BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Lord

پارت جدید اضافه شد...

نویسنده Sh.s
کاپل  اصلی ویکوک (ورس)
کاپل فرعی یونمین،نامجین
ژانر رومنس ، اسمات ، تاریخی
محدودیت سنی +17
روزهای آپ دوشنبه‌ها 

***

مقدمه:

درحالی که معشوقه فرازمینیش رو با تمام وجود به اغوش کشیده بود و میبوسیدش، ناگهانی ازش فاصله گرفت و دستهاشو دو سمت صورت شکسته اش قرار داد.

+چه اتفاقی برات افتاده...چرا انگار صد سال از وقتی جدامون کردن میگذره؟

اینبار نوبت ژنرال وودال چیِ فراری بود که سرش رو به عقب بفرسته تا مبادا اشکهاش صورت مردونه اش رو خیس کنن.

-بیمارم. به شدت بیمار...یک بیماری ناشناخته. یک افسانه!...و کنار تو برای اولین بار توی این سالها، حس میکنم میتونم نفس بکشم.

***

همه افسانه ها از اول افسانه نبودن!

رویش گل های رز در ریه هایِ ژنرالِ عاشق، مطمئنا نیاز به مداوا داره. و اون مداوا فقط و فقط عشق ممنوعه اش؛ ژنرال کشورِ دشمنه!

____________________________________________________________________________________________ 

بیوگرافی

Download 

 

پارت اول 

Download 

 

پارت دوم

Download 

 

پارت سوم

Download 

 

پارت چهارم

Download 

    

805_vpfe.png  

_________________________________________________________________________________________________ 

پ.ن: عوفففففف ببینید کی کامبک داده اونم فیک پارتی که قراره پاره شیم هممون😏

 کلی نخ سوزن سفارش دادم غمتون نباشه خودم میدوزمتون البته فک نکنم فایده داشته باشه  جوشکار بیارم حله؟😔🤌

۱۴ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۱۱ ارديبهشت ۰۰:۲۵

امشب چه درهای رحمت پروردگار یبه روی سایت باز شدنا😂😔🤝🏻

ما راضی،ددی راضی،گور بابای ناراضی😔🤝🏻

احساس میکنم تا این فول شه پیر میشیم،ولی خب زیبا پیر میشیم به جاش😂😔🤝🏻

وای امشب دارم چرت و پرت میگم چقدر...

بازم با تشکر از شادی عزیز....

*لبخندی که از صد تا جیغ بدتره*

RM. kiute.ARMY

در رحمت پاره شده😔😂
اصن ناراضی رو بیار جوری از *&%&^^$%&^%$😔

اره ان میگن زن ایرونی مثل قرمه سبزی میمونه باید جا بیوفته😔😂😂😂

نفرمااا شما گل میگییییT^T
از این لبخندا:
هیونگ لاین
۱۰ ارديبهشت ۲۳:۰۹

نگا این پارت رو نباید بخونم فردا امتحان عربی دارم

 باید بخواممممممم ولی هی داره فیک چشمک میزنه 

RM. kiute.ARMY

اینجاست که روایت داریم:
ولفیکو چشمکو، و انما یقرآ؛ لان ساعة واحدة من قراءة الفیک، أفضل من سبعین ساعة من الدراسة
Sh.M ..
۰۶ ارديبهشت ۲۲:۲۶

وای که از شدت عالی بودنش سخنم نمیاد😔📿 

تهیونگی که مریضه، جونگ‌کوکی که باید مقابل عشقش قرار بگیره و پادشاهی که حاضره به خاطر یه نفر مرز رو جا به جا کنه😔📿 -دانلود یکی که برام مرز رو جا به جا کنه

خسته نباشی نویسنده؛ پر قدرت ادامه بده!

ولی خداوکیلی چطور ده روز میشه صبر کرد؟! :")

RM. kiute.ARMY

از تفریحات اس اچ اس:
بازی با روح و روان پاک جوانان
هیونگ لاین
۰۳ ارديبهشت ۲۳:۳۸

وای واییییییییی 

یعنی وقتی جونگکوک تهیونگ رو توی مرز دیده نفهمیدههههههههههههههه 

داداش امتحانای مستمر داره شروع میشههه اینقدر جر نده دیگ همین جوری جر خورده هستیم 

Hannah
۰۳ ارديبهشت ۱۸:۴۸

وایییی ددی من این کارشو تو تلگرام دنبال میکنم🤭

به مولا که خیلی کاراش خفنه😔

و منی که تصمیم دارم تا فول نشده نخونم💀

ولی نباید گول شیطان( مغزم) رو بخورم:] 

انشالله که خیره🤲🤲🤲

RM. kiute.ARMY

حالا شیطان یه کار درست کرده تورو به سمت پارتی خوندن کشونده، تو به حرفش گوش نده😔
جاک
۰۳ ارديبهشت ۱۳:۴۲

جدا... نتونستم جلوی خودمو بگیرم و پارت بعد رو نخونم. قشنگ بید! 

به شدت از اعصاب خوردی جونگ کوک که تازه تهیونگ رو شناخته خوشم اومد و از طرفی اون دختربچه واقعا بانمکه!

کاورهای ددی شی و استار اند مون هم که... لذت خوندن فیک رو مضاعف میکنن!

حرف دیگه ای ندارم. دوست داشتم بیشتر درباره گذشته مین یونگی بدونم، چون قطعا به جونگ کوک و بعد هم جیمین ارتباط داره، و گذشته تهیونگ هم با اینکه هنوز چیز خاصی ازش ندیدیم، به خاطر سوکجین و... دوست دارم بهشون پرداخته بشه.

لعنت مرض فراموشی گرفتم! اسم اون سربازه که تهیونگ رو از سوکجین می‌ترسوند یادم رفته :/ خیر سرم تا همین دو دیقه پیش داشتم ریاضی میخوندم!

RM. kiute.ARMY

ما نور شماییم تاج سر:>
، جِـی ﻜﻮ کیم:&gt;
۰۱ ارديبهشت ۱۹:۳۲

شادی چه کردههه دلارو دیوونه کرده

به بههه

ناموسا این چی بود خوندم

از بس که خوبههههتهضتحخهعاثص *فشار بسیار زیاد

فک کنم باید منتظر بمونم فول شه 

RM. kiute.ARMY

شادی مارا نمود، یعنی خام نمود!!!
ما نیز شادگانی بیش نبودیم..پیرو هوس دل شدیم و خانه خراب:))))

حالا پارت ب پارت بخون شاید خوشت اومد😔
Melika
۳۰ فروردين ۱۵:۲۱

اس اچ مرسی داداش

من واقعا تحمل 10 روز 10 روز رو نداشتممم

دوستون دارم😀😀😍😍😘

دست و پای تو و ددی می ماچم

دمتان گرممممم

RM. kiute.ARMY

فدای شماااا😎💋
جاک
۳۰ فروردين ۰۵:۲۴

امپراتور مین یونگی؟؟؟ =))))

چه خوب که هاناهاکی نداریم! واقعا از رشد گل تو سینه خوشم نمیاد! ولی داستانش به همون اندازه رمانتیکه. به خاطر جونگ کوک آسیب دیده..... و سوکجین نگرانه که موضوع خطرناک تر باشه؟ جالب تر میشه!

تا وقتی که شادی شی گفته فیک هپی انده مشکلی ندارم! ولی خب سد اند هم شد مشکلی نیست. این اولین فیک پارتیه که شروع کردم و به پارت 2 رسوندم =)))

دیگه چی...؟ میدونین؟ احساس میکنم اصلا قرار نیست از یونگی خوشم بیاد. کل کسایی که تو این فیک هستن گناهکارن یا گناهکار میشن، به خاطر کشور یا عشق... در هر صورت اونا بی گناهانی رو در مسیرشون می کشن؛ و یجورایی، یونگی برام اون کسی به نظر میاد که بیشتر بدبختیا رو چیده. گرچه، احتمال زیادی هم وجود داره که اشتباه کنم، پس هیچ فرضیه ای رو گردن نمی گیرم!

اینجا نظر دادن واسم راحت تر از نظر دادن تو تلگرامه... یجوری میشم وقتی یهو نصف نویسنده های سایت اونجان و می بینن. اینجا حداقل مثل کبکیم که سرشو کرده تو برف!

فایتینگ نویسنده و امیدوارم تیم بتا که هنوزم نفهمیدم چیکاره ن، کاری کنن که صد در صد واسه همه کاپلا هپی اند تحویلمون بدی :*)

RM. kiute.ARMY

شادی یهو رکب میزنه😔

اخ اخ اخ!
عاشق طرز فکرت شدم. دقیقا!!!
پ.ن: الان ه دارم جانگ میونگ گو رو میبینم، یجورایی برام این حرفت ملموس ترینه.

نفرما تاج سر تو بهترینی:>

تیم بتا؟؟؟ مثل اشباح سیاه توی امپرطور بادهان😂😂😂😂
Rj
۳۰ فروردين ۰۲:۰۴

اهم یه حسی بهم میگه این فیک فاخ العاده قراره تبدیل به یه فیک سیصد و خورده ص ای بشه و قراره که پاره شیم سرش ⁦ಥ‿ಥ⁩

خدا قوت پلوان 

خوشگل دلم زلیخا عزیز دلم زلخا بیا برو تو کوچه زلیخا ⁦⁦─=≡Σ(╯°□°)

فشار اومدههههههه به مغزم ساعت دو و چهار دقیقه است الان ⁦ԅ( ͒ ۝ ͒ )ᕤ⁩

RM. kiute.ARMY

جررررر بدههههه شادی جررررررمون بده=))))

یوسفففف یووووسفففف (با لحن پیری زلیخا)

شادی با ما چه کرد، پارت 7754455:
Rj
۳۰ فروردين ۰۱:۴۴

سیلامی به نقل های مجلس ⁦⊂(◉‿◉)つ⁩

اول که فیک و دیدم نفهمیدم مال کیه بعدش دیدم نوشته sh.s بعد فهمیدم تو کونم عروسیت⁦\(^o^)/⁩

ای هم ذوق مرگ 

اصلا بیوگرافی رو خونده فاز مایع پشمز داشتم از بس باحال بوددددد 

شادی ایز مای گاد ⁦(っ˘з(˘⌣˘ )⁩

خدایی قلمش حرف نداره ددی 

یکی بیاد پیشش هر بزنم ازش ⁦༎ຶ‿༎ຶ⁩

 

 

RM. kiute.ARMY

سلوووووم عزیزدلم*^*

منم دعوتم؟😔

عزیزمممممT^T

خداوکیلی:)))
اومدمممممم😭😭😭
mmmm
۲۹ فروردين ۱۸:۳۱

سلامممم...راستش من تازه اومدم سایت و اینو دیدم و عاشقش شدم...وای خیلی خوبهههه

منتظرم برای پارت بعد

و....میشه یه بیو از خودت و اس اچ شی بدی لطفا؟🥹🫶🏻

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزکمممم*^* قربونت کههه نوش جوووووونT^T

البته جان دل*^*
بنده ددی هستم (کیوت، هیونگ، اوپا، نونا، اونی و...) غیره هم صدا میشم.
بیست سال و 75 صدم هستم😭😂
و دانشجو*^*

برای بیو اس اچ اس هم یه مصاحبه داریم*^*
هیونگ لاین
۲۹ فروردين ۰۶:۴۴

من فکر میخونم که فیک غمگین تمام میشه و ما تا سال ها عر میزنیم (نمیخوامممممممممم)

ددی فقط بگو پایان بهتری داره یا نه 😭😭

من پارت دوم رو سر کلاس قران تو مدرسه خوندم چقدر حال 😁😁

اخه حق نویسنده که مارو اینجوری داری جر میدی با دو پارت 

RM. kiute.ARMY

فقط بگم نویسنده هر لحظه در کمینه برای رکب زدن:)

جاااان😂😂

وازلینننن!
Star and Moon
۲۸ فروردين ۱۳:۰۸

اهم سلام

من اومدم نظرم برای پارت دو که تو تلگرام گفتم رو اینجا هم بذارم با پوستری که برای فیک درست کردم و شد شروع چالش پوستر زنی😅💙

اول از همه پوستر

بعد هم نظر

خب به به پارت جدید می بینم با شروع آتشین بی اعصاب های گرامی:)
یعنی مود کوک وقتی داد میزد آرامشم حالشو بهم میزنه فقط بذارید برمممم>>>
بیچاره بچم تهیونگ خون سرفه میکنه شادی دلت میاد اخه😭💔
یونگی عزیزم میدونم دلت جیمین میخواد ولی بیا یه لطفی کن این دوتا کفتر عاشق رو جلو هم ننداز:))))
خودم قول میدم قایمکی فرشته سپید موت رو برات بیارم
یه گوشه از اون قصرتم به عنوان مژدگونی به من اجاره بده قربون دستت سیم شارژر نزدیک تخت باشه:)
نامجون نداشتیم تو پارت....
خب سوکجین داشتیم اوکیه(وقتی زیادی نامجین شیپ میکنی)
مرسی بابت اپ خسته نباشید چه شادی چه تیم بتا چه بقیه که با نظرات به شادی انرژی میدین:)💙

ولی من الان فهمیدم چه سوتفاهم بزرگی داشتم برای سرفه خونی تهیونگ😂💔
من فکر کردم یه چیزی شبیه هاناهاکیه که تهیونگ سرفه گل خونی میکنه به خاطر دوری کوک

حتی تو پوستر برای تهیونگ گل گذاشتم کنار خون....

تقصیر توعه سیا همزمان با این فیک دارم لاو سیک میخونم هر کی سرفه خونی میکنه فک میکنم گلم هست😂😂😂
 

RM. kiute.ARMY

سلامممممم ب هنرمند زمانههههه و استعداد نابششش😭😭😭😭
فدا پوسترتتتتتت بشمممم😭😭😭💜💜💜


وایفا رو هم رمزشو بزارید لطفا:)))

نامجینر ها>>>>>>
فایتینگگگگ😭😭😭😭

شادی رکب زد بهمون اوسفیان😔😂

دقیقاااا😂😔
Rozii
۲۷ فروردين ۲۳:۲۲

اوففف 

این فیک یکی از همون شاهکاراس 

 

 

عرررر ( به توان هزار)

 وی در پوست خودش نمیگنجد  هیعععععع

RM. kiute.ARMY

قطعاااا😭😭😭😭

من در گنج خود  نمیپوستم!
Victoria
۲۷ فروردين ۲۲:۳۴

پارت جدیددددددددد

بلاخره اومددد 

RM. kiute.ARMY

فاینالییییی😈
عشق همتون
۲۷ فروردين ۲۰:۴۰

خدایاااااااا نمی تونم صبر کنم از درون نابودم از بیرون مثل ایوبم 🤣🤣🤣🤣 خیلی خیلی دوسش دارم نمی تونم برای پارت های بعد صبر کنم ولی چون باید خیلی با دقت بنویسی پس صبر می کنم 

RM. kiute.ARMY

و در آخرین پارت همون زلیخایی میشیم که پیره😔
ای جوووون فدا مرامتتتT^T
Melika
۲۷ فروردين ۱۷:۵۹

بسم الله الرحمن الرحیممممممممممممممم

من دارم جون میدمممممممم

چرا باید ده روز ده روز باشههههههه

خدا خدا

اس اچ نبودی ببینی ما داریم جون میدیم( با ریتم بخونید)

ددی جونم

راضیش کن حداقل 3 روز 3 روز بزاره 

( #پاچه_خواری)

اره دیگه 

دست علی یارتون خدا نگهدارتون

 

RM. kiute.ARMY

خداوندا بفریاد دلم رس!
کَس بی کس تویی مو مانده بیکس!

من فقط مامورم و معظور😔

دست و جیغ و هوراااا!
모해데세
۲۷ فروردين ۱۲:۴۱

خب من اومدم بخونمشششششش

ددی عالیه کار شادی

 

RM. kiute.ARMY

بفرمااا خوشگلههه😎💋
عارههههههههه😭😭😭😭
محدثه
۲۷ فروردين ۰۸:۲۳

یسس

ساعت 8 صبح اولین دانلود پارت دوم مال من بود😂😂😂

 

وای چه انتحاری بود... جونگ‌کوکی که از خود امپراطور وحشی‌تره ولی هنوز دنبال اونه و اگر داشتش حتما این کارو میکرد و تهیونگی که نمیخواد به دکتر راستشو بگه و امپراطوری که به خاطر یه مکان داره بخش غربی رو میگیره...

نکنید^^

RM. kiute.ARMY

محدثههههههههه عشق دلممممم😭😭😭😭💚💚💚💚
اولین پارت دو تو بودی بکارت رو ازش گرفتی😔

متاسفیم😔
جاک
۲۷ فروردين ۰۵:۲۴

پارت اول رو خوندم... بالاخره و بعد از مدتی مدید تونستم به خودم اجازه بدم یه پارتی دیگه شروع کنم!

حقا که جذاب کار میکنی اس اچ اس جان... واقعا داستان شروع جالبی داشت و من از همونجایی که کوک از ته خواست ازدواج نکنه و جواب تهیونگ، دلم براشون رفت.

ولی داستان واقعا خیلی زود هم دردناک شد، و این به نظرم نکته مثبتیه، نه اینکه تا مدت زیادی با هم خوب بشن و بعد از هم جدا بشن... این خیلی بده و لرد این مشکلو نداشت.

هیچ ایده ای درباره آینده ندارم، و نمی دونم آیا بقیه فیک رو هم به صورت پارتی خواهم خوند یا نه، فقط اینکه می خواستم نظر بدم اونم وقتی که دارم از بی خوابی می میرم....

پ.ن: فقط یه احمقی‌ مثل من میشینه این ساعت فیلم ترسناک می بینه! اونم تنهایی! -_-

RM. kiute.ARMY

پس یا علی گفتی و آغاز شد!!!

اوووو مای گاااااد نظرات جاک شی:))))

پ.ن: نگووووT^T ما هم با ادمین مونی و وی کی ساعت 4:44 دقیقه فیلم ترسناک دیدیم😂😭
Star and Moon
۲۶ فروردين ۱۴:۲۴

راستی میگم این فیک ویکوکش ورسه

نباید هم ویکوک باشه هم کوکوی؟

(گیج شده)

RM. kiute.ARMY

هن؟0_0

شادییییی کوجایییی؟؟
Star and Moon
۲۶ فروردين ۱۴:۲۳

دیدم بی انصافیه نظر تلگرامو اینجا نباشه

اینجا هم کامنت میدم:)

 

خب خب
شروع؟ عالی
قلم؟ بازم عالی
نامجون بود تو پارت؟صد البته خیلیم عالی😌
ایا قراره جر بخوریم تا پارت بعد؟
دقیقا قراره کاملا عالی و بی نقص جر بخوریم:)
پ.ن: دست شادی و تیم بتا و تمامی دست اندرکاران گرامی درد نکند

 

مونی گفتی نخ سوزن اوردی کجاست پس؟؟؟

RM. kiute.ARMY

ای خراب مرامت بشمممم ستییی😭😭😭😭

مخصوصا اون تیکه حضور نامجون:))))
پ.ن: تیم بتا رو سایه اشو رو سرمون نگه داره بخدااا😭😭😭😭

چون نخ ابریشمه خودم این پشت دستی بین بچه ها نصبت به پارگی توضیع میکنم😔
Sara
۲۴ فروردين ۱۸:۰۵

خیلی خوبهههههههههه

دل تو دلم نیس کامل بشهههههه

RM. kiute.ARMY

پارت ب پارت نونی مزه ی اون انتظار میره😔
모해데세
۲۳ فروردين ۲۲:۵۸

خدایااااااااااااااااااااا منو بوکوششششششششششش شادی کارت درستههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

 

RM. kiute.ARMY

شادی شادی شادی میکنه با قلب بازی بازی😔
OT7
۲۳ فروردين ۱۹:۳۸

واااااای خدای من ببین کی برگشتهههههه

نویسنده‌ی عزیز،توانا و با قلم بسیااااااار عالییییی

برم بخونمممممم

RM. kiute.ARMY

یا علییییییییی
بیکارررر
۲۲ فروردين ۲۳:۵۹

عکسشو میبینم عشق میکنم 

ولی فقططط یه پارت اومده

نمیخوام تو خماری گیر کنم

RM. kiute.ARMY

من همین پارت یک رو خیس کردم تو آب هرشب قبل خواب اونو میمالم سر و صورتم
Sh.M ..
۲۲ فروردين ۱۶:۲۹

وقتی اومدم دیدم پارتیه اول ناامید شدم؛ چون امتحانام نزدیکن و انقدر سرم شلوغه که نمی‌تونم پارتی بخونم.. :") ولی امان از اون لحظه ای که بیوگرافی رو خوندم😭

این فیک لحنتیییییی خیلیییییی خوبههههههه. چراااا آخههههههه. چرااااااااا. یعنی انقدر عاشق ژانر تاریخیم که حد نداره:") امیدوارم بتونم تا آخر پارتی بخونمش..

اس اچ اس شی، آیا این حقه که اینطوری کامبک بدی و ما رو دیوونه کنی؟! به خدا قلبمون ضعیفه!!!

RM. kiute.ARMY

پست های سایت ما هرکدوم یه شیطان جدان😔

به حق علیییی😭😭😭😭😭

والا من وقتی اینو تو سایت دیدم یهو قلبم رفت تو آپاندیسم:))))
چون دوسال بود منتظرش بودم...
Sahar
۲۲ فروردين ۰۳:۲۹

آخه چجوری تا ده روز دیگه صبر کنیممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟

این یه شکنجه ی بی رحمانست.....

ددی دستم به پاچه شلوارت پارت بعد رو زودتر آپ کن دیه

RM. kiute.ARMY

شاید این جمعه بیاید😔

من خودم دارم برای شادی ضجه میزنم😭😭😭😭
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۲۱ فروردين ۲۳:۲۰

ندونستهههه دلمو به شادی سپردم .

اون شادی رو ساده شمردم .

گول پوستر قشنگشو خوردم .

رفت یه فیک خوشگل بنویسه.

دل منو به اتیش بکوشنه.

.

.

.

 

کاری ندارم،فقط اگر این سد اند بشه با هاناهاکی،جدا اینجا انقدر گریه میکنم که ازچشام گل سرخ بیاد به جا اشک😂😂😔🤝🏻

پ.ن:عشق بین ژنرال های دوکشور دشمن؟بابا بزارید برم گریه کنم.

پ.ن۲:اره ددی جوشکار بیار،تازه فکر کنم صافکارم بخواد😔🤝🏻

 

RM. kiute.ARMY

عووووووف شعله های عشق منو سوزوند سایت بو سیزده به در گرفت😔

باز گل سرخ خوبه تو باکلاسی، برای من خار مغیلان میریزه😔
پ.ن: بزار من برم ضجه بزنم جوری که پایین تنه ام از دست بره:)
پ.ن2: بیا پیش خودم بدون رنگ دربیارم😔
زورو با شنل گل گلی🦹
۲۱ فروردين ۲۳:۰۴

وایبش خیلی قشنگه 

ولی نامجونش بزور میخواد جینو وارد داستان کنه ولی تهیونگ نمیزاره 

من که میدونم تا پارت بعدی حتما میشه ها ولی خوب 

 

ولی بودن یا نبودن مسئله اینه 

ینی چطور ممکنه گلوش بعد هفت سال هنوز زخم باشه ؟ 

و خون ریزی داشته باشه ؟ 

 

اطلاعی ندارم 

خیلی داستان قشنگیه فایتینگ 

"زورو"

RM. kiute.ARMY

فقط متوصل شین ب دعا و جادو و جنبل!!!

داستان اینجا اساطیری و افسانه ای طور میشه👀

فایتینگگگگ بک😎💚
Mono
۲۱ فروردين ۲۱:۱۳

بلخرهههههههههه

خسته نباشیییییی شادییییی عزیزمممممم

ددی خدا خیرت بده🫀

راستی این چند پارته؟

آخه من نمیتونم پارتی بخونم، چقدر باید صبر کنم تا فول شه؟🥲❤️‍🩹

RM. kiute.ARMY

قربونت برم کاری نکردم کهT^T

والا ندانم:"(((
اما زیر 40 پارته😂😭

خیلی زباد😔
𝓜𝓸𝓸𝓷 ..
۲۱ فروردين ۲۰:۵۶

محبوب دل ها برگشتن 😔

لاو یو گرل *-* ♡♡

RM. kiute.ARMY

جووووووون😔
Kim bora(خیار🥒)
۲۱ فروردين ۱۵:۳۱

یااااا پشم مقدسسسسس

کامبک شادیییی🫠

اونم پارتییییی😭

ویکوکککک🥹

وایییییییییی🥲

چرا امتحانای ما باید از الان شروع بشنن؟💀

ولی کی اهمیت میده؟🌚

دد بیزحمت در کنار نخ و سوزن و خیاطی و جوشکاری رایگان یه چند تا کارتون وازلین تایلندی هم سفارش بده قربون دستت🤝🏻🧕🏻

RM. kiute.ARMY

هیچ کس😔
چشم عزیزم تتراسکلین اصل زیمباوه هم سفارش دادم با تاییدیه ماداگاسکار😔
هیونگ لاین
۲۱ فروردين ۱۰:۴۴

من فقط عررررررر گریههههههههههه 

نمیتونمممممممممم نهههههههه

لطفا اپ کن (با گریه)

RM. kiute.ARMY

چش چشT^T
Q. Moon
۲۱ فروردين ۰۸:۵۴

آقا از پارت اول اس.اچ پاره‌کننده و بی‌رحمانه شروع کرد

این چ وضعشه اخه یزید بذار شروع کنی بعددددد😭😭😭

 

من صبر ندارم تا بریم یوآن و یونگیو ببینم :>>>>

RM. kiute.ARMY

در نمیزنه!!!
میاد با موشک بالستیکککک تو گوشموننن😭😭😭😭

منم ببرین:)))))
کصخل هستم
۲۰ فروردين ۲۳:۲۲

واووووو کامبکککک

اس اچ اس چه کردهههه همه رو دیوونه کرده هه

تنها فیک پارتی که حوصله دارم تا ته دنبالش کنم این فیک اس اچ اسههههه

ددی گشنگم خوفی؟💚💜

RM. kiute.ARMY

پس دلتو دادی رفته به اس اچ اس😔

خوبم عمرم تو خوبی؟T^T💜💚
همونی که همش فن فیکشن میخونه:)!
۲۰ فروردين ۲۰:۵۴

من عمرا اگه این فیکشن رو نخونمممم وووویییییی

از همین الان عاشقش شدممممم بگو اونم از کییههههه

نویسنده گله گلاب خانم شادیییی(شادی بود اسمش دیگه نه؟)

این اولین تهکوک پارتی میشه که میخوام بخونم و امید وارم خوب پیش بره

فکر کن از اون جمله سنگین ها که مثلا میگن، لرد برو تا منم بمیرم،میدونی چی میگم؟هه‌هه‌هه😅

منتظریم نویسنده عزیز♡

RM. kiute.ARMY

بلهههههه شادی قانووووم😭😭😭😭😭

جوووون شادی اولینت شد؟😔

عاخ عاخ از اونا ک ضجه اتو دربیاره...
عفففT^T
Arghavan
۲۰ فروردين ۲۰:۲۰

جان من یه پارتمون نشههه؟(:

اس اچ اس بازگشت و دلهای مارا با خود برد😭

هنوز شروع نشده خماره پارت بعدم🤝

RM. kiute.ARMY

ما همه تشنجیم در این ره عشق...
Gaul Jk❤
۲۰ فروردين ۱۹:۲۷

چییییی 

نهههههه

چراااااااااا

نمیخوامممممممم

یعنی میخوامممممم

آخه ۱۰ روز یه بار پاره میشم تابیاد بابا ماهم ادمیممم

اونم که اس اچ اس دیکه خدا نکنه فیک پارتی بده. من بخوام اینو بخونم شب خوابم نمی‌بره تا پارت بعدی بیاد .

آخرین باری که خواستم پارتی بخونم کنسل شد دیگه قرار نگرفتم دفعه قبلشم پارتی که خوندن دهنم سرویس شد تا تموم بشه 

این که الان داره میگه ۱۰ روززز

هعیییی

RM. kiute.ARMY

ولی اس اچ اسه هااا😔
*آخرین تلاش های من برای گرفتن مخاطب اجباری
محدثه
۲۰ فروردين ۱۵:۳۴

چرا... بی تی اس (ع)... یه... فیلم... تاریخی... بازی... نمی‌کنه؟

بعدش...اگر...من...زنده...موندم...یکی..گردن...بگیره...لطفا...

 

انصافا اگر هوش مصنوعی نمی‌بود االان چه گِلی سر میکردیم؟🙂

RM. kiute.ARMY

کی...گردن...میگیره....زن؟
بنگتن؟؟؟
نه...هرگز!!!

گل رس با مقداری حنا🙂💐
zahra mansouri
۲۰ فروردين ۰۶:۳۷

این چقد پوستر خشگلی دارهههههه

من عاشق، افسانه هام😭😭

و همچنین عاشق یین یانگ که تو پوستره🫠

 

آقا چرا پارتیه فشار

ولی قراره پارتی بخونمش چون خیلی خشگله😭💅

RM. kiute.ARMY

هعیییی هعیییی=)))))))
زَری خانم...من برای این فیک کمرمو گذاشتممممم😭😭😭😭

اره محاله نخونه ادممممم😭😭😭😭
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۲۰ فروردين ۰۱:۱۹

من دیگه نیستم....

من دیگه رفتم محو شمم...

من مردم......

بیب بیب...بیب...بیییب...بییییییییییییببببببب(صدای بوق گوش خراش دستگاه)

دکتر:متاسفم خانم ددی،ولی ما تمام تلاشمونو کردیم.(سری افکنده)

 

RM. kiute.ARMY

خدا نکنههههه😭😭😭😭
ولی هرجا میری منم ببر=)))))

من به دکتر: گ.وه خوردی دیو.ث تلاشتو کردی تو ک.ونتتتتت!
هیونگ لاین
۲۰ فروردين ۰۰:۲۳

خب خب نگا من عاشققققققققققققققق شدممممممممممم وایییییی 

نزابکبدبمبدبنبدبمطذیتیمبتببن

میدونم که نمیتونم دوتا فیک باهم بخونم ولی میخونم میتونم اره میتونم

این فیک چیزیه که میخواستم 

نویسنده Sh.s فایتینگ بریم برای پاره شدن 

RM. kiute.ARMY

شخصا قلبمو مغزمو کلیه هامو دادم به این فیک=)))))

اینو که میشه خوند چون 10  روز یکباره

پاره امون کنننن بزن جرمون بده نویسندهههه=))))
زورو با شنل گل گلی🦹
۲۰ فروردين ۰۰:۱۷

فقط میتوان گفت واو 

چه بیو هایی داشتن اصن 

من فتیش فیک هایی با وایب قدیمی دارم 

مث همین درست عین این 

وااااااااااااای 

خیلی خوب به نظر میاد 

جیمینش فاحشه است و یکیو داره براش مرزارو جابه جا میکنه ؟! یونگیش اصن خداعه 

من عاشق ادماییم از ماتریکس خارجنا 

فک کن 

شاهی که موهاش کوتاهه و همجنسگراس بزنیم به تخته برا عظمت یونگی 

ماشلاه ماشالله  

بعد تهیونگشم که نگم براته 

ژنرال وودال  

خیلی مشتاقم ددییییییی پارت اول کی میاد   

چاکر همتان ....

"زورو"

RM. kiute.ARMY

=)))))
بعد میگن چرا پرپر شدی؟؟؟؟
زورو جان من برای این فیک شبا جلو در خونه ی اس اچ اس اینا نگهبانی میدادم😔 *گ.وه اضافه میخورم

اما واقعا رگ میدمممم رگگگگگ میدم براش واییی لرد عزیزم آپ شدددد😭😭😭😭😭😭

والا منم عین شماها منتظر پارت اولم ببینم کی میاااااد😭😭😭😭
_تو چنل اس اچ اس اخبار درجه یک و داغ این فیک هست😔_ *تبلیغ جهت افزایش ممبر چنل نویسنده
helen
۲۰ فروردين ۰۰:۰۷

هیچی دیگهههههه

RM. kiute.ARMY

واقعا...
واقعا میدونی...
وای کیومرث=)))
کوک
۱۹ فروردين ۲۳:۵۹

افسانه این بیماری رو فک کنم شنیدم اگه همون چیزی باشه که من فکر میکنم خیلی قشنگه ای بابا باید برم یجایی ذوقم و رها کنم 

RM. kiute.ARMY

عاره عاره=))))
ماهم قراره پاره شیم...
به شخصه قراره ننه ام بیاد جلو چشمم...
کوک
۱۹ فروردين ۲۳:۵۴

بر تبل شاد نمیدونم چی‌چی بکوب پیروز و نمیدونم چی بگو برخیز و ..

-اشک شوق 

زجه اصلا تمام اینا 

 Sh.s دیروز زیر یکی از فیکا بود فکنم نمیدونم چی بود کدوم بود ولی داشتم به هیونگ میگفتم نمیخواد بیاد یه تهکوکمون بشه 

اصلا خیلی خوشحال شدم امیدوارم همیشه موفق باشی ولی من وایمیسم تا فول شه :::)

در هر دو حالتش عذاب میکشم کلا که ممنون زحمت میکشی *^*

RM. kiute.ARMY

من خودمو به در و دیوار، مردانه کوبیدم=)))))

عاخ عاخ....
نمیدونید..نمیدونید من برای این فیک تو خونه چیکارا که نکردممممم!!!!
سرش موهامو ریخوندممممم!!!

ای ناناسسسسس مهربووونT^T
Sahar
۱۹ فروردين ۲۳:۲۰

واهااااایییییی ددی از اون رقص قشنگ هات بیا که قر تو کمر فراوونه نمدونم کجا بریزمممم💃💃💃

اس اچ اس و فیک پارتی؟؟؟ 

به بهههههه

RM. kiute.ARMY

قرار گذاشتم هر ده روز یکبار به اس اچ اس بدم=)))))))))))
من برای این فیک مو سفید کردم شماها خبر ندارید....
بالا ی میله دارم براتون سیک میزنمممم!!!
یونگی مین
۱۹ فروردين ۲۲:۰۵

شت...

اصلا پاره

داغون

وحشی

جِراً ، جِرا

تولو خدا زود تر بزار دارم از خماری فیک میمیلم ؟ :)))))

RM. kiute.ARMY

زود زود میزاره به قودا:>

نزاره میرم میخورمششش من برای این فیک مو سفید کردمممممم!!!!
vkook_hedi
۱۹ فروردين ۲۱:۲۹

واااااییییی بالاخرههه افتاب از کدوم ور دراومدهههه

sh.s فیک دادهههههه😍😭😭😭😭💜

RM. kiute.ARMY

من فقط علی علی علی علی علی:)))))
من عاشق اس اچ اسم...
من عاشق سینه چاکشمممم!!!
vkook_hedi
۱۹ فروردين ۲۱:۲۸

نههه ددیییی

نهههه

نکن اینکاروووووو

کامینگ سوووووون نداشتییییمممم😭😭😭😐💔

RM. kiute.ARMY

این کامینگ سونی از طرف بانو مونی بود😔

خود من جان بر کفم این پشت مثل برده های یونانی لخت با برگ وایسادم ه این فیک بیاد:)))
از حال من کس خبر ندارد...
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۱۹ فروردين ۲۱:۰۸

شتتت شتتتتت شتتتتتتتتتتتتتتتت....

هاناهاکییییی؟؟؟؟؟؟؟؟

معشوقه فرازمینیی؟؟؟

شادیییی؟؟؟؟

پارتییییی؟؟؟

بسمه الهه ددی بی زحمت منم نخ سوزن میخوام

 

RM. kiute.ARMY

عاره...
عاره...
عارهههههههه😭😭😭😭😭😭😭

بیا باهم بریم زیر دستگاه پرس نخ سوزن برای ما شوخیهههه=)))))
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان