BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مولتی شات Alive Stone, Dead Flesh

نویسنده H.h
کاپل کوکوی
ژانر رمنس و فانتزی و فلاف
محدودیت سنی 13+
تعداد صفحات 78

     

برشی از داستان:

تهیونگ به سمتشون چرخید و به پسر اشاره کرد:

-ش...شما هم میبینینش ؟

هوسوک و جین با گیجی سر تکون دادن. جیمین با دیدن حالت عجیب تهیونگ نزدیک شد:

-چی شده پسر؟

تهیونگ با ناباوری به پسر نگاه ک رد و در جوا ب جیمین زمزمه کرد :

-اون...اون خودشه!!

   

🌻💛✨DOWNLOAD✨💛🌻

 شرط کامنت: حداقل 9 کامنت به بالا 

     

 805_vpfe.png


پ.ن: کامنت های عزیزانی که این مولتی شات رو خوندن و خوششون اومده، باعث تداوم قرارگیری پست با کاپل کوکوی میشه👀

در صورت نرسیدن تعداد کامنت ها،نوشته ی جدیدی اگر با کاپل کوکوی بود،دیر قرار میگیره یا خدایی نکرده قرار نمیگیره:( 

پ.ن2: خیلی ناناسههه😭😭😭 -من درحال تلاش برای ساختن مجسمه با خمیر داخل بربری

۵ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ویا
۰۷ ارديبهشت ۱۵:۵۶

وای این دیگه خیلی کیوت بودددددددددددددد خودایااااااا وای نمیدونم از کی عاشق کوکوی شدم ولی میدونم سرچشمش و از ایتو گرفتم😭

روزمو ساخت واقعا

RM. kiute.ARMY

کوکوی میتونه سافت ترین باشهههههه😭😭😭😭
vkook_hedi
۰۷ ارديبهشت ۱۵:۳۷

وای قلبم🥺

این چقد کیوت بود🥲

چقد نازززز بووود🥲😭

واااییییضذداپقهوغمکضچغموغموطبتن😭😭

نویسنده خسته نباشیییییییی💜

خیلی باحال و جدید بود...زیر ده دیقه تموم کردم ، کاش طولانی بود😔😂

اونجا که گربه هه رو سپرد به ته یاد مستربین افتادم😂😭

و اینکه...احساس میکنم از کلمه آگاپه ایده گرفته باشی ، چون به نظرم برجسته ترین کلمه فیک بود...و کلا خیلی قشنگ بود🥲🥲💜

RM. kiute.ARMY

عارههههههه😭😭😭😭😭

تزریق کردی؟ یا فیکو زدی به برق؟ قربون سرعت عملتتتت😭😭😭😂😂😂
واییییییییی جهیدممممم عهغغبمغبغب😂😂😂😂😂

اوه لالا👀
مریدا
۰۶ ارديبهشت ۱۷:۱۷

بوس به کلت ددی😂💋

واییی جاک دقیقا منم به همین فکر میکردم... به انواع و اقسام روش ها که هم جونگوکو داشته باشیم هم مجسمه رو فکر کردم🥲😂 ولی دیگه همین که نویسنده نوشته بهترینه دیگه من یه نمه خل و چلم تقصیر نویسنده نیست🥲😂

RM. kiute.ARMY

بوووووس متقابلT^T

شماااا تاج سرییییی نفرمااا😎💚

جاک شی
ونوس:)
۰۶ ارديبهشت ۱۲:۲۱

به خدا خیلی خوبهههههههههههههههه

Arghavan
۰۵ ارديبهشت ۱۹:۱۳

این واقعا سافت و بوجی بوجی بود🥹😂

*جودی که حتی توی این سناریو سافت و بوجی بوجیم یه میگرن حداقل جا داده شده😔😂

RM. kiute.ARMY

همیشه برای جا دادن دیر نیست😔😂
جاک
۰۵ ارديبهشت ۱۸:۲۱

سلامممممممممم...

مریدا شی منم باهاتون هم نظر بودم فقط روم نشد بگم! آخه یعنی چی که اونهمه تلاش بکنی بعد یهو جناب انسان بشن کل زحمتات به هدر بره؟!!! مثلا نمی شد یه کپی از رو اون وسط گاراژ یهو ظاهر بشه که هم مجسمه هه دست نخورده بمونه هم کوک تحویل تهیونگ داده بشه؟...................................................

ایده های من زیادی سمن دوستان، توجه نکنید بهشون. نویسنده شی هم واقعا اگه یجور دیگه پیش می برد، من باز می تونستم گیر بدم که کوک یجور دیگه به وجود بیاد، تکثیر بشه و اصن کل مردم جهان یک عدد جونگ کوک داشته باشن!. . . . . . . . . . .

جاک به بیراهه می رود:

RM. kiute.ARMY

سلووووووووم👀

مریدا شی
مریدا
۰۵ ارديبهشت ۱۴:۴۷

تازه اونجایی که فهمیدیم جونگکوک دست بزنه به بقیه مجسمه ها هم واگعی میشن واقعا استرس گرفتم ... وقتی که دوباره دست زد و مجسمه شدن نفس راحت کشیدم با من از این شوخیا نکنید اونا روشون زحمت کشیده شده🥲🤣

RM. kiute.ARMY

وای عاشقتم به قران😭😭😭😭😂😂😂😂💋💋💋💋
اسپرایتم خب؟
۰۵ ارديبهشت ۰۹:۵۰

خودایا خودایا خودایا خییییییییلی کیوت بودددددد وطحسنلتتانثبزخئکنبذلت.بشثزکمئنخذ ددب مدسزینننننننننذیفادمخشحنگبزقجثبنقلاهقغثخخخخخخیتلفاثشگتبقثلاغ5عف59فلدشخظ

*-*
۰۵ ارديبهشت ۰۰:۴۱

از کامنتا انگار ک فیک گوگولیه 

پس قرار نیس بیشتر سبب چصناله ما در دوران پریودی بشه ...

دوسشششش میدارررممم 

ماچ بهت ددی ♥️

و البته ک نویسنده جون خسته نباشی می‌دونی نوشتن خیلی سخته 

هر دفعه ک قرار بود انشا بنویسم مخصوصا سر امتحان انشا کاملا این موضوع رو درک میکردم خو بی ناموس من چ جوری الان وسط افکارم ک همشون راجب امتحانات مدرسه است برات از معنی حقیقی ضرب المثل کوزه ی پیامبر بنویسم تازه تهشم نتیچه کیری کونم ....!!!!؟؟؟

 

RM. kiute.ARMY

ماچ متقابل عشقمممم*^*
کاملا تضمینی😔

ایران هر لحظه اش حیجان عن گیظه🙂
مریدا
۰۴ ارديبهشت ۱۲:۳۳

خیلی سوییت بود

فقط منم که ناراحت شدم از اینکه مجسمه واقعی شده؟😂

آخه خیلی هنرمندانه بود حیف بود🥲😂

 

RM. kiute.ARMY

عاشقتم یعنی😂
𝓑𝓪𝓫𝔃 𝒞𝒶𝓉
۰۴ ارديبهشت ۰۰:۵۷

چقد کایوت بود

تقریبا...فک کنم نیم ساعت طول کشید بخونمش

ولی اری

خیلی کایوت بود😔🤌🏻💕

ددی از سلیقه‌ی من خبر داره

مگه نه ددی؟

مودونی که بنده نوشته‌های کایوت و فلاف نمیخونم

خیلی کم میش میاد بخونم🗿

دسته خودم نیستا...کلا فیکشنای درهم پیچیده دوس دارم

اری...ولی کایوت بود

امیدوارم دفعه بعدی یه نوشته‌ی درهم پیچیده بهمون بدی:>>>

 

RM. kiute.ARMY

بعله بعله باخبرم😔

من خودم شخصا یه فیک مافیایی ازش میخوام:)
NiL ith
۰۳ ارديبهشت ۱۵:۱۲

فکر کنم اولین داستانیه از نویسنده اچ.اچ میخونم ولی احتمالا اولینش نیست. میدونما ولی نمیدونممم

خسته نباش اچ اچی بوس بوسی

RM. kiute.ARMY

ای جوووون بانووو😈💋
𝓑𝓪𝓫𝔃 𝒞𝒶𝓉
۰۳ ارديبهشت ۱۴:۲۴

خب...برم بخونمش

کاورش که خیلی ناناسه:>>

حتما هم یه داشتانه پنبه‌ای داره

میدونید دیگه من فلاف و کایوت نمیخونم

ولی کاورش ادمو به وجد میاره

 

RM. kiute.ARMY

اصلا یه عالمیه که نگو:")))
* ^ *
۰۲ ارديبهشت ۲۳:۰۵

من غش کردم لطفا با کاری دیگر احیا کنیدم

RM. kiute.ARMY

عای عای عایییی😂😂😂😂😂
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۰۲ ارديبهشت ۲۲:۱۱

چقدر بامزه به نظر میرسه،خدا قوت اچ اچ جان

RM. kiute.ARMY

مرسییییی کامنت نفسسسس*^*
جاک
۰۲ ارديبهشت ۲۱:۵۹

واو... جالب بود. از این ایده ها زیاد خونده بودم اما کوتاه بودن، بی دردسر بودن و صاف و ساده بودن این یکی خیلی به دلم نشست!

آگاپه؟ ماربل؟ دیگه چیییییی؟؟؟؟ خدایا فقط اون حرف جیمین که هم اسم بویفیته!!! کیوت و قند عسل بود داستان صاحبای اون ماگ های خرسی و خرگوشی!

موفق باشی و خداحافظ!

RM. kiute.ARMY

دقیقا!!! احسنت!!

ای جونممم مرسی کامنت نفسمممT^T
zahra mansouri
۰۲ ارديبهشت ۲۱:۴۸

خیلی گوگولی بوودددد😭😭😭😭✨

 

از اونجایی که هنر مجسمه سازی ندارم و بیشتر مینویسم

_نیازمند اینکه یکی از شخصیت هایی که نوشتم زنده شه

 

خدتخاذاخخارخاذخاذکاذذ

بای❤️‍🩹✨

RM. kiute.ARMY

مل بستنی نسافه ای بوووود😭😭😭😭

من که نه میتونم بنویسم و نه بسازم چی؟💀
ع.نم زنده میشه😭😭😭😭
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۲ ارديبهشت ۲۰:۳۱

هاهاها

رفتم که رفتم آره رفتم که رفتم

RM. kiute.ARMY

نهههه بمووون😈
Kim bora(خیار🥒)
۰۲ ارديبهشت ۲۰:۱۶

مولتی شات گیلیلیه کوکوییینکبسغژسیلمزژنام🥹

وایییی چنگده زیبا به نظر میرسه🫠🛐

به عنـ.ـم که فردا امتحان زیست دارم هیچی هم نخوندم🦖💀

این امشب خونده میشه🔪👍🏻

گفته باشم🧕🏻

با تچکر

پ.ن:دد زیر امتحانا دارم پاره میشم یه چندتا قوطی وازلین بفرس بیزحمت🌚🤝🏻✨

پ.ن۲: وایییی من خمیر نون سنگکو در میووردم دوباره شکل نون میکردم تازه روشم کنجد میریختم میزاشتم تو ماکرو تا دوباره بشه نون🥹

RM. kiute.ARMY

جاااااااان مرام و معرفتتتوووو عشقهههه😈😈😈😈💜
ولی اموزش و پرورش منو پیدا کنه مادرمو میخوره😭😂

پ.ن: فدات شم باید برات دبه وازلین بفرستم🤔😔
پ.ن2: از تولید به مصرففف😭😭😭😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان