BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن This Is Not Just a Dream

7_dko.png

⚉FULL⚉

 

نویسنده BwLoAlCfK
نوع روابط دخترپسری
شخصیت ها میهی . هوسوک . یونگی . لیا
ژانر کمی رمنس . ترسناک . راز آلود
محدودیت سنی 13+
تعداد صفحات 76

 
مقدمه:

این فقط یه رویا نیست...

رویایی که تو بیداری اتفاق بیوفته....

این یه کابوس نیست...

هیچی این واقعی نیست...

فقط ماییم که واقعی ایم...

دور از هر رویا و کابوسی...

جدایی ای در کار نیست...

مرگی هم در کار نیست...

اینجا فقط عشقه که جریان داره...

چه تمام مدت در خواب باشی چه بیدار...

من بازهم عاشقت میمونم...

من رفتنتو قبول ندارم...

چون رفتنی در کار نیست...

چون من نمیزارم بری...

چون...

جرئت روبه رو شدن با حقیقتو ندارم...

خواهش میکنم نرو....

تنها چیزی که ازت میخوام همینه..

نرو...

  

✬♡✥DOWNLOAD✥♡✬

  

 805_vpfe.png  

۲۳ ۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مولتی فن
۱۶ آذر ۲۲:۴۷

 وای دارم عر میزنم 

چرا؟؟؟؟

 بیخیال !!! 

  برای سلامتی دل نویسنده که قراره فصل ۲ رو اپ کنه صلواتتتت *

 لال از دنیا نری صلواتتت 

* ****************

 نمیدونم چرا به ستاره علاقه مند شدم  وای شنبه امتحان فلسفه دارم  میفهمی فلسفه باید بخونم که

بووووق نشه امتحانم 

بهرحال بای بای 

RM. kiute.ARMY

الهممممممم صلی علییییییییییی محمدددددد*پاره کردن حنجره*

ستاره قشنگهT^T وای وای..فلسفه یه دردی ئه...
فایتینگ فدات شمممT^T بایی!
Quang ha Min
۰۲ شهریور ۱۷:۲۳

🥲🤌🏻

نمیدونم چرا انقدر گشاد شدم، ولی خب حقیقتا شادمان شدم دیدم ریدرا دوس دارن ادامش رو بخونن

شرمندتونم، دارم روش کار میکنم قسمت دوش رو تحویل میدم

ع راسی دد درود، خیلی وقت بود نیومده بودم، هوا چقدر مطبوع شده 

RM. kiute.ARMY

واو:")) خوش برگشتی سالار:") جاده بی تو سوت و کور بودددد:")))
بیا بغلم نامردددددT^T هوا کش های سایت رو عوض کردم
لیان حلاج
۲۵ ارديبهشت ۲۰:۵۰

از کجا بایدد فیک رو بخونم

RM. kiute.ARMY

با زدن انگشت سبابه یا اشاره یا همون انگشت دماغ، بر روی کلمه ی دانلود*^*
هققققققققققق
۱۳ اسفند ۱۹:۰۹

بزاررررررررررررررررررررررر بدو بدووووووووووووووو  دارم میمیرممممممم 

منو سر امتحانا ی روز قبل امتحانم جون ب لب نکن سر جددت بزاررررررررررررررررررررررر میام پیدات میکحنم............. میشه هاااااااا اگه نزاریییییییییییییی

RM. kiute.ARMY

پس حکمت اینه بری درس بخونیT^T
_v crptic
۰۸ اسفند ۱۰:۲۳

به نام خدا

کلا اصلا همه رو میکنم یک فصل

ولی خودت بشخصه چه نوع ژانر هایی رو دوست داری ؟

RM. kiute.ARMY

خوب من...اصولا ژانر های تاریخی کلاسک روانشناختی درام و عشق های بالغ رو دوست دارم😂
_v crptic
۰۸ اسفند ۱۰:۱۶

به نام خدا

سلامممم

ببین کاپل ها رو نمیدونم و اینم نمیدونم که فیکه رو بنویسم یا نه

ولی موضوع داستان رو دو تا مطلبه یکی گزشته دو تا از اعضا یکی هم الانشون 

بخاطر همین میخواستم فصل اول در مورد حال فصل دوم خاطرات گذشته و حالشون

کاپل ها هم سپ جیکوک نامجین و ویهوپ 

ژانر ها هم کاملا تخیله و این جور چیزاا

RM. kiute.ARMY

اوه درسته*^*
اما یه نکته هم حواست باشه قشنگم اینکه من به شخصه به عنوان یه ریدر از فصل های زیاد خسته میشم. حواست باشه یجور تاکتیک عمل کنی که همه منتظر فصل بعد باشن 
_v crptic
۰۷ اسفند ۰۹:۱۲

به نام خدا

سلامممم

چقدر این چند روز حرف زدم

نمیدونم هر فصل چقدره 

ولی چقدر باشه قبوله ؟

 

RM. kiute.ARMY

اصولا بالای 100 باشه قبوله مادر*^* فقط چند تا کاپله؟
_v crptic
۰۷ اسفند ۰۷:۱۳

به نام خدا

سلام خدا قوت خوبید

ترسناکه ؟ خب خدانگهدار 

-----

ددی من چند روز پیش براتون کامنت گزاشته بودم گفته بودی هر ایده ات رو برای یه کاپل بنویس خب ایده خوبی بود

ولی من میخوام هر ایده رو یه فصل کنم بعد اگه به امید خدا فیکم قبول شد بعد از تحویل دادن فول شما میتونید فصل بعدشم چند وقت دیگه بزارید یا اصلا نمیشه ؟

امیدوارم فهمیده باشی چی گفتم :))

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلم*^*
سلامت باشی
نه*-*

اره فهمیدم چی گفتی بیب
فقط مسئله اینه ک هر فصلت چند ص است؟
park Kaede
۲۱ بهمن ۱۰:۲۰

سرچ در گوگل*

چگونه نویسنده کرم ریزی را مجبور به نوشتن فصل دوم کنیم؟*

RM. kiute.ARMY

نتیجه جست و جو:
به قول یه بنده خدایی...نهار خوردی؟
میخوام برم کره ولی ننم میگه تو آینده این کشوری
۰۷ بهمن ۱۶:۰۴

یکی بیاد منو جمع کنه الانه که خونه رو سیل ببره عرررر😭😭

ادامش کو خیلی زود تموم شد ادامه داش حداقل😭

RM. kiute.ARMY

عجب رسمیهههههههه رسم زمونههههههههههT^T
Kosar
۱۶ آبان ۰۰:۴۵

من چقدر سرش عررررررر زدم 😭

نباید اینجوری تموم میشد😭

(مغزم: زر نزن اخراش معلوم از خدات که بمیره😐)

هرچی حالا

خودم میگم خودمم جواب خودم میدم ادم از این اسکل الاف تر😂😐

RM. kiute.ARMY

دور از جون😂
Rokajaki
۱۷ مهر ۱۷:۰۳

هوییییییییییییی نویسندهههههه(بخاطر کمبود وابه و ابراز احساسات بسبک روکا:)) یا ادامه شو مینویسی یا خودم میبرمت تو داستان میگم اون زنه بخوردتت حالا خود دانی... 

بمولا ادامه ندی اول خودمو خفه میکنم بعد ی تیر تو سرت خالی میکنم بعدم این سایتو میدم هوا... ددی اگه میخوای سایت نره هوا بگو بنویسسسسسهههههههههههههه تهیونگ چی میگفت اون اولللللللللللللل هاااااااااااان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تل مییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

RM. kiute.ARMY

حس کردم مثل شهید فهمیده نترنک بستی میخوای خودتو بندازی زیر پوستر😂
Fatima
۱۳ مهر ۲۰:۲۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

جدیدا استریت زیاد شده

عر دنیا داره واسم میچرخه

البته اگه کارما بزاره

ایشالله میزاره

هق واس منی که به کاپل های همج*سگرا فوبیا درم عالیععع

فایتینگگگگ

RM. kiute.ARMY

نوش جونت عزیزم*^*
اما فوبیا نداره ها😂
Vkook. Darya
۱۳ مهر ۱۹:۱۹

جرر 😂😂

اغراق میکنی ددی جان کارای من اونقدرا هم خوب نیست 🤧🙂

RM. kiute.ARMY

میزنمت ها:)
yara معتاد sope
۱۲ مهر ۱۲:۵۸

برات ارزو میکنم چال لپای مونی رو هر زمان در هر مکان...

نخوندمشون خوشبختانه...تو گووود ترین ددی دنیایی..بقیه ادای گووا رو در میارن...جاست یوووو

 تنکس واقعا ..رسوندی بم...🤧💜💜💜

RM. kiute.ARMY

این بهترین ارزوئه:")
عزیزدلمی جان دلمT^T
par pary
۱۲ مهر ۱۲:۳۱

بخونم یا نخونم؟😂🤣

RM. kiute.ARMY

نصفه بخون😂
انگار هم خوندی و هم نخوندی😂
مهرسا
۱۲ مهر ۰۹:۵۸

طناب دار رو چجوری میبندن؟

طنابشو خریدم ولی بلد نیستم ببندم 

نویسنده جانم لطفا ادامش بده

 پیلیز

واقعا با سد اندش کنار نیومدم 

ادامه بده

با سپاس فراوان

یه ریدر بدبخت 

 

RM. kiute.ARMY

الهی:">
AZIN :)
۱۲ مهر ۰۸:۲۰

جرررررررررررررررررررررررر

RM. kiute.ARMY

بسی:">
Vkook. Darya
۱۱ مهر ۲۲:۵۴

این ظلمه ..

این روزا وب پر شده از فیک خفن دلم میخواد منم فیک بدم :") چرا تموم نمیشه این فیکای کوفتی من ؟:/

(به خاطر اینکه سه تا سه تا مینویسی :/) 

+ باشه حالا تو ضایعم نکن ..

هعی خلاصه که دلم خون شده دد ..:")

البته یه وانشات و مینی فیک و فیک فول شده دارم ولی میخوام بزارم اون سه تا هم فول شه رگباری ظاهر شم (کرم از خود درخته) 

خودم دارم خودمو زجر میدم میدونم 

هعی خلاصه که بیخیال برم این فیک خفنو بخونم شاید کمی ارامش یابم 🚶‍♂️..

RM. kiute.ARMY

همونطور ک فیک های داغون من طلسم شدن😂
واو...اون روز سایت تبدیل به بهشت میشه و تو خدای اون بهشت:">>>
برو خدا به همرات😂
yara معتاد sope
۱۱ مهر ۲۱:۲۵

هق سلام...

 

ددی فیک سپ سراغ نداری؟ 

 

همه جا فیلترع...

 

اینجاهم اردوگاه زدم کسی نمیدع...

هق دد...جاست هلپ می...🤧 دلم برا سپ تنگ شده...🤧🤧🤧

RM. kiute.ARMY

https://uupload.ir/view/xine_hug.me.forever.full_(1).pdf/
https://uupload.ir/view/k2r7_isn%E2%80%99t_it_too_late_(_full_).pdf/
امیدوارم نخونده باشی😂😂
Army
۱۱ مهر ۱۹:۱۶

هعیی اشکم در اومد با خوندنش🥲💔

 

 

RM. kiute.ARMY

موافقم:">
شله😐
۱۱ مهر ۱۶:۰۵

ددی فصل چهارم deja vu کی میاد؟

RM. kiute.ARMY

بزودی*^*
مهرسا
۱۱ مهر ۱۴:۳۹

شیرجه در فیک 

RM. kiute.ARMY

آرام آرام😂
V
۱۱ مهر ۱۳:۵۷

اخ جوووون استریت ولی اسمات نی‌🥺(شاید رفتم خوندم بعد میام نظرمو میگم ❤️ مقدمه اشم خوفه ها🥰💕🌸)

چرا همیشه هوپی رو استریت مینویسن بابا (نمیگم بده خیلیم عالیه😂🥰)

ولی من از تهیونگ و کوکی هم درخواست استریت دارم و جیمین و جین (اصن همشون 😂🤞)

امیدوارم یه رایتری  اینارو بخونه 😘👆 و درخواستیام اوکی بشه 

فایتینگ همگی

بای

 

RM. kiute.ARMY

من از جین خیلی درخواست دارم*^* خیلی جین قشنگ میشه
anita hasan zadeh
۱۱ مهر ۱۳:۲۳

ددی میگم سد اند ؟

RM. kiute.ARMY

ام...بلی*^*
hadis
۱۱ مهر ۱۲:۵۹

عررررررررررر فولللل استریتتتتت

مننن مرگگگگگگگگ

RM. kiute.ARMY

هیق:">
pari :)
۱۱ مهر ۱۲:۴۰

چرا سپ نی؟

چرا باید استریت باشه؟

ددی سپش کن..سپ میخام😂

RM. kiute.ARMY

سپ عقدشون تو اسمون ها بسته شده😂
nstrn
۱۱ مهر ۱۲:۲۴

نههههههه هپیشششش کنننن

RM. kiute.ARMY

هیش شدم*^*
SANA (سولمیت فافا)
۱۱ مهر ۱۲:۰۶

:"> چن روز پیش دادم منتظر بودم ج بدی

RM. kiute.ARMY

میانه:">
کلا ادم فراموش کاری امT^T
SANA (سولمیت فافا)
۱۱ مهر ۱۲:۰۵

جر :"> 

RM. kiute.ARMY

والا:">
SANA (سولمیت فافا)
۱۱ مهر ۱۲:۰۰

هق ج منو تو خصوصی ندادی :" 

RM. kiute.ARMY

*ادمین از زوال عقل رنج میبرد
AZIN :)
۱۱ مهر ۱۰:۱۰

حملهههههههههههههههههههههههههههههههههههه

RM. kiute.ARMY

پول تا اورو نهههههههههههههههههههههه فااااااااایرررررررررررررررر
SANA (سولمیت فافا)
۱۱ مهر ۰۹:۴۶

DDD:: 

* تشنج

RM. kiute.ARMY

فایرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
*مدیونی فکر کنی دارم فایر گوش میدم:">
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان