BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن Black Preal

7_mka6.png

🔳FULL🔳

  

نویسنده Delaram 
نوع روابط دخترپسری
کاپل جونگ کوک X ا/ت
ژانر رمنس . کمی مافیایی . اسمات
محدودیت سنی 16+
تعداد صفحات 250 (جمع دو فصل)
راه ارتباطی " ناشناس نویسنده "

  

⬅️Teaser of fic➡️

⚉ CLICK ⚉

  

 برشی از داستان:

_مطمئنی این کار درسته ؟
+تو گزینه دیگه ای پیش روم میبینی؟
_ نه ولی بدون تا تهش پشتتم
+ میدونم ولی هیچ وقت زندگی اون طور که میخوایم پیش نمیره
_ وقتی که تو هوا پرواز میکنیم دریای طوفانی به چشممون نمیاد . نیازی نیست از الان بهش فکر کنی . همین که شروع کردیم یعنی حتما پایانی هم هست. 

   

Season 1

🖤🥀⚫️DOWNLOAD⚫️🥀🖤

  

Season 2

🖤🥀⚫️DOWNLOAD⚫️🥀🖤

   

 805_vpfe.png 

۳۱ ۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
taetae
۲۸ آذر ۰۲:۱۰

وای ددی من چه بدشانسم⁦☹️⁩

RM. kiute.ARMY

چرا عمرم؟T^T
taetae
۲۷ آذر ۰۳:۳۰

قبلادرحال پارت گذاری بود ولی الان نیستش 😭😭😭سرهمون نتونستم بخونمش☹️⁩

RM. kiute.ARMY

پس احتمالا از سایت برداشته شده:">
taetae
۲۶ آذر ۰۲:۴۹

سلام ددی دنبال یه فیک از جونگکوکی ام ولی یافتش نمی کنم اسمشم یادم نیست😁😪😫😐

RM. kiute.ARMY

سلام عمر من*^*
خلاصه اشو بگو شاید یادم اومد:">
ملیکا
۲۴ شهریور ۱۶:۵۸

وبتون لیزکوک هست معرفی کنی ؟

RM. kiute.ARMY

نه بیبی سراغ ندارم:"(
Melika
۰۵ اسفند ۲۱:۳۸

رمز ورود میخواد 😪😪

نداره یا من نمیبینم 😔😭

RM. kiute.ARMY

نداره کلا بیبی*^*
...
۱۳ بهمن ۱۲:۵۵

چ زیبا بید *-*

RM. kiute.ARMY

مثل تو*-*
ریدر سخت پسند😎
۰۶ بهمن ۱۸:۰۸

جووون من از الان برای اون فیک جدیدت هیجان زده ام!

دمت گرم😉

RM. kiute.ARMY

ای جان*^*
Delaram
۲۹ دی ۱۷:۰۴

سلام ددی چطوری؟ 

امتحانام تموم شد 

هووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو 

🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

خب دیگه بسه 

امروز دوباره داشتم  پیامای لینک ناشناس رو میخوندم . دیدم نوشته بودند که یه فیکشن دیگه مثل بازمانده بزارم . 

اولین یه چیز بگم 😅 اینکه این فیک اولین فیکم بوده که نوشتم و فیکشن بازمانده سومیش که این وسط به دو یا سه تایی وانشات کوتاه هم بوده ... و قطعا باز مانده از اولین فیکم یعنی مروارید سیاه بهتر میشه (یعنی شده) چون ادم هر چی میگذره تجربش بیشتر میشه 

❤❤❤❤

و یه سوپرایز

دادم یه فیکشن مینویسم که قراره طولانی باشه . 

شاید از من بازمانده ام هم بیشتر باشه 

روی ژانرش که اصلا هیچی نگم 

چون خیلیییییییییییییییی جدیده و خودم نمیدونم اخرش خوب میشه یا ن 😂😂

شاید اصلا مورد پسند نشه 

 

و اسمش اِفیو (EFYW) 😉😉

ولی خب برنامه ریختم برای تعطیلات عید بزارمش توی سایت . 

 

تلاش میکنم خیلی خوب بنویسم تا ریدرا خوششون بیاد 

کوماعوووووو 🥰🥺❤❣❣❣❄

 

RM. kiute.ARMY

به بهههههههههه مبارکهههههههههههههه*0*

بله بله درسته تا آدم واقعا وارد کاری نشه و براش تلاش نکنه چیزی جلو نمیره*^*

تالمتثقافملراعقم
قلفتذنقتفانعثلقنص
شک نکن وقتی تو از تموم وجودت براش وقت بزاری کارما جوابشو میده:">

اوه مای گاعد!
حتما میاد بیبی دال فایتینگ*-*
چونمانیو:">
Gaul Jk❤
۲۸ دی ۲۲:۳۰

از این به بعد ابن که باهاش پیام میریم میاد بالا میشینه ؟

البته بهتره ها ولی خوب یجوریه😂😂

RM. kiute.ARMY

اره از این به بعد بالاعه😂
عادت میشه:">
غزاله
۲۷ دی ۲۰:۰۶

چرا نمیتونم دانلودش کنم🙂💔

تو وانپد نذاشتی؟

RM. kiute.ARMY

لاوم لینک چک شد مشکلی نداره:">
کانر (تانیام همون حلال مشکلات اسممو عوض کردم بل)
۲۱ دی ۱۷:۴۹

میخوام فیک بنویسم

ولی نمیخوام :|

نمیدونم درک میکنی یا نه :>

RM. kiute.ARMY

کاملا میفهمم:") حال امروز من بود
Delaram
۲۰ دی ۲۰:۱۷

نه خدا رو شکر که نمیفته 😘😘😘

RM. kiute.ARMY

ای ژان*^*
ریدر سخت پسند😎
۱۹ دی ۲۳:۰۴

سلام ددی سایت 

مرسی اپ کردی فصل یک رو

💋❤

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلم*^*
خواهش میکنم قشنگمT^T
Delaram
۱۸ دی ۱۵:۱۲

هیونگ ... قراره اتفاقی برای سایت بیفته؟؟

RM. kiute.ARMY

نه. بلا به دور=|
مگه قراره اتفاقی بیوفته؟😂
کانر (تانیام همون حلال مشکلات اسممو عوض کردم بل)
۱۸ دی ۱۴:۰۶

دارم مود تو رو موقع خوندن کامنتم توصیف میکنم

RM. kiute.ARMY

اها اها😂😂😂
کانر (تانیام همون حلال مشکلات اسممو عوض کردم بل)
۱۶ دی ۲۲:۴۴

فیک دخترپسری در حد عر زدن میخوام که قشنگ توی فایل خوشگل باشه و داستانش جذبم کنه

میخواممممممممممممم

 

هیونگ: :| خب به کجام که میخوای؟ به کجامممممممممممم؟؟؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

هست اما کم است:")

هان؟😂
سون دوک سون
۱۶ دی ۱۸:۳۲

ببخشید یه سوال این که میگید از ساعت شیش و نیم به بعد اپدیت میشه اگه چیزی که دنبالشیم پیدا نکردیم رفته تو انتشارات اینده یعنی چی

 من العان هرچی دنبال وبتون our_omega_leadernim این میگردم پیداش نمیکنم 

میشه راهنمایی کنید تازه با سایت خوبتون اشناشدم 

 

RM. kiute.ARMY

سلام بیبی*^* دیگه نگران نباش الان همه چیز به روال عادی خودش برگشت
Meka Yoni
۱۶ دی ۱۰:۲۷

ددییییییییی این آخرین پستی که گذاشتییی

نمیفهمممم

یعنی چی 

 

همه فیکا پاک میشن؟؟؟؟ یا کجا میرننننن

RM. kiute.ARMY

نه لاوم فقط هاید میشن😂
Khani
۱۵ دی ۲۲:۵۷

سلام. من برای درسام و کارای دیگه که لازمن و بعضی وقت ها هم نیستن😂 به یه برنامه نیاز دارم تا متن رو داخل پی دی اف بنویسم. مثل فن فیک ها و فن فیک های محشره کانالتون💛. میشه لطفا اسم برنامه ای رو که باهاش متن رو داخل پی دی اف مینویسین بگین؟ چون من خیلی گشتم و هیچ کدوم برام نصب نمی شد و اصلا باز نمی شد:/ اگه میشه لطف کنین اسم برنامه رو بگین واقعا ازتون خیلی مچکرم ❄🍓

RM. kiute.ARMY

سلام لاو من خسته نباشی*^* برنامه ی وورد ماکروسافت آفیس برای اندروید رو دانلود کن
Delaram
۱۵ دی ۱۸:۲۵

اوه مرسیییییی کسی که فصل یکو گذاشت و مرسی ادمین کیوتم❤❣

RM. kiute.ARMY

از کامنت های قدیمی لینکی ک فرستادی رو گذاشتمT^T خواهش موکونم
Meka Yoni
۱۵ دی ۱۵:۴۱

بگو که من بودم ممم

بگوووو

بزار یک چوسه به خودم ببالم 

 

نمیدونم منظورمو تو کامنت قبلی گرفتی یا نه 

 

 

 

 

گفته بودم من تلاشمو کردم منظورم این بود که این صفحه ی لود همینگونه برا خود باز بود و نمیدونم اومده یا نیومده

RM. kiute.ARMY

گرفتم بیب غمت نباشه😂😂
Meka Yoni
۱۵ دی ۱۵:۳۲

ددی کی لود کرد؟؟؟ 

من در تلاش بودم ولی نمیدونم تلاشم نتیجه داده بود یا نه /=

RM. kiute.ARMY

خودم لود کردم😎
فدا تلاش کردنتT^T
Meliiiii
۱۵ دی ۱۲:۰۷

ددیییییییییییی من عاشقتم تو عاااااالییییی هستی من خیلی دوست دارم ددیییییی 

RM. kiute.ARMY

منم دوستت دارم لاوممممممممممT^T
Army_l
۱۵ دی ۱۲:۰۴

تازه یه هات اسماتشو میخوام مثل برکر بود چی بود اسمش یادم نیست پیداش میکنم میگم

RM. kiute.ARMY

:">
Army_l
۱۵ دی ۱۲:۰۲

نمی‌دونم فقط ازش میترسم 🙂🙂ددیییی کوکوی منو بده قهر میکنم میرم من کوکوی میخوااااااااااممممممممممممممممم

 

RM. kiute.ARMY

دستم تنگه:">
کانر (تانیام همون حلال مشکلات اسممو عوض کردم بل)
۱۵ دی ۰۹:۵۵

چرا هر دو فایل یکیه؟

RM. kiute.ARMY

درستش کردم:">
Army_l
۱۵ دی ۰۹:۱۰

ددی اون کوکوی چی شد 😂😂🙂🙂

RM. kiute.ARMY

کدوم کوکوی؟:|😂 من ماهی قرمزم
Army_l
۱۵ دی ۰۹:۰۷

خب باید یه چیزی رو اعلام کنم من از مونی میترسم کمککککک 🙂🙂🙂

RM. kiute.ARMY

چرا:/؟
Mobina. Army
۱۴ دی ۱۷:۰۷

از کجا میتونم فصل یک رو دانلود کنم؟😢😢🙁

RM. kiute.ARMY

حلش کردم😎
Alice
۱۴ دی ۱۶:۴۵

ددی الان فصل یک رو نداریم باید چکار کنیم؟

😭😭🥲من چطوری بخونمش

Meka Yoni میشه فصل یک رو بدی💜💖

RM. kiute.ARMY

غمت نباشه😎
Namjoonii
۱۴ دی ۱۰:۳۲

من دست بوس شما هستم مهرسا جان.

🥲🥺💜

RM. kiute.ARMY

مهرسا
Kim Alice
۱۴ دی ۱۰:۰۸

ددی 

فصل یک رو از کجا پیدا کنیم؟

🥲😭

کسی داره؟

موخوم

RM. kiute.ARMY

الان مشکلمون همینه دیگه سی نیست فصل یکو یاری برسونه:">
vkook.taban (پروفایلو حال کنین .-. )
۱۴ دی ۰۹:۴۹

ددی فصل یک خیرو خوندم فصل خیر یک/:

RM. kiute.ARMY

کنچانا😂
مهرسا
۱۳ دی ۱۷:۵۳

در پی حرف Namjoonii شی 

دقت کنی همیشه هم اولین بارشه و باکره است 

چزا اخه آدم از این خر شانس تر دیدید شما واقعا؟ 

و فک میکنم پی دی اف این فیک رو داشته بیدم میگردم اگر داشتم لینکش رو تقدیم می نمایم

با اجازه 

فعلا خداحافظ( دوستان فوشم ندید) (اصا به هر کی میخواید فوش بدید جز عمم روش تعصب دارم 😂😂)

RM. kiute.ARMY

منم عمه هامو دوست دارم😂

Namjoonii 
Delaram
۱۳ دی ۱۲:۳۱

Meka Yoni

 

واییی خدارو شکر که داریش❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

RM. kiute.ARMY

Meka Yoni
kim sahra
۱۳ دی ۱۱:۵۸

دلت خوشه ها ددی

در مورد مونی هم باید بگم که دستت درد نکنه زیاد نمی یایا

RM. kiute.ARMY

دلم خوش نباشه چیکار کنم؟! ها؟😂
بچه ام کار داره:">
Namjoonii
۱۳ دی ۰۹:۳۴

میدونم ک خیلی پررو‌عمم

ولی میشه ی فیکشن معرفی کنی که ترسیم باشه و هوپی توش باتم باشه(:"

(اصلا مگه همچین چیزی وجود خارجی داره)

🥲🥲🥲

اشک 

اشک 

اشک 

RM. kiute.ARMY

هوبی شاید ورس باشه اما باتش تو سایت نیس:">
Meka Yoni
۱۳ دی ۰۸:۱۸

دددیییییی

لود نمیشههههههههههههههههههههه

RM. kiute.ARMY

لعنت به این زندگی:")
kim sahra
۱۲ دی ۲۲:۲۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

حسودیم شد منم رفتم اسمتو پیدا کردم 

***** هستش درسته 

20 سالته 

تجربی میخونی 

فقط یه سوال الان چه کاره ای ؟؟؟؟؟

معنی سمتم بگو باحاله 

منم صحرام 

شاید باورت نشه ولی 15 سالمه 5 سال ازت کوچولوام 

هنوز رشته انتخاب نگردم 

یه چیزی هم بگم قاطی نکنید اسمم فارسیه معنیش دشت سر سبزه ولی تو عربی به معنای کوییر 

ولی اصلالتن اسمم فارسه

Mooni🌜

یسسس درسته ولی 18 سالشه بچم😂😂
عایگووو اسمتو دوسسس خوشبختیم قشنگمممم💕💕
Namjoonii
۱۲ دی ۲۲:۰۳

من همیشه به ا/ت حسادت میکردم و خواهم کرد(:

لامصب خیلی خوش شانسی با همه ایدولا بوده و باهاشون خوابیده((((:

خرشانس تر از این؟

Mooni🌜

واقنننن😂😂😂
kim sahra
۱۲ دی ۲۱:۴۲

سلام ددی خوبی .تا خرخره رفتم تو گل هر چقدمم دستو پا میزنم بیشتر میرم توش .

دارم دیونه میشم .

مامانم میخواد نمونه قبول شم .البته برای کلاس 10هم 

درسم افت کرده از یه طرف .

شرایط بعدم از یه طرف .

امتحانای حضوری و گرفتن گرنا از یه طرف .

بابا دیگه خسته شدم .نمیکشم مگه من چند سالمه از الان باید این همه بد بختی بگشم .تازه میدونی اینجا تموم نمیشه همین هفته ی پیش فهمیدم کم کاری تیریدم به سرطان تبدیل شده .واقعا چی از این بهتر اخه .

RM. kiute.ARMY

الهی من کباب شم عزیزم...
اسم سرطان بیوفته به حق علی...
بشین واقعا یه دل سیر با خانواده ات حرف بزن
Jm .v.jk
۱۲ دی ۱۸:۰۲

ددیییییییی

بیا ببین کی اومدهههه

ناموصن دو هفته نبودم عذاب وجدان گرفتم

ولی فاااااکککک

دلم برا چصنالع هام تنگ شده بوووود

البته بیشتر برای تو

خیخیخی

ددی بلاخره واتپد ریختم

کل روز توش پلاسم

ولی امام از اینظهر امتحانا

از تاریخ متنفرممممم

به قدری که نمیتونی تصور کنی

بعد همه دور و بری هام تنها چیزی که توش خوبن تاریخع 

هعی تف تو این زندگی

جدیدا انقدر زیاد درس میخونم خودم   

فکم ریخته

ددی فحشم نده مبخوام تلافی این دو هفته و سه روزی که نبودم رو جبران کنم

سه شنبه علوم دارم

و هیچی از علوم حالیم نمیشه

امروز عم اجتماعی داشتم

(ایشالا کارما اونی که مطالعاترو اختراع کرده بفاک بده 

 

RM. kiute.ARMY

خوش اومدههههههههههههههToT
فدات برم من دل منم تنگ شده بود:">
واتپد ادمو زمینگیر میکنه😂
الهی عزیزم:"> خسته نباشی:">
اخ میفهممت:/ درسی رو بخونی که 80 درصدش دروغه😂
چرا فحشت بدم اخه:">
موافقم...سخت هم به فاک بده
Helma با ح با ممد نوبری خانوما رو بردن
۱۲ دی ۱۵:۰۰

ینی هنوز تو ی سری کامنتا دارن سر فرست بودن دعوا میکنن و هعی میگن؟

اوک ولی من این زندگی رو ریپورت میکنم

RM. kiute.ARMY

نکن گونا داره😂
Meka Yoni
۱۲ دی ۱۳:۱۹

ددییییییییی

 

 

 

من لود  کردممممممم 

دستم درد نکنه😌

RM. kiute.ARMY

اخ جووووووووووون!!! خدا خیرت بده قشنگم:">
Meka Yoni
۱۲ دی ۱۳:۱۳

ددی من دارم 

 

 

 

 

 

میشه توضیح بدی چه جوری باید لود کرد؟ 😅🤕

RM. kiute.ARMY

ای جان دلم فرشته ی نجاتی:">

برو داخل سایت های اپلودر بزن آپلود فایل بعدش لینک که داد اون رو بفرست داخل کامنت ها:">
Army_l
۱۲ دی ۱۳:۰۶

ددی من کوکوی میخوام داری اون پشت مشتا ؟ 😂😂

RM. kiute.ARMY

من الان یه فقیر پرومکس در زمینه فن فیکشن هام😂
Mobina ❤
۱۲ دی ۱۱:۱۵
نویسنده چه کرده همه رو دیوونه کرده

RM. kiute.ARMY

وولِک:">
Delaram
۱۱ دی ۲۱:۵۲

خیلی بد شد ن ؟

ببخشید واقعا ... اگر عکس ها و پارت هاشو کامل داشتم کنار هم میزاشتمشون  ویرایشش میکردم ما نیست کامل ... ددی میتونی یه اطلاعیه بدی شاید کسی از ریدرا که از قبل دانلودش کرده داشته باشتش ... ولی ممکنه نداشته باشه ... خیلی زحمت افتاد رو دستت🥺🙏🏻🙏🏻❤❤

RM. kiute.ARMY

چش من زیرش میزنم فدات شمT^T رحمته بوخودا عزیزدلم:"(
پیش میاد دیگه دیت منو تو ک نیست:/ نبینم غمتو عزیزدلمT^T
Delaram
۱۱ دی ۲۱:۴۷

ای وای ببخشید الان دیدم پیاما رو که فصل یک پریده .... ددی🤕🥺 هر جا گشتم فصل یکش نبود ... اگر بنظرت برای سایت مشکلی ایجاد میکنه از روی سایت برش دار تا اذیت نشی

ببخشید 😢

RM. kiute.ARMY

اخه اینجوری ک نمیشه:"> بازخورد خورده اولین کارت بوده کامنت داشته:"> من نه...اما خودت مهمی:">
Jk
۱۱ دی ۲۰:۳۲

فصل اول چرا دانلود نمیشه؟ 

RM. kiute.ARMY

مثل اینکه فایلش حذف شده:">
Sevil
۰۳ دی ۰۸:۳۳

تو رو خدا فصل یککککککککک😭

کوووووووو؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

هعی:">
ریدر سخت پسند😎
۲۱ آذر ۰۲:۲۸

لنگم اقا رسیدگی کنین نمیتونم فصل یکو بدانلودم

RM. kiute.ARMY

به ناشناس نویسنده پیام دادم ببینم فصل یک تو دامنش هست یا نه:")
ریدر سخت پسند😎
۲۱ آذر ۰۱:۰۴

چرا نمیتونم فصل ۱ و دان کنم میگه فایل موجود نیست؟

RM. kiute.ARMY

بد بخت شدم:|
://
۲۲ آبان ۰۹:۴۸

ددی ددی ددییییییییییییییییییی محض رضای فاک نمیدونی چق بعد خوندنش عر زدم:))))))))))))))))))

تو رو خدااااااااااااااا من قلبم با باتری کار میکنه این چه وضعی بود اول صبی تموم شد دارم همینجوری پنج ثانیه ی بار سکته ناقص میزنم ددییییییییییییییییییی تو عاقلی بیا منو از مرگ احتمالی نجات بده این چرا انقدر خوب بووووووووووود فاکککککککک😫شما فک کنید این ایموجیه جیغه😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫

RM. kiute.ARMY

بیا آب قند بخور مادر به فداتT^T
یکی که میخواد اینو بخونه
۲۸ شهریور ۱۷:۵۹

این فقط ۲ فصله یا بیشترم هست❓

RM. kiute.ARMY

همین قدره جیگر*^*
Delaram
۲۶ شهریور ۰۹:۰۴

چشم لاوم همه این ها رو در نظر میگیرم.  مرسی بابت نظرت♡♡  (Hanoul)

RM. kiute.ARMY

Hanoul
HANOUL
۲۴ شهریور ۱۷:۱۰

سلام دلارام. حال و احوالت چطور مطوره؟

خب باید بگم مروارید سیاه ایده ی فوق العاده جذابی داره. ولی اگر بهتر نوشته شه خیلی خیلی قشنگ تر میشه.

اول اینکه لازم نیست ایموجی بکار ببری. با توصیفات بجا و به اندازه دیگه نیازی به ایموحی نداری. دوم اینکه به نظرت کوک یکم زود عاشق نشد؟

باید یه کاری کنی و داستانو یکم طولانی تر پیش ببری تا طی یک سری اتفاقات کوک عاشق شه. اینجوری خیلی قشنگ تره. اینو میگم چون خودم هم این مشکل ـو داشتم و دارم.

سوم اینکه دیالوگ هات کلیشه ای. راستش یکم زیادی.

یادت باشه کارکتر ها حرف میزنن. سخنرانی نمیکنن.

و در اخر من فقط فصل اول ـو خوندم.  شاید فصل دومش قشنک تر باشه و من نخوندم. در کل اگر یکم رو قلمت کار کنی فوق العاده میشه. 

انیوووو

RM. kiute.ARMY

نویسنده
saanaa
۲۰ شهریور ۲۰:۰۲

نمد چرا دستم خورد ارسال شد😐 نردم ن مردم😂

دویت ن دوست

و ادامه

..

دارم تغییر بدم همین طور اب و هوا😐 فقط موندم این کارا ب چ درد میخوره😐 ک چی مثلا😐😂

RM. kiute.ARMY

بهت پیشنهاد میکنم ران ببینی😂
saanaa
۲۰ شهریور ۲۰:۰۰

بعد اونم رفتم ی تست بود ع اینا ک میگن درونت چیه..کدوم گناهه و اینا

خشم دراومدم😐👐من ادم خشنی نیستمم😶😂

تو توضیحاتش نوشته بود مدم زود تغییر میکنه و همینطور میتونم مد نردم رو هرجوری دویت

RM. kiute.ARMY

پس چرا میگه خشم:/
برا منم زده تنبلی:| درحالی شیش صبح تا 12 شب جون میکنم:/
saanaa
۲۰ شهریور ۱۹:۵۸

نمی دونی چقد باحاله صدا کردنت😂💔😐ا

اقا این تست امگاورس ک هست.. چرا منو الفای خشن کرد😐👐

الفا..خشن..چرااا😂

 

 

 

RM. kiute.ARMY

اسمم که درپیتیه😂
::| کجات خشنه میشه به من بگی:/
saanaa
۲۰ شهریور ۱۹:۵۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***** *****😂😂

RM. kiute.ARMY

استغفرالله...
خانوم اون کمربند منو بیار😂
saanaa
۲۰ شهریور ۱۹:۵۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*****😂

RM. kiute.ARMY

نکن بچه😂
saanaa
۲۰ شهریور ۱۹:۵۳

عادت؟ معلوم نیس چقد باید پاره شم تا عادت کنم😂

چابلوس‌خدا😐😶

الان تو دنبال ثوابی ؟ باور کنم؟؟😂

RM. kiute.ARMY

حداقل 14 بار به نیت 14 معصوم😂😂😂😂
البته خواهرم برو توبه کن گناه منو نشور😂
saanaa
۱۹ شهریور ۱۶:۱۵

ننویس اینو دد😂

خیلی باحاله ولی

باعث شادیم شد😂💔

RM. kiute.ARMY

چه خوب خدا میگه خوشحال کردن مسلمان ثواب داره محاله ننویسم😂
saanaa
۱۹ شهریور ۱۶:۱۴

استریت...

دگرجنس‌گراییییییی

جرررررررررمممممم

پارهههههه ینی پارهههههه

RM. kiute.ARMY

عادت میکنی😂
Delaram
۱۸ شهریور ۱۵:۴۴

مطمئنم که اگر رمانی رو و یا فیکی رو شروع کنی خیلی عالی میشه ... ❣❣❣

RM. kiute.ARMY

واو*^*
Delaram
۱۸ شهریور ۱۳:۴۸

خیلیییی ممنونم ازت (Vampire) که واقعا واقعا عالی بود نقدی که گفتی واقعا دوست داشتم . حتما لحاظ میکنم این نکته ها رو. و دوباره خیلی خیلی ممنونم . در مورد فیک که بگم اره دختر پسری هست .

در مورد اینکه پارتی باشی یا نه خودم واقعا اینکه سر تا پارت بعد برسه کلی حرس میخورم خیلی سرم اومده خودمم هم مطمئن نیستم که پارتی بزارم یا فصلی بستگی داره که تا کی بتونم تمومش کنم . از یک طرف صف فیک پارتی ها خیلی طولانی شده . حتما روش کار میکنم امیدوارم فیک دومم رو دوست داشته باشی . منم خوراکم ومپایریه♡_♡ 

مرسی ازت بازم😍❤

RM. kiute.ARMY

Vampire
Vampire
۱۸ شهریور ۱۱:۰۳

آره کوکویه الان متوجه اشتباهم شدم😁

چیکار کنم اینقدر ویکوک خوندم همه کاپلی ها ویکوک میان تو ذهنم

نویسنده wall breaker هم من فصل اولش که تو خود سایت هست رو خوندم و باهاش حال کردم از فصل دومش خبر ندارم اما همون فصل اولش رو استفاده کن

نمیدونم ددی اصن اندازه شکسپیر داستان و تراژدی پشم ریزون با سناریوهای*نه به کلیشه* تو این مغزم دارم از بس فیک خوندم و فیلم دیدم و سلیقه هارو تحلیل کردم دقیق میدنم یکی مثل خودم دنبال چی میگرده چون از بین انبوه فیک هایی که خوندم اگه بخوام به یه نفر فیک معرفی کنم واسه خوندن از انگشت های دست هم کمترن از بس واسه دیدگاه فیک خوب سختگیرم اما اصلن نمیتونم قلم دست بگیرم واسه همین به نویسنده ها میگم اونا جا من انجامش بدن

 

 

 

 

#ومپ_گشادیسم😊

RM. kiute.ARMY

درک میکنم کنچانا😂
اوه درسته میفهمم چیمیگی:"(
Vampire
۱۶ شهریور ۲۱:۲۵

اها یادم رفت😅

اگه میشه اسم سوفیا هم استفاده کن چون من بدجوری رو این اسم کراشم😊

RM. kiute.ARMY

اسم خوشگلیه
Vampire
۱۶ شهریور ۲۱:۲۱

سلام نویسنده شی

من این فیک رو خوندم و باید بگم ایده جالبی داشت و دوسش داشتم اما بعضی جاهای عاشقانه اش یکم زیادی کلیشه ای بود یعنی لاس زدن های کوک و دختره یه کم تو فیک زیادی بود و این مشکلیه که خیلی نویسنده ها چه کاپلی چه دخترپسری تو فیک هاشون دارن یعنی واسه عاشقانه های بین دو نفر زیاده روی میکنن این باعث میشه فیک یه کلیشه بشه که یکی مثل من از این جور صفحاتش رد بشه نمیگم مومنت های عاشقانه سرد باشن نه ولی باید معقول باشن و به جا برای مثال تو یه مهمونی که همه چشم ها رو زوج قفله لاس زدن های آبکی معقول نیست چون زوج سعی میکنن بهترین خودشون رو نشون بدن

یه مسئله دیگه اینکه به نظرم کوک خیلی زود عاشق شد و من هیچوقت این کلیشه نویسنده ها که زرتی پسره یا تاپ رو عاشق طرف میکنن درک نمیکنم چون این حس یه چیز زود گذر نیست واینکه از همون اول میفهمن که این حس بی برو و برگشت عشق واقعیه😐

راجبه اینکه اسمات رو هم مشخص کردی خیلی خوشم اومد ایول👏

و اینکه به نظر وقتی یه شخصیت مثل الپیدو رو اونطور آتشین وارد صحنه میکنی باید بیشتر بهش اختصاص بدی

اها یه لحظه یادم اومد(😅) مثلن صحنه ای که کوک دختره رو جلوی الپیدو تو باغ اونطوری بوسید یه کلیشه جذاب نبود (هرچند از همه کلیشه ها بدم میاد😐) چون الپیدو یه رهگذر نبود و هم کوک و هم دختره باید بعدش بارها باهاش یرخورد میکردن و اون اتفاق اگه تو دنیای واقعی بیفته مثلن باعث میشه دیگه با الپیدو راحت نباشن و جو بینشون چیز جالبی نمیشه

این هارو واسه این گفتم چون واسه ددی نوشته بودی که میخوای یه فیک جدید بنویسی این فیک سناریوی خییییلی خوبی داشت اما رو هم سکانس زیاد به جزییات پرداخته نشده بود و یه جورایی اتفاقات نا منظم بودن

این هارو گفتم چون ژانر هایی که واسه فیک بعدیت معرفی کردی ژانرهای هستن که من عاشقشونم و تمام فیک های سایت با ژانر امگاورس و به خصوص خون آشامی(که مایه حیات بنده هست) رو خوندم و یه عالمه فیک دیگه با این ژانر ها تو واتپد و کانال های تلگرامی

قلمت واقعن خوبه و حس میکنم واقعن واقعنی پتانسیل تبدیل شدن به یکی از بهترین نویسنده های ما فیک خونای سایت رو داری چون بلدی سناریو بسازی و میگم اولین فیکی که ازت خوندم و به عنوان اولین کاری که من ازت خوندم دوسش داشتم و دوست دارم به عنوان یه ریدر که فیک های خیلی زیادی چه اینجا چه تو تلگرام، چه از نوینسده های شناخته شده و مطرح چه نویسنده تازه کار و از انواع ژانر خونده این هارو بهت بگم تا تو فیکت لحاظ کنی چون اگه این مسائل درست شن قلمت واقعن طلا میشه

میگم سناریو سازی رو خوب بلدی و این باعث میشه خواننده حوصلش سر نره و به نظرم این مهمترین عنصر برای یه فیک نویس خوبه اینکه با سناریو سازی در محوریت خود داستان نزاره حوصله خواننده سر بره من خودم یه عالمه فیک رو نصفه رها کردم چون وسطاش حوصلم سر میرفت

برای ژانر خون آشامیت هم بهت پبشنهاد میکنم فیکwall breaker رو بخون چون به معنای واقعی بهترین فیک خون آشامیه که من تا حالا خوندم و مطمئنم بهت خیلی تو نوشتن داستان و دوری از کلیشه ها کمک میکنه

و اینکه لطفا دختر پسری بزارش😊

خواهشا نقش اول پسر هم تهیونگ باشه😊

و اینکه پارتیش نکن تو دو یا سه فصل بدش تا بازخورد هم بگیری اگه فول بزاری بازخورد ها کم میشه اما خواهشا بین فصل ها فاصله طولانی ننداز که طمع داستان از سر ریدر ها بپره  

و تاکیید دوباره...

پارتیش نکن

اگه تو چهار فصل هم دادیش باز پارت پارت نشه چون واقعن به عنوان یه ریدر میگم هیچی به اندازه یه فیک پارتی اعصاب خوردکن نیست خود من چندتا پارتی میخوندم اما تصمیم گرفتم بزارن فول شن بعد بخونمشون و بازخورد هم ندم

فیک عروسک گردان هم بهت کمک میکنه برای دوری از کلیشه سازی تو ژانر رومنس و روابط عاشقانه میتونی از اون هم استفاده کنی ویکوکه

امیدوارم موفق باشی عزیزم✌

 

 

 

خیلی زر زدم ددی میدونم به روم نیار😅

تو این دو روز این قدر اومدم فیک دیگه حالت از دندون های نیشم به بخوره😐

RM. kiute.ARMY

نه لاوم راحت باش فقط عروسک گردان کوکویه😂
نه نمیخوره:|

نویسنده
Delaram
۱۶ شهریور ۱۶:۴۱

مرسییی... پس تا پیر نشدم سرش پارت ۱ رو اماده کنم بزارم توصف😂😂

RM. kiute.ARMY

افرسن فرصت را غنیمت شمار😂
Delaram
۱۵ شهریور ۱۶:۰۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام دوباره ددی . اینروزا فکر کنم زیاد میام . از دستم خسته شدی😂😅

من الان روی یه فیک کار میکنم که نمیدونم ادامش بدم یا نه خواستم ازت نظر بپرسم . (دیدم هیچکسی رو ندارم درست حسابی بهم نظر بده پیش تو اومدم 😁) 

این تیزر فن فیکشن هست . میشه گفت به معنای واقعی سرش جون کندم سخت بود قسمتاشو پیدا کنمو کنار هم بزارم🥵. میخوام نظرتو در موردش بدونم . ژانرش رمنس . خون اشامی و یه خورده امگاورس (اسمات هم داره) هست . بنظرت توانایی اینکه یه فن فیک پارتی بشه رو داره یا نه همون فول باشه (میدونم از یه تیزر خیلی نمیشه چیزی فهمید 😥❤) 

این لینکش 

**** ****

و اگه ممکنه لطف کنی همشو ستاره دار کنی تا اگه قرار شد بزارم اسپویل نشه 😅❤❤❤❤

RM. kiute.ARMY

خسته؟*^*
هرگز دلارمم خوش اومدی قشنگترینم*0*
باعث افتخارههههههههههههه:">
واو این بی نظیره به نظر من0_0 دقیقا همون ایده ایه ک کشته میده:")
به نظر من چند فصله اش کن اینجوری بازخورد هم داره البته اگه میتونی صبر پیشه کنی تا بعد شصت و خورده ای نفر نوبت بهت برسه😂
چشم نازنینم*^*
به به این چی بود ک من دیدم هان؟:")
عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر!!!!!
قلبغثلتغبلتغثبلتشغ
바닥과 쿠키
۱۴ شهریور ۱۷:۴۵

جون فصل اخرشم که اومد و....... 

حالا بلاخره میتونم داستان و شروع کنم😘😍🤩🥰 

 

مرسی بابت اپ زود و قرار دادنش ❤💕💕

ولی الان شاید بخوابم چون از کلاس اومدم خیلی خستمه 😁ᥬ🥺᭄ ᥬ🥺᭄ 

شایدم خوندم....کسی چه داند خدا داند  😂😅

بای 👋

RM. kiute.ARMY

بزن بر بدن فایتینگ*^*

عجب ک اینطور😂
Delaram
۱۴ شهریور ۱۳:۱۲

مرسی مرسی مرسی... خیلی خوبی ادمین دمت گرم 💜❣💜❣💜❣💜❣💜❣💜❣💜❣💜❣💜❣

RM. kiute.ARMY

خوب تویی قشنگ من عزیزدلی*^*
Delaram
۱۳ شهریور ۱۹:۴۶

سر اینکه حجمشو پایین بیارم کلی دردسر شد 🤦🏻‍♀️😅 نمیدونم چرا اما وقتی پی دی افش کردم یهو دیدم نوشته حجمش۱۱۱ مگابایت به بدبختی با یه برنامه حجمشو به ۴۱ مگ تبدیل کردم . بازم ببخشید حجمش بالا هست ❣❣

RM. kiute.ARMY

این حرفا چیه قشنگ من؟ ایرادی نداره جان دلم پیش میاد*^*
Delaram
۱۳ شهریور ۱۹:۴۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام ددی ( دیدم همه میگن خوشم اومد منم گفتم🙄😅)

این لینک فصل دوم مروارید سیاه هست ... 

******* **** *** *

این فصل اسمات هم به ژانرش اضافه شده .  محدودیت سنی گذاشتم +۱۶ 

قسمت اسمات داره البته مشخص کردم که اگر کسی دوست نداره نخونه (البته فکر نکنم تاثیر داشته باشه😂) 

مرسی بابت زحمتی که میکشی تو سایت میزاری خسته نباشید ... فایتینگ❣❣

RM. kiute.ARMY

تو هرچی عشقت میکشه صدام بزن دلارامم*^*
ممنون عزیزجان خسته نباشی*0*
چشم*^*
برای بعضی ها داره😂
رحمته قشنگ من*^* سلامت باشی فایتینگگگگگگگ
Delaram
۱۲ شهریور ۲۲:۰۱

مرسی بابت نظراتتون . ♡|♡|♡|♡

اره فصل ۲ ، قسمت اسمات داره . 

خیلی زود فصل دو رو هم میزارم دارم ادیتش میکنم و اینکه باید چند تا عکس بهش اضافه کنم . منتظر نظراتتون هستم که اگر قراره چیزی رو تغییر بدم بدونم . مرسی همراهی میکنید.  😘

RM. kiute.ARMY

ریدر ها
바닥과 쿠키
۱۲ شهریور ۱۶:۳۴

ددی چند فصل میدونی؟ و فصل بعد کی میاد؟ فصل بعد اسمات داره ؟

RM. kiute.ARMY

دو فصله جانم*^*
بستگی داره به بازخورد😂 اگه بالا باشه زود میاد*^*
بله احتمالا
바닥과 쿠키
۱۲ شهریور ۰۰:۱۰

سلوم

ددی خبر داری فصل 2 اسمات داره یا نه ؟

RM. kiute.ARMY

احتمالا داره*^*
تهکوک
۱۱ شهریور ۱۹:۳۷

تور خدا فصل دو رو زودتر بزار شبا از فکر ادامش خوابم نمیبره 

اقا جان مادرت بزار

بوس به کلت

بای

 

RM. kiute.ARMY

میزاره میزاره😂
تهکوک
۱۱ شهریور ۰۰:۴۲

عررررررررررر

تامام

RM. kiute.ARMY

ایزی ایزی تامام تامام:>
바닥과 쿠키
۱۱ شهریور ۰۰:۲۷

سلوم 

❤️Am I the first? 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

سلوم
فرست مرست نداریم😂
Wooyoung
۱۰ شهریور ۲۳:۴۶

ایولللللللل👏

خوب بود

RM. kiute.ARMY

بسی بسی*^*
ZAHRA🙈
۱۰ شهریور ۲۱:۴۷

ستاد مبارزه با فرصت ها👑☝🏻

RM. kiute.ARMY

احسنت😂
zahra:)
۱۰ شهریور ۱۷:۱۵

ددیییییییییییییییییییییی این فصل دو داره؟
یعنی باید صبر کنم تا فصل دومش بیاد؟:((((((

RM. kiute.ARMY

بلی:"(
Ava
۱۰ شهریور ۱۷:۰۰

بسم الله الرحمان رحیم

بنده فرست هستم 😊

صدق الله العی العظیم 😐

 

RM. kiute.ARMY

ان البیغ هبت یسلون اللبنغتن یا ایااهل الذین آرمیون صلی علیه وسلمو باره ایات😂
Delaram
۱۰ شهریور ۱۶:۴۲

Wow واقعا فکر نمیکردم بزارید ... خیلیییییی ممنون ♡♡

RM. kiute.ARMY

چرا نزاریمش دلارام جانم خیلی هم خوبه*^*
۱۲۳۴۵۶
۱۰ شهریور ۱۶:۲۸

اسمات نیست💔

RM. kiute.ARMY

فصل یک خیر*^*
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان