BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مولتی شات i`m human too

7_a2nx.png

 

نویسنده M.J.T
کاپل کوکوی
ژانر

اسمات . انگست . هپی اند

محدودیت سنی 18+
ناشناس نویسنده  " tel "

 

خلاصه:

کیم تهیونگ خیلی وقته رو استادش کراش زده و استادش هم ازش خوشش میاد..

اما همش ازش دوری میکنه چون یک مشکلی داره..

آیا استادش بعد فهمیدنش بازم پای دوست داشتنش میمونه یا اونم میره؟

 

🥀❣️📚DOWNLOAD📚❣️🥀

    

 

805_vpfe.png 

۲۶ ۱
FATMA .
۰۲ ارديبهشت ۱۴:۰۷

😢❤️💔

RM. kiute.ARMY

:">
m.j.t ^^
۱۷ مهر ۱۸:۵۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام ددی جوووون

با یک عدد وانشات اومدم خدمتتون ^__^

****** ***************

******* * *****

***** ****** *****

********

*** **** *****

*************************************************

**** **** ******** ** ***

RM. kiute.ARMY

مرسی جان دلم ممنون از تو خسته نباشی*0*
یه شاهکار دیگه:")
ARMY
۱۲ مهر ۰۰:۴۵

هارتم🥲کوکوی💚♥️💜

اصن جانگکوک ی کاری کردع ک حتی میخوام ب ویکوک فکر کنم چشام سیاهی میرع🥲😂🤦🏻‍♀️

RM. kiute.ARMY

اخ اخ اخ:">
Jeon Alura
۰۷ مهر ۱۵:۱۹

ایم وانشات یکی از بهترین ها بود که خوندم ، اگر خواستی میتونم جانگکوک زندگیت بشم:)

RM. kiute.ARMY

:">
Jeon Alura
۰۷ مهر ۱۵:۰۳

هی درکت میکنم نویسنده جان ㅜㅜ 

مخصوص کلماتی که توی عصبانیت یا به شوخی بهت میزنن نابود میکنن آدمو خیلی وانشات خوبی بود ، mjt جان اگر خواستی جونگکوک زندگیت میشم:)

RM. kiute.ARMY

نویسنده
فرزند یک گودزیلای منحرف و ترشیده به نام پانی😂✌
۰۶ مهر ۱۷:۱۲

😂😂

کیوت کی بودم مننن*----*😂

ددیییی ی فیک خفن کوکوییی بهم معلفی کن._.

RM. kiute.ARMY

مای کیووووووت~
عروسک گردان:">
𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
۰۶ مهر ۰۷:۲۲

واقعنیی؟@-@

همه بهم اینو میگن حیح._.

RM. kiute.ARMY

چون حقیقته😂
😎
۰۴ مهر ۲۰:۵۰

سلام بر نویسنده و ادامین گرامی

هیچی دیگه اومدم شروع سال تحصیلی رو به همه تبریک بگم 😈

M.j.Tجون به شدت منتظر ادامه کارات نشسته‌ام به در نگاه میکنم پنجره آه میکشد تو از کدام سو می‌آیی؟

RM. kiute.ARMY

مرسی ژیگر😂 من ک از هفت دولت آزادم😂😂😂

از آن سو
kim kook
۰۴ مهر ۱۳:۵۳

دد؟یه فیکشن انگست قوی بهم پیشنهاد میکنی؟بی زحمتا البته...

RM. kiute.ARMY

بارکد یا ارور:">
𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
۰۴ مهر ۱۲:۲۵

ایح ایح ایح-.-

بی ادب باید دعوات تونم._.

 

جیون بعدشم میبرم برات کلی خوراکی میخلم/:

ب شرط اینکه ب فرزندی قبولم کنی-.-

RM. kiute.ARMY

من اماده ام*^*

خیلی کیوتی میونستی؟😂
Parkminji ‌‌‌‌‌‌‌
۰۴ مهر ۱۲:۲۴

کوک ۳۲ ساله ؟ 😂

تا ۸ سال دیگه که کوک ۳۲ سالش بشه قطعا من این شاتو فراموش نمیکنم 😂

واقعا کنجکاو شدم کوک ۳۲ ساله رو ببینم 🤣🥲🤲🏻

 

RM. kiute.ARMY

خیلی چیز هاتی میشه باور کن:">
kuro
۰۴ مهر ۱۰:۵۳

*وی در وب را با لگد لیوای طوری میگشاید و با عینک آفتابی و لبخند باکسی مینگرد 

من اومدم ددی:»

 

RM. kiute.ARMY

*ددی دست از کار کشیده و سوت میزند*
خوش اومدی بیب شربت یا قهوه؟😎
Golroz
۰۴ مهر ۰۱:۲۸

چقدر قشنگ بود 

RM. kiute.ARMY

خیلی:">
Paniz⁷
۰۴ مهر ۰۰:۰۶

دددددد؟ ولی ی سوال ...

تو چه کاپلی شیپ میکنی دقیقن؟

فهمیدم نامکوک دوس داری ولی شیپم میکنی؟ 

تو زندگی واقعی؟گی؟

ولی ناصمنننن چی شیپ میکنی؟

-از سری سوالاتی که نصفه شب قبل خواب برام پیش میاد...

RM. kiute.ARMY

به طور کل بگم همه چی😂 چون اعتقادی به هیچ کدوم ندارم
kim_tae_tae
۰۳ مهر ۲۳:۰۳

انقدر خوشم میاد جامعه داره ب سمت کوکوی میرع:)

 

کوکوی ی شیپ نیس ی سبک زندگیه⁦༎ຶ‿༎ຶ⁩

RM. kiute.ARMY

و منی ک سیب پوست میکنم و وسطاش میگم نامکوک ایز ریل😂
😂😂😂
۰۳ مهر ۲۱:۳۹

این زیاد انگست نبودا
فقژ یکم غمگبن بود اونم یکم

RM. kiute.ARMY

توشولو:">
F/A
۰۳ مهر ۱۹:۴۹

کاملا حرف اخرتو درک میکنم کلمات واقعا خیلی درد دارن وقتی مامانم میگه

(این چرتو پرتا چیه گوش میدی همش عمل و ارایشه 

انقدر با دختر خالت نگرد رو درست تاثیر میزاره نمیخام مثل اون بشی

چرا همش سرت تو گوشیه انقد تو اون اتاق کوفتی نرو میپوسیا

تو باید موفق شی من بزرگت کردم که موفق شی

فقط رو درست تمرکز کن دوستا بدردت نمیخورن

نوجوونای الان یه مشت اسکولن زمان ما که این چیزا نبود

پسرا بدن تو هیچ وقت نباید اویزون یه پسر بشی یا باهاش حرف بزنی

من به خاطر تو از شهر خودم دل کندم و اومدم یه شهر غریب بعد تو میگی از مدرسه متنفری

بخدا اگه امسال قبول نشی............)

🙃درد داره...خیلی درد داره....

RM. kiute.ARMY

بوی کپک میاد:)
ایران کپک زده
meli/ vkook
۰۳ مهر ۱۹:۲۶

خدایی مدارس وقتی شروع میشن  ادم هزارتا کیدراما و فیک و هرچی از کیپاپ هست میریزه سرش  بعد تابستون دربه در دنبال یه چیزی هستی تا حوسلت سر نره اخرشم هیچی گیرت نمیاد خخخخخخخخخخ

ماه مهر پا قدمش عالیهه 

خخخخخخخخخخخخخخخخخ

RM. kiute.ARMY

وای دقیقا دقییقا😂😂😂
Kim UnSoo
۰۳ مهر ۱۶:۲۱

وای خیلی بود 🤧🤧🤧 

عررررر این حجم از کیوتی و بی نقص بودن وانشات واسه قلبم مضره ... اکلیل هام

کاپل و داستان و قلمت  ... همه چیش خیلی خوب بود رایتر 

در انتظار بقیه کارهای کولت روی سایت ددی میخوابم 😂💛

RM. kiute.ARMY

منم مثل گراز منتظرم:">
سارا
۰۳ مهر ۱۵:۴۷

وی در حال گریستن هست 

ددی هیق بلاخره عععععرررراونممممم اسمات 😍😍😍😍😍

زوتر دانلود کنم مامانم مچمو نگیر به اذان خدا الان کنارمه داره خیاطی میکنه گه گاه چشاشو مشکوکم میکنه 😶

RM. kiute.ARMY

تو با اخم بخون مثلا مطلب درسیه😂
Lu Lu
۰۳ مهر ۱۴:۴۱

از اون چیزی که نویسنده توی آخرش نوشته بود ناراحت شدم میدونی احساساتش رو درک میکنم زندگی یه جوری هستش اگه روی بده زندگی رو دیدی حتما طرف خوبشم میبینی پس میخوام از نویسندمون که ادامه بده فایتینگ و اگه از حرفاش درست فهمیده باشم فقط میخوام بگم امیدش رو از دست نده 🙂

RM. kiute.ARMY

هعی:">
Hasti
۰۳ مهر ۱۳:۲۶

آقا تهیونگ به خدا یک چیزی اون وسط پا داره حتی یک بار کوک به اندازه یک پا کامل براش کشیده بود قشنگ سایز شو نشون داده بود😂😂😂😂😂😂😂😂😂  این کارو با ویکوک نکنید  کوکی گنده شده ولی هنوز بیبی ویه🥺🥺🥺🥺🥺

ولی جدا از این موضوع خیلی وانشات اش قشنگ بود اشک در چشمانم جمع شد🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

RM. kiute.ARMY

در حدی ک کوک سه پا کشیده بود تهیونگ رو😂
:">
Parkminji ‌‌‌‌‌‌‌
۰۳ مهر ۱۲:۲۸

چرا هر وری میرم کوکوی میبینمممم

من دلم برای تهکوک خوندن تنگ شدههه 😭

RM. kiute.ARMY

منم:">
blink army
۰۳ مهر ۱۲:۱۹

بهشت رامون نمی دن 

ددی یکاری کن رامون بدن 😂

RM. kiute.ARMY

من کاری کنم؟😂
منی ک جهنم هم راه نمیدن میگم بداموزی داری😂
Silver heart ‌‌‌‌
۰۳ مهر ۱۲:۱۵

یااا

خیلی

قشنگ بود

قشنگ کلیشه های مربوط به مریضی رو جارو کرد ریخت تو سطل :| نایسسسسس

RM. kiute.ARMY

اره دمش گرم:">
Kag ros(از هوبی همیشه حمایت میکنم✌)
۰۳ مهر ۱۱:۵۴

ددی وانشات:/ فول اونم تو ارمی پاره کن ترین مطلاب:/

واوووووو

ولی لاو می تریسام ویمینکوک چرا نیست اون من خیلیارو پاره کرد

RM. kiute.ARMY

واقعا:|؟

https://fazayihaa.blog.ir/post/1057
.Mitsuha x Wonho shl.
۰۳ مهر ۱۱:۵۱

این خیلی قشنگه 🤧🤧🤧🤧🤧 همچنان در حال عررر زدن 

و black Swan جان حالا که رکورد هارا زدی و ددی گفت ناهار بدی من خودم کوبیده درخواست میکنم دستت طلا بوس بوس 🧡❤💛🐥

RM. kiute.ARMY

منم میخوام😂
black Swan
Kag ros(از هوبی همیشه حمایت میکنم✌)
۰۳ مهر ۱۱:۴۰

ددیییییییی

اول از همه نمیتونم چقد کوکوی زیاد شده:"))))

ایم سو وری فاین

******** 

ددی:/ شادی کجاست؟؟؟؟؟؟؟نمیخواد اون وبتون جئونز رو بده؟؟؟؟؟

اها ددی لطفا قبل اینکه اون فیک ازت متنفرم رو بدم برو یک دو ایه قرآن بخون نماز بخون اب زمزم بخور

چون با این فیک هرچی دی ایمان داری میریزه😂💔

و برو دستمال بگیر یک کامیون برای این فرزندان گل:")رولکس یادت نره!!!!

و اینکه تا میتونی اشک جمع کن چون قراره سر نامجونت یک بلایی بیارم:_)خودمم نمیخوام ولی ذهن مریضمه کوک لاور هارو هم بگو نخونن

نامجون خوب میشه ولی کوک خوب نمیشه:_)

ددی

میگم من الان دارم فول میکنمش دوتا فصل سر هم:_)

بعد میخوام یک اهنگ فوققق گریه دار بزارم براش 

ددی:_)میگم چرا این پاره کننده ترین مطالبت نمیخواد تغییر کنه؟یک خری نیست بنویسه بره تو اون لیست:_)به خدا پوسیدم از بس خوندمشون جدید میخوام

ددی:_)من تهجین ورس نمیخوام:_)

تهجین خالی میخوام:"_)

یا هم:_)جینوی

خدایی ورس تصوراتم میپاچه دیوار ددی هم گروهی پارسالم ارمی تهجین شیپره

کاش از خدا خواستم بی تی ای تا ابد بمونه وب شمایم بمونه;_)

ددی

هر وقت فصل اول دوم رو آماده کردم بهم میدی؟وقت:/

 

RM. kiute.ARMY

می تو بیب:">

داد ها😂
نه من مقاوم الله و اکبر😂
چیکار میخوای بکنی یزید؟:"|😂😂
اهنگ های روسی بزار:")
باید بازدید ها زیاد باشه تا بره:"))
ای ژان من ب فدات ک:">>
اره بابا جیگر😂😂
AZIN :)
۰۳ مهر ۱۱:۴۰

به به 

بازم که مدرسه شروع شده هاااا

ریدر های درسخون هم که همه اش توی سایت اند 

بله بله 

 

این معلم قران لامصب چرا ول نمیکنهههههه

لامصب برو گم شو بزار بریم یه چیزی کوفت کنیم عهههههههه

 

RM. kiute.ARMY

گرد درسخونی تو هوا پاچیدن😂

معلم های قران گیره گیرن:">
معتاد فیک ویکوک
۰۳ مهر ۱۱:۳۴

ددیییییییی تولوخدا ویکوک بیشتر بذار😥😥 یه سوال واسه وانشات باید نوبت بگیریم؟

RM. kiute.ARMY

چشم:">
نچ لابم نیازی نیست*^*
همونی که کراشش بش محل صگ نمیده:)
۰۳ مهر ۱۱:۳۴

عررررر

کوکویییییییییی

اسماتتتتتتتت

مصلا باید سرکلاس هنر باشمممممم

مزختتتتفکرحغق.ذفبحرزنخقغ

RM. kiute.ARMY

هنری زیبا تر از نوشتن فن فیک؟😂
Sara
۰۳ مهر ۱۱:۳۰

دنیا با کوکوی زیباست 

🙂🙂🙂

چقدر کوکوی دوست دارم 

این فیک هم زیباست 

افق......

RM. kiute.ARMY

زیبا اندر زیبا مساوی زیبا به توان دو:">
YUKU
۰۳ مهر ۱۱:۱۲

یاااااااااااااااااااااااا ابرفرضضضض

چنقده کوکوووووووووووووووووووووووووووووی

ویکوک رو دور نندازییییییییییییین

 

RM. kiute.ARMY

اخ گفتی😂
Silver heart ‌‌‌‌
۰۳ مهر ۱۱:۰۸

واعایییایخایتیخیاقخبخیاهیاقتبخباوقتقحق

چرا من اینقدر رو کوکوی کراشممممممممممم

RM. kiute.ARMY

منم کراشم:">
(𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏) من مظلوم بیانم:> :|
۰۳ مهر ۱۱:۰۶

تو این چن ماهی ک ب این وب سر نزدم چق فیک کوکوی اومده:|

تا زمانی ک بودم یکی دوتا بزور پیدا میشد جر

RM. kiute.ARMY

اره بابا حمله کردن😂
کیانا محمودی مطلق
۰۳ مهر ۱۱:۰۵

یکی از فیکا رو تموم کردم اومدم تو سایتدیدم شات جدید داریم خرذوق شدمممممممممم

عالی بود 

خسته نباش

 

RM. kiute.ARMY

سلامت باشی*^*
بد آناناسم نزدیکم نشو :|
۰۳ مهر ۱۰:۵۹

عه من خواستن فرست شم ک :|

برم بخونم 

RM. kiute.ARMY

کنچانا😂
𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
۰۳ مهر ۱۰:۵۷

ددی سانسوررر نکنننن بی تر ادب/:

بیو فقط خودتو میبرم کله پزی-.-

RM. kiute.ARMY

دوج دارم*^*
اخ جون کله پزی😂
𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
۰۳ مهر ۱۰:۵۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

یسسسسسس

جرر فرست لایک فرس

ت کامنت 

فرست دان

عرررررر

تو *ونم عروسیه

RM. kiute.ARMY

نهار باید بدی کل سایتو😂
^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁✨💜من با اپا ریتا قهرم🥺
۰۳ مهر ۱۰:۵۵

🙂من چقدر با فتوشاپ های کوکوی حا‌ل میکنم هق

RM. kiute.ARMY

منممممممممممممم:">
کیانا محمودی مطلق
۰۳ مهر ۱۰:۵۵

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

فرصت؟

 

RM. kiute.ARMY

شما ها بخدا کمین کرده بودین😂
𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
۰۳ مهر ۱۰:۵۴

فرستتتت

RM. kiute.ARMY

تو سایت خوابیده بودی؟😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان