BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Kim Detective

7_ffdz.png

🔍FULL🔎

نویسنده BTL
کاپل نامگی . تهکوک . جیمین و جونگین
ژانر فلاف . ماجراجویانه . فانتزی . جنایی . اسمات . رمنس
محدودیت سنی 14+
تعداد صفحات 114

 

« کمی الهام گرفته ازززز کاراگاه گجت »

+عشق،براى ما یه سندروم ناخواسته بود.

الان کل وجودمون درگیره و راه برگشتی نیست!

 

🧲🎖🕵️‍♂️DOWNLOAD🕵️‍♂️🎖🧲

 

 

805_vpfe.png 

۳۴ ۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خیار🥒(استیج بنگتن تو کنسرت لس انجلس😐)
۰۴ تیر ۱۲:۴۴

سلام ددییییی عررر من چرا این فیکشنا رو انقد دیر کشف میکنممم ولی خیلی قشنگننننن

نوشته مثبت چهارده بعد اسمات؟😐😐(چقدرم که ما اهمیت میدیم به محدودیت سنی😐✌🏻💃🏻)

RM. kiute.ARMY

فدااا سرتتتت! مهم همون کفش است...یعنی کشفه!😔
ما زدیم ریا نشه
mahya
۰۴ تیر ۰۹:۳۷

سلام ددیییی وایییی من چرا این فیکارو انقد دیر پیدا میکنمممممممم عرررر ولی خیلی قشنگننننن 

💜😐

وقتی نوشته. مثبت چهارده ولی اسمات😐😐😐(چقدرم ما به محدودیت سنی اهمیت میدیم😐✌🏻)

RM. kiute.ARMY

سلاممم عزیزدلمممم*^*
دیره ولی همیشه تازه😔👌

حالا ما میزنیم پست خوشگل بشه😂
لادن
۰۹ آذر ۱۱:۲۹

پس فیک 21th October/ چیشد؟؟ من تو خماریش موندمممممم.خواهش میکنم بزاریدش .به نظر خیلی خفن میومدددد

 

RM. kiute.ARMY

میزاریم میزاریم خدا بزرگهㅠㅡㅠ
یک روح در سایت🤝🏻
۱۷ آبان ۲۱:۴۴

بی تی ال شی...نظرت چیه با یه کامبک ما رو خوشحال کنی؟:>

RM. kiute.ARMY

دهان حق گویت را میپرستم...
jimie-otako-levi(مینی سکینه)
۲۹ مهر ۲۳:۲۱

جیرررفدات بگردم بیقودا

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه نفسمㅠㅡㅠ 💜💜💜
jimie-otako-levi(مینی سکینه)
۲۷ مهر ۱۷:۵۹

جیرکیوتکم بد200سال منویادته بمولاک شعورخودتی

بمولایلحظه فککردم کاپش نامجینه 

کوفش برسر*

 

RM. kiute.ARMY

تورو اخه یادم بره دخترکِ هشت پا-_-
نه نه نزنننننن:">
jimie-otako-levi(مینی سکینه)
۲۶ مهر ۱۶:۳۴

ب امید+18اومدم+14دیدمD:

RM. kiute.ARMY

عهههه سلامممم لیوای مننننㅠㅡㅠ
کلا تو سایت ما داستان همیشه فرق داره😔😂
یک روح در سایت🤝🏻
۱۸ مهر ۲۱:۳۹

منی که برای بار هزارم این فیک‌رو‌دارم می خونم:

RM. kiute.ARMY

با این فیک شیییییپپپپپپپپ!!
لادن
۱۷ مهر ۰۸:۳۳

ترو خدا فن فیکشن 21 October رو ادامه بدههه.توی خماریش موندممممم

RM. kiute.ARMY

میده میده:">
هانجی
۱۳ مهر ۱۰:۳۸

ددی فقط بدون من برا کاپل نامگی میمیرم یونوووووو

اصن میمیرم یه فیک میخواستم دقیق با همین کاپل دیگه از بس نبود خودم میخواستم بنویسم اوففففف

الان تو کو نه چیز تو دلم آهنگ خون و اشک و عرقام پخشه و دارم باهاش بندری میرقصم

ولی من از دل بندر میام ولی بندری بلد نیستم برقصم

قیافم:|||||

قیافه ددی آلام از یونگی هم پوکر تر شده مطمعنممم

RM. kiute.ARMY

خدا نکنههه اما میفهممممممممT^T
عففففف بنویسی هااا بنویسسسسسسسسس!!!
اره منم تو کو- جونم داره دت دت آی لایک دت و راش اور رو دابل میکس میزنهT^T
بزار من بیام برقصممممم!!
جر😂😂😂
من الان پوکرم صرفا بخاطر نت تخم مرغیِ شهرستان...فاک بهش...
Ati
۱۰ مهر ۲۰:۲۹

وای چقدر فیکشن هست.....چرا من اینقدر درس دارم،،،،،گاددد

RM. kiute.ARMY

میانهههه:">
vkook_hedi
۰۹ مهر ۱۹:۵۵

سلام...بازم من😁

ببینم ، یه سوال ، سد انده؟ اخه من تحملشو ندارم پرسیدم اول😂بعد که...طولانیه؟ بر حسب اینکه من پونصد صفحه رو دو روزه تموم میکنم ، اینو چقد طول میکشه؟

 

 

و در اخر...اقاااااا ، اقااا نداشتیم اینطوریاااا ، چرااا اخههه دقیقا وقتی مدرسه شروع شده باید پنج شیش تا فیک جدید بیاد؟ خودشم نه هیچکس ، تهکوک و کوووکوییی😐💔😭

تو تابستون که از بیکاری پاهامونو داده بودیم هوا پشه تو سایت پر نمیزد الان که بدبختی هامون و درس و امتحانا شروع شده یهووییی...ای خدا😐💔😂

چه گلی تو شرم بریزم حالا😂(منی که تحمل ندارم فیک جدید باشه و من نخونم!)

ددیی چیکار کنم😭💔😂🤕

RM. kiute.ARMY

سلامممم نفسممممㅠㅡㅠ💜💜💜

آذوقه ی زمستون😂😂💅
تو تابستون داشتن مهمات جمع میکردن😂

دانلود کن بزار برای پنج شنبه جمعه هات...آخر هفته ها حال میده
vkook_hedi
۰۹ مهر ۱۰:۴۰

سلام...بازم من😁

این فصل دوم هم داره؟اخه من نمیتونم بصبرم اگه داره هر وقت اومد اون موقع میخونم🥲

و یه سوال دیگه ، سد انده؟ من اصلا تحملش رو ندارم!😁😂

و یه چیز دیگه....اقاااا من اعتراااض دااارم😐چرا تو تابستون پشه پر نمیزد اینجا ولی الان چند تا جدید رسیده😐💔

به فکر ما مدریه ای های بدبخت باشید بابا...من الان فیک ها رو بخونم یا درسمو😐😭💔

خودشم چییییی....همه کوکوی ، تهکووووک🤕

عررر...چه گلی تو سرم کنم حالا 😐😂

RM. kiute.ARMY

سلامممم عمرممم*0*
نه نه همینه بخدا😂
نه هپیه😂

تابستون همه مشغول کار و شخمن..اگر که محصول نمیده...تو زمستون میده😂
بخدا همه اینجا محصبن:")😂

گل رس با رایحه ی روغن موتور کاسپین
محصول جدیدی از جوکار و آروا، اخرین ابزاری که ازکی دات کام.
BTL
۱۸ خرداد ۰۱:۱۸

خدایی این حاله رویایی یکی از فانتزیامه😂😂

RM. kiute.ARMY

جوووووووون😂 بهت میاد
یک روح در سایت🤝🏻
۱۰ خرداد ۱۰:۱۳

آقاااا دیگه دارم وسوسه میشم😭😭میشه صبح بهم شیر کاکائو بدی،ظهرم رامن برام بپزی؟؟

 

من برم فیکمو تموم‌ کنممممم🌝😂😍🏃🏼‍♀️

 

 

عارهههه

تازه شبم‌بریم بیرون تو پارک ساعت ۳ شب اهنگ بزاریم در حالی اسپرایت گرفتیم دستمون قدم بزنیم فکرت برای ادامه ی فیک باز شه🤝🏻🥲

 

RM. kiute.ARMY

ماساژت هم میدمT^T

برو برو😂

عفففففف خریدارم!
BTL
۰۷ خرداد ۰۲:۱۳

آقاااا دیگه دارم وسوسه میشم😭😭میشه صبح بهم شیر کاکائو بدی،ظهرم رامن برام بپزی؟؟

من برم فیکمو تموم‌ کنممممم🌝😂😍🏃🏼‍♀️

 

 

RM. kiute.ARMY

عاره خوجگلهههه😎

برو برو فدات شمT^T
یک روح در سایت🤝🏻
۰۴ خرداد ۱۲:۱۰

BTL

۲۹ اردیبهشت ۲۱:۳۱

 

*پردازش موقعیت*

*درک موقعیت*

بی تی ال شی پیاممو دیده:)

خونده:)

بهش جواب داده:)

بعد گفته یه فیک در راه عه:)

*در حالی که لبخندی ملیح برصورت دارد به افق خیره میشه*

واییییییومرسییییی کلیییی بووشوسوستستستست

3>>>>>>>>>>>

فقط شیر کاکائو؟من تازگیا یاد گرفتم‌رامن درست کنم اونم برات درست می کردم:"

آرههه بوی این بلو رو دیدم T^T💙

مرسی بابتش🫂3>

 

RM. kiute.ARMY

*درست کردن آب قند*

BTL
BTL
۲۹ ارديبهشت ۲۱:۳۱

گاااااااد خدا منو ببخشه که برای عیدی این دوست قشنگمون فیک ننوشتم...به امر خدا کامنت های دوتا فیکمو که ایشون هردوتا رو گل بارون کرده از نظرم پنهان مانده بود(زدم تو فاز ادبی😂)

روح سایت،امیدوارم زودتر کامنتمو بیینی و منو ببخشی بابت تاخیر...من خیلی خیلی ذوق مرگ شدم با کامنتای قشنگت.بخدا که اگه میدونستم انقدر قلممو دوس داری هرروز برات مینوشتم درحالیکه توی اون وضعیت وسوسه کننده ای که گفتی خوابیدم و شیر کاکائو برام سرو میشه.😂😂💙💙💙فیک در راه است....

شایدم فعلا یه چند پارتی نسبتا کوتاه...

هنوز راضی نیستم از فیکم و منتشرش نمیکنم.

اممممم....بوی این بلو رو ولی قراره فول تحویل بدم🌝امروز فردا

 

مرسی بابت روحیه ای که دادی عزیزم🤩🤩

RM. kiute.ARMY

کنچانا فدات شم کامنت رو هر وقت ببینی تازه است😂 زر میزنم اما تو خوش بین باش!
چی؟
فول؟
نگو من قلبم ضعیفه!!
نگووووووووووووو!!!

روح سایت
یک روح در سایت🤝🏻
۲۰ اسفند ۱۴:۰۷

BTL شی 

شت د فاک اپپپپپ

تو به صورت خیلی فاکی باید بفهمی که من فاکی عاشق این فیک فاکیتم و حق نداری در مورد کراش من اینجوری حرف بزنی و بگی ریدرا کم دوستش داشتن فهمیدی؟

*چیه خوب؟باید دست به خشونت میشدم 🚶🏻‍♀️ 

*ناراحت که نشدی؟T-T

*ناراحت نشوT-T

این بی سلیقه ها رو ول کن مادر بیا پیش خودم 

*بغل کردن

*ماچ تفی 

*پرت کردن لب‌تاپ به سمتBTL

حالا سعی کن یه فیک مثل این بنویسی و به عنوان عیدی بهم بدی⚡-⚡

منم برات شیر کاکائو درست میکنم تو هم درحالی که در تخت پر از بالشت و پتو فرو رفتی فیکتو مینویسی

*حال می کنید فانتزیامو؟😂🤲🏻

ولی فیک خیلی کراش بود 3> 

RM. kiute.ARMY

این کامنت چ موده😂

 BTL 
BTL
۳۰ دی ۰۰:۱۱

از بین همه چیزایى که نوشتم کیم دیتکتیو برام یه حس دیگه اى داره.نمیدونم چرا انقد دوسش دارم.حس میکنم بچه هامو ول کردم از وقتى تموم شده🥺🥺

فقط نمیفهمم چرا ریدرا کم دوسش داشتن؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

همیشه اونجور چیزی ک میخوایم پیش نمیره:"> کارما عنتره عنتر!
Reyhaneh
۰۷ دی ۱۵:۵۶

فول شده؟

RM. kiute.ARMY

بلی:">
BTL
۱۷ آبان ۱۲:۴۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام دد چطورى؟

*** **** *** ******* **** ***** ** **** *** ****** ***** **** *** *** **** ***** ***** ** *** * ************* ** **** * *** *********** ********* **** ******* * ** ****** ********* *** *** **** **** **** ** ******* ** *** **** ** ***** *******

***** *** ** ****************** **** ** **** ******* * *** ****** ****** *********** ***** *********** *** ******* ***** **** ** *** **** ** ** ** * *** ***** * ******* **** ** ****** ***** *** *********** ** ******* **** ******* ** **** ** ******* * *** * *** * ***** * *** *** **** ****** * **** ****** *** ************* ** **** ****** *** **** *** ******* ***** *** **** * **** **** ** ***** **** ****

**** *** ****** *** *** ** ******** ******

پیاممو هم سانسور کن کسى نبینه😂😂😂

RM. kiute.ARMY

سلام به روی ماهت*-*
آیگویا خود من هم اوایل زدن وب ویدیو میزاشتم اگه پست های اول رو ببینی اما چون محتوا تغییر کرد منم منصرف شدمT^T
فایتیییییییییییییییینننننننننننگ*-*
Huka (خواهر ورد واید هندسام)
۰۲ شهریور ۲۳:۳۵

دارم به پوستر فکر میکنم

جین بالا با بغض به نامجون و ته نگاه میکنه

و میگه

من ورد واید هندسامم شونه های پهن دارم قد بلند و توووو 

قدر منو ندونستی نهههههههه

حرص نخور داداشی 😢🤣

ایشالا فیک بعدی نامجونت میاد 

RM. kiute.ARMY

وای جرررررر تفکراتت من را جر داد😂
َAysa
۰۲ شهریور ۰۳:۳۴

آیگووووووووووووووووووووووووووو

چقد گوگولی بود

آخخ اکلیلی شدم

خیلی خوفبید

فایتینگ نویسنده

RM. kiute.ARMY

فایتینگ آیسا*^*
OT7
۰۱ شهریور ۱۳:۳۰

و اما منی که میخوام بخونمش چلی اونقدر نت ندارم حه بتونم دانش کنم:)...

فاخ توی بی نتی...

RM. kiute.ARMY

الهیییییییییییی من کباب شم:">
BTL
۲۲ مرداد ۰۱:۳۶

فکرکنمممم دیگه بدون کاپل نیست😅😅

میشه ویرایشش کرد؟

نامگى داریم و تهکوک😀

RM. kiute.ARMY

البته لابم چش*^*
ioi
۱۴ مرداد ۰۱:۲۵

بسی دوستش دارم اگه ننویسی میام به قتل میرسونمت

RM. kiute.ARMY

قشنگ ترین کامنت تا الان😂
Ana ‌‌
۱۳ مرداد ۱۱:۲۳

ادامههههههه ادامهههههههه

ادامه ـش بدهههههه 

نانای نای ادامش بدهههه 

نیناش ناش ادامههه ادامههههه 

 

RM. kiute.ARMY

ارام ارام با گوهر های فراوان😂
SUGA
۱۳ مرداد ۰۰:۳۶

من منتظر ادامم😇

پلییییییز دارلینگ ادامه بده🥺

RM. kiute.ARMY

اوموووووووو تشکراتتتتتتتتتتت*^*
Aysa
۱۳ مرداد ۰۰:۲۴

امم.. هی

خوب حرف خاصی ندارم ولی شاتت کیوت بود و جدید یجورایی کاپلش جدید بود(نامگی بود دیگه؟؟) تا اونجایی که من اطلاع دارم 

حالا تصمیم با خودته ادامه میدی یا نمیدی 

مسئله این است 

ولی خوب به نظرم ادامه بده

فایتینگ💜

RM. kiute.ARMY

نامگی زندگیه:">
BTL
۱۲ مرداد ۱۵:۵۴

جمیعا سلام(ادمینا)

اقا من براى ادامه دادن یا ندادن kim detective نمیتونم تصمیم بگیرم.از طرفى خیلى دوسش دارم و دوس دارم بازم این بازى کثیفو ادامه بدم و همچنان سم وارد سایت کنم😂و از طرف دیگه انقدرررررر لایک و کامنت و دانلود کمه ک انگیزشو ندارم...خب حالا چند نفر لطف داشتن و دوس داشتن قلم منو...ازم خواستن ادامه بدم...ولیییییى با این اوضاع ننویسم بهتره😕نظرم اینه که از بچه هاى سایت نظرشونو راجع به kim detective بپرسیم و اینکه آیا دوس دارن ادامه داشته باشه یا نه!

اینجورى لااقل انگیزه ى لازمو براى نوشتن یا پیدا میکنم یا نمیکنم و تکلیف مشخص میشع😂🤦🏻‍♀️

RM. kiute.ARMY

سلامممممممممممم😂😂
پس یعنی بزنم تنگ پستت؟
Ana ‌‌
۰۶ مرداد ۱۱:۳۶

جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ 

اولین باره یکی فیکشو تقدیم ب من میکنه جیغغغغغ 

بی تی ال شییییی سارانگهههه 

هم شات اول هم شات دوم خیلییییییییی خوب بودننننننننننن 

اینم بگما با امید نامجین باز کردم ولییییی اهم اهم شد تو ذوقم ولی الان ک فکر میکنم اگه نامجین میشد خیلی بی مزه میشد 

و نامگییی ـش خیلی خوب بودددد 

قلبم برا یونگی ریش ریش شددد 

جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ بی تی ال شی عاشقتمممممم 

قلمت خیلی خوبه عالیهههههههههه 

جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ 

جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ 

*وی رد داده است بعدا مزاحم شوید *

moon🌛 Child🌜

بی تی ال
BTL
۰۳ مرداد ۲۲:۰۷

مرررررسى از همه خوشحالم که دوس داشتید😍😍😍😍

اقا من هدفم نامگى نبود ولى یهو تصمیمم عوض شد و خب لعنت ب ذهن سمى خلاقى که قیمه هارو میریزه تو ماستا😂بهرحال کرمى بود ک باید تخلیه میشد...

بعد اینکه...ناموسن قرار شد وانشات باشه😂ولى دارید یکارى میکنید شات سوم هم بنویسم براتون😂😂😂اى بابا.

 

یه سوالم داشتم ازتون این وسط....برنامه ى وُرد خووووب برا گوشى میشناسید؟؟؟؟؟؟؟؟😁میخوام دیگه تو گوشى بنویسم نه لپتاب.بعضى وقتا ممکنه در دسترس نباشه لپتاب

RM. kiute.ARMY

ریدرا
Namjoonii
۰۳ مرداد ۱۳:۴۶

اگر شات بعدش نیاد خودمو از بالاترین نقطه جهان به پایین ترین نقطه جهان میپرتانم..

پس نویسنده نگران جان ریدرها باش گنا دارن بوخودا😭❤

moon🌛 Child🌜

نو اروم باش خودم پیداش میکنم نویسنده رو تحویل میدم😂😂😂😂
دد: نویسنده عضو اموال سایته😂
Namjoonii
۰۳ مرداد ۱۰:۴۳

اوه مای هارت

چنگده کیوت بود دوسش داشتم نح عاشقش شدم وویی

نویسنده خسته نباشی عالی بود،امیدوارم همین طور کارای جدید ازتون ببینیم و بخونیم 🤤❤

moon🌛 Child🌜

نویسنده
Aysa
۰۲ مرداد ۲۳:۱۱

آقا من یه سوال دارم

فقط منم که وقتی کامنت میدم فرداش میام چک میکنم که ددمون در جواب چی گفتن یا همه این شکلین؟؟؟

آیا فقط من بیمارم یا بیماران دیگه ای هم در این جمع وجود دارن

مسئله این است

RM. kiute.ARMY

نه بابا این چ حرفیه شماها تاج سرین:">
Aysa
۰۲ مرداد ۲۳:۰۷

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

چقدر سافت و گوگولی بید

وای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

کدوم ذهن سمی ای نامگی را آفرید

جررررررررررررر

فیک از نامگی زیاد دیدم

ولی راستش باید کمی زیادی تلاش کنم تا بگنجه تو مخم

سخته...سخته...خیلی سخته

ولی من میتونم

فایتینگ

فایتینگ نویسنده

RM. kiute.ARMY

من ناگی میدوستم:|
مگه چشه؟ دوتا ددی یه جا نمیشه؟😂
Vampire
۰۲ مرداد ۱۷:۳۳

عععععرررررررررررررر

فرست دان شات دوم شدم

عععععررررررررررررر

بببببییییییییااااااااااااا ببببببییییییییاااااااا قرش بده سکسیییییییییی💃💃

 

 

 

 

#ومپ_فرست دان

#دومین فرست دان عمرم

RM. kiute.ARMY

چه بدنی داره سمیههههههههههههه😂😂
Ana ‌‌
۲۵ تیر ۲۱:۲۱

هققققققق خیلی کیوت بودددد 

من منتظرم فصل دو بیاد ( میدونم نداره )

بعد نامجون عاشق جین بشه بعد باهم برن تو رابطه 

جینم همون اول که نامجون زندگیشو بش گفته بود عاشقش شده باشه 

هققق چقد کیوت میشه

 نویسنده جان میشه بخاطرر مننننن فصل دو هم بنویسی ( چقدم که پروعم من )

 

RM. kiute.ARMY

وای ایگو اره کیوت میشهههههههههه:">
Rooni AM.NAMKOOKV :)
۲۳ تیر ۱۲:۱۴

نگاه معنا دار ؛)

 

..... نه 🙂.... 

ولی از اسماتا رد میشمممم *-------*

RM. kiute.ARMY

این نگاهات خاصه😂

دخمل خوب من:">
BTS ❤️❤️
۲۳ تیر ۱۱:۴۴

فقط جایی که اگوست به کوک گفت دستمو میکنم توکونت 😂😂😂

moon🌛 Child🌜

جررررمممم😂😂😂😂😂😂
Rooni AM.NAMKOOKV :)
۲۲ تیر ۲۰:۰۷

مثبت چهارده 

مثثثثثثبتتتتتت چهاردهههههه 

شکرررر خدایا شکرررررررتتتتتتتتتتتتت

 

moon🌛 Child🌜

نگو که همیشه محدودیت سنی رو رعایت میکنی😂😂😂😂
َAysa
۲۲ تیر ۱۹:۰۹

جالف بود

هوم

فایتینگ نویسنده

 

 

وای خدا انصافن نمیشه یونگ به این ترسناکی تصور کرد

اون بچه یا شوگا یا شوگولی یا لیتل میو میو

همینو بس

فقط اینا میگنجه تو مخم

 

RM. kiute.ARMY

اخ یونگی:">
به نظر من اون ی ببر سفیده:">
Bitch bunny
۲۲ تیر ۱۱:۳۵

بسی زیبا😂🌈 بیشتر از هرچیزی انتخاب شخصیتا برام جالب بود 😂😂👩‍🦯

هوبیییییییییی گربهههههههههه؟😂😂😂

یا مثلا تهش که گف خبرنگار واحد خبرگذاری ججو -کیم تهیونگ پشمام ریخت نمیدونم چرا😂😂

RM. kiute.ARMY

واقعا عاشقش شدم خیلی گوگول بود😂
💕2A💕
۲۲ تیر ۱۰:۲۸

جیغغغغغغغغغغ فرستتتتتت دانلودددددددددددددددد🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩

 

نبنیهثهثدثخنیخینبمیپخیپبخبپیخبمحبمب

 

پس یعنی احتمالا فرست کامنت هم هستمممممممممم🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

 

ثحنثمقپثممبحبمیحینیحپیحیپحییمحیمیحیمیحیمحیمی

 

ددیییییییییی اصلا فک نمیکردم یع روزی بدون هدف یکهو بیام تو سایت و بعد فرست بشمممممممممم😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

 

*وی جیغ جیغ کنان و خوشحال به سوی فایل پی دی اف قدم بر میدارد*

 

نویسنده شی فایتینگ💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

RM. kiute.ARMY

ای جااااااااااااااااااان دل😂😂😂😂
چ خوشحالیت کیوته😂😂😂
فرست دان بودی اما سکند کامنت:">
AZIN :)
۲۲ تیر ۱۰:۱۵

فرست لایک هووووووووووووووووووووووو

RM. kiute.ARMY

جوووووووووووووون بابا😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان