BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات Dreamer flora

7_lbg9.png

 

نویسنده jim jim
کاپل تهکوک
ژانر فلاف . رمنس . برشی از زندگی
محدودیت سنی 12+

  

🟣music of shot🟣

🎵 CLICK 🎵

  

 🎨gallery of shot🎨

CLICK ✥

 

چه کسی میدونست؟!

شاید اون واقعا فلورا بود!

الهه ی گل تو یونان باستان!

حتی اگه نبود..

اون برای تهیونگش یه فلورای خیالباف بود...

  

⚜️✨🌸DOWNLOAD🌸✨⚜️

  

 

805_vpfe.png 

۲۵ ۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Jim Jim
۲۴ مرداد ۲۱:۳۰

اومووووووووووووووووو گوجه سبزممممممممممممممممممممممم:")))))))

قلبم رو از جا کندی بردی با خودتتتتتت

نکن انقد دلبریییییی:">

چقد خوشحال شدم زیر این کار قدیمیم کامنت گذاشتیییی^~^

RM. kiute.ARMY

یوگن
Yugen :)
۲۰ تیر ۱۰:۳۴

اونی جیم جیم من 
 این فیک و ...
فوق العاده
محشر
منحصر به فرد
غرق در زیبایی
لبریز از عشق
پر از حس خوب
و غیر قابل وصف نوشته
اما ساده و روان و قشنگ
قابلیت کامل همزاد پنداری
و دیوونه ی خودش و قلمش شدن
بهت افتخار می کنم :)
ای لاب یو

یوگن (گوجه سبز تو)

RM. kiute.ARMY

یااااااااT^T
خیلی گشنگ تعریف کردییی:">
Kim Godzilla
۱۷ مهر ۱۵:۴۸

عامم ددی

جیم جیم راه ارتباطی داره؟

یعنی چگونه میتونم باهاش حرف بزنم؟

RM. kiute.ARMY

شماره تلفت داره اها تل هم داره*^*
parpary
۱۳ شهریور ۲۰:۳۱

*در حالی که رنگ گریه میکند

چینگدره خوشمل بود عرررر من بازم ازیتا موخوام😍

RM. kiute.ARMY

*با پاستیل ترش رگ میزند
jimin
۱۲ شهریور ۲۰:۰۴

للتنمکححناققثییی

این خیلی خوب بود...

خیلی رویایی و سافت کننده بود

و جدا از این

جدا از داستان خیلی کیوت و زیباش...

نوع ادبیاتش...

مرردممممم

خدافظ

چرا اون عکس آخر اینقد منو یاد خودم انداخت؟😂🤦(با این تفاوت ک من فیک نمینویسم فقط میخونم(:

و اینکههههه...آرزو میکنم امسال هر رشته و دانشگاهی ک خواستی و قبول شی🙂🤝بزار وقتی قبول شدی بیای و فیک بارونمون کنی...منتظریم✨(:

 

RM. kiute.ARMY

اخ اخ عکس اخر ک نهایت مود بودن بود:">
خدا از دهنت بشنوهT^T
Kim Godzilla
۱۰ شهریور ۱۹:۰۸

احساس میکنم نویسنده مورد علاقمو کشف کردم...

چرا انقدر رنگارنگ و قشنگ؟

چرا وقتی میخونیش هیچ غمیو احساس نمیکنی؟

کاش میشد توش زندگی کرد T~T

اونجا که دیدم از تیلور و ویلو و شیک ایت آف نام برد ، جیغ زدم

و خب امیدوارم کنکورت رو بترکونی

منتظر همون کاریم که قراره سال بعد بدیش

اهگ شات هم که اصن خداست....

ددی یه اعتراف کنم؟

دو تا کار نوشتم و براشون خیلی ذوق دارم. یکیش با کاپل نامجینه که گذاشتم برا تولد نامجون.

یه کار دیگه عم دارم که نمد چجوری باید گذاشته شه چون اگه بخوای یه چیزیو پارتی بدی باید نوبت بگیری دیگه. و کار من پارتی نیست 6 تا داستانه(+دو تا ورژن گی شیپ) که اصلا هر داستان با هم متفاوته ولی چون از یه البوم بازنویسی شدن و تو یه سبکن با هم باید گذاشته شن. و از اون طرف به خاطر یه دونه شات بیشتر واقعا زورم میاد تا سال بعد وایسم چون خیلی کار تو نوبتن. و از یه طرف دارم فکر میکنم هر 6 تا داستانو تو یه فایل بزارم . یا مثلا کلا به صورت وانشات های جدا جدا گذاشته شه یا یکی از داستان ها رو کلا حذف کنم نزارم

به نظرت چیکار کنم؟

ببخشید خیلی حرف زدم -_-

RM. kiute.ARMY

تیلور خیلی کایوتهT^T
بکن لابم*^*
عرررررررررررررر نام نام من:">

اوخ درسته درکت میکنم:"(
اگه فکر میکنی با اون دوتا راه حلی ک خودت دادی مشکلی نداری پی حله!
Yuta😈
۱۰ شهریور ۱۵:۴۶

ناخ با نیگیلی میگیلی چیگیلی یاد یه تیکه از رپ نامی تو جوک افتادم وگرنه فیکش من و یاد گول میندازه 

RM. kiute.ARMY

چیگیمی چاگامی هم داشت بیبیدی بابادی هم داشت؟😂
اوف:">
Jim Jim
۱۰ شهریور ۱۵:۲۰

انایی :)

من تهیونگی ندارم:(

البته فعلا!!!(ترجیح میدم وقتی بزرگ تر شدم ملاقاتش کنم!)

شاید بشه گفت یکی داشتم که خیلی دوسش داشتم!ولی خیلی چیزا عوض شد بینمون!حداقل الان که نگاه میکنم بهش...میفهمم عشق نبود! اون منو درک نکرد !حق هم داشت!به هر حال دوست داشتن اون  اتفاقای قشنگ در عین حال ناراحت کننده و شاید اشتباهی برام به وجود اورد!

ولی قسمت مهمش این بود که از اون به بعد بهتر یاد گرفتم که عاشق خودم باشم:)

 

کامنتا..باعث شد سافت شم و لبخند از این نیوفته...از همه ممنون:)

و در مورد کامنت ...(سه نقطه) ی عزیزم...کامنتت خیلی برام خاص بود!تو به طرز قشنگی نوشته هام و منبعشون رو درک کردی:)

قصد منم خوب کردن حال ریدرامه:)

 

ددی!پاشو از تهران بیا اینجا تا بریم با هم کلی جوراب بخریمممم:")

RM. kiute.ARMY

غلط کرد درکت نکرد^^
اما با جمله اخرت موافقم:")

اومدممممممم بزار بلیط بگیرمممممممT^T

ریدر ها
Kim Devil
۰۹ شهریور ۲۱:۲۳

واهاییی این چقد خوب بودددددد^*^

نویسندش خیلی خوب نوشته قلمش عالیههه 🙂🙂💫👌🏻

فقط کاش یکم بیشتر بود :)

بازم از اینا بنویس *^* 

RM. kiute.ARMY

خیلی دیابت بود:">
BTL
۰۹ شهریور ۱۹:۳۹

اوکو بیا به هم انرژى بدیم شاید تمومش کردیم 

🙂♥️

RM. kiute.ARMY

انرژژژژژژژژژژژژژژژژژژززییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
Ana ‌‌
۰۹ شهریور ۱۷:۵۹

اره همه قاطی پاتی 

مثلا ویکوکمین 

ویمینکوک

نامتهمین 

نامتهجین 

تهجینکوک 

و ...

یا مثلا ویکوک بوده بعد شده کوکمین یا کوکمین بوده شده ویکوک

از اینا 

 

RM. kiute.ARMY

ریختی تو میکسر😂
Ana ‌‌
۰۹ شهریور ۱۷:۵۷

اعع شبنم راست میگیا

چه زیبا بود این اتفاق 😂❤️

RM. kiute.ARMY

بسی😂
Ana ‌‌
۰۹ شهریور ۱۷:۵۵

یاسی همین الان بگم من تو خاستگاریت حضور نداشته باشم 

قهر میکنم میرم خونه شبنم اینا  

بعد با شبنم میریم پارک و سینما و شهربازی و پاساژ و ... ترو هم نمیبریم 

بخوای هم نمیتونی بیای چون ته ته جونت اومده خاستگاریت 

هیقققققققققق 

من نباشم کی میخواد رو داماد کرم بریزه 

کی میخوای تو چاییش روان‌کننده شکم بریزهههههه 

هیققققققققققققق 

باید حضور داشته باشیم ما دوتا 

چه بخوای چه نخوای 

 

RM. kiute.ARMY

یاسی
...
۰۹ شهریور ۱۳:۵۸

چیگد رنگارنگ و قشنگ بود ...

من اولین چیزی که از جیم جیم خوندم فک کنم فیک من هفتا بابا دارم بود  ..

به طرز فجیعی عاشق نوشته هاشم چون انگار روحشو توشون میزاره و این خاصش میکنه

نوشته هاش خیلی خیلی کیوتن و حال ادمو خوب میکنن

فایتینگ نویسنده ...

RM. kiute.ARMY

اصن دنیای من کنار دنیای اون سیاه و سفیدهT^T
Jim Jim
۰۹ شهریور ۱۱:۴۲

خب...

کامنتا هنوز تایید تشده که نظرهای ریدر گوگولیا رو ببینم ولیییی...

جا داره که بخاطر پی دی اف داغونم!و تموم اشتباهاتم عذر خواهی کنم...

دیگه نمیدونم چی بگم جز اینکه خیلی ممنونم از کسایی که خوندن و دوسش داشتن:)

عاشقتونم زیاااد^~^

بوس بوس فیلا

RM. kiute.ARMY

میانه اونی...یکم درگیرم:)
و اینکه پی دی اف خیلی هم خوب بود:/
دوست دختر بچه کوکوی
۰۹ شهریور ۰۷:۰۷

بالا اوردن مارشمالو اخداا کیوتت.

برم بخونم تا نمردم 

ایم دانن

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

دور از جون لابم فایتینگ*^*
Yuta😈
۰۸ شهریور ۱۸:۵۱

اقااااااااااااااا یعنی چی:))))

خیلی خوب بود کهههههههه

خیلی گیگولی منگولی پینگولی جیگیلی نیگیلی بیگولی بود😂😂😂

یه لحظه یاد اهنگ جوک نامی افتادم😂😂😂

وااااایییییی من برم خودموووووو بککککشممممننمن

به قول خودت

*وی رگ خود را با پاستیل ترش زده

(یادی کنسم از فیک ددمون :)

واااییی راستی چند وقت پیش پدرم با یکی داشت بحث میکرد بعد اون بدبخت رفت بگه شما زیادی گیرید گ رو ک گفت 😂😂

رسما رید من و بقیه ی تماشا چی لز خنده به بیمارستان منتقل شدیم؛)

راستیییییییییی موارکاااااااااااااااااااا

وبتون قسمت جدیدش اومد

یعنی اگه این فیک تا سال جاری تموم نشه هفت جد و اباد اون گی خوار که نثلا نویسندست رو پاره پوره میکنم یا میدمش دست اعضا شکنجش بدن .....

البته پسرای من کاملا پاکن

مخصوصا 

هوپی........

نامجون................

جیمینن......................................

اینا از همه پاک ترن

خب فعلا خدانگهداررررررررر

عباس بوعذاز

ایم اسپایدر من یحهحهبحخبح

جمن ها یوگات نو جمز

نایاگرا پوپو

جمنننننن شیییییییییییی

نو بیبیییییییی

ای لایک اسپرات 

فلورررررر فلوررررر فلوررررررررررررررر

استرابری بری بری استرابری

پارتی پارتی یااااااااا

هی استاپیت

ای لایک شوتینگ این امریکن استیریت

واتس هپند تو یور فرند هی فیلد😎

لاچی مولالا

تونی مونتانا

ای گات مای پیجز فرام جورجیا

وا چو نو ابوت رول این دون دیپ ون یور برز نام یو کن کالد منتال فیریز

ایم لیو دت دور اپننننننن

یو سو سوییت👅

اسو تای 😈

اسم نات بای😊

ان نیژل یو لایک😍

خب بای😂

RM. kiute.ARMY

فشارت افتاده فک کنم😂
با این وانشات یاد جوک نامجون افتادی؟😂😂 چطوری اخههههههههه؟؟؟
پاستیل ترش هیییخ:")
جرررررررررررررررررررررررررر😂😂😂 این ک لامصب😂😂😂
Soyeon
۰۸ شهریور ۱۶:۳۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلااام خسته نباشین. شما گفتین که میشه برای وانشات، توی قسمت نظرات هم لینک وانشاتو داد.

***** ** * ****** ** ***** ** **** *** ***** ** **** *** * ** *** ** * **** * ***** ***  ******* **** ** **** * ***** 

*** **** 

** **** **** ******** ** **** 

****************************************************

 

**** ***** ** ****

*********************************************************g

RM. kiute.ARMY

سلام سویون جانم *^*
ممنون عزیزدلم به به!! چه خلاق هم تشریف داری قشنگم*^*
حتمااااااااااااا داخل سایت میزارمش ممنونتم خیلی زیاد
Vkook. Darya
۰۸ شهریور ۱۴:۱۵

چه حس و حال خوبیی داشت ..

جذاب و ارامش بخش بود &^& 

فایتینگ نویسنده 🤧💜

RM. kiute.ARMY

منم دلم جوراب رنگی خواست:">
Ronia !!
۰۸ شهریور ۱۲:۰۷

از شدت کیوتی جونگکوک میخوام رنگین کمون بالا بیارم چقد کیوووت بود 😭♥️ 

RM. kiute.ARMY

رنگی رنگی من مرگگگگگگگگگ:">
^^ Min Yoongi ^^
۰۷ شهریور ۲۳:۵۸

دی من چی کار کنم⁦(〒﹏〒)⁩

اصن نامکوکی که قرار بود واسه تولدت بدم بیرون طلسم شده هر وقت دادم به بزرگیه خودت ببخش دیگه دیر شد⁦(〒﹏〒)⁩

بیخشییییییییددددددددددد ⁦ಥ‿ಥ⁩

RM. kiute.ARMY

ماهی رو هر وقت از اب بگیری تازست هر وقت دادی خوبه عزیزم💜
Parkminji ‌‌‌‌‌‌‌
۰۷ شهریور ۲۲:۳۶

و ددی یه سوال دارم من یه فیک دارم مینویسم پارتیه ولی نمیخوام پارتی اپش کنم اینجوری هم خودم هم بقیه اذیت میشن وقتی کامل شد میتونم فول اپش کنم ؟ 

🤔🎶

RM. kiute.ARMY

اره چرا که نه عزیزم💜💜
Parkminji ‌‌‌‌‌‌‌
۰۷ شهریور ۲۲:۳۴

اممم فقط اومدم بگم عاشقش شدم خیلی سوییت و ناز بود 

و خیلی حیف شد که جیم جیم شی نمیتونه فعلا شات بنویسه ... چون من عاشق کار هاشم

مسی چاکانیم 

فایتینگ 😍😍❤

RM. kiute.ARMY

منم عاشقش شدم امیدوارم کارهاش راست و ریشت شه دوباره شات بده💜*~*

BTL
۰۷ شهریور ۲۱:۵۵

خیلى صافت شددددم با این🍓💜

 

آقااااا من شش ماهه به فیک شروع کردم ولى تموم نکردم😰چون اصلا مخم نمیکشه بنویسمش.حوصله هم که یخ...یکم انرژى لازم داررررم نمیدونم چ غلطى کنم 

RM. kiute.ARMY

منمممممممممممممممممم:">

تو شیش ماهه تموم نکردی من یدونه دارم چهار ساله توش موندم😂
kai kit kat
۰۷ شهریور ۲۱:۰۵

خود کاورش به تنهایی باعث میشه به جز خود وانشات صدتا سناریو دیگه تو ذهنم رژه برن همزمان
*فین کردن لایه نون خامه ای*
من یهو دلم خواست بگم دوست دارم RM. kiute.ARMY
:)
هه هه :)

RM. kiute.ARMY

نون خامه ای حرمت داشت😂
منم دوستت دارم قند عسل*^*
.Mitsuha x Wonho shl.
۰۷ شهریور ۱۸:۰۵

من از توی این فیک بیرون نمیام هق خیلی قشنگه منم میخوام توش زندگی کنم آقا گناهه مگه 😭😭😭

من از این خونه ها و اون مغازه میخوااامممم 😭😭😭😭😭

منو ببرین توی این فیک زندانی کنید تورو خداااااااا

(T^T)(T^T)(T^T)

RM. kiute.ARMY

شانس که نداریم تو ایران به اینجور خونه و زندگی میگن دیوونه خونه:">
🖤🖤NK. Dark Hart🖤🖤
۰۷ شهریور ۱۷:۱۹

دددیییییییی به من اب قند بدهههههه 

ایم نات فاین یونو؟؟ 

هقق چقد قشنگ بود

مرسی جیم جیم 🌹🌹🌹

ملسی ددی بوچ بلاتون💋💋💋💋

RM. kiute.ARMY

بوج متقابلللللللللللل رنگی رنگی*0*
کرموی لونا😐 (taehyunglover)
۰۷ شهریور ۱۷:۰۷

چ گووود 

آنا فرست من  سکند *-*

میدونم فرست سکند نداریم ولی دلم تنگ شد خو

اوخی کامنتای یک و دو مال رفیق فاباشههههههه

 

RM. kiute.ARMY

عهمللمشعتایعزتث
بسی هم محشر*^*
Ana ‌‌
۰۷ شهریور ۱۶:۴۲

ارههه 

یعنی خوندما ولی خب ویکوک خالص نبوده 

یا تریسام بوده 

یا مثلا یه شخص تو یه مثلث عشقی و اینا بودن 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

اووو!! پس مخلوط خونده بودی
Ana ‌‌
۰۷ شهریور ۱۶:۳۹

قراره بریم خاستگاری هووو هووووو 😂💃🏻💃🏻 

نه اون قرارع بیاد 

بله 

قبل از اینکه خودت بگی داشتم فک میکردم اگه خودت کوک باشی ( چون خودش قبل از گذاشتن این فیک تو سایت گفته بود بر اشاس رویاهای خودمه )  ته کیه میخواستم بیام سوال جوابن کنم که خودت گفتی همه برنامه هام خراب شد 

ولی دلیل نمیشه فوضولی نکنم و نخوام بدونم تهیونگ واقعی کیهههه؟!!

و اینکه رویات خیلی سافت و کیوته 

انقد کیوت که منم دلم یکی از اینا خواست

یعنی همیشه دام میخواستا ولی هیچوقت وقتی نداشتم بش فکر کنم 

و اینکه بازم میگمممممممم عالیییییییییییییییییییییییییییییییییی بوددددددددددد

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

هوراااااااا😂😂😂
من ک میدونم یدونه ته ته داره اما به کسی نمیگه(لبخند به سان عمو جانی)
.Mitsuha x Wonho shl.
۰۷ شهریور ۱۶:۱۱

از شدت رنگارنگی تشنج کردم(T^T)

RM. kiute.ARMY

*رگ خود را با پاستیل زده
Parkminji ‌‌‌‌‌‌‌
۰۷ شهریور ۱۵:۳۹

عرررررررررررررررر خدا چق ذوق کردممممممم

جیم جیم چاکانیم دوباره وارد میشود من برم بخونمش تا غش نکردمم

 

 

RM. kiute.ARMY

*تهییه آب قند فراوان
خدا به همراهت😂
ati
۰۷ شهریور ۱۵:۲۰

ارامش خاصی داشت؛) 

خیلی دوسش داشتم فایتینگ نویسنده

 

راسل کیوت فیک سپ تو دست و بالت نداری؟ دارم هلاک میشم

نیاز دارم واقعا

RM. kiute.ARMY

دمش گرم:">

از زیر بغل جیمین دستم تمیز تره😂
bts love
۰۷ شهریور ۱۵:۱۷

نمیدونم چی بگم ولی میگم خخخخخ لطفا وانشات سپ امگاورس اسمات بنویسید و همینطور نامهوپ کوکهوپ ویهوپ و هوپمین با همین ژانر و جیهوپ امگا باشه ممنونم هیییییییی کف کردم اینقدر گفتم خخخ

RM. kiute.ARMY

ساییده شدم ولی چشم😂
کرموی لونا😐 (taehyunglover)
۰۷ شهریور ۱۵:۱۴

عررررر بالاخره اومدددد

RM. kiute.ARMY

فاینالییییییییییی:">
Ana ‌‌
۰۷ شهریور ۱۵:۰۷

اخ جوووون بلاخره اومددددددددد 

اولین ویکوکمه 

من برم بخونمممم

RM. kiute.ARMY

واقعاااااااا؟0_0
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان