BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن Like Death

7_yf5r.png

🖤FULL🖤

 

نویسنده kitten
کاپل هوپکوک . ویکوک
ژانر انگست . درام . اسمات
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات 66

 

میون این همه اسباب بازی...

ما قلب همدیگه رو برای بازی کردن انتخاب کردیم!

 

🥀🖤♦️DOWNLOAD♦️🖤🥀

۱۷ ۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Kim bora(خیار🥒)
۱۴ بهمن ۲۰:۴۴

دد بنده معتقدم اینم همونجا تو اون انباری در قرمزه قایم کرده بودییییی

امکان نداره من اینو ندیده باشمممم

ولی رکب خوردیم ابوسفیانننن

میخاسم بخونیم دیدم کامنتا حاوی اسپویلن🤡

گفتن سد اند💀

دد تو بگو سد اند نی تا برم بخوندم🤌🏻

بگوووو🤝🏻😭

RM. kiute.ARMY

با نام و یاد خدا
سد اند نیست ولی میتونه باشه. همه اش به نوع دیدت بستگی داره😔
.....
۰۵ تیر ۱۳:۰۳

چرا نزده سد اند..؟انگست میتونه هپی اند باشه....🥲

من اینو خوندم...اخرش اصن..شوک شدم....چرا سد اند بود🤓💔

RM. kiute.ARMY

اگه میزدم سد اند میخوندی؟😂
Yuta😈
۲۳ شهریور ۲۱:۳۹

این فیک حتی خلاصشم قشنگ بود و عر 

کیتن شی 

عر داشت

سد اتد خیلی سخته

دمت گرم :")

ددی مادرم فک میکنه عاشق شدم 

میدونی چرا؟!

چون من اگه متن فیکی که میخونم قشنگ باشه میزارم استاتوس 

بعد مادرم میگه تو عاشقی :")))))

بسوزه پدر فکر قدیمی

هعییییی

 

RM. kiute.ARMY

من به بابام گفتم به عشق اعتقادی ندارم رفته برام کتاب دولت عشق رو خریده😂😂😂
Ainaz
۱۹ شهریور ۲۱:۲۳

حالا بیا وسطططط دست دست

RM. kiute.ARMY

*قر دادن ادمین*

۱۶ شهریور ۲۲:۴۵

رو قلم نویسنده کراش زدممممم

واقعا باید بهش افرین گفت

نوشتن داستان سد اند و انکست از سخت تربن کاراس...

قلم این نویسنده مونم که طلاس...

RM. kiute.ARMY

امیدوارم یه روز باهاش هم کلام شمT^T
Ainaz
۱۶ شهریور ۲۲:۴۱

اونوقتتو چیکار کنی ددی جونم🥺☹

RM. kiute.ARMY

دیگه دیگه😂
Ainaz
۱۵ شهریور ۱۱:۵۸

چرا بامن اینکارو نیکنین من قلبم ضعیفه☹🥺

RM. kiute.ARMY

بیا قلب منو بردار😂
دوست دختر بچه کوکوی
۱۳ شهریور ۲۱:۱۳

هوس این فلاپای رنگی رنگی کردم اونم کوکوی 

حیح 

 نویسنده ها سایتم که رفتن تو کار تریسام و دارک 

ب من بدبخت ی کوکوی فول اسمات فلاپ بدین تا خدمو پاره نکردم😔✨

 

 

RM. kiute.ARMY

منم دلم یدونه محارم میخوامT^T
Reyhan
۱۳ شهریور ۱۴:۱۱

نمیشه دو داشته باشه؟:)

RM. kiute.ARMY

شاید ندانم:>
전정국
۰۹ شهریور ۱۹:۳۱

ببخشید ددی ولی کی مرد؟؟؟ 

(حق زدن و کشتن ازاد است)

RM. kiute.ARMY

کوک فک کنم😂
...
۰۹ شهریور ۱۴:۵۰

قشنگ بود ...

فقط ای کاش بیشتر از اسما استفاده میکردی ..

اخه بعضی جاها گیج میشن بعضیا مثل خودم

من هنوزم که هنوزه مطمئن نیستم که واقعا کی آخر داستان مرد 😐

احتمال رو بر کوک میزاریم

و اینکه اونموقع هوسوک چیکار کرد ؟

RM. kiute.ARMY

عجب رسمیههههه..رسمم زمونههههه...
Shadow
۰۹ شهریور ۱۱:۵۸

فقط خلاصش

همین یه جمله ی کوتاهم تیر خلاص بید

ودف سم بود...

RM. kiute.ARMY

کل پی دی اف رو ببینی چی میگی؟:")
Kim UnSoo
۰۹ شهریور ۱۰:۰۳

خب من یه سینگل بدبختم که تو عمرش سر جمع پنچ تا پسر ندیده ... 

پس از عشق واقعی و اینا همچین سر در نمیارم ...

ولی این به دلم نشست ... همه چیز طبیعی بود و پیاز داغ اضافه نداشت

یه زندگیه واقعی رو نشون میداد که توش عشق خیلی چیزهاست ولی همه چیز نیست ؛ و از نظرم این یکی از بزرگترین مشکلات دنیای واقعیه 🙂💔

قشنگ بود رایتر ... 

ممنونم ... 

همیجوری ادامه بده ... و خب من به شخصه حمایت میکنم اینجور کارها رو 💜💜

فایتینگ 💛✨

RM. kiute.ARMY

#خوشبختم
اصن این نویسنده دوتا کار داده هردوتاش طلا:")
Vkook. Darya
۰۸ شهریور ۲۱:۲۶

به نظر قشنگ میاد :"))

از پوسترش معلومه :") 

برم بخونم 😖🤧🚶‍♂️...

RM. kiute.ARMY

دستمال کاغذی یادت نره:")
Yuta😈
۰۸ شهریور ۱۹:۰۲

با عرض معذرت

تریسام؟

RM. kiute.ARMY

نچ*^* مثلث عخشی:">
...
۰۸ شهریور ۱۸:۴۹

مقدمش به شدت جذابه ...

چون زندگی واقعیه ...

این ماهاییم که به جای انتخاب اسباب بازی با قلب هم بازی میکنیم ...

RM. kiute.ARMY

بسوزه پدر تجربه
...
۰۸ شهریور ۱۸:۴۷

هم ویکوک هم هوپکوک ؟

تریسام ؟

ترک ؟

انگست ؟

RM. kiute.ARMY

از اون مرگ های تیر:">
🖤🖤NK. Dark Hart🖤🖤
۰۸ شهریور ۱۷:۴۶

دددیییی هق هق هق 😓😫😫

عرررر الهییی بمیرم برای تهیونگمممممممم هههقققق😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

این چی بود لعنتی سندروم قلب شکسته گرفتم💔💔💔💔

عررر دددیی با اهنگ  the truth untold و  heartbeat  خوندمش دارم دغ میکنمممم 

هق هق اییشششش هنوز دارم گریه میکنم 

گوه خوردم دیگه انگست نمیخونم 

RM. kiute.ARMY

این از اونا بود که غدد اشکت رو به فاک میده از بس ک سرش زار میزنی:")
^^ 𝘆𝘂𝗶...ببر کوچولوی بیان 🐯🧁✨💜ببر جیوو ام⁦ಠ◡ಠ⁩
۰۸ شهریور ۱۷:۲۲

:) غمگین بود..هق قلبم درد گرفت 

هققق

RM. kiute.ARMY

می تو:)
전정국
۰۸ شهریور ۱۶:۴۰

ددی کیوتی به نظرت من خنگم؟؟؟؟ اخه من درست متوجه نشدم تهش چی شد چرا؟؟؟؟ حس میکنم خیلی خنگمㅜㅜㅜㅜ

RM. kiute.ARMY

نه چرا خنگ:|
مرد:">
^^ 𝘆𝘂𝗶...ببر کوچولوی بیان 🐯🧁✨💜ببر جیوو ام⁦ಠ◡ಠ⁩
۰۸ شهریور ۱۵:۱۶

بازم فرصت لایک 🚶🏻‍♀️

RM. kiute.ARMY

نچ نچ داری درو میکنی ها بلا گرفته😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان