمیق۷

این روزا خیلی تنهام و حالم بده و هر وقت میام تو  سایت کل غمام یادم میرم 

مرسی جیم جیم شی که دلیل خوشحالی امشبم بودی 

و مرسی ددی 💜💜💜💜💜💜🥺

RM. kiute.ARMY

خواهشیات دلبندم نوش جونت*^* نبینم غمتو
Rokajaki
۲۱ شهریور ۲۳:۵۲

این افتراستوری بشدت سافت و کیوت بود ایگوووووو 

واقعا دوس دارم بنگتن رو ی بار اینجوری ببینم

اصن فک میکنم ک بابا شد عرر فک میکنم خودم خاله شدم یا نوه دار شدم جرررر

چن ک نمیزاه دخترشو ببینیم میترسه چشش کنیم ولی امیدوارم حداقلبقیه ایدلا مارو تو خماری نزارن 

خیلی خوب بود جیم جیم فایتینگ

RM. kiute.ARMY

واقعا حسرت به دل موندم ببینم دخمل نازشو عمه ب فداشT^T
nam-nam
۲۱ شهریور ۲۱:۴۹

ااووووخخخخیییی 

من اینو دوست میداشت 🥺🥺🥺🥺🥰🥰🥰🥰🥰😍😍😍😍😍😍

RM. kiute.ARMY

خیلی کایوت عبضیهT^T
V
۲۱ شهریور ۲۰:۵۹

سلام 

ددی من هنوز دانش نکردم افتر استوری منظور؟ 

RM. kiute.ARMY

بله*^*
Gaul JK❤
۲۱ شهریور ۲۰:۴۵

خدا نعسممممممممنن🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣مرغغغغغغعغع😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣دلم درد گرف تتتتتتتتتتتتتتت عروسی با مرغ🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

 هعی تموم 

خیل یخوبب بوددددد

اصلا انتظار نداشتم ادامه داشته بشه و سر ازدواج جیمین که کلا پارهههههه🤣🤣🤣🤣

 

 

چی میشد من به جای هارا باشم🥺

RM. kiute.ARMY

تو ایران مرغ قابلیت ازدواج داره چون خیلی گرونه😂😂😂


منم بهش حسودیم میشه:"(
helma با ح
۲۱ شهریور ۲۰:۳۳

اخییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی هارت اتککککککککککککککککککککککککککک

*بالا اوردن مقدار قابل توجهی اکلیل

میخوام اعتراف این کامنت قبل خوندن فیکه و این ری اکشن فقطط بعد از خوندن کامنتاس

هق بابا خب ذوققق

RM. kiute.ARMY

کایوت کایوتT^T
اگاسهههههه
۲۱ شهریور ۲۰:۰۱

کانگانا سووووو لاچوئههههههههه

اوووو اووووو اووووو اوووووووو

واووووو اوووووو اووووووو

*اهنگ sileny cry* skz

وایییی ددی یسوال اینو یبار نذاشته بودی احیانا؟!

اخه هرچی فک میکنم این همون هه رائس که تو وان حموم به یونگی گفت یون یون😐💔

.

.

.

دیدی فیلیکس 3 روز دیگه میشه 21 سالش؟!😢💚

پسررررررر ناناسممممممممممممممممممم!!!!

 

RM. kiute.ARMY

واو ای جان*^*
چرا گذاشته بودم منتها افتر استوری اومده

وای خدا بزرگ شده:"(
Jim Jim
۲۱ شهریور ۱۷:۱۸

رییددررر جونیااااا

راستش رو بخواین حس میکنم خیلی افتر استوری بدی نوشتم!!...به بزرگی خودتون ببخشید:(

ولی خب چون بعضیا خواسته بودن دلم نیومد ننویسم:)

به هر حال امیدوارم خوشتون بیاد:)

RM. kiute.ARMY

ریدر ها
Jim Jim
۲۱ شهریور ۱۷:۱۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلاممم

افتر استوریییی:)

***********************************************************************

RM. kiute.ARMY

سلام به روی ماهت عزیزدلم*^*
ji woon
۱۳ مرداد ۱۵:۱۱

بالاخره تونستم بخونمشششش

و واقعاااا باید بگم خیلییییییی کیوت و صافت بوددددددددددددددددددددد

من بازم از اینا میخوام....

ولی جدا از همه ی اینا اون شیر کاکائو و شیر موز رو خیلی دوست داشتم😂فایتینگ جیم جیم

RM. kiute.ARMY

اصن اون قسمت خراب شدم از بس خندیدم😂😂😂
Jim Jim
۱۰ مرداد ۱۵:۴۰

ددی ددی

من میخوام امروز پارت اولش رو بزارم...

میخوام دل رو بزنم به دریا...

گور بابای همه چی...

قراره نتایج کنکور بیاد..حداقل یه پارت رو بزارم دلم خوش باشه😂

RM. kiute.ARMY

افرینننننننن!!!
اینه جیم جیم من😂
Jim Jim
۰۹ مرداد ۱۷:۲۳

سلاااممم

راستش یه سوال داشتم...

برای یه مولتی شات هر شات میتونه چند صفحه باشه؟ مثلا اگه ٣٠ صفحه باشه عیب نداره؟ اخه میخوام به صورت مولتی شات اپ بشه...

RM. kiute.ARMY

کلا اگه قراره مولتی باشه اما پارت پارت بدی باید پنج پارت باشه تعداد صفحات دست خودته
اما اگه کمپلت هدف فقط گرفتن اسم مولتی شات روشه باید بیش تر از 50 باشه
Army_L
۰۴ مرداد ۱۳:۰۰

بشدت به همچین چیز کیوتی نیازمند بودم و هارتم اکلیلی شد وقتی خوندمش :)

نویسنده واقعا کارِت خیلی خوبه °~°

RM. kiute.ARMY

منم رنگین کمون شاشیدم:">
💞Sh.S TaeKook
۰۱ مرداد ۱۲:۲۴

یکی از گوگولی ترییییین

کیوت ترییییییییییین

و جذاب ترییییییییین فیکایی بود که تاحالا خوندم

واقا کیوت بود

خیلییی زیاد

حالا جدا از کیوت بودنش:

این فیک کاپل نداشت

ببین نمد چرا ولی حال کردم با این موضوع

انگار داریم واقعیت رو میبینیم

یه ارتباط اصلی و عمیق توش بود

نمیتونم توصیفش کنم ولی مثل این بود که پشت همه فت سرویس هارو دارم میبینم

ارتباطاتی که ما شاید اشتباه برداشت میکنیم اینجا رو شده بود!

واقن عالی بود پرقدرت ادامه بده

دبیوتم مبارک باشههههه من از الان طرفدار دو اتیشه کاراتم💞🎵

RM. kiute.ARMY

مرسی شادی جونم پیانده باشی همیشههههههههه
عرررررررررررررررررررررررررررررررررررر!

نویسنده
^-^
۳۰ تیر ۱۸:۲۲

ننننننننن چرا تموم شددددددددددد🥺

ددی میشه بازم از اینا بزاری🥺؟

RM. kiute.ARMY

انگار بچه اتو شوهر دادی:">
البته جانم*^*

.
۳۰ تیر ۱۶:۰۷

خیلی قشنگ بود ولی اگه اخرش پی دی نیم میزاشت پیش بنگتن بمونه خیلی بهتر میشد😭

RM. kiute.ARMY

از بس نکبته پول پرسته فداش بشمT^T
Jim Jim
۳۰ تیر ۱۴:۰۷

من به جررررععتتتت دارم میگم که مُردم....

وای خدایا قبلم

کمکککک

نسی کمککککک

ماسک اکسیژنننن

اشک شوووق

عربدهههههه

مامااااننننننننننن

مرسیییییییییییی مرسیییییییییییی خیلی ممنووووووننننننن

عاااااااااششششقق همه ی ریدرامم...

پ.ن:ببین!من کور شدم ؟توهم زدم؟ اون واقعا شادیهههههههه!!دوساعت دارم داد میزنم از خوشحالییییی

RM. kiute.ARMY

*در اوردن بادکنک و فوت کردن در ان به عنوان ماکسشش اکسیژن*😂😂
بیا لاوم بیا اینم سرم چایی نبات😂 فقط سعی کن نفس بکشی لعنتی😂

ریدرا
rose
۳۰ تیر ۰۳:۲۱

پوسترش کیوتتتت بودಥ‿ಥ

داستانش کیوتتتت بودಥ‿ಥ

کلاااااااا کیوتتتتتت بوددددد!!

شرط میبندم کشتن منیجر های داخل فیک هم خیلییی کیوته😐🔪

فایتینگگگگگگ جیم جیم♡♡

 

پ ن:دقت نکرده بودم یاکریم صدای موسی کو تقی میدهಥ‿ಥهوهی هو هقی؟؟؟ 😂

 

RM. kiute.ARMY

سد اندشم کیوته یعنی؟😂
فایتینگ رز شی:">

نچ نچ میبینید؟😂 سایت پر از فایل های آموزشیه😂
Gaul JK❤
۳۰ تیر ۰۳:۲۱

عالییییییی بود 

مثل همیشه ♡♡♡♡♡♡

 

RM. kiute.ARMY

عالی بودن از خودته جیگرم فدایی داری:">
Minmin
۳۰ تیر ۰۳:۰۴

وایییی خدااا هر چی بگم کم گفتم 😭😭😭♥️

خیلی حس خوبی داد بهم 

اصلا کارای اعضا و شبیه سازیش با واقعیت قلبمو ذوب می‌کرد 

اونجایی که هه را رو ازشون گرفتن بسی با (love is not over) عر زدم 🙂🙂😭 

 

خیلیییی خیلییی خیلیییی دوسش داشتم 

جیم جیم چاکانیم با قدرت به نوشتن ادامه بده قلمت خیلی به دل میشینه 😙🥂  

تولد ددی هم گذشته ولی خب من تازه فهمیدم پس مبارککک 🍫🌥 

 

بولاههههه فایتینگ 💜

RM. kiute.ARMY

ادم حس میکرد داره فیلم سینمایی رئال میبینه:">

ممنون جاننننننننننن دلم خیلی مممممممممنونمممممممم نعبعغبنعغلT^T

بورااااااااااااههههههههههه*0*
Gaul JK❤
۳۰ تیر ۰۱:۵۶

جونننننن

فولللللللللللللل

من رفتم بخونم

RM. kiute.ARMY

بزن بر بدن گوشت شه به تنت جیگر*-*
💞Sh.S TaeKook
۲۹ تیر ۲۳:۱۶

واو!!

جیم جیم رفیقمه...

قراره امشب کار فوق کیوتت رو بخونم و قول میدم حتما بیام نظرمو بنویسممممم😍

RM. kiute.ARMY

بزرگیت رو میرسونه شادی جونننننننننمممممممممT^T
هلپ😂
۲۹ تیر ۲۲:۴۰

هایی من امسال کنکور دادم دارم دنبال یه فیک عالییی پیگردم تو چنلا و واتپد و حالا اینجا یچیز خ خوب میخاااام 

کوکوی و ویکو دوس دارم ...

میشه کمکم کنی من خیلی سخت عرر میزنم برا یه فیک میشه بهترین فیکاتو بگیییییی...

RM. kiute.ARMY

ای جان دل😂
همه چی اینجا خوبه اما چند تا پیشنهادی خودم رو میرسونم دستت:">
http://fazayihaa.blog.ir/post/615
http://fazayihaa.blog.ir/post/1130
http://fazayihaa.blog.ir/post/1110
http://fazayihaa.blog.ir/post/832
http://fazayihaa.blog.ir/post/1070
http://fazayihaa.blog.ir/post/1043
http://fazayihaa.blog.ir/post/1009
http://fazayihaa.blog.ir/post/1028
http://fazayihaa.blog.ir/post/956
http://fazayihaa.blog.ir/post/958
http://fazayihaa.blog.ir/post/947
http://fazayihaa.blog.ir/post/881
http://fazayihaa.blog.ir/post/855
http://fazayihaa.blog.ir/post/825
http://fazayihaa.blog.ir/post/596
http://fazayihaa.blog.ir/post/780
http://fazayihaa.blog.ir/post/581

Fey
۲۹ تیر ۲۱:۴۴

هق ..... دلم شرحه شرحه شد .... 

چه زود تموم شد 

RM. kiute.ARMY

انگار بچه خودمون بود:">
آیدا
۲۹ تیر ۲۰:۵۱

سلام من خیلی وقته سایت شمارو دنبال میکنم

خواننده ی ساکت بودم ولی تمام فیک هارو خوندم و صدام در اومده 😄 سایتی هست معرفی کنید تولوخدا☹💜

RM. kiute.ARMY

سلام آیدا جونم کاش همیشه صدات دربیاد جان دلم😂
یدونه میشناسم اما خیلی وقته آپدیت نداشته ها:">
nam-nam
۲۹ تیر ۱۹:۴۱

پایان خوش در عین حال کمی ناشیانه 

ولی بهتر از این بود که پایان غمگینی داشته باشه چون اگه اینطور بود من تا چند روز نمیتونستم شبا خوب بخابم{یه کوچولو باید پایانش رو بهتر میکردی ولی بازم سه پارت اولش خخخییییللللیییی خخخووووبببب ببببووووددددد😘😘😘😘😘😘😘😘}

RM. kiute.ARMY

در کل به عنوان اولین کارش سوپر اولترا پرو مکس پرفکت بود:">
💕2A💕
۲۹ تیر ۱۷:۱۴

اصلا...تکرار میکنم اصلا فکر نمیکردم فیکشنی که باعث شده جوری اکلیلی و سافت بشم که تو خونم اکلیل جریان پیدا کنه...باعث بشه اشک توچشمام جمع بشه و گریم بگیره...اصلا...به معنی واقعا اصلا فکرشو نمیکردم!:″>💕

گااادددددخیلی خوب بود نویسنده شی ادامه بده💕

و اینکه...هققققق این فیک باعث شده بود از ته دلم بخندم و فکر نمیکردم باعث بشه یه حس غمگین داخل قلبم احساس کنم و بغض گلومو چنگ بزنه و اشکام جاری شن...واقعا قشنگ بود با اینکه یکم آخرش(از جایی که خواهر هوپی گفته بود همه باید برن دیدنش) یه جورایی فهمیدم آخرش چی میشه ولی واقعاااااا قشنگ بود:″″″]💜

فایتینگ اند بوراهه💜💕

RM. kiute.ARMY

*با بالا کشیدن آب دماغ عربده کشیده و سر تایید تکان میدهد*
Ramesh ★•★
۲۹ تیر ۱۵:۵۴

بلاخره فول شد 😃 yesssss ✨✨

خب جیم جیم عزیز این سافت ترین مینی فن فیکشنی بود که تا حالا خونده بود☺

واقعا عاشق این ریتم داستان بودم و به نظرم این بهترین پایانی بود که میتونست داشته باشه😍" اصلا به خاطر کراشی که روی جی وو اونی دارم نیست😐 اصلا به اون دختر کوچولوی گوگولی حسودی نمیکنم😌😂"

 

و دیگه اینکه منتظر افتر استوری و فیک های آیندت هستم💜 فایتینگ

moon🌛 Child🌜

جیم جیم
aiso.minminie [=
۲۹ تیر ۱۵:۰۲

ای خودااااااااااا

کیوت خرررررر

هروقت اینو میخونم یکی از عروسکای ابجیم (خودم عروسک ندارم ._. ) رو برمیدارم بغل میکنم *_*

به طرز وحشتناکی کیوته

من پارت افتر استوری میخوام T_T

 

moon🌛 Child🌜

وای گودو🤧🤧🌈🌈🌈
روح خدا بیامرز کامرانی
۲۹ تیر ۱۴:۵۵

چی تموم شد؟؟؟ شوخی میکنین دیگه 

من بازم موخاممممممم 😢 

نمیدونم این چن روزه چ مرگمه ولی راستش با اینم گریستم 😐😐😐

راستی اتفاقا آخرش خیلی خوب تموم شده قشنگ معلوم بود چی شد چی نشد همینطوری آبکی و الکی نبود 

RM. kiute.ARMY

نگریه جانمممممممممم:">
حداقل اینه ک کلیشه ای نبودT^T
ATENA💝BANGTEN
۲۹ تیر ۱۴:۴۶

این چی بود من خوندمممم چی بود من خوندممممممممممم 

گفتم چی بودد که خوندمممممممممممممم 

وای داشتم از خنده میمردممممممگ آههههههههه خادااااااا 

واقن کهههه واقن کههههه 

اولین کار بقیهvs اولین کار من..

من میرم محو شمممم 

 

moon🌛 Child🌜

اروم ارامش خودتو حفظ کن آتی😂😂😂😂
Hedi T.B
۲۹ تیر ۱۴:۰۷

*وی بعد از به پایان رسیدن این فیک افسرده میشود 

نباید تموم میشدددددددد هقققققققققققققققق

افتر استوری بزار جیم جیم لطفا بدون هه را و بنگتن نمیشه تصور کرد 😭😭😭😭😭😭😭😭😭

moon🌛 Child🌜

هقققققق🤧🤧🤧🤧
bts . kook. jimin
۲۹ تیر ۱۳:۵۷

سلام این قشنگترین چیزیه که تاحالا خوندم تروخدا بقیشو زود بزار دوست دارم بدونم وقتی هه را بزرگ میشه چی میشه 

moon🌛 Child🌜

نویسنده
Jim Jim
۲۹ تیر ۱۱:۵۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***********************************************************

پارت اخر 

-------

ریدر جونااااااااا

مرسی که کنارمین و با نظرای خوشگلتون دلمو اب میکنین^_^

ممنون میشم برای این پارتم نظر بدین چون برای لینک این پارت رسسسما به *بوق* رفتم!

ببخشید اگه دیر شد..گوشیم حافظش پره هنگ کرده رد داده!

بوس به همتون امیدورارم بدوستینشش*~*

RM. kiute.ARMY

ممنون اونی جونم برات فولش کردم*^*

ریدرا
^^ Min Yoongi ^^
۲۷ تیر ۲۳:۱۲

سلام خدمت مونی و ددی یه نفر از من پرسید مولتی شات چیه گفتم منم نمیدوم اومدم ازتون بپرسم که په پست مولی شات ددیدم پی کفتم تو تین پست بپرسم

پس یکیتون بگه مولتی شات چیه

RM. kiute.ARMY

اهان چشم در خدمتم*^*
مولتی شات یعنی همون چند شاتی اما با کلاسش😂
Nilo
۲۷ تیر ۲۲:۳۳

جیم جیم عزیز 

عالی بود خیلی خیلی خیلی زیاد

به قدری لذت بردم که گفتنی نیست

قلمت بسیار دلنشینه،حتما ادامه بدع به نوشتن،منتظر بعدی ها هستیم 

Love army 

RM. kiute.ARMY

مرسی نیلو جونم بسی ممنون از حمایت*0*
Hedi T.B
۲۷ تیر ۰۹:۴۹

جیم جیم اینقدر کارت عالیه که وقتی من میخونم اصلا به اشتباهاتت دقت نمیکنم از بس عالی نوشتی 💜

RM. kiute.ARMY

بزن قدش:">
هستی
۲۶ تیر ۲۳:۱۶

به جرعت میتونم بگم این فن فیک یکی از کیوت ترین و گوگولی ترین و قشنگترین و سافت ترین و بهترین و بهترین و بهترین و......اره ..خیلی دوسش دارم:) به مرتضی علی(هق...)هر کی ابجی جیم جیم منو ناراحت کنه چنگول میکشمممممم.این خیلی خوبهههههههههه جیییییییییییییغ

ممنوووووووون...از همه:)

RM. kiute.ARMY

*در حال خنج کشیدن*
موافقم:">
Jim Jim
۲۶ تیر ۱۱:۲۸

واقعا در برابر محبت و عشق ریدرام أهمیتی به اون دیسلایکا نمیدم! اما...کاش حداقل تو کامنتا بگن مشکل کارم از کجاست تا اشتباهمو إصلاح کنم! و بتونم تو کار بعدیم بهتر عمل کنم ..

 شایدم این دیسلایکا بخاطر کاپل نداشتنشه!یا اسمات و بی دی اس ام نبودنشه...!

RM. kiute.ARMY

شاید هم کصخل بودن خودشون
به دیک نداشته ات
♡ kim so min
۲۵ تیر ۲۲:۱۱

صلوم

واییییییییی نویسنده چه کردیییییی عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییههههههههههههههههه

از خنده داشتم میمردم تو پارت دو سر حرفای کوک :))

تنکس  بای ♡_♡

RM. kiute.ARMY

همه رو دیوونه کردههههههههههههه
منصامیلنصالزنغسلینن
یبذرناتیسذ
معتاد فن فیکشن های ددی ✌😎😌😂
۲۴ تیر ۲۳:۴۹

اوووم جیم جیم ی شات تمام خیلی ناراحت شدم 😿

راسی دلم واست تنگ شد چند روزه بام نحرفیدی 

راسی خیلییییی اوکی بودن 💜

RM. kiute.ARMY

جیم جیم
معتاد فن فیکشن های ددی ✌😎😌😂
۲۴ تیر ۱۶:۵۸

من دلم هه را میخواااااااد 

من آدم حسودی نبودم ولی از زمانیکه کیپاپر شدم خیلی حسود شدم 😂

ب خواهر برادر اعضا خعلی حسودیم میشه 

RM. kiute.ARMY

من کلا حسود نیستم حسودی کنم میگم😂
دلم میخواد ابرو های خواهر نامجون رو بتراشم:">
معتاد فن فیکشن های ددی ✌😎😌😂
۲۴ تیر ۱۶:۴۵

یکی نبود حافظه 

یکی نبود نت 

خیلی رو مخنننن 

RM. kiute.ARMY

باعث مرگ تدریجی میشن:">
Gaul JK❤
۲۴ تیر ۰۴:۳۲

ددی پیام قبلیم رو حذف کن دوساعت داشتم نظر میدادم اشتباه دیدم تو این فیکم هیچ همه چیز پرید😐

moon🌛 Child🌜

باش عزیزم
Gaul JK❤
۲۴ تیر ۰۲:۲۰

یون یون کیووتتتتتتتتتتتتت😍😍😍😍😍😍😍😍

 بابا این دختری که من دیدم الان میاد حسابه هممون رو میرسه 😧🍼

جیم جیم کا ت خیلی خوبه و من منتظر شات های بعد میمونم امیدوارم تو نوشتم موفق باشی💕☁

moon🌛 Child🌜

جیم جیم
معتاد فن فیکشن های ددی ✌😎😌😂
۲۳ تیر ۲۰:۵۹

نامردااا منم ویس میخوام یاسییی 

هق خداععععع 

واقعا موندم گوشی من گوشیه یا یه کاغذه دارم خودمو گول میزنم 

64 گیگ حافظه داره 

63 گیگ پره 

حالا این 1 گیگ اضافس تلگرام میخوام بنصبم میگه حافظه پره 😾

moon🌛 Child🌜

منم از جان باختگان نبود حافظه گوشیم😂😂😂😂💔💔
روح خدا بیامرز کامرانی
۲۳ تیر ۱۷:۵۸

این پارتم خیلی و عالی و شیک و مجلسی ما رو مست کرد با تشکر از ساقی محترم 🖐🏻

یه بار در زندگیم موفقم شدم کمتر ور بزنم در پوست خود نمیگنجم 😃

RM. kiute.ARMY

ساقی ساقی به نور باده برافروز جان ما😂
اومو😂
Hedi T.B
۲۳ تیر ۱۶:۴۱

یکی منو از این فیک جدا کنهههههههههههههههههههه

لعنتی خیلی سافتهههههههههههه

باورتون نشه ولی به هه را حسودیم شد 😭😂 

پارت ۳ خیلی کیوتههههههه 

امیدوارم هیپ وقت تموم نشه 🥺 چون این نوشابه انرژی زای منه 🥺😭

RM. kiute.ARMY

هه را بودن آرزوست:">
ای جان منT-T
J.K
۲۳ تیر ۱۱:۲۰

دقیقا کوکی همه رو جز به جز گفت

سیاه پوست : شیر کاکائو 

سفید پوست مثل یونگی : شیر نلرگیل

زرد پوست : شیر موز

سبزه : شیر طالبی :/

(و به قول ویکوک خودشون هم شیر خالص تولید میکنن از بخش پایین تازه نی هم دارن :////)

من محو

RM. kiute.ARMY

بحث عمق عرفانش واقعا سنگین بود جا داره زنخدان در جیب فرو برده و در بهر مکاشفات مستغرق شم😂
Jim Jim
۲۳ تیر ۱۱:۱۰

سلام کیم سارا جونم

اول اینکه مرسی که فیک منو خوندی عزیزم :-)

دوم اینکه خیلی مرسی تر که بهم اشکالمو گفتی^_^

راستش رو بخوای من درمورد موسی کوتقی از خالم پرسیده بودم و فک کنم تا الان اسکل شده بودم! اگه نمیگفتی من فکر میکردم همچین صدایی میده!

مرسی که مطلعم کردی عزیزم و بابت اشتباهم و اطلاعات پایین از تو و تمام ریدر جونام معذرت میخوام:<

RM. kiute.ARMY

کنچانا لاو چیزی نشد ک دور هم ی چیزی یاد گرفتیم معذرت نخواه قشنگمT-T
کیم سارا

Fey
۲۳ تیر ۱۱:۰۴

ددیییییییییییی از کامنت من تو فیک گفته بود 

یجورایی ماتم گرفتم که قرارع هفته دیگه شات آخرش باشه ... 

کاش ادامش میدادی و هه را بزرگ میشد و ازدواج میکرد و .... 

ولی خیلی عالی بود 

RM. kiute.ARMY

هوراااااااااا واقعا؟*0*
هق اره:">
J.K
۲۳ تیر ۱۱:۰۰

جررررررررر فقط پوشک عوض کردن هوسوک

واییییییییییی عرررررررررر خدایا منو بخوررررر یعنی عاشق کوکمممممم

اخه خداوکیلی شیر چه ربطی به رنگ پوست دارهههههه

اگه یونگی زن بود از بس سفیده شیر نارگیل میداد جرررررر🤣

RM. kiute.ARMY

شیر نارگیللللللللل جرررررررررررررر😂😂😂😂
پس یعنی سیاه پوستا شیر کاکائو میدن؟:">
Jim Jim
۲۳ تیر ۰۹:۴۸

اهای ددی خان!

منم وویسِ بسی بسی میخوام!

(خاک تو سرم!یاد وویس خودم افتادم که داغووون ترین وویس عمرم بود و برای تو فرستادم!=_=شرمنده ی گوش هاتم:< )

منم شماره میخوام!

دد! چرا دیگ تلگرام نیومدی؟:< وقت کردی بیا یکم باهم حرف بزنیم^_^

RM. kiute.ARMY

جان ددی😂
چش تو جون بخواه:">
مگه چش بود:/ خیلی هم کیوت بود انگار خجالت میکشیدی😂
چشم:">
من زیاد تو فضای مجازی انلاین نیستم😂
Jim Jim
۲۳ تیر ۰۹:۰۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***************************************************************

شات سوم :-)

moon🌛 Child🌜

تنک خسته نباشی گلم🤗
معتاد فن فیکشن های ددی ✌😎😌😂
۲۲ تیر ۲۲:۳۳

فقط شات یک با اون سلبریتی منو شبنم خیلی حالیدم چون واقعا حقیقته 😂

moon🌛 Child🌜

😂😂😂😂جرررررر
معتاد فن فیکشن های ددی ✌😎😌😂
۲۲ تیر ۲۰:۲۱

عرررررررررر 

4 بار خوندمشوننننن 

(ಥ_ಥ)

جیم جیم

واقعا فوق العاده ای 

moon🌛 Child🌜

جیم جیم
معتاد فن فیکشن های ددی ✌😎😌😂
۲۲ تیر ۱۷:۵۴

من در حال حاضر یکی از بدبخت ترین آدم های جهانم نت ندالم ~T_T~

اوکی مرسی 💜

RM. kiute.ARMY

الهی کباب شمT-T
kim sara
۲۲ تیر ۱۳:۰۶

اهم 

ببشید🥺

من بازم اومدم حرف بزنم😬

در مورد موسی کو تقی

شما دیدین وقتی با ماشین یا اسکیت یا پا یا هرچیز دیگه سمت یاکریم میریم در کمال خونسردی و آرامش کاملا relax دقیقا لحظه ی اخر بلند میشه و ما فکر میکنیم زدیم بهش و الان له شده ولی نه نشده😐

این نشان از خنگی یا کریم است😆

توی مشهدم به گاها مهربونیش و قطعا به خاطر خنگیش که مارو هم سکته میده بهش میگن موسی کوتقی

ینی صدایی که میده خیلی شباهتی به کلمه ی موسی کوتقی نداره 

ببشید که بازم اومدم حرف زدم جریان موسی کوتقی هم مث سیلم رو مخم رفته بود وگرنه اینم نمیومدم که بگم دختر بدی شدم قرار بود تا یه ماه نیام ولی اومدم ببشید🥺

بووانا جورناته

RM. kiute.ARMY

خوش اومدی لاو خونه خودته چایی یا شربت؟ فقط یه ایرونی اصیل میدونه کدومش😂😂
وای خدا به نظر من خیلی نازن:">
نه راحت باش باو ما ک این حرفارو نداریم😂
Jim Jim
۲۲ تیر ۱۱:۳۱

سلام

من بعدا قراره جواب تک تک ریدرامو تو یکی از شات ها بدم ولی...

تانیا جان جیکوک قرار نمیزارن اون فقط یه برداشت اشتباه جین بود...فقط طنز داستان بود نه چیز بیشتر:-)

RM. kiute.ARMY

بفرما جانم*^* همینه فیکت رو دوست دارم انگار خود زندگی واقعیه:">
تانیا
معتاد فن فیکشن های ددی ✌😎😌😂
۲۱ تیر ۱۳:۴۵

وای من دارم غششش میکنم 💔

قند موجود نیس 

برم آب شکر بخورم فشارم درست شه 

خیلی کیوته 💕💕

بالاخره دو رو هم کامل خوندم 

 

RM. kiute.ARMY

ای جاااااااااااااان
تملععغبوغبفسو
معتاد فن فیکشن های ددی ✌😎😌😂
۲۱ تیر ۱۲:۵۹

واییی چه قدر خوشگلللل بودددد خداااا عرررر 

ددی رو بسی بسی گفتنات کراش زدم آخه تو ویس خیلی بامزه گفتی بسی بسی واووو 

RM. kiute.ARMY

خیلییییییییییییی نتمغیوغفیفلیفینغ
ای جان دلم*^* راستی تو روبیک شماره امو دادم
تانیا (همون حلال مشکلات و =|)
۲۱ تیر ۱۱:۲۷

وتف

این که میگه جیکوک قرار میزارن -__-

RM. kiute.ARMY

به بزرگیت ببخش😂
تانیا (همون حلال مشکلات و =|)
۲۱ تیر ۱۱:۱۹

پاره

عاشق طرز نوشتن نویسنده شدم من

RM. kiute.ARMY

بسی خاص😂
Gaul JK❤
۲۱ تیر ۰۳:۵۹

کیوتتتتت🍼🐾

مثل همیشه عالیی

RM. kiute.ARMY

فدایت قشنگم عزیزدلی*^*
Ana ‌‌
۲۰ تیر ۲۲:۰۰

واعی چقد خوب بود جیم جیم 😍

اصلا با هر کلمه اش اکلیل بالا میوردم 🤤💕 

فک کن یه روز اعضا بابا بشن 

ای خوداااااا 

اصلا تصورش منو تا جنون میبره 

خیلی خوبهههه 

دستت درد نکنه واقعا 

خیلی خوبی 

RM. kiute.ARMY

همه اعضا بابا شن یه شیرینی خاص جدا داره:">
مثلا کوک با پسر یا دخترش سر شیرموز دعوا کننT-T
Kim Godzilla
۲۰ تیر ۱۳:۱۷

این بدون شک بهترین و کیوت ترین و بامزه ترین چیزی بود که خوندم

وای خوداااااااااااااااااااا اکلیلییییییییی شدمممممم

بر خلاف تمام داستان های کلیشه ای که مینویسیم این اصن خیلی خیلی خوب بود

امیدوارم حداقل 10 تا شات داشته باشه (توقعات زیاد )

راستی ددیییییییییی تولدت بوددددد (بعد 4 روز ، محکم بر پیشانی میکوبد)

مهم اینه دیگه سنت قانونیه میتونی با خیال راحت فن فیکای بالای 18 سالو بخونی (نه اینکه الان مثلا ما نمیخونیم)

دست تو و نویسنده و بقیه ادامین را از دور میبوسم

یک عالم ماچ بی کرونا

پ ن: برم زنگ بزنم اداه برق بگم چرا برقا رو چند روزه نمیبرن نگرانشون شدم

 

RM. kiute.ARMY

واقعا کاش میشد تا بینهایت بنویسه اما فقط پنج شات میتونه بدون نوبت بدهT-T

عه نکوب دردت میاد:<
حالا جالب اینجاس من بدم میاد😂
مرسی قربونت برم:">>>

از طرف منم بهشون سلام برسون😂
معتاد فن فیکشن های ددی ✌😎😌😂
۲۰ تیر ۱۰:۴۱

عه ندیدم پارت 2 هم اومد ( ^∇^)

RM. kiute.ARMY

هوراااااااااااااااا*0*
تانیا (همون حلال مشکلات و =|)
۲۰ تیر ۱۰:۳۹

کاپلش؟

سوال همیشگی من*

RM. kiute.ARMY

بدون کاپله😂
Hst
۱۹ تیر ۲۰:۳۶

خدایییی من •~• 

من با هر جمله ای که میخونم از فیکت نویسنده هم میخندم هم اکلیل بالا میارم ؛)))

 

خیلی خوبه لطفا بازم ادامه بده :»

فایتینگ 💜✨

RM. kiute.ARMY

تو هم حس میکتی شات بوی بچه میده یا من فقط توهم زدم بخاطر گرما؟،T-T
^-^
۱۹ تیر ۲۰:۲۲

چنقده کیوتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دلم برای خط به خطش ضعف رفتتتتتتت عرررررررررررر من عشق بچم نکنین با قلب ادممممم*-*

RM. kiute.ARMY

منم دلم بچه خواستتتتتتتتتتتتتتتت دلم میخوااااااااااااااااااادددT-T
روح خدا بیامرز کامرانی
۱۹ تیر ۱۶:۰۶

آخه لعنتی این شات چرا انقد شیرین بود 

ببین اساسن اهل این حرفا نیستما اما احساس میکنم الان رنگین کمون بالا میارم😆🌈🌈🌈

RM. kiute.ARMY

من رنگین کمون شاشیدم
 قبول نیست؟😂
Hedi T.B
۱۹ تیر ۱۵:۳۴

واییییییییییی شات دوم خیلی باحال بود 😂😂😂😂

ماموریت پوشک عوض کردن توسط جی هوپ 😂😂😂😂

وقتی هه رای بدبخت رو تو کیف گذاشتن که ببرنش کمپانی😂😂😂

و زنگ موبایل کوک که حین گفت صدای بچه اس😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

بی صبرانه همه منتظر شات بعدیم😂
Jim Jim
۱۹ تیر ۱۱:۵۲

مرسی ادمین جوناااااا*~*

باز من شُل مغزیم گل کرده بود!! فکر کردم دوباره لینک اشتباه دادم!:-/

 

RM. kiute.ARMY

نه عزیزم این چه حرفیه تاج سری*^*
aiso.minminie [=
۱۹ تیر ۱۱:۴۲

ای خوداااااااااااا

این چه کایوت خرههههههههه

جیم جیم راستشو بگو

اخه این از کجا به ذهنت اومد؟؟؟؟؟

 

خیلی کیوته

 

RM. kiute.ARMY

لای اون شیار های چربی مانند چ خلاقیتی نهفتههههههههTOT
Jim Jim
۱۹ تیر ۱۰:۵۹

چرا درست نمیشه؟

باز دوباره خطا میده!

الان خودم دان کردم نشد

میتونم تو تلگرام بفرستم خودت بزاری؟ هرکار میکنم نمیشه!

moon🌛 Child🌜

الان درسته عزیزم عوضشش کردم
Jim Jim
۱۹ تیر ۱۰:۲۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***************************************************************

 

اوه !ببخشید ...نمیدونم چرا اینجوری شد.الان درسته؟

RM. kiute.ARMY

اره لاوم حله*3*
روح خدا بیامرز کامرانی
۱۹ تیر ۰۳:۳۱

ای ادامین فرخنده شات دوم مکشل دارد به کمکمان بیایید که از نیازمندیم🙂

moon🌛 Child🌜

اوه احتمالن لینک نویسنده خراب بوده
نویسنده
sts. bts.army
۱۹ تیر ۰۲:۴۰

فابل دومی لینکش مشکل داره ددی میشه یک چک بزنی

moon🌛 Child🌜

ساری عزیزم لینک نویسنده خراب بوده
Fey
۱۹ تیر ۰۰:۴۴

اوممم میگه لینک حذف شده نمیشه دانلودش کرد ددی 😐💔

moon🌛 Child🌜

کدوم لینک لاوم؟ اولیه یا دومی؟
aiso.minminie [=
۱۸ تیر ۱۷:۵۹

چه کیوت

اصلا بنگتنی که بابا شده باشن خیلی کیوتن

فکر کن یه دختر قراره در آینده به نامجون بگه: بابا جونم موهامو شونه میتنی؟

ای خداااااااااااااا

من شات بعدی میخوام 

moon🌛 Child🌜

هارتم از سویتیش جر خورد
دلم خواس نام بابام شه🤧🤧🤧🤧
lisa
۱۸ تیر ۱۷:۳۰

اره پوکرا خیلییییییییییی بامزن من کراشم روش/:

moon🌛 Child🌜

من رو چش غره کراشم😂😂😂😂
معتاد فن فیکشن های ددی ✌😎😌😂
۱۸ تیر ۱۱:۰۶

واقعا خر 😂

اهوم گل کاشته 

یاسی دیگه منت نویسنده ها رو نمیکشم میام زیر پست خودت کامنت میدم 😂😂😂

RM. kiute.ARMY

هوراااااااااااا😂
Gaul JK❤
۱۸ تیر ۰۲:۳۸

قشنگ بود😊☁

ادامش کی میاد؟

moon🌛 Child🌜

ب زودی😂😂
lisa
۱۷ تیر ۱۷:۱۵

خدا بگم چیکارت نکنه نویسنده/:

هر خطی که میخوندم از خنده جر میخوردم از شانسمم بابام خوابه نمیتونم بخندم به معنای واقعی دارم میمیرم/:

الانم نصفشو نخوندم تا یکم ارامش پیدا کنم بعد ادامشو بخونم/:

کلی عالییییییییییییییییییییییییییه:)

RM. kiute.ARMY

اون پوکرا چ بامزه ان😂
معتاد فن فیکشن های ددی ✌😎😌😂
۱۷ تیر ۱۶:۱۰

واقعا میخوام بدونم کی منفی داده 😑

RM. kiute.ARMY

خر:|
معتاد فن فیکشن های ددی ✌😎😌😂
۱۷ تیر ۱۶:۰۱

وووووووووو این چی بوددددددددد جیم جیممممممممممممم 

واوووو واقعا اینو یاسی من نوشته بوددددد؟ 

ایولا یاسییییییی 💕

RM. kiute.ARMY

اره دیدی گل کاشتهههههههههههT-T
Jim Jim
۱۷ تیر ۱۴:۳۴

وااای خدای مننننننننن •_•

چقدر انگیزهههههه😍😍😍

*اشکاش و اب دماغش که با هم مخلوط شدن رو با استین پاک میکنه*

خوشحالم که اولین کارم رو انقد دوست داشتین^_^

با قدرت پارت دو رو مینویسم.ممنون که انقد گل و مهربونین ریدر جونای خوبمممممم^3^

پ.ن: بابت کیبورد خرم و چشمان چلاغم  بسیار عذرخواهم! صد بار پارت اول رو خوندم اما اشتباهی به جای دسنگیره نوشتم دستگاه!به بزرگی خودتو ببخشید عزیزای دلم..

RM. kiute.ARMY

بابا نمک تایپ ک.ص دستیه راحت باشT-T

ریدرا
Fey
۱۷ تیر ۱۱:۴۷

فاک آف مای لایف 

بچه سر راهی ام نبودیم بذارنمون دم در یع خونه باکلاس .... 

هی خدااااااااااااااا 

سافت ترین چیزی بود که خونده بودم 

درست عین اسم نویسنده ....

عالی بود 

فایتینگ 

RM. kiute.ARMY

خیلی به دور از کلیشه و محشره:">
hasti_a writer
۱۶ تیر ۲۳:۵۵

104 امین کامنتم 

 

دارم از گشنگی میمیرم ... و همچنان گشادیم میاد از اتاقم برم بیرون که یه چیزی برا خوردن بیابم ... چرا انقد گشادیم میاد والا ندانم .. 

من رو خلاصه کراش زدم خیلی گوگولی اصلا .... :) 

وای خدا عالیه عالی 

من منتظرم پی دی نیم بیاد یهو این وضعیت رو ببینه .. 

منتظر شات بعدی هستم . . . 

 

 

RM. kiute.ARMY

پی دی نیمممممممممممم نیاددددددددT-T

هستی مادر برو بخور بخدا بدن نیاز داره:|
Fargol
۱۶ تیر ۲۱:۰۷

ددی جونم تولدت مبارک باشه امیدوارم در کنار عزیزانت شاد و سلامت باشی عزیزم و به تمام آرزو هات برسییی و عالی بود بهترین وانشاتی بود که خوندم خیلی خنده دار و عالی بود ممنون از همتونننن

RM. kiute.ARMY

ممنون فرگولی جونم فدایی داری نزنینم تاج سریT-T
Fargol
۱۶ تیر ۲۰:۰۵

وایییی قلبم خلاصشو خوندم گفتم چه بچه ی خوشبختی مامانش رسماً از بچگی دادش دست فرشته هااااا

moon🌛 Child🌜

خلاصش باعث میش بغض کنم
Hst
۱۶ تیر ۱۹:۰۸

واییی عزیزم خیلیی کیوته داشتان و پوستر و اسمش ؛)))🥲❤️

و اینکه به نظر من قلمت خیلییی خوبه من که عاشقش شدم 😂✨💜

لطفا پارت های بعدی هم بنویس 🙂

moon🌛 Child🌜

نویسنده
روح خدا بیامرز کامرانی
۱۶ تیر ۱۶:۵۰

خیلی کایوت بود خدای من 😍😍😍

خیلی عالی بود خیلی

برای کار اول واقعا خوب بود 

RM. kiute.ARMY

و ایده واقعا ب دور از کلیشه بود دست مریزادT-T
Hedi T.B
۱۶ تیر ۱۶:۴۴

اول اینکه تولد ددی مبارک 😘🤩

دوم اینکه این کیوتترین بامزه ترین و طنز ترین چیزیه که تا حالا دیدم یعنی من قشنگ مردم 😂😂😂😂😂😂💜 

جیم جیم لطفا سریعتر بنویس خیلی میخوام بزرگ شدن هه را رو ببینمممممممممممم

RM. kiute.ARMY

مرسییییییییی قربون شکلت برمT-T
خیلی محشره واقعا عالیه😂😂😂 یه چیز نو و تازه:">
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎
۱۶ تیر ۱۳:۴۸

سر پوسترش دارم جوووننن میدمممممم

ووییییییی چه گوگولیییییهههههههههه ☆~☆

RM. kiute.ARMY

داستانش از اون گوگولی تررررررررررT-T
^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔
۱۶ تیر ۱۳:۲۱

عرررررررررررررررررررررر چه پوستر ناناسییییییی

RM. kiute.ARMY

بسی بسی*^*
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان