BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن Rosie Heart

7_al3s.png

♡FULL♡

 

نویسنده EliStrawberry🍓
کاپل کوکوی
ژانر انگست . رمنس . برشی از زندگی
محدودیت سنی ندارد
تعداد صفحات 81

 

+قلب تو بین قلبای از جنس سنگ این آدما یه قلب به جنس گل رزه..تو فرق داری!

   

💔🌹💋DOWNLOAD💋🌹💔

۲۲ ۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Mehrsa Army
۲۵ شهریور ۲۱:۱۹

اهم اهم صدا میاد :) سلام

 

من یه سخنی دارم با نویسنده های عزیز فن فیک نویس

 

دوستااااااااننننننن عزیززززززز به جان خودم و ۷ بنگ تن 

 

به ناموس شرفممممم

 

کل کاپلای جهان فقط ویکوک نیستا :)))) 

 

کاپلای دیگه ای هم هستنننن

 

 

ولی با این وجود خیلی داستان کیوت اکلیلیی بود خوشم اومد

 

 

اره

 

بای 

 

بوس ^_^

RM. kiute.ARMY

هعی:">
varan
۲۴ شهریور ۰۰:۴۷

ددی  ی فیک بهم میدی بدونه کلیشههه

RM. kiute.ARMY

https://fazayihaa.blog.ir/post/428
بیا قشنگم*^*
im the master of ma see
۲۳ شهریور ۲۳:۵۱

عام.. سلام|:

ی سوال دارم.. اگه بخوام توی این وبلاگ فیک فول آپ کنم باید چیکا کنم!؟ 

میدونم ک ی بخش درباره اینکه چطور فیک آپ کنیم و اینا هست ولی اونا پارتی عن.. منم هرچقدر گشتم نیافتم ک چگونه فیک فول آپ کنیم. میشه ی راهنمایی بکنید!؟ ممنون. و اینکه من هرکار میکنم نمتونم ت سایت وارد شم :::) چیکا کنم؟ :::)

RM. kiute.ARMY

هیچ محدودیتی نداره جان دلم*^* میشه راحت آپ کنی و با ما بدی قشنگم
الهی ...یعنی ثبت نام نمت کنی؟:"(


۰۱ شهریور ۱۴:۰۹

عاشق قلم نویسنده شدممممعاشقتم الییییی

فیکای دیگه ای هم ازین نویسنده دارین؟

 

 

RM. kiute.ARMY

بله هستش*^*
مثل شات چرا من؟
BAD QUEEN
۳۰ مرداد ۲۰:۳۷

عرررررر مرسییییی ددی جدن من هیچ چیزی برا پی دی اف ندارم 

 

 

راستی ددی یه هشت شاتی هست ترجمه میکنم اونو میذارید تو وب یا باید نوبت بگیرم؟!

RM. kiute.ARMY

الهی بمیرم لابلی:"(

اره متاسفانه چون بیشتر از پنج پارته
...
۲۹ مرداد ۲۳:۱۸

خیلی خیلی قشنگ بود 

خیلی فلاف پیش رفت ولی ادم رو کسل نمیکرد

در کل به نظرم عالی پیش رفت 

طوری که تهیونگ عاشق ادمی شده بود که با همه مهربون بود و با همون مهربونی اولش جذبش شد

جونگکوک از اون ور برعکس تهیونگ که با یه نگاه عاشق شد اروم اروم و یواش یواش دل بست که عالی بود به نظرم

و از طرفی دیگه به نظرم واقعا رفتار تهیونگ بستگی به خونوادش داشت و تهیونگ الکی الکی افسرده نبود که این به واقعی بودن داستان ڪمڪ کرد

واقعا عالی بود

با عشق ...

RM. kiute.ARMY

هق:>
حقیقتا هارتم عرررررررررر!
BAD QUEEN
۲۹ مرداد ۱۷:۱۴

ارهههههه خ سنگینه میدونی من میتونم انگلیسی و عربیم خوبه ولی با مترجم کار میکنم 

 

 

چند تا کار هستن میتونم انجامشون بدم بات نمت پی دی اف کنمش 

RM. kiute.ARMY

ماشالله بانو*^*

برای پی دی اف هستم در خدمت
BAD QUEEN
۲۹ مرداد ۱۲:۳۸

عرررر چه عالی بود این وانشات افرینننننن نویسنده 

 

 

میگم ددی یسوال کسی تو سایت تو کار ترجمه و اینا نیست؟!دنبال یه همکار میگردم که یه فیکیو ترجمه کنیم با هم خیلی خوبه فیکش

RM. kiute.ARMY

خیلیییییییییییییی عرررررررررررر:">

ام چرا یکی رو میشناسم اما خودش در حال ترجمه یه کار سنگینه:"(
کاش واقعا پیدا شهT^T لعنت که خودمم وقت ندارم...
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎
۲۹ مرداد ۰۴:۱۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام سوری من بازم‌مزاحم شدم 

**************************************************************

*******************************************

 

 به مناسبت تولد A.F 

RM. kiute.ARMY

یبار دیگه بگی مزاحم با کمربند می افتم دنبالت:|
مرسی مهربون من فدا انشگات بشم من:">
bts love
۲۷ مرداد ۱۶:۱۸

دمت گرم منم عاشق هوپکوکم ولی اصلا فیک اصلا نیست نخوندم ولی عاشقم که بخونم راستی هر کاری میکنم نمیتونم توی این سایت حساب باز کن که بتونم لایک کنم عررررر

RM. kiute.ARMY

اوه البته جیگر من ان شا الله ردیفش میکنم*^*
اومووو اموزشش تو سایت هستا:"(
bts love
۲۷ مرداد ۱۱:۳۱

عااااللییی فقط اگه میشه وانشات های بیشتری از سپ و نامهوپ قرار بدید من خیلی دنبال وانشات هوپکوک گشتم ولی نیست اگه میشه از هوپکوک هم بزارید لطفا اسمات هم بزارید خخخخ جررررر چقدر منحرفم

RM. kiute.ARMY

جووونز بابا چش لاب من خود منم عاشق هوپکوکم*^*😂
BTL
۲۷ مرداد ۱۰:۲۳

این یکم زیادى صافت بود🤕🤕🤩

RM. kiute.ARMY

حال آدم دگرگون شد:")
Alis
۲۷ مرداد ۰۰:۵۴

طرگاهههههه

وشششش

اماده برای خوندن 

یک دو 

سهههه

RM. kiute.ARMY

نفس عمیق ترخدا😂😂😂
Galaxi pizza [Vanna]
۲۶ مرداد ۲۰:۲۸

امیدوارم هپی اند باشه

چون اگه نباشه یهو با قمه هلی ژوووووون به نویسنده حمله میکنم 

 

 

 

(بعد این هلیا گاو دیگه خجالت میکشم بگم اصفهانیم اییییییش عن خانوم)

RM. kiute.ARMY

نکن شر میشه😂

اشتباه کرد:">
.Mitsuha x Wonho shl.
۲۶ مرداد ۱۸:۰۵

واااییی چه رمانتیکه (T^T)

RM. kiute.ARMY

خیلیییییییییییییی:>
سولمیتم موخواام
۲۶ مرداد ۱۵:۵۳

ووااووو عالیه

RM. kiute.ARMY

بسی بسی*^*
Princess of darkness
۲۶ مرداد ۱۵:۳۹

ددی این وانشات سد انده یا هپی اند؟!

RM. kiute.ARMY

هپی*^* البته فک کنم😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان