BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

تولد رئیس جمهور مبارک!

saw0_500x883_1565906881748950.png

یاااااااااا جومونگگگگگگ!

تولدددددد عشقمممممممم مبارک باشهه!

بریم کل ام وی های رئیس جمورو بازدید بزنید!

میکس تیپاشو قورت بدین!

عکس و تصویر آپدیت توییتر نامجون

نامجون:من واین همه خوشبختی محاله محاله!

.

.

xt2e_500x888_1565806543612460.png

edhj_500x501_1566417334889634.jpeg

فدا چالت برم من!

.

.

.

امروززززززززز روز رئیس جمهورمونه!

برین کف بزنین وقر بدین!

لباسای استایلشو بپوشین!

نامجون لاورا امروز روز عروسیتونو شیرینی خورونتونه!

نکات بهداشتی برای نامجون لاورا:برو بزن خوشتیب کن!

بمال هرچی تو بساطته!

میکس از نامجون

اینم یه میکس از نامجون!

۳۱ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
🌟elahe🌟
۱۱ ارديبهشت ۱۹:۱۶

나 는 서ㅣ거ㅣ죄 고 의 리 더 를 사 ㄹ아 ㅎ바 니 다:)💜

 

 

پ ن : درحال یادگیری زبان کره ای میباشم اینم خودم سه ساعته دارم مینویسم|:

ترجمه :عاشقتم بهترین لیدرجهان

RM. kiute.ARMY

الهی عزیزم😂😂😂

هق میتو:")
전 미수
۱۵ تیر ۲۲:۵۶

تولدتتتتت چوکاههههههه بهترین اونیدنیاااااااااا❤❤❤❤❤❤❤❤❤

امیدوارم همیشه سالم و سرحال باشی و یروز هممون باهم بریم کنسرت پسرااااا

촉하해♡♡♡♡♡♡♡🎂🎂🎂🎂🎁🎁🎁🎁🎁🎊🎊🎊🎊🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

به قول دوستم سنگگگگ تمومممم بزارین کلاه سرش بزارین😂😆

از قصد زیر یه پست مربوط به نام نام گذاشتم😈

اهان راستی تولدت فردا بود پس تولدت پیشاپیش چوکاهههه

همینطور یه ارزوی دیگم دارم....

امیدوارم 12468731379007532ساللللل عمر کنی که واسمون فن فیکشنای خوشمل خوشمل بزاری چون سایت بدون تو صفاااا ندارهههه ندارههه

RM. kiute.ARMY

مممممممممممممیسووووووووویااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا مرسیییییییییییییییی مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
توهم همینطوررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
عزیزمی عزیزمیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییT-T
☠️👻✌🏻 정국
۲۴ شهریور ۱۷:۲۲

♡♡♡♡♡♡♡♡♡☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

RM. kiute.ARMY

:-)
☠️👻✌🏻 정국
۲۳ شهریور ۲۱:۱۴

ددی برگشتییییییییی؟؟؟؟؟

هوراااااااااااااا

دلم برات تنگیده بودددددددددد

RM. kiute.ARMY

قلفونتتتتتتتت کوکیییییی جونممنمممن
Kim Jisoo
۲۳ شهریور ۱۲:۳۲

من انقد دخترداییم گوشش داد حفظ شدم😐😐😐

هاااااا اولش فقط نمیدونم واسش چجوری اهنگ بنگتن درست کنم خودت درست کن

هییییی وقتشه بدی لبرو بی بی 😐😐😐😐😐

بدو بدو بیا کمرو قر قرررررر (این تیکه یه چیزی شبیهش بود یادم نمیاد چرت و پرت گفتم😐😐)

RM. kiute.ARMY

اهان اوه یسسسسس قر قرررررررر
Kim Jisoo
۲۳ شهریور ۱۲:۲۴

 نه تو خیلی سرسختی شعر تموم شد😐😐😐😐

کدوم تیکش مونده 😐😐😐

RM. kiute.ARMY

خخخخخ یادم نمیاد چون هیچ وقت کامل گوشش ندادم
Kim Jisoo
۲۳ شهریور ۱۲:۱۴

کم نمیاریاااااا😐😐😐😐

واسه همه فیکاتون مرسی

واسه همه البوماتون مرسی

واسه همه کاپلاتون مرررررسی

واااااای😐😐😐😐

RM. kiute.ARMY

بنگتنو ببین جون بابا
البومو بده زود بیا
همه میگن بانگتان باشو
همرو برقصون دادا
اقامون بانگتان منه بانگتان منهههه


Kim Jisoo
۲۳ شهریور ۱۱:۵۲

نامجونمون جنتلمنه جنتلمنه

نامجینم عشق منه عشق منه😐😐

RM. kiute.ARMY

سلامتی نامجینا
سلامتی ویکوکا
مخلصه همه جیکوکا
سوپا و ته جینا
☠️👻✌🏻 정국
۲۳ شهریور ۱۰:۲۰

مبااااااارکههههههههههههه....

RM. kiute.ARMY

عارهههههههههههه مبارکههههههههههههههه
Sima 🦎🍯
۲۱ شهریور ۲۳:۰۷

مبارک باشههههههههههههه یهههههههههههههه دسسسسسسسسسسسستتتتتتتتتت جججججیییییییغغغغغغغغغ ععععععررررررررررررررر

 

 

نسیبه کوجایی دلم برات تنگ شده خیلی :"((((((

RM. kiute.ARMY

عررررررررررر مبارکککککککککک تا ابددددددد


خخ اومدم دیگه سیما شی
Parisa👑
۲۱ شهریور ۱۷:۰۴

HBD 👏👏👏

تولدش مبارک🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🔪🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎊🎊🎊🎊🎊🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

RM. kiute.ARMY

مرسییییییی عشقمممممم
Parmida
۲۱ شهریور ۱۶:۱۳

تولدش مبارک باشهههههههه😘😘😘😘😘😘😘😘من دیشب قشنگ پارتی گرفته بودم😂هیشکی خونمون نبود و ساعت سئول از دوازده رد شده بود به خاطر همین یه جشنی برا خودم گرفته بودم که کم موند خونه رو سرم خراب شه😂😂😂😂😂😘😘😘😘

RM. kiute.ARMY

خوشا به حالتتتتتت من تو مسافرتتتت بودم 
Nafas jk💓
۲۱ شهریور ۱۳:۰۱

به به مبارکا باشه ددی😂😂💓💓

حالا این ورییییییییییییییی

حالا اون وریییییییییییییییی

عاها دسسسسسس😂😂

🎂🎂🎂💓💓💓

دیشب رفتم واسش کامنت گذاشتم خدا کنه ببینه عرررر😢😂

RM. kiute.ARMY

عارههههههه بسییییییی مبارکککککک چوکا چوکا چوکاههههههههه
هق هق من کلا جز این وب جایی ندارم فین
Nika T.a
۲۱ شهریور ۱۰:۵۷

۱🙄😈💜💖💜💖💜

RM. kiute.ARMY

^~^
..ari ..
۲۱ شهریور ۱۰:۲۱

این شعر اخری رو واسه من گفتن

 

تولدش مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک^^

RM. kiute.ARMY

مبارکککککککککک اوه عارههههههه یههههه
kim Vista
۲۱ شهریور ۰۹:۴۳

مبارک:)

RM. kiute.ARMY

ویییییییی مبالکککککک
Kim Jisoo
۲۱ شهریور ۰۹:۳۹

هولولولولو موبااااااارکه لی لی لو لی لو بیا بیا قرش بده نامجون :///

RM. kiute.ARMY

واسه همه تحلیلات مرسی
واییی رپشو بببین جون بابا

atseh .r
۲۱ شهریور ۰۹:۰۶
عه اصلا یادم نبود

تولدش هپی مپی

RM. kiute.ARMY

هپیییییی یسسسسس
delicious army
۲۱ شهریور ۰۸:۲۲

مبارکا باشعععععععععععععععععععععععععععععع هاهاهاهاهاهاهاهاهاهائ یوهوووو یاهاااااا

RM. kiute.ARMY

هوههاهتهواهواههتتتهوتهوت
مبارککککککک
نیلو :)
۲۱ شهریور ۰۸:۰۰

تولدش مبارک ^_^

RM. kiute.ARMY

هپیییییییییییی
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان