BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن My Sweet Disaster

7_nm41.png

🦋FULL🦋

نویسنده kallamari
نوع روابط دخترپسری
ژانر اسمات . رمنس . درام
محدودیت سنی 16+
تعداد صفحات 71

 

💢🍁DOWNLOAD💢🍁

۱۹ ۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
T
۱۳ بهمن ۲۱:۵۴

سلام 

 

کیم رزیییی شیییی من نمیدونستم این داستان رو میشه تو واتپد خوند 😭😭🥱🥺🥺

 

من رفتم تو واتپد سرچ کردم اسم این داستان رو سرچ کردم (  داستان my sweet ... یا هم داستان my sweet... استریت واتپد) ولی نیاورددد 

ددی ، رایتر شییی چکار کنم 

من طرفدار این داستانم خیلیی ❤️🤍

 

RM. kiute.ARMY

والا خود منم نمیدانم اطلاعی ندارمT^T

نویسنده
T
۱۱ بهمن ۲۳:۲۷

سلاممم 

 

کیم رزییی شییی من تازه پیامتو راجب این داستان دیدم 😭😭😭🥺🥱🤩🤩  

من تو واتپد سرچ کردم اسم داستان رو my swwt ...

(داستان بعد واتپد استریت )  ولی نیاوردددد داستانو 

 

ددی ، رایتر شییی وکار کنم 

این پیاممو ددی جان لطفا بزرگ زیرش بزن رایترشی بخونه 

ممنان

 

 

 

RM. kiute.ARMY

چشم چشمT^T

نویسنده
kim rose
۲۰ مرداد ۱۷:۲۲

کونیچیوا ددیییی

من هنوز زندمممم🗿

فصل دوم این فیک رو به احتمال زیاد دیگه آپلود نمیکنم.

ولی اگه کنکاوین بدونین چه اتفاقی افتاد توی واتپد سرچ کنید:my sweet disaster

و اونجا میتونین همه ی فصل ها رو بخونین.

ولی خبر خوب اینه که یه فن فیک جدید با کاپل نامجین،ویکوک و یونمین در راهه🗿

سایونااااااارررررااااا 

RM. kiute.ARMY

کونیچیوااااا کاوایی من*^*
ماشالللهههههههه😂😂

اوه:")

بله بله...
بای بایT^T
Faty
۱۱ تیر ۰۴:۲۴

سلام

فصل دومشو ننوشتین؟

اگ نوشتین لطفا لینکشو بدید پیداش نمیکنم

RM. kiute.ARMY

نه نوشته نشده عشقم:">
یه مولتی فن بدبخت
۲۹ خرداد ۲۲:۴۶

سلام ادمین خوبی؟!

من بعد از دوسال اومدم^^

اگه زحمتی نیست میتونی لینک فیکای شوگا رو بزاری؟!

همون زیپیا^^

مرسی زیبا❤🗿

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلم تو خوبی؟*^*
خوش اومدییییییییT^T
البتههههه!!

http://uupload.ir/view/l7c9_min_suga.zip/

مرسی از وجود خودت عسلم!
Faty
۰۶ خرداد ۲۳:۰۵

میشه لینک فیکای جونگ کوکو بدی؟♡

RM. kiute.ARMY

فدات شم منظورت اون فایل زیپ هاست؟

http://uupload.ir/view/93jj_jung_kook.zip/
Ramila
۱۷ بهمن ۲۳:۴۱

اممم خب یه سوال

فصل دومش کی میاد و وقتی بخوای بزاریش توی همین سایت اپلود میکنی؟

RM. kiute.ARMY

بله لاوم همینجا میزارم*^*
Vamp
۳۰ دی ۱۸:۵۹

میشه لینک فیک های جیمین رو بدی@-@

RM. kiute.ARMY

https://uupload.ir/view/vznj_jimin-chim.zip/
بفرما لاوم*^*
...
۲۰ آذر ۱۵:۲۸

*وی در حال عر زدن است که همچین نویسنده با استعدادی دارد تلف میشود 
فاکینگ گود ددی 

RM. kiute.ARMY

موافقم:">
NEVERLAND ch
۲۹ آبان ۱۴:۴۵

اوکی

پس تا موقعی که فصل دومش بیاد منتظرش میمونم

فایتینگ

RM. kiute.ARMY

فایتینگگگگگگگگگگگگ*^*
NEVERLAND ch
۲۸ آبان ۱۷:۱۷

شرمنده دستم خورد نظرم نصفه ارسال شد

داشتم میگفتم

اگه بخواید میتونم فصل دوم رو تو یکی دو ماه آماده کنم شایدم بیشتر بخاطر درسا

اگه راضی هستید میتونید تو جواب بگید

ممنان💜

RM. kiute.ARMY

عزیزدلمی تو قشنگم*^*
منتها نویسنده اش فعاله فقط فکر کنم قراره بعدا بهش رسیدگی کنه جان دلم
NEVERLAND ch
۲۸ آبان ۱۷:۱۶

سیلام

من تازه وبتون رو پیدا نمودم و واقعا باهاش حال کردم

من ی جورایی تصورتات قوی دارم و میتونم ادامه بدم این فیک رو

اگه دوست داری

RM. kiute.ARMY

سلام جان دلم*^*
min.suga
۰۶ مهر ۲۰:۲۲

هارتم

پشمانم

قلبم

مخم

عرعرعرررررررررررررر

اکلیلیم عر

ادمین تورو ب ناموصن به خدایی ک میپرستی به کیم فاکینگ مانجو ،قسم به پپاکی اب مقدس و دینی ک میپرسین

حاجی فصل دومو بزار تا کون خودمو جر ندادممممممممممممممممممممممممممم😭💔🔥

RM. kiute.ARMY

دستمو میبینی؟ مو داره؟ بکن😂
V
۲۳ شهریور ۲۳:۴۷

و ددی کدوم داستانو جیم جیم می‌گفت که گفت این نویسنده کپی کرده و این داستان شبیهشه  میشه اسم اون داستان جیم جیم رو بگی 

مرررسسی 

بای

 

 

RM. kiute.ARMY

اخه من حضور ذهن ندارم عزیزدلم:>
V
۲۳ شهریور ۲۳:۴۰

سلام 

نویسنده شیییییی جان نر کی دوست داری فصل 2 رو بزار 

از بس داستان قشنگ و سوییت بود و اون دختر لعنتی اونقدر خوشگل بود و میخواستم رنگین کمون بالا بیارم پس در نتیجه نمیشه لفت بدم ولی هی می‌خوام لفت بدم چرا که هنوز نویسنده نداشته😐😐😭😭😟

ددی میشه به نویسند بگی که بذاره🥺😭🥺😭😟

ما ریدران معتاد فیکشن خون منتظریییم به خوداااااا😂😭😟🥺

فایتینگ 💕

 

 

 

RM. kiute.ARMY

ان شا الله ک میزاره😂
kim rose
۲۱ شهریور ۰۷:۱۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددی میشه اسم نویسنده رو به kallamari تغییر بدی؟ یه اشتباهی پیش اومده.

 

* *** **** *** ***** ** *******

********************************************************

 

 

* **** *** *** ** ******* 

** ***** ********

چون اشتباه نوشتمش🥺💙

RM. kiute.ARMY

درست شد قشنگم*^*
kim rose
۲۱ شهریور ۰۷:۰۱

سلام ریدر های عزیز🥺💙

 

jim jim:جیم جیم شی، من از ماری اجازه گرفته بودم که ورژن دختر پسری این فیک رو بنویسم،و وقتی بعد چندین ساعت بی خوابی تونستم ویرایش فیک رو تموم کنم اشتباهی یادم رفت که اسم ماری رو بنویسم،که در اولین فرصت تصحیح میشه و به جای اسم خودم اسم ماری رو مینویسم،و درمورد پوستر و اسم فیک..اسم و پوستر با فن فیکی که خودم درحال نوشتنشم جا به جا شد و چون خیلی شبیه هم بودن من واقعا نتونستم متوجه اشتباهم بشم و شخصا از همه ی ریدرها، ماری و ادمین ها به خاطر این موضوع معذرت میخوام.و سریع همه چیز رو درست میکنم.و باور کن که تمام اینا به خاطر شب نخوابی بوده و واقعا حواسم نبود.فایتینگ💙

 

 

RM. kiute.ARMY

jim jim
바닥과 쿠키
۱۱ شهریور ۱۳:۳۴

راستی برای انگیزه بیشتر و حمایت ازت 

خییییلی از داستانت خوشم اومد ❤️ زیادی سافت و کیوت و اممممم .... قیشنگ بود 

فقط فصل 2 اسمات داشته باشه.باشه؟

 

فایتینگ Kim rose جون 

RM. kiute.ARMY

نملستاتنثاوقبلوصثتاقلو
مرسی کیوتی ک حمایت میکنییییییییT^T
바닥과 쿠키
۱۱ شهریور ۱۳:۲۹

سیلام

نویسنده شی فصل جدید کی میاد ؟ لفطا تا قبل اینکه صبرمون به لبمون برسه بزارش  زودتر بزارش🥺🙏

ددی به نویسنده بوگووووو زودتر بزارن❤️🥺

RM. kiute.ARMY

امیدوارم کامنت هارو بوخونه:">
سارا
۰۹ شهریور ۰۹:۱۳

من قبلا دانلودش کردم ولی یکدفعه حذف شد بعد که رفتم توی برنامه گفت لینکش عوض شده لینک جدید رو بزنید😐

RM. kiute.ARMY

هن؟:/
بلینک آرمی
۱۶ مرداد ۱۰:۳۹

خو پس بیخاطر نصرت سوزنچیان با یه ام فالوور بزارشششش تیر خودااااااااااااااااااااااااا انقده وانشات ندارم شپش تو لپ تاپم بندری میره

RM. kiute.ARMY

پس به عشق قالیشویی مشتاق با کمتر از نیم قرن تجربه و عقبه چش😂
joni*_*
۱۵ مرداد ۱۹:۴۲

این نویسنده نمیخواد فصل دو آپ کنه؟ 

خودمون دست به کار بشیم فصل دو بنویسیم😂

RM. kiute.ARMY

جرررررررررررررر😂😂😂
شایدم در دست تایپه😂
بلینک آرمی
۱۵ مرداد ۱۵:۲۳

تو که دلت نمویاد هارت ی ارمی بشکنه :(

RM. kiute.ARMY

معلومه ک نه:"(
بلینک آرمی
۱۴ مرداد ۱۵:۵۶
فصل دو بزار تیر خودااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا فصل دو دیگه بکنه توش اههههه کاش بعد اون بوسه اخرش کم کم دستشو میبرد و از این

RM. kiute.ARMY

هعی:">
Gaul JK❤
۱۱ مرداد ۱۷:۲۲

کیوتتت

قشنگ بود

RM. kiute.ARMY

مثل تو*^*
مرسی نظر جان دلم*3*
^^ 𝑌𝑢𝑖...مال عمه شیوام🐯🧁💜...ببر کوچولوی جیوو 🐯🧁✨
۱۰ مرداد ۱۵:۰۸

جررررر ددی 😂😂😂😂 

RM. kiute.ARMY

جون😂😂😂
AZIN :)
۱۰ مرداد ۱۲:۲۱

پرفکت بود

RM. kiute.ARMY

بسی بسی:">
جونگ کوک پاتر:/
۱۰ مرداد ۰۲:۱۸

وا ددی این my sweet disaster نبود؟ 

خط به خط کپی شده بود یا من اشتب میکنم؟؟؟🤨

نویسنده؟ 😒

RM. kiute.ARMY

والا من ندانم😂
نویسنده
^^ 𝑌𝑢𝑖...مال عمه شیوام🐯🧁💜...ببر کوچولوی جیوو 🐯🧁✨
۰۹ مرداد ۲۳:۳۸

فولللل میخامممممممممممممممم 🥺🥺

RM. kiute.ARMY

کف دستم مثل زیر بغل جیمین صاف و خالیه😂
Asal 💜❤️🌹
۰۹ مرداد ۲۰:۱۵

ددی واسه اون وبتونا دیدم گفتی تا شنبه نیستی بعد بخاطر این طرح صیانت لامصب کوفتی خودم سریع یه چیزی انتخاب کردم دارم عکس هاش رو دان می کنم اسمش love is an illusion ئه خودم خیلی دوسش دارم فقط یه کوچولو صحنه داره حالا خواستی یه سرچ بکن 

RM. kiute.ARMY

وای گاعد!!!
شادی رو میشناسی دیگه؟؟
این وبتون رو درخواست داده بود:)
نامی
۰۹ مرداد ۱۷:۳۳

نکته ی اول: اون عکس دوتا انشگت که دارن بهم میخورن داخل کاور، نقاشی افرینش ادم اثر میکل انژه که روی سقف کلیسا ی سیستین ارمیده (ویکیپیدا او ار جی) 🤦🏻‍♀️😂

نکته ی دوم: چقدر شبیه وانشات a bunnygirl for a bunny boy بووووود. 

دم هردو نویسنده گرم.

خوشم اومد ازتون

 

RM. kiute.ARMY

ای گفتی باریک الله:">
هوراااااا*0*
نمد والا:/
۰۹ مرداد ۱۷:۲۹

وای پارررررررررره شدم سر خوندنش 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

نویسنده خیلیییییییی لطف کردی که نوشتیش. چند دقیقه اصلاااااا به اژمون ورودی مدرسه فکر نکردم.

دمت گررررررم

RM. kiute.ARMY

ای جان گوشت شه به تنت*^*
Jim Jim
۰۹ مرداد ۱۶:۳۷

خیلی خیلی ببخشید... اما این واقعا نامردیه...

نمیخواستم چیزی بگم اما وجدانم اجازه نداد سکوت کنم پس خیلی منطقی حرفمو میگم...

امیدوارم ناراحت نشی عزیزم اما فن فیکی که گذاشتی تو سایت کاملا شبیه فن فیکmy sweet disaster  بود.تک تک جملات... خیلی از شوخیای داستان مثل اصطلاح سکسیوت...اون دوتا یونگی خیر و شر که همش با یونگی حرف میزدن...همه ی اتفاقات داستان...حتی دیالوگ ها!...همه چی تا اونجایی که خاطرمه یکسان بود.حتی تغیرات هم خیلی جزئی بود.و فقط جنسیت رو عوض کرده بودی. به جای جیمین دختری به اسم رزی بود.

از اونجایی که اثر ماری (نویسنده ی my sweet disaster) خیلی خیلی برام قابل احترامه نتونستم کنار بیام با این اتفاق...

باید بدونی اثر هر نویسنده درست مثل بچشه که روز ها و ساعت ها پاش وقت گذاشته و پرورشش داده و کلیییییی زحمت کشیده.بخصوص که فن فیک کمدی و فلاف واقعا کم پیدا میشه و از نظر من ماری با این شاهکارش یه چیز تک و خاص و فراموش نشدنی نوشته...

فقط خواستم بگم این کار درست نیست که زحمات یه نفر دیگه رو به اسم خودت بزنی و خواننده ها رو هم نادون فرض کنی...سعی کن خودت بنویسی و خلق کنی.این قطعا ارزشمند تر و لذت بخش تره.

معذرت میخوام اگه ناراحت شدی ولی وظیفه ی خودم میدونستم اینو حتما بگم....

RM. kiute.ARMY

نویسنده
𝐣𝐦 .𝐀𝐆𝐔𝐒𝐓𝐃
۰۹ مرداد ۱۶:۰۵

هعییی شوگااا

RM. kiute.ARMY

یااااااااااااااح:">
Mitsuha Teakook
۰۹ مرداد ۱۵:۴۹

پوسترش چه گوگوله وووویییی 🤧🤧🤧🥳

RM. kiute.ARMY

دختره چ سگ پدر خوشگلهT-T
^^ 𝑌𝑢𝑖...مال عمه شیوام🐯🧁💜...ببر کوچولوی جیوو 🐯🧁✨
۰۹ مرداد ۱۵:۴۸

🥺🥺ددی فیک میخااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام 

RM. kiute.ARMY

گذاشتما😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان