BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات I wish l was cold

7_ymq.png

 

نویسنده Sitra
کاپل یونمین
ژانر درام . انگست . مهیج . سد اند 
محدودیت سنی 12+

 

مقدمه:

 ای کاش همیشه سرد میموندم... من نمیتونم خودم رو ببخشم!

من هیچ کاری براش نکردم ...

ای کاش من هیچ وقت توی اون باند خلافکار وجود نداشتم ...

قلبم داره تیر میکشه!

نمیتونم نفس بکشم من باعث و بانی اون اتفاق بودم .

ای کاش همیشه سرد میموندم و ای کاش هیچ وقت عاشقت نمیشدم ...

 

  

♦️❌🖤DOWNLOAD🖤❌♦️

۱۹ ۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
😂😂😂
۲۲ مهر ۰۸:۳۶

 عررررررررررررررررررررر الهی بمیرممم🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه*^*
Hyouka (خواهر ورد واید هندسام)
۲۱ مهر ۲۳:۳۲

اووووه سیترا اونیم فیک نوشته اینسنسستتسسننسنسمسمسعررررررر

یونمیننننن

😍😍😍😍

RM. kiute.ARMY

ای ژان:">
یه مشت با استعداد خفن کنار هم جمع شدن گروه تروریستی تشکیل دادنT^T
دمتون گرم:">
Saanaa
۲۰ مهر ۱۹:۰۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

یا امام حسین خودت کاری کن براموننن.. مننن نوددد میخوامممم🥺

منم عاشق ددی های هستم ک اسمشون ***** است🥺😂😂❤️

خیلی ممنانم😁

 

RM. kiute.ARMY

نچ نچ نج عِیبه😂
ای ژان:">>>
Kag ros
۲۰ مهر ۱۵:۳۴

یعس با خودتم توی داستان خودت نگفتم 

دلیل بزرگی داشت

ددی لطفا. کوک مونی رو بهم برسون 

یک رایدینگ هم بزن یا افترستوری

RM. kiute.ARMY

میرسونم دونت ووری بیبی😂
Kag ros
۲۰ مهر ۱۴:۲۷

ددی خیلی دوست دارم :")بگم یچزی به

Kiute ARMY(منظورمو فهمیدی کیو میگم:">)

اما چون سونبه نیم منی نمیتونم چیزی بگم:)

ددییییییی عالی بود من هنوز هیجان دارم

جین اینجا چیکارست؟:_)

پارت پنج کاری نکنی تمام نامکوک شیپرا دوقولو بزا ان تروخدا ملایم باش من هنوز سر

اون پارت افستوری اون نامکوک لنگ میزنم

RM. kiute.ARMY

اومو راحت باش لابلی*^*
تو کجا؟*^*
با منی؟😂
Saanaa
۲۰ مهر ۰۹:۰۴

دددیییی سهم نود من فراموش نشههههه

RM. kiute.ARMY

میزارم کنار برات😂
Saanaa
۲۰ مهر ۰۹:۰۳

راستی سلامممممم

تازگیا مث جن میام مث جن میرم:/

RM. kiute.ARMY

من عاشق جن هام*^*
Saanaa
۲۰ مهر ۰۹:۰۲

عه ددی نود میخوای بدی منم میخوام:/

RM. kiute.ARMY

هروقت یه کاپلی از بنگتن کام اوت کرد نود میدم😂
carrots and mint
۱۹ مهر ۱۶:۱۶

عه خب پس چرا تصمیم گرفتی نود بزاری وقتی میدونی عواقبش دردناکه🌚🌚🌚

RM. kiute.ARMY

کرم داشتن😂
Kag ros
۱۹ مهر ۱۴:۵۰

ععر:_)خخخ دیدی اسم شیپتون رو چی بگذارم:_)؟؟؟؟

کدومتون تاپه؟مونی یا ددی؟

چرا حسم میگه مونی:">؟

RM. kiute.ARMY

نخیر من تاپم😂
Ana ‌‌
۱۹ مهر ۱۳:۱۰

این داستان : مونی غیرتی میشود😂😂 

 

دقیقا منو امی ایم 

من نقش مونی رو به عهده دارم 

امی هم نقش ددی 😂😂 

تاحالا چندبار میخواسته این گوهو بخوره و با.......... رو به رو شده 😂😂 

( هنوز جاشون درد میکنه اشغال ) 

حقته 

غیر منو شوورت کسی دیگه نباید ببینت 

حتی زین و فاطی 

(دیه گوه نخور عزیز دلم ) 

همین که هس 

( انا ببند ) 

نمیبندم 

( کامنت ارسال کن من با تو کار دارم ) 

نهههههههه 

ددی منو نجات بده من برم بدبخت میشم 

عررررر 

( دوستان عزیز از اینجا به بعد قابل پخش نیست خداحافظ شما

بیا اینجا ببینم که برای من شاخ و شونه میکشی) 

 

RM. kiute.ARMY

از ادامه دادن معظوریم😂😂😂
اشکال نداره یکم شیطنت به جایی بر نمیخوره:>
V
۱۹ مهر ۱۱:۳۷

ای خداااااااا چرا انقدر غمگین بود دلم ضعف رفت و گریه ام گرفت (با اینکه عاشق سد اندم ولی هر موقع میخونم بدجور ناراحت میشم اما پشیمونی ایی هم  بابتش ندارم 😂🥺)

خلاصه که قشنگ بود 💓 مرسی رایترر

RM. kiute.ARMY

مرسی از تو ک خوندیش*^*
carrots and mint
۱۹ مهر ۰۰:۳۶

عوا مونییی اگر ددی نود بده غیرتی نمیشی؟!-.-

 

چادر من کجاست؟ استغفرالله😂

RM. kiute.ARMY

یه لبخند میزنه و در نهایت ک/ونمو جر میده😂

زیر منه بیا بگیرش ببخشید روش نشستم😂
Yuta😈
۱۷ مهر ۱۷:۱۵

حیح ددی میخوای نود بدییییی؟؟؟

moon🌛 Child🌜

غلط کرده:/
carrots and mint
۱۷ مهر ۱۳:۲۳

نویسندگان گرامی لطفا حرص خود را -حالا از هرچی ک هست- سر پسر کوچولوی کیوت یونگی خالی نکنید😀❤

*من از همون روز اولی که آرمی شدم ب این اعتقاد داشتم ک جیمین یه جوجه ی صورتیه و اگه گی باشه میشه پسر کوچولوی کیوت مین یونگی و اگه استریت باشه میشه ددی هات دوست دخترش*

 

من از بس گریه کردم چشمام کور شدن🥺

اینکارو با من نکنید دیگه مگ مرض دارید😐🥲

نمیگید الان ک دارم این وانشاتو مینویسم حداقل یخورده رحم به خرج بدم، حداقل یخورده با ملاحضه تر جیمینو بکشم، چون یه بدبخت که بایسش جیمینه قراره اینو بخونه؟😐

رسما تن بچمو بریدننن🥺

آخه چرااا🥺

اگه نامجون بود بازم میتونستینننن🥲

مسلما نه چون احتمالا با اون دستای عضله ایش یکی میزد تو دهنتون😀😂

RM. kiute.ARMY

:>
اره با ددی هات موافقم😂

هق:") اما خیلی جذاب تو ذهن ادم ثبت میشه:>
Ana ‌‌
۱۷ مهر ۱۲:۴۳

جیخخخخخخخخخ 

یونمیننننن

RM. kiute.ARMY

یونمین عخشه
Rokajaki
۱۷ مهر ۰۸:۵۳

تنها ی فیک یونمین سداند باعث میشه بخوام بغض کنم 

اینکه یونگی مرگ جیمین رو ببینه دردناک بود هیییییییییییع

خیلی خوبید ایگووووو

RM. kiute.ARMY

اخ گلبم:">
BTL
۱۷ مهر ۰۸:۴۸

چه زیبا ساعت ٨ صبحمو با یه وانشات یونمین سد اند شروع کردم

خوشگل بود و غم انگیز.دور از جون جیمینى و یونگى الهى که هیتراشون تیکه تیکه بشن😂😭

نویسنده اگه بگم فاک یو ناراحت که نمیشى ها؟

ببین قلمت چ بى رحمانه یونمین رو ب فاک داد....

RM. kiute.ARMY

فاک یو از اون پر محبت هاست:">
Yuta😈
۱۷ مهر ۰۱:۳۴

اوه سد اند یونمین مهیج

مای فیوریت

RM. kiute.ARMY

هق:>
Kim Miya
۱۶ مهر ۲۳:۰۲

نههههههههه ددیییییییی چرااااااا با اینکه سد انده میخوام که بخونمش؟؟؟؟؟؟؟

من مرض دارم ازون گریه ایی ها هم نیستم بعدش قاطی میکنم🙁🤣🤣

ولی میخونمششششششش 

نویسندهههههههه قول میدم فوشت ندم😁🤞

 

 

RM. kiute.ARMY

چرا زده به سرم منم یه سد اند بنویسم؟😂
par pary
۱۶ مهر ۱۷:۴۹

راستی تو کامنتا دیدم پنج قدم فاصله عالیه خیلی قشنگهههههه

RM. kiute.ARMY

اره لامصب:">
par pary
۱۶ مهر ۱۷:۴۷

منو اینهمه خوشبختی محاله محاله

عررررر سد اند

چرا انقد دیوونه ی سد اندم

برم بخونم خیر سرم کلی هم درس ریخته رو سرم(سر تو سر شد) 

RM. kiute.ARMY

واژه آرایی: تکرار کلمه سر
واج آرایی: (نغمه حروف) تکرار حرف س
carrots and mint
۱۶ مهر ۱۶:۳۶

چقدر عالی ک همه دست ب دست هم دادن تا اشک منو در بیارنD:::

RM. kiute.ARMY

هق:">
Kag ros(از هوبی همیشه حمایت میکنم✌)
۱۶ مهر ۱۶:۲۱

ععر ددی این زیادی واس قلبم سنگین بود:_)

هقققق

من خیلی این وانشات های سد اند دارم. انگست یا برشی از زندگی رو دوست دارم مخصوصا اگه نامجین یا کوکمین باشه

ددی یک رمان که اعضا معرفی کرده باشن رمان باشه من همرو خوندم اونایی که اعضا گفتن می بی فور یو هم خوندم یک رمان عاشقانه باشه مثلا این مدلی داری که اعضا گفته باشن؟خودت چی خودت داری؟یعنی از خودت باشه:">

RM. kiute.ARMY

پنج قدم فاصله:">
baby buni
۱۶ مهر ۱۵:۳۲

واو

سد انده😐

یونمینهههههههه🥺😂

بخندم یا گریه کنم؟😐🙌🏻

خو من برم بخونم میام نظرمو میگم

RM. kiute.ARMY

هردو؟😂
Parkminji ‌‌‌‌‌‌‌
۱۶ مهر ۱۵:۲۹

اولش نامکوکا تقسیم سلولی کردن

بعد وبتونا 

الانم سد اندا؟؟؟

😂😂😂 

دست به دست هم دادید سایت و آباد کردید

نه خوشم اومد

نههههه خوشم اومد

ادامه بدین فایتینگ 😂😂

RM. kiute.ARMY

چرا یه لحظه ترسیدم؟😂
Kag ros(از هوبی همیشه حمایت میکنم✌)
۱۶ مهر ۱۵:۱۹

ددی. گفتی هر کدوم از کاپلا کام اوت کننن عکس خودتو با لباس گل گلی ک پیجامه میزاری؟:">

یا بنگتن

ددی پیج اینستا نداری فالوت کنم؟

اها راستی هققق ددی من کلی پیکسل سفارش دادم بعد مدرسمون نمیزاره بزنیم(شاهد¬3¬)

منم سه تارو زدم اگه گیر بدن دیگه در میارم😕هق به این زندگی با اونهمه ذوق شوق

وای ددی بابام داره یچیزایی میفهمه من کیپاپرم ولی تحقیق نکرده سعی میکنم بهش بگم😂تا بزاره عکسای بلک پینک سفارش بدم

همتی وقتی درمورد کیپاپ توی تلوزیون گفت اعصبانی شدم بابام گفت حالا مگه چیه دیگه از اون روزه حس حال کیپاپریم رو میفهمه😐خدایا کمکم کن این قضیه بره کنار بابام قبول کنه چیزی نگه هوف

RM. kiute.ARMY

اره شاید هم عکس نودمو بزارم😂😂😂
دارم اما سال تا سال انلاینم😂
چرا اخه:|
اره بهش بگی خودت بهتره*^*
نه نگران نباش منطقی حرف بزنی کنار میان
Kag ros(از هوبی همیشه حمایت میکنم✌)
۱۶ مهر ۱۴:۵۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

********************************************

 

*** **** **** **** ***** ***** **** ****** *** **** ***** **** **** ***** *************** ****** ***

 

*********************************************************************

**** **********

 

ددی زیرش بنویس درخواستی bts love هستش

RM. kiute.ARMY

مرسی ژیگرم خسته نباشی*0*
𝖒𝖆𝖓𝖘𝖆 𝖎𝖘 𝖒𝖎𝖓𝖊 (𝑱𝒆𝒐𝒏 𝒔𝒂𝒓𝒊𝒏𝒂)
۱۶ مهر ۱۴:۱۲

فرست لایکمم

RM. kiute.ARMY

جووووووووووونز😂
𝖒𝖆𝖓𝖘𝖆 𝖎𝖘 𝖒𝖎𝖓𝖊 (𝑱𝒆𝒐𝒏 𝒔𝒂𝒓𝒊𝒏𝒂)
۱۶ مهر ۱۴:۱۲

فرستتت؟

RM. kiute.ARMY

نگوووو😂
Yoonmin lover 13
۱۶ مهر ۱۴:۰۵

پنج تا 😂

فکر نکن متوجه نشدم 😂

چت شده دو روزه سوتی میدی 😂

سد اند 😒

RM. kiute.ARMY

دیشب ساعت سه خوابیدم پنج و نیم بیدار شدم😂
یکم خسته ام و اینکه نتم بازی دراورد
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان