BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Empty Manhwa

 پارت جدید اضافه شد 

نویسنده  Querencia
کاپل تهگی/نامکوک
ژانر

فانتزی، AU، مافیا، جنایی، معمایی، عاشقانه،

اسمات، برشی از زندگی، دارک، کمی انگست

محدودیت سنی +18
روزهای آپ شنبه ها

خلاصه:

بعد از ناپدید شدن ناگهانی و مشکوک برادرش، نامجون، که به عنوان قاچاقچی کتاب‌های سیاه کار میکرد، تهیونگ مانهوایی عجیب در اتاق او پیدا کرد. نه تنها اینطور به‌نظر میرسید که اون مانهوا بین بقیه‌ی وسایل برق میزنه تا جلب توجه کنه، پسر جوون خیلی زود تونست عکسی از برادر گم‌شده‌ش رو اونجا ببینه.

و زمانی که اون رو باز کرد، معمای ناپدید شدن نامجون به سرعت براش روشن شد و فهمید که اشتباه بزرگی مرتکب شده. خیلی زود، تهیونگ خودش رو در دنیایی ناشناخته پیدا کرد، درحالی که چیزی جز یه خوشامدگویی و راهنمایی کوچک براش گذاشته نشده بود:

به جلد دوم "مرد، پسر، گنگستر" خودش اومدی، کیم تهیونگ.

داستان خودت رو بنویس. 

________________________________________________________

پارت صفر تا هشت

Download

 

پارت نهم

Download 

 

پارت دهم

Download 

 

پارت یازدهم

Download 

 

پارت دوازدهم

Download 

 

پارت ویژه

Download

​​​​​​

پارت سیزدهم

Download 

 

پارت چهاردهم

Download 

 

پارت پانزدهم

Download 

 

پارت شانزدهم

Download

 

پارت هفدهم

 Download 

 

805_vpfe.png

۲۸ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
زهرا
۰۳ ارديبهشت ۰۰:۰۳

الان چی شد؟ جونکوک برای چی اسلحه گرفت؟ یونگی زنده می مونه دیگه.!... بگین ارههه اع سلام یادم رفت سلام 

RM. kiute.ARMY

سلام نفسمممم*^*

باید زنده بمونه مگه شهر هرتههههه😭

نسل قدیم: در انتظار شوت سوباسا به مدت یک هفته😔
نسل جدید: در انتظار محتویات و برنامه های درحال اجرای فیکشن😂😭
پری
۲۳ فروردين ۱۱:۴۶

دوپارتهههههه زیباااااااا هورااااا

RM. kiute.ARMY

نووووش جونت😎
Q. Moon
۱۶ فروردين ۰۱:۲۶

آییییییی

*گاز گرفتن پشت دستمممم*

آقاااا ببخشید من وقتی اومدم کامنت جدیدا تایید نشده بود فکر کردم کامنتی نبوده😭😭

به بزرگواری خودتون ببخشین توروخداااا

اصلا کامنت قبلیمو نادیده بگیرین🥲🥲

پ.ن: Lily-شی.. دیگه پسرا خودشون با هم یه نگاه‌هایی ردوبدل کردن و تصمیم گرفتن کی فاعل باشه کی مفعول دیگه U_U

RM. kiute.ARMY

نننننننههههه!
*بوس بوسی کردنت دستت*
*گاز زدن دست خودم از آرنج*

نهههه تقصیر منههههه تو دچار سوءتفاوت شدییی😭😭😭😭

احسنت😔

Lily
Q. Moon
۱۵ فروردين ۲۱:۱۰

قیافه من وقتی میبینم بعد از این همه وقت

برای دو پارت اصلی و یه پارت ویژه

حتی یه کامنت جدیدم نگرفتم:

"آیم جیسو، آیم اوکی" *اموجی دلقک را به اینجا دخول دهید*

البته از حق نگذریم بچه های تلگرام تو ریکشن کم کاری نمیکنن :>

 

هیونگ قربونت برم خوبی شما؟ چه خبرا از خودت؟

تعظیلات خوب بود یا نه؟ :>

RM. kiute.ARMY

نه نه اومده من تایید نزده بودم میانه خانممT^T
جررررر میمت😭😂😂😂😂
ای جانممم تو لایق بهترین هایی:>

شکر خدا خوبم میگذرونم:") دارم زانو هام و مچ دستمو از دست میدم😂
سال تحویلم با گریه بود💀 اما خوب بود😂
Min jin
۱۴ فروردين ۱۸:۵۹

خیلی عالی هستش  واقعا از سایتتون مننونم

RM. kiute.ARMY

ممنون از شما دلبر من نوش جونتتتت*^*
Lily
۰۹ فروردين ۱۷:۳۶

وا

یعنی چییییی.آقا یونگی تاپههه.نه اصن نمیشه.ابهت و یونگی راهشون از هم جدا شد🤡من دقیقا 12 هفته صبر کردمممم (روی هم میشه 84 روز. وای من چقد زرنگم)که بفهمم ته ته تاپه یونگی باتمممم؟وای من الان گریه میکنم.اخه ته ته بیبههه😭😭نههههبغمهگقعژعق

RM. kiute.ARMY

حالا بقیه اشو احتمالا تاس بندازن تا شیش بیاد و بزنن رو کار تعویض جایگاه😔
نیلیث
۰۸ فروردين ۱۴:۰۲

در انتظار پارت بعد خواهم پوست 

RM. kiute.ARMY

این جمعه می آید😔
خودم قراره با وانت برم دنبالش😔
Maria
۲۹ اسفند ۱۴:۱۶

نمیتونم صبر کنم تا باز یکشنبه بشه .‌ 

خسته نباشی نویسنده . عالیه .:)))

ولی تا این دوتا پدصگ بهم برسن من پیر شدم 

RM. kiute.ARMY

ای بگردممم:>

دعا نویس. فقط دعا نویس😔
M.T
۲۸ اسفند ۱۱:۲۳

عاشق این فیکم، هرکی نویسندشه واقعا کارش حرف نداره فقط امید وارم همینطوری عالی پیش بره. 

خیلی منتظر پارت بعدیم

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

ای جووووون دل مرسی کامنت خوشگلهههه😎💋
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۲۸ اسفند ۰۰:۱۰

به به پارت جدید

RM. kiute.ARMY

عرههههه😎
Niva
۲۷ اسفند ۲۰:۰۲

واقعا دیروز تا حالا مثل یه معتادی بودم که مواد بهش نرسیده. 😂 این کارو با یه کنکوری بخت برگشته نکنید :(((

ولی خیلی قشنگه. خیلی قشنگین اصلا. می‌بوسمتون با توف فراوان. ✨🤍

RM. kiute.ARMY

چش چشT^T

جوووون یه گازم بزن تنگش😔
D-DAY
۲۷ اسفند ۱۴:۵۹

پارت جدید نمیدی؟ToT

من موندم تو خماری نمیدونم چه کنم😭

RM. kiute.ARMY

میاد میادT^T
پری رییس جنگل بنگتن همرا با پانداها
۲۳ اسفند ۰۱:۲۶

پری عاشق این فیک شده اوهع اوهع

بابا دم نویسنده گرم عجب نویسنده با سوادی داره خداوکیلی  فیکای واتپد جدیدا خیلی سوپن ولی این فیککککککگگگ عالیهعععع

RM. kiute.ARMY

نووووش جون پرییی😎
احسنتت احسنتتت دقیقا!
arson
۲۰ اسفند ۱۵:۲۸

لینک واتپد نداره؟؟😭

نیازمندشم___

RM. kiute.ARMY

نه فکر نکنم:"(
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۱۹ اسفند ۱۹:۲۳

اخجونن،پارت جدید💗💗💗💗💗

RM. kiute.ARMY

یسس😎
Mahi shi
۱۹ اسفند ۱۴:۱۵

اخ اخ ژانرشوووو...... قشنگ پاره کننده! 

خدایا خودت رحم کن...

RM. kiute.ARMY

الغوث الغوث رحمنا من الژانره یا رب😔
Mahi shi
۱۹ اسفند ۱۴:۱۳

این کنجکاوی داره پارم میکنه :") چطوری باید صبر کنم تا فول شه ؟ 

RM. kiute.ARMY

ای قربون صبرتتتت😭😭😭😭💋💋
Mahi shi
۱۹ اسفند ۱۴:۱۰

دیدن کاور کافی بود تا بفهمم این فیکشن همون تهگی سفارشی منه [چون کاورشو قبلا برام کشیده بودی ... یادته ؟] همونی که مدت ها منتظرش بودم تا اِما ی قشنگم بنویستش...

گاااد واقعا خوشحالم ، بلاخره تهگی ... ازت ممنونم اما ، مرسی که همیشه پای حرفات موندی.💙💎

 

RM. kiute.ARMY

عایگوووووو ماهی شی جونیییی😭😭😭😭😭💋💋💋💋
پس سفارش شما خانومیهههه😎💙💙💙

ای قشنگمممم😭❣❣❣
Mono
۱۹ اسفند ۱۳:۰۹

عر عر عرررررررررررررررر

من نمی‌خوام

کوئرنسیا تو معرکه ایبیببب

ددی‌قشنگم، من نباید فیک پارتی بخونم، چرا ‌گفتی بخون؟

چراااااتاااااااات🥲🥲🪦

پارت بعدی اومد منو از قبرم بکشید بیرون بخونمش دوباره بمیرم

RM. kiute.ARMY

کوئرنسیا امیدمونه به قودا😭😭😭💜💜💜

من مامورم و معظور😔💋
خدا نکنه فدات شممممT^T
من
۱۸ اسفند ۲۰:۵۷
واعییی خیلی خوفع
توروخدا زودتر پارت بعدیو آلود کنن

RM. kiute.ARMY

چشم چشم عزیزم نوش جونت*^*
yunnna
۱۶ اسفند ۲۲:۲۷

عالللللللللیییییییییی

RM. kiute.ARMY

ای جوووووووون!
yunnna
۱۴ اسفند ۲۱:۰۹

عالللللللللیییییییییی

RM. kiute.ARMY

جووووووون!
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۱۲ اسفند ۱۵:۴۷

با تشکر از عزیز دلم* Maria*جاننن،من برام اسپویل شد،

هققق.

واقعا احساس کردم کارما بود😔😂🤝🏻

به هر حال من هنوز منتظرم سیا شی که اینو تموم کنی من بلاخره بشینم بخونم،من تا پارت سه خوندمش،و بعدش به دلایلی نمیتونم پارتی بخونم،میزارم فول شه،و سعی میکنم خودمو هیپنوتیزم کنم تا اسپویل هایی که برام شد رو از یاد ببرم😂😔😭🥲😂😔🤝🏻

 

RM. kiute.ARMY

کارماااا😔

اگه سعی کنی یادت بره، بیشتر یادت میمونه😂😭
Maria
۱۲ اسفند ۱۳:۴۰

وای دددی واااای ... 

خیلی خفنه خیلی زیاد ، یه داستان جدید و جذاب داره که آدمو جذب داستان میکنه . 

درباره شخصیت ها : جونگکوک شاید یکم بچ بنظر بیاد ولی خیلی آسیب دیده اس و از کاری که میکنه مشخصه راضی نیست اون فقط میخواد بگرده پیش تنها خانواده اش .. آخی بچه ام .. 

و تهیونگ و نامجون مخفی کاری میتونه خیلی چیزا رو نابود کنه از جمله اعتماد ولی تنها خودشون دوتا برای هم دیگه موندن ..‌ 

امان از خانواده حاضریم بخاطرش از شادی خودمون هم بگذریم در کل خانواده یعنی فداکاری و نویسنده داره اینو جز به جز شرح میده و این خیلی قشنگه ..🙂😭

حضور سوکجین خیلی غیرقابل پیش‌بینی بود . توی پارت نهم بظاهر بین تهگی رو بهم زد ولی درواقع کمک بهشون کرد ... شت دارم خیلی تحلیل میکنم بهتره خفه بشم 🤣😔

خلاصه بی‌صبرانه منتظر پارت بعدی هستم

Mono
۱۲ اسفند ۰۹:۳۳

ددی دقیقا چقدر باید صبر کنم که فول شه؟

من دیگه نمیتونممممممم

کوئرنسیا هم خودش داده قبر مارو میکنه انقدر کاراش خفنههه🤝

RM. kiute.ARMY

کوئرنسا سر تایم اپ میکنه هاااT^T
میشه پارت به پارت خوندش و مطمئن بود که نصفه ول نمیشه👀
Niva
۰۶ اسفند ۱۴:۰۶

با اینکه زیاد اهل کامنت دادن نیستم ولی نشد نگم :)

من کنکوریم و خودمو از خیلی چیزا محروم کردم.

و این، این فیکشن لعنتی برای منی که فیکشن نمیخونم این هفته‌ها یه دلخوشیه.

لطفا قدر‌ خودتو بدون و ممنون برای همه چی 🤍

RM. kiute.ARMY

ای جان دلم عزیزممم:")
مرسی مرام گذاشتی و کامنت دادی😭💋💖
کنکور رو میترکونییییی😭💗💗
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۰۵ اسفند ۲۰:۵۶

 کوئرنسیا شی،دستت درد نکنه بابت پارت بعدی،تا فول شه حمایت خواهم نمودید تا فول شه بخونمشسسسس،تا سه پارت اولو خوندم بعد دیگه چون حا ندشاتم هی هر پارت دانلود کنم مجبورم انتظار بکشم فولش بیاد

همونی که روی ددی کراشه
۰۵ اسفند ۲۰:۰۲

شت کوئرنسیا شت ...

من الان چطور باید تا هفته ی دیگه تو خماری بمونم ؟ 

انصافه ؟؟ 

زیر ۴۰ پارت؟؟

کمه خیلی کمه ..

مخصوصا اینکه من عاااشق تهگی ام 

و یه حسی بهم میگه تاگی ها قراره خیلی خیلی کم باشن 

و مثلا خود تو هم قرار نیست دیگه تهگی بدی 

وای نمیخوام به جین فخش بدم ولی میزمزمیمینزنمزینیممی 

خب تهیونگ و یونگی خیلی گناه دارن چرا همچین شد 🥲🥲🥲

در انتظار تهگی بیشتر*
۰۱ اسفند ۱۷:۵۸

وقتی بالاخره ی جیگر بعد اسلحه و دزیره و منتال داره دیوونه‌ام میکنه:

من پارت جدید میخوام خببببببکیکیککیک😭😭😭 

یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۲۱ بهمن ۲۲:۴۱

پارت هفتتتتت هوراااااااا،خستههه نباشییییییی نویسندهههه(اسمت رو ای نو عزیزم فقط هی نمی تونم به فارسی بنویسم بنویسمم هی میگم الان اشتباه مینویسی خیلی ضایع میشه،اره نمی دونم چرا ولی گفتم بدونی اره دیگه:>)

وای دد یه سوال تو میدونی این فیک قشنگ کی فول میشه؟

یعنی درواقع چند پارته؟

RM. kiute.ARMY

الهیییی کیوتممم😭

والا نهایتا میدونم زیر 40 پارته:>
Zi
۱۸ بهمن ۱۷:۴۶

حقیقتا انتظار نداشتم انقدر ازش خوشم بیاد!

داستان هیجان خوبی داره و قلم نویسنده هم واقعا خوبه

یه مقدار داستان تهگی کمتره که امیدوارم تو پارتای بعد بیشتر ازشون بخونم

تسلیت به خودم، بازم یه فیکشن آنگوئینگی که دوستش دارم رو شروع کردم ☠️

RM. kiute.ARMY

نمک گیرش شدی هاا😎

دوباره رکب خوردی ابوسفیان😔😂
نییی
۱۳ بهمن ۱۸:۴۶

این نامردیه، من نمیتونم تا پارت بعد دووم بیارم..

ولی از نویسنده ممنونم، هم بابت حجم نسبتا زیاد هر پارت و هم سناریو و قلم قویش🍉

پی دی نیم اعظم
۰۶ بهمن ۱۷:۰۸

خیلی فیک قوی و خفنیه نویسنده ژان یکم زود تر اپ کنننننن

RM. kiute.ARMY

نویسنده امون از اخرین مهره نخاع برامون مایه میزارهT^T
سکینه ماغعولتریکس 👍 (نادر کوچیکه سابق)
۰۳ بهمن ۲۱:۲۵

شیک میزنم 🤰

RM. kiute.ARMY

عفففففف
:)
۰۲ بهمن ۱۹:۳۰

خلاقیت این نویسنده و قلمشو تو نوشتن باید پرستید..

RM. kiute.ARMY

یاااا حسین!
𝓜𝓸𝓸𝓷 ..
۰۲ بهمن ۱۱:۱۴

بغلللللللللللل 

منم به جون اردشیر خان T-T

RM. kiute.ARMY

دورت بگرده چنگیییزززq(≧▽≦q)
سکینه ماغعولتریکس 👍 (نادر کوچیکه سابق)
۳۰ دی ۱۴:۲۴

منکه میدونم اون مانهوایی که بالای کاوره under the green lights عههههه

منکه میدونمممممممم لحنتییییییی 😔

RM. kiute.ARMY

بده شیییییشششش😔
Q. Moon
۳۰ دی ۱۲:۵۳

نینینینینیی خوشحالم که سایت باز شدهههههههه

داشتم دیوونه می‌شدم دیگههههع😭😭😭

RM. kiute.ARMY

وابستت شدم و به تو کردم عادت دیوونتم عشقم تو باید مال من باشی مال من باشی😔💕
𝓜𝓸𝓸𝓷 ..
۳۰ دی ۱۲:۲۱

ددی مونی دلم براتون تنگ شده بود 

خوشحالم برگشتین

تادایما ^^♡♡♡  

 

RM. kiute.ARMY

بیا بغلم ببینمت ننفسسسس دل ماهم تنگولده بود به جون مهران رجبی.·´¯`(>▂<)´¯`·. 
هانی
۱۱ آذر ۲۲:۳۰

خیلی خوبه نویسنده دمت گرم پارت بعدی لطفاا

یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۱۱ آذر ۱۵:۳۲

لامصب هر پارت دارن هیجان انگیز تر میشه،

فایتینگ کوئرنسیا شی،

یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۱۱ آذر ۱۴:۴۰

اخجون پارت دوووو،خب با اجازه بزرگتر ها چون کاک بلاک بزرگتره و زود تر هم اومدو احترامش واجبه و تا نصفش خوندم اونو تموم کنم بعد بیام اینو بخونم،

سوپسمژپژمیپیکیویکییمیخپییپ(خوشحالی)

پل یکردن پلیز دونت چینج برای بار هزار و نهصد و نودوهشتمین بار،*شاباش کی بریزه*

*قر دادن*

 

RM. kiute.ARMY

شاباش من میریزم هاااا چون خیلی ریچم😔
*وقتی از جیب بابات پول برداشتی
Mahla
۱۱ آذر ۱۰:۱۴

سلام دد چطوری؟

آقا منو آنقدر زجر ندینننن میشه پارتو سریع بزاری؟

جان من؟ T^T

مدارسم امروز تعطیل بود اصفهان یوووووهوووو تو دلم عروسیه

RM. kiute.ARMY

سلام جان دل شما خوبی؟*^*
به قودا میزاریمT^T
منم دعوتم؟؟ دعوتم کنی تو عروسیت شیک میزنم ها😔
Sh.M ..
۱۰ آذر ۲۰:۳۶

ددی؟ حالت خوبه؟ کجایی؟؟؟

اوکی ولی نگرانتم...

RM. kiute.ARMY

سلام عشقم شما خوبی؟:)
خوبم دورت بگردم...ترخدا منو ببخش شرمنده ام..
جئون نورا عستم^-^
۰۸ آذر ۱۴:۳۰

خیلی قشنگ بود هققققق^-^رایتر واقعا کارت درسته و منتظر پارت بعدممممم

رهگذر
۰۷ آذر ۱۷:۲۵

بزرگوار چرا نیستی 

Mooni🌜

میاد عزیزم 
Mono
۰۶ آذر ۱۶:۱۶

های ددی

واییییییییییی من نمیتونم صبر کنم

خیلی منتظرم که این فیک عول شه تا شروع کنم بخونمش

لطفا زودتر کلشو آپ کنن🤕

کوئرنسیاااااای عزیزم خسته نباشیییییییییی

mira
۰۵ آذر ۱۹:۵۲

سلامممممم خوشگللللللل چطوریییی خوبیییییی

اقا اون یه فیک قبلا داشتی توی سایتت قسمتی بود بعد متوقف شد.

کاپلش کوکوی یا ویکوک بود شاید هر دوتاش

بعد این جوری بود که کوک پدرش مافیا بود و کوک هم جانشینش و تهیونگم یه پلیس که وارد اون باند شده بود و بعد این فیک ترجمه شده بود 

بعد کوک یه سکس پارتنر داشت که پورن استار هم بود جیمین بود 

میشه اسمشو بدی😂

...
۰۴ آذر ۲۰:۳۷

هورااااااا اومدددددد پارت جدیدددددددد جیخخخخخخ

ددی اخرش چجوریهههههه؟

یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۰۴ آذر ۱۴:۳۸

اخجون پارت جدید

...
۰۱ آذر ۲۲:۴۳

شت شت شت شت شت شت شتتتتتتتتت خیلی خوبههههههههههههههههههه خیلییییی

 

Syay
۰۱ آذر ۰۰:۲۳

نمردیم و خانم بقیه هم شدیم 

هووووو 

تمام کمبود محبتام داره توسط ادمین سایت از بین میره 

چیکار میکنی؟دوست داری ساعت ۱ شب اشکمو واسه بی کسیم دربیاری؟

nia
۳۰ آبان ۱۸:۱۰

من هنوز نخوندمشا ولی چرا اینقدر حتی خلاصه اش هم پشم ریزونه ;-;

ویا
۳۰ آبان ۱۵:۳۰

میخام بخونمشااااااا ولی گشادیم میاد

Sh.M ..
۲۹ آبان ۱۷:۲۷

-خوندن خلاصه

-نفس عمیق کشیدن

-زل زدن به دیوار

-بازم خوندن خلاصه 

-برداشتن تیغ های پلاستیکیم

-خودکوشی کردن 

من: این چرا انقدر خفنهههههه چراااااااااااااااااحس می‌کنم نمی‌تونم صبر کنم تا فول بشه.. برم بخونم! درسام: پس ما اینجا شلغمیم؟؟! من: گم شین بابااااااااا

می‌خوام برای اولین بار پارت به پارت بخونم؛ خدا به خیر رد کنه🗿

Q. Moon
۲۹ آبان ۱۳:۰۲

آآهههه خدایا چقدر خوشحالم که بالاخره کامبک دادممممممممممم😭😭😭💕

مرسییی از تمامی کامنتای عزیز T^T

وای، ستیزن در انتظار کاک بلاک، این خوابت خودش پتانسیل فیک شدن داره که =>>>

سالیوا جان من حالا حالاهاا کار دارم براتون U_U اگه خدا عمر کافی بده برا نوشتنشون البته😂😂

ممنون STAY جونم :>> فایتینگگگگگگ ♡

 

و سوهو هیونگی... نامکوکش برای خودته :> حیحی :>

البته اولش که ایدش برای ماهی-شی بود ^^ چون دلش تهگی میخواست.. اما از اونجایی که نمیتونم فقط با یه کاپل پیش برم گفتم چی کنم چی نکنم؟ یهو یادم به یکی از جوابای تو افتاد که گفتی نامکوک میدوستی :>>

اوه و فایتینگ هیونگی :>>♡

Mohadeseh
۲۸ آبان ۲۳:۲۱

ددی :))))))) 

این... چیه؟:)))))

مانهوای غیر قانونی‌ای که که بازش کنی می‌ری توش و باید داستان خودت رو بنویسی؟:)))))

از روی عکسای توی فایل می‌شد فهمیدهمین الانشم یونگی و جی‌کی او تو هستند. 

وایییی 

مشتاقم ببینم مسیرهاشون چه جوری به هم گره می‌خورههههههیمینتستساساسا

H; ‌RM
۲۸ آبان ۲۲:۰۹

اوکی نامکوک؟؟

این برا منه نامکوک شپیر سگی زیادیههه😭

ایول خیلی داستان خوبی دارهههههه ماشاالله به قلم

Jk💜Tae ....
۲۸ آبان ۱۹:۳۸

سلام عزیزم به نظرم خیلی جذابه 🥺🤷‍♀️💜🌺ممنون خسته نباشید 😍

Kim bora(خیار🥒)
۲۸ آبان ۱۶:۳۳

دد من دیگه دارم نمیتونم واقعن

چرا یهو همه ی گودرتمندای سایت باهم فوران کردنننننن😭🤌🏻

دد من ع دس کوئرنسیا چی بگم اخههههه😭

ای خداااااا🥲😔

چقد کاور جذابه

چقد مقدمه جذابه

چقد اسمش جذابه

اسمون چقد آبیه 

هوا چقد خوبه

همه چی ارومه

من چقد خوش بختم

عالیهععععععه🤡🤌🏻

𝑉𝑒𝑛𝑢𝑠
۲۸ آبان ۱۵:۱۶

شتتتتتت. اونییییی. این چیههه؟ 

عررررررررررررررررررررررررررررررررررر

خدا برکتت بده زن😭😭

عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۸ آبان ۱۲:۳۸

کوئرنسیا چه کرده؟

........

(نشون از مرگ)

:)
۲۸ آبان ۰۶:۱۰

بسملا

کوئرنسیا چه کرده همه رو دیوونه کردهههه

 

Eli. Jeon
۲۷ آبان ۱۸:۱۹

وای سلام کوئرنسیا خوشحالم زود اومدی با فیک جدید 😁😁 فایتینگ 

خلاصه و کاور که دل برونه است ، برم بخونم ببینم چی برامون پختی 😂😂😂

همونی که روی ددی کراشه
۲۷ آبان ۱۸:۱۸

کوئرنسیا میخوام فدات بشم... اینطوری دیگه فاید نداره... 

 

نامسلموووون تو همزمان دو تا از زیباهای کم پیدا رو گذاشتی یه جاااا... اگه سکته کنم بچم چیزیش شه چییییی 

 

ددی کجایی که بچت داره یتیم میشه عیواییی

Gaul JK❤
۲۷ آبان ۱۷:۳۴

اووووووو

اصلا خلاصش....

 

یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۲۷ آبان ۱۶:۵۴

دد باید الان چیکار کنم،وایییی

کوئرنسیا شی ،خب این فیک رو من عمرا بتونم با خوندن پارت یکش وایسم فول شه و حتی شده یک هفته هم وایمیسم تا پارت بعدش بیاد ،و اصلا هم اهمیت نداره ارامان هام که بعد پارت سه شروع کنم هم زیر سوال رفته.

فقط میگم پشمااممم،فعلا هیچی به ذهنم نمی رسه تا بگم یا حتی بخوام تایپ کنم،فقط خیلی زیاد خوب و پشم ریزون و خفن و خشوگل بود 

Hani:)
۲۷ آبان ۱۶:۴۲

نرسیده مورد علاقم با ژانر های مورد علاقم و کالای مورد علاقم فیک جدید دادههههههه

واییی 

پیش به سوی دانلود و فراتر از آننننن

یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۲۷ آبان ۱۶:۲۵

دد زیر چهل پارت؟

اووووو،وایسید یه حساب سر انگشتی انجام بدم،از شنبه هاست؟یه حساب سر انگشتی دیگه،وای من نمی تونم صبر کنم این فول شه،سو،از همین اول میخونم و شاید یه هو شاهد تحلیل های عجیب غریب من بودید،

وای دد من در حال نتونستنم،و چوووننن فردا امتحان املا داریم و واقعا چیز سختی نیست که بشینم خودمو براش پاره کنم و اینا،سوو،من میشینم اینو بخونم و بیام نظرات گهر بارم رو اعلام بفرمایم،(دد از امتحان ادبیات به بعد رفتم تو فاز سعدی و مولانا و اینا،یکیک نجات دهد مرا ز دستان خویش)

مسواک کوکی :)
۲۷ آبان ۱۵:۳۸

یه فیک از کوئرنسیا 💅

کاور جذاب وتا ناموس خفن 🤡

ژانرای خفنششش 🤝

نامکوکم که هیچی اصن 🌱

منم که عاشق تهگیم 🐾

خلاصشم بیخیال اصن چطوری بگم 🌷

مطمئن شدن برای دانلود * 

اومدن پایین * 

پارتیه! 

*خوابیدن باد 

الان من اینو چجوری بخونم 😭😭 

وای دد این فیکای پارتی نابودم کردن 🌚 

کاک بلاک ک تموم نمیشه لعنتی 😂 

فیک دریا هم م به صورت عجیبی اسمش یادم نیست هم هنوز کلی راه برای پایان داره، 

جک این د باکسم ب صورت عجیبی فعلا نصفه گذاشتمش 💖

کوئرنسیا فقط میتونم ازت قول بگیرم رایتر مهربونی باشی و پارتای زیادی بدی جدا 😂

 

جاک
۲۷ آبان ۱۵:۲۰

با اینکه چند بار پشت دستمو داغ کرده بودم که سراغ فیکای پارتی نرم اما اسم این فیک، موضوعش، کاورش و کاپل نامکوکش کاری باهام کرد که بعد از چند بار باز و بسته کردن صفحه بالاخره زدم زیر همه چی و دانلودش کردم.

پارت یک، عالی بود. از این ژانر خوشم میاد و یجورایی منو یاد سریال مورد علاقه م دبلیو هم می اندازه ولی ماجرا کاملا با چیزایی که تابحال مورد توجهم بودن فرق داره و من حتی نمی تونم حدس بزنم که تو پارتای بعد قراره چه اتفاقایی بیفته. قلم نویسنده خیلی خوبه و آدم دوست داره فقط همه چیزو به اون بسپره و خودش خیال پردازی ای نکنه.

نویسنده واقعاااااا ازت ممنونم که چنین فیک جذابی رو با دومین کاپل جذاب مورد علاقه م یعنی نامکوک نوشتی و کاملا منتظر پارت های بعدی فیکت هستم.

این عکسم چون من دیدم شما هم باید ببینین. برای من نامکوک به زیبایی این عکسه:

https://s6.uupload.ir/files/img_20191124_162312_nt6p.jpg

RM. kiute.ARMY

من نامکوکش رو که دیدم تو خونه سینه میزدم:"))))))))

نویسنده ناموسا کاملا دارای شرایط ازدواجه...

جاک شی...نامکوک دوست داری؟:) جاک شی، با من ازدواج میکنی؟:")))))))

نامکوککککککک سگگگگگگگگگگگگگگگ نامکوککککک لعنتییییییی😭😭😭😭😭😭
وای وای اینجا 2019 ئهههه😭😭😭😭😭
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۲۷ آبان ۱۴:۳۰

شتتت چه خلاصه ی جاذابییی،دد؟ایا من کور نشدم به راستی که؟

وایی کوئرنسیا رو باید بزاریم تو موزههه،نه نه وایسین بچه رو چرا بزاریم تو موزه گناه داره،همش پشت یه جعبه شیشه ای وایسه ،بیایید یه مجسمه ازش با طلا بسازیم بزاریم کنار بقیه مجسمه های طلایی بقیه نویسنده ها،

دد یه شب خواب دیدم رفتم یه موزه که خیلی خفن طور و اینا بود از بیرون چند ضلعی طور بود ،بعد دد یه راهرو داشت پر از مجسمه هیا نویسنده ها با اسم شون با پلاکاردای نقره ای ،بعد یه سالن مربوط میشد به نسخه فیک های چاپ شده که به طرتیت بودن با زکر اسم نویسنده و تاریخ اپش در گذشته،بعد دد ،یه جا بود مجسمه تو و مونی با طلا خیلی بزرگ اونجا بود (قسمت خنده دار قضیه اینه که تاحالا حتی هیچکدوتونو ندیدم)بعد دد یه سالن بزرگ بود سینما بود،با صندلیای راحت و خوشگل،بعد دد فیکامون با بازی اعضا بود و همه فیکای زیبایی که ایناحا هست فیلم شده بود🥲🥲🤌🏻وای دد اون خوابم خیلی قشنگ بود(یا علی چقدر حرف زدم،ببخشید دد)

RM. kiute.ARMY

نههه قربون چشمای شمااااT^T
باید بزاریم رو صندلی تعظیم کنیم بهش:")))

وای خدااااااا عجب خوابیییییییی بابا من خرابتم به چوب هم راضی ام طلا که تویی😭😭😭😭😭
تو خوابت میخوام زندگی کنمممممم😭😭😭
نگو فدا سرت عزیزمممT^T
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۲۷ آبان ۱۴:۲۳

یا موسی کاظممممممم،یا موسبن جعفررررر،یا علیییی،

دد؟

باور کن مرغ امین نشسته رو شونم وگرنه غیر ممکنه که دیشب با خودم گفتم چی میشه یه فیک نامگی و تهگی و نامکوک بیاد اونم مافیایی،وایی دد،خوشحالم،یونو،

وایییی واییییوژمیمژپژمیپیمیدیخیپیخپییخیپیخنینینینینیپژنژپژنینثخینژپژمیمیمیمیمیمیمیمیمیم(ذوق منرو چون میستید کنارم که مشاهده کنید اینگونه مشاهده بفرمایید)

بعد تازه کی اینو نوشتههههههه.

کوئرنسیاااااااااا.

کوئرنسیا شی من همه کاراتو خوندم،البته به جز اون جونگکوک و دختره که پوسترش خوناشامیه،هنوز وقت نشده بخونمش ولی نحونده میدونم چه عسلیهه،اینم که ..واییییی ،تههههگگییییییی،ناااامممککککووووووووکککککککککککککک،دد.من که میدونم قلب نامکوک شیپرت چه غوغایی،اصن..دد میدونستی منم نامکوکو شیپ شیپ،ولس خب نامجینم شیپ شیپ،و همچنین تهکوک هم شیپ شیپ،و البته که تهجین را نیز شیپ شیپ،و صد البته که جیکوک،هموپمین،سپ،یونمین،نامته،جینکوک،ناممین،ویمین،تهگی،هوپوی،ججینمین،و فکر کنم هر چی بود و نبودو گفتم،اره دیگه همرو شیپ شیپ،چه فرند شیپ،(اها نامگی رو نگفتم🤌🏻🥲✨)خلاصه اره دیگه،الان هم ذوق و شوق فراوان،ولی ایا یک سوال این چند پارته؟

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

یا امام زاده های تایلندددددددد!!
جونم؟
مرغ آمین اصن تو بغلته😔 نامکوک بودن این فیکو دیدم سینه خیز تو خونه رقصیدم:")))
من مثل اسب شیهه میکشمممم😭😭😭

* از اونجایی که دارم کل میکشم، ناگذیر از نوشتنم

قلب نامکوک شیپر من الان تو چرخ گوشته:))))) من دارم پاااااااااره میکنم سینه امو!!
کلا شیپ شیپ ماشالله😂😂😂
افرین همه جای فندون سرای توست دقیقا منم مثل تو جاست شیپ شیپ😔

زیر 40 میشهT^T
saliva (Ot7)
۲۷ آبان ۱۴:۰۵

کوئرنسیا شی فیک جدید؟تبوتبکلستو^#&#:#€*¡^&&تیتیتیختی

من دو تا گذاشتم سایت الان گشادیمه سومیو بنویسم عاه

 

RM. kiute.ARMY

کوئرنسیا بولدوز سایتمونه😎
Stay
۲۷ آبان ۱۳:۵۶

موفق باشی)

RM. kiute.ARMY

همچنین خوشگل خانم مننن*^*
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان